|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Denswill, 2x een medespeler naast zich en dan gewoon over de zijlijn spelen.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
uit een dood moment, binnenkant paal 1-0 zonde |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Klopt, maar er is een groot leeftijdsverschil tussen die twee. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat maakt Ajax toch veel onnodige overtredingen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: geen excuus vind ik, met een vrije man naast je. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Poulsen durft ook geen gewaagde bal naar voren te geven he |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
Wat is sigthorson toch hopeloos uit vorm |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Is ook waar, maar van Poulsen met zijn ervaring zou je meer moeten verwachten. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Pffffffffffffff ken die vent op de tv zijn bek niet een beetje houden. Wat een nutteloos gezwets van die vent. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zo bijzonder goed speelt Barcelona niet. Of heb ik het mis? Ajax speelt angstig |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Jammer voor van Rhijn :-( |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Volgens mij heeft die vent een Barcelona-dildo in zijn reet gepropt ofzo. Pfffffff |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Van Rhijn kopt goed in. Hoek was onmogelijk |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Vermeer doet het goed tot nu toe. Mag ook gezegd worden! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tot aan die goal was Ajax bang. Nu doen ze toch heel af en toe leuke dingen. Het is wel heel kwetsbaar achterin maar toch. Men probeert te voetballen en zo hoort het. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Was ook gewoon echt een goede redding. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
De Boer: "Boilesen kan een mannetje passeren"
Nou De Boer tot nog toe niets van gezien. Speelt heel angstig. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 21:19 schreef Ajax Warrior het volgende:De Boer: "Boilesen kan een mannetje passeren" Nou De Boer tot nog toe niets van gezien. Speelt heel angstig. Klopt maar ook weinig goede ballen gehad |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dit is ook precies het voetbal waar Vermeer heel erg goed voor is. Reflexen, uitkomen, inzicht en op snel bewegen. Het zijn die hoge ballen waar hij kwetsbaar is maar dat doet Barca niet veel. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Tja of hij loopt niet vooruit als die in de aanval moet. Zie de bal van Denswil maar die vervolgens uitrolde. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Zwakste plekken tot nu toe:
Boilesen (LV) Poulsen (CVM) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Je hebt het niet mis... Dit Barca wint niet de CL.. Speelt niet zo goed als paar jaar terug. mr nog steeds wel poule favoriet.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 21:20 schreef Eide het volgende:[..] Dit is ook precies het voetbal waar Vermeer heel erg goed voor is. Reflexen, uitkomen, inzicht en op snel bewegen. Het zijn die hoge ballen waar hij kwetsbaar is maar dat doet Barca niet veel. En dus belangrijke reddingen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Godverdomme, wat een kans weer. Duarte had hem op de schoen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 21:21 schreef infamous psv het volgende:[..] Je hebt het niet mis... Dit Barca wint niet de CL.. Speelt niet zo goed als paar jaar terug. mr nog steeds wel poule favoriet.. Dat zeg ik niet. Barca speelt bar en boos |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
goede kans, zonde hoor.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wat lult die Snoeks over een halve kans?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 september 2013 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Inmiddels verdient Ajax gewoon de gelijkmaker |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Moet weer met buitenkantje hé... Vol op de wreef en naar de hoek en klaar is kees. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Jij maakt het wel bont.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ow Snoeks heet die vent. Wat een drol dat. Komt weinig zinnigs uit en roept allerlei dingen die wij zelf ook wel zien. Maar volgens mij heeft die vent een dildo van Barcelona in zijn reet met de kop van Messi. Pfffffffff |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Klopt helemaal wat je zegt. Maar is ook het moment waarop je hem kan afdrukken natuurlijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En jij let niet op. Ajax heeft inmiddels gewoon 2 dotten van kansen gehad. Barca geen of weinig |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Als ik eerlijk ernaar kijk lijkt het erop alsof Duarte speelt dat hij niets te verliezen heeft. Hij is een van de weinigen die gewoon durft te voetballen. Brengt in ieder geval wat strijd van zijn kant. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 21:25 schreef Peterhs het volgende:Als ik eerlijk ernaar kijk lijkt het erop alsof Duarte speelt dat hij niets te verliezen heeft. Hij is een van de weinigen die gewoon durft te voetballen. Brengt in ieder geval wat strijd van zijn kant. Eens |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 21:24 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ow Snoeks heet die vent. Wat een drol dat. Komt weinig zinnigs uit en roept allerlei dingen die wij zelf ook wel zien. Maar volgens mij heeft die vent een dildo van Barcelona in zijn reet met de kop van Messi. Pfffffffff Elke keer als ik de Snoeks hoor bij een wedstrijd kan het niet lang duren totdat ik alweer een schijthekel aan hem heb. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 21:25 schreef Peterhs het volgende:Als ik eerlijk ernaar kijk lijkt het erop alsof Duarte speelt dat hij niets te verliezen heeft. Hij is een van de weinigen die gewoon durft te voetballen. Brengt in ieder geval wat strijd van zijn kant. Bojan ook fijn, zwerft, constant aanspeelbaar. je merkt dat hij dit kent in tegenstelling tot de rest. En Duarte valt niet tegen inderdaad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 september 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Niet boos worden Loet... Is knap dat het nog mr 1-0 staat.. al is dat niet jullie verdienste.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 21:25 schreef Peterhs het volgende:Als ik eerlijk ernaar kijk lijkt het erop alsof Duarte speelt dat hij niets te verliezen heeft. Hij is een van de weinigen die gewoon durft te voetballen. Brengt in ieder geval wat strijd van zijn kant. En zo hoort het natuurlijk ook. Je moet DURVEN voetballen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Petje af voor Denswill weer |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 21:27 schreef infamous psv het volgende:[..] Niet boos worden Loet... Is knap dat het nog mr 1-0 staat.. al is dat niet jullie verdienste.. Het had ook gewoon 1-1 kunnen staan. ook 2-0, maar toch... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 21:27 schreef infamous psv het volgende:[..] Niet boos worden Loet... Is knap dat het nog mr 1-0 staat.. al is dat niet jullie verdienste.. Tuurlijk wel. Dat Barca niet best speelt kan je Ajax niet kwalijk nemen, of misschien is dat juist wel de verdienste van Ajax. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ja en, nee. Het lijkt alsof hij absoluut geen directe tegenstander heeft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 21:27 schreef infamous psv het volgende:[..] Niet boos worden Loet... Is knap dat het nog mr 1-0 staat.. al is dat niet jullie verdienste.. Ik mag je graag, dat weet je. Maar nu sla je door. Dan Barca kut speelt is niet ons probleem. Al kunnen ze beter, feit is dat ze dat niet doen. Feit is ook dat 1-1 op dit moment een logische tussenstand zou zijn. Dus nee ik ben absoluut niet blij dat het 'maar' 1-0 staat. Want er zit meer in. Of dat nu door Barca komt of niet |
|
|
|