|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het zelfde geldt denk ik voor Poulsen... misschien Bazour tegen zijn oude clup
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 september 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
SPECIAAL VOOR THE WARRIOR....
POULSEN SUCKS!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Helaas conform verwachting gedeclasseerd door een Barca dat misschien maar op 50% van haar kunnen speelt. Overigens een uitstekende eerste helft, dat dan weer wel. Noem me een azijnzeiker (leuk woord) of iets anders, maar dit roep je over je zelf af met een kruideniersbeleid als dat nu gevoerd wordt. Jeugd prima, moet je ze wel hebben en anders zul je iets moeten doen op de transfer markt i.p.v. maximaal centjes sparen. Droeftoetertje Overmars: je moet wel risico durven nemen ... en een Chadli ophalen bij AGOVV. Wat het provinciaaltje eigenlijk bedoeld is een paar kwartjes uitgeven en als het dan niets wordt is dat ook niet erg. Wat is er na al die jaren nu aan echte vooruitgang geboekt? Na weggespeeld te zijn door Real Madrid (slechts 2-0) ... nu in de tweede helft volledig weggespeeld. De beleidsmakers bij Ajax zijn als de Nederlandse overheid: lullen maar een eind heen en aan het eind van het liedje zit Jan met de pet met de gebakken peren en in dit geval met een kleine kater. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Omdat niemand hem de bal meer gegeven heeft.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jep, maar wie zetten we daar dan neer?
Ik zou het eens met Blind op die plek willen zien, maar De Boer kijkt daar helaas anders naar. Enoh terughalen is ook geen optie en Bazoer is gewoonweg nog te jong. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 22:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En morgen is weer een nieuwe dag en kijken we vooruit naar psv. We wisten dit allemaal en inderdaad op basis van de 1ste helft hadden we een doelpunt verdiend. 2de ook.....maar die ijslander schiet hem als een kreupele in |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Tja, morgen moet je eigen ploeg. Succes daarmee. Vind de mening van mede-Ajacieden belangrijker dat van een buitenstaander. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Zullen ze in Eindhoven nu al het dun in de broek hebben .... :-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Duarte komt er wel lijkt mij zo |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Yep, en ook niet zon klein beetje ook.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Die Ijslander die wij beiden al langer niet meer in het elftal hadden willen zien, maar ook nog steeds de voorkeur krijgt. Ik hoop dat hij snel uit dat dal omhoog komt en Ajax weer als een echte spits dient. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 22:26 schreef pth het volgende:Helaas conform verwachting gedeclasseerd door een Barca dat misschien maar op 50% van haar kunnen speelt. Overigens een uitstekende eerste helft, dat dan weer wel. Noem me een azijnzeiker (leuk woord) of iets anders, maar dit roep je over je zelf af met een kruideniersbeleid als dat nu gevoerd wordt. Jeugd prima, moet je ze wel hebben en anders zul je iets moeten doen op de transfer markt i.p.v. maximaal centjes sparen. Droeftoetertje Overmars: je moet wel risico durven nemen ... en een Chadli ophalen bij AGOVV. Wat het provinciaaltje eigenlijk bedoeld is een paar kwartjes uitgeven en als het dan niets wordt is dat ook niet erg. Wat is er na al die jaren nu aan echte vooruitgang geboekt? Na weggespeeld te zijn door Real Madrid (slechts 2-0) ... nu in de tweede helft volledig weggespeeld. De beleidsmakers bij Ajax zijn als de Nederlandse overheid: lullen maar een eind heen en aan het eind van het liedje zit Jan met de pet met de gebakken peren en in dit geval met een kleine kater. Slaat nergens op en zeker niet na 3 titels... Het is de Griekse competitie niet, |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Nou, zondag speelt gewoon Sig en poulsen/schone weer hoor. Hoessen en of Bazoer zullen echt niet spelen... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Die hebben maar 1 wens: dat er geen ajax-supporters bij Mogen/kunnen zijn |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Prima actie van Denswil, pakt wel een kaart maar is een volwassen overtreding. Ik vind Denswil en Van Rhijn echt de uitblinkers deze avond bij Ajax met Bojan als goede 3e. Serero valt goed in trouwens.
Ik ben het lang niet altijd eens met de kritiek op Poulsen maar vanavond op grote afstand de zwakste bij Ajax, dit duel absoluut onwaardig.
Ik heb vanaf het begin gezegd dat Ajax zich niet moest richten op een score of punten maar op groei en het spel. Als ik dan zie hoe Duarte en Denswil met name zich hier laten zien denk ik dat die doelstelling is bereikt.
Deze pot zou ondanks de 4 goals toch een goed gevoel moeten geven want uiteindelijk verlies je niet van een geweldig Barca maar van 1 geweldige voetballer. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Duarte heeft me inderdaad in positieve zin verbaast. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 22:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Tja, morgen moet je eigen ploeg. Succes daarmee. Vind de mening van mede-Ajacieden belangrijker dat van een buitenstaander. OP SPECIAAL VERZOEK: POULSEN SUCKS!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: hele matige penalty.. Maar ja, op top niveau moet je gewoon 75% van je kansen maken.. Ajax heeft 3 hele grote kansen gehad en daar niet 1 van gemaakt..
Als Poulsen dan in de rust besluit een Barca shirt aan te trekken gaat het niet goed.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lekker bijtertje.. Valt me alleen op dat ie vandaag en afgelopen zondag een zak schot heeft.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 22:29 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Die Ijslander die wij beiden al langer niet meer in het elftal hadden willen zien, maar ook nog steeds de voorkeur krijgt. Ik hoop dat hij snel uit dat dal omhoog komt en Ajax weer als een echte spits dient. Die IJslander zakt zwaar door het ijs..... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wil geen pessimist zijn, maar de derde plaats in deze poule is absoluut het hoogst haalbare. Meer zit er met dit team niet in, ontbeert gewoon body en kwaliteit ... waarbij er een paar heel middelmatige voetballers tussen lopen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nogmaals dank voor je mening hoor. Ik kan er nog 2 opnoemen die SUCKS zijn in dit elftal. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
lekker schot van boilesen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dacht dat het ijs in Ijsland wel wat dikker zou zijn. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 22:30 schreef remco k het volgende:[..] hele matige penalty.. Maar ja, op top niveau moet je gewoon 75% van je kansen maken.. Ajax heeft 3 hele grote kansen gehad en daar niet 1 van gemaakt.. Als Poulsen dan in de rust besluit een Barca shirt aan te trekken gaat het niet goed.. Nou volgens mij had hij voor de wedstrijd al shirtje gewisseld haha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
5 prima kansen en geen doelpunt. Dat is niet iets onbekends bij Ajax. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dus wordt een IJszakker ipv IJslander |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is al knap genoeg.....kan je nagaan wat hij in zijn benen heeft ;-) |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 22:30 schreef Eide het volgende:Prima actie van Denswil, pakt wel een kaart maar is een volwassen overtreding. Ik vind Denswil en Van Rhijn echt de uitblinkers deze avond bij Ajax met Bojan als goede 3e. Serero valt goed in trouwens. Ik ben het lang niet altijd eens met de kritiek op Poulsen maar vanavond op grote afstand de zwakste bij Ajax, dit duel absoluut onwaardig. Ik heb vanaf het begin gezegd dat Ajax zich niet moest richten op een score of punten maar op groei en het spel. Als ik dan zie hoe Duarte en Denswil met name zich hier laten zien denk ik dat die doelstelling is bereikt. Deze pot zou ondanks de 4 goals toch een goed gevoel moeten geven want uiteindelijk verlies je niet van een geweldig Barca maar van 1 geweldige voetballer. Dat laatste vindt ik een beetje moeilijk te rijmen, nu verliezen van 1 geweldige voetballer (en daar zijn we het allemaal over eens) dat geeft te denken wat er gebeurd zo zijn tegen een Barcelona op volle toeren. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ja de beste IJslanders laten ze liever bij een andere club voetballen, want die waren te duur. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Terrechte nederlaag maar Ajax had minimaal 2x moeten scoren |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sigthorson onvoldoende, Poulsen een hele dikke onvoldoende, Vermeer een onvoldoende, alle andere spelers een voldoende, Bojan Duarte Blind een hele dikke voldoende.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ajax is zeker niet gedeclasseerd. Het is dat er ene Messi speelt bij Barca die elke kans afmaakt... maar Ajax speelt binnen de mogelijkheden gewoon een prima pot met alleen Poulsen die ernstig door de mand valt.
Vorig jaar, Real Madrid, toen werden we gedeclasseerd. Vandaag ben ik eigenlijk trots op een aantal spelers en heeft Ajax het redelijk gedaan.
Op Messi staat geen maat, dat is wel weer bewezen, dat wel. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 22:34 schreef remco k het volgende:Sigthorson onvoldoende, Poulsen een hele dikke onvoldoende, Vermeer een onvoldoende, alle andere spelers een voldoende, Bojan Duarte Blind een hele dikke voldoende.. Kijk, dat waren de andere 2 die Sucks zijn. Overigens vond ik Boilesen ook niet erg opvallend en liet Van Rhijn zich wel heel makkelijk passeren. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 22:34 schreef remco k het volgende:Sigthorson onvoldoende, Poulsen een hele dikke onvoldoende, Vermeer een onvoldoende, alle andere spelers een voldoende, Bojan Duarte Blind een hele dikke voldoende.. Hoezo Vermeer? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 22:33 schreef pth het volgende:[..] Dat laatste vindt ik een beetje moeilijk te rijmen, nu verliezen van 1 geweldige voetballer (en daar zijn we het allemaal over eens) dat geeft te denken wat er gebeurd zo zijn tegen een Barcelona op volle toeren. Ik vind dat geen argument. Dat Barca niet goed speelt kan ook aan Ajax liggen omdat een aantal lui een hele goede wedstrijd spelen. Juist daarin zit het goede gevoel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zeer zwak in de spelhervattingen vandaag, en als je er 4 om de oren krijgt als keeper kun je niet tevreden zijn.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Milan ook gewonnen. Betekend dus gelijk dat we weten dat we voor plaats 3 moeten gaan strijden met Celtic. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 22:35 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Kijk, dat waren de andere 2 die Sucks zijn. Overigens vond ik Boilesen ook niet erg opvallend en liet Van Rhijn zich wel heel makkelijk passeren. Ik vond van Rhijn juist heel sterk. Zo heel vaak is Neymar er niet echt langs gekomen hoor, zijn schoten en voorzet kwamen toch echt met van Rhijn nog voor hem.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 22:36 schreef remco k het volgende:[..] Zeer zwak in de spelhervattingen vandaag, en als je er 4 om de oren krijgt als keeper kun je niet tevreden zijn.. Oke duidelijk. Wel vond ik hem verder in zijn reddingen goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 22:37 schreef Ajax Warrior het volgende:Milan ook gewonnen. Betekend dus gelijk dat we weten dat we voor plaats 3 moeten gaan strijden met Celtic. Want??? Als Ajax 2 keer van Celtic wint wat gewoon goed mogelijk is, dan speel je tegen Milan om plek 2 en 3.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Poulsen en Sigi ruk.....de rest voldoende....oja vd Hoorn terug naar Utrecht |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 22:37 schreef remco k het volgende:[..] Ik vond van Rhijn juist heel sterk. Zo heel vaak is Neymar er niet echt langs gekomen hoor, zijn schoten en voorzet kwamen toch echt met van Rhijn nog voor hem.. Moet je de eerste helft nog maar eens nakijken. Van Rhijn wordt een paar keer gepasseerd alsof hij er niet staat. Maar eigenlijk mag je van die jonkies ook nog niet eens alles verwachten. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 22:38 schreef remco k het volgende:[..] Want??? Als Ajax 2 keer van Celtic wint wat gewoon goed mogelijk is, dan speel je tegen Milan om plek 2 en 3.. Eens. En tegen AC Milan zeker niet kansloos. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: een aantal goede reddingen, met name in de eerste helft. Maar van de mensen met een onvoldoende Poulsen echt met stip op 1 en dat is dan ook zijn rapportcijfer..
Wat trouwens opvalt is hoe belangrijk Blind en de Jong zijn voor dit elftal... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Hadden we maar 11 Bojans |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 22:39 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Moet je de eerste helft nog maar eens nakijken. Van Rhijn wordt een paar keer gepasseerd alsof hij er niet staat. Maar eigenlijk mag je van die jonkies ook nog niet eens alles verwachten. Ik heb het gezien en ben het simpelweg niet met je eens..:-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 22:39 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Moet je de eerste helft nog maar eens nakijken. Van Rhijn wordt een paar keer gepasseerd alsof hij er niet staat. Maar eigenlijk mag je van die jonkies ook nog niet eens alles verwachten. Ik vond Van Rhijn gewoon goed. Neymar is er geen enkele keer goed voorbij geweest. Gewoon een solide pot van Ricardo, zijn eerste goede pot dit seizoen eigenlijk. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 22:38 schreef remco k het volgende:[..] Want??? Als Ajax 2 keer van Celtic wint wat gewoon goed mogelijk is, dan speel je tegen Milan om plek 2 en 3.. Ook van dit Milan win je niet. Speelde overigens ook niet eens met zijn sterkste opstelling. Ik zie Barcelona en Milan doorgaan. Is geen schande, we zijn namelijk geen topclub in Europa meer. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 22:37 schreef Ajax Warrior het volgende:Milan ook gewonnen. Betekend dus gelijk dat we weten dat we voor plaats 3 moeten gaan strijden met Celtic. ALs wij 1 oktober van Milan winnen en Barca gewoon z'n werk doet, staat we gewoon 2e obv onderling resultaat :-) |
|
|
|