BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Barcelona - Ajax (CL: woensdag 18 september 2013, 20:45): 4 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 18 september 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:39 schreef nora het volgende:

[..]

Hadden we maar 11 Bojans
Dan zouden we alles verliezen want die kan niet verdedigen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 september 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb het gezien en ben het simpelweg niet met je eens..:-)
Dat mag, azijnzeiker. ;-)

Grapje hoor.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 18 september 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:39 schreef remco k het volgende:

[..]

een aantal goede reddingen, met name in de eerste helft. Maar van de mensen met een onvoldoende Poulsen echt met stip op 1 en dat is dan ook zijn rapportcijfer..

Wat trouwens opvalt is hoe belangrijk Blind en de Jong zijn voor dit elftal...
Over Poulsen ben ik het eens ja.

Viel mij ook op ja. De Jong eruit en meteen zakte het weg.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 september 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:39 schreef nora het volgende:

[..]

Hadden we maar 11 Bojans
dan had je geen verdedigers ;-)
remco k
 remco k - woensdag 18 september 2013 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ook van dit Milan win je niet. Speelde overigens ook niet eens met zijn sterkste opstelling. Ik zie Barcelona en Milan doorgaan. Is geen schande, we zijn namelijk geen topclub in Europa meer.
Zou ook geen schande zijn, maar het spel van Milan bevalt ons wel, tegen PSV vond ik ze ook niet geweldig. Daarnaast zijn beide ploegen nog zoekende en groeiende.. Ik zie wel kansen tegen Milan..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 september 2013 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou ook geen schande zijn, maar het spel van Milan bevalt ons wel, tegen PSV vond ik ze ook niet geweldig. Daarnaast zijn beide ploegen nog zoekende en groeiende.. Ik zie wel kansen tegen Milan..
Volgens mij moeten we eerst thuis tegen Milan. Dat is misschien het voordeel wat we kunnen hebben. Maar ik verwacht het niet. Liever hou ik het verwachtingspatroon laag, dan kan het namelijk alleen maar meevallen. ;-)
pth
 pth - woensdag 18 september 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:35 schreef Eide het volgende:

[..]

Ajax is zeker niet gedeclasseerd. Het is dat er ene Messi speelt bij Barca die elke kans afmaakt... maar Ajax speelt binnen de mogelijkheden gewoon een prima pot met alleen Poulsen die ernstig door de mand valt.

Vorig jaar, Real Madrid, toen werden we gedeclasseerd. Vandaag ben ik eigenlijk trots op een aantal spelers en heeft Ajax het redelijk gedaan.

Op Messi staat geen maat, dat is wel weer bewezen, dat wel.
Dan zijn we het eens oneens te zijn. Als Barcelona in de tweede helft (1 helft was zeer naar behoren) zijn zinnen had gezet op nog 4 goals dan waren die zonder problemen gevallen. Niet dat ik daar op zit te wachten, ben nu al weer een dag of twee uit mijn hum ... maar er lopen bij Ajax simpelweg te veel ruk en middelmatige spelers rond. Dat reken ik dit team niet aan die hebben echt wel hun stinkende best gedaan, maar eerder Frankie die erg moeilijk los lijkt te komen van bepaalde keuzes en de beleidsbepalers die bagger gereageerd hebben tijdens de transferperiode (de jeugd van de buitencategorie waar men op hoopt is er kennelijk nog even niet).
remco k
 remco k - woensdag 18 september 2013 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Volgens mij moeten we eerst thuis tegen Milan. Dat is misschien het voordeel wat we kunnen hebben. Maar ik verwacht het niet. Liever hou ik het verwachtingspatroon laag, dan kan het namelijk alleen maar meevallen. ;-)
Hahaha, dat is zeker..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 september 2013 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:43 schreef pth het volgende:

[..]

Dan zijn we het eens oneens te zijn. Als Barcelona in de tweede helft (1 helft was zeer naar behoren) zijn zinnen had gezet op nog 4 goals dan waren die zonder problemen gevallen. Niet dat ik daar op zit te wachten, ben nu al weer een dag of twee uit mijn hum ... maar er lopen bij Ajax simpelweg te veel ruk en middelmatige spelers rond. Dat reken ik dit team niet aan die hebben echt wel hun stinkende best gedaan, maar eerder Frankie die erg moeilijk los lijkt te komen van bepaalde keuzes en de beleidsbepalers die bagger gereageerd hebben tijdens de transferperiode (de jeugd van de buitencategorie waar men op hoopt is er kennelijk nog even niet).
+1. Helemaal mee eens.
Eide
 Eide - woensdag 18 september 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dan zijn we het eens oneens te zijn. Als Barcelona in de tweede helft (1 helft was zeer naar behoren) zijn zinnen had gezet op nog 4 goals dan waren die zonder problemen gevallen.
Door wie dan? Wie bij Barca creëert er ook maar 1 kans? En die 4e valt ook alleen maar doordat Poulsen erbarmelijk speelt.

Neuh, niet gedeclasseerd. 4-0 vind ik zelfs geflatteerd. 2-0 of 3-1 was een uitslag geweest die terecht was geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 september 2013 door Eide --
remco k
 remco k - woensdag 18 september 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:

[..]

Oneens, ik heb Barca de afgelopen weken zoals de afgelopen jaren gevolgd, en dit is gewoon hun manier van spelen, die zijn er gewoon echt voor gegaan, en hebben het erg moeilijke gehad met Ajax de eerste 60 minuten..
remco k
 remco k - woensdag 18 september 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Door wie dan? Wie bij Barca creëert er ook maar 1 kans? En die 4e valt ook alleen maar doordat Poulsen erbarmelijk speelt.

Neuh, niet gedeclasseerd. 4-0 vind ik zelfs geflatteerd. 2-0 of 3-1 was een uitslag geweest die terecht was geweest.
Uhmm. Sanchez op Iniesta??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 september 2013 - 22:45   quote  deeplink  
Overigens wil ik nog even terugkomen op de discussie omtrent Poulsen. Hij speelde inderdaad ruk, maar ik wil hem gewoon niet de schuld geven van deze verliespartij. De ervaring die wij hiermee dachten te halen is er niet gekomen. Maar dan houd dus inderdaad in de transferperiode extra ervaring ingekocht moeten worden. En met het vertrek van Eriksen en Alderweireld heb je alleen maar meer ervaring verkocht.
remco k
 remco k - woensdag 18 september 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:45 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens wil ik nog even terugkomen op de discussie omtrent Poulsen. Hij speelde inderdaad ruk, maar ik wil hem gewoon niet de schuld geven van deze verliespartij. De ervaring die wij hiermee dachten te halen is er niet gekomen. Maar dan houd dus inderdaad in de transferperiode extra ervaring ingekocht moeten worden. En met het vertrek van Eriksen en Alderweireld heb je alleen maar meer ervaring verkocht.
De schuld is een groot woord, maar wel bij de tegengoals betrokken op een zeer negatieve manier..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 september 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:49 schreef remco k het volgende:

[..]

De schuld is een groot woord, maar wel bij de tegengoals betrokken op een zeer negatieve manier..
Net de nabeschouwing even gehoord. Zowel Blind, alsmede Poulsen en Van Rhijn grijpen halfbakken in bij het tweede doelpunt.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 september 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Wij zijn het nu volledig eens Eide ;-)
pth
 pth - woensdag 18 september 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Oneens, ik heb Barca de afgelopen weken zoals de afgelopen jaren gevolgd, en dit is gewoon hun manier van spelen, die zijn er gewoon echt voor gegaan, en hebben het erg moeilijke gehad met Ajax de eerste 60 minuten..
Ben dan toch bang dat je genaaid bent door Sport 1 en i.p.v de primera division zit te kijken naar de lokaal competitie in Bolivia (zullen ze ook wel een Barca hebben).
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 september 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Net de nabeschouwing even gehoord. Zowel Blind, alsmede Poulsen en Van Rhijn grijpen halfbakken in bij het tweede doelpunt.
Blind is op dat moment al volledig uit positie, maar Poulsen en van Rhijn 'sjokken' als het ware terug.
Eide
 Eide - woensdag 18 september 2013 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:50 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Wij zijn het nu volledig eens Eide ;-)
Laten we duidelijk zijn. Ajax verliest terecht. Barca speelt niet geweldig. Maar desondanks gaat Ajax in mijn ogen met opgeheven hoofd weg uit Barcelona. Daarom baal ik van die 4 goals want dat was niet verdient.

Maar Ajax moet hier moed uit putten. Met het gevoel naar Eindhoven gaan dat het tegen Barca niet voetballend is af gegaan en zelfs af en toe goed voetbal heeft gespeeld. Dit was ondanks 4-0 de beste pot van Ajax dit seizoen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 september 2013 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:52 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Blind is op dat moment al volledig uit positie, maar Poulsen en van Rhijn 'sjokken' als het ware terug.
Klopt helemaal. Maar dat zie ik continu terug in deze wedstrijd en overigens ook al in de afgelopen wedstrijden. Er wordt continu als een drol ingegrepen, zonder een beetje passie. Halfbakken werk. Als wij dat zouden doen bij onze baas, zat je dagelijks op kantoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 september 2013 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - woensdag 18 september 2013 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vind niet dat Blind daar iets fout doet, die schuift daar enkel door omdat Poulsen het niet doet en daar dus tweijfel onstaat..

Dat je hier verliest met 4-0 vind ik helemaal niet zo'n ramp, maar wat ik wel erg vind is de gelatenheid bij bepaalde spelers met het terug lopen, met name Poulsen en Schone zijn daar een kei in. Al hebben Blind en van Rhijn daar ook wel een handje van..

Het terugvechten bij een fout of balverlies is er bij sommigen niet altijd bij, en dat duid in mijn optiek op het ontbreken van de ABOSOLUTE wil om te winnen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 september 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind niet dat Blind daar iets fout doet, die schuift daar enkel door omdat Poulsen het niet doet en daar dus tweijfel onstaat..

Dat je hier verliest met 4-0 vind ik helemaal niet zo'n ramp, maar wat ik wel erg vind is de gelatenheid bij bepaalde spelers met het terug lopen, met name Poulsen en Schone zijn daar een kei in. Al hebben Blind en van Rhijn daar ook wel een handje van..

Het terugvechten bij een fout of balverlies is er bij sommigen niet altijd bij, en dat duid in mijn optiek op het ontbreken van de ABOSOLUTE wil om te winnen..
Zie de reactie boven die van jouw. Is precies wat ik zeg. ;-)
remco k
 remco k - woensdag 18 september 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:51 schreef pth het volgende:

[..]

Ben dan toch bang dat je genaaid bent door Sport 1 en i.p.v de primera division zit te kijken naar de lokaal competitie in Bolivia (zullen ze ook wel een Barca hebben).
Nee hoor totaal niet, maar het Barca van na Guardiola is gewoon niet zo goed als daarvoor..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 september 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Maar dat zie ik continu terug in deze wedstrijd en overigens ook al in de afgelopen wedstrijden. Er wordt continu als een drol ingegrepen, zonder een beetje passie. Halfbakken werk. Als wij dat zouden doen bij onze baas, zat je dagelijks op kantoor.
Ik zit al dagelijks op kantoor, maar had dan wel al op straat gestaan ;-)
infamous psv
 infamous psv - woensdag 18 september 2013 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Je slaat de plank niet mis mr een hele steiger... schei toch uit Remco..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 september 2013 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:57 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik zit al dagelijks op kantoor, maar had dan wel al op straat gestaan ;-)
Hahaha bedoel natuurlijk op zijn kantoor, maar je begrijpt mijn reactie volgens mij wel.
remco k
 remco k - woensdag 18 september 2013 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:59 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Je slaat de plank niet mis mr een hele steiger... schei toch uit Remco..
Heeft Ajax in met name de eerste helft niet twee grote mogelijkheden gehad??
remco k
 remco k - woensdag 18 september 2013 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 23:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha bedoel natuurlijk op zijn kantoor, maar je begrijpt mijn reactie volgens mij wel.
Heb je de goals gezien van Milan trouwens??
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 september 2013 - 23:03   quote  deeplink  
Nigel de Jong erg sterk trouwens....
infamous psv
 infamous psv - woensdag 18 september 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 23:02 schreef remco k het volgende:

[..]

dat miszeg ik niet mr 60 min moeite pffff... Dit barca is lang niet zo goed als 2 jaar terug mr echt rennen voor de bal deden ze niet en dan nog op gemakkie met 4-0 winnen..
infamous psv
 infamous psv - woensdag 18 september 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:

[..]

kut milan..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 september 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:

[..]

2 lucky goals inderdaad. Maar dat is het toch altijd als je tegen die Italianen speelt. Je denkt de hele wedstrijd dat je beter bent en krijgt uiteindelijk een goal om de oren.

Misschien moet ik hier toch maar moed uit putten. ;-)
remco k
 remco k - woensdag 18 september 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 23:04 schreef infamous psv het volgende:

[..]

dat miszeg ik niet mr 60 min moeite pffff... Dit barca is lang niet zo goed als 2 jaar terug mr echt rennen voor de bal deden ze niet en dan nog op gemakkie met 4-0 winnen..
Rennen voor de bal doen ze uberhaubt niet vaak, ze probeerden Ajax wel degelijk onder druk te zetten..

Maar goed, dit heeft niet zo veel zin. Barca dik verdiend gewonnen, hoe de goals worden weggegeven kun je vraagtekens bij stellen.

Op naar Milan europees gezien..
remco k
 remco k - woensdag 18 september 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 23:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

2 lucky goals inderdaad. Maar dat is het toch altijd als je tegen die Italianen speelt. Je denkt de hele wedstrijd dat je beter bent en krijgt uiteindelijk een goal om de oren.

Misschien moet ik hier toch maar moed uit putten. ;-)
Ik vond het ook niet zo goed hoor, wel veel strijd maar technisch tactisch niet zo bijzonder..
pth
 pth - woensdag 18 september 2013 - 23:08   quote  deeplink  
quote:

[..]

En daarmee heeft Barcelona het erg moeilijk gehad tegen Ajax ... met alle respect ieder elftal krijgt wel een kans of zelfs twee. Overigens Ajax heeft naar kunnen gepresteerd gegeven het te grote aantal ruk en middelmaat wat er rond loopt en valt weinig te verwijten. Maar laten we nou niet gaan doen alsof het lek boven is en dat de weg omhoog is ingeslagen. Tot de winterstop mogen we ons elke week zorgen maken, soms eens genieten en vooral hopen dat de stopdasjes door hebben dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten (of dat moet je doelstelling geworden zijn).
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 september 2013 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 23:04 schreef infamous psv het volgende:

[..]

kut milan..
Hoezo?
Als wij van ze hebben gewonnen weten ze bij jullie weer wie de beste zijn;-)

WZAWZDB hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 september 2013 door Ronald 1960 --
infamous psv
 infamous psv - woensdag 18 september 2013 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 23:09 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hoezo?
Je denkt ze in de tang te hebben mr aan t end winnen ze heel vaak..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 september 2013 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 23:10 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ik begreep je reactie vriend ;-)
Kon het alleen ff niet laten ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 september 2013 door Ronald 1960 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 18 september 2013 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 23:10 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Heb ik met jou ook ouwe...
infamous psv
 infamous psv - woensdag 18 september 2013 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 23:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Heb ik met jou ook ouwe...
heb ook Italiaans bloed aan mijn bumper..
infamous psv
 infamous psv - woensdag 18 september 2013 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 23:12 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik begreep je reactie vriend ;-)
Kon het alleen ff niet laten ;-)
Aangepast he lamzak ;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 18 september 2013 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 23:13 schreef infamous psv het volgende:

[..]

heb ook Italiaans bloed aan mijn bumper..
Net terug van vakantie ??
infamous psv
 infamous psv - woensdag 18 september 2013 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 23:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Net terug van vakantie ??
Pizza gehaald..
nora
 nora - woensdag 18 september 2013 - 23:14   quote  deeplink  
Beste man Bojan en Blind en van Rhijn veruit de zwakste Poulsen Boilessen en Siggi en Vermeer en voor Hasjhkop kijk even naar doelpunt 3 die kopbal waar Vermeer is .
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 september 2013 - 23:14   quote  deeplink  
Hey Tilmans;-) je vier doelpunten had je voospeld, maar oneerlijk verdeeld vanavond.
Maken we wel weer goed als Barca in ArenA komt spelen ;-))
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 september 2013 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 21:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klopt. De kansen die er zijn moet je benutten. Al is het er maar een.
Ajax mag best kritisch naar zichzelf kijken.

Overigens wat speelt Poulsen dramatisch. De meest ervaren speler durft niks en speelt veel ballen fout in. Zorgt voor geen sprankje rust
Helemaal mee eens...de slechtste man van het veld op de belangrijkste positie...
nora
 nora - woensdag 18 september 2013 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan zouden we alles verliezen want die kan niet verdedigen.
Laat ik het anders zeggen 11 spelers met zijn techniek
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 18 september 2013 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 23:14 schreef Ronald 1960 het volgende:
Hey Tilmans;-) je vier doelpunten had je voospeld, maar oneerlijk verdeeld vanavond.
Maken we wel weer goed als Barca in ArenA komt spelen ;-))
Het is Tilly(baco) ouwe....maar is goed gap
Loetje
 Loetje - woensdag 18 september 2013 - 23:16   quote  deeplink  
Ook tegen Milan is iets haalbaar, alleen moeten we zorgen dat ze niet zoals tegen PSV weer de sluipmoordenaars kunnen gaan uithangen. Als Ajax dat wint en van Celtic, ligt de 2e plek open
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 september 2013 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 september 2013 - 22:09 schreef Loetje het volgende:
Kut Poulsen... pfff spijt me naar zijn fans toe :)
Heeft hij fans dan???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Barcelona - Ajax (CL: woensdag 18 september 2013, 20:45): 4 - 0

0.0107309