BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 22 september 2013, 16:30): 4 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 september 2013 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 17:58 schreef Nenam_tiL het volgende:
Trek mijn mening over Schone in.....(ja ja Remco je hebt gelijk);-)
Alleen Schöne? Denk dat je in dat rijtje de volgende spelers bij kan voegen: Vermeer, Moisander, Blind, Van Rhijn, Sigthorsson, Fischer. Laten we gelijk De Boer ook even erbij nemen. Dit spel is nu zo bekend, dat elke ploeg weet hoe ze zich moet wapenen.
biba1970
 biba1970 - zondag 22 september 2013 - 17:59   quote  deeplink  
zooooooooooooooooooooo voorspelbaar totaal geen verassing,vraag me af hoe lang we hier mee doorgaan.
pth
 pth - zondag 22 september 2013 - 18:00   quote  deeplink  
Echt om je kapot te schamen dit niveau, maar zoals al zo vaak door mij aangehaald kon je hier op wachten met de kruideniersmentaliteit van de beleidsbepalers bij Ajax.

Om het zonnig in te zien: voor de Kerst uit Europa, als het een beetje mee zit ook al uit de beker, 20 punten achter in de competitie ... dus vanaf januari hoef ik mij nergens meer druk om te maken.
Peterhs
 Peterhs - zondag 22 september 2013 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 17:58 schreef Loetje het volgende:
De Boer is een geweldige trainer maar heb altijd gezegt dat zijn nadeel is dat hij altijd zijn gelijk wil halen. Is zeer slecht. Maar nu zal ik de zeiker wel zijn. Maar Ajax had de selectie een kwaliteitsimpuls moeten geven
Zijn eigenwijsheid maakt hem dus geen goede trainer. Je moet simpelweg kijken wat er gebeurd en daarnaar handelen. Je eigen koppigheid moet hierboven staan.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 22 september 2013 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
De Boer is een geweldige trainer maar heb altijd gezegt dat zijn nadeel is dat hij altijd zijn gelijk wil halen. Is zeer slecht. Maar nu zal ik de zeiker wel zijn. Maar Ajax had de selectie een kwaliteitsimpuls moeten geven
ben het met je eens....

pfffff...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 22 september 2013 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 17:59 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Als je niet snapt waarom ik dat zeg...
Als club moet je keihard afgedroogt worden voordat de trainer eindelijk het licht misschien eens in gaat zien.
Hou aub je muil over hoe ik reageer. Heb ik al vaker gezegd gladjakker.
Waar is je positieve wedstrijd instelling nu gebleven? Volgens jou winnen we denk ik nog met 4-5
bla, bla bla, Natuurlijk is dit kUT, maar ga niet je club afzeiken met 10, 10, 10

gladjakker....??
Je kent me niet vriend en daar heb ik ook geen behoefte aan!! Slome!!
remco k
 remco k - zondag 22 september 2013 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 17:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik roep het al vanaf het begin. Blind was drama, is drama en blijft drama.
Om een bal kwijt te kunnen moeten er ook wel spelers vrij lopen en de bal willen hebben he
Pietje
 Pietje - zondag 22 september 2013 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 17:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Alleen Schöne? Denk dat je in dat rijtje de volgende spelers bij kan voegen: Vermeer, Moisander, Blind, Van Rhijn, Sigthorsson, Fischer. Laten we gelijk De Boer ook even erbij nemen. Dit spel is nu zo bekend, dat elke ploeg weet hoe ze zich moet wapenen.
EENS !!!!!!!!!!!!!!!!!
pth
 pth - zondag 22 september 2013 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
+1 selectie heeft veel te weinig kwaliteit en de Boer is echt de weg kwijt.
remco k
 remco k - zondag 22 september 2013 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 17:58 schreef Nenam_tiL het volgende:
Trek mijn mening over Schone in.....(ja ja Remco je hebt gelijk);-)
Had liever ongelijk gehad Nenam..
biba1970
 biba1970 - zondag 22 september 2013 - 18:03   quote  deeplink  
Nee daar komt die met anderson 0-4 lachwekkend.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 september 2013 - 18:03   quote  deeplink  
Beetje laat die wissel. Je had godverdomme die hele Sigthorsson al niet moeten opstellen. Nu mag zo'n jongen bij een 4-0 achterstand een beetje aankloten. Pffffff
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2013 - 18:03   quote  deeplink  
Technische staf faalt. Ajax helpt zichzelf uit de wedstrijd met een blunder van Vermeer.
Van Rhijn en Schone falen hopeloos. Vermeer is al zijn zelfvertrouwen kwijt. Poulsen kan niet meer. Sightorsson op rechts is gewoon kijken naar Comedy Central. Bojan kan het maar mist vertrouwen en creativiteit ontbreekt. Ik kan het niet anders zeggen. Blind is ook niet zo goed. Vind Denswill merkwaardig nog het beste. Fischer is te geforceerd op zoek. Serrero doet het aardig en van Duarte mag je niet verwachten dat hij Eriksen doet vergeten.
biba1970
 biba1970 - zondag 22 september 2013 - 18:04   quote  deeplink  
Voor mij mag de boer gaan na dit seizoen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 22 september 2013 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 17:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja maar dan moet ik te lang typen ouwe.....dan mis ik de helft....nou ja missen ;-(
remco k
 remco k - zondag 22 september 2013 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 17:58 schreef Pietje het volgende:

[..]

Tja, dan kan je alle elf wel vervangen. Zo'n brede selectie hebben we ook weer niet.
Ik denk dat je al een heel eind bent als je Schone en Poulsen uit de selectie zet, Ligeon opstelt voor van Rhijn en Cilissen voor Vermeer.

Ik denk dat we dan geen kampioen gaan worden, maar op die manier ben je wel al bezig met de spelers die er moeten gaan komen..

Maar goed, alles begint met wedstrijd instelling, en wat dat betreft lijkt het wel weer alsof ik het elftal van Jol zie spelen..
jolanpalma
 jolanpalma - zondag 22 september 2013 - 18:04   quote  deeplink  
Laten we hopen dat ze nu eindelijk maatregelen treffen.. weg met sana, sigi, hoessen,schone,poulssen,vermeer, blind etc.. wachten op transfer window
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 september 2013 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 18:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Om een bal kwijt te kunnen moeten er ook wel spelers vrij lopen en de bal willen hebben he
Het gaat niet alleen om het afspelen Remco, maar ook om het ingrijpen. Hij en Van Rhijn geven hun tegenspeler veel te veel ruimte, happen als leeuwen als er wordt gekapt en grijpen in als een stelletje vrouwen met handtasjes als ze een duel moeten aangaan.
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2013 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 18:00 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Zijn eigenwijsheid maakt hem dus geen goede trainer. Je moet simpelweg kijken wat er gebeurd en daarnaar handelen. Je eigen koppigheid moet hierboven staan.
Hij heeft ook genoeg goede dingen gedaan
Peterhs
 Peterhs - zondag 22 september 2013 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 18:01 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

bla, bla bla, Natuurlijk is dit kUT, maar ga niet je club afzeiken met 10, 10, 10

gladjakker....??
Je kent me niet vriend en daar heb ik ook geen behoefte aan!! Slome!!
En jij kent mij niet gladjakker. Paar dagen geleden heb ik ook al tegen je uit moeten vallen omdat je mij loopt te irriteren met je uitspraken. Als je nu echt iedereen zijn mening respecteert dan hou je dus idd je muil gewoon, want je lult jezelf tegen.
Meneer positieveling. Zeker iets te veel tsjakkaaaaaaaaaaa geroepen...
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2013 - 18:05   quote  deeplink  
Er zijn teveel middelmatige spelers. Ik vrees met dit spel al voor Go Ahead
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 22 september 2013 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 18:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is voor sommige mensen niet meer relevant blijkbaar!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 september 2013 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 18:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja maar dan moet ik te lang typen ouwe.....dan mis ik de helft....nou ja missen ;-(
Ik mis helemaal niets. De wedstrijd uitzitten en daarna maar weer positief vooruit kijken. Ehm............ Volendam kwam toch op bezoek woensdag? Ik zeg 1-3.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 september 2013 - 18:06   quote  deeplink  
Kijk, het wijvie gaat er ook eens uit. Moet zijn kutje wassen waarschijnlijk.
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2013 - 18:06   quote  deeplink  
Andersen nu pas erin. Heb medelijden met hem
Pietje
 Pietje - zondag 22 september 2013 - 18:06   quote  deeplink  
Je mag blij zijn dat PSV niet (meer) doordrukt.
remco k
 remco k - zondag 22 september 2013 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 18:00 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Zijn eigenwijsheid maakt hem juist een goede trainer. Veel mensen wouden Eriksen er ook af hebben, veel mensen wouden Blind eruit hebben. Toch hebben die spelers het geweldig gedaan, ook de Jong was zon speler..

De Boer is een geweldige trainer en het zou dan ook totaal oneerlijk zijn als die hier de schuld van gaat krijgen..

Alles begint met wedstrijd instelling en daar vind ik een trainer niet voor verantwoordelijk..
jolanpalma
 jolanpalma - zondag 22 september 2013 - 18:07   quote  deeplink  
Cocu heeft medelijden met de boer..
Brandje
 Brandje - zondag 22 september 2013 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 18:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Behalve spelers beter maken, de juiste spelers opstellen en ze op de juiste plek opstellen.
Dat gelul over de jeugd. We doen geen moer met de jeugd. Als ik zie wat een Andersen kan en ook doet bij Jong Ajax en dat je dan als trainer Sigtorsson rechtsbuiten zet dan ben je in mijn ogen niet goed wijs.
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2013 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 18:05 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dat is voor sommige mensen niet meer relevant blijkbaar!
Hij heeft geweldige dingen gedaan. Veel spelers beter gemaakt. Altijd rustig en loyaal. Maar nu moet hij zijn meerdere erkennen met deze opstelling
Brandje
 Brandje - zondag 22 september 2013 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 18:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn eigenwijsheid maakt hem juist een goede trainer. Veel mensen wouden Eriksen er ook af hebben, veel mensen wouden Blind eruit hebben. Toch hebben die spelers het geweldig gedaan, ook de Jong was zon speler..

De Boer is een geweldige trainer en het zou dan ook totaal oneerlijk zijn als die hier de schuld van gaat krijgen..

Alles begint met wedstrijd instelling en daar vind ik een trainer niet voor verantwoordelijk..
Hij stel Moisander, Schone en/of Poulsen en Vermeer op. Hij zet een houtenklaas als rechtsbuiten die nog geen lantaarnpaal passeert neer.
Het zal ook wel weer goedkomen maar ik vind het onbegrijpelijk dat een Andersen zo weinig speelt. Dat hij Poulsen en Schone de hand bovben het hoofd blijft houden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2013 door Brandje --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 22 september 2013 - 18:09   quote  deeplink  
pffff gelukkig hebben we Barca al gehad...
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2013 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 18:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Behalve spelers beter maken, de juiste spelers opstellen en ze op de juiste plek opstellen.
Dat gelul over de jeugd. We doen geen moer met de jeugd. Als ik zie wat een Andersen kan en ook doet bij Jong Ajax en dat je dan als trainer Sigtorsson rechtsbuiten zet dan ben je in mijn ogen niet goed wijs.
Nogmaals hij maakt fouten. Maar ineens is iedereen het goede vergeten. Hij heeft ook vaak twijfels weggenomen. Maar nu is het ff foute boel
remco k
 remco k - zondag 22 september 2013 - 18:09   quote  deeplink  
Ook Denswill nog genoeg te leren..
wvb
 wvb - zondag 22 september 2013 - 18:09   quote  deeplink  
We hebben Boerrigter,Sulejmani,Alderwereld en Eriksen verkocht, Babel eveneens weg.
Alle bovenstaande ondanks jeugdige leeftijd toch voetballers met de nodige ervaring, moet er eerlijkheidshalve wel bij vermelden dat Sulejmani al een hele tijd niet meer mee speelde in het eerste team en dat het hem aan instelling ontbrak.
Dat verlies is niet gecompenseerd door het aantrekken van minimaal gelijkwaardige spelers.
Met Babel en Boerrigter hebben we 2 klassieke buitenspelers laten vertrekken,die mits in goede doen regelmatig hun doelpuntjes meepakten, doodzonde want klassieke buitenspelers die zijn tamelijk dun gezaaid.Eriksen pikte eveneens als inkomende spits de nodige doelpuntjes mee.
We hebben nu weinig scorend vermogen voorin, Sigthorsson komt duidelijk te kort voor de top, scoort niet voldoende, kun je bestempelen als een miskoop, we hebben qua spitsen weinig achter de hand. Buitenspelers voor zover daar sprake van is, scoren niet of weinig. Achterin loopt niet genoeg ervaring rond, Denswil die net komt kijken op Messi zetten, het is erg voorspelbaar wat er dan gaat gebeuren. T.o.v. van onze vorige keeper Stekelenburg maakt de vaste goalie van nu, Vermeer veel meer fouten en redt veel minder wedstrijden, hij blundert regelmatig. We hebben reeds jaren een betere 2e keeper achter de hand.
Poulsen een speler met veel ervaring valt regelmatig door de mand, echt spelers met buitengewoon veel klasse(klassebakken) en potentie zie ik niet rondlopen,ik zie voornamelijk grauwe middelmaat,de vechtersmentaliteit van bevlogenheid,bikkelen en mouwen opstropen ontbeert dit team eveneens.
Kortom ik zie te weinig van zweet doordrenkte voetbalshirts en gezichten waar het zweet in grote druppels vanaf parelt. Met uitsluitend tactisch gemanouvreer en technisch vernuft, beslis je misschien een schaak tweekamp,echter geen voetbal wedstrijd.
Mike van der Hoorn, verder met alle respect voor de betreffende speler hoor, voor 4 miljoen inkopen en dan niet onmiddellijk in kunnen passen in het eerte team, zelfs niet na een paar maanden, dat zegt iets/veel over de kwaliteit van de scouting.
In de Champions League hebben we niets te zoeken, werkelijk beschamend voor het publiek, als ook voor de sponsoren, om telkens zo afgestraft te worden. Spelers van Barcelona en AC Milaan weten best, een klein beetje extra druk zetten en het verzet is gebroken.
De Boer is best een aardige trainer naar ik denk, maar met alleen zalvende praatjes,zoete broodjes bakken en zeggen dat dit ingecalculeerd is, dat er sprake is van een doorlopend groeiproces, win je helaas geen oorlog, laat staan een wedstrijd op europees topniveau.
Spelers die daadwerkelijk gegroeid zijn worden na 1 of 2 jaar weggekaapt en dan kun je weer van voor af aan beginnen, kortom een visieuze cirkel. Maar zo komen we helaas niet echt verder,dan behalve zo nu en dan een uitschieter.Ik denk dat we het met het huidige team, dit jaar zelfs heel zwaar krijgen in de nederlandse voetbalcompetitie, want bv. PSV als ook Twente hebben in potentie toch veel beter gescout en ingekocht.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 22 september 2013 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 18:09 schreef NatjosFC het volgende:
pffff gelukkig hebben we Barca al gehad...
en Zwolle
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 22 september 2013 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 18:05 schreef Peterhs het volgende:

[..]

En jij kent mij niet gladjakker. Paar dagen geleden heb ik ook al tegen je uit moeten vallen omdat je mij loopt te irriteren met je uitspraken. Als je nu echt iedereen zijn mening respecteert dan hou je dus idd je muil gewoon, want je lult jezelf tegen.
Meneer positieveling. Zeker iets te veel tsjakkaaaaaaaaaaa geroepen...
Je hoeft tegen mij niet uit te vallen. Je kan ook NIET reageren als iets je niet bevalt.
Jij gaat mij ook niet vertellen wanneer ik m'n muil moet houden, doe ik bij niemand niet en ook niet bij jou, maar jij bij mij dus ook niet! oke, je het wel zeggen.....

Ik laat me idd niet door tegenslagen beinvloeden. Jij blijkbaar wel....
pth
 pth - zondag 22 september 2013 - 18:10   quote  deeplink  
Moet je die Fischer nou zien, heeft werkelijk nog niets nuttigs gedaan ... maar wel bij elke foute bal van een ander staan te vloeken en te tieren alsof zijn goede wedstrijd hierdoor verknalt wordt. Moet ook maar een tijdje wat anders gaan doen (kan echt wel voetballen, maar totaal geen zelfvertrouwen).
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 september 2013 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 18:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Daar zit een kern van waarheid in....van te voren wisten we dat we het moeilijk kregen met Poulsen en met Sigi op rechts had tegen Barca ook niets laten zien....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 september 2013 - 18:10   quote  deeplink  
De enige die voor mij een voldoende scoort in deze wedstrijd is Serero. Zegt dat genoeg?
remco k
 remco k - zondag 22 september 2013 - 18:10   quote  deeplink  
Ook niemand op het veld die een ander eens goed de waarheid verteld..
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2013 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 18:09 schreef remco k het volgende:
Ook Denswill nog genoeg te leren..
Klopt. Maar vind het hem in een zwalkend elftal heel aardig doen
remco k
 remco k - zondag 22 september 2013 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 18:10 schreef Ajax Warrior het volgende:
De enige die voor mij een voldoende scoort in deze wedstrijd is Serero. Zegt dat genoeg?
Vond hem en Bojan de beste twee, de rest allemaal zwaar onder de maat.
Peterhs
 Peterhs - zondag 22 september 2013 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 18:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Veel mensen wil ik niet zeggen, maar wel genoeg idd, maar iedereen wil wel een speler eruit hebben.
Je kan als trainer simpelweg niet meer verkopen dat 5, 6 spelers stelselmatig ver onder niveau presteren. Als je daar niets aan doet ben je een laffe slechte trainer, dus we gaan binnenkort zien of hij de positie nog waard is, want tijdens mindere tijden komt de klasse van een trainer boven niet enkel tijdens goede tijden.
046afca
 046afca - zondag 22 september 2013 - 18:12   quote  deeplink  
Bojan ga aub trg naar barca!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 september 2013 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 18:09 schreef wvb het volgende:
We hebben Boerrigter,Sulejmani,Alderwereld en Eriksen verkocht, Babel eveneens weg.
Alle bovenstaande ondanks jeugdige leeftijd toch voetballers met de nodige ervaring, moet er eerlijkheidshalve wel bij vermelden dat Sulejmani al een hele tijd niet meer mee speelde in het eerste team en dat het hem aan instelling ontbrak.
Dat verlies is niet gecompenseerd door het aantrekken van minimaal gelijkwaardige spelers.
Met Babel en Boerrigter hebben we 2 klassieke buitenspelers laten vertrekken,die mits in goede doen regelmatig hun doelpuntjes meepakten, doodzonde want klassieke buitenspelers die zijn tamelijk dun gezaaid.Eriksen pikte eveneens als inkomende spits de nodige doelpuntjes mee.
We hebben nu weinig scorend vermogen voorin, Sigthorsson komt duidelijk te kort voor de top, scoort niet voldoende, kun je bestempelen als een miskoop, we hebben qua spitsen weinig achter de hand. Buitenspelers voor zover daar sprake van is, scoren niet of weinig. Achterin loopt niet genoeg ervaring rond, Denswil die net komt kijken op Messi zetten, het is erg voorspelbaar wat er dan gaat gebeuren. T.o.v. van onze vorige keeper Stekelenburg maakt de vaste goalie van nu, Vermeer veel meer fouten en redt veel minder wedstrijden, hij blundert regelmatig. We hebben reeds jaren een betere 2e keeper achter de hand.
Poulsen een speler met veel ervaring valt regelmatig door de mand, echt spelers met buitengewoon veel klasse(klassebakken) en potentie zie ik niet rondlopen,ik zie voornamelijk grauwe middelmaat,de vechtersmentaliteit van bevlogenheid,bikkelen en mouwen opstropen ontbeert dit team eveneens.
Kortom ik zie te weinig van zweet doordrenkte voetbalshirts en gezichten waar het zweet in grote druppels vanaf parelt. Met uitsluitend tactisch gemanouvreer en technisch vernuft, beslis je misschien een schaak tweekamp,echter geen voetbal wedstrijd.
Mike van der Hoorn, verder met alle respect voor de betreffende speler hoor, voor 4 miljoen inkopen en dan niet onmiddellijk in kunnen passen in het eerte team, zelfs niet na een paar maanden, dat zegt iets/veel over de kwaliteit van de scouting.
In de Champions League hebben we niets te zoeken, werkelijk beschamend voor het publiek, als ook voor de sponsoren, om telkens zo afgestraft te worden. Spelers van Barcelona en AC Milaan weten best, een klein beetje extra druk zetten en het verzet is gebroken.
De Boer is best een aardige trainer naar ik denk, maar met alleen zalvende praatjes,zoete broodjes bakken en zeggen dat dit ingecalculeerd is, dat er sprake is van een doorlopend groeiproces, win je helaas geen oorlog, laat staan een wedstrijd op europees topniveau.
Spelers die daadwerkelijk gegroeid zijn worden na 1 of 2 jaar weggekaapt en dan kun je weer van voor af aan beginnen, kortom een visieuze cirkel. Maar zo komen we helaas niet echt verder,dan behalve zo nu en dan een uitschieter.Ik denk dat we het met het huidige team, dit jaar zelfs heel zwaar krijgen in de nederlandse voetbalcompetitie, want bv. PSV als ook Twente hebben in potentie toch veel beter gescout en ingekocht.
mooi gesproken WvB
Peterhs
 Peterhs - zondag 22 september 2013 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 18:09 schreef wvb het volgende:
Mooie copy paste van eerder vermeld bericht...
pth
 pth - zondag 22 september 2013 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 18:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nogmaals hij maakt fouten. Maar ineens is iedereen het goede vergeten. Hij heeft ook vaak twijfels weggenomen. Maar nu is het ff foute boel
Ik denk dat het nog steeds een goede trainer is ... maar nu een beetje in de war. De drie titels hebben toch iets van hersenschade opgeleverd, gezien het pokhouterig vasthouden aan spelers die er echt geen RUK van kunnen en andere spelers daar neerzetten waarvan je zeker weet dat ze daar ook RUK spelen.
Sebco
 Sebco - zondag 22 september 2013 - 18:13   quote  deeplink  
Een degelijk centraal verdedigingsduo + betrouwbare CVM met overzicht ontbreekt simpelweg momenteel. Bovendien zou opnieuw een keeper met wat lengte ook veel aangenamer zijn.. Voor de rest is er kwaliteit genoeg.

Zolang we dit niet hebben gaat het dit seizoen moeilijk worden om elke wedstrijd een aanvaarbaar niveau te halen vrees ik. Zeker tegen de aanvallend sterkere teams..
Loetje
 Loetje - zondag 22 september 2013 - 18:13   quote  deeplink  
Moisander wil graag scoren

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 22 september 2013, 16:30): 4 - 0

0.0112729