|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: hahaha, ja... maar t' zegt genoeg... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vermeer. Jesus mensen wat doet dit pijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vermeer moet nu echt even plaatsmaken. De Boer mag daar niet aan vast blijven houden aangezien hij nu echt punten gaat kosten, zelfde geld voorSchone van Rhijn en in iets mindere mate Poulsen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: jup, rijp voor een keeperswissel... ongelooflijk dit...
we hebben toch wel een keeper die een bal kan vangen... nee nee, bij Ajax gaat het erom dat je aan de bal wat leuks kan, verder hoef je niks toe te voegen... Schone, Sana, pfffff |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik ben het niet vaak met je eens, maar dit keer helemaal gelijk. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 18:14 schreef remco k het volgende:Vermeer moet nu echt even plaatsmaken. De Boer mag daar niet aan vast blijven houden aangezien hij nu echt punten gaat kosten, zelfde geld voorSchone van Rhijn en in iets mindere mate Poulsen.. Dat bedoelde ik dus net met mijn post. In mindere tijden moet je ook kunnen en durven wijzigen. Dat gaan we dus nu even afwachten. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Ze gaan in de winterstop iemand halen met naam, ik denk dat die slome overmars een oogje heeft laten vallen op manolev en luickx |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Erg dat je je zo naar de slachtbank laat lijden |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 18:15 schreef Peterhs het volgende:[..] Dat bedoelde ik dus net met mijn post. In mindere tijden moet je ook kunnen en durven wijzigen. Dat gaan we dus nu even afwachten. Denk dat het nu ook echt wel gaat gebeuren. iig wat Vermeer betreft. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 18:16 schreef jolanpalma het volgende:Ze gaan in de winterstop iemand halen met naam, ik denk dat die slome overmars een oogje heeft laten vallen op manolev en luickx Hahahaha |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 18:16 schreef jolanpalma het volgende:Ze gaan in de winterstop iemand halen met naam, ik denk dat die slome overmars een oogje heeft laten vallen op manolev en luickx Neem de spits van GVVV over. Kost 20 euro |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Vermeer 2.0 van Rhijn 4.0 Moisander 4.0 Denswil 6.5 Blind 5.0 Schone 3.5 de Jong 5.0 Serero 6.0 Sigthorsson 5.0 Bojan 6.5 Fischer 3.0
Gemiddeld: zwaar onvoldoende. Technische staf met Frankie voorop een 1.0 voor de moeite. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: wedden van niet..... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ajax komt in de winter met een talentvol jappanertje, Fuk-in-no-won... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
pfff snel naar City United... |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Was toch al geen fan dit hele ' ajax beleid' |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vermeer 1 Van Rhijn 1 Moisander 1 Denswill 5 Blind 3 Schone 1 Serrero 5.5 De Jong 4 Sightorsson 0.5 Bojan 5.5 Fischer 2 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
PSV.....laffe kutclub....laat de EL lopen voor de competitie,net als vorig seizoen....scheitbakken kutlampen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nou 2000,- denk ik...hahahaha...wat een afgang...en het gekke is dat we dat al voor het seizoen begon zagen aankomen... |
|
|
|
|
Noordkoreavangaal
|
|
|
Net thuis, hoe heeft Ajax gespeeld vanmiddag? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 18:20 schreef Nenam_tiL het volgende:PSV.....laffe kutclub....laat de EL lopen voor de competitie,net als vorig seizoen....scheitbakken kutlampen Inderdaad vuile kutlampen... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Vermeer -5 Van Rhijn -4 Moisander 1 Denswill 5 Blind 2 Schone 2 Serrero 4 De Jong 4 Sightorsson 1 Bojan 4,5 Fischer 1 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Geweldig. 9-1 gewonnen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat wil je niet weten...ben benieuwd naar het commentaar van de Boer...ik denk vermoeidheid hahahaha |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Flikker op naar je badkuip idioot |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Geen zin in....sla ff over ok |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 18:20 schreef Nenam_tiL het volgende:PSV.....laffe kutclub....laat de EL lopen voor de competitie,net als vorig seizoen....scheitbakken kutlampen Hier ben ik het ook helemaal mee eens !!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 18:20 schreef Nenam_tiL het volgende:PSV.....laffe kutclub....laat de EL lopen voor de competitie,net als vorig seizoen....scheitbakken kutlampen Om over de supporters maar te zwijgen. Donderdag 10.000 man en fluiten.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Had ik van jou niet verwacht haha. Verstand komt met de jaren he |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Opzouten kutboer!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Het heeft pijn aan mijn ogen gedaan. ZOOOO slecht. Verkeerde spelers op verkeerde posities, geen vorm, geen zelfvertrouwen, geen leider, geen (echte) buitenspelers. Helemaal niks. Dit gaat van kwaad tot erger worden. Ik heb geen sprankje hoop. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 18:27 schreef Pietje het volgende:Het heeft pijn aan mijn ogen gedaan. ZOOOO slecht. Verkeerde spelers op verkeerde posities, geen vorm, geen zelfvertrouwen, geen leider, geen (echte) buitenspelers. Helemaal niks. Dit gaat van kwaad tot erger worden. Ik heb geen sprankje hoop. Ik ook niet pietje...dit zag je wel aankomen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik heb altijd hoop:-)
Komt helemaal goed, staan pas op 4 puntjes, de druk is er nu af... En nu moet het bij PSV.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 18:27 schreef Pietje het volgende:Het heeft pijn aan mijn ogen gedaan. ZOOOO slecht. Verkeerde spelers op verkeerde posities, geen vorm, geen zelfvertrouwen, geen leider, geen (echte) buitenspelers. Helemaal niks. Dit gaat van kwaad tot erger worden. Ik heb geen sprankje hoop. Tussen jaar dan maar ??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
United krijgt ook even pak slaag zeg, 4-0 achter.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk dat het dat al was, alleen willen sommigen daar niet aan, en dat valt te begrijpen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Even wat anders. Die Cvitanich scoort op de lopende band in Frankrijk. Wat is die goed geworden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat wel apart is, dan de twee posities waarvoor men spelers wou zien komen het gewoon goed doen, ook Denswill vandaag zeker niet de minste verdediger, en Serrero gewoon goed.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Had ik ook niet verwacht |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ozbiliz doet het nog veel beter, is gewoon een van de beste spelers uit de competitie, vond het ook erg jammer dat ie wegging.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hey jongens, hebben jullie het al gehoord? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 18:29 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat het dat al was, alleen willen sommigen daar niet aan, en dat valt te begrijpen. Ieder nadeel heeft zijn voordeel ;-)......nu moet de Boer wel gaan schuiven of hij wil of niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het voetbal is vermoord. |
|
|
|