BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 22 september 2013, 16:30): 4 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 22 september 2013 - 19:19   quote  deeplink  
Dat Ajax nu 4-0 verloren heeft, valt niet uit het niets. Was Psv nu zo goed? Nee verre van. Kijk naar de 1ste helft, zoveel fouten aan alle twee kanten. Psv wint uiteindelijk verdiend, daar kan geen misverstand over zijn. Dit is een logisch gevolg van het genomen beleid. Overmars die op het laatste moment nog een aantal spelers wil halen geeft aan dat hij te afwachtend is geweest en daarmee verkeerd gegokt heeft. De komende tijd zal blijken of Ajax haar spel kan verbeteren en ook de resultaten. Mocht dat niet gaan lukken, dan kan Ajax zo maar eens zwaar hebben misgegokt. En nee dat kun je de Boer niet verwijten. Want hij is en blijft afhankelijk van de kwaliteit van de groep die hij nu heeft. De directie ( o.a. Overmars) is hiervoor verantwoordelijk. Ik zie nog geen crisis, maar je zult je publiek toch weer betere resultaten en beter spel willen bieden?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2013 door Bobby1972 --
Noordkoreavangaal
 Noordkoreavangaal - zondag 22 september 2013 - 19:37   quote  deeplink  
Kwaliteit ontbreekt. Winterstop kwaliteit en/of ervaring kopen of huren: er zitten in de buitenlandse competities ontevreden goede Nederlanders op de bank.
pth
 pth - zondag 22 september 2013 - 19:45   quote  deeplink  
De Boer was wel tevreden over de aanval ... heeft waarschijnlijk lijm gesnoven dit weekend.
eric123
 eric123 - zondag 22 september 2013 - 19:53   quote  deeplink  
Frank kan beter naar een andere club om gaan kijken. Bij Ajax wordt het niets meer. Ze blijven verliezen
Stanley
 Stanley - zondag 22 september 2013 - 19:57   quote  deeplink  
Dit is het gevolg van de geweldige visie van onze nieuwe beleidsbepalers!
Alleen 3 kampioenschappen is een reden waarom een hele hoop supporters dit niet onder ogen willen zien.

Dit ajax slaat helemaal nergens op. Bedroevend slechte middelmaat voert de boventoon, aangevuld met talentvolle jeugd die eigenlijk nog niet klaar is voor een fulltime basisplaats.

Een andere zand in de ogen strooier is het positiespel dat redelijk wordt bheerst, echter het is positiespel zonder efficiency en diepgang! Hierbij missen we een constante keeper, een makkelijk scorende spits, vleugelspelers en verdedigers die agressief op de bal verdedigen. Er wordt slechts positioneel verdedigd met Denswill als positieve uitzondering. Hij scoort vandaag als enige een echte voldoende!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 september 2013 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 19:57 schreef Stanley het volgende:
Alleen 3 kampioenschappen is een reden waarom een hele hoop supporters dit niet onder ogen willen zien.

Dit ajax slaat helemaal nergens op. Bedroevend slechte middelmaat voert de boventoon, aangevuld met talentvolle jeugd die eigenlijk nog niet klaar is voor een fulltime basisplaats.

Een andere zand in de ogen strooier is het positiespel dat redelijk wordt bheerst, echter het is positiespel zonder efficiency en diepgang! Hierbij missen we een constante keeper, een makkelijk scorende spits, vleugelspelers en verdedigers die agressief op de bal verdedigen. Er wordt slechts positioneel verdedigd met Denswill als positieve uitzondering. Hij scoort vandaag als enige een echte voldoende!
Helemaal eens Stanley..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 september 2013 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 19:19 schreef Bobby1972 het volgende:
Dat Ajax nu 4-0 verloren heeft, valt niet uit het niets. Was Psv nu zo goed? Nee verre van. Kijk naar de 1ste helft, zoveel fouten aan alle twee kanten. Psv wint uiteindelijk verdiend, daar kan geen misverstand over zijn. Dit is een logisch gevolg van het genomen beleid. Overmars die op het laatste moment nog een aantal spelers wil halen geeft aan dat hij te afwachtend is geweest en daarmee verkeerd gegokt heeft. De komende tijd zal blijken of Ajax haar spel kan verbeteren en ook de resultaten. Mocht dat niet gaan lukken, dan kan Ajax zo maar eens zwaar hebben misgegokt. En nee dat kun je de Boer niet verwijten. Want hij is en blijft afhankelijk van de kwaliteit van de groep die hij nu heeft. De directie ( o.a. Overmars) is hiervoor verantwoordelijk. Ik zie nog geen crisis, maar je zult je publiek toch weer betere resultaten en beter spel willen bieden?
Denk dat Overmars zich nu achter de oren krabt....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 september 2013 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 18:59 schreef remco k het volgende:
Ik zag trouwens ergens anders iemand opperen om Duarte op CVM te zetten, kan namelijk lekker bikkelen.. En een goede pass.
dat klopt maar de Boer spaarde hem...
Noordkoreavangaal
 Noordkoreavangaal - zondag 22 september 2013 - 20:24   quote  deeplink  
"Ajax had grootste deel vd partij onder controle" citaatje De Boer vanmiddag, wordt hij intern weleens tegengesproken? Van mij mag een opticienketen shirtsponsor worden voor een scherper zicht.
remco k
 remco k - zondag 22 september 2013 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 20:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Denk dat Overmars zich nu achter de oren krabt....
Ik denk het niet.. Als Vermeer die bal gewoon klem pakt zoals het hoort is er niks aan de hand, het is echt niet zo dat PSV oppermachtig was tot aan die tijd..
remco k
 remco k - zondag 22 september 2013 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 20:24 schreef Noordkoreavangaal het volgende:
"Ajax had grootste deel vd partij onder controle" citaatje De Boer vanmiddag, wordt hij intern weleens tegengesproken? Van mij mag een opticienketen shirtsponsor worden voor een scherper zicht.
Is het een leugen dan?
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 22 september 2013 - 20:31   quote  deeplink  
Voor de zomer had ik op het forum melding gemaakt dat Ajax wel eens bepalende spelers zou gaan verliezen en dat ze weinig gingen terugkopen. En dat hiermee Frank de Boer gebruikt wordt om het steeds maar weer recht te mogen trekken. Dat werd me toen niet in dank afgenomen. Helaas lijkt het nu toch de waarheid te worden. En daarmee is mijn intuïtie helaas ook nog uitgekomen. Daarom heb ik ook juist geen enkele kritiek op de Boer. Ook al zijn er dingen die je ter discussie zou kunnen stellen.
bully
 bully - zondag 22 september 2013 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 20:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk het niet.. Als Vermeer die bal gewoon klem pakt zoals het hoort is er niks aan de hand, het is echt niet zo dat PSV oppermachtig was tot aan die tijd..
dat niet maar ze waren wel veruit de gevaarlijkste.
bully
 bully - zondag 22 september 2013 - 20:34   quote  deeplink  
quote:

mee eens.
maar zei je dat drie jaar terug ook?
remco k
 remco k - zondag 22 september 2013 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 20:33 schreef bully het volgende:

[..]

dat niet maar ze waren wel veruit de gevaarlijkste.
PSV mist dit gehele seizoen al verschrikkelijk veel kansen, dat zegt me dus niet zo veel. Ajax had tot die tijd ook een aantal kansen en wel degelijk het overwicht in het spel..

Maar goed, het is gewoon 4-0 geworden en daar verander je niet zo veel aan..

Persoonlijk vind ik wel dat wee prima selectie hebben, alleen staan er een aantal mannen in de basis die er momenteel niet horen. En met name de CVM plek wordt door de staf flink onderschat, eigenlijk al vanaf dag 1 dat ze er zitten en dat is zonde.. Alleen met Anita hebben we daar uberhaubt een goede speler gehad onder de Boer..
Stanley
 Stanley - zondag 22 september 2013 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 septembier 2013 - 20:34 schreef bully het volgende:

[..]

mee eens.
maar zei je dat drie jaar terug ook?
Nee, dat zei ik drie jaar geleden niet. Toen was ik blij met iedere revolutie tegen de ajaxverkrachters. Sterker nog, toen ik nog niemand hoorde over doe dikke hagenees Jol, schreef ik al een brief per email naar ajaxdirectie en supportersvereniging met mijn ongenoegen en idee dat wij onze identiteit aan het verkwanselen waren. En dat dit notabene werd vormgegeven door een hagenees!

Verder heb ik nooit van mijn hart een moordkuil gemaakt. Niet over Frank, zijn inefficiente positiespel en ook niet over Marc vis achterhetnet Overmars!
Noordkoreavangaal
 Noordkoreavangaal - zondag 22 september 2013 - 20:53   quote  deeplink  
quote:

[..]

Is het een leugen dan?
Ajax moet niet controleren maar domineren
bully
 bully - zondag 22 september 2013 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 20:41 schreef remco k het volgende:

[..]

PSV mist dit gehele seizoen al verschrikkelijk veel kansen, dat zegt me dus niet zo veel. Ajax had tot die tijd ook een aantal kansen en wel degelijk het overwicht in het spel..

Maar goed, het is gewoon 4-0 geworden en daar verander je niet zo veel aan..

Persoonlijk vind ik wel dat wee prima selectie hebben, alleen staan er een aantal mannen in de basis die er momenteel niet horen. En met name de CVM plek wordt door de staf flink onderschat, eigenlijk al vanaf dag 1 dat ze er zitten en dat is zonde.. Alleen met Anita hebben we daar uberhaubt een goede speler gehad onder de Boer..
dat ze veel kansen missen zegt natuurlijk niks he.
Ajax was wel degeen die de kansen weg gaf.
heb deze wedstrijd geen moment het gevoel gehad ze gaan winnen.
hoeveel wedstrijden heeft Ajax wel niet gedomineerd zonder kansen te krijgen.
en over de prima selectie zijn onze meningen dus verdeeld.
we zijn al twee jaar zwaar verzwakt zonder dat er goed is ingegrepen.
hebben nu aantal talenten die er nog niet klaar voor zijn.
en aantal spelers die veel telicht zijn of de kwaliteit niet hebben.
ook een Bojan heeft mij geen moment kunnen overtuigen ook niet tegen Barcelona.
Noordkoreavangaal
 Noordkoreavangaal - zondag 22 september 2013 - 20:58   quote  deeplink  
Welker goede Nederlandse spelers zitten er op de reservebank in buitenlandse competities die interessant zijn voor Ajax in Anderlecht,Duitsland, Portugal, Engeland, enz?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 september 2013 - 21:00   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ze waren kort gezegt beter...

er wordt nu gewezen naar Vermeer maar ook Moisander maakte er een potje van...ook heb zie ik op dit moment geen scorend vermogen in de ploeg....deze voorhoede kan geen potten breken.....maar ook de CVM positie is zeer zwak als daar niets aan gedaan wordt krijgt ook Cillessen het zwaar te verduren...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 september 2013 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 20:31 schreef Bobby1972 het volgende:
Voor de zomer had ik op het forum melding gemaakt dat Ajax wel eens bepalende spelers zou gaan verliezen en dat ze weinig gingen terugkopen. En dat hiermee Frank de Boer gebruikt wordt om het steeds maar weer recht te mogen trekken. Dat werd me toen niet in dank afgenomen. Helaas lijkt het nu toch de waarheid te worden. En daarmee is mijn intuïtie helaas ook nog uitgekomen. Daarom heb ik ook juist geen enkele kritiek op de Boer. Ook al zijn er dingen die je ter discussie zou kunnen stellen.
Wie weet....misschien dat Frank de directie in bescherming neemt maar dat hij er ergens niet achter staat...
joduh
 joduh - zondag 22 september 2013 - 21:03   quote  deeplink  
Zo allemaal weer de beide voetjes op de grond? Heb geen zin om alles te lezen hiero maar ik denk dat Vermeer de schuld wel weer krijgt en schone ..... Nou in mijn optie moet alle schuld worden geschoven op nieuwe geweldige beleid! Dus degene die elke x schrijven dat jet nog een paar jaar duurt en dat we in de opbouwfase zitten hoeven dus ook niet te zeggen dat het aan deze of gene ligt.....
Hoort bij de opbouwfase ..... FUCK you All!!!!
Voor mij zijn het stuk voor stuk middelmatige voetballers die ook bij de eagles hadden kunnen spelen.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 september 2013 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 20:53 schreef Noordkoreavangaal het volgende:

[..]

Ajax moet niet controleren maar domineren
Juist maar wel gedoseerd...niet te overmatig zodat er achter gaten vallen...het valt mij wel op dat we ook tegen Barcelona door het ijs gingen na de rust....hoe staat het met de conditie bij de spelers??
joduh
 joduh - zondag 22 september 2013 - 21:06   quote  deeplink  
quote:

Zo waar!!!! Helaas.........
Blij dat er nog mensen zijn die het snappen......
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 september 2013 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 20:58 schreef Noordkoreavangaal het volgende:
Welker goede Nederlandse spelers zitten er op de reservebank in buitenlandse competities die interessant zijn voor Ajax in Anderlecht,Duitsland, Portugal, Engeland, enz?
Welke speler kunnen we gebruiken die transfervrij is op dit moment ??
bully
 bully - zondag 22 september 2013 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 20:52 schreef Stanley het volgende:

[..]

Nee, dat zei ik drie jaar geleden niet. Toen was ik blij met iedere revolutie tegen de ajaxverkrachters. Sterker nog, toen ik nog niemand hoorde over doe dikke hagenees Jol, schreef ik al een brief per email naar ajaxdirectie en supportersvereniging met mijn ongenoegen en idee dat wij onze identiteit aan het verkwanselen waren. En dat dit notabene werd vormgegeven door een hagenees!

Verder heb ik nooit van mijn hart een moordkuil gemaakt. Niet over Frank, zijn inefficiente positiespel en ook niet over Marc vis achterhetnet Overmars!
ik heb vanaf het begin mijn twijfels gehad.
en die twijfels worden alleen maar groter.
maar hoop dat ik alsnog ongelijk krijg.
want heb liever dat het goed gaat met ons Ajax.
en natuurlijk maakt Frank ook fouten maar dat valt ook samen met het materiaal waarmee hij werkt.
dat inefficiente positiespel werkt perfect mits je de geschikte spelers er voor heb.
maar juist op dat vlak gaat het fout en daar kan je Frank niet de schuld van geven.
want vind dat hij ondanks dat zijn elftal er elk jaar op kwaliteit op achteruit tezijn gegaan hij het optimale eruit heeft gehaald.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 september 2013 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 21:03 schreef joduh het volgende:
Zo allemaal weer de beide voetjes op de grond? Heb geen zin om alles te lezen hiero maar ik denk dat Vermeer de schuld wel weer krijgt en schone ..... Nou in mijn optie moet alle schuld worden geschoven op nieuwe geweldige beleid! Dus degene die elke x schrijven dat jet nog een paar jaar duurt en dat we in de opbouwfase zitten hoeven dus ook niet te zeggen dat het aan deze of gene ligt.....
Hoort bij de opbouwfase ..... FUCK you All!!!!
Voor mij zijn het stuk voor stuk middelmatige voetballers die ook bij de eagles hadden kunnen spelen.....
Daar heb je wel een punt!!
bully
 bully - zondag 22 september 2013 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 21:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Juist maar wel gedoseerd...niet te overmatig zodat er achter gaten vallen...het valt mij wel op dat we ook tegen Barcelona door het ijs gingen na de rust....hoe staat het met de conditie bij de spelers??
denk niet dat Ajax tegen Barcelona in eerste helft nou zo goed speelde hoor.
ook toen was het slordig en niet goed.
alleen had je toen het geluk dat Barcelona geen gas gaf.
heb bijvoorbeeld Poulsen in de eerste helf net zoveel ballen zien inleveren bij Barcelona als in de tweede helft.
je zag dat Barcelona in tweede helft wat meer druk gaf en gelijk ging het mis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2013 door bully --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 september 2013 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 21:07 schreef bully het volgende:

[..]

ik heb vanaf het begin mijn twijfels gehad.
en die twijfels worden alleen maar groter.
maar hoop dat ik alsnog ongelijk krijg.
want heb liever dat het goed gaat met ons Ajax.
en natuurlijk maakt Frank ook fouten maar dat valt ook samen met het materiaal waarmee hij werkt.
dat inefficiente positiespel werkt perfect mits je de geschikte spelers er voor heb.
maar juist op dat vlak gaat het fout en daar kan je Frank niet de schuld van geven.
want vind dat hij ondanks dat zijn elftal er elk jaar op kwaliteit op achteruit tezijn gegaan hij het optimale eruit heeft gehaald.
Ik begrijp heel vaak de opstelling van Frank niet...had wederom mijn twijfels voor deze wedstrijd...en ik niet alleen...Schone wederom op de CVM waarom Poulsen niet? , waarom speelt Duarte niet? waarom Sigi als rechtsbuiten ?? Dus bij de Boer mag je nu zo onderhand ook gaan twijfelen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 september 2013 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 21:12 schreef bully het volgende:

[..]

denk niet dat Ajax tegen Barcelona in eerste helft nou zo goed speelde hoor.
ook toen was het slordig en niet goed.
alleen had je toen het geluk dat Barcelona geen gas gaf.
heb bijvoorbeeld Poulsen in de eerste helf net zoveel ballen zien inleveren bij Barcelona als in de tweede helft.
je zag dat Barcelona in tweede helft wat meer druk gaf en gelijk ging het mis.
Poulsen was inderdaad ook niet goed maar ook Schone komt te kort als CVM....
joduh
 joduh - zondag 22 september 2013 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 21:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik begrijp heel vaak de opstelling van Frank niet...had wederom mijn twijfels voor deze wedstrijd...en ik niet alleen...Schone wederom op de CVM waarom Poulsen niet? , waarom speelt Duarte niet? waarom Sigi als rechtsbuiten ?? Dus bij de Boer mag je nu zo onderhand ook gaan twijfelen...
Hèhè?????
Noordkoreavangaal
 Noordkoreavangaal - zondag 22 september 2013 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 21:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Welke speler kunnen we gebruiken die transfervrij is op dit moment ??
Dat wordt huren in winterstop
bully
 bully - zondag 22 september 2013 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 21:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

als je Poulsen tegen Barcelona heb gezien snap ik dat wel.
vind beide spelers nou niet het nivau hebben wat nodig is.
al was Poulsen met zijn ervaring weleens nuttig.
Duarte is is mijn ogen net telicht net als serero die leuk speelt maar meer ook niet.
Sigi heeft mij ook nog niet kunnen bekoren maar bijvoorbeeld een Andersen is er ook nog niet echt klaar voor.
al denk ik dat Hoesen het daar beter zou doen als Sigi maar ook ik weet daar de beweegredenen niet van.
en wat ik al zei ook Frank maakt soms fouten.
maar heeft het naar mijn mening tot nu toe goed gedaan.
bully
 bully - zondag 22 september 2013 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 21:21 schreef Noordkoreavangaal het volgende:

[..]

dat hoop ik niet.
hoop dat Overmars nu maar eens zijn ogen opent.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 22 september 2013 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 21:25 schreef bully het volgende:

[..]

dat hoop ik niet.
hoop dat Overmars nu maar eens zijn ogen opent.
De knip opent....zijn ogen mag hij dicht houden.....gewoon lappen en niet zeiken
bully
 bully - zondag 22 september 2013 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 21:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

De knip opent....zijn ogen mag hij dicht houden.....gewoon lappen en niet zeiken
yep maar met zijn ogen dicht weet je niet wat hij binnen haald he.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 22 september 2013 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 21:31 schreef bully het volgende:

[..]

yep maar met zijn ogen dicht weet je niet wat hij binnen haald he.
Doen andere wel voor hem.....haal die Luuk de Jong maar op.....kan die met zijn broertje spelen,tekend die gelijk bij ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 september 2013 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 21:21 schreef Noordkoreavangaal het volgende:

[..]

Hahaha geintje zeker...met dat huren worden we geen haar beter....ze moeten een regelrechte goede aankoop doen minimaal voor 2 posities...
remco k
 remco k - zondag 22 september 2013 - 21:37   quote  deeplink  
Koren op de molen van de doemdenkers. paar uur na de wedstrijd en zowat ieder personeelslid van Ajax is alweer door de mangel gehaald..

Hyepocriet kutvolk..
Noordkoreavangaal
 Noordkoreavangaal - zondag 22 september 2013 - 21:40   quote  deeplink  
Dure aankopen zeggen niet alles bij Ajax:Cillessen, vdHoorn, Duarte hielden de bank warm vanmiddag
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 22 september 2013 - 21:40   quote  deeplink  
Het enige wat ik zou aanpassen is een andere CVM, oftewel Bazoer, ook al is hij zo jong.
Verder zou ik nu toch misschien Cillesen inbrengen en Andersen meer laten invallen.
De rest zo laten staan. Sigthorsson nooit rechtsbuiten zetten. Bojan doet het in de spits goed, dus moet dat nog ff zien.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 september 2013 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 21:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zo is dat...van Ginkel was niet te halen daar wou men wel de knip voor open trekken maar er loopt toch wel wat meer rond?? SCOUTING WAKKER WORDEN!!!! excuse me voor de hoofdletters gappies....maar het moest er even uit!!!! Nog maar een keer.....SCOUTING WAAAAAR ZIJIJIJIJIJN JUUUUUULLLLLLIE ??????
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 22 september 2013 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 21:40 schreef Noordkoreavangaal het volgende:
Dure aankopen zeggen niet alles bij Ajax:Cillessen, vdHoorn, Duarte hielden de bank warm vanmiddag
Zei je ook al in een ander topic...
bully
 bully - zondag 22 september 2013 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 21:37 schreef remco k het volgende:
Koren op de molen van de doemdenkers. paar uur na de wedstrijd en zowat ieder personeelslid van Ajax is alweer door de mangel gehaald..

Hyepocriet kutvolk..
ach je kan wel blijven proberen dit beleid goed tepraten.
maar word steeds ongeloofwaardiger.
dus daarom zijn wij maar Hyepocriet kutvolk en azijnzeikers?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 22 september 2013 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 21:42 schreef bully het volgende:

[..]

Ach ben ik gewend van hem
joduh
 joduh - zondag 22 september 2013 - 21:46   quote  deeplink  
quote:

[..]

De enige die Remco gelooft id hijzelf ouwe.... Degene die hem niet gelooft die probeert hij met intimiderende feitjes en tekste
Te strikken man.... Gewoon uitlachen zo 1.... Stelt niks voor....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 september 2013 - 21:47   quote  deeplink  
quote:

[..]

Denk dat wij de vinger op de zere pols leggen....is niet meer te verdedigen...en dan hebben wij het gedaan!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 22 september 2013 - 21:50   quote  deeplink  
Wat ik ook niet snap is dat na een verliespartij altijd alles en iedereen weg moet.
joduh
 joduh - zondag 22 september 2013 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 21:50 schreef Hasjkoph het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat na een verliespartij altijd alles en iedereen weg moet.
Die moeten eigenlijk VOOR de verliespartij al weg dan he?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 22 september 2013 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 21:51 schreef joduh het volgende:

[..]

Die moeten eigenlijk VOOR de verliespartij al weg dan he?
Hahah, scherp ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 22 september 2013, 16:30): 4 - 0

0.0135519