|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Er hoeft niemand weg...wordt niet over gesproken hier...er wordt wel het een en ander gemist... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Vergis je niet in mij wiethoofd...:-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 21:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Er hoeft niemand weg...wordt niet over gesproken hier...er wordt wel het een en ander gemist... Van mij mogen er een paar weg hoor Sjakie |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: volgens mij is dit niet alleen na deze wedstrijd hoor. voor deze wedstrijd en nadat belangrijke spelers werden verkocht werd het wel erger. maar is al veel langer onvrede over het beleid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2013 door bully -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: hahahaha hebben meerdere hun neus (lol) aan gestoten ouwe |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 21:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Er hoeft niemand weg...wordt niet over gesproken hier...er wordt wel het een en ander gemist... Niemand ?????? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 21:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Er hoeft niemand weg...wordt niet over gesproken hier...er wordt wel het een en ander gemist... Maar het komt er wel op neer, want heel veel zouden niet goed genoeg zijn. En als je spelers binnenhaalt, moet je er ook een aantal weg doen. En ja we hebben een nieuwe CVM nodig, maar verder hebben we genoeg. Heb zelfs gelezen dat iemand de Boer wegwilde.. Dat is echt complee bullshit. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 21:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Er hoeft niemand weg...wordt niet over gesproken hier...er wordt wel het een en ander gemist... doelpunten en reddingen? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 21:55 schreef bully het volgende:[..] volgens mij is dit niet alleen na deze wedstrijd hoor. voor deze wedstrijd en nadat belangrijke spelers werden verkocht werd het wel erger. maar is al veel langer onvrede over het beleid. Klopt, maar dat zijn er weinig die daar over spreken. Altijd na een verliespartij breekt de hel los en gaan er meer mensen ineens schreeuwen over beleid, spelers, trainer etc. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja ik kan er wel een paar opnoemen maar dat heeft geen zin... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 21:58 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Klopt, maar dat zijn er weinig die daar over spreken. Altijd na een verliespartij breekt de hel los en gaan er meer mensen ineens schreeuwen over beleid, spelers, trainer etc. Wat zeg jij dan na een vernedering en Eindhoven ? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Enige wat je kan zeggen.......het was geen 10-0.....hehehehehehe |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 21:56 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Maar het komt er wel op neer, want heel veel zouden niet goed genoeg zijn. En als je spelers binnenhaalt, moet je er ook een aantal weg doen. En ja we hebben een nieuwe CVM nodig, maar verder hebben we genoeg. Heb zelfs gelezen dat iemand de Boer wegwilde.. Dat is echt complee bullshit. De Boer moet ten alle tijden blijven maar hij moet misschien wel wat meer zijn oor te luisteren leggen bij zijn assistenten...lijkt me sterk dat Bergkamp Sigi als rechtsbuiten ziet...lijkt me sterk dat Stam schone ziet als CVM.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik zeg het was fucking kut en een afgang. Ik denk dat als we een nieuwe CVM hebben het al een stuk beter wordt. Van Rhijn moet leren bij z'n man te blijven. Siggie nooit meer op rechtsbuiten. Cillesen misschien uitproberen en Andersen meer inbrengen. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 21:58 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Klopt, maar dat zijn er weinig die daar over spreken. Altijd na een verliespartij breekt de hel los en gaan er meer mensen ineens schreeuwen over beleid, spelers, trainer etc. hoe verder een competitie verloopt en hoe slechter het gaat hoe meer onvrede er komt. ben toch altijd Pessimistisch geweesd maar zelfs ik had niet verwacht dat het niveau zolaag was dat we tegen dit Psv zijn afgeslacht. want ook daar vind ik de kwaliteit niet hoog. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 22:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] De Boer moet ten alle tijden blijven maar hij moet misschien wel wat meer zijn oor te luisteren leggen bij zijn assistenten...lijkt me sterk dat Bergkamp Sigi als rechtsbuiten ziet...lijkt me sterk dat Stam schone ziet als CVM.... Durf ik niks over te zeggen, maar hij zou Bazoer gewoon eens moeten uitproberen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahahaha 10-0 is overdreven...maar wat me wel opviel was dat PSV niet meer door drukte na de 4-0.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 22:03 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik zeg het was fucking kut en een afgang. Ik denk dat als we een nieuwe CVM hebben het al een stuk beter wordt. Van Rhijn moet leren bij z'n man te blijven. Siggie nooit meer op rechtsbuiten. Cillesen misschien uitproberen en Andersen meer inbrengen. en dan?dan gaat het goed denk je? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jari....trainer/speler maken....;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 22:03 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik zeg het was fucking kut en een afgang. Ik denk dat als we een nieuwe CVM hebben het al een stuk beter wordt. Van Rhijn moet leren bij z'n man te blijven. Siggie nooit meer op rechtsbuiten. Cillesen misschien uitproberen en Andersen meer inbrengen. Nu en dat roep ik nu ook al die tijd....voor de wdstrijd al....de CVM al veeeeeel langer...vandaar het topic: Wie voor de CVM positie!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 22:04 schreef bully het volgende:[..] hoe verder een competitie verloopt en hoe slechter het gaat hoe meer onvrede er komt. ben toch altijd Pessimistisch geweesd maar zelfs ik had niet verwacht dat het niveau zolaag was dat we tegen dit Psv zijn afgeslacht. want ook daar vind ik de kwaliteit niet hoog. Het gekke is alleen dat we dit nu voor de derde keer op rij hebben dat het kut gaat in het begin en dan ineens winnen we alles. Nu ga ik niet zeggen dat dat dit jaar ook weer zal gebeuren, maar ik wacht het nog even af. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 22:06 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Het gekke is alleen dat we dit nu voor de derde keer op rij hebben dat het kut gaat in het begin en dan ineens winnen we alles. Nu ga ik niet zeggen dat dat dit jaar ook weer zal gebeuren, maar ik wacht het nog even af. net zoals ? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahahaha nee Hupperts op rechts...hahahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik denk wel dat door nieuwe CVM het een stuk beter zal verlopen aangezien die positie gewoon cruciaal is. Maar meteen goed zal het niet worden. Verder weet ik ook niet zo goed wat we moeten doen. Wel moeten we gewoon eens wat gaan uitproberen. Het is ten slotte ook geen schande als we dit jaar geen kampioen worden. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 22:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Nu en dat roep ik nu ook al die tijd....voor de wdstrijd al....de CVM al veeeeeel langer...vandaar het topic: Wie voor de CVM positie!! Precies. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 22:06 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Het gekke is alleen dat we dit nu voor de derde keer op rij hebben dat het kut gaat in het begin en dan ineens winnen we alles. Nu ga ik niet zeggen dat dat dit jaar ook weer zal gebeuren, maar ik wacht het nog even af. Maar toen verloren we ergens onterecht punten...nu zie je toch de mankementen wel ?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pootjes af van guus sjakie.....ben jij bedonderd |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 22:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Maar toen verloren we ergens onterecht punten...nu zie je toch de mankementen wel ?? Ja, net zoals twee jaar geleden, de CVM. Toen was Anita onze held. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 22:08 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik denk wel dat door nieuwe CVM het een stuk beter zal verlopen aangezien die positie gewoon cruciaal is. Maar meteen goed zal het niet worden. Verder weet ik ook niet zo goed wat we moeten doen. Wel moeten we gewoon eens wat gaan uitproberen. Het is ten slotte ook geen schande als we dit jaar geen kampioen worden. Maduro halen in de winterstop... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha hij scoorde wel het winnende doelpunt dit weekend....dat dan weer wel... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zie jij scorend vermogen voor in ?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Vond ik ook een hele goed optie. En nogmaals, anders gewoon Bazoer uitproberen. Wat valt er te verliezen? Slechter dan Schone zal het niet worden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
De Zeeuw......heeft bonje....gewoon terug op het nest |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 22:11 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Vond ik ook een hele goed optie. En nogmaals, anders gewoon Bazoer uitproberen. Wat valt er te verliezen? Slechter dan Schone zal het niet worden. Bazoer gewoon brengen inderdaad...dat sowieso...even afwachten wat dat gaat brengen en dan vol voor Maduro gaan.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ja, alleen komt dat er niet uit. Waarom niet? Ik durf het niet goed te zeggen. Omdat we twee buitenspelers hebben die steeds naar binnen trekken in de vorm van Bojan en Fischer, heeft Sigthorsson daar niks te doen. Beter zou Hoessen spelen. Anders Bojan in de spits en iemand anders rechtsbuiten. Eventueel Duarte? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Is overigens ook een mogelijkheid...is wel een bijtertje maar zat ook regelmatig op de bank... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 22:03 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik zeg het was fucking kut en een afgang. Ik denk dat als we een nieuwe CVM hebben het al een stuk beter wordt. Van Rhijn moet leren bij z'n man te blijven. Siggie nooit meer op rechtsbuiten. Cillesen misschien uitproberen en Andersen meer inbrengen. denk dat vermeer er nu wel uitlig. maar denk niet dat we momenteel de oplossing voor een goede cvm hebben. en als op andere posities ook nog de kwaliteit ontbreekt. en de jeugd nog niet klaar is. en je dan ook nog de pech heb dat de enkele spelers die wel de kwaliteit hebben meegaan in de malaise. denk ik dat dit op korte termijn niet word opgelost. we hebben gelukkig wel het geluk dat het ook bij de concurenten nog niet goed loopt. en die ook in kwaliteit er op achteruit zijn gegaan. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 22:13 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ja, alleen komt dat er niet uit. Waarom niet? Ik durf het niet goed te zeggen. Omdat we twee buitenspelers hebben die steeds naar binnen trekken in de vorm van Bojan en Fischer, heeft Sigthorsson daar niks te doen. Beter zou Hoessen spelen. Anders Bojan in de spits en iemand anders rechtsbuiten. Eventueel Duarte? Klopt maar daar mag wel aan gesleuteld worden...ben benieuwd welke voorhoede bij Bergkamp in zijn hoofd zit.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 22:14 schreef bully het volgende:[..] denk dat vermeer er nu wel uitlig. maar denk niet dat we momenteel de oplossing voor een goede cvm hebben. en als op andere posities ook nog de kwaliteit ontbreekt. en de jeugd nog niet klaar is. en je dan ook nog de pech heb dat de enkele spelers die wel de kwaliteit hebben meegaan in de malaise. denk ik dat dit op korte termijn niet word opgelost. we hebben gelukkig wel het geluk dat het ook bij de concurenten nog niet goed loopt. en die ook in kwaliteit er op achteruit zijn gegaan. Dat dan weer wel maar we spelen wel C.L. en daarom snap ik niet waarom er zo slecht is ingekocht...dit was toch gedoemd te mislukken.... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 22:06 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Het gekke is alleen dat we dit nu voor de derde keer op rij hebben dat het kut gaat in het begin en dan ineens winnen we alles. Nu ga ik niet zeggen dat dat dit jaar ook weer zal gebeuren, maar ik wacht het nog even af. we hebben drie jaar het geluk gehad dat ook de concurenten niet stabiel speelde. en dat het bij ajax na de winterstop wat stabieler werd. maar we zijn al drie jaar zwakker geworden na elke zomerstop. zonder daar goede vervangers voor bij tekopen. wat als de concurenten na de wintersop nu ook eens stabiel gaan spelen? |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 22:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat dan weer wel maar we spelen wel C.L. en daarom snap ik niet waarom er zo slecht is ingekocht...dit was toch gedoemd te mislukken.... klopt maar das niet alleen dit jaar he. was vorig seisoen ook al. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: Ja dan had je thuis helemaal geen leven gehad. |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Dat opkomen van Moisander en dan slecht inpassen daar krijg ook een hart verzakking van. Dat bal verlies op momenten dat de verdediging niet goed staat,pfff. Iedere tegenstander wacht rustig op een fout en countert ik zie het elke week. Volgens mij staat het verdedigende gedeelte telkens verkeerd, bij bal verlies hou je je hart vast.Met Stam en de Boer moet dat toch op te lossen zijn. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Vernedering die jezelf hebt veroozaakt. Op Barca na hebben we naar mijn mening punten liggen tegen geen team wat beter dan ons was. WIJ zijn de oorzaak van de tegengoals en kansen die weg geven |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 09:34 schreef Brandje het volgende:[..] Vernedering die jezelf hebt veroozaakt. Op Barca na hebben we naar mijn mening punten liggen tegen geen team wat beter dan ons was. WIJ zijn de oorzaak van de tegengoals en kansen die weg geven PSV was niet te beroerd om eraan mee te werken... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Tuurlijk moet hij dat. Kan alleen maar beter worden. Andersen ook een echte kans geven. Als Veltman fit die gewoon opstellen en Moisander wieberen. Cillessen erin. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Klopt echter was er tot dat Moisander begon te kutten helemaal niks aan de hand. Dan gaan De Jong en Vermeer lopen kutten en krijg je een kut 2-0 tegen dus einde wedstrijd. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 09:38 schreef Brandje het volgende:[..] Klopt echter was er tot dat Moisander begon te kutten helemaal niks aan de hand. Dan gaan De Jong en Vermeer lopen kutten en krijg je een kut 2-0 tegen dus einde wedstrijd. Vindt het allemaal prima.. |
|
|
|