|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:13 schreef infamous psv het volgende:[..] Blind zou voetbaltechnisch gezien de beste optie zijn met Bazoer die hem elke wedstrijd standaard zal vervangen 17 woorden ouwe....en zo gelijk....oja feli pik |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:03 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb hem afgelopen seizoen veel zien spelen, vind hem daar behoorlijk goed spelen, alleen heeft hij het nu met zijn hart als ik me niet vergis, ik denk dat daarom veel clubs erg voorzichtig zijn.. En inderdaad is het geen wereldtopper.. Toen Litmanen terug kwam waren er ook weinig tot geen andere clubs geintereseerd, persoonlijk doet me dat niet zo veel, maar uiteraard zegt het wel iets.. Of hij de reddende engel is durf ik niet te zeggen, wel dat de CVM positie ons grootste probleem is en dat Maduro een interessante optie is voor die plek.. de terugkeer van Litmanen is ook niet echt een succes geweest. mede ook door zijn blessures. ik vind de cvm plek ook niet ons enige probleem. het hele middenveld heeft mij nog niet overtuigt op de Jong na dan. een aanval zonder echte vleugels wat weinig tot niks geen gevaar oplevert. Maduro is nou niet een van de snelste spelers. moet die dan de ruimtes overbruggen en ook de snelle uitvallen voorkomen? we moeten natuurlijk ook niet vergeten dat veel spelers nu ook niet de vorm hebben. fisher De Jong Blind enz. want buiten dat we gewoon verzwakt zijn hebben we die pech er nu ook nog bij. ik was al behoorlijk kritisch maar zelfs ik had deze grote afgang tegen Psv niet verwacht. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:20 schreef bully het volgende:[..] de terugkeer van Litmanen is ook niet echt een succes geweest. mede ook door zijn blessures. ik vind de cvm plek ook niet ons enige probleem. het hele middenveld heeft mij nog niet overtuigt op de Jong na dan. een aanval zonder echte vleugels wat weinig tot niks geen gevaar oplevert. Maduro is nou niet een van de snelste spelers. moet die dan de ruimtes overbruggen en ook de snelle uitvallen voorkomen? we moeten natuurlijk ook niet vergeten dat veel spelers nu ook niet de vorm hebben. fisher De Jong Blind enz. want buiten dat we gewoon verzwakt zijn hebben we die pech er nu ook nog bij. ik was al behoorlijk kritisch maar zelfs ik had deze grote afgang tegen Psv niet verwacht. Ligt ook niet alleen aan Ajax hoor... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:09 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zet Duarte daar maar neer...is dat geen optie.....jij kijkt meer voetbal als ik Remco....misschien Blind ??? Litmanen zijn verhaal is bekend.....mijn held....man man wat een vent was dat....oke mijn Jari bril....dat wel Is ook een held, dat bedoel ik ook juist te zeggen, dat iemand het niet goed doet bij een ploeg wil niet zeggen dat hij niet goed genoeg voor Ajax is, en andersom is dat ook zeker waar..
Duarte en Blind heb ik zelf ook geopperd.. Of het werkt durf ik je niet te vertellen, maar slechter als nu op die positie kan ik me niet voorstellen.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: eerst maar eens beginnen met je te feliciteren. een terechte uitslag. natuurlijk lag het niet alleen aan Ajax. maar ook jou clubje heeft mij niet echt kunnen overtuigen. ze hebben goed gebruik gemaakt van de fouten en Zwaktes bij dit Ajax. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Blind als CVM ??? Tikkie terug...ga niet werken Narreke... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vraag me af of mensen weleens echt kijken waarom iemand terug speelt???
En dan het verschil in reden tussen van Rhijn en Blind.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Jij moet mr eens goed kijken dan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mee eens, als er een onterecht ergens van beschuldigd wordt in dit geval is het Blind.. Speelt inderdaad vaak de bal terug, maar als er structureel ook niemand vrijloopt wat vaak het geval is, dan is de bal terug nog altijd echt de beste oplossing.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:34 schreef remco k het volgende:[..] Mee eens, als er een onterecht ergens van beschuldigd wordt in dit geval is het Blind.. Speelt inderdaad vaak de bal terug, maar als er structureel ook niemand vrijloopt wat vaak het geval is, dan is de bal terug nog altijd echt de beste oplossing.. Soms zelfs beter dan lange haal , als je op balbezit speelt overigens .... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha grappenmaker... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Toch heeft ie gelijk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De KNVB heeft beelden van Stijn Schaars naar de aanklager gestuurd. De middenvelder zou een klap hebben uitgedeeld aan Thulani Serero in de competitiewedstrijd tussen PSV en Ajax. Toen de Zuid-Afrikaan langs Schaars liep, stak de PSV'er zijn arm uit.
De aanklager betaald voetbal zal beslissen of er een vooronderzoek ingesteld wordt naar Schaars. De Nederlands international kan voor één of meerdere duels geschorst kan worden.
"Niet slim, dat had ik niet moeten doen", zei Schaars over het incident. "Ik wilde eigenlijk een blok zetten, maar ik deed iets met mijn hand. Dat was een beetje dom van me." Schaars wilde voorkomen dat Serero druk zou zetten op doelman Jeroen Zoet. De Ajacied ging naar de grond nadat hij geraakt werd en kon de wedstrijd vervolgen.
Update 14:30 uur De actie van Schaars is door arbiter Bas Nijhuis gezien en beoordeeld. Volgens de regels van de FIFA mag de aanklager niet meer in actie komen, zo meldt de KNVB.
Lees verder: http://www.soccernews.nl//news/210815/Update:_Schaars_kan_niet_geschorst_worden#ixzz2fkqnth5g |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Maar dan creeer je ook niets...ik zeg niet dat alle ballen naar voor moeten...maar 90% van de ballen naar achter spelen nee want dan kunnen ze mijn dochter ook opstellen....geef mij dan frank Rijkaard maar of Jari litmanen... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Maar dan creeer je ook niets...ik zeg niet dat alle ballen naar voor moeten...maar 90% van de ballen naar achter spelen nee want dan kunnen ze mijn dochter ook opstellen....geef mij dan frank Rijkaard maar of Jari litmanen... Soms is de situatie er niet naar en getuigt het van lef door terug te spelen.. hoe gek dat ook klinkt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Maar dan creeer je ook niets...ik zeg niet dat alle ballen naar voor moeten...maar 90% van de ballen naar achter spelen nee want dan kunnen ze mijn dochter ook opstellen....geef mij dan frank Rijkaard maar of Jari litmanen... Dat waren creatieve spelers waar heel andere dingen van verwacht werden, dat Rijkaard ook nog eens bikkelhard kon aanpakken deed daar niet veel aan af.. van een back worden hele andere dingen verwacht...
Maar ik wacht nog steeds antwoord op het volgende,
Waarom speelt een back een bal terug of breed, en wat is daarin het verschil tussen Blind en van Rhijn. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:34 schreef remco k het volgende:[..] Mee eens, als er een onterecht ergens van beschuldigd wordt in dit geval is het Blind.. Speelt inderdaad vaak de bal terug, maar als er structureel ook niemand vrijloopt wat vaak het geval is, dan is de bal terug nog altijd echt de beste oplossing.. dat komt omdat hij zelf niets onderneemt...durf eens...oorzaak te langzaam...Urby passeerde dan wel eens zijn man(oei gevoelig) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:46 schreef remco k het volgende:[..] Dat waren creatieve spelers waar heel andere dingen van verwacht werden, dat Rijkaard ook nog eens bikkelhard kon aanpakken deed daar niet veel aan af.. van een back worden hele andere dingen verwacht... Maar ik wacht nog steeds antwoord op het volgende, Waarom speelt een back een bal terug of breed, en wat is daarin het verschil tussen Blind en van Rhijn. Wie moet hierop reageren... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:46 schreef remco k het volgende:[..] Dat waren creatieve spelers waar heel andere dingen van verwacht werden, dat Rijkaard ook nog eens bikkelhard kon aanpakken deed daar niet veel aan af.. van een back worden hele andere dingen verwacht... Maar ik wacht nog steeds antwoord op het volgende, Waarom speelt een back een bal terug of breed, en wat is daarin het verschil tussen Blind en van Rhijn. De discussie was volgens mij Blind als CVM.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] dat komt omdat hij zelf niets onderneemt...durf eens...oorzaak te langzaam...Urby passeerde dan wel eens zijn man(oei gevoelig) Niet waar Jack mr als niemand vrij loopt en er op de bal gejaagd word die Blind bij hem heeft dan word hij dus gedwongen door het gbrek aan vrij lopen van zijn eigen spelers dus..
Simpel toch.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nogmaals de discussie ging over Blind als CVM...en dan zeg ik keihard Nee.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:50 schreef infamous psv het volgende:[..] Niet waar Jack mr als niemand vrij loopt en er op de bal gejaagd word die Blind bij hem heeft dan word hij dus gedwongen door het gbrek aan vrij lopen van zijn eigen spelers dus.. Simpel toch.. Dat klopt maar hij mist zelf de creativiteit...passeer eens je man...moet niet moeilijk zijn als speler van Ajax in deze Mickey Mouse competitie...of wel ?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Is het niveau dan zo hoog ??? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat klopt maar hij mist zelf de creativiteit...passeer eens je man...moet niet moeilijk zijn als speler van Ajax in deze Mickey Mouse competitie...of wel ?? De kracht van Blind is dat hij niet iets doet waar hij niet goed in is , al vind ik hem wel technisch.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Passeer.....is heel eng sjakie.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] dat komt omdat hij zelf niets onderneemt...durf eens...oorzaak te langzaam...Urby passeerde dan wel eens zijn man(oei gevoelig) Niet als back. Een back die gaat passeren als er veen ruimte is moet ontslagen worden. Ook urby deed dat niet. Wie ik overigens een goede back vond. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:54 schreef infamous psv het volgende:[..] De kracht van Blind is dat hij niet iets doet waar hij niet goed in is , al vind ik hem wel technisch.. Hij is langzaam maar laat zich niet gek maken onder druk. Zie liever Ajax spelen met type backs ligeon of Boilissen. Want ook van Rhijn is verdedigend zwak geen echte actie en slechte voorzet! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:44 schreef remco k het volgende:De KNVB heeft beelden van Stijn Schaars naar de aanklager gestuurd. De middenvelder zou een klap hebben uitgedeeld aan Thulani Serero in de competitiewedstrijd tussen PSV en Ajax. Toen de Zuid-Afrikaan langs Schaars liep, stak de PSV'er zijn arm uit. De aanklager betaald voetbal zal beslissen of er een vooronderzoek ingesteld wordt naar Schaars. De Nederlands international kan voor één of meerdere duels geschorst kan worden. "Niet slim, dat had ik niet moeten doen", zei Schaars over het incident. "Ik wilde eigenlijk een blok zetten, maar ik deed iets met mijn hand. Dat was een beetje dom van me." Schaars wilde voorkomen dat Serero druk zou zetten op doelman Jeroen Zoet. De Ajacied ging naar de grond nadat hij geraakt werd en kon de wedstrijd vervolgen. Update 14:30 uur De actie van Schaars is door arbiter Bas Nijhuis gezien en beoordeeld. Volgens de regels van de FIFA mag de aanklager niet meer in actie komen, zo meldt de KNVB. Lees verder: http://www.soccernews.nl//news/210815/Update:_Schaars_kan_niet_geschorst_worden#ixzz2fkqnth5g WTF is dat nu weer? Schaars had er toch geen kaart voor gekregen? Volgens mij was het altijd als je geel had gekregen dan had je geluk en kon er niets meer gedaan worden. Als er Rood of niets had gekregen was je de lul. Sinds wanneer worden regels anders geintrepeteerd als voorheen....? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 07:47 schreef Peterhs het volgende:[..] WTF is dat nu weer? Schaars had er toch geen kaart voor gekregen? Volgens mij was het altijd als je geel had gekregen dan had je geluk en kon er niets meer gedaan worden. Als er Rood of niets had gekregen was je de lul. Sinds wanneer worden regels anders geintrepeteerd als voorheen....? Dat viel mij ook al op gisteren. Plotseling moest ik weer denken aan een akkefietje van vele jaren geleden, ook tijdens PSV-Ajax, waarbij Rafael van der Vaart en Mark van Bommel, voor het oog van de camera, met elkaar op de vuist gingen. Beide heren sloegen er op los. Van der Vaart kreeg een schorsing van vier wedstrijden en van Bommel?? Die werd vrijgesproken in verband met een gebrek aan bewijs... Ik ben beslist geen "Calimero", maar ik moest er toch weer even aan terugdenken, temeer daar Schaars de klap en zijn opzet direct al eerlijk heeft toegegeven... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Fucking hell, kan er alsjeblieft een slot op dit topic zodat het zo snel mogelijk naar beneden kan vallen. ;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 16:29 schreef Ajax Warrior het volgende:Fucking hell, kan er alsjeblieft een slot op dit topic zodat het zo snel mogelijk naar beneden kan vallen. ;-) Waarom :) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Omdat er elke keer zo'n vervelende p$v-supporter langskomt om het nog even wat extra in te wrijven. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:46 schreef remco k het volgende:[..] Dat waren creatieve spelers waar heel andere dingen van verwacht werden, dat Rijkaard ook nog eens bikkelhard kon aanpakken deed daar niet veel aan af.. van een back worden hele andere dingen verwacht... Maar ik wacht nog steeds antwoord op het volgende, Waarom speelt een back een bal terug of breed, en wat is daarin het verschil tussen Blind en van Rhijn. * als hij de lange bal niet hanteert * zijn medespelers lopen niet vrij * als hij de pass niet aandurft * als ze hem goed afschermen * niet in vorm is en dus angst heeft hem te spelen * zelf niet goed vrij loopt * geen vertrouwen in zich zelf heeft * hij zelf de oplossing niet ziet
Er zullen er ongetwijfeld meer zijn...
Maar waarom moet ik het verschil tussen Blind en van Rhijn aangeven...heb ik van Rhijn aangehaald ?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 07:10 schreef Hummel10 het volgende:[..] Hij is langzaam maar laat zich niet gek maken onder druk. Zie liever Ajax spelen met type backs ligeon of Boilissen. Want ook van Rhijn is verdedigend zwak geen echte actie en slechte voorzet! Vind ik ook...Ligeon en Boilesen zoeken meer de vrije ruimte waardoor ze de actie kunnen/durven maken... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 16:17 schreef Pietje het volgende:[..] Dat viel mij ook al op gisteren. Plotseling moest ik weer denken aan een akkefietje van vele jaren geleden, ook tijdens PSV-Ajax, waarbij Rafael van der Vaart en Mark van Bommel, voor het oog van de camera, met elkaar op de vuist gingen. Beide heren sloegen er op los. Van der Vaart kreeg een schorsing van vier wedstrijden en van Bommel?? Die werd vrijgesproken in verband met een gebrek aan bewijs... Ik ben beslist geen "Calimero", maar ik moest er toch weer even aan terugdenken, temeer daar Schaars de klap en zijn opzet direct al eerlijk heeft toegegeven... Ongelooflijk dat Schaars daarvoor niet bestraft is...vind ik ergens een aanslag....nu gaan meer spelers dit uitvoeren naast de elleboog.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hey Jack, kap eens met dit topic man. Wil dat ding zo snel mogelijk naar onderen zien verdwijnen. ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 21:05 schreef Ajax Warrior het volgende:Hey Jack, kap eens met dit topic man. Wil dat ding zo snel mogelijk naar onderen zien verdwijnen. ;-) Wat zeg je, Warrior? ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hij wil iets laten zakken geloof ik......snap het ook niet |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb gelukkig geen webcam....dus hij gaat zijn gang maar ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahaha. Ik wel, maar die staat uit. Ik ben absoluut niet geïnteresseerd in de edele delen van een kerel... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 21:35 schreef Pietje het volgende:[..] Whahaha. Ik wel, maar die staat uit. Ik ben absoluut niet geïnteresseerd in de edele delen van een kerel... Hehehehe.....hij is weg dus ik denk dat tie op zijn enkels ligt......en hier stopt mijn fantasie ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 21:37 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hehehehe.....hij is weg dus ik denk dat tie op zijn enkels ligt......en hier stopt mijn fantasie ;-) Ik wil er ook niet eens aan denken ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jawel jij wel....jij heb alle continenten gezien...dus een levendige fantasie gap Gewoon ff focussen hahahahaha......ik hoop dat je slaapt straks |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 21:05 schreef Ajax Warrior het volgende:Hey Jack, kap eens met dit topic man. Wil dat ding zo snel mogelijk naar onderen zien verdwijnen. ;-) Tip: beter omhoog....naar beneden is slap....dan moet je hem laten plassen...als hij omhoog staat heb je er meer plezier aan.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 21:53 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jawel jij wel....jij heb alle continenten gezien...dus een levendige fantasie gap Gewoon ff focussen hahahahaha......ik hoop dat je slaapt straks Whahaha. Nee dank u... Ik weiger me daarop te focussen. Ik fantaseer toch echt liever over wat anders, dan op een kerel met zijn broek op zijn enkels. Whahahaha |
|
|
|