|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2013 - 16:47 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben het in principe met je eens, althans wat betreft de analyse van Ajax. Alleen jouw voorspelling (4-1) lijkt mij wat aan de hoge kant, omdat ook PSV niet echt goed draait. In de SportPooler heb ik 3-1 staan. Maar, zoals jij ook aangaf, ik snap absoluut niets meer van Ajax. Zo verschrikkelijk zwak, er is niet één speler die durft "op te staan". De verdediging, inclusief de doelman, is niet of nauwelijks in staat om "de nul" te houden. Scoren gaat vreselijk moeilijk en op het middenveld worden wij te vaak overlopen. PEC Zwolle had gisteren simpelweg moeten winnen. O.a. met dank aan het arbitrale trio, dat PEC Zwolle een zuiver doelpunt heeft ontstolen. Ook gisteren was het spel van mijn club in grote delen van de wedstrijd volstrekt Ajax-onwaardig. Dat zal het technisch hart toch ook niet ontgaan zijn? Het technisch hart vertrouwt zoals altijd er weer op dat het goed komt. Zal nu niet veel anders zijn vrees ik Pietje. Ik zou zelf alleen zeggen dat als je er zo kwalitatief op achteruit gegaan bent, je dan ook maar de jeugtproducten de kans moet geven. Erger als dit is qua spel bijna niet mogelijk |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Heb je Ajax zien spelen? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Vind jij psv echt zo veel beter spelen dan ons aller ajax? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik denk dat ajax toch een stuk verder is dan psv. oke, we missen Eriksen en Alderweireld, maar denk toch dat we met Poulsen, de Jong en Duarte meer body en fysiek hebben dan psv op het middenveld en ik vind dat wij veel meer een team zijn. dat we niet in vorm zijn, dat is waar, maar dat kan ook zo weer omslaan.
Ik blijf dus bij 1-2! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2013 - 09:00 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik denk dat ajax toch een stuk verder is dan psv. oke, we missen Eriksen en Alderweireld, maar denk toch dat we met Poulsen, de Jong en Duarte meer body en fysiek hebben dan psv op het middenveld en ik vind dat wij veel meer een team zijn. dat we niet in vorm zijn, dat is waar, maar dat kan ook zo weer omslaan. Ik blijf dus bij 1-2! Nee. Met Erikssen heb je ingeleverd. Op zich is dit niet de hoofdreden. De gehele voorhoede is huilen met de pet op. Drastisch uit vorm! Middenveld heb je dan de Jong nog, maar aangzeien die er ook uit ligt heb je gewoon geen ruk meer over. Schone die met de bejaarden nog niet bij kan houden. Duarte oordeel ik niet over die is er net, maar is altijd minder dan we hadden (op dit moment) Poulsen is ook af en toe maar handig, maar meeste gevallen kan je hem ook beter op de tribune zetten naast Schone. Verdedgend staan we ook te flateren en dan nog maar niet te spreken over de doelman... Daarnaast nog eens het continue drastisch slecht wisselen van de zo onaantastbare F. de Boer. Sorry, maar nee dan kan ik dus niet zeggen dat Ajax het beter doet dan PSV. PSV word lachend kampioen met minstens 12 punten verschil. Ajax word niet eens 2de dit seizoen... en overwinteren.. lol laat me niet lachen. De hoop heb ik altijd gehouden, maar het transferbeleid van huidig seizoen was gewoon drastisch slecht. Jeugd ben ik voorstander van, maar je ziet het als je beste speler verkocht word en de ander geblesseerd raakt. Dan hang je. Altijd maar die veilige havens kiezen als je een dikke rekening hebt. Nee ik ben geen voorstander van al die dure aankopen, maar bij sommigen moet je gewoon. Wat ik nog erger vind is dat die eikel van een trainer vast blijft houden aan zijn eigen ijdele stijl en spelers. Als het niet werkt flikker je gewoon iemand op de bank en ga je niet lopen eikelbakken en die gewoon laten staan! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2013 - 12:19 schreef Peterhs het volgende:[..] Nee. Met Erikssen heb je ingeleverd. Op zich is dit niet de hoofdreden. De gehele voorhoede is huilen met de pet op. Drastisch uit vorm! Middenveld heb je dan de Jong nog, maar aangzeien die er ook uit ligt heb je gewoon geen ruk meer over. Schone die met de bejaarden nog niet bij kan houden. Duarte oordeel ik niet over die is er net, maar is altijd minder dan we hadden (op dit moment) Poulsen is ook af en toe maar handig, maar meeste gevallen kan je hem ook beter op de tribune zetten naast Schone. Verdedgend staan we ook te flateren en dan nog maar niet te spreken over de doelman... Daarnaast nog eens het continue drastisch slecht wisselen van de zo onaantastbare F. de Boer. Sorry, maar nee dan kan ik dus niet zeggen dat Ajax het beter doet dan PSV. PSV word lachend kampioen met minstens 12 punten verschil. Ajax word niet eens 2de dit seizoen... en overwinteren.. lol laat me niet lachen. De hoop heb ik altijd gehouden, maar het transferbeleid van huidig seizoen was gewoon drastisch slecht. Jeugd ben ik voorstander van, maar je ziet het als je beste speler verkocht word en de ander geblesseerd raakt. Dan hang je. Altijd maar die veilige havens kiezen als je een dikke rekening hebt. Nee ik ben geen voorstander van al die dure aankopen, maar bij sommigen moet je gewoon. Wat ik nog erger vind is dat die eikel van een trainer vast blijft houden aan zijn eigen ijdele stijl en spelers. Als het niet werkt flikker je gewoon iemand op de bank en ga je niet lopen eikelbakken en die gewoon laten staan! Oke, jij jouw mening, ik de mijne ;-)
We gaan het zien, zondagmiddag om 16.30 uur. Met of zonder onze supporters..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Met dank aan die teringburgemeester uit Eindhoven hoop ik dat dit voor Ajax als een rode lap werkt. Gewoon afmaken die teringboeren. Let wel, de schuld van het supportersprobleem ligt niet aan psv, maar in zijn geheel aan die achterlijke NS en die nog achterlijkere burgemeester. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2013 - 12:40 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Oke, jij jouw mening, ik de mijne ;-) We gaan het zien, zondagmiddag om 16.30 uur. Met of zonder onze supporters..... beetje lullige reactie nadat ie z'n heel verhaal heeft getypt xD |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Daar maak ik mij niet druk om hoor Natjos :-) Om iemand zijn ongelijk te laten zien door uitleg wil ik gerust wat typen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Haha ik vind het wel klasse dat Ronald altijd zo positief is man...... Weet alleen niet of ik nou klasse had moeten typen of leuk..... Had ik maar 1 tiende van jouw postiviteit ouwe...;-( |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
En voor degene die zo positief zijn? Misschien hebben jullie eind van het seizoen wel gelijk en lachen jullie ons allemaal uit man.... Ik blijf een tegenstander van dit beleid.... Mij kunnen jullie niet overtuigen haha Jood tot mijn dood.... Maar heel misschien zijn het wel strategen die nu aan de touwtjes trekken man! Ik krijg meer het gevoel dat het autohandelaren zijn maar goed.... We zullen wel zien....geluk moet eens ophouden he? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2013 - 19:27 schreef joduh het volgende:En voor degene die zo positief zijn? Misschien hebben jullie eind van het seizoen wel gelijk en lachen jullie ons allemaal uit man.... Ik blijf een tegenstander van dit beleid.... Mij kunnen jullie niet overtuigen haha Jood tot mijn dood.... Maar heel misschien zijn het wel strategen die nu aan de touwtjes trekken man! Ik krijg meer het gevoel dat het autohandelaren zijn maar goed.... We zullen wel zien....geluk moet eens ophouden he? Misschien hebben jullie wel gelijk, maar als je van te voren zegt dat we het niet gaan redden, dan zeg je dus eigenlijk dat je er totaal geen vertrouwen in hebt.
Dat je 1x met geluk kampioen wordt, kan ik in meegaan, maar 3x achter elkaar noem ik geen geluk meer, maar dan presteer je het meest regelmatig t.o.v. de andere teams.
Ik zal ALTIJD en overal achter mijn club staan en zal ook altijd van een positief resultaat uitgaan. En natuurlijk besef ik terdege dat het resultaat ook kan tegenvallen en dan baal ik daar ook van. Net als elke andere ajacied
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 september 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2013 - 19:46 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Misschien hebben jullie wel gelijk, maar als je van te voren zegt dat we het niet gaan redden, dan zeg je dus eigenlijk dat je er totaal geen vertrouwen in hebt. Dat je 1x met geluk kampioen wordt, kan ik in meegaan, maar 3x achter elkaar noem ik geen geluk meer, maar dan presteer je het meest regelmatig t.o.v. de andere teams. Ik zal ALTIJD en overal achter mijn club staan en zal ook altijd van een positief resultaat uitgaan. En natuurlijk besef ik terdege dat het resultaat ook kan tegenvallen en dan baal ik daar ook van. Net als elke andere ajacied Ik kan beter zeggen dat we het niet gaan redden dan Frankie he? Maar vertrouwen heb ik niet nee.... Als een jood problemen heeft dan sta ik altijd voor hem haha maar achter beleid sta ik totaal niet..... Dus als jij vind dat ik dan niet achter mijn club sta dan zal dat zo zijn ... Maar mijn club is niet het beleid wat gevoerd wordt momenteel man.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Ander vragie dan? Ben jij trots op het shirt van ons? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Het witte shirt met de rode baan, daar ben ik trots op, het liefst met het oude logo, maar in principe maakt het verder niet veel uit, voor mij, wat er op staat, maar ajax is en was mijn club en zal ook altijd mijn club blijven. Wat er ook gebeurt! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Tuurlijk. Ik mis alleen het heuptasje nog :-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Heb je die zelf niet eens dan? ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2013 - 21:40 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Het witte shirt met de rode baan, daar ben ik trots op, het liefst met het oude logo, maar in principe maakt het verder niet veel uit, voor mij, wat er op staat, maar ajax is en was mijn club en zal ook altijd mijn club blijven. Wat er ook gebeurt! Dat weten we zo onderhand wel...overigens zijn hier allemaal supporters die van hun club houden in hart en nieren...sommigen hebben een andere bril op...zijn het niet eens met de aan en verkoop van hun club....maar houden net zo van Ajax als jij...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 september 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: We worden het niet eens en heb geen zin in een ellenlange discussie, dus ieder zijn mening toch? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2013 - 21:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat weten we zo onderhand wel...overigens zijn hier allemaal supporters die van hun club houden in hart en nieren...sommigen hebben een andere bril op...zijn het niet eens met de aan en verkoop van hun club....maar houden net zo van Ajax als jij... Daar zijn we in ieder geval wel over eens ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zo is het toch!!! We zijn hier niet op het forum om onze club af te vallen...we hebben allemaal een ander beeld over met name de aankoop...maar ook over de posities en speelwijze...en daar discussieren we over...meer niet!!!! ( o en soms wat effe dollen ee Joduhhhh en Neman hahahaha!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2013 - 22:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zo is het toch!!! We zijn hier niet op het forum om onze club af te vallen...we hebben allemaal een ander beeld over met name de aankoop...maar ook over de posities en speelwijze...en daar discussieren we over...meer niet!!!! ( o en soms wat effe dollen ee Joduhhhh en Neman hahahaha!!! Vergis je niet in Joduh en mij ouwe.....wij hebben ook een visie.....alleen geen zin in dat oeverloze gelul van die en die HADDEN moeten komen....ze zijn er niet gekomen. Beetje sarren gaan we dan.....neem het met een pak zout ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2013 - 22:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zo is het toch!!! We zijn hier niet op het forum om onze club af te vallen...we hebben allemaal een ander beeld over met name de aankoop...maar ook over de posities en speelwijze...en daar discussieren we over...meer niet!!!! ( o en soms wat effe dollen ee Joduhhhh en Neman hahahaha!!! Ik heb dus geen zin om aan ellenlange discussies mee te doen, maar vind het prachtig om het allemaal te lezen ;-)
En Joduh en Narreke staan aan het eind van het seizoen net zo hard te juichen als jij en ik als we weer eens kampioen zijn geworden. En dat is de laatste 3 jaren weer zeer regelmatig het geval :-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2013 - 22:05 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Vergis je niet in Joduh en mij ouwe.....wij hebben ook een visie.....alleen geen zin in dat oeverloze gelul van die en die HADDEN moeten komen....ze zijn er niet gekomen. Beetje sarren gaan we dan.....neem het met een pak zout ;-) Neem het met een vrachtwagen met pekel.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2013 - 22:30 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik heb dus geen zin om aan ellenlange discussies mee te doen, maar vind het prachtig om het allemaal te lezen ;-) En Joduh en Narreke staan aan het eind van het seizoen net zo hard te juichen als jij en ik als we weer eens kampioen zijn geworden. En dat is de laatste 3 jaren weer zeer regelmatig het geval :-) Heb je gelijk in Ron....tuluk juichen wij.....en wat die discussies betreft heb je ook gelijk in....Tis ook niet zo dat ik me verheven voel boven iemand en Joduh ook niet.
Ik weet niet of dat zo over komt.....is absoluut niet de bedoeling....alleen wij zijn af en toe een beetje.....ehm maf? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Doe er maar 3 ouwe ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2013 - 22:39 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Heb je gelijk in Ron....tuluk juichen wij.....en wat die discussies betreft heb je ook gelijk in....Tis ook niet zo dat ik me verheven voel boven iemand en Joduh ook niet. Ik weet niet of dat zo over komt.....is absoluut niet de bedoeling....alleen wij zijn af en toe een beetje.....ehm maf? een beetje...??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zoek je ruzie ouwe......;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: moet ik zeker verder zoeken? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep.....krijg ik met jou niet ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Gaat je niet lukken idd ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
YoeHoe.....
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hahahaha onverbeterlijk.....whahahaha...narreke!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Nummer van ver voor mijn tijd, maar ken hem wel. Is best chill nummer (niet te vaak dan) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2013 - 21:40 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Het witte shirt met de rode baan, daar ben ik trots op, het liefst met het oude logo, maar in principe maakt het verder niet veel uit, voor mij, wat er op staat, maar ajax is en was mijn club en zal ook altijd mijn club blijven. Wat er ook gebeurt! Precies ouwe... Daar ben ik trots op.....dat shirt is heilig voor me.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2013 - 22:39 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Heb je gelijk in Ron....tuluk juichen wij.....en wat die discussies betreft heb je ook gelijk in....Tis ook niet zo dat ik me verheven voel boven iemand en Joduh ook niet. Ik weet niet of dat zo over komt.....is absoluut niet de bedoeling....alleen wij zijn af en toe een beetje.....ehm maf? Waarom maf ouwe? Lees alle fora en alle reacties van ajacieden eens? Zo maf zijn wij niet gap.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ach, vorig jaar dachten we (ik ook) dat PSV ook wel een brug te ver zou zijn, dat het middenveld niet op zou kunnen tegen het fysieke geweld van het toenmalige PSV middenveld... en Ajax haalde 6 punten uit die 2 wedstrijden.
Wij hebben ingeleverd met Eriksen, maar dat mag Ajax niet plots zo verzwakken dat PSV uit een kansloze opdracht is. PSV is spelers verloren. Schaars en Maher spelen ook niet bepaald de sterren van de hemel. Het is dat die Bakkali lekker speelt want dat verhult veel.
Maar ik ben het met iedereen eens dat Ajax wel heel slecht is begonnen en dat er mensen moeten gaan opstaan, mensen met meer kwaliteit dan de rest. Bojan, Fischer en wie weet. Van de oudere spelers hoef je het niet te verwachten, die brengen ervaring, geen klasse (Moisander, Poulsen, Schone) en dus moet het van de jonge jongens komen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De waan van de dag heerst.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wijnaldum doet zondag niet mee. Heeft een rugblessure. Krijgen dan toch weer die blonde idioot? |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote: Zou mooi zijn, volgens mij verzaakt deze man regelmatig en zorgt ie voor onrust in de selectie. Wijnaldum maakt op mij de indruk flinke progressie te hebben geboekt de laatste tijd. Ook in het krachthonk gezeten zo lijkt het. Het wordt ook tijd Toivonen rood aan te naaien. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 11:50 schreef Robinho het volgende:[..] Zou mooi zijn, volgens mij verzaakt deze man regelmatig en zorgt ie voor onrust in de selectie. Wijnaldum maakt op mij de indruk flinke progressie te hebben geboekt de laatste tijd. Ook in het krachthonk gezeten zo lijkt het. Het wordt ook tijd Toivonen rood aan te naaien. Volledig eens met de laatste zin. Die galbak heeft nog iets te goed! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het klinkt misschien raar maar zo,n type als Toivonen kunnen wij wel gebruiken met alleen schoolknaapjes redje het ook niet, kijk gisteren Barca ons grote voorbeeld heeft een Dani Alves en een Masserano en een Busquet dat zijn de schoffies van het team, wat zijn de schoffies bij ons ????????????????????????? die hebben wij niet dus die zelfde zeer irritante barbie Toivonen had ik graag bij Ajax gezien want voetballen en scooren en schoppen hij beheerst het allemaal, en helaas ontbreekt die bij ons.In het verleden hadden wij schoffies als Neeskens-Lerby-Gabri-Davids en Enoh die was alleen voetballend minder.En beste vrienden in deze slectie is Poulsen het schoffie alleen is hij geen echte middenvelder en ook een stuk minder als Toivonen. P.D ik haat die barbie echt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan de goed spelende Serrero en Duarte maar weer op de bank en tribune?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 16:01 schreef nora het volgende:Het klinkt misschien raar maar zo,n type als Toivonen kunnen wij wel gebruiken met alleen schoolknaapjes redje het ook niet, kijk gisteren Barca ons grote voorbeeld heeft een Dani Alves en een Masserano en een Busquet dat zijn de schoffies van het team, wat zijn de schoffies bij ons ????????????????????????? die hebben wij niet dus die zelfde zeer irritante barbie Toivonen had ik graag bij Ajax gezien want voetballen en scooren en schoppen hij beheerst het allemaal, en helaas ontbreekt die bij ons.In het verleden hadden wij schoffies als Neeskens-Lerby-Gabri-Davids en Enoh die was alleen voetballend minder.En beste vrienden in deze slectie is Poulsen het schoffie alleen is hij geen echte middenvelder en ook een stuk minder als Toivonen. P.D ik haat die barbie echt El Hamlap was een schoffie, kijk wat daarmee gebeurde... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Duarte is ook een bikkelaar. Denswill is harder dan Alderweireld. in mijn optiek zijn we er qua hardheid zelfs op vooruit gegaan.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 19:37 schreef remco k het volgende:Duarte is ook een bikkelaar. Denswill is harder dan Alderweireld. in mijn optiek zijn we er qua hardheid zelfs op vooruit gegaan.. ouwe positifist.. |
|
|
|