|
|
remco k
|
|
|
quote: Jep. Ik vind dat je alle nieuwe dingen waar je achter staat een redelijke kans moet geven. Het beleid voor mij dus een jaar of 5 minimaal, en daar zijn we in mijn optiek net een jaar van onderweg. Jeugdspelers een paar jaar mits de potentie er is. En nieuwe spelers zoals een Duarte moeten er na een jaar wel staan. Spelers als Moisander Schone en Poulsen moeten er direct staan..
Dus ja, probeer altijd positief te denken. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 19:41 schreef remco k het volgende:[..] Jep. Ik vind dat je alle nieuwe dingen waar je achter staat een redelijke kans moet geven. Het beleid voor mij dus een jaar of 5 minimaal, en daar zijn we in mijn optiek net een jaar van onderweg. Jeugdspelers een paar jaar mits de potentie er is. En nieuwe spelers zoals een Duarte moeten er na een jaar wel staan. Spelers als Moisander Schone en Poulsen moeten er direct staan.. Dus ja, probeer altijd positief te denken. Gelijk heb je ... ben zowat hetzelfde.. ik haat zwartkijkers! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 19:37 schreef remco k het volgende:Duarte is ook een bikkelaar. Denswill is harder dan Alderweireld. in mijn optiek zijn we er qua hardheid zelfs op vooruit gegaan.. Eens!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 16:01 schreef nora het volgende:Het klinkt misschien raar maar zo,n type als Toivonen kunnen wij wel gebruiken met alleen schoolknaapjes redje het ook niet, kijk gisteren Barca ons grote voorbeeld heeft een Dani Alves en een Masserano en een Busquet dat zijn de schoffies van het team, wat zijn de schoffies bij ons ????????????????????????? die hebben wij niet dus die zelfde zeer irritante barbie Toivonen had ik graag bij Ajax gezien want voetballen en scooren en schoppen hij beheerst het allemaal, en helaas ontbreekt die bij ons.In het verleden hadden wij schoffies als Neeskens-Lerby-Gabri-Davids en Enoh die was alleen voetballend minder.En beste vrienden in deze slectie is Poulsen het schoffie alleen is hij geen echte middenvelder en ook een stuk minder als Toivonen. P.D ik haat die barbie echt Wil jij zo'n teringlijer in de selectie hebben...verziekt heel de sfeer...staat op dit moment buiten de groep bij PSV.... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 19:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wil jij zo'n teringlijer in de selectie hebben...verziekt heel de sfeer...staat op dit moment buiten de groep bij PSV.... Hij bedoelt waarschijnlijk n type Toivonen en niet de persoon zelf..
Dat n PSVer je dat weer moet uitleggen zeg ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: neemt trouwens niet weg dat je ook wel eens kritisch mag zijn.. Baal namelijk net zo hard van een slecht spelend elftal.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 19:50 schreef remco k het volgende:[..] neemt trouwens niet weg dat je ook wel eens kritisch mag zijn.. Baal namelijk net zo hard van een slecht spelend elftal.. Mr dan wel realistisch.. Van een Fiat moet je geen Formule 1 winst verwachten.. ( bij wijze van spreken )... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 19:49 schreef infamous psv het volgende:[..] Hij bedoelt waarschijnlijk n type Toivonen en niet de persoon zelf.. Dat n PSVer je dat weer moet uitleggen zeg ;) Inderdaad een kolerelijer voor de tegenstander, he Jack dat zo,n boertje dat moet uitleggen kom op man. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 19:49 schreef infamous psv het volgende:[..] Hij bedoelt waarschijnlijk n type Toivonen en niet de persoon zelf.. Dat n PSVer je dat weer moet uitleggen zeg ;) Excuse me..te vlug gelezen...hehehe
Maar ook zo'n type moet je niet doen....de Boer houdt van schoolknaapjes...kijk hoe het afliep met Janssen en Mounir... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja maar ik ben ook een boertje maar dan een uit West Brabant...geloof me die zijn echt niet zo boers... waarom denk je dat ik Ajaxsupporter ben.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 19:51 schreef infamous psv het volgende:[..] Mr dan wel realistisch.. Van een Fiat moet je geen Formule 1 winst verwachten.. ( bij wijze van spreken )... Klopt, alleen vind ik dat je daarin moet kijken naar wat er bij je club verwacht wordt en niet naar de kwaliteiten van de betreffende speler.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nu kan ik trouwens ook niet echt zeggen dat ik onder de indruk ben van het zeer matige psv.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: jack is niet de slimste.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Betekend simpelweg dat er nog geen zinnig woord over as zondag te zeggen valt.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Dat kan je in een Clash tussen onze ploegen bijna nooit zeggen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 20:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ja maar ik ben ook een boertje maar dan een uit West Brabant...geloof me die zijn echt niet zo boers... waarom denk je dat ik Ajaxsupporter ben.... Nou sjakie.......kom eens langs dan.....ik versta ze niet eens |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Eeeh Infamous...wie is toch dat lekkere ding achter Cocu...onderdeel van Cocu's staf :) vast geen Brabose |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Geen flauw idee mr daar kan je beter nr kijken dan de afgrijselijke partij.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Met 4-0 verliezen in en van Barcelona, of thuis verliezen met 0-2 van de Bulgaarse kampioen..... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: dat was echt een wanvertoning van die lampies.....zondag dito? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Das toch geen vraag zeker.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Als jij het als vraag wil zien, mag dat hoor ;-) ben ik wel benieuwd naar je antwoordt trouwens... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Ben vd leg.. Zie de wereld als een doedelzak ;) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Die 0-2 leek wel wat op de goal van Utrecht ajax met een schutterende Vermeer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vind dat absoluut geen blunder van de keeper ondanks dat hij dat niet goed doet, waar is het hele elftal van PSV, die gasten van PSV stonden nog lekker lui in de 16 van de tegenstander zowat... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 21:03 schreef remco k het volgende:Vind dat absoluut geen blunder van de keeper ondanks dat hij dat niet goed doet, waar is het hele elftal van PSV, die gasten van PSV stonden nog lekker lui in de 16 van de tegenstander zowat... Begon al voorin door Memphis Messi met zijn eeuwige solo.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Bruma ging er bij liggen daarna lag hij er snel in. Die 0-2 was helemaal hopeloos |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: hahaha nee jij!! Echt een boertje van buten... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Mij versta je zeer waarschijnlijk ook niet narreke...hahaha... Maar heb wel verstand van voetbal anders was ik geen Ajax supporter geweest.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Denk het niet pik...die boertjes gaan echt niet slecht ballen zondag....hoop dat Ajax nu wel gaat scoren want dat is wel een probleem de laatste tijd....ik zeg Bojan in de spits met op links Fisher en op rechts Hoessen of Andersen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 21:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Mij versta je zeer waarschijnlijk ook niet narreke...hahaha... Maar heb wel verstand van voetbal anders was ik geen Ajax supporter geweest.... Ben jij ook zo'n knauwer dan.....iedereen verstaat mij hiero....zelfs die politiemannen die hier nog op varkens rond sjokken |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 21:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Denk het niet pik...die boertjes gaan echt niet slecht ballen zondag....hoop dat Ajax nu wel gaat scoren want dat is wel een probleem de laatste tijd....ik zeg Bojan in de spits met op links Fisher en op rechts Hoessen of Andersen... 1-3.....simpel toch ! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Je kan toch lezen Ronnie.......1-3 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ohw ben jij er zo een.....mijn generatie.....een obstinaat kereltje ;-)
1-3 slome |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 19:41 schreef remco k het volgende:[..] Jep. Ik vind dat je alle nieuwe dingen waar je achter staat een redelijke kans moet geven. Het beleid voor mij dus een jaar of 5 minimaal, en daar zijn we in mijn optiek net een jaar van onderweg. Jeugdspelers een paar jaar mits de potentie er is. En nieuwe spelers zoals een Duarte moeten er na een jaar wel staan. Spelers als Moisander Schone en Poulsen moeten er direct staan.. Dus ja, probeer altijd positief te denken. Klopt remco! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Neman: 1-2
in de rust...
Ronald:
1-3
Eindstand |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
.....siem .....duarte .....kutje toivonen .....schóne |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 19:41 schreef remco k het volgende:[..] Jep. Ik vind dat je alle nieuwe dingen waar je achter staat een redelijke kans moet geven. Het beleid voor mij dus een jaar of 5 minimaal, en daar zijn we in mijn optiek net een jaar van onderweg. Jeugdspelers een paar jaar mits de potentie er is. En nieuwe spelers zoals een Duarte moeten er na een jaar wel staan. Spelers als Moisander Schone en Poulsen moeten er direct staan.. Dus ja, probeer altijd positief te denken. vorig jaar met de discussie over het nieuwe beleid waren we volgens jou ook pas 1 jaar bezig. 1+1= volgens mij toch wel 2 hoor. en het technische hart de jong en bergkamp zelfs al 3 jaar. die waren onder oude bestuur al bezig. lijkt wel of ik Derksen hoor praten die zegt namelijk het zelfde. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 23:07 schreef bully het volgende:[..] vorig jaar met de discussie over het nieuwe beleid waren we volgens jou ook pas 1 jaar bezig. 1+1= volgens mij toch wel 2 hoor. en het technische hart de jong en bergkamp zelfs al 3 jaar. die waren onder oude bestuur al bezig. lijkt wel of ik Derksen hoor praten die zegt namelijk het zelfde. Remco heeft volgens mij ook een snor.....hehehehe |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahahaha jij bent echt helemaal van het padje....hahahaha... ;-) |
|
|
|
|
bully
|
|
|
als we van Psv kunnen winnen is het nu wel. in de breedte zijn ze daar toch zwak vind ik. nu met paar blessures zie je die zwakte toch goed. een Bruma die het seisoen goed begon maakt nu toch wel heel grote blunders. zo zie je maar dat je met een makkelijk begin een vertekent beeld krijgt. ergste vind ik dat nu wel blijkt dat de nederlandse competitie nu wel heel zwak word. aantal punten wat je dit jaar verliest kan ons zometeen opbreken. dat kan in de toekomst onze kampioen ook voorronde cl spelen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahahahahahahahaha kutje Toivonen....volgens mij is Kutje een correcte voornaam in Zweden maar toch....hahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat moet haast wel...."pratende kut"......hahahahahaha |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: ach mooie snor misstaat niet, of je vrouw daarwel blij mee is weet ik niet hehehe. |
|
|
|