|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Twee snorren tegen elkaar werkt niet....hehehehe... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die van mij heeft ook een............................. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: precies dat bedoelde ik hehehe |
|
|
|
|
nora
|
|
|
He hebben jullie bezit genomen van elke topic knabbel en babbel oftewel Neman en Jack |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: gelukkig dan geen baard hehehe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tijdelijk ......morgen mag jij weer(vanavond ook).....heb je er moeite mee?? Ik ben nu eenmaal zo.....take it |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oja lees het twente topic....zonder ons zit je op dat niveau.....dood gebloed
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
ha ha je weet heus wel dat ik daar geen moeite mee heb ,die tijd zonder jullie was saai |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Keerpunt seizoen? Vormcrisis te boven? Zou zo maar kunnen. De Boer durft dus wel aan zijn opstelling te sleutelen. Tijd voor Andersen wellicht. Fischer een linie terug, samen met De Jong en Duarte op het middenveld. Wat is en blijft de matigste linie van psv, juist, de verdediging! Ik heb er weer een goed gevoel over. De puzzel kan zo maar weer kloppen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
dat schone en fisher niet tegen barca speelde. dat zegt wel wat. De boer vind dat ze niet in goede doen zijn.
De vraag is of de jong weer 60 min kan spelen en of poulsen 2 volle wedstrijden kan spelen in 4 dagen.
Vaste spelers zijn: vermeer, blind, denswill, moisander, van rhijn, duarte, bojan, siggie. twijfel: de jong, poulsen speler die niet in de basis start is Boillisen.
Boiliisen word vervangen door fisher. Bazoer voor poulsen. hopelijk kan de jong 60 min spelen.
Denk dat psv zondag graag wil winnen, ze hebben donderdag krachten gespaard. anders is die wedstrijd niet te verklaren. psv zegt dat ze nu weer gemotiveerd zijn om ajax te ontvangen en te verslaan. blijkt maar weer dat psv europa niet serieus neemt.
Tijd om de lampies op hun plaats te zetten. Namelijk vast draaien en kappie erover heen. om maher te laten zien dat hij een verkeerde keus heeft gemaakt. Dat bazoer een goede keus heeft gemaakt. Dat psv het kampioensschap uit het hoofd kan zetten en op europa kan gaan focussen.
Laat 1 ding duidelijk zijn. Ajax is en blijft de kampioen.
even off topic: Hopelijk word utrecht 18de feyenoord 17de en psv 16de. zo afgang wil ik echt niet meer zien in europa. Hopelijk gaan we volgend jaar met zwolle, dorderecht, cambuur en go ahead naar europa toe. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
even off topic: Hopelijk word utrecht 18de feyenoord 17de en psv 16de. zo afgang wil ik echt niet meer zien in europa. Hopelijk gaan we volgend jaar met zwolle, dorderecht, cambuur en go ahead naar europa toe. en wij dan....??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 23:07 schreef bully het volgende:[..] vorig jaar met de discussie over het nieuwe beleid waren we volgens jou ook pas 1 jaar bezig. 1+1= volgens mij toch wel 2 hoor. en het technische hart de jong en bergkamp zelfs al 3 jaar. die waren onder oude bestuur al bezig. lijkt wel of ik Derksen hoor praten die zegt namelijk het zelfde. Wanneer is Overmars begonnen?? Wannneer is vd Sar begonnen???
en de Jong??? Bergkamp en Jonk zijn pas het TH gaan vormen met de Boer toen het toenmalig bestuur vertrok..
En je kan pas beginnen met tellen als de boel echt volledig op de rit zit. Op de momenten dat het helfbakken in elkaar zit is iedereen nog druk met de tegenstanders.
Dus ja, we zijn net een jaar bezig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee gewoon strak glad.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2013 - 15:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:dat schone en fisher niet tegen barca speelde. dat zegt wel wat. De boer vind dat ze niet in goede doen zijn. De vraag is of de jong weer 60 min kan spelen en of poulsen 2 volle wedstrijden kan spelen in 4 dagen. Vaste spelers zijn: vermeer, blind, denswill, moisander, van rhijn, duarte, bojan, siggie. twijfel: de jong, poulsen speler die niet in de basis start is Boillisen. Boiliisen word vervangen door fisher. Bazoer voor poulsen. hopelijk kan de jong 60 min spelen. Denk dat psv zondag graag wil winnen, ze hebben donderdag krachten gespaard. anders is die wedstrijd niet te verklaren. psv zegt dat ze nu weer gemotiveerd zijn om ajax te ontvangen en te verslaan. blijkt maar weer dat psv europa niet serieus neemt. Tijd om de lampies op hun plaats te zetten. Namelijk vast draaien en kappie erover heen. om maher te laten zien dat hij een verkeerde keus heeft gemaakt. Dat bazoer een goede keus heeft gemaakt. Dat psv het kampioensschap uit het hoofd kan zetten en op europa kan gaan focussen. Laat 1 ding duidelijk zijn. Ajax is en blijft de kampioen. even off topic: Hopelijk word utrecht 18de feyenoord 17de en psv 16de. zo afgang wil ik echt niet meer zien in europa. Hopelijk gaan we volgend jaar met zwolle, dorderecht, cambuur en go ahead naar europa toe. Schone of Poulsen gaat echt gewoon CVM spelen. Ik hoop dat wat je zegt waar is maar voorlopig nog een utopie. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee...trekt volle zalen daaro...mafkees |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Over dat het hier ook zo zou zijn is gewoon bullshit..
In de tijd van CBs was het hier ook gewoon nog steeds druk.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2013 - 18:45 schreef remco k het volgende:[..] Over dat het hier ook zo zou zijn is gewoon bullshit.. In de tijd van CBs was het hier ook gewoon nog steeds druk.. Ja en....die van Cbs waren in die tijd ook hier....en je moet eens afleren om overal je gelijk in willen te krijgen.....die krijg je namelijk niet |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2013 - 16:43 schreef Ronald 1960 het volgende:even off topic: Hopelijk word utrecht 18de feyenoord 17de en psv 16de. zo afgang wil ik echt niet meer zien in europa. Hopelijk gaan we volgend jaar met zwolle, dorderecht, cambuur en go ahead naar europa toe. en wij dan....??? als lijstaanvoerder europa in zoals de afgelopen 3 al gebeurd is |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2013 - 18:39 schreef remco k het volgende:[..] Schone of Poulsen gaat echt gewoon CVM spelen. Ik hoop dat wat je zegt waar is maar voorlopig nog een utopie. Schone en Poulsen zijn toch niet in vorm? Elke blinde kan dat zien. Poulsen kan het niet belopen. Het lijkt mij dat schone het vervelend vind dat hij op elke positie kan spelen op het middenveld. Schone van vorig seizoen heb ik nog niet gezien. als de nummer 1 en 2 niet op hun best zijn dan word het tijd voor nummer 3 om zijn kans te grijpen. Bazoer heeft een verleden bij psv dus die zal extra gemotiveerd zijn.
Helaas heeft hij bazoer niet in de wedstrijd selectie opgenomen, dus je zal wel gelijk hebben helaas. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: als lijstaanvoerder europa in zoals de afgelopen 3 al gebeurd is ooohhh, oke, dan is het goed! Ik begon me al zorgen om je te maken en was al een beetje bang dat je onze mooie club even was vergeten;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
tyfus tering burgemeester. Hele wedstrijd alweer verneukt door zo'n kansarme op een plek waar die blijkbaar niet hoort te zitten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De Boer heeft het licht gezien...eindelijk een stap voorwaarts....Andersen vervangt Sana in de slectie naar PSV....
Maar nu het volgende licht....Fisher uit vorm...waar blijft Meleg de Boer ???moeten we daar dan ook weer een paar weken op wachten ??? En laat Sigthorsson eens eindelijk op de bank plaats nemen...start maar met Bojan of Hoessen.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2013 - 20:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Schone en Poulsen zijn toch niet in vorm? Elke blinde kan dat zien. Poulsen kan het niet belopen. Het lijkt mij dat schone het vervelend vind dat hij op elke positie kan spelen op het middenveld. Schone van vorig seizoen heb ik nog niet gezien. als de nummer 1 en 2 niet op hun best zijn dan word het tijd voor nummer 3 om zijn kans te grijpen. Bazoer heeft een verleden bij psv dus die zal extra gemotiveerd zijn. Helaas heeft hij bazoer niet in de wedstrijd selectie opgenomen, dus je zal wel gelijk hebben helaas. Duurt wederom een paar weken...en dan ziet hij het licht opnieuw....ondanks dat heeft de Boer toch dat nodige geluk...want ik denk toch dat Ajax wederom kampioen wordt al moeten we Twente niet minachten.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2013 - 20:53 schreef Ajax Warrior het volgende:tyfus tering burgemeester. Hele wedstrijd alweer verneukt door zo'n kansarme op een plek waar die blijkbaar niet hoort te zitten. Staaltje politieke macht aanwenden om een voordeeltje voor je club te bewerkstelligen. Beste antwoord wat Ajax kan geven is gewoon winnen. Gewoon zorgen dat het in de 75e minuut al leeg loopt en dat thuis flink uitpakken met een tifo om de burgemeester nog even in alle kranten met de neus op de feiten te drukken. |
|
|
|
|
chukkie76
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2013 - 18:48 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ja en....die van Cbs waren in die tijd ook hier....en je moet eens afleren om overal je gelijk in willen te krijgen.....die krijg je namelijk niet Mensen kom op... Waarom altijd dat zeuren over gelijk hebben of krijgen!? Het is toch een forum?? Daar horen toch verschillende meningen bij? Zou pas echt saai worden dan...
Maar even on... ik was woensdag blij verrast, als het spel van de eerste helft kunnen spelen, dan is er geen vuiltje aan de lucht! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2013 - 23:24 schreef Eide het volgende:[..] Staaltje politieke macht aanwenden om een voordeeltje voor je club te bewerkstelligen. Beste antwoord wat Ajax kan geven is gewoon winnen. Gewoon zorgen dat het in de 75e minuut al leeg loopt en dat thuis flink uitpakken met een tifo om de burgemeester nog even in alle kranten met de neus op de feiten te drukken. ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2013 - 22:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:De Boer heeft het licht gezien...eindelijk een stap voorwaarts....Andersen vervangt Sana in de slectie naar PSV.... Maar nu het volgende licht....Fisher uit vorm...waar blijft Meleg de Boer ???moeten we daar dan ook weer een paar weken op wachten ??? En laat Sigthorsson eens eindelijk op de bank plaats nemen...start maar met Bojan of Hoessen.... Nou niet helemaal want hij laat volgens mij nog steeds die clown op doel staan. Dus heeft hij het licht nog niet gezien |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2013 - 23:50 schreef nora het volgende:[..] Nou niet helemaal want hij laat volgens mij nog steeds die clown op doel staan. Dus heeft hij het licht nog niet gezien Zolang hij nog altijd Schone en Poulsen standaard laat ballen, gaat hij al helemaal de doelpositie niet aanpassen. CVM is veel slechter dan het doel, dus als er al iets gebeurd zal CVM toch eerder geregeld worden. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 september 2013 - 08:56 schreef Peterhs het volgende:[..] Zolang hij nog altijd Schone en Poulsen standaard laat ballen, gaat hij al helemaal de doelpositie niet aanpassen. CVM is veel slechter dan het doel, dus als er al iets gebeurd zal CVM toch eerder geregeld worden. Poulsen heeft vorig seizoen Toivonen helemaal uit de wedstrijd gespeeld. In de grote wedstrijden is ie altijd belangrijk geweest en nu speelt ie matig tegen Barca en meteen weer allemaal kritiek. Op die positie moet iemand staan die een beuk kan uitdelen en Poulsen is zo iemand. Ik wil Schone nooit meer op die positie zien en iedere andere zwakke middenvelder zonder enig pit hoef ik daar niet te zien. Er is niemand voor die positie op dit moment en in wedstrijden als zondag heb je een Poulsen heel hard nodig. Vooral als Toivonen weer meedoet. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 september 2013 - 09:15 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Poulsen heeft vorig seizoen Toivonen helemaal uit de wedstrijd gespeeld. In de grote wedstrijden is ie altijd belangrijk geweest en nu speelt ie matig tegen Barca en meteen weer allemaal kritiek. Op die positie moet iemand staan die een beuk kan uitdelen en Poulsen is zo iemand. Ik wil Schone nooit meer op die positie zien en iedere andere zwakke middenvelder zonder enig pit hoef ik daar niet te zien. Er is niemand voor die positie op dit moment en in wedstrijden als zondag heb je een Poulsen heel hard nodig. Vooral als Toivonen weer meedoet. Enoh is ook een speler die de beuk erin gooit. Hij is alleen gepasseerd omdat hij aan de bal een natte krant is. Poulsen moet net zo gaan spelen en dan weet ik genoeg. Namelijk op de tribune. Geef de jeugd maar de kans. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Vermoedelijke opstellingen:
Zoet Brenet bruma hendrik tamata Toivonen schaars maher Park matavz depay
Vermeer Rhijn Moisander Denswil Blind Poulsen De Jong Duarte Sigi Bojan Fischer.
Op voetblzone zegt 90% winst voor Ajax.
Ik denk zelf dat Cocu voir Locadia gaat en ik Hoop dat De Boer voor Andersen als rechtsbuiten kiest. |
|
|
|
|
biba1970
|
|
|
1-4 HOPPA DIE BOERREN AFDROGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 september 2013 - 10:20 schreef NatjosFC het volgende:Vermoedelijke opstellingen: Zoet Brenet bruma hendrik tamata Toivonen schaars maher Park matavz depay Vermeer Rhijn Moisander Denswil Blind Poulsen De Jong Duarte Sigi Bojan Fischer. Op voetblzone zegt 90% winst voor Ajax. Ik denk zelf dat Cocu voir Locadia gaat en ik Hoop dat De Boer voor Andersen als rechtsbuiten kiest. Misschien dat Cocu ook Bakkali weer inzet, omdat hij het zo goed deed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2013 - 18:48 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ja en....die van Cbs waren in die tijd ook hier....en je moet eens afleren om overal je gelijk in willen te krijgen.....die krijg je namelijk niet Vrijwel niet hier. En daarbij is het gewoon onzin wat je zegt. Je dicht jezelf echt veel te veel eer toe. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2013 - 20:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Schone en Poulsen zijn toch niet in vorm? Elke blinde kan dat zien. Poulsen kan het niet belopen. Het lijkt mij dat schone het vervelend vind dat hij op elke positie kan spelen op het middenveld. Schone van vorig seizoen heb ik nog niet gezien. als de nummer 1 en 2 niet op hun best zijn dan word het tijd voor nummer 3 om zijn kans te grijpen. Bazoer heeft een verleden bij psv dus die zal extra gemotiveerd zijn. Helaas heeft hij bazoer niet in de wedstrijd selectie opgenomen, dus je zal wel gelijk hebben helaas. Je hoeft het mij echt niet uit te leggen. Ben het namelijk roerend met je eens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2013 - 22:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:De Boer heeft het licht gezien...eindelijk een stap voorwaarts....Andersen vervangt Sana in de slectie naar PSV.... Maar nu het volgende licht....Fisher uit vorm...waar blijft Meleg de Boer ???moeten we daar dan ook weer een paar weken op wachten ??? En laat Sigthorsson eens eindelijk op de bank plaats nemen...start maar met Bojan of Hoessen.... Melig is er nog niet aan toe. Speelt goed bij jong maar wel heel afwisselend en bij momenten. Moet eerst constant worden. Fischer gewoon op blijven stellen is een super talent dat enkel wat zelfvertrouwen moet krijgen. Een doelpunt kan daar voor zorgen. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Van Gijzel hoe dom kun je zijn. De Eindhovense horeca houdt zijn hart vast. Omzetverlies op de zaterdagavond omdat veel mensen de stad niet in durven, bang om Ajacieden tegen te komen. Mensen met een stadionverbod die wel mogen demonstreren zullen dit zien als een uitje. Politie die nu 2 dagen standby moet zijn. Het spandoek vorige week zei al genoeg; "410, altijd en overal", "Van gijzel, tot volgende week". Van Gijzel heeft de harde kern echt ongelovelijk onderschat en heeft het probleem tig keer groter gemaakt. Hij snapt de impact niet bij veel Ajacieden die geen wedstrijd van ons cluppie willen missen.En zeker niet tegen psv. Hij snapt niet dat veel mensen ALTIJD aan kaarten kunnen komen. Ik houd mijn hart vast, maar als er helemaal geen incidenten plaatsvinden zal me dat echt verbazen. Van der Laan snapte dit aankomende probleem wel en daarom is het een schande dat zijn aanbod om Amsterdamse politie een helpende hand te laten toesteken is afgewezen. Hopelijk verloopt de demonstratie vreedzaam, dat zou het mooiste zijn. En dan zondag met drie punten in de pocket naar huis! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Cillessen Van Rhijn-Moisander-Denswill-Boilesen Duarte-Blind-De Jong Krkic-Siggie-Andersen
Vermeer even eruit, vorm is wat minder dit seizoen. Als De Jong leeggespeeld is Fischer erin op zijn plek
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2013 door Robinho -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
overigens sta ik nog steeds te schudden voor zondag... heb geen er maar weinig vertrouwen in zolang we in dat lelijke zwart roze homo tenuetje spelen... hebben we alleen maar punten in verspeelt dit seizoen!!! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 september 2013 - 12:17 schreef Robinho het volgende:Cillessen Van Rhijn-Moisander-Denswill-Boilesen Duarte-Blind-De Jong Krkic-Siggie-Andersen Vermeer even eruit, vorm is wat minder dit seizoen. Als De Jong leeggespeeld is Fischer erin op zijn plek Als dit de mannen zouden zijn, maar de voorhoede is dan wel omgekeerd...
Andersen-Siggie-Krkic |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bojan waarschijnlijk in de spits |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote: Is ook goed. Siggie loopt die Tamate wel effe onder het gras. Gewoon dwars er doorheen. Heeft De Jong trouwens vorig jaar niet een keer verdedigende middenvelder gespeeld? En zou hij wellicht op Toivonen kunnen spelen? Of is dit niet logisch. Dan creeer je misschien een man meers op m iddenveld omdat Ola nooit meeverdedigt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
PSV speelt met 1 controleur net als Ajax. Ik vind dat als je wil domineren je moet zorgen dat de Jong toivknen moet terugdrukken en niet andersom |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Slag wordt op het middenvels gestreden idd remko.
Maar Toivonen gaat niet verdedigen en dan kom je achterin 1 op 1. |
|
|
|
|
Noordkoreavangaal
|
|
|
Bojan heeft zelf aangegeven dat hij gewend is om in de spits of op links te spelen, waarom zette Frank de Boer hem dan voorheen steeds als rechtsbuiten op? Fischer is rechtsbenig maar staat op links of op de bank om dat de ijslander nu rechtsbuiten is..? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Siggie heeft daar nu 1 keer gespeeld, en Bojan 1 keer in de spits, beiden dus niet op links en Fischer speelt daar al vanaf het begin, snap je opmerking dus niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ajax-fans komen toch het licht uitdoen in Eindhoven
Laatst gewijzigd: zaterdag 21 september 2013 - 13:36 | Auteur: Sid van der Linden Bron: www.facebook.com/WijzijnAjaxAmsterdamsinds1900
EINDHOVEN - Het lijkt erop dat Ajax-fans kosten wat kost toch naar Eindhoven willen komen zondag voor de wedstrijd tegen PSV. Het werd ze door de rechter verboden naar Eindhoven te komen en de autoriteiten zitten niet te wachten op de Ajax-fans, maar op internet duiken allerlei signalen op dat er toch iets staat te gebeuren. Burgemeester van Amsterdam, Eberhard van der Laan, liet vrijdag al weten dat er een kans is dat er zaterdagavond al supporters naar Eindhoven komen om te protesteren.
Internationale media Het verbod heeft ook de aandacht van buitenlandse media getrokken. De Britse BBC meldt dat Ajax-fans 'banned' zijn om naar Eindhoven te gaan. Een Indonesisch weblog spreekt nu al van een hete wedstrijd tussen overheid en supporters.
De Telegraaf meldt dat het bestuur van Ajax uit solidariteit ook niet naar Eindhoven gaat. Ook de leden van de Ajax Business Club (ABA) zullen niet naar het Philips Stadion komen.
Veel reacties Ook op Twitter en Facebook reageren veel mensen. Zo plaatst de Ajax-website WijZijnAjaxAmsterdam.nl een foto van een vuist tegen Philips' bekende gloeilamp op Facebook. Het onderschrift 'Remember 20-09-2013' laat verder weinig ruimte voor andere interpretatie.
De AFCA Supportersclub zette een filmpje online van Freek de Jonge. In 1987 konden de supporters van Ajax ook niet per trein naar de wedstrijd. Toen mochten ze wel met de bus naar Eindhoven en Freek de Jonge ging mee als begeleider.
Demonstreren heeft geen zin Volgens de voorzitter van de supportersvereniging van Ajax, Daniël Dekker, heeft het geen zin om te gaan demonstreren. "De uitspraak van de rechter was teleurstellend, maar we moeten er ons wel bij neerleggen."
De supportersvereniging heeft dan ook niets georganiseerd om vanavond of morgen met Ajax-fans naar Eindhoven te komen. "Ik raad de fans aan om morgen met vrienden thuis of in de kroeg de wedstrijd te kijken." |
|
|
|