|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hoewel....aan jou twijfel ik.... pik |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Thuis is waar m'n rugzak staat. Als het vrouwtje maar op haar plek is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hoezo twijfel je aan mij ?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bij deze nomineer ik dit als quote van het jaar vriend..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Geintje ouwe...twijfel niet aan je..weet je donders goed |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 september 2013 - 21:52 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Competitievervalsing.....???? We spelen al 4 jaar zonder Feijenoord supporters.....en Ajax moet die lampen gewoon toelaten....wij verlagen ons niet naar hun niveau. Je bent echt een zeikwijf......gadverdamme En dan in deze post een ander een zeikwijf noemen?? Tering man je lijkt wel een klein kind..
Maar aangezien jij de slimste niet bent wil ik het je wel een keer uitleggen hoor waarom je vergelijking met Feyenoord mank gaat..
En dat staat helemaal los van het feit dat Ajax het zelf moet doen, dat moet namelijk altijd, alleen is de steun van supporters wel lekker voor een ploeg..
Bij Feyenoord is het beide kanten op, bij PSV nu een kant op als ze er in de Arena wel in komen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 september 2013 - 22:44 schreef remco k het volgende:[..] . Maar aangezien jij de slimste niet bent wil ik het je wel een keer uitleggen hoor waarom je vergelijking met Feyenoord mank gaat.. Kom maar op dan blondie......leg het mij maar eens uit betweterje En ga niet lullen over bijde kanten....bij van der Laan zijn ze welkom
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wrom Baco....mag toch zeggen wat ik wil......ik vind Remco een lul,een betweter en irritant aanwezig....een zeikwijf
En dan ben ik lief ouwe....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 september 2013 - 23:21 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Wrom Baco....mag toch zeggen wat ik wil......ik vind Remco een lul,een betweter en irritant aanwezig....een zeikwijf tuurlijk mag je zeggen wat je wilt......en Remco ook....gebed zonder eind dus. Ik heb ook een mening over vele hier.....ik uit alleen de positieve...houd de discussie vrolijk....is mijn mening over iemand negatief, dan uit ik me mss 1x en scrol weer lekker verder.
Maar das slechts mijn mening hoor.......SCROLLEN!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 september 2013 - 23:21 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Wrom Baco....mag toch zeggen wat ik wil......ik vind Remco een lul,een betweter en irritant aanwezig....een zeikwijf En dan ben ik lief ouwe.... Denken we in ieder geval hetzelfde over elkaar. En ach. Als jij positieve gevoelend haalt uit de dingen die je maar me post. Dan wens ik je daar veel geluk bij. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Als ik onderstaand bericht lees, vraag ik mij iets af. Is die mail gestuurd door Nenam of door Infamous :-)
Nu duidelijk is dat er zondagmiddag geen Ajax-supporters aanwezig zullen zijn bij de topper tegen PSV, dacht een Eindhovense Ajax-fan een balletje op te gooien bij de directie van PSV. De fan heeft in een e-mail gevraagd of hij als enige supporter plaats mag nemen in het uitvak van het Philips Stadion.
Olaf Peeters woont al ruim 25 jaar in Eindhoven, maar heeft nog altijd een zwak voor Ajax. De supporter hoopt via de e-mail aan PSV dat hij toegelaten zal worden tot het uitvak. Dat schrijft het Eindhovens Dagblad zaterdag. PSV heeft nog niet gereageerd op de e-mail van de fan.
Eerder deze week werd duidelijk dat er toch geen geen Ajax-supporters bij de wedstrijd tegen PSV aanwezig zullen zijn. Door werkzaamheden aan het spoor kunnen de Amsterdammers niet via de verplichte combiregeling naar het stadion vervoerd worden. Ajax spande een kort geding aan, maar dat had geen succes. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 07:28 schreef Peterhs het volgende:Als ik onderstaand bericht lees, vraag ik mij iets af. Is die mail gestuurd door Nenam of door Infamous :-) Nu duidelijk is dat er zondagmiddag geen Ajax-supporters aanwezig zullen zijn bij de topper tegen PSV, dacht een Eindhovense Ajax-fan een balletje op te gooien bij de directie van PSV. De fan heeft in een e-mail gevraagd of hij als enige supporter plaats mag nemen in het uitvak van het Philips Stadion. Olaf Peeters woont al ruim 25 jaar in Eindhoven, maar heeft nog altijd een zwak voor Ajax. De supporter hoopt via de e-mail aan PSV dat hij toegelaten zal worden tot het uitvak. Dat schrijft het Eindhovens Dagblad zaterdag. PSV heeft nog niet gereageerd op de e-mail van de fan. Eerder deze week werd duidelijk dat er toch geen geen Ajax-supporters bij de wedstrijd tegen PSV aanwezig zullen zijn. Door werkzaamheden aan het spoor kunnen de Amsterdammers niet via de verplichte combiregeling naar het stadion vervoerd worden. Ajax spande een kort geding aan, maar dat had geen succes. Misschien heb je mail wel gestuurd.....;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is gewoon ziek of je nou als groep per trein of per bus komt ik zie daar geen verschil, misschien per bus zelfs nog wel beter. Je arriveert dan in kleinere groepen welke makkelijker te beglijden zijn op een plek die het beste past omdat je flexibel bent waar je de mensen er uit laat.
Nogmaals dit is een ziek voorbeeld van voetbalpolitiek die door burgemeesters en wethouders die momenteel een modeverschijnsel is, bah! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Godverdomme... Internet en shit allemaal nieuw... zou 3x sneller moeten zijn... Pffff kan geen eens meer voetbal op me pc kijken internet blijft maar wegvallen...
En dat vandaag.... psv ajax... arsenal stoke... city united... milan napoli... psg monaco.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 13:23 schreef NatjosFC het volgende:Godverdomme... Internet en shit allemaal nieuw... zou 3x sneller moeten zijn... Pffff kan geen eens meer voetbal op me pc kijken internet blijft maar wegvallen... En dat vandaag.... psv ajax... arsenal stoke... city united... milan napoli... psg monaco.... Bliksem ingeslagen in de telefoonkabel, hadden 3 weken nodig om het te repareren. Ik hoop voor je dat ze het snel onder de knie hebben die prutsers. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
PEC staat 1-0 achter tegen Vitesse. Als Vitesse wint en wij winnen van PSV vandaag staan we gewoon bovenaan al! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 13:31 schreef Hasjkoph het volgende:PEC staat 1-0 achter tegen Vitesse. Als Vitesse wint en wij winnen van PSV vandaag staan we gewoon bovenaan al! ff doen dan maar hè |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 13:31 schreef Hasjkoph het volgende:PEC staat 1-0 achter tegen Vitesse. Als Vitesse wint en wij winnen van PSV vandaag staan we gewoon bovenaan al! Ik zei van de week al: Na zondagmiddag kan alles weer anders zijn en dus kunnen we 'gewoon' boven aan staan. Alleen ff winnen van psv en PEC verliezen van vitesse!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Speel nou maar gewoon alle vier gelijk, anders is het dadelijk niet meer spannend in onze MM competitie. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 13:47 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik zei van de week al: Na zondagmiddag kan alles weer anders zijn en dus kunnen we 'gewoon' boven aan staan. Alleen ff winnen van psv en PEC verliezen van vitesse! Het staat al 2-0 in minuut 74 ofzo, dus PEC zal hoogstwaarschijnlijk verliezen. Nu wij nog winnen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 13:26 schreef VVout het volgende:[..] Bliksem ingeslagen in de telefoonkabel, hadden 3 weken nodig om het te repareren. Ik hoop voor je dat ze het snel onder de knie hebben die prutsers. Kan met heel veel geluk morgen natuurlijk... maar ja heb ik vandaag niks aan... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: buurman was zo aardig me uit te nodigen, maar wat een klote opstelling spelen we zeg!
Vermeer Rhijn Moisander Denswil Blind de Jong Schone Serero Sigi Bojan Fischer
had liever Poulsen en Duarte gezien eigenlijk... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Moisander, Denswil, Blind; Schöne, Serero, De Jong; Sigthórsson, Bojan, Fischer. Wissels: Cillessen, Boilesen, Van der Hoorn, Poulsen, Duarte, Hoesen, Andersen.
Gotver geen Duarte en geen Poulsen....we gaan de mist in met Schone als CVM....en waarom speelt tijgertje Duarte niet?? Niet te geloven.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 15:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Moisander, Denswil, Blind; Schöne, Serero, De Jong; Sigthórsson, Bojan, Fischer. Wissels: Cillessen, Boilesen, Van der Hoorn, Poulsen, Duarte, Hoesen, Andersen. Gotver geen Duarte en geen Poulsen....we gaan de mist in met Schone als CVM....en waarom speelt tijgertje Duarte niet?? Niet te geloven.... eens Jack... 3 aanvallende middenvelders is zelfmoord... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ook toevallig Natjos...had jouw post nog niet gezien...typisch dat we beiden door de zelfde bril kijken... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Denk ik ook ja, Poulsen geeft iemand nog een Zwieper...onvoorstelbaar om Schone weer op de CVM te zetten... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Opstelling PSV: Zoet; Brenet, Bruma, Hendrix, Willems; Hiljemark, Schaars, Toivonen; Park, Matavz, Depay
Maher op de bank, Toivonen speelt...we hadden beter met Poulsen gespeeld...die geeft die galbak een oplawaai en hij doet heel de wedstrijd niets meer....Schone??...nog even de uitslag naar 2-2 veranderen... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waarom Schone inderdaad. Al zit er geen verschil tussen Poulsen en Schone op dit moment, ook Poulsen is verdedigend namelijk extreem zwak op het moment, ook meelopen doet ie niet dus veel verschil zal er niet tussen zitten..
Ik ben trouwens gewoon blij met Serrero, doet het sinds Chriss weg is gewoon erg goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vraag me niet waarom, maar heb een slecht gevoel over vandaag, en heb ook het idee dat na deze wedstrijd of misschien wel tijdens, dat Vermeer vervangen gaat worden.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 16:27 schreef remco k het volgende:Vraag me niet waarom, maar heb een slecht gevoel over vandaag, en heb ook het idee dat na deze wedstrijd of misschien wel tijdens, dat Vermeer vervangen gaat worden.. Ik hoop dat je het mis hebt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Heel fijn al die rook -_- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Wat een begin voor psv..... Het eindhovense publiek overstemt het ajax publiek ;-)) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: fout Moisander, goed gered Vermeer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een druk van PSV.
Waarom Schone opstellen tegen deze tegenstander? Snap er geen reet van. Maar dat zal aan mij liggen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
wat doet Vermeer daar nou.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kan iemand GVD Schone vertellen dat ie op Barbie moet spelen.. Die gozer krijgt meer ruimte dan op een training met de Fjes.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
goed gedaan Vermeer, na weer een fout van Moisander
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nenam... snap dat sowieso niet. De ene scheidsrechter geeft rood voor het ene en de andere doet het met niks af.
Was wel gemeen vond ik. Maargoed Nijhuis zag het kennelijk niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ow wat is dit slecht zeg, niemand die met zn man meelopt. Die van Rhijn moet daar GVD een flinke schop onder zijn flikker krijgen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Is wachten op 1-0. Wat is Schone weer een drama. Moisander mag ik volwassener zijn met zijn leeftijd |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Pfff Bojan...
Komt wel beter tot zijn recht in de spits
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2013 door Loetje -- |
|
|
|