|
|
remco k
|
|
|
quote: voor van Rhijn??? :-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 17:24 schreef remco k het volgende:[..] Andersen speelt ook nooit rechtsbuiten, ook niet bij Jong Ajax. Is er een of twee keer bij het eerste ingevallen.. Maar normaal altijd vanaf het middenveld of vanaf links.. Nou de enige keer dat ie inviel bij het eerste was op rechts en speelde anders fantastisch. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik vind Schone niet zo heel slecht spelen vandaag |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 17:24 schreef Peterhs het volgende:[..] Nou de enige keer dat ie inviel bij het eerste was op rechts en speelde anders fantastisch. Als het fantastisch was geweest had ie altijd gespeeld, maar viel wel goed in op die plek. Alleen speelt ie er normaal nooit.. En dan vind ik het raar dat je hem er nu wel neer zou zetten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zonder bal een drama.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Aan de bal gewoon goed.. Mocht ook wel een keer. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Eens....zei ik ook al |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Bij Ajax 1 een keer goed ingevallen op die plek, speelt er anders nooit. Persoonlijk zou ik Duarte daar laten spelen nu, slechter dan Siggie kan niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
In mijn optiek moet Stinn Schaars daar trouwens een donker rode kaart krijgen.. Hij knalt gewoon zijn arm 100% omhoog als hij Serrero aan ziet komen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zoals ik vooraf al zei, ben er bang voor en denk dat we er flink af gaan in de tweede helft.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 17:25 schreef remco k het volgende:[..] Als het fantastisch was geweest had ie altijd gespeeld, maar viel wel goed in op die plek. Alleen speelt ie er normaal nooit.. En dan vind ik het raar dat je hem er nu wel neer zou zetten.. 2de deel van je commentaar kan ik inkomen, maar je 1ste deel slaat natuurlijk nergens op. De Boer gooit bijna niemand meteen in het diepe hoe goed ie ook speelt. Als hij het nu een paar keer bewijst is het misschien een ander verhaal. Je snapt zelf ook dat die opmerking dus nergens op slaat. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Bojan start iig wel in de 2e helft |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 17:29 schreef remco k het volgende:In mijn optiek moet Stinn Schaars daar trouwens een donker rode kaart krijgen.. Hij knalt gewoon zijn arm 100% omhoog als hij Serrero aan ziet komen. Vind dat er een onderzoek naar gedaan moet worden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Klopt. Met aardig bedoelde ik gewoon goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik ook. Dat was donkerrood |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Respect voor dat spandoek |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Godverdomme Moisander toch |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Tering heeft Ajax aan de Johnny Walker gezeten......kutzooi |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
KUT VERMEER, WEER LAAT IE 'm LOS |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oprotten Vermeer....ben klaar met die gozer |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Vermeer topper !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Alweer. En Van Rhijn is ook een drama bij de goal |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Het moge duidelijk zijn, dat Vermeer niet langer te handhaven is als eerste doelman !! Godverdomme |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Vanaf woensdag Cilissen in de basis, ook in de competitie mag ik aannemen nu |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit ga je zo onnodig verliezen op deze manier |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ligeon en Cilessen verdienen een kans |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Vanaf woensdag??????? Onmiddellijk wissel die persiflage op een keeper. Wat een lachwekkende figuur ... is niet de eerste keer dit seizoen. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 17:40 schreef Pietje het volgende:Het moge duidelijk zijn, dat Vermeer niet langer te handhaven is als eerste doelman !! Godverdomme De Boer vind vast van wel.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En de Boer moet zich ook schamen, door vast te houden aan dezelfde spelers. Sightorssón is GEEN rechtsbuiten. Wat is die kerel eigenwijs. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Laten we wel eerlijk zijn. Vermeer heeft Ajax vaak genoeg gered. Echter gaat er nu wel heel veel mis. Die moet je in bescherming nemen en Cilessen erin zetten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2013 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Vermeer heeft hele goede dingen gedaan, maar is nu rijp voor een wissel. Te vaak ballen los gelaten, niet best op hoge ballen vanaf de zijkant en niet al te goed meevoetballend, hoe wel dat nu iets beter gaat. conclusie:
Rijp voor een wissel!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Mijn god wat een bedroevend niveau ... gelukkig aan twee kanten, anders was het drama al weer niet te overzien te zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 17:44 schreef Ronald 1960 het volgende:Vermeer heeft hele goede dingen gedaan, maar is nu rijp voor een wissel. Te vaak ballen los gelaten, niet best op hoge ballen vanaf de zijkant en niet al te goed meevoetballend, hoe wel dat nu iets beter gaat. conclusie: Rij voor een wissel!! Hij wordt zelf ook steeds onzekerder |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 17:44 schreef pth het volgende:Mijn god wat een bedroevend niveau ... gelukkig aan twee kanten, anders was het drama al weer niet te overzien te zijn. Zegt genoeg over het niveau wat Ajax haalt. Gewoon nog geen kans gehad. 100% kansen doel ik uiteraard op |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 17:43 schreef Loetje het volgende:Laten we wel eerlijk zijn. Vermeer heeft Ajax vaak genoeg gered. Echter gaat er nu wel heel veel mis. Die moet je in bescherming nemen en Cilessen erin zetten Dit word zelden gedaan. Waarom niet? Omdat je hem dan voorgoed kan afschrijven dat is nu eenmaal zo. Ben het er wel mee eens van die wissel, maar gebeurd niet. Ja hij heeft veel gered, maar dat is zijn werk man kom op. Hij heeft ons ook al veel punten gekost. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Deze was ook niet onhoudbaar, maar niet alleen zijn schuld, hoewel hij verkeerd loopt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jaja, dat is Schone ten voete uit.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Werd van richting veranderd dus kun je Vermeer niet aanrekenen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 17:46 schreef Peterhs het volgende:[..] Dit word zelden gedaan. Waarom niet? Omdat je hem dan voorgoed kan afschrijven dat is nu eenmaal zo. Ben het er wel mee eens van die wissel, maar gebeurd niet. Ja hij heeft veel gered, maar dat is zijn werk man kom op. Hij heeft ons ook al veel punten gekost. Hij heeft anderhalf jaar heel stabiel gekeept maar het is klaar |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Zoals al eerder gezegd, je kijkt een andere wedstrijd. Die speler deed het gewoon goed en hij werd nog van richting veranderd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar