BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Utrecht (zondag 22 september 2013, 14:30) 1-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 september 2013 - 12:46   quote  deeplink  
Dan ga je heel anders naar de Kuip

302355_heroa.jpg

Met grote moeite ontdeed FC Utrecht zich afgelopen weekend van RKC Waalwijk. De volgende test wacht aanstaande zondag in Rotterdam.

Dan is Feyenoord de tegenstander. Timothy Derijck hoopt dat Jacob Mulenga weer zijn opwachting kan maken voor Utrecht. "Met een lopende Steve De Ridder om hem heen zie ik een koppel dat elkaar versterkt", vertelt hij in gesprek met het Algemeen Dagblad.

Aan de krappe 2-1 zege op RKC wil Derijck niet teveel woorden vuilmaken. "Na de 2-1 werden jongens banger om ballen in te spelen. Maar zulke wedstrijden zitten er tussen, zeker met een jonge ploeg. Het belangrijkste vind ik dat we op mentaliteit de zege over de streep hebben getrokken."

De Belgische verdediger richt zijn vizier dan ook op Feyenoord. "Dat het tegen RKC niet goed was, weet niemand aan het einde van het jaar nog. Het belang van de drie punten is veel groter. We zijn weg uit de onderste regionen. Feyenoord-uit is altijd een lastig karwei, maar met de winst op zak ga je heel anders naar De Kuip dan wanneer je zestiende staat."
Bron:Goal.com
kampertje
 kampertje - woensdag 18 september 2013 - 16:54   quote  deeplink  
We gaan gewoon winnen iedereen gewoon positief blyven ,
Alles komt goed als wy ze maar blyven steunen
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 september 2013 - 17:20   quote  deeplink  
WOENSDAGTRAINING IN TEKEN VAN PARTIJSPELEN

5e48b50b99e9fa0c0307141bb8af8521_660_300_crop.jpg

Feyenoord heeft woensdagmiddag met vijftien spelers een training afgewerkt op Varkenoord. De afgelopen maandag vastgelegde Otman Bakkal nam nog geen deel aan de groepstraining, die voor een groot deel in het teken stond van een aantal korte partijspelen. Bakkal werkte in de ochtend een programma af in De Kuip.

71f5c10560f8df77f2fa2e8b883a3cea_800_600.jpg

Evenals Bakkal ontbraken ook de spelers die maandagavond in actie kwamen in het competitieduel van Jong Feyenoord/Excelsior op het trainingsveld. Trainer Ronald Koeman liet de vijftien aanwezige Feyenoorders diverse partijspelen van drie tegen drie en vier tegen vier spelen, waarbij enkele fraaie treffers, vlotte combinaties en felle duels waren te zien.

74645e41bf7648be53033a1405aa57ef_800_600.jpg

Omdat doelman Erwin Mulder de middagtraining voortijdig verliet, werd een van de doelen in het laatste deel van de oefensessie verdedigd door assistent-trainer Giovanni van Bronckhorst. De voormalig topvoetballer bleek een uitstekende vervanger van Feyenoords eerste doelman en voorkwam met een snelle reflex onder meer een doelpunt van Ruben Schaken.

00f8ca26bb3039d83337282b6b943614_800_600.jpg

De oefensessie was voor Feyenoord de eerste groepstraining in de voorbereiding op de aanstaande thuiswedstrijd tegen FC Utrecht. Voor het duel van komende zondag zijn nog kaarten verkrijgbaar, vanaf € 23,50 per stuk. Kijk voor meer informatie over de kaartverkoop of om direct kaarten te bestellen op http://www.feyenoord.nl/tickets.

7aa5e9bb3ced1964c50a956eab552dfb_800_600.jpg

cc0c3bfc59e5fbf3ff009ca872ebc5ea_800_600.jpg
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
van geil
 van geil - woensdag 18 september 2013 - 18:12   quote  deeplink  
volgens mij zitten er inmiddels meer spelers op de tribune als dat er op het veld staan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 18 september 2013 - 19:57   quote  deeplink  
Belachelijk brede selectie opeens.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 september 2013 - 16:27   quote  deeplink  
Utrecht tegen Feyenoord weer met Ruiter

ruiter_robbin.jpg

FC Utrecht-doelman Robbin Ruiter kan na vijf weken aan de zijlijn zijn rentree maken. De goalie raakte half augustus geblesseerd aan zijn dijbeen.

Ruiter liep de kwetsuur op tijdens de warming-up voor het duel met FC Twente. Donderdag heeft hij de groepstraining volledig hervat, meldt RTV Utrecht. Ruiter kan zo goed als zeker zondag op bezoek bij Feyenoord weer onder de lat plaatsnemen.

Trainer Jan Wouters kan binnenkort ook weer beschikken over Cedric van der Gun en Adam Sarota. Beide spelers zijn op de weg terug van blessures en trainden donderdag buiten.
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 september 2013 - 16:36   quote  deeplink  
Bakkal sluit aan op groepstraining

190462.jpg

Otman Bakkal heeft donderdag voor de eerste keer deelgenomen aan de groepstraining op Varkenoord. Voor de aanwezige supporters keerde daarmee een vertrouwd gezicht terug op het trainingsveld, waar de selectie van Feyenoord toewerkte naar de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht van aankomende zondag.

De deze week in De Kuip teruggekeerde middenvelder ging eerst aan de slag met een pass- en trapoefening, op hetzelfde veld als waar een deel van de selectie een afrondoefening afwerkte. Op het naastgelegen veld speelden de spelers die afgelopen maandag in actie kwamen in de competitiewedstrijd van Jong Feyenoord/Excelsior een partijspel.

Bakkal sloot in het afsluitende deel van de ochtendtraining aan bij de afrondoefening, waarbij het doel werd verdedigd door Erwin Mulder. De doelman had een dag eerder de training voortijdig verlaten, maar kon donderdag probleemloos deelnemen aan alle oefenvormen. Dat bleek met name tijdens de laatste variant van de afrondoefening, waarbij Mulder zich onderscheidde door op zeer fraaie wijze enkele afstandsschoten uit het doel te houden.

In aanloop naar het thuisduel met FC Utrecht staat voor Feyenoord nog één openbare training op het programma. Deze staat gepland voor komende zaterdag, om 10.30 uur op Varkenoord. De oefensessie van vrijdag is besloten en daarmee niet toegankelijk voor publiek en pers.
Bron:Feyenoord.nl
piet de paler
 piet de paler - donderdag 19 september 2013 - 20:26   quote  deeplink  
Otje otje otje laat eens wat sien ( grap voor de ouderen onder ons)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 september 2013 - 16:19   quote  deeplink  
Durf tonen tegen Feyenoord in de Kuip

Voorbeschouwing Cedric van der Gun


Het duel tegen Feyenoord van komende zondag is het duel tegen de nummer twaalf in de Eredivisie. FC Utrecht staat elfde met één punt voorsprong op de Rotterdammers.

FC Utrecht

FC Utrecht is aan een goede reeks bezig in de Eredivisie. Na een overwinning tegen AZ en een gelijkspel tegen koploper PEC Zwolle, werd vorige week RKC Waalwijk met 2-1 verslagen. Trainer Jan Wouters ziet FC Utrecht, in fases, stappen maken. Tegen RKC Waalwijk werd in gedeelten van de wedstrijd goed gevoetbald en we creëerden veel kansen, analyseert de oefenmeester. Echter na het tegendoelpunt van RKC Waalwijk zie je ook dat we nog ver terug kunnen vallen. Dit is iets wat verbeterd moet worden.

De trainer hamert erop dat zijn team ook onder druk blijft voetballen. Op de trainingen reik ik mijn spelers handvatten aan om onder die druk uit te voetballen, aldus Wouters. We bootsen de wedstrijdsituaties na door bijvoorbeeld elf tegen elf te spelen en één partij voortdurend druk te laten zetten op de andere. Hierdoor worden spelers gedwongen snel keuzes te maken. Worden hierin verkeerde keuzes gemaakt, dan geef ik de spelers andere opties aan. Zo dwing ik de spelers om goede keuzes te maken in bepaalde situaties. In de wedstrijd is het uiteindelijk aan de spelers om de juiste keuzes te maken.

Feyenoord
Vorig seizoen verloor FC Utrecht met 2-1 in Rotterdam. Wouters zag destijds zijn ploeg niet vrijuit spelen in de Kuip. Uit bij een topclub spelen is altijd leuk voor een speler, vertelt de FC Utrecht-trainer. "De Kuip in het bijzonder is een schitterend podium voor spelers. Als je als speler de mogelijkheid krijgt om hier te spelen, dan moet je dat ook tot uiting durven laten komen in je spel.

Feyenoord eindigde vorig seizoen op de derde plaats in de Eredivisie. Dit seizoen is de ploeg van trainer Ronald Koeman tot op heden wisselvallig ziet ook Wouters. Dit is het ongrijpbare in voetbal, concludeert de trainer. Ze hebben nagenoeg dezelfde groep als vorig seizoen. Het is een team met veel jonge spelers. Met de verwachtingen van buitenaf, mede door de prestaties van vorig seizoen, krijgen jonge spelers het nou eenmaal moeilijker. Zij zullen met de druk moeten leren omgaan. Wat zondag betreft ligt die in ieder geval bij Feyenoord.

Blessures
Of doelman Robbin Ruiter en aanvaller Cedric van der Gun zondag in actie kunnen komen valt nog te betwijfelen. Beide spelers hebben deze week wel meegetraind, maar of zij wedstrijdfit zijn is nog onzeker. Wie zeker niet in actie komen tegen Feyenoord zijn Adam Sarota, Edouard Duplan, Jacob Mulenga, Kenny Teijsse en Marcus Nilsson.
Bron:FC Utrecht Clubsite
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 september 2013 - 16:26   quote  deeplink  
Do or die.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 september 2013 - 16:28   quote  deeplink  
Do..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 september 2013 - 16:28   quote  deeplink  
Persconferentie met Ronald Koeman
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 september 2013 - 17:04   quote  deeplink  
80135627282e61365c56a448ee0a74f6.png

kuip1.jpg

Komend weekend vinden er wegwerkzaamheden plaats op diverse routes van en naar De Kuip.

Supporters die de wedstrijd Feyenoord FC Utrecht van aanstaande zondag bezoeken, dienen eventueel rekening te houden met langere reistijd en bij voorkeur met het openbaar vervoer naar het stadion te reizen.

In verband met onderhoudswerkzaamheden is de A20 komende weekend dicht van knooppunt Kleinpolderplein naar knooppunt Kethelplein (de andere rijrichting is gewoon beschikbaar). Je dient rekening te houden met een reistijdvertraging 10 30 minuten op de volgende trajecten:
- A13 van Den Haag naar Rotterdam voor Kleinpolderplein;
- A20 van Gouda naar Hoek van Holland ter hoogte van knooppunt Kleinpolderplein;
- A16 ter hoogte van knooppunt Terbregseplein.

Tevens zijn er in de stad enkele afsluitingen in verband met wegwerkzaamheden. De omleidingen worden middels borden weergegeven. Zo is de Laan op Zuid richting de A16 afgesloten en geldt er een wegafsluiting op de Vaanweg richting de A15. Indien je gebruik dient te maken van een van deze routes, volg dan de omleidings- en informatieborden langs de route. Kijk voor meer informatie op www.vananaarbeter.nl.

Mis geen minuut, kom op tijd
Feyenoord roept alle supporters die aanstaande zondag de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht bezoeken op om in verband met de verwachte drukte op tijd af te reizen naar het stadion. Alle toegangspoorten van De Kuip zijn vanaf 13.00 uur geopend voor het publiek.
Bron:FRFanatic
JanM
 JanM - vrijdag 20 september 2013 - 17:43   quote  deeplink  
7-0! Voor minder doe ik het niet!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 september 2013 - 17:48   quote  deeplink  
En dan roepen ze dat ik niet spoor met me 5-0 voorspellingen..
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 20 september 2013 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 september 2013 - 16:31 schreef Gerard49 het volgende:
3-1, Bakkal, Pellè en Boëtius.
Maak er dan maar 2-1 van dus.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 september 2013 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 september 2013 - 17:54 schreef Gerard49 het volgende:

[..]

Maak er dan maar 2-1 van dus.
Je had Bakkal ook kunnen vervangen door Immers..
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 20 september 2013 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 september 2013 - 17:58 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je had Bakkal ook kunnen vervangen door Immers..
Zo?

quote:
Op vrijdag 20 september 2013 - 17:54 schreef Gerard49 het volgende:
quote:
Op maandag 16 september 2013 - 16:31 schreef Gerard49 het volgende:
3-1, Immers, Pellè en Boëtius.
Maak er dan maar 2-1 van dus.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 september 2013 - 18:09   quote  deeplink  
Nee joh..zo..

5-0, 3x Immers, Pelle en Boëius.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 20 september 2013 - 18:10   quote  deeplink  
Rrrrrrrrrrrr nieuwe ballen nieuwe prijzen ...........komt het toch nig goed
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 september 2013 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 september 2013 - 18:09 schreef RenatoBos het volgende:
Nee joh..zo..

5-0, 3x Immers, Pelle en Boëius.
Immers scoort 5 x in de spits. Pelle op 10.
haha.
Sensi
 Sensi - vrijdag 20 september 2013 - 18:31   quote  deeplink  
Ben eruit.. Het word 3-1 ;) Nadat Pelle de 1-0 heeft gescoord, kunnen we 10 minuten later weer gvd'en door een gelijkmaker van de Ridder. 2de helft beter, Pelle en Armenteros maken het af.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 september 2013 - 18:31   quote  deeplink  
Akkoord.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 september 2013 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 september 2013 - 18:31 schreef Sensi het volgende:
Ben eruit.. Het word 3-1 ;) Nadat Pelle de 1-0 heeft gescoord, kunnen we 10 minuten later weer gvd'en door een gelijkmaker van de Ridder. 2de helft beter, Pelle en Armenteros maken het af.
Duurde dan ook ff, waarom twijfelde je zo lang..?
Sensi
 Sensi - vrijdag 20 september 2013 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 september 2013 - 18:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Duurde dan ook ff, waarom twijfelde je zo lang..?
Ik heb ook gewacht met andere uitslagen invullen, wou alle Europese wedstrijden een beetje volgen alvorens mijn oordeel. Heb over Feyenoord eerst een beetje getwijfeld na de laatste paar wedstrijden wat gewoon niet goed was, dat moge duidelijk zijn.. Maar ik geloof niet dat ze nog een keer thuis punten laten leggen. In de Kuip hoort de tegenstander opgevreten te worden en ik denk dat onze boys dat ook weten.
echte nummer10
 echte nummer10 - vrijdag 20 september 2013 - 19:37   quote  deeplink  
een ontluisterende 1-3 waarbij koeman zn koffers pakt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 september 2013 door echte nummer10 --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 september 2013 - 20:26   quote  deeplink  
Uitluisterend... Joh.
echte nummer10
 echte nummer10 - vrijdag 20 september 2013 - 20:46   quote  deeplink  
.
tomson
 tomson - vrijdag 20 september 2013 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 september 2013 - 05:41 schreef echte nummer10 het volgende:
een uitluisterende 1-3 waarbij koeman zn koffers pakt...
Hier heb je het orgineel. Je valt nou echt in herhaling.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 september 2013 door tomson --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 september 2013 - 10:12   quote  deeplink  
Maakt mij niet uit hoe of met hoeveel geoon 3 punten ,dank u
van geil
 van geil - zaterdag 21 september 2013 - 11:00   quote  deeplink  
beste opstelling..
voetbal is snel opbouwen van achteruit naar voren.
en rondspelen op het middenveld icm de voorwaardsen..

dus niet traag beginnen (Mulder)en traag rondspelen achterin (achterhoede)dan heb je namelijk geen aanspeelpunten meer.
alleen Janmaat snapt t

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2013 door van geil --
sevillana
 sevillana - zaterdag 21 september 2013 - 11:02   quote  deeplink  
3-1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 september 2013 - 11:13   quote  deeplink  
Moet morgen helaas weer de wedstrijd aan mij voorbij laten gaan en ook donderdag :(
Het zou dan fijn zijn als we winnen en donderdag ook..
4 wedstrijden al gemist :(
Dat is in 1 dikke maand net zoveel als de afgelopen 10 jaar volgens mij..
Dus come on Feyenoord!!!
Net als Sevi 3 - 1
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 september 2013 - 13:08   quote  deeplink  
Bulthuis: "We hoeven niet onder indruk te raken van Feyenoord"

dave-bulthuis(fc-utrecht)(1).jpg

Dave Bulthuis is van mening dat zijn elftal niet hoeft te vrezen voor de uitwedstrijd van zondag tegen Feyenoord. De verdediger van FC Utrecht vindt dat zijn ploeg niet veel te duchten heeft van de Rotterdammers, die na zes wedstrijden slechts twaalfde staan. FC Utrecht staat één plek hoger op de ranglijst.

"Feyenoord heeft geen goede competitiestart, ik denk dat we daar juist van moeten profiteren", vertelde Bulthuis tegenover het Algemeen Dagblad. "Nu treffen we ze vroeg in het seizoen, vorig jaar zaten ze volop in de titelrace. Dat merkte je aan alles. Nu hoeven we niet onder de indruk te raken van het stadion of Feyenoord."

Ook heeft Bulthuis weinig last van 'Kuipvrees'. "Als back loop je heel dicht langs de tribunes. Je krijgt echt alle scheldwoorden die er bestaan naar je hoofd geslingerd. Ik lach er om, hou van zulke emotie die bij het voetbal past. Zelf ben ik ook niet vies van het uiten van mijn gevoelens op het veld."
Bron:Soccernews
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 september 2013 - 13:28   quote  deeplink  
Bulthuis.
Dat was toch die knakker die toen dramatisch speelde?
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - zaterdag 21 september 2013 - 13:46   quote  deeplink  
ik hou het op 4-1 ik denk dat het weer langzaam gaat draaien bij Feyenoord en dat is voor utrecht iets te veel
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 september 2013 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 13:28 schreef Stylzz het volgende:
Bulthuis.
Dat was toch die knakker die toen dramatisch speelde?
Morgen ook..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 september 2013 - 14:04   quote  deeplink  
"Benieuwd of onze supporters de strijd aan kunnen met die van Feyenoord"

timothy-derijck(fc-utrecht)(2).jpg

Timothy Derijck kijkt uit naar de wedstrijd van zondagmiddag tegen Feyenoord. De centrale verdediger van FC Utrecht is benieuwd naar de sfeer in De Kuip en vraagt zich af of de fans van de Domstedelingen verbaal de strijd aan kunnen gaan met de fans van de Rotterdammers.

"Het is altijd mooi om in de Kuip te spelen", liet de huurling van PSV weten op de officiële website van Sport-Promotion. "Het stadion zit elke wedstrijd nagenoeg vol. Er hangt altijd sfeer. Het publiek is de twaalfde man. Ook de aanhang van Utrecht is fanatiek en laat zich graag horen. Ik ben benieuwd of onze supporters verbaal de strijd aan kunnen met die van Feyenoord."

Ook sprak de mandekker over het feit dat hij momenteel verhuurd is aan Utrecht. "Ik heb het hier uitstekend naar mijn zin en we hebben een lang seizoen voor de boeg", vervolgde Derijck, die nog niet weet waar zijn toekomst ligt. "We zien na het seizoen wel welke richting het op gaat. FC Utrecht heeft mij voor één seizoen gehuurd en daarna zie ik wel verder."
Bron:Soccernews
Milo
 Milo - zaterdag 21 september 2013 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 13:28 schreef Stylzz het volgende:
Bulthuis.
Dat was toch die knakker die toen dramatisch speelde?
Het zijn allemaal dramatische knakkers!
tomson
 tomson - zaterdag 21 september 2013 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 14:16 schreef Milo het volgende:

[..]

Het zijn allemaal dramatische knakkers!
Totdat ze thuis tegen de neuzen moeten. Dan stormt het meestal wel.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 september 2013 - 14:23   quote  deeplink  
Geweldig he..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 september 2013 - 14:34   quote  deeplink  
'Jean-Paul Boëtius neemt plaats van Ruben Schaken over'

600x400-tb-1411684.jpg

Jean-Paul Boëtius lijkt morgen te kunnen rekenen op zijn eerste basisplaats sinds zijn langdurige meniscusblessure. De linkeraanvaller mocht al invallen in het competitieduel met NEC Nijmegen (3-3, red.), maar trainer Ronald Koeman spaart zijn pupil niet meer.

Op basis van de afsluitende training, waaraan je nog geen definitieve conclusies moet verbinden, worden de vleugels zondagmiddag bezet door Samuel Armenteros en Boëtius, zo meldt feyenoordtraining.nl. Ruben Schaken die niet in beste doen is, lijkt voorlopig te moeten plaatsnemen op de reservebank.

Kersverse aanwinst Otman Bakkal zit morgen nog niet bij de selectie. De aanvallende middenvelder zal in de bekerconfrontatie met FC Dordrecht vermoedelijk zijn eerste minuten voor Feyenoord maken dit seizoen. Het middenveld wordt vooralsnog dus nog gewoon gevormd door Jordy Clasie, Tonny Vilhena en Lex Immers.
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 september 2013 - 14:35   quote  deeplink  
applause_thumb%5B2%5D.gif
Milo
 Milo - zaterdag 21 september 2013 - 14:40   quote  deeplink  
Hoppa de eerste die de klos is....next!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 september 2013 - 15:55   quote  deeplink  
Zo nog even 2 uurtjes dan ben ik in Rotterdam, even hotel zoeken dan biertje en hierna effe slapen ( opa wordt oud) en dan morgen hoppa kijken naar mijn en jullie club. Hopende en denkrende aan een goed resultaat
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 september 2013 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 15:55 schreef piet de paler het volgende:
Zo nog even 2 uurtjes dan ben ik in Rotterdam, even hotel zoeken dan biertje en hierna effe slapen ( opa wordt oud) en dan morgen hoppa kijken naar mijn en jullie club. Hopende en denkrende aan een goed resultaat
Kom je nog naar Varkenoord Piet..?
van geil
 van geil - zaterdag 21 september 2013 - 18:26   quote  deeplink  
Boetius op links er bij is natuurlijk n kwaliteitsimpuls.
Armenteros op rechts is in ieder geval beter dan op links denk ik.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 september 2013 - 18:28   quote  deeplink  
Benieuwd naar de samenwerking tussen Armenteros en Janmaat.
van geil
 van geil - zaterdag 21 september 2013 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 18:28 schreef FR-Henk het volgende:
Benieuwd naar de samenwerking tussen Armenteros en Janmaat.
en ik denk dat Vilhena beter gaat voetballen met Boetius.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 september 2013 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 18:35 schreef van geil het volgende:

[..]

en ik denk dat Vilhena beter gaat voetballen met Boetius.
Verwacht ik wel. Die twee verstaan elkaar goed in hun spel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Utrecht (zondag 22 september 2013, 14:30) 1-0









0.0068049