|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Te hoog voor het vertoonde spel. 020 staat 3e, net zo belabberd spel.
2014 meer ruimte voor echte aankopen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, dat de nummer 12 bij de nummer 18 gelijkspeelt is zo gek nog niet... ;) |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Valt niets te juigen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wel waar..
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Word alweer duizelig... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
`Wat een rugpijn zal dat arme meisje hebben. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sorry.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat heb jij dan gegeten Henkert..? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Moet ik ut echt zeggen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
LOLZ.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 oktober 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik kan zondag niet naar de Kuip... Maar misschien is dat wel een gelukie? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou zomaar kunnen..d:-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Belachelijk! Positivist! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, viel niet goed. Eet geen Elmo's meer. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: zelfs als we opgegeten zijn rellen we er op los... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Neem volgende keer wel een Smurf. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 16 september 2013 - 10:21 schreef Jan Tol het volgende:Bij mij is het altijd hoop en soms wordt de hoop - werkelijkheid - ! De liefde voor Feyenoord is onherroepelijk!! maar hoop moet enigsinds realistisch blijven. Er zijn erbij die hopen dat immers in 1 keer elke kans gaat benutent maar dat mag en kun je niet verwachten van eeen middelmatige speler |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote: dan wil ik ze wel masseren aan de ....kant :) |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
ja zeker knap met zulke verdedigers verdediging echt de zwakke schakel in dit elftal |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
quote: die hoeft geen geld meer uit te geven voor een bh ik hou ze gratis vast |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 16 september 2013 - 09:38 schreef Stylzz het volgende:Ik ben er uit. De teleurstelling elke week ligt niet aan de spelers. Het ligt niet aan de tactiek. Het ligt niet aan de trainer. Het ligt zelfs niet aan het niveau van de scheidsrechters of de omvang van het stadion. Sterker nog, zelfs het spel van de tegenstander heeft er geen enkele invloed op. Het ligt vooral aan mij. Aan mij zal je denken? Ja aan mijzelf. Het is de lat die ik neerleg. De verwachting die ik elke week heb. Dat is de reden dat ik elke week teleurstelling voel. Zelfs bij een overwinning ben ik kritisch. Dit kon er beter, dat gaat niet goed. Uit 3-3 bij NEC, kan niet. Thuis verliezen van Twente. Schandalig. De vraag elke week hoe kan het nu dat men zo matig speelt? Het antwoord is simpel. Het Feyenoord van na 2002 kan niet beter. Het niveau van de elftallen is elk jaar omlaag gegaan. En waar kleinere provinciale clubs de weg wel omhoog vonden, zakte Feyenoord steeds verder weg. Financieel en sportief. De daling is een halt toegeroepen en ja er is zeker een mate van verbetering zichtbaar, maar het niveau is erbarmelijk slecht. Sterker nog, zelfs de clubs om Feyenoord heen worden steeds slechter, maar de inhaalslag vindt niet plaats. We hangen er maar een beetje bij, bungelen erachteraan. Waarom dan elke week die teleurstelling? Omdat ik kijk met de ogen van vroeger naar het elftal van nu. De verwachting gebaseerd op succes van weleer gespiegeld op de kwaliteit van nu. Irreëel, onwerkelijk en niet terecht. De meeste spelers kunnen wel iets beter spelen dan de huidige vorm crisis waar ze zich nu in verkeren, maar kampioenswaardig is het niet. Zeker niet in mijn ogen. Misschien met een beetje geluk en de rest zakt nog verder weg, dan is het nog mogelijk, maar ik zie het de komende tijd niet gebeuren. En dus pas ik mijn verwachting aan, kijk ik met de ogen van nu en slechts met de hoop van vroeger. Want hoop geeft minder teleurstelling dan verwachting. memories...:) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ghe ghe...:) ook vroeg wakker:) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Elke werkdag 5:45 ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
tjeemig dat is vroeg ja!!! werk ze Stylzz! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Das relatief, zou je toch moeten weten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: klopt,tijd bestaat niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gravert, maar ti's wel actueel.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 16 september 2013 - 09:38 schreef Stylzz het volgende:Ik ben er uit. De teleurstelling elke week ligt niet aan de spelers. Het ligt niet aan de tactiek. Het ligt niet aan de trainer. Het ligt zelfs niet aan het niveau van de scheidsrechters of de omvang van het stadion. Sterker nog, zelfs het spel van de tegenstander heeft er geen enkele invloed op. Het ligt vooral aan mij. Aan mij zal je denken? Ja aan mijzelf. Het is de lat die ik neerleg. De verwachting die ik elke week heb. Dat is de reden dat ik elke week teleurstelling voel. Zelfs bij een overwinning ben ik kritisch. Dit kon er beter, dat gaat niet goed. Uit 3-3 bij NEC, kan niet. Thuis verliezen van Twente. Schandalig. De vraag elke week hoe kan het nu dat men zo matig speelt? Het antwoord is simpel. Het Feyenoord van na 2002 kan niet beter. Het niveau van de elftallen is elk jaar omlaag gegaan. En waar kleinere provinciale clubs de weg wel omhoog vonden, zakte Feyenoord steeds verder weg. Financieel en sportief. De daling is een halt toegeroepen en ja er is zeker een mate van verbetering zichtbaar, maar het niveau is erbarmelijk slecht. Sterker nog, zelfs de clubs om Feyenoord heen worden steeds slechter, maar de inhaalslag vindt niet plaats. We hangen er maar een beetje bij, bungelen erachteraan. Waarom dan elke week die teleurstelling? Omdat ik kijk met de ogen van vroeger naar het elftal van nu. De verwachting gebaseerd op succes van weleer gespiegeld op de kwaliteit van nu. Irreëel, onwerkelijk en niet terecht. De meeste spelers kunnen wel iets beter spelen dan de huidige vorm crisis waar ze zich nu in verkeren, maar kampioenswaardig is het niet. Zeker niet in mijn ogen. Misschien met een beetje geluk en de rest zakt nog verder weg, dan is het nog mogelijk, maar ik zie het de komende tijd niet gebeuren. En dus pas ik mijn verwachting aan, kijk ik met de ogen van nu en slechts met de hoop van vroeger. Want hoop geeft minder teleurstelling dan verwachting. Goed verhaal, lekker kort. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Berusting..ja. Het zal allemaal wel ff. Geen zin in donderdag, en de beker geloof ik ook wel. Op naar volgend seizoen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar wat zijn jou verwachtingen?😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik start eigenlijk elk jaar met hoop :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En rond welke maand is de hoop meestal verloren? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zodra er minder punten nog te verdienen zijn dan je achterstaat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Berusten klinkt als Gordon :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En moeten we dan denken aan halverwegen het seizoen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, nu hopen we nog tegen beter weten in, dat uit zich in cynisme en sarcasme. |
|
|
|