|
|
RenatoBos
|
|
|
vs
Datum & tijdstip: Donderdag 26 september 2013, 20:45 Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: nnb
Volgende week nog ff een bekerwedstrijdje tussendoor. Een tegenstander die we toch redelijk makkelijk op zij moeten kunnen zetten. Maar ja wat is tegenwoordig nog makkelijk..
Samenvatting FC Dordrecht - Feyenoord 21-07-2012 1-5
Feyenoord kende zaterdag geen problemen met FC Dordrecht. Op bezoek aan de Krommedijk wonnen de Rotterdammers onder leiding van trainer Ronald Koeman met 1-5 van de Schapenkoppen. Het was voor Feyenoord de derde keer op rij dat het in de voorbereiding te sterk is voor FC Dordrecht.
Sekou Cissé en Ruben Schaken waren de gevierde mannen bij Feyenoord. Beide spelers vonden twee keer het net. Anass Achahbar nam het overige Rotterdamse doelpunt voor zijn rekening. Namens de thuisploeg deed Josimar Lima nog iets terug. De centrale verdediger benutte op fraaie wijze een omhaal.
Hieronder kunt u een samenvatting van de wedstrijd bekijken. Ook sprak RTV Rijnmond met Ronald Koeman, Lex Immers, Ruben Schaken en Guyon Fernandez van Feyenoord. Virgil Breetveld en Johan Versluis komen namens FC Dordrecht aan het woord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 september 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik voel een Been seizoen aankomen. Volgens mij heb ik dat een paar weken geleden al gezegd... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja...Ik ook... 5 weken terug...Chemie spelers en trainer etc. Dit houdt op deze voet niet lang aan. Ik zie Van Gastel graag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alles valt en staat met resultaten. Hoe langer dat uitblijft. Bakkal is de laatste goocheltruc. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat idee heb ik totaal niet eigenlijk. Denk dat we 'gewoon' ergens bij de eerste 4 eindigen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Dordrecht gaat stunten in de Kuip, helaas.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Nummer 12 tegen koploper Jupiler leg. Verschil van niks. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: huh? Speelt Anzhi tegen Dordt? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Dordt rulesssss... Alleen niet tegen Feyenoord waarschijnlijk..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 september 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
n verlenging moet er in zitten. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Was het maar waar, dan bleef dit ONS Feyenoord bespaard. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
lex gaat helemaal los...1-0 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dordrecht gaat zich niet aan Feyenoord aanpassen
FC Dordrecht-trainer Harry van den Ham gaat donderdag in het bekertreffen met Feyenoord gewoon met drie spitsen spelen. De oefenmeester van de periodekampioen van de eerste divisie weigert zich aan te passen aan de Rotterdammers. 'Wij gaan daar onbevangen heen, hebben een periode op zak. De druk is eraf en we gaan lekker genieten in de Kuip.'
Afgelopen vrijdag veroverde FC Dordrecht de eerste periodetitel. Op eigen veld verloor Van den Ham's formatie weliswaar van Willem II (0-2), maar ook concurrent FC Eindhoven ging onderuit tegen Jong Ajax. 'Ik baalde van de nederlaag, maar daarna was ik oprecht blij met de periodetitel. De laatste twee duels waren minder van onze kant, maar we speelden wel tegen tegenstanders van formaat. Ik ben trots op die jongens, maar kijk toch ook wel verder. Kijk, ik zeg niet dat wij kampioen worden, maar we gaan wel proberen die positie lang te vast te houden,' aldus Van den Ham in de voetbaltalkshow FC Rijnmond.
Donderdag wacht voor de Dordtenaren het duel voor de KNVB-beker met Feyenoord. Ook Van den Ham ziet dat het elftal van trainer Ronald Koeman niet in goede doen is. 'We kennen de kwaliteiten van Feyenoord en weten waar ze kwetsbaar zijn. Ze zitten niet lekker in hun vel. Aan de bal is het wat moeizaam. Veel jongens hebben niet de vorm. Het wordt niet makkelijk voor ons, maar één procent kans is ook een kans.'
Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Roepen we dat bijna niet na iedere wedstrijd.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Higler leidt Feyenoord - FC Dodrecht
Dennis Higler is door de KNVB aangewezen als scheidsrechter voor het bekerduel Feyenoord-FC Dordrecht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee het is geen schrijffout.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En gaf geen waarschuwing. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als ie zijn hand maar niet op steekt vind ik alles best. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ach ik zou het wel kunnen waarderen d:-) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Goeie partner om mee te sparren, aangezien dordt in vorm is, leuke voorbereiding voor Ado thuis! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ach ja na Dord geleid door Higler, Ado thuis, hij gaat lekker. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Dordt niet in vorm... Laatste 2 wedstrijden verloren.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heeft toch de periode gepakt.. Feyenoord heeft het altijd lastig tegen dit soort clubs.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Bedankt voor het vertrouwen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wees niet gevreesd, dit keer word het een makkie.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het ..... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: We spelen thuis! ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lekker zeg, haal je de rotzooi in huis! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik zal niet van de hak op de tak springen. en wil vooral niemand n hak zetten. maar laten we vooral Dordrecht in de pan hakken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:02 schreef van geil het volgende:ik zal niet van de hak op de tak springen. en wil vooral niemand n hak zetten. maar laten we vooral Dordrecht in de pan hakken. Donderdag///gehaktdag.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
VVout