BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: KNVB-beker: Feyenoord - FC Dordrecht (Donderdag 26 september, 20:45) 3-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - maandag 23 september 2013 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 september 2013 - 16:52 schreef hoogvliet010 het volgende:
Dordrecht gaat stunten in de Kuip, helaas..
daar ben ik ook bang voor Feyenoord is nog geen schim van vorig jaar
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 23 september 2013 - 23:59   quote  deeplink  
met hoeveel komen ze dordt?
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 23 september 2013 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 23:57 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:

[..]

daar ben ik ook bang voor Feyenoord is nog geen schim van vorig jaar
toen was het voetballend ook niet best
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - dinsdag 24 september 2013 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 13:58 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Dordt niet in vorm... Laatste 2 wedstrijden verloren..
ja maar Feyenoord in nog niet in vorm geweest dit seisioen
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 24 september 2013 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 september 2013 - 00:00 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:

[..]

ja maar Feyenoord in nog niet in vorm geweest dit seisioen
Het mot toch niet maffer worden dat Feyenoord bang is voor fc Dordrecht..

Al vind ik het wel leuk ;)
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - dinsdag 24 september 2013 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 23:59 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

toen was het voetballend ook niet best
nee dat kan maar wel beter als nu
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - dinsdag 24 september 2013 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 september 2013 - 00:02 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Het mot toch niet maffer worden dat Feyenoord bang is voor fc Dordrecht..

Al vind ik het wel leuk ;)
we zijn voor niemand bang ook niet voor psv
maar dat wil nog niet zeggen dat je wint
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 24 september 2013 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 september 2013 - 00:04 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:

[..]

we zijn voor niemand bang ook niet voor psv
maar dat wil nog niet zeggen dat je wint
Dat kan je bij voorbaat nooit zeggen..
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - dinsdag 24 september 2013 - 00:05   quote  deeplink  
ook psv verliest er nog wel een aantal dit jaar
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 24 september 2013 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 september 2013 - 00:05 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:
ook psv verliest er nog wel een aantal dit jaar
Je hoort mij PSV toch nergens bij betrekken en al helemaal niet dat ze niks meer verliezen.
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - dinsdag 24 september 2013 - 00:10   quote  deeplink  
er is dit jaar geen club die er echt bovenuit steekt al was ik wel blij met de 4-0 tegen ajax
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 september 2013 - 09:36   quote  deeplink  
Had het het liefst 0-0 zien worden maar hier is ook mee te leven..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 september 2013 - 09:49   quote  deeplink  
Hoe kan je nou blij zijn met een overwinning van een andere club.
Het is meegenomen, das alles.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 september 2013 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 september 2013 - 09:49 schreef Stylzz het volgende:
Hoe kan je nou blij zijn met een overwinning van een andere club.
Het is meegenomen, das alles.
Ik vind het altijd heerlijk als die snavels verliezen..
King - 010
 King - 010 - dinsdag 24 september 2013 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 september 2013 - 10:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik vind het altijd heerlijk als die snavels verliezen..
Volledig eens!!!
Nu zelf onze wedstrijden blijven winnen en op naar de Coolsingel.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 september 2013 - 11:32   quote  deeplink  
Kampioenuhhhhhhhh..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 september 2013 - 11:40   quote  deeplink  
AFSCHUWELIJK, SUPPORTERSGEWELD: Dordrecht-hooligans stenigen 11-jarig meisje

artikel7838picture.jpg?t=1379973693

FC Dordrecht wist ondanks een 0-2 nederlaag tegen Willem II, dit weekend toch de periodetitel te bemachtigen. Reden voor een feestje... Supportersbussen van Willem II werden uit vreugde bekogeld..

Tsja.. Gewoon blij zijn kan kennelijk niet meer. Een 11-jarig meisje liep zelfs een gat in haar hoofd op bij de steniging, omdat ze fan is van Willem II...
Bron:Voetbalflitsen
VVout
 VVout - dinsdag 24 september 2013 - 13:46   quote  deeplink  
Geen uit supporters van Dord in de Kuip? Ik vind dit echt niet kunnen toch.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 24 september 2013 - 14:25   quote  deeplink  
Joh, wie weet hoe dit heen en weer is gegaan tussen de supporters. Ontzettend treurig dat een meid van 11 daar een wond aan overhoudt en een paar dagen hoofdpijn, maar 'stenigen' is hier wat overdreven natuurlijk.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 september 2013 - 15:16   quote  deeplink  
Stenen gooien is voor joden.
van geil
 van geil - dinsdag 24 september 2013 - 15:17   quote  deeplink  
terug koppen is meer des Feyenoords
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 24 september 2013 - 18:40   quote  deeplink  
Ik denk dat donderdag de beloften gaan spelen
Kunnen die even laten zien aan onze internationals hoe het spelletje werkt
Dirk1
 Dirk1 - dinsdag 24 september 2013 - 19:58   quote  deeplink  
ik vrees het ergste voetbal is niet om aan te zien zo met hangen en wurgen gewonnen hoop iederre keer dat het beter gaat maar zie geen verbeterring.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 september 2013 - 20:02   quote  deeplink  
Blijven hopen en anders een raam ingooien.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 24 september 2013 - 20:54   quote  deeplink  
Kom op Fc Dordrecht niet onderschatten.maar het wordt 3-0
ar
 ar - dinsdag 24 september 2013 - 21:23   quote  deeplink  
Ommekeer! 6-0.
Nicotti
 Nicotti - woensdag 25 september 2013 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 10:37 schreef RenatoBos het volgende:
Higler leidt Feyenoord - FC Dodrecht

[ afbeelding ]

Dennis Higler is door de KNVB aangewezen als scheidsrechter voor het bekerduel Feyenoord-FC Dordrecht.
Dit meen je niet!! Van alle scheidsrechters deze, heeft bij me in de klas gezeten en kwam altijd met zijn 020 broodtrommel naar school. Ik had vertrouwen in een goede afloop, maar nu twijfel ik......
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 september 2013 - 06:25   quote  deeplink  
Huh..?
van geil
 van geil - woensdag 25 september 2013 - 06:27   quote  deeplink  
minder dan 5-0.
stenigen,ik ben geinspireerd.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 september 2013 - 06:44   quote  deeplink  
Ik heb dan college tot 2100....
VVout
 VVout - woensdag 25 september 2013 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 september 2013 - 00:35 schreef Nicotti het volgende:

[..]

Dit meen je niet!! Van alle scheidsrechters deze, heeft bij me in de klas gezeten en kwam altijd met zijn 020 broodtrommel naar school. Ik had vertrouwen in een goede afloop, maar nu twijfel ik......
Bij mij had je dan vroeger wel een andere school kunnen gaan zoeken. Vrees nu wel het ergste met z'on mafneus.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 september 2013 - 11:46   quote  deeplink  
Precies dat bedoel ik..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 september 2013 - 15:52   quote  deeplink  
Gladon mag tegen voorbeeld Pellè spelen

RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 september 2013 - 15:54   quote  deeplink  
Van Den Ham wilt niet de toerist uithangen

RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 september 2013 - 16:10   quote  deeplink  
Ribeiro: "Feyenoord-uit zou mooi zijn"

ribeiro1.jpg
Ribeiro op archiefbeeld in dienst van Almere City

VV Capelle plaatste zich dinsdagavond enigszins verrassend voor de derde ronde van de KNVB Beker ten koste van Almere City FC (1-0). Jerson Ribeiro hoopt dat zijn club nu gekoppeld zal worden aan Feyenoord.

"Het was een beladen wedstrijd tegen Almere, maar we bleven constant goed staan. Iedereen bleef voor elkaar vechten en dat geeft aan dat we gewoon een hecht team hebben. We gaven bijna niets weg. We kregen voldoende kansen en Almere City kreeg er maar twee of drie. Het belangrijkste is dat we verder zijn, Feyenoord-uit zou mooi zijn in de volgende ronde, aldus Ribeiro tegenover VoetbalPrimeur.

Capelle en Almere City leken dinsdagavond af te stevenen op een strafschoppenserie. In de laatste minuten van de verlenging was Marvin Strik echter goed voor de winnende treffer voor de thuisploeg.
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 september 2013 - 16:17   quote  deeplink  
Otman Bakkal is iets minder ver dan Koeman had gehoopt

krabby_reasonably_small.jpg
Martijn Krabbendam @Mkrabby

Otman Bakkal is iets minder ver dan Koeman had gehoopt, de trainer twijfelt of hij 'm morgen tegen FC Dordrecht op de bank zet #Feyenoord
11:19 's ochtends - 25 september 2013
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 september 2013 - 16:22   quote  deeplink  
Koeman: "FC Dordrecht is geen team dat je mag onderschatten"

ronald-koeman(feyenoord)(7).jpg

Ronald Koeman verwacht dat de wedstrijd van donderdagavond tegen FC Dordrecht niet makkelijk zal worden. Toch verwacht de trainer van Feyenoord dat zijn team gewoon zal winnen van De Schapenkoppen.

"FC Dordrecht is koploper in de Jupiler League en dus geen team dat je mag onderschatten", vertelde Koeman in de nieuwe editie van Voetbal International. "We hebben in de voorbereiding tegen ze gespeeld en kennen hun sterke en zwakke punten. Het wordt niet gemakkelijk, maar wij moeten gewoon winnen."

De Rotterdammers gaan in ieder geval vol voor de KNVB-beker. "Nu we zijn uitgeschakeld in Europa, zijn er twee prijzen overgebleven: de titel en de beker. Feyenoord wil gewoon die beker winnen", zo beëindigde de oefenmeester zijn relaas.
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 september 2013 - 16:30   quote  deeplink  
Bakkal in wedstrijdselectie; Nelom vervangt De Vrij

600x400-846115.jpg

Feyenoord zal donderdag in de streekderby tegen FC Dordrecht in de sterkst mogelijke opstelling aantreden. Trainer Ronald Koeman kan niet beschikken over de geschorste Stefan de Vrij, waardoor Miquel Nelom weer een basisplaats heeft.

Nelom zal de linksback positie innemen, waardoor Bruno Martins Indi met Joris Mathijsen het centrum vormt. Voorin krijgt Samuel Armenteros op rechts weer de voorkeur boven Ruben Schaken en speelt Jean-Paul Boëtius vanaf de linkerkant. Otman Bakkal zit voor het eerst bij de wedstrijdselectie.

Feyenoord neemt tegenstander FC Dordrecht dus uiterst serieus, want in voorgaande jaren gaf Ronald Koeman in het begin van het bekertoernooi veel basisspelers vrij. 'Ik denk dat het wel logisch is want FC Dordrecht is een goede tegenstander, die je heel serieus moet nemen', aldus John Goossens, die op de bank begint.

Aanvaller Samuel Armenteros waakt ook voor onderschatting. 'Dit zijn vaak de lastigste wedstrijden. Ik heb twee jaar geleden met Heracles meegemaakt, dat we na 87 minuten met 3-0 voorstonden tegen de amateurs van Achilles'94 en uiteindelijk verloren we met 5-3. Dus daar moet je voor oppassen. Dus moeten we scherp blijven', aldus de aanvaller.

Feyenoord-FC Dordrecht begint donderdag om kwart voor negen en is live te beluisteren via Radio Rijnmond Sport. De uitzending begint om 20:00.
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 september 2013 - 16:34   quote  deeplink  
a6bbec5a0d8c39d24f144ec7347e8063.png

knvbbeker.jpg

FC Dordrecht kan in het bekerduel met Feyenoord geen beroep doen op Matthew Steenvoorden.

De middenvelder heeft teveel last van zijn rug, waardoor hij niet kan spelen tegen de club die hem heeft verhuurd aan de koploper van de eerste divisie.
Bron:FRFanatic
van geil
 van geil - woensdag 25 september 2013 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 september 2013 - 16:17 schreef RenatoBos het volgende:
Otman Bakkal is iets minder ver dan Koeman had gehoopt

[ afbeelding ]
Martijn Krabbendam @Mkrabby

Otman Bakkal is iets minder ver dan Koeman had gehoopt, de trainer twijfelt of hij 'm morgen tegen FC Dordrecht op de bank zet #Feyenoord
11:19 's ochtends - 25 september 2013
lulverhaal.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 september 2013 - 16:40   quote  deeplink  
Sorry..
van geil
 van geil - woensdag 25 september 2013 - 16:43   quote  deeplink  
twijfelt of hij m op de bank zet...????
hij moet gewoon beginnen,alles geven ,en als t klaar is wisselen.
maar t komt niet lekker uit denk ik.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 september 2013 - 16:48   quote  deeplink  
Vind het ook, wissel hem dan maar als ie op is..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 september 2013 - 16:48   quote  deeplink  
CLASIE: VERTROUWEN TANKEN TEGEN FC DORDRECHT

64180082238bdd3de7ff54707925dc9b_453_250_crop.jpg

Voor Feyenoord staat er in de bekerwedstrijd tegen FC Dordrecht van donderdagavond meer op het spel dan alleen een plek in de derde ronde van het bekertoernooi. Hoewel het belangrijkste is dat een goed resultaat wordt behaald, hoopt de ploeg daarnaast voetballend gezien een stap vooruit te zetten ten opzichte van de afgelopen weken. Hopelijk kunnen we wat vertrouwen tanken, zegt middenvelder Jordy Clasie, vooruitblikkend op de wedstrijd.

Natuurlijk leeft het bekertoernooi bij ons. Dat geldt voor elke prijs die we kunnen pakken
Jordy Clasie

Clasie verwijst daarbij naar de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht van afgelopen zondag, die weliswaar met 1-0 werd gewonnen, maar waarna duidelijk was dat het voetballend beter moet bij Feyenoord. Misschien helpt een goede overwinning op FC Dordrecht ons op het goede spoor, zei Clasie. Hopelijk kunnen we voetballend gezien tegen FC Dordrecht een stap vooruit zetten, zodat we die lijn aanstaande zondag tegen ADO Den Haag kunnen doortrekken in de competitie.

De middenvelder verwacht hoe dan ook geen makkelijke wedstrijd. FC Dordrecht is niet voor niets periodekampioen geworden, vertelt hij. Hun trainer heeft al aangekondigd tegen ons vol op de aanval en met druk vooruit te willen spelen. Dordrecht heeft niets te verliezen, terwijl wij moeten winnen. De druk ligt dus bij ons. Wij moeten het laten zien.

Tegen clubs uit de eerste divisie of Topklasse is het vaak lastig voetballen, vervolgt Clasie. Als wij met 2-0 winnen, vinden mensen dat normaal, als we met 4-0 winnen ook. Terwijl gelijkspelen of verliezen een schande is. Zo werkt het in het voetbal en dat is ook logisch. Daarom moeten we er tegen Dordrecht als team vol voor gaan en veel druk vooruit zetten.

Clasie hoopt dat Feyenoord dit seizoen een serieuze gooi kan doen naar de titel in het bekertoernooi, nadat de ploeg vorig seizoen in de kwartfinale werd uitgeschakeld door PSV. Natuurlijk leeft het bekertoernooi bij ons. Dat geldt voor elke prijs die we kunnen pakken. De afgelopen jaren hebben we geen prijzen gewonnen, dus iedereen is gretig om daar dit seizoen verandering in te brengen.

Trainer Ronald Koeman kan donderdag tegen FC Dordrecht geen beroep doen op Stefan de Vrij. De verdediger is geschorst vanwege de gele kaarten die hij kreeg tijdens het vorige bekerseizoen.

DE TEGENSTANDER

schapenkoppen.jpg

Ondanks een 0-2 nederlaag tegen Willem II pakte FC Dordrecht tijdens de afgelopen speelronde de eerste periodetitel in de eerste divisie. Die prijs is een gevolg van het uitstekende beleid dat de afgelopen jaren wordt gevoerd aan de Krommedijk. Niet voor niets schreef trainer Harry van den Ham het succes van zijn ploeg voor een belangrijk deel toe aan technisch manager Marco Boogers. Hij is altijd in staat om uit het niets spelers tevoorschijn te halen, zei Van der Ham over hem.

Ook aan het begin van dit seizoen had Boogers weer een zware opgave voor de boeg. Met een beperkt budget moest Boogers op creatieve wijze op zoek naar goede vervangers voor enkele vertrokken basisspelers. Dat hij hier prima in slaagde, blijkt uit de uitstekende competitiestart die FC Dordrecht achter de rug heeft. De ploeg won zes van de eerste negen duels, met als absolute uitschieter de 5-0 overwinning die werd geboekt op het na vorig seizoen gedegradeerde VVV-Venlo. Die resultaten waren voldoende voor FC Dordrecht om de eerste periodetitel sinds 2009 binnen te slepen.

Ook Feyenoord ondervond dit seizoen de kracht van FC Dordrecht. De ploeg van trainer Ronald Koeman kwam tijdens de voorbereiding op de competitie niet verder dan een 1-1 gelijkspel en in het oefenduel werd zichtbaar dat Feyenoord het moeilijk had met het vroege druk zetten van de thuisploeg. In aanloop naar de bekerontmoeting van komende donderdag liet Van der Ham al voorzichtig doorschemeren een soortgelijke strijdwijze te gaan hanteren, waarbij zijn ploeg moet uitgaan van eigen kracht.

Uit de woorden van de hoofdcoach blijkt dat FC Dordrecht met veel vertrouwen afreist naar De Kuip. Hoewel de Rotterdammers in de ogen van Van der Ham torenhoog favoriet zijn voor het duel in de tweede ronde van de KNVB beker, zal zijn ploeg goed voor de dag willen komen en alles uit de kast halen om voor een bekerstunt te zorgen.

Feyenoord FC Dordrecht
Donderdag 26 september om 20.45 uur in De Kuip
Scheidsrechter: Higler


Seizoenkaarthouders hebben gratis toegang tot de bekerwedstrijd tegen FC Dordrecht. Daarnaast zijn er nog kaarten verkrijgbaar in de vrije verkoop, vanaf € 15,00 per stuk. Kijk voor meer informatie over kaartverkoop of om direct tickets te bestellen op www.feyenoord.nl/tickets.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 september 2013 door RenatoBos --
craven
 craven - woensdag 25 september 2013 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 september 2013 - 16:34 schreef van geil het volgende:

[..]

lulverhaal.
denk ik ook, heeft met dynamo gewoon getraind, alleen geen wedstrijden gespeeld.
Dat Ritme krijg je alleen door te spelen, en tegen Dordrecht??..kom op
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 september 2013 - 19:02   quote  deeplink  
COME ONNNNNNNNNN FEYENOOOOOOOOOOOOOOORD!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 september 2013 - 19:14   quote  deeplink  
Sjwarmatijd..
Nicotti
 Nicotti - donderdag 26 september 2013 - 19:21   quote  deeplink  
Heb er zin in. Ondanks scheidsrechter gaan we met 3-1 winnen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 september 2013 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2013 - 19:21 schreef Nicotti het volgende:
Heb er zin in. Ondanks scheidsrechter gaan we met 3-1 winnen.
Je hebt hem destijds met die broodtrommel toch wel eens op zijn muil geslagen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 september 2013 door RenatoBos --
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 26 september 2013 - 19:44   quote  deeplink  
Vormer in de basis dus. Laat het zien Ruud!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: KNVB-beker: Feyenoord - FC Dordrecht (Donderdag 26 september, 20:45) 3-0









0.0070760