|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Boëtius op de bank snap ik, rustig aan. Maar Clasie?? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
verhoek erbij en bakkal niet......????? |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Aan zo'n broodtrommel, kom ik met mijn handen niet aan. Maar stoeptegel kan ook. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekkere wijven achter Bakkal.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aardig sprintje samuel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 september 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
1-0 bij rust voorspeld. Dus dat kan nog prima |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Misschien moet die Pelle ff t het haar voor z'n ogen weghalen. Sjonge. Kunstlicht niet zijn ding ofzo?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 september 2013 door Alexmem -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ja, kan idd nog wel |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
En dan tweede helft uitlopen naar 4-0 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
blijft een prutser die immers voor de goal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 september 2013 door echte nummer10 -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
momenteel zijn 't bijna allemaal prutsers, een uitzondering daar gelaten |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
in deze wedstrijd zie je weer wat we allemaal missen.... |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote: allemaal een te laag niveau |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Alleen voor de vrije trappen en corners moet Goossens altijd spelen tegen Dordrecht. Maakt niet uit waar, desnoods als linksback of verdedigende middenvelder. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2013 - 21:19 schreef Alexmem het volgende:Alleen voor de vrije trappen en corners moet Goossens altijd spelen tegen Dordrecht. Maakt niet uit waar, desnoods als linksback of verdedigende middenvelder. wat dacht je van linkerflank aanvaller? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Feyenoord draaid echt niet hè, idd. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: niet echt, nee. nog steeds niet .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verdomme als je ff druk zet zijn ze de weg kwijt.. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2013 - 21:19 schreef Alexmem het volgende:Alleen voor de vrije trappen en corners moet Goossens altijd spelen tegen Dordrecht. Maakt niet uit waar, desnoods als linksback of verdedigende middenvelder. typisch maar geef je geen ongelijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoppa 1-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 september 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Snap alleen nog steeds niet hoe. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
okeeeee, maar zal nu wel 1_1 worden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Eens kijken hoe onze internationals het doen... Topverdedigers. :-/ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat heb ik ook gezien en net op het moment dat ik dacht van "zelfs mijn oma rent achteruit sneller als immers vooruit" geeft ie hem voor aan Pelle en scoort. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2013 - 21:27 schreef VVout het volgende:[..] Dat heb ik ook gezien en net op het moment dat ik dacht van "zelfs mijn oma rent achteruit sneller als immers vooruit" geeft ie hem voor aan Pelle en scoort. Maar wat hebben wij een naar achter rennende oma? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
fijn dat Mulder mee doet ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En als de verdediging nog een paar ballen laat lopen ook een tegendoelpunt. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: fijn dat Mulder mee doet ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote: waar kijken we eigenlijk naar ?? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Het is echt onthutsend vanavond. Nelom een 3, Mathijsen een 3, Vormer een 3, Armenteros een 3 en Schaken ook een 3. En de rest is niet veel beter... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Misschien toch je oma opstellen dan..!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2013 - 21:32 schreef Alexmem het volgende:Het is echt onthutsend vanavond. Nelom een 3, Mathijsen een 3, Vormer een 3, Armenteros een 3 en Schaken ook een 3. En de rest is niet veel beter... 3+? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2013 - 21:32 schreef Alexmem het volgende:Het is echt onthutsend vanavond. Nelom een 3, Mathijsen een 3, Vormer een 3, Armenteros een 3 en Schaken ook een 3. En de rest is niet veel beter... momenteel zijn 't bijna allemaal prutsers, een uitzondering daar gelaten |
|
|
|