|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Een boodschap naar het Ajax bestuur.......het wordt ondragelijk .....ik klaag nooit maar krijg er wel moeite mee.....wordt eens wakker ...Overmars en van de Sar spelen op de munten....wij hebben Amsterdamse bluf,emotie en gochme nodig...opbokken met dat softe gedoe
Toe slaan...... en voetballen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 september 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Omg. Sorry maar langer dan een minuut hield ik het echt niet vol om te luisteren. Wat een katten gejank en een verschrikkelijke klote stem. Doet zeer aan mijn oren. Maar de boodschap was duidelijk! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 02:42 schreef Peterhs het volgende:Omg. Sorry maar langer dan een minuut hield ik het echt niet vol om te luisteren. Wat een katten gejank en een verschrikkelijke klote stem. Doet zeer aan mijn oren. Maar de boodschap was duidelijk! Spel van Ajax doet pijn aan mijn ogen dat is nog veel erger! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Dure spelers kopen heeft geen zin (Machlas,Sulejmani en dan vergeet ik er nog 100 die iets goedkoper waren en nog slechter), alle munten gaan naar de jeugdopleiding. Nog even geduld. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote: Doe je na een minuut je ogen dicht! |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Helemaal eens met de topic titel. Alleen dan bedoeld richting veel supporters. Stelletje azijn zeikers. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Pijn doet het wel als je om je heen hoort de uislagen over vanavond van 5 tot 6-0 voor Barca voor een inzet van 10 euro op Ajax winst krijg je 200 terug, dat is wel eens anders geweest en ja ik ben het eens dat je moet gokken op je jeugd maar je hebt een basis waar je echt niet alles uit de jeugd kan halen ook Barca niet en daar moet Ajax wel veel attenter in worden al maanden wordt er geroepen Eriksen gaat weg, en al maanden wordt er geroepen om een opvolger die wij NU nog niet in huis hebben, en toch geen Maher of een vergelijkbare opvolger gehaald. Tja je moet soms investeren om te oogsten maar daar is Ajax nog niet ingeslaagd.Want een Duarte is in mijn ogen nog geen kwart van wat Eriksen was. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 09:51 schreef Robinho het volgende:Dure spelers kopen heeft geen zin (Machlas,Sulejmani en dan vergeet ik er nog 100 die iets goedkoper waren en nog slechter), alle munten gaan naar de jeugdopleiding. Nog even geduld. Weet niet wat er te zeiken valt op Machlas hoor, maar die is productiever geweest is zijn eerste 2 seizoenen als die prutsers die we de laatste jaren hebben rondlopen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 02:42 schreef Peterhs het volgende:Omg. Sorry maar langer dan een minuut hield ik het echt niet vol om te luisteren. Wat een katten gejank en een verschrikkelijke klote stem. Doet zeer aan mijn oren. Maar de boodschap was duidelijk! hahahahahahaha |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 00:14 schreef Nenam_tiL het volgende:Een boodschap naar het Ajax bestuur.......het wordt ondragelijk .....ik klaag nooit maar krijg er wel moeite mee.....wordt eens wakker ...Overmars en van de Sar spelen op de munten....wij hebben Amsterdamse bluf,emotie en gochme nodig...opbokken met dat softe gedoe [ filmpje ] Toe slaan...... en voetballen Wat verwacht je nou? Dat we vijf jaar op rij halve finale CL halen? je bent gvd drie keer op rij kampioen geworden met weinig dure aankopen. We hebben een fantastische jeugd die er aan zit te komen. Bazoer,Andersen, Meleg, Wallian, Nuri, El Ghazy en ook in de C1 zitten er weer een paar bij. Jij wil gaan doen waardoor we in de problemen zijn gekomen. Dure spelers halen die ook geen garantie geven. Ik kijk nu naar een Duarte. Nee is nog niet de TOPaankoop maar ik zier wel de bluf en lef in zijn spel. Camp Nou. kritisch zijn is prima maar je schier echt je doel voorboj!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 21:37 schreef Brandje het volgende:[..] Wat verwacht je nou? Dat we vijf jaar op rij halve finale CL halen? je bent gvd drie keer op rij kampioen geworden met weinig dure aankopen. We hebben een fantastische jeugd die er aan zit te komen. Bazoer,Andersen, Meleg, Wallian, Nuri, El Ghazy en ook in de C1 zitten er weer een paar bij. Jij wil gaan doen waardoor we in de problemen zijn gekomen. Dure spelers halen die ook geen garantie geven. Ik kijk nu naar een Duarte. Nee is nog niet de TOPaankoop maar ik zier wel de bluf en lef in zijn spel. Camp Nou. kritisch zijn is prima maar je schier echt je doel voorboj!!! Ik sluit me hier volledig bij aan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 21:37 schreef Brandje het volgende:[..] Wat verwacht je nou? Dat we vijf jaar op rij halve finale CL halen? je bent gvd drie keer op rij kampioen geworden met weinig dure aankopen. We hebben een fantastische jeugd die er aan zit te komen. Bazoer,Andersen, Meleg, Wallian, Nuri, El Ghazy en ook in de C1 zitten er weer een paar bij. Jij wil gaan doen waardoor we in de problemen zijn gekomen. Dure spelers halen die ook geen garantie geven. Ik kijk nu naar een Duarte. Nee is nog niet de TOPaankoop maar ik zier wel de bluf en lef in zijn spel. Camp Nou. kritisch zijn is prima maar je schier echt je doel voorboj!!! Ik zeg toch niet dat je 20 mil voor een speler moet neerleggen......als ik het geld niet heb haal ik ook bier bij de lidl......maar ik heb het wel dus koop ik Heineken.
Waar het mij om gaat is dat je weet dat Eriksen weggaat en bijna de Jong.....dan anticipeer je daar dan toch op....en niet op twee dagen voordat de markt sluit.
Ze werken met een schaduw lijst....dan kan je toch afspraken maken.....Ajax is de kruidenier van de ere divisie....daar wordt ik schijt ziek van |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tuluk had niet anders verwacht slome |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 22:51 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik zeg toch niet dat je 20 mil voor een speler moet neerleggen......als ik het geld niet heb haal ik ook bier bij de lidl......maar ik heb het wel dus koop ik Heineken. Waar het mij om gaat is dat je weet dat Eriksen weggaat en bijna de Jong.....dan anticipeer je daar dan toch op....en niet op twee dagen voordat de markt sluit. Ze werken met een schaduw lijst....dan kan je toch afspraken maken.....Ajax is de kruidenier van de ere divisie....daar wordt ik schijt ziek van Je praat niet altijd met je verstand, maar hier heb je gewoon 100% gelijk. We hebben gewoon onze ervaring verkocht en er geen ervaring voor teruggekocht. ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 september 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 22:52 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Je praat niet altijd met je verstand, maar hier heb je gewoon 100% gelijk. We hebben gewoon onze ervaring verkocht en er geen ervaring voor teruggekocht. ;-) Praten met mijn verstand is een onmogelijke opgave.....die heb ik namelijk niet....krijgertje |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zal de topic titel ff veranderen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 22:51 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik zeg toch niet dat je 20 mil voor een speler moet neerleggen......als ik het geld niet heb haal ik ook bier bij de lidl......maar ik heb het wel dus koop ik Heineken. Waar het mij om gaat is dat je weet dat Eriksen weggaat en bijna de Jong.....dan anticipeer je daar dan toch op....en niet op twee dagen voordat de markt sluit. Ze werken met een schaduw lijst....dan kan je toch afspraken maken.....Ajax is de kruidenier van de ere divisie....daar wordt ik schijt ziek van Andersen Serrero Fischer als vervanger van Eriksen al lang en breed gehaald, vd Hoorn Veltman en Denswill als vervanger voor Alder... Duarte nu al gehaald als vervanger van de Jong.
Dit volgens Overmars..
Ik zeg, goed geanticipeerd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 23:00 schreef remco k het volgende:[..] Andersen Serrero Fischer als vervanger van Eriksen al lang en breed gehaald, vd Hoorn Veltman en Denswill als vervanger voor Alder... Duarte nu al gehaald als vervanger van de Jong. Dit volgens Overmars.. Ik zeg, goed geanticipeerd.. De meeste waren er al....schijnbaar niet goed genoeg of te broos....en daarmee ga je niet overwinteren wat toch een doelstelling is.....dan heb je een sterkhouder nodig. Die miste we vanavond...ik zeg koopjes jacht |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 22:51 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik zeg toch niet dat je 20 mil voor een speler moet neerleggen......als ik het geld niet heb haal ik ook bier bij de lidl......maar ik heb het wel dus koop ik Heineken. Waar het mij om gaat is dat je weet dat Eriksen weggaat en bijna de Jong.....dan anticipeer je daar dan toch op....en niet op twee dagen voordat de markt sluit. Ze werken met een schaduw lijst....dan kan je toch afspraken maken.....Ajax is de kruidenier van de ere divisie....daar wordt ik schijt ziek van Verkopen om vervolgens meteen weer te gaan kopen? Tsja zullen we de opleiding dan maar opdoeken? Als er nu vanuit de jeugd niks aan zit te komen dan zeg ok maar er loopt voldoende rond. Dan maar een jaartje geen kampioen. Trouwens als ik na de rest kijk dan kunnen we gewoon de titel halen. FdB heeft al zo vaak gezegd dat een vervanger voor Eriksen binnen Nederland bijna onmogelijk te vinden is dus geef dan de jeugd.duarte de kans. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 22:52 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Je praat niet altijd met je verstand, maar hier heb je gewoon 100% gelijk. We hebben gewoon onze ervaring verkocht en er geen ervaring voor teruggekocht. ;-) Kopen, kopen, kopen. Laten we weer vi9jf jaar terug in de tijd gaan en weer in de problemen komen. Hulde aan de azijnzeikers |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 23:07 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] De meeste waren er al....schijnbaar niet goed genoeg of te broos....en daarmee ga je niet overwinteren wat toch een doelstelling is.....dan heb je een sterkhouder nodig. Die miste we vanavond...ik zeg koopjes jacht Spelers moeten wel spelen om beter te worden. Als jij bij elk vetrek een vervanger gaat halen dan zal de jeugd/spelers die er al zijn nooit groeien. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 08:23 schreef Brandje het volgende:[..] Kopen, kopen, kopen. Laten we weer vi9jf jaar terug in de tijd gaan en weer in de problemen komen. Hulde aan de azijnzeikers Ik zeg niet kopen, kopen, kopen maar ervaring kopen. Van mij hoeven niet spelers te komen die een half seizoen hebben gepresteerd bij een andere club (Maher en welke andere speler we hier de afgelopen maanden voorbij hebben zien komen) maar spelers die een brok ervaring meebrengen (daarbij overigens Poulsen buiten beschouwing gelaten, want die heeft de ervaring uiteindelijk niet gebracht). Want met alleen jeugdspelers ga je het ook niet redden. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 23:07 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] De meeste waren er al....schijnbaar niet goed genoeg of te broos....en daarmee ga je niet overwinteren wat toch een doelstelling is.....dan heb je een sterkhouder nodig. Die miste we vanavond...ik zeg koopjes jacht Poulsen zou een sterkhouder moeten zijn. maar buiten dat, als je de kansen krijgt, maar niet afmaakt, dan wordt het voor iedereen heeeeel moeilijk. Als van de kansen in de 1e helft er 2 in waren gegaan, en dat was zeker niet onmogelijk, dan had bij rust ook op 1-2 kunnen staan en speel je een heel andere wedstrijd. Na de 1-0 kregen wij de beste kansen en niet Barca. Duss een 1-1 0f 1-2 ruststand zou niet eens onverdiend zijn geweest!
Conclusie: Als je niet scoort en de tegenstander wel, dan verlies je (geflateerd met 4-0)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 08:45 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik zeg niet kopen, kopen, kopen maar ervaring kopen. Van mij hoeven niet spelers te komen die een half seizoen hebben gepresteerd bij een andere club (Maher en welke andere speler we hier de afgelopen maanden voorbij hebben zien komen) maar spelers die een brok ervaring meebrengen (daarbij overigens Poulsen buiten beschouwing gelaten, want die heeft de ervaring uiteindelijk niet gebracht). Want met alleen jeugdspelers ga je het ook niet redden. Tsja dan moet je gearriveerde profs halen en spelers van het niveau wat ajax zou moeten hebben zijn zeer moeilijk te vinden want speler moet in mijn ogen dan wel Nederlander zijn want ik zie een Poulsen zelden coachen. Misschien dat een vd Vaart een optie zou zijn maar ook die heeft zijn beste tijd gehad.
Ajax moet nu eenmaal heel jong scouten of spelers halen die op hun retour zijn. Dat laatste ben ik geen fan van.
Door de jaren heen hebben we zoveel zogenaamde ervaring terug gehaald of gewoon gehaald. Verlaat, Atouba, Winter, Witsche, van Halst, Rudi, Mido, Luque, Poulsen enz. Het heeft zelden het gewenste effect. Een voltreffer wat Ajax met Frenk Rijkaard had of psv met Cocu zijn zeldzaam. Kijk eens naar Bommel vorig seizoen. Wat ze nu doen met die Park. Het is zo moeilijk. Laat dan de jeugd maar fouten maken zeg ik dan. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 09:29 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Poulsen zou een sterkhouder moeten zijn. maar buiten dat, als je de kansen krijgt, maar niet afmaakt, dan wordt het voor iedereen heeeeel moeilijk. Als van de kansen in de 1e helft er 2 in waren gegaan, en dat was zeker niet onmogelijk, dan had bij rust ook op 1-2 kunnen staan en speel je een heel andere wedstrijd. Na de 1-0 kregen wij de beste kansen en niet Barca. Duss een 1-1 0f 1-2 ruststand zou niet eens onverdiend zijn geweest! Conclusie: Als je niet scoort en de tegenstander wel, dan verlies je (geflateerd met 4-0) Tsja als je met Siggi in dit systeem blijft spelen dan speel je in feite met 10 man want hij kan voetballend niet mee. In de zestien, zeker met de kop, is hij levensgevaarlijk maar met Fisher en Bojan komt er zelden een voorzet en je kan niet van Van Rhijn en Blind verwachten dat ze elke keer maar op blijven komen. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ze mogen mij inhuren als scout. Ik vraag niet veel en kan hetzelfde resultaat halen als de scouts die er nu zitten. Ik ga in ieder geval niet bij de alom bekende clubs kijken, maar echt de clubs die vaak in de vergetelheid zijn. Daar valt iets te halen. Beetje betaald door Europa struimen en tegelijk je club dienen lijkt me wel wat. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 23:00 schreef remco k het volgende:[..] Andersen Serrero Fischer als vervanger van Eriksen al lang en breed gehaald, vd Hoorn Veltman en Denswill als vervanger voor Alder... Duarte nu al gehaald als vervanger van de Jong. Dit volgens Overmars.. Ik zeg, goed geanticipeerd.. Mits de vervangers ook die kwaliteit hebben anders kan je mijn opa ook als vervanger neer zetten en lullen we hebben een vervanger.En in mijn ogen hebben deze drie spelers nog zeker niet het niveau van Eriksen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 08:25 schreef Brandje het volgende:[..] Spelers moeten wel spelen om beter te worden. Als jij bij elk vetrek een vervanger gaat halen dan zal de jeugd/spelers die er al zijn nooit groeien. Nee voor Toby heb je genoeg in huis maar voor Eriksen moet je echt zoeken en dat hebben ze niet echt gedaan.Barcelona koopt ook dit jaar Neymar en vorig jaar die linksback dus je kan echt niet allleen maar leven van je jeugd je zal ook af en toe moeten kopen om op niveau te blijven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 23:07 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] De meeste waren er al....schijnbaar niet goed genoeg of te broos....en daarmee ga je niet overwinteren wat toch een doelstelling is.....dan heb je een sterkhouder nodig. Die miste we vanavond...ik zeg koopjes jacht Ik begrijp je niet zo goed.. Hier roep je min of meer om spelers. En in een ander topic veroordeel je de mensen die om spelers vragen??
Wat wil je nou??!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 12:12 schreef Peterhs het volgende:Ze mogen mij inhuren als scout. Ik vraag niet veel en kan hetzelfde resultaat halen als de scouts die er nu zitten. Ik ga in ieder geval niet bij de alom bekende clubs kijken, maar echt de clubs die vaak in de vergetelheid zijn. Daar valt iets te halen. Beetje betaald door Europa struimen en tegelijk je club dienen lijkt me wel wat. wat je zegt klopt en is ook door Overmars onderkend, hij geeft ook aan dat Ajax daar nu juist druk mee bezig is, men moet vaker een gokje durven wagen met spelers zoals een Chadli destijds.. En ja dan gan er ook spelers tussen zitten die het niet helemaal gaan brengen zoals een Sana.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 14:20 schreef nora het volgende:[..] Nee voor Toby heb je genoeg in huis maar voor Eriksen moet je echt zoeken en dat hebben ze niet echt gedaan.Barcelona koopt ook dit jaar Neymar en vorig jaar die linksback dus je kan echt niet allleen maar leven van je jeugd je zal ook af en toe moeten kopen om op niveau te blijven. Dat hebben ze wel gedaan. Andersen, Serrero, Meleg, Fischer, allemaal jongens die zijn gehaald voor onder andere deze positie.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 18:09 schreef remco k het volgende:[..] Ik begrijp je niet zo goed.. Hier roep je min of meer om spelers. En in een ander topic veroordeel je de mensen die om spelers vragen?? Wat wil je nou??!! Ik veroordeel niemand....ik had alleen verwacht dat Andersen of Meleg er zou staan.....blijkbaar dus niet,of de Boer durft niet of ze zijn er nog niet aan toe.
Dus hadden ze daar op moeten anticiperen....dus kopen in eerste instantie niet..... achteraf dus wel. Tis maar hoe je het bekijkt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 18:24 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik veroordeel niemand....ik had alleen verwacht dat Andersen of Meleg er zou staan.....blijkbaar dus niet,of de Boer durft niet of ze zijn er nog niet aan toe. Dus hadden ze daar op moeten anticiperen....dus kopen in eerste instantie niet..... achteraf dus wel. Tis maar hoe je het bekijkt Maar hier roep je indirect dat jet het bestuur zat bent. Wat wil je nou??!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Het Kruidenier gedrag ben ik zat.....soms moet je wat munten uitgeven als de jeugd het (nog) niet red.....doen alle clubs die wat te besteden hebben,behalve wij.....en nu praat ik niet over 20 mil voor een speler.....maar 7 tot 10 moet kunnen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 18:29 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Het Kruidenier gedrag ben ik zat.....soms moet je wat munten uitgeven als de jeugd het (nog) niet red.....doen alle clubs die wat te besteden hebben,behalve wij.....en nu praat ik niet over 20 mil voor een speler.....maar 7 tot 10 moet kunnen Dat vind Ajax ook, alleen moet dat dan wel een speler zijn die er direct staat. Het bedrag wat voor Duarte is betaald is gewoon erg goed gedaan, en het lijkt nu een jongen te zijn die er ook gewoon direct staat, vind namelijk dat ie het gister en zondag goed deed.
Maar het elftal wat er gister stond speelde gewoon behoorlijk en zou als ze spelen zoals gister volgens jou woorden de schaal al kunnen op halen.
En dan hebben we ook nog aardig wat achter de hand met Cilissen, vd Hoorn, Veltman, Fischer Hoessen.. In mijn optiek ook volwaardige basisspelers.. En daar nog achter de talenten.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2013 - 14:42 schreef nora het volgende:Pijn doet het wel als je om je heen hoort de uislagen over vanavond van 5 tot 6-0 voor Barca voor een inzet van 10 euro op Ajax winst krijg je 200 terug, dat is wel eens anders geweest en ja ik ben het eens dat je moet gokken op je jeugd maar je hebt een basis waar je echt niet alles uit de jeugd kan halen ook Barca niet en daar moet Ajax wel veel attenter in worden al maanden wordt er geroepen Eriksen gaat weg, en al maanden wordt er geroepen om een opvolger die wij NU nog niet in huis hebben, en toch geen Maher of een vergelijkbare opvolger gehaald. Tja je moet soms investeren om te oogsten maar daar is Ajax nog niet ingeslaagd.Want een Duarte is in mijn ogen nog geen kwart van wat Eriksen was. Ben het ergens wel met je eens...
Alleen de vergelijking maken tussen Duarte en Eriksen slaat als eeen tang op een varken....het is pas zijn 2e wedstrijd voor Ajax en maak nu al een vergelijking met een Eriksen die jarenlang voor Ajax heeft gespeeld....je mag hem ook niet met Eriksen vergelijken want hij is een totaal ander type speler....ik vond hem gisteren ergens zo slecht nog niet...hij was een van de weinigen die er boven op klapte....over twee jaar weten we of hij gegroeid is of niet... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 11:33 schreef Brandje het volgende:[..] Tsja als je met Siggi in dit systeem blijft spelen dan speel je in feite met 10 man want hij kan voetballend niet mee. In de zestien, zeker met de kop, is hij levensgevaarlijk maar met Fisher en Bojan komt er zelden een voorzet en je kan niet van Van Rhijn en Blind verwachten dat ze elke keer maar op blijven komen. Gisteren weer duidelijk gebleken dat Sigthorsson duidelijk te kort schiet... Zet Bojan maar in de spits...Fisher op links en Andersen of Hoessen op rechts.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 19:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ben het ergens wel met je eens... Alleen de vergelijking maken tussen Duarte en Eriksen slaat als eeen tang op een varken....het is pas zijn 2e wedstrijd voor Ajax en maak nu al een vergelijking met een Eriksen die jarenlang voor Ajax heeft gespeeld....je mag hem ook niet met Eriksen vergelijken want hij is een totaal ander type speler....ik vond hem gisteren ergens zo slecht nog niet...hij was een van de weinigen die er boven op klapte....over twee jaar weten we of hij gegroeid is of niet... Ik vind zelfs dat ie beide wedstrijden bij de beteren van het elftal hoorde.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 14:20 schreef nora het volgende:[..] Nee voor Toby heb je genoeg in huis maar voor Eriksen moet je echt zoeken en dat hebben ze niet echt gedaan.Barcelona koopt ook dit jaar Neymar en vorig jaar die linksback dus je kan echt niet allleen maar leven van je jeugd je zal ook af en toe moeten kopen om op niveau te blijven. Je moet geen appels met peren vergelijken...in het geval Eriksen lopen er niet veel rond....of je moet 15 miljoen uittrekken...en dat doet Ajax niet...je kan het wel blijven roepen maar dat helpt niet.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 19:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Je moet geen appels met peren vergelijken...in het geval Eriksen lopen er niet veel rond....of je moet 15 miljoen uittrekken...en dat doet Ajax niet...je kan het wel blijven roepen maar dat helpt niet.... Die back die gister niet speelde?? Of die buitenspeler die op de plek speelt van een Pedro die gewoon heel erg goed is... Beide spelers waren compleet overbodig te halen voor Barca en Alba heeft ook nog eens een keer flink laten zien dat niet iedereen zo in een elftal ingepast kan worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben het dus met je eens.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 18:29 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Het Kruidenier gedrag ben ik zat.....soms moet je wat munten uitgeven als de jeugd het (nog) niet red.....doen alle clubs die wat te besteden hebben,behalve wij.....en nu praat ik niet over 20 mil voor een speler.....maar 7 tot 10 moet kunnen En hier ben ik het dus wel mee eens...ze willen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten ....spelers tot 10 miljoen moet kunnen als je mee wilt doen in het kampioenenbal...met 1 topaankoop van 10 miljoen kan je het verschil maken tussen net niet winnen van Milan of Celtic of net wel.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 19:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] En hier ben ik het dus wel mee eens...ze willen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten ....spelers tot 10 miljoen moet kunnen als je mee wilt doen in het kampioenenbal...met 1 topaankoop van 10 miljoen kan je het verschil maken tussen net niet winnen van Milan of Celtic of net wel.... Dat ze geld mogen uitgeven vinden ze zelf ook, wat je zegt is dus gewoon niet waar, voor van Ginkel wouden ze flink betalen.
Je laatste zin ben ik het helemaal niet mee eens.. Een goed elftal bepaald dat, niet 1 speler. Daarnaast zegt het bedrag van de aankoop helemaal niks over de kwaliteit..
Vergelijk Suarez bijvoorbeeld eens met Sulejmani.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 19:49 schreef remco k het volgende:[..] Dat ze geld mogen uitgeven vinden ze zelf ook, wat je zegt is dus gewoon niet waar, voor van Ginkel wouden ze flink betalen. Je laatste zin ben ik het helemaal niet mee eens.. Een goed elftal bepaald dat, niet 1 speler. Daarnaast zegt het bedrag van de aankoop helemaal niks over de kwaliteit.. Vergelijk Suarez bijvoorbeeld eens met Sulejmani.. Is toch logisch dat Ajax op de centen let.. Na een Sullemanie kan ik me dat prima voorstellen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Voor 3 miljoen had je Guus Huppert binnen....sorry heb wat met dat ventje....overdrachtelijk dan....geen verhouding ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 21:56 schreef Nenam_tiL het volgende:Voor 3 miljoen had je Guus Huppert binnen....sorry heb wat met dat ventje....overdrachtelijk dan....geen verhouding ;-) Waarom dan man? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Doet het bij Roda als rechts buiten prima......weet niet gewoon een gevoel |
|
|
|