|
|
FR-Han
|
|
|
ik ben terug op het forum! ik kan me voorstellen dat dit voor jullie buitengewoon goed uitkomt. zonder mij is het immers leeg in de zin van intelligentie. en blijft het verstoken van humor of ook maar enig sinds iets om te lachen. ook heb ik de kwaliteiten om jullie allemaal, dingen mee te geven omdat ik het klappen van de zweep ken. ik ben blij voor jullie. en dat meen ik echt. het word gezelliger hier, dus meer lachen thuis of op werk. dus eigenlijk maak ik je werk leuker, als tevens je relatie thuis. omdat elke vrouw het fijn vind als haar man zich ontwikkeld. niemand hoeft thuis te vertellen dat dat allemaal door mij komt. hoop gewoon dat jullie er weer wat van op steken!
OP EEN GEZELLIGE MAAR VOORAL OOK EDUCATIEVE TIJD.
groet ik uw, Obiku |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Welkom back Biek, make us happy!!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat een pb allemaal niet kan doen ? :)))) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ja man. ik heb een groot hart. toen je me die smiley's stuurde (die jankende) toen moest ik wel. ben blij ook jou tranen te drogen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 17:20 schreef FR-Han het volgende:ja man. ik heb een groot hart. toen je me die smiley's stuurde (die jankende) toen moest ik wel. ben blij ook jou tranen te drogen Welkom terug kerel. En regelmatig sparren en sarren hoort erbij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Barst maar los, greeeeeeeeeeeatzzz, welcome back. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit was het al hoor VVout.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
gotver! ik denk ik ben niet meer welkom. daarom kwam ik weer. dan kuttpic slotje!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Waar blijven jozo en Chari? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Slotje is niet nodig, deze bloedt vanzelf wel dood. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
lol ...welkom trug kerel..! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nou, de constructieve bijdrages vliegen me om de oren! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: kan weer naar binnen denk ik |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2013 - 17:16 schreef FR-Han het volgende:ik ben terug op het forum! ik kan me voorstellen dat dit voor jullie buitengewoon goed uitkomt. zonder mij is het immers leeg in de zin van intelligentie. en blijft het verstoken van humor of ook maar enig sinds iets om te lachen. ook heb ik de kwaliteiten om jullie allemaal, dingen mee te geven omdat ik het klappen van de zweep ken. ik ben blij voor jullie. en dat meen ik echt. het word gezelliger hier, dus meer lachen thuis of op werk. dus eigenlijk maak ik je werk leuker, als tevens je relatie thuis. omdat elke vrouw het fijn vind als haar man zich ontwikkeld. niemand hoeft thuis te vertellen dat dat allemaal door mij komt. hoop gewoon dat jullie er weer wat van op steken! OP EEN GEZELLIGE MAAR VOORAL OOK EDUCATIEVE TIJD. groet ik uw, Obiku Maand later, twijfels! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: 2 maanden later ... ik weet het zeker! |
|
|
|