BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Burgemeesters verneuken het voetbal steeds meer

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 20 september 2013 - 18:41   quote  deeplink  
Punt.

En nu maar een discussie hierover. Niet in de laatste plaats om de achterlijke beweegredenen van de burgemeester van Eindhoven.
remco k
 remco k - vrijdag 20 september 2013 - 18:45   quote  deeplink  
jep
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 20 september 2013 - 18:56   quote  deeplink  
Overigens is de media ook 1 van de grote schuldigen. Vaak worden verhalen dusdanig verdraaid alsof het altijd aan de supporters ligt als er wat gebeurd. Ik denk, en met mij vele supporters van welke club dan ook, dat het vaak uiterst gecompliceerd ligt. En ik durf zelfs stellig te beweren dat het in de helft van de gevallen aan het optreden van de lokale driehoek ligt waardoor zulke zaken gebeuren.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 20 september 2013 - 19:08   quote  deeplink  
Zolang er geen gekozen burgemeesters zijn blijf je dit soort dingen tegen komen.
Ze hebben geen affiniteit met de stad/dorp waar ze burgemeester zijn,hebben verschillende (eigen) agenda's.....kijk naar die aboetaleb van Rotterdam.....slaat de plank volledig mis.....die van Gijsel van Eindhoven ken ik niet

Laat de bewoners zelf hun burgervader kiezen....zoals nu waarschijnlijk Henk Westbroek de nieuwe burgervader van Utrecht wordt.....lijkt me een prima keuze

Ook vind ik de KNVB niet geheel vrij uit gaan......de speel data's zijn allang bekend,dus ze hadden kunnen anticiperen......de NS is helemaal om te huilen,in alles
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 20 september 2013 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 september 2013 - 19:08 schreef Nenam_tiL het volgende:
Zolang er geen gekozen burgemeesters zijn blijf je dit soort dingen tegen komen.
Ze hebben geen affiniteit met de stad/dorp waar ze burgemeester zijn,hebben verschillende (eigen) agenda's.....kijk naar die aboetaleb van Rotterdam.....slaat de plank volledig mis.....die van Gijsel van Eindhoven ken ik niet

Laat de bewoners zelf hun burgervader kiezen....zoals nu waarschijnlijk Henk Westbroek de nieuwe burgervader van Utrecht wordt.....lijkt me een prima keuze

Ook vind ik de KNVB niet geheel vrij uit gaan......de speel data's zijn allang bekend,dus ze hadden kunnen anticiperen......de NS is helemaal om te huilen,in alles
Blijkbaar heeft die beste man uit Eindhoven werkelijk alle hulp van buitenaf in de wind geslagen. Als zelfs Van der Laan zich boos maakt om het gebeuren, dan weet je wel hoe laat het is. Het is gewoon al heel lang duidelijk dat die van Gijsel geen supporters van Ajax wil hebben. Zowel van Jong Ajax alsmede van het grote Ajax. En enkel en alleen omdat zijn eigen supporters zich vorig jaar niet konden gedragen na de 2-3.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 21 september 2013 - 16:28   quote  deeplink  
En onderstaand bericht is wat ik bedoel met betrekking tot de media. Een bericht plaatsen dat er 700 Ajax-supporters naar Eindhoven gaan die eventueel voor problemen kunnen zorgen en je hebt weer een grote Nederlandse menigte achter je staan die altijd trouw de media in hun mening volgen.

"Zevenhonderd Ajax-fans trekken naar Eindhoven

De politie en de gemeente Eindhoven verwachten zondag mogelijk toch een grote groep Ajax-fans.

Zondag kruisen PSV en Ajax de degens in het Philips Stadion. De rechter besloot deze week dat er geen Ajax-supporters welkom zijn bij de Eredivisiekraker, maar mogelijk trekt er toch een grote supportersgroep naar de Lichtstad.

"De politie heeft informatie gekregen dat een grote groep Ajax-supporters, naar verluidt zevenhonderd personen, zaterdagavond naar de stad zou komen", aldus een horecaondernemer van de Markt tegenover het Eindhovens Dagblad.

De politie en de gemeente bevestigen dit bericht niet, maar wel is er alvast een risicoanalyse gemaakt. Ook is er gesproken over een noodverordening.

BRON
bully
 bully - zaterdag 21 september 2013 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 16:28 schreef Ajax Warrior het volgende:
En onderstaand bericht is wat ik bedoel met betrekking tot de media. Een bericht plaatsen dat er 700 Ajax-supporters naar Eindhoven gaan die eventueel voor problemen kunnen zorgen en je hebt weer een grote Nederlandse menigte achter je staan die altijd trouw de media in hun mening volgen.

"Zevenhonderd Ajax-fans trekken naar Eindhoven

De politie en de gemeente Eindhoven verwachten zondag mogelijk toch een grote groep Ajax-fans.

Zondag kruisen PSV en Ajax de degens in het Philips Stadion. De rechter besloot deze week dat er geen Ajax-supporters welkom zijn bij de Eredivisiekraker, maar mogelijk trekt er toch een grote supportersgroep naar de Lichtstad.

"De politie heeft informatie gekregen dat een grote groep Ajax-supporters, naar verluidt zevenhonderd personen, zaterdagavond naar de stad zou komen", aldus een horecaondernemer van de Markt tegenover het Eindhovens Dagblad.

De politie en de gemeente bevestigen dit bericht niet, maar wel is er alvast een risicoanalyse gemaakt. Ook is er gesproken over een noodverordening.

BRON
hoop dat dit met sisser afloopt want denk als daar echt rellen uitbreken,het voorlopig wel gedaan is met uitsupporters.
zolang er zulke burgemeesters blijven zal dit probleem steeds groter worden.
en vooral met de aankomende bezuinigingen zal politie inzet het excuus worden om geld tebesparen.
het voetbal word er niet mooier op gemaakt door dat soort mensen.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 21 september 2013 - 16:42   quote  deeplink  
bij Feyenoord - Ajax in de kuip zitten er ook zat Ajax-supporters, die juichen dan gewoon niet. zal in het PSV stadion echt niet anders zijn...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 21 september 2013 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 16:42 schreef bully het volgende:

[..]

hoop dat dit met sisser afloopt want denk als daar echt rellen uitbreken,het voorlopig wel gedaan is met uitsupporters.
zolang er zulke burgemeesters blijven zal dit probleem steeds groter worden.
en vooral met de aankomende bezuinigingen zal politie inzet het excuus worden om geld tebesparen.
het voetbal word er niet mooier op gemaakt door dat soort mensen.
Het voetbal wordt er enkel niet mooier opgemaakt door de lokale driehoek van gemeenten waar de wedstrijden gespeeld moeten worden. Ditmaal is het de hele stugge houding van die burgemeester, dit terwijl door diverse partijen oplossingen zijn aangegeven. Maar als je dan niet wilt luisteren, moet je helaas op de blaren zitten. Ze proberen echter op allerlei manieren de media zo te verdraaien dat de schuld in de schoenen van de supporters wordt gelegd.

Vertel mij nu maar eens wanneer het voor het laatst echt helemaal verkeerd is gelopen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 21 september 2013 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 16:42 schreef NatjosFC het volgende:
bij Feyenoord - Ajax in de kuip zitten er ook zat Ajax-supporters, die juichen dan gewoon niet. zal in het PSV stadion echt niet anders zijn...
Daar gaat deze discussie niet om Natjos. Deze discussie gaat om burgemeesters van diverse gemeenten die op allerlei manieren proberen de supporters weg te houden en de media de verhalen verdraaien.
bully
 bully - zaterdag 21 september 2013 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 16:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het voetbal wordt er enkel niet mooier opgemaakt door de lokale driehoek van gemeenten waar de wedstrijden gespeeld moeten worden. Ditmaal is het de hele stugge houding van die burgemeester, dit terwijl door diverse partijen oplossingen zijn aangegeven. Maar als je dan niet wilt luisteren, moet je helaas op de blaren zitten. Ze proberen echter op allerlei manieren de media zo te verdraaien dat de schuld in de schoenen van de supporters wordt gelegd.

Vertel mij nu maar eens wanneer het voor het laatst echt helemaal verkeerd is gelopen?
ik zei ook niet dat ik dit een goede zaak vind.
denk alleen dat dit veel meer gaat gebeuren.
met als slachtoffer de supporter en het voetbal.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 21 september 2013 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 16:54 schreef bully het volgende:

[..]

ik zei ook niet dat ik dit een goede zaak vind.
denk alleen dat dit veel meer gaat gebeuren.
met als slachtoffer de supporter en het voetbal.
Ow ok, dan had ik je even verkeerd begrepen. Sorry man.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 21 september 2013 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 16:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

23 maart 1997.....Heeft alleen niks met burgemeesters te maken
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 21 september 2013 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 17:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

23 maart 1997.....Heeft alleen niks met burgemeesters te maken
Inderdaad een zwarte dag voor Ajax. 17 april 2005 was de laatste grote slagveld tussen Ajax en Feyenoord-supporters. Al moet gezegd worden dat daar meer fout is gegaan bij de lokale driehoek dan wij allemaal weten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 21 september 2013 - 17:35   quote  deeplink  
Oja ff wat anders.....ik vind het woordje "verneuken" in jouw topic titel aanstootgevend ....kan je dat niet vervangen door bv.... "verknoeien" of "verpesten" ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 21 september 2013 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 17:35 schreef Nenam_tiL het volgende:
Oja ff wat anders.....ik vind het woordje "verneuken" in jouw topic titel aanstootgevend ....kan je dat niet vervangen door bv.... "verknoeien" of "verpesten" ;-)
Nee, ik verwoord de titel zoals ik het voel. En ik voel me verneukt door die kansloze burgemeesters met hun achterlijke en domme regeltjes.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 21 september 2013 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 16:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daar gaat deze discussie niet om Natjos. Deze discussie gaat om burgemeesters van diverse gemeenten die op allerlei manieren proberen de supporters weg te houden en de media de verhalen verdraaien.
joh, maar je zegt dat de politie verwacht dat er 700 fans komen en dat de media altijd verhalen helemaal omdraaien...

ik probeer alleen maar te zeggen dat er zondag ook gewoon Ajax-supporters in het stadion zitten die zich wel 'gewoon' gedragen.
daar hoor je natuurlijk nooit wat van, ik probeer alleen maar te laten zien dat ik het met je eens ben over het feit dat de media veel opblaast..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2013 door NatjosFC --
bully
 bully - zaterdag 21 september 2013 - 19:34   quote  deeplink  
Eindhovense Ajacied meldt zich met ludieke actie bij PSV

Nu duidelijk is dat er zondagmiddag geen Ajax-supporters aanwezig zullen zijn bij de topper tegen PSV, dacht een Eindhovense Ajax-fan een balletje op te gooien bij de directie van PSV. De fan heeft in een e-mail gevraagd of hij als enige supporter plaats mag nemen in het uitvak van het Philips Stadion.

Olaf Peeters woont al ruim 25 jaar in Eindhoven, maar heeft nog altijd een zwak voor Ajax. De supporter hoopt via de e-mail aan PSV dat hij toegelaten zal worden tot het uitvak. Dat schrijft het Eindhovens Dagblad zaterdag. PSV heeft nog niet gereageerd op de e-mail van de fan.

Eerder deze week werd duidelijk dat er toch geen geen Ajax-supporters bij de wedstrijd tegen PSV aanwezig zullen zijn. Door werkzaamheden aan het spoor kunnen de Amsterdammers niet via de verplichte combiregeling naar het stadion vervoerd worden. Ajax spande een kort geding aan, maar dat had geen succes.
http://www.soccernews.nl/news/210542/Eindhovense_Ajacied_meldt_zich_met_ludieke_actie_bij_PSV?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 21 september 2013 - 19:53   quote  deeplink  
gewoon domme actie... niet aan mee doen...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 21 september 2013 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 19:53 schreef NatjosFC het volgende:
gewoon domme actie... niet aan mee doen...
Wat is een domme actie. Dat van die eenling of dat van de Ajax-supporters die op eigen vervoer nu naar Eindhoven gaan?
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 21 september 2013 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 19:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat is een domme actie. Dat van die eenling of dat van de Ajax-supporters die op eigen vervoer nu naar Eindhoven gaan?
van die eenling...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 21 september 2013 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 19:56 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

van die eenling...
Vind ik overigens wel een goede stunt van die beste man. En als protest naar die kutburgemeester ook wel gepast. Overigens kan ik me nog eens zo'n actie herinneren van het bestuur wat toen plaatsnam in het uitvak toen de supporters niet mee mochten naar Heerenveen. Toen kregen we met 5-1 aan de broek, dus doe maar niet. ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 21 september 2013 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 19:34 schreef bully het volgende:
Eindhovense Ajacied meldt zich met ludieke actie bij PSV

Nu duidelijk is dat er zondagmiddag geen Ajax-supporters aanwezig zullen zijn bij de topper tegen PSV, dacht een Eindhovense Ajax-fan een balletje op te gooien bij de directie van PSV. De fan heeft in een e-mail gevraagd of hij als enige supporter plaats mag nemen in het uitvak van het Philips Stadion.

Olaf Peeters woont al ruim 25 jaar in Eindhoven, maar heeft nog altijd een zwak voor Ajax. De supporter hoopt via de e-mail aan PSV dat hij toegelaten zal worden tot het uitvak. Dat schrijft het Eindhovens Dagblad zaterdag. PSV heeft nog niet gereageerd op de e-mail van de fan.

Eerder deze week werd duidelijk dat er toch geen geen Ajax-supporters bij de wedstrijd tegen PSV aanwezig zullen zijn. Door werkzaamheden aan het spoor kunnen de Amsterdammers niet via de verplichte combiregeling naar het stadion vervoerd worden. Ajax spande een kort geding aan, maar dat had geen succes.
http://www.soccernews.nl/news/210542/Eindhovense_Ajacied_meldt_zich_met_ludieke_actie_bij_PSV?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Zou bijna denken dat dit een stunt is van Eindhovense Ajaxfan. Een lid van het forum alhier. ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2013 door Ajax Warrior --
Robinho
 Robinho - zaterdag 21 september 2013 - 20:05   quote  deeplink  
Óf Jack?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2013 door Robinho --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 21 september 2013 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 20:05 schreef Robinho het volgende:
Óf Jack?
Die woont volgens mij niet in Eindhoven toch?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 21 september 2013 - 20:27   quote  deeplink  
Ik vind hem ook best wel geniaal hoor haha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 september 2013 - 22:12   quote  deeplink  
Klopt!
bully
 bully - zaterdag 21 september 2013 - 22:31   quote  deeplink  
zou wel leuk zijn als Ajax met 0-3 voorstaat en hij loopt in zijn eentje tezingen in een stil philipsstadion.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 september 2013 - 22:35   quote  deeplink  
geen probleem hahaha
bully
 bully - zaterdag 21 september 2013 - 22:54   quote  deeplink  
Politie zoekt Ajax-supporters
Bron: Brabants Dagblad |

De politie is op zoek naar een aantal Ajax-supporters, dat meldt het Brabants Dagblad. De Ajacieden willen protesteren tegen het besluit van de rechter. Die gaf namelijk de gemeente Eindhoven het recht om de Ajax-aanhang niet binnen te laten aanstaande zondag.

De ME is ingezet en agenten controleren voertuigen in Boxtel, Schijndel en Sint-Michielsgestel. Het duel gaat om 16:30 uur van start in het Philips Stadion.
http://www.ed.nl/regio/eindhoven/politie-zoekt-ajax-supporters-1.4016564?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 september 2013 - 23:59   quote  deeplink  
Ze zijn helemaal van het padje daar in Eindhoven...waar gaat het naar toe met dit soort burgemeesters in Nederland, ik zie het als een vorm van discriminatie!!
Zijn onze supporters dan zo agressief ??? Nee zo maak je ze agressief!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 september 2013 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 22:54 schreef bully het volgende:
Politie zoekt Ajax-supporters
Bron: Brabants Dagblad |

De politie is op zoek naar een aantal Ajax-supporters, dat meldt het Brabants Dagblad. De Ajacieden willen protesteren tegen het besluit van de rechter. Die gaf namelijk de gemeente Eindhoven het recht om de Ajax-aanhang niet binnen te laten aanstaande zondag.

De ME is ingezet en agenten controleren voertuigen in Boxtel, Schijndel en Sint-Michielsgestel. Het duel gaat om 16:30 uur van start in het Philips Stadion.
http://www.ed.nl/regio/eindhoven/politie-zoekt-ajax-supporters-1.4016564?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Whahahahaha en de media blijft maar achter die burgemeester aanlopen. Lijken wel razzia's die we nu houden, maar dan op auto's. Pffffffffff slappe zooi daar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 september 2013 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 23:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ze zijn helemaal van het padje daar in Eindhoven...waar gaat het naar toe met dit soort burgemeesters in Nederland, ik zie het als een vorm van discriminatie!!
Zijn onze supporters dan zo agressief ??? Nee zo maak je ze agressief!!
Helemaal eens man. Door dit soort zaken zorg je enkel voor irritatie. Niet het gesprek willen aangaan, vervolgens alle hulp uit de wind slaan en blijven tegenhouden. Tja, dan moet je als burgemeester nu ook maar de gevolgen overzien.
VVout
 VVout - zondag 22 september 2013 - 13:05   quote  deeplink  
Dadelijk richten ze nog werkkampen in op schiermeeuwenoog, klojos. Democratie hoezo, deze keer slaan ze de plank wel weer volledig mis(Zie wedsrijdtopic PSV-Ajax). Gezellig met zijn alle op ballet in een tutuke wat denken ze eigenlijk allemaal wel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Burgemeesters verneuken het voetbal steeds meer

0.0065641