|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Weinig aan toe te voegen. Ben helemaal klaar met Vermeer! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En hier nog iemand.... + 1000 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ook ik ben het er mee eens.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Overigens kan ik nog 10 topics maken met spelers die uit het elftal moeten, maar laten we het hier alsjeblieft alleen over Vermeer hebben.
Door zijn gegrabbel begint de kentering in deze wedstrijd. De 1-0 was het startsein voor pisvee om erover heen te wandelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 18:27 schreef Ajax Warrior het volgende:Overigens kan ik nog 10 topics maken met spelers die uit het elftal moeten, maar laten we het hier alsjeblieft alleen over Vermeer hebben. Door zijn gegrabbel begint de kentering in deze wedstrijd. De 1-0 was het startsein voor pisvee om erover heen te wandelen. Ik vind trouwens dat de grootste fout van die eerste goal bij de Jong en van Rhijn ligt, die lijdden compleet zinloos balverlies op de eigen achterlijn.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 18:32 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind trouwens dat de grootste fout van die eerste goal bij de Jong en van Rhijn ligt, die lijdden compleet zinloos balverlies op de eigen achterlijn.. Dat overigens ook, maar als je vervolgens zo een bal wil pakken als keeper. Dan gaat het helemaal fout. Overigens begin ik een beetje Grandel-gevoelens bij Vermeer te krijgen. Die oud-keeper van Utrecht. Ook wel het befaamde Grandelletje. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 18:36 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat overigens ook, maar als je vervolgens zo een bal wil pakken als keeper. Dan gaat het helemaal fout. Overigens begin ik een beetje Grandel-gevoelens bij Vermeer te krijgen. Die oud-keeper van Utrecht. Ook wel het befaamde Grandelletje. Helemaal mee eens..
Het doet mij een beetje denken aan het Menzo verhaal. Er werden ook toen een aantal spelers verkocht die belangrijk waren, er was al langere tijd twijfel over de "donkere" Menzo ( Vermeer) en toen kwam de "lange blanke" vd Sar. ( Cilissenn)
Overigens totaal niet dicriminerend bedoelt..
Kortom, komt dus goed, over twee jaar staat de cup met de grote oren in Amsterdam.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 18:40 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal mee eens.. Het doet mij een beetje denken aan het Menzo verhaal. Er werden ook toen een aantal spelers verkocht die belangrijk waren, er was al langere tijd twijfel over de "donkere" Menzo ( Vermeer) en toen kwam de "lange blanke" vd Sar. ( Cilissenn) Overigens totaal niet dicriminerend bedoelt.. Kortom, komt dus goed, over twee jaar staat de cup met de grote oren in Amsterdam.. Dat laatste............... pfffffffffff kunnen we alleen maar van dromen! Maar als je gelijk krijgt, kus ik een week lang je voeten. ;-) |
|
|
|
|
Noordkoreavangaal
|
|
|
Waarom zit Frank dB niet op dit forum? |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Dit begrijp ik wel, maar wat je ook vindt Vermeer is een echt Ajax mannetje. Kijk we zijn nu 3 x achter elkaar kampioen geworden ok geweldig maar ik heb de afgelopen jaren wel naar een elftal gekeken wat voor Nederlandse begrippen misschien top was maar Europees heel matig op een paar wedstrijden na. Dit elftal had zeker en financieel kon het ook wel versterkt moeten worden, en dan kan Overmars zich niet schoon praten met ik heb van Ginkel geprobeerd te halen. En nu raakten we ook nog 2 sterkhouders kwijt en dat jaar ervoor ook al. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik acht de kans nu zeker aannemelijk dat het gaat gebeuren. Maar daarmee win je nog niet overtuigend ineens wedstrijden. De directie heeft gekozen voor dit beleid. Ajax wilde op het laatst nog bepaalde spelers aantrekken. En hiermee zie je al dat ze verkeerd gegokt hadden. Toch wel de eerste duidelijke fout die gemaakt is. Nu is er nog geen crisis. Maar......Ajax zal haar publiek ook tevreden willen en moeten houden. Daar heb je resultaten en goed voetbal voor nodig. Dit ontbreekt alle twee op dit moment bij Ajax. Daar is iedereen het wel over eens. Maar de vraag is nu; kan Ajax met deze spelersgroep het tij keren en op wat voor termijn? Ajax heeft toch risico genomen met het beleid dat gevoerd wordt. Kwa inzicht van bijvoorbeeld Overmars ben ik nog niet overtuigd. De Boer hoeft zich niet opnieuw te bewijzen, want ook hij is en blijft afhankelijk van het spelersmateriaal. De komende tijd zal steeds duidelijker worden of Ajax er goed aan heeft gedaan om zo behouden op te stellen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2013 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
anneke
|
|
|
nu word er een ander kampioen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 19:09 schreef Bobby1972 het volgende:Ik acht de kans nu zeker aannemelijk dat het gaat gebeuren. Maar daarmee win je nog niet overtuigend ineens wedstrijden. De directie heeft gekozen voor dit beleid. Ajax wilde op het laatst nog bepaalde spelers aantrekken. En hiermee zie je al dat ze verkeerd gegokt hadden. Toch wel de eerste duidelijke fout die gemaakt is. Nu is er nog geen crisis. Maar......Ajax zal haar publiek ook tevreden willen en moeten houden. Daar heb je resultaten en goed voetbal voor nodig. Dit ontbreekt alle twee op dit moment bij Ajax. Daar is iedereen het wel over eens. Maar de vraag is nu; kan Ajax met deze spelersgroep het tij keren en op wat voor termijn? Ajax heeft toch risico genomen met het beleid dat gevoerd wordt. Kwa inzicht van bijvoorbeeld Overmars ben ik nog niet overtuigd. De Boer hoeft zich niet opnieuw te bewijzen, want ook hij is en blijft afhankelijk van het spelersmateriaal. De komende tijd zal steeds duidelijker worden of Ajax er goed aan heeft gedaan om zo behouden op te stellen. Tja Vermeer heb ik nooit een topper gevonden... Vindt hem echt geen uitstraling hebben. Geef Cillisen maar een wedstrijd of 5 tot 10.. Dan kunnen we oordelen wie er hoort te staan. Lijkt wel of er express zo gehandeld wordt seizoenskaarten zijn de deur uit en de toppers worden verkocht. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Vermeer zelf vind het allemaal wel meevallen lijkt het wel als ik zijn interview bekijk. 'het zal zeker niet de laatste keer zijn' , over dat hij de bal los laat. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik hoop voor de directie van Ajax dat zij hun toeschouwers snel weer tevreden kunnen stellen.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 19:22 schreef Boudewijn het volgende:Vermeer zelf vind het allemaal wel meevallen lijkt het wel als ik zijn interview bekijk. 'het zal zeker niet de laatste keer zijn' , over dat hij de bal los laat. Dus totaal geen zelfreflectie en tijd voor een tijdje banken. Opbokken ermee, dit soort ballen moet je klem hebben! |
|
|
|
|
Jopie klep
|
|
|
Als je als 2e keeper met een goede staat van dienst nu nog niet aan de bak mag, kom je bij deze club nooit meer aan spelen toe. Of vermeer moet niet meer kunnen spelen |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Vermeer heeft zichzelf in feite nog meer onderdruk gezet. Dan kun je als de Boer maar 1 ding doen...... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 18:27 schreef Ajax Warrior het volgende:Overigens kan ik nog 10 topics maken met spelers die uit het elftal moeten, maar laten we het hier alsjeblieft alleen over Vermeer hebben. Door zijn gegrabbel begint de kentering in deze wedstrijd. De 1-0 was het startsein voor pisvee om erover heen te wandelen. Het is PSV , ouwe krijger..
Mr het standpunt is bijzonder duidelijk.... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Persoonlijk denk ik dat de Boer Vermeer helpt door hem op de bank te zetten. Omdat hij daarmee misschien zich weer beter kan gaan focussen. Vergeet niet dat Vermeer een belangrijk aandeel had in het kampioenschap van vorig jaar. Dus is iedereen ermee geholpen (ook wij!!) dat hij op de bank komt!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: feli man! maar doet wel pijn~ |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
mennobakker
|
|
|
Ik vind het niet helemaal terecht al deze kritiek op deze jongen. Oke , het feit is dat hij inmiddels wat blunders heeft begaan, maar deze jongen heeft ook meermaals voor ons wedstrijden gewonnen. Is het niet zo dat als collega's over jou op het werk slecht praten, dat jij minder en minder gaat presteren omdat jij je deze kritiek aantrek en juist extra je best gaat doen om deze kritiek om te draaien? Dit kan dan 2 kanten op gaan of je gaat beter en beter presteren of het werkt je juist tegen... Dit laatste is wat Vermeer overkomt, ik denk dat Frank deze jongen in bescherming moet nemen, want het is een fantastische keeper nog steeds. Frank moet Vermeer gewoon 2 of 3 wedstrijden rust gunnen of met iemand gaan praten, voor mentale ondersteuning en misschien ook even met van der Sar over hoe hij hier in zijn carrière mee omging en dan geloof ik dat Kenneth er gewoon weer staat binnenkort. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Voor mij is het gewoon die teringclub uit Aidshoven. Niets meer en niets minder. Dus de benaming die ik die tyfusclub geef klopt gewoon, maar bedankt voor het meedenken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 19:34 schreef Bobby1972 het volgende:Persoonlijk denk ik dat de Boer Vermeer helpt door hem op de bank te zetten. Omdat hij daarmee misschien zich weer beter kan gaan focussen. Vergeet niet dat Vermeer een belangrijk aandeel had in het kampioenschap van vorig jaar. Dus is iedereen ermee geholpen (ook wij!!) dat hij op de bank komt!! eens bobby!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Omdat hij in de bus zit.... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik hoop dat de Boer ook verder kan kijken dan de neus lang is van Cocu :) |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 20:08 schreef mennobakker het volgende:Ik vind het niet helemaal terecht al deze kritiek op deze jongen. Oke , het feit is dat hij inmiddels wat blunders heeft begaan, maar deze jongen heeft ook meermaals voor ons wedstrijden gewonnen. Is het niet zo dat als collega's over jou op het werk slecht praten, dat jij minder en minder gaat presteren omdat jij je deze kritiek aantrek en juist extra je best gaat doen om deze kritiek om te draaien? Dit kan dan 2 kanten op gaan of je gaat beter en beter presteren of het werkt je juist tegen... Dit laatste is wat Vermeer overkomt, ik denk dat Frank deze jongen in bescherming moet nemen, want het is een fantastische keeper nog steeds. Frank moet Vermeer gewoon 2 of 3 wedstrijden rust gunnen of met iemand gaan praten, voor mentale ondersteuning en misschien ook even met van der Sar over hoe hij hier in zijn carrière mee omging en dan geloof ik dat Kenneth er gewoon weer staat binnenkort. hij heeft vaak reddingen gedaan klopt. maar heeft mij nog nooit overtuigt. en ook veel van zijn reddingen kwamen voort uit zijn eigen fouten. denk daarom ook niet dat we met een andere keeper een kampioensschap hadden misgelopen. heb hem nooit een goede keeper voor Ajax gevonden toen niet en nu niet. maar zal hem nooit afvallen als persoon. hij heeft zijn best gedaan maar had niet de kwaliteit. maar heeft zich altijd als een echte Ajacied gedragen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 20:30 schreef bully het volgende:[..] hij heeft vaak reddingen gedaan klopt. maar heeft mij nog nooit overtuigt. en ook veel van zijn reddingen kwamen voort uit zijn eigen fouten. denk daarom ook niet dat we met een andere keeper een kampioensschap hadden misgelopen. heb hem nooit een goede keeper voor Ajax gevonden toen niet en nu niet. maar zal hem nooit afvallen als persoon. hij heeft zijn best gedaan maar had niet de kwaliteit. maar heeft zich altijd als een echte Ajacied gedragen. Velen zien door zijn reddingen de blunders niet meer. Lijkt wel of hij heilig verklaard is.. Hij heeft mij ook nooit kunnen bekoren. Een keeper hoort toch ook af en toe ballen te stoppen? Hij maakt gewoon te vaak blunders en vooral dit seizoen kost hij je akkeen maar punten. Tegen Zwolle kwamen we nog goed weg vandaag verneukt hij de wedstrijd door een makkelijke bal te lossen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Cillissen alleen maakt ons geen kampioen warrior |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 20:38 schreef Hummel10 het volgende:[..] Velen zien door zijn reddingen de blunders niet meer. Lijkt wel of hij heilig verklaard is.. Hij heeft mij ook nooit kunnen bekoren. Een keeper hoort toch ook af en toe ballen te stoppen? Hij maakt gewoon te vaak blunders en vooral dit seizoen kost hij je akkeen maar punten. Tegen Zwolle kwamen we nog goed weg vandaag verneukt hij de wedstrijd door een makkelijke bal te lossen. mee eens |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Klopt Joduh, daarom zei ik ook dat er meer spelers een topic verdiende maar ik geen zin had om deze allemaal te moeten maken. ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ik Kenneth gevoel... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 21:14 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Klopt Joduh, daarom zei ik ook dat er meer spelers een topic verdiende maar ik geen zin had om deze allemaal te moeten maken. ;-) Vermeer keept net zo beroerd als de rest voetbalt ouwe.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Kijk jij veel naar gordon leipo? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jep, de enige die vandaag een beetje redelijk speelde was Serero. Maar met een drama aanvallers voor je heeft het dan ook weinig zin. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
quote: val ik hier nu van mijn stoel Remco????? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 21:26 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jep, de enige die vandaag een beetje redelijk speelde was Serero. Maar met een drama aanvallers voor je heeft het dan ook weinig zin. Kijk wat je typt ouwe.... Beetje redelijk....? Triest man.... Ajax onwaardig! Stuk voor stuk! En blind dan??? Alles terug!!!!!! Haha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 21:30 schreef joduh het volgende:[..] Kijk wat je typt ouwe.... Beetje redelijk....? Triest man.... Ajax onwaardig! Stuk voor stuk! En blind dan??? Alles terug!!!!!! Haha Blind en Van Rhijn zijn spelers waarvan ik ga janken als ik zie hoe ze een duel ingaan. Totaal geen strijd. Zijn bang dat hun teennagel breekt als ze een bal moeten blokken. Zulke spelers ga je het niet mee redden, maar dat roep ik al tijden. Ben al bijna 1,5 jaar klaar met Blind.
En inderdaad man, eigenlijk is het Ajax onwaardig als er maar 1 speler is die ik een beetje redelijk vond spelen. Tis gewoon een schande en ze moeten hun ogen uit de kop schamen. |
|
|
|
|
Noordkoreavangaal
|
|
|
Waren niet goedkoop: Cillessen, vdHoorn, Duarte zijn bijelkaar voor ruim 10 miljoen gekocht en zij schitterden vanmiddag weer.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Dat is helaas de werkelijkheid! We hebben geen sterspelers meer over en teveel net niet spelers: Vermeer Schone Poulsen Moisander Sigtorsson Blind De Jong Sana
De rest heeft nog wel potentie maar alleen daarmee redt je het ook niet. Maar heb hier al vaak gelezen dat we er over 3 jaar weer staan dus lekker bouwen! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 21:35 schreef Noordkoreavangaal het volgende:Waren niet goedkoop: Cillessen, vdHoorn, Duarte zijn bijelkaar voor ruim 10 miljoen gekocht en zij schitterden vanmiddag weer.. Goede aankopen toch? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 21:35 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dat is helaas de werkelijkheid! We hebben geen sterspelers meer over en teveel net niet spelers: Vermeer Schone Poulsen Moisander Sigtorsson Blind De Jong Sana De rest heeft nog wel potentie maar alleen daarmee redt je het ook niet. Maar heb hier al vaak gelezen dat we er over 3 jaar weer staan dus lekker bouwen! Yes, gelukkig beginnen steeds meer mensen Blind te benoemen. Sta er niet meer alleen voor. ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Proberen ja, maar niet verwachten dat hij ineens een heel stuk beter is dan Vermeer. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 21:40 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Yes, gelukkig beginnen steeds meer mensen Blind te benoemen. Sta er niet meer alleen voor. ;-) Weet er nog een....een zekere Koppers speelt hardstikke goed bij Twente... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: En bij Ajax was hij niet goed genoeg. |
|
|
|