|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat bedoel ik Hasjkoph.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jep, maak er maar een topic over. ;-) |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 21:35 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dat is helaas de werkelijkheid! We hebben geen sterspelers meer over en teveel net niet spelers: Vermeer Schone Poulsen Moisander Sigtorsson Blind De Jong Sana De rest heeft nog wel potentie maar alleen daarmee redt je het ook niet. Maar heb hier al vaak gelezen dat we er over 3 jaar weer staan dus lekker bouwen! denk niet dat je de Jong een net niet speler kan noemen. die is belangrijker als menigeen denkt. als die ook nog weg valt hou je helemaal niks meer over. blind vind ik hier ook niet bij horen. is natuurlijk geen topper maar doet het naar behoren. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Is er al 1 alleen niet met hoofdletters...hahaha |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Je kan hem zelf aanpassen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 21:48 schreef bully het volgende:[..] denk niet dat je de Jong een net niet speler kan noemen. die is belangrijker als menigeen denkt. als die ook nog weg valt hou je helemaal niks meer over. blind vind ik hier ook niet bij horen. is natuurlijk geen topper maar doet het naar behoren. Blind is een goede voetballer als hij in vorm is...weet altijd goed de vrijstaande man te vinden jammer dat hij snelheid mist... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 21:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Blind is een goede voetballer als hij in vorm is...weet altijd goed de vrijstaande man te vinden jammer dat hij snelheid mist... En zo jammer dat die vrijstaande man altijd achter hem staat man.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
soccer
|
|
|
Wie garandeert mij dat Cillissen geen fouten maakt? En dezelfde reddingen maakt als Vermeer?
En als je als CVM Bazour op gaat stellen denk ik dat het een nog groter drama wordt. Deze jongen moet nog veel leren. |
|
|
|
|
Danielson 1448
|
|
|
Toch is het raar met Jaap Stam en Frank de Boer als trainer dat de tegenstanders van Ajax zo makkelijk vrij voor de keeper staan. |
|
|
|
|
AFC020
|
|
|
Het is gewoon duidelijk dat er geen balans in het team zit. Het loopt niet, de vastigheden zijn er niet zoals vorig seizoen. Ik denk dat je gewoon de jeugd maar een kans moet geven zodat je echt naar een vast team voor de toekomst kan bouwen. Dus niet na een week weer 2 a 3 mutaties aanbrengen.
Dus zoiets: DM: Cillessen RB:Tete RCV:Van Rhijn LCV:Denswil LB:Boilesen CVM:Lobotka/Bazoer CAM:De Jong/Andersen CAM:Duarte/Serero/Meleg RB:? SP: Bojan/Sigthorsson/Hoesen LB: Fischer(echt de vorm niet, maar wel een groot talent dus speelminuten blijven maken)
Vermeer, Blind, Moisander, Schöne, Poulsen, Sana hebben gewoon niet het niveau waar ajax naar streeft.
Twijfel: Sigthorsson(Prima spits, mits juiste tactiek met juiste spelers om zich heen) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik wil niet graag mijn gelijk halen maar ik krijs al een jaar over het vervangen van Vermeer ,maar hij is het doel nog niet uit want onze Frankie is gewoon zo,n eigenwijze zaanstreker ik denk dat wij Vermeer er uit moeten schoppen helaas. Ik vind het jammer want hij is een simpathieke gozer maar helaas geen top keeper, dus Frank doe je plicht wat je al veel eerder had moeten doen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Grabbel hahahahaha prachtig narreke... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 23:09 schreef Danielson 1448 het volgende:Toch is het raar met Jaap Stam en Frank de Boer als trainer dat de tegenstanders van Ajax zo makkelijk vrij voor de keeper staan. Nou dat vind ik dus ook!! Goed punt Danielson.... |
|
|
|
|
Noordkoreavangaal
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 23:15 schreef AFC020 het volgende:Het is gewoon duidelijk dat er geen balans in het team zit. Het loopt niet, de vastigheden zijn er niet zoals vorig seizoen. Ik denk dat je gewoon de jeugd maar een kans moet geven zodat je echt naar een vast team voor de toekomst kan bouwen. Dus niet na een week weer 2 a 3 mutaties aanbrengen. Dus zoiets: DM: Cillessen RB:Tete RCV:Van Rhijn LCV:Denswil LB:Boilesen CVM:Lobotka/Bazoer CAM:De Jong/Andersen CAM:Duarte/Serero/Meleg RB:? SP: Bojan/Sigthorsson/Hoesen LB: Fischer(echt de vorm niet, maar wel een groot talent dus speelminuten blijven maken) Vermeer, Blind, Moisander, Schöne, Poulsen, Sana hebben gewoon niet het niveau waar ajax naar streeft. Twijfel: Sigthorsson(Prima spits, mits juiste tactiek met juiste spelers om zich heen) We moeten niet alles zo drastisch omgooien is mijn mening....Cllessen ok....Bazoer voor CVM en Hoessen in de spits.... |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Iemand die al een tijdje uit vorm is, moet al dan niet tijdelijk, het elftal uit. Cillessen zal vanaf nu de komende tijd keepen en ook hij zal niet na de eerste de beste fout er weer uitgehaald worden. Dat er in het veld nog wat aanpassingen zullen volgen lijkt me ook duidelijk |
|
|
|
|
Noordkoreavangaal
|
|
|
Hoessen bij gebrek aan beter maar is ook niet top |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Mensen. Laten we even gewoon simpel en reëel de zaak bekijken. Er zijn nog altijd mensen hier die vinden dat Vermeer krediet verdiend. Vermeer heeft ons punten opgeleverd en ook veel punten doen verliezen.
Aan allen die vinden dat Vermeer in het doel moet blijven, vraag je zelf eens het volgende af:
Wat gebeurd er tijdens een wedstrijd als een speler ondermaats presteert? Deze word gewisseld. Wat als deze speler heel vaak ondermaats presteert? Dan komt die er normaal gesproken voorlopig niet meer in. (Boer is de enige ongeveer die het niet doet, maar daar gaat het nu niet om) Zijn vervanger staat klaar om wel zichzelf te bewijzen.
Wat als de keeper ondermaats presteert in een wedstrijd? Normaal gesproken laat je deze staan, want wissel je deze, dan breek je hem volledig, want dit gebeurd normaal niet ten opzichte van een veldspeler. Wat als de keeper stelselmatig ondermaats presteert? Dan behandel je gewoon als iedere andere speler en vervang je hem voor diegene die wel zijn taak kan uitoefenen.
Ik lees dat veel mensen hier dat hij belangrijk is geweest in wedstrijden en dat hij ons punten opgeleverd heeft.
We kunnen er lang of kort over praten, maar voetballen is voor hun hun WERK. Als je je werk niet goed doet, lig je eruit, nadat je je hebt geprobeerd te verbeteren. Het is simpelweg Vermeers werk om de ballen uit de goal te houden en niet te gaan friemelen alsof er boter aan zijn handschoenen zit. Aangezien hij dit al een tijd doet nu en zich niet verbeterd moet hij dus vervangen worden.
Vinden jullie nu nog steeds dat hij moet blijven staan? Waarom moet een keeper wel blijven staan en een veldspeler het veld ruimen wanneer ze beide niet presteren?
Denk daar maar eens over na. |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 21:40 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Yes, gelukkig beginnen steeds meer mensen Blind te benoemen. Sta er niet meer alleen voor. ;-) Stel je niet zo aan! Blind heeft vorig jaar de sterren van de hemel gespeeld, niet voor niets Ajacied van het jaar... Nee, hij doet het nog niet zo goed dit seizoen, maar wie wel? Blind was tegen barca gewoon de beste trouwens... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 00:31 schreef MBB het volgende:[..] Stel je niet zo aan! Blind heeft vorig jaar de sterren van de hemel gespeeld, niet voor niets Ajacied van het jaar... Nee, hij doet het nog niet zo goed dit seizoen, maar wie wel? Blind was tegen barca gewoon de beste trouwens... Nee dat was Duarte veruit. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 20:13 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Voor mij is het gewoon die teringclub uit Aidshoven. Niets meer en niets minder. Dus de benaming die ik die tyfusclub geef klopt gewoon, maar bedankt voor het meedenken. Heel volwassen ook! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 23:15 schreef AFC020 het volgende:Het is gewoon duidelijk dat er geen balans in het team zit. Het loopt niet, de vastigheden zijn er niet zoals vorig seizoen. Ik denk dat je gewoon de jeugd maar een kans moet geven zodat je echt naar een vast team voor de toekomst kan bouwen. Dus niet na een week weer 2 a 3 mutaties aanbrengen. Dus zoiets: DM: Cillessen RB:Tete RCV:Van Rhijn LCV:Denswil LB:Boilesen CVM:Lobotka/Bazoer CAM:De Jong/Andersen CAM:Duarte/Serero/Meleg RB:? SP: Bojan/Sigthorsson/Hoesen LB: Fischer(echt de vorm niet, maar wel een groot talent dus speelminuten blijven maken) Vermeer, Blind, Moisander, Schöne, Poulsen, Sana hebben gewoon niet het niveau waar ajax naar streeft. Twijfel: Sigthorsson(Prima spits, mits juiste tactiek met juiste spelers om zich heen) Tete als rechtsback? Dat meen je toch werkelijk niet? Heb hem meermalen mogen aanschouwen bij Jong Ajax, maar zowel links- als rechtsback een drama. Zelfs een grotere drama dan Blind of Van Rhijn. De backs moeten eens leren direct op de man te dekken en niet 5 - 8 meter van de speler af. Daarnaast moeten ze eens leren dat ze hun teennagel heus niet afbreken wanneer ze een buitenspeler van de tegenstander afstoppen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 20:08 schreef mennobakker het volgende:Ik vind het niet helemaal terecht al deze kritiek op deze jongen. Oke , het feit is dat hij inmiddels wat blunders heeft begaan, maar deze jongen heeft ook meermaals voor ons wedstrijden gewonnen. Is het niet zo dat als collega's over jou op het werk slecht praten, dat jij minder en minder gaat presteren omdat jij je deze kritiek aantrek en juist extra je best gaat doen om deze kritiek om te draaien? Dit kan dan 2 kanten op gaan of je gaat beter en beter presteren of het werkt je juist tegen... Dit laatste is wat Vermeer overkomt, ik denk dat Frank deze jongen in bescherming moet nemen, want het is een fantastische keeper nog steeds. Frank moet Vermeer gewoon 2 of 3 wedstrijden rust gunnen of met iemand gaan praten, voor mentale ondersteuning en misschien ook even met van der Sar over hoe hij hier in zijn carrière mee omging en dan geloof ik dat Kenneth er gewoon weer staat binnenkort. Beste Menno helaas voor Vermeer is hij nog nooit een top keeper geweest en zal het nooit worden hij maakt blunders en zal ze altijd maken zo als hij zelf al aangeeft, en dat komt beste Menno omdat hij techn/geen goede keeper is maar een totale reflex keeper en dat kan er best wel goed uit zien maar hij zal altijd zijn blunders blijven maken en had hij nooit eerste keeper van Ajax mogen worden. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Ook Koppers is middelmaat |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Gewoon vertrouwen houden in Vermeer :) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 23:03 schreef soccer het volgende:Wie garandeert mij dat Cillissen geen fouten maakt? En dezelfde reddingen maakt als Vermeer? En als je als CVM Bazour op gaat stellen denk ik dat het een nog groter drama wordt. Deze jongen moet nog veel leren. Heel simpel elke keeper maakt wel eens een fout dus ook Cillissen maar hij is gewoon een veel beter keeper die dus zeker minder fouten gaat maken als Vermeer. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Ja dat hoop jij natuurlijk zou ik ook zeggen maar helaas voor jou geven wij hem gratis aan PSV als tweede keeper achter Zoet !! trouwens Zoet is een goede keeper.Die had eerder bij het ned/team moeten zitten als Vermeer, maar ja dat was weer een van Gaal aktie. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 09:15 schreef nora het volgende:[..] Ja dat hoop jij natuurlijk zou ik ook zeggen maar helaas voor jou geven wij hem gratis aan PSV als tweede keeper achter Zoet !! trouwens Zoet is een goede keeper.Die had eerder bij het ned/team moeten zitten als Vermeer, maar ja dat was weer een van Gaal aktie. Geef mr hoor....
Zoet zit in de lift mr Vermeer zat terecht eerder bij Oranje.... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 18:32 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind trouwens dat de grootste fout van die eerste goal bij de Jong en van Rhijn ligt, die lijdden compleet zinloos balverlies op de eigen achterlijn.. Ze gaan zeker niet vrijuit maar de grootste fout ligt toch echt bij Vermeer. net als tegen Groningen. De 1-0 van Messi. De goal van Pique. Het is gewoon een juffertje in de zestien. Goede lijnkeeper maar voor de rest een groot drama |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 19:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dus totaal geen zelfreflectie en tijd voor een tijdje banken. Opbokken ermee, dit soort ballen moet je klem hebben! Echte jammer dat hij dan gratis de deur uit gaat lopen maar ja dit verlies moeten ze nemen want dit kan echt niet meer. Niet alleen voor de punten is het kut maar ook voor de verdedigers. Ik ben zelf verdediger en er is niks vervelende dan een onzekere factor in de zin van een keeper achter je te hebben |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 20:08 schreef mennobakker het volgende:Ik vind het niet helemaal terecht al deze kritiek op deze jongen. Oke , het feit is dat hij inmiddels wat blunders heeft begaan, maar deze jongen heeft ook meermaals voor ons wedstrijden gewonnen. Is het niet zo dat als collega's over jou op het werk slecht praten, dat jij minder en minder gaat presteren omdat jij je deze kritiek aantrek en juist extra je best gaat doen om deze kritiek om te draaien? Dit kan dan 2 kanten op gaan of je gaat beter en beter presteren of het werkt je juist tegen... Dit laatste is wat Vermeer overkomt, ik denk dat Frank deze jongen in bescherming moet nemen, want het is een fantastische keeper nog steeds. Frank moet Vermeer gewoon 2 of 3 wedstrijden rust gunnen of met iemand gaan praten, voor mentale ondersteuning en misschien ook even met van der Sar over hoe hij hier in zijn carrière mee omging en dan geloof ik dat Kenneth er gewoon weer staat binnenkort. Het is geen fantastsiche keeper en het is rare grabbelaar die bij elke voorzet een kans weggeeft. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2013 - 23:03 schreef soccer het volgende:Wie garandeert mij dat Cillissen geen fouten maakt? En dezelfde reddingen maakt als Vermeer? En als je als CVM Bazour op gaat stellen denk ik dat het een nog groter drama wordt. Deze jongen moet nog veel leren. Klopt echter is deze jongen 16/17 dus kan alleen maar BETER worden en heeft hij veel meer krediet. gewoon opstellen die handel |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
laulau
|
|
|
Vermeer maakt wel een fout, maar met Cillessen of zelfs met elke andere topkeeper had je hier verloren met een middenveld dat verdedigend stilstaat, met Schone, Serero en de Jong kun je niet spelen, alle 3 spelers zonder sprint op 10 a 20 meter, daar liep PSV continu zo doorheen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 10:29 schreef laulau het volgende:Vermeer maakt wel een fout, maar met Cillessen of zelfs met elke andere topkeeper had je hier verloren met een middenveld dat verdedigend stilstaat, met Schone, Serero en de Jong kun je niet spelen, alle 3 spelers zonder sprint op 10 a 20 meter, daar liep PSV continu zo doorheen. Totaal oneens. De kansen die psv kreeg in de eerste helft ontstonden alleen al door twee keer balverlies van Moisander. De 1-0 ging eerst de Jong de mist in en vermeer nog erger. De 2-0 is ongelukkig want de bal wordt van richting verandert. In de eerste helft was je na 20 minuten voetballende zo veel beter en moet je zelf de 0-1 maken en zelfs de eerste goede kans was van Bojan die gewoon een tikkie kreeg en daardoor over bal heen maaide. Wanneer dit team een tik krijgt dan stort het helemaal in. |
|
|
|
|
laulau
|
|
|
Kijk eens bij de 2-0, Willems kan gewoon naar de 16 wandelen onverdedigd, waar Schone volslagen slap een poot uitsteekt nog, dat is veel slechter nog dan de fouten van Moisander of Vermeer, niet datik Moisander zo goed vind dus, maar je kan tegen PSV of de eerste 8 a 9 in de Erdedivisie echt niet winnen als een back of een ander zomaar naar de rand 16 meter kan wandelen |
|
|
|
|
geert1
|
|
|
quote: Gefeliciteerd man, het doet zeer maar eerlijk is eerlijk, verdiend gewonnen. Tegen wie jullie gespeeld hebben weet ik niet ,maar ons aller Ajax was het zeker niet. Veel werk voor De Boer te verrichten. Waarschijnlijk het startsein van een dramatisch jaar. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 11:34 schreef geert1 het volgende:[..] Gefeliciteerd man, het doet zeer maar eerlijk is eerlijk, verdiend gewonnen. Tegen wie jullie gespeeld hebben weet ik niet ,maar ons aller Ajax was het zeker niet. Veel werk voor De Boer te verrichten. Waarschijnlijk het startsein van een dramatisch jaar. Sportief van je Geert! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 00:11 schreef Peterhs het volgende:Mensen. Laten we even gewoon simpel en reëel de zaak bekijken. Er zijn nog altijd mensen hier die vinden dat Vermeer krediet verdiend. Vermeer heeft ons punten opgeleverd en ook veel punten doen verliezen. Aan allen die vinden dat Vermeer in het doel moet blijven, vraag je zelf eens het volgende af: Wat gebeurd er tijdens een wedstrijd als een speler ondermaats presteert? Deze word gewisseld. Wat als deze speler heel vaak ondermaats presteert? Dan komt die er normaal gesproken voorlopig niet meer in. (Boer is de enige ongeveer die het niet doet, maar daar gaat het nu niet om) Zijn vervanger staat klaar om wel zichzelf te bewijzen. Wat als de keeper ondermaats presteert in een wedstrijd? Normaal gesproken laat je deze staan, want wissel je deze, dan breek je hem volledig, want dit gebeurd normaal niet ten opzichte van een veldspeler. Wat als de keeper stelselmatig ondermaats presteert? Dan behandel je gewoon als iedere andere speler en vervang je hem voor diegene die wel zijn taak kan uitoefenen. Ik lees dat veel mensen hier dat hij belangrijk is geweest in wedstrijden en dat hij ons punten opgeleverd heeft. We kunnen er lang of kort over praten, maar voetballen is voor hun hun WERK. Als je je werk niet goed doet, lig je eruit, nadat je je hebt geprobeerd te verbeteren. Het is simpelweg Vermeers werk om de ballen uit de goal te houden en niet te gaan friemelen alsof er boter aan zijn handschoenen zit. Aangezien hij dit al een tijd doet nu en zich niet verbeterd moet hij dus vervangen worden. Vinden jullie nu nog steeds dat hij moet blijven staan? Waarom moet een keeper wel blijven staan en een veldspeler het veld ruimen wanneer ze beide niet presteren? Denk daar maar eens over na. Beste Peterhs,
Ik heb er over nagedacht en kom tot de conclusie dat ik het (bijna) volledig met je eens ben (ja ik, ja) Hij had in mijn ogen ook al eerder zijn krediet verspeelt, maar ik denk dat hij op de trainingen het toch goed doet. Ik had zelf al na Barcaelona uit hem er uit gehaald, want het word alleen maar erger. Ik kan mij ook niet voorstellen dat Frank de Boer hem nu ook nog laat staan. Ik hoop wel dat Cilissen ook echt een eerlijke kans krijgt en dus niet na 1 fout weer terug naar de bank moet. Op hey moment dat een keeper echt goed is, zal de verdediging ook automatisch meer zelfvertrouwen krijgen. We vind ik dat van Rhijn inmiddels ook zijn krediet heeft verspeelt. Hij was alleen in het eerste seizoen goed, daarna zeer wisselvallig en zo zijn er idd meer. Ik ben geen coach, maar ik zou juist nu (aankomende woensdag te beginnen) heel veel spelers laten spelen die normaal op de bank zitten) en ook daarna laten staan, misschien moeten we de gifbeker verder leeg drinken, maar na 3 seizoenen kampioen is daar nu het moment voor aangebroken. Ook ben ik heel benieuwd of er idd gericht en goed ingekocht gaat worden zoals Overmars heeft laten optekenen en dat er dan ook niet (te veel) op de centen zal worden gezeten.
We zullen het zien.
Overigens denk ik nog steeds dat we ook nu kampioen kunnen worden. Ik weet het, het klinkt tegenstrijdig maar het niveau van onze competitie is voor de rest ook niet zo hoog dat het nu ineens een onoverkomelijk achterstand is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Cilissen op de goal ligeon rechtsback. Lobotka of bazoer op cvm en duarte rechtsbuiten. Boilesen linksback en de rest laten staan hoe het staat. Gewoon een paar weken laten spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kampioen kunnen we zeker nog worden. Staan maar een paar puntjes achter. Moeten alleen zorgen dat er nog voor de winter een goede serie neergezet gaat worden. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Laat het een voorbode zijn van een onverwacht hernieuwd tijdperk zoals wij deze eerder en ook toen onverwacht hadden...
Er was mijn grote vriend Stanley M. Goede keeper, maar zo nu en dan en toch ook met enige regelmaat een klein blundertje dat steeds vaker punten kostte. Achter hem was een tweede keeper, ene Edwin van der S. Een lange iets wat slungelig ogende Hollandse jongen....
Hij werd gevolgd door een goede jeugdige lichting dat in de loop van de volgende jaren steeds meer vorm kreeg, aangevuld met een aantal goede aankopen, waaronder ene nenamtiL, Finidi en Kanu.....
Ach ja en toen ging mijn wekker ! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Nu nog de wekker van Frankie ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 13:54 schreef remco k het volgende:Cilissen op de goal ligeon rechtsback. Lobotka of bazoer op cvm en duarte rechtsbuiten. Boilesen linksback en de rest laten staan hoe het staat. Gewoon een paar weken laten spelen. Jij wilt Blind eruit? |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
Dus met Cillessen is het lek boven!! Dream on!!! Zelfs met Cassilas of Buffon op goal hadden we gisteren ook een pak slaag gehad.
Als we het gaan hebben over fouten maken, dan kunnen we driekwart van het elftal naar de bank/tribune verwijzen. De eerste goal is een blunder, maar als De jong en Van Rhijn die bal gewoon wegtrappen i.p.v. mooi willen uitspelen, dan is er niks aan de hand. De goals die volgden zijn in mijn ogen frustrerender! Park kan ik weet niet hoeveel meter alleen op doel aflopen, Willems mag vrij schieten en ga zo maar door.
Misschien is het wel goed dat Cillessen op goal staat! Dan zal duidelijk worden dat het niet aan Vermeer heeft gelegen! Als Ajax namelijk zo blijft spelen als gisteren, dan kunnen we iedere week wel een 4-0 pak om de oren krijgen! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 16:17 schreef Breijan het volgende:Dus met Cillessen is het lek boven!! Dream on!!! Zelfs met Cassilas of Buffon op goal hadden we gisteren ook een pak slaag gehad. Als we het gaan hebben over fouten maken, dan kunnen we driekwart van het elftal naar de bank/tribune verwijzen. De eerste goal is een blunder, maar als De jong en Van Rhijn die bal gewoon wegtrappen i.p.v. mooi willen uitspelen, dan is er niks aan de hand. De goals die volgden zijn in mijn ogen frustrerender! Park kan ik weet niet hoeveel meter alleen op doel aflopen, Willems mag vrij schieten en ga zo maar door. Misschien is het wel goed dat Cillessen op goal staat! Dan zal duidelijk worden dat het niet aan Vermeer heeft gelegen! Als Ajax namelijk zo blijft spelen als gisteren, dan kunnen we iedere week wel een 4-0 pak om de oren krijgen! Gast, waar kom jij vandaan? Loopt maar te raaskallen over iets wat duidelijk niet het punt is van deze discussie!
Natuurlijk is de (zoveelste) fout van Vermeer niet de oorzaak van de nederlaag. Zoveel gezond verstand is op dit forum nog wel aanwezig geloof ik. Gaat erom dat op dit niveau geen plaats kan zijn voor iemand die structureel dezelfde soort fouten blijft maken!
Zeker niet wanneer je een zeer talentvolle aankoop op de bank hebt zitten die staat te popelen en ook al eerder heeft bewezen erg goed te zijn, zoniet completer en beter. ... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 16:46 schreef Stanley het volgende:[..] Gast, waar kom jij vandaan? Loopt maar te raaskallen over iets wat duidelijk niet het punt is van deze discussie! Natuurlijk is de (zoveelste) fout van Vermeer niet de oorzaak van de nederlaag. Zoveel gezond verstand is op dit forum nog wel aanwezig geloof ik. Gaat erom dat op dit niveau geen plaats kan zijn voor iemand die structureel dezelfde soort fouten blijft maken! Zeker niet wanneer je een zeer talentvolle aankoop op de bank hebt zitten die staat te popelen en ook al eerder heeft bewezen erg goed te zijn, zoniet completer en beter. ... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|