|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Nee man hij is vet goed! Heeft zich wel ontwikkeld was veel slechter heb hem wat keren vervloekt! Maar zal nooit de top halen helaas voor hem. We hebben helaas veel teveel van zulke spelers lopen! Dit Ajax zonder echte toppers is gewoon middelmaat wat ik al maanden roep! Talenten ja prutsers nee! Als dit toch een tussenjaar wordt (aangezien je al je toppers verkoopt) Gooi dan al je talenten er maar in kunnen ze vast wennen! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nee Blind is wat uit vorm maar kan het niveau aan, maar wat mij betreft mag hij Blind proberen op CVM plek en Bouilessen naar de RB positie, en uiteraard grabbelaar als tweede keeper en Cillissen als eerste keeper. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 17:55 schreef nora het volgende:Nee Blind is wat uit vorm maar kan het niveau aan, maar wat mij betreft mag hij Blind proberen op CVM plek en Bouilessen naar de RB positie, en uiteraard grabbelaar als tweede keeper en Cillissen als eerste keeper. Ajax is echt wel zijn top hoor veel hoger gaat hem niet worden. Net als Vermeer, Moisander, Poulsen, Schone en vergeet er vast nog wel 1. Zijn gewoon jongens die nuttig kunnen zijn maar waar bijna geen rek in zit en toppers nodig hebben waar ze zich aan kunnen optrekken. In de vorm van Erikssen en in mindere mate Alderweireld ben je die kwijt. Tuurlijk er staat vast wel iemand op maar als dat niet gebeurd heb je echt een probleem! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Blind is gewoon een halve dame. Staat continu 5 tot 10 meter van zijn tegenstander vandaan en grijpt vervolgens in alsof het een wijf is met een handtasje, wat niet over een donkere straat durft te lopen. Daarnaast is het inspiratieloos en bezit het geen strijd. Overigens geldt dit ook voor zijn back aan de andere zijde, te weten Van Rhijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Twijfel. Misschien hem wel juist op de CVM plek zetten.. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Ik vrees dat bij Vermeer niet alleen de bal uit zijn handen viel maar ook het WK voetbal van volgend jaar.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat zou vervelnd zijn voor hem, maar goed, de beste moet altijd spelen en op dit moment acht ik Cilissen beter.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Zat ik ook aan te denken ja. Misschien is dat wel een goede. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 20:08 schreef remco k het volgende:Dat zou vervelnd zijn voor hem, maar goed, de beste moet altijd spelen en op dit moment acht ik Cilissen beter.. Nu hij nog niet zoveel gespeeld heeft wel. Totdat hij ook met de ene na de andere vreemde situatie voor hem geconfronteerd wordt. We zullen het over een aantal wedstrijden zien. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Je eerste post aanpassen. |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 16:46 schreef Stanley het volgende:De discussie is toch dat Cillessen eerste keeper moet worden?! Ik denk dat daarmee het probleem van Ajax niet wordt opgelost, omdat bijna iedereen wel verzaakt in het veld. Als Cillessen zoveel beter was, dan had Cillessen heus wel 1e keeper geweest! En als je het gaat hebben over structurele zaken ... Van Rhijn laat zich stuctureel passeren door tegenstanders, Moisander vergeet structureel te dekken, Poulsen en Schöne komen structureel hun verdedigende taken niet na, Sigi verzuimd structureel te scoren. Het is lekker makkelijk om Vermeer af te maken, die nooit echt de steun heeft gehad van vele supporters. Noem jij het maar raaskallen ... [..] Gast, waar kom jij vandaan? Loopt maar te raaskallen over iets wat duidelijk niet het punt is van deze discussie! Natuurlijk is de (zoveelste) fout van Vermeer niet de oorzaak van de nederlaag. Zoveel gezond verstand is op dit forum nog wel aanwezig geloof ik. Gaat erom dat op dit niveau geen plaats kan zijn voor iemand die structureel dezelfde soort fouten blijft maken! Zeker niet wanneer je een zeer talentvolle aankoop op de bank hebt zitten die staat te popelen en ook al eerder heeft bewezen erg goed te zijn, zoniet completer en beter. ... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
HallOOOOooooooooo.......dan nog maar een x....EN NU DE CVM!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dude.. Pas je beginpost dan aan van dat topic hahah |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: leg eens uit Hasjiieee |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hahaha zoals ik het zeg. Jij hebt dat topic geopend, right? Dan staat er bij die allereerste van jou dus een hele mooie knop genaamd "edit". Klik daarop en bovenin zie je een mooi balkje van je topictitel. TADAAAA
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 september 2013 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Als je quote moet je dit wel goed doen. Nu heb je jouw antwoord en die van mij samengevoegd tot 1 quote. Is niet echt duidelijk. Wat wel duidelijk was mijn inziens, is dat ajax op dit moment op meerdere posities problemen heeft.
Vermeer is wat mij betreft een middelmatige keeper met uitstekende reflexen en heel veel fouten waar direct doelpunten uit voortkomen en dat is dit jaar niet voor het eerst.
Een topclub kan zich objectief gezien géén keeper veroorloven die zo regelmatig blunderd. Los van het feit of deze keeper Vermeer, Menzo of Pietje Pik heet! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 23:02 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Hahaha zoals ik het zeg. Jij hebt dat topic geopend, right? Dan staat er bij die allereerste van jou dus een hele mooie knop genaamd "edit". Klik daarop en bovenin zie je een mooi balkje van je topictitel. TADAAAA Weedkoppie....van het padje af??.....volgens mij heeft krijgertje het topic geopend |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hey Hashhappertje....zit je nu al in het studenten leven.....burp |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Yes I did it!!!! Thanks Hasjkoph!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mongolen....zitten ff 2 topics te mixen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: En jij snapt hem niet ^^ |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Jup.. Al paar weken hoor, vandaar dat ik minder aanwezig ben. Gister toets, vandaag tentamen gehad. Druk met studievereniging en studentenvereniging, dus ja ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: No probs. Duurde ff haha ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Maakt niet uit hoor. Alles gaat goed hahah |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 23:21 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Jup.. Al paar weken hoor, vandaar dat ik minder aanwezig ben. Gister toets, vandaag tentamen gehad. Druk met studievereniging en studentenvereniging, dus ja ;) Gadver....spencer en lakschoenen.....en straks minister van milieu....SP....en tja wat en |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Die hasjkoph is geen kleintje...totaal niet BLIND....hahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Is een lange darm....en nog een Hilversummer ook.....pffff die zijn pas eigenwijs |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
maar wel een gestudeerde Ajaxfan gappie, ik ben een oerend harde brabander....maar toch geen boer....hahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Nee geef mij maar een Schrobbeleeeeeeer....ken je dat ?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Ja man...... Met harde worst.... Midden in de nacht na carnaval bij een heel leuk vrouwtje uit Brabant ..... Vergeet ik nooit meer haha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Direct je eerste wedstrijd van dit seizoen in de eredivisie de 0 houden...proficiat Jasper!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Speelde niet goed. Ging ook weer opzichtig onder een bal door waar we eigenlijk 1-0 achter moeten komen. Poulsen red ons daar. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 10:37 schreef remco k het volgende:Speelde niet goed. Ging ook weer opzichtig onder een bal door waar we eigenlijk 1-0 achter moeten komen. Poulsen red ons daar. Heb soms het gevoel dat jij de enigste bent die niet door een roze bril kijkt na een overwinning.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Winst of verlies hoort niet in een keer iemands blik op de koers van een club te veranderen.. Daar zijn er toch meer van dan ik dacht. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 10:37 schreef remco k het volgende:Speelde niet goed. Ging ook weer opzichtig onder een bal door waar we eigenlijk 1-0 achter moeten komen. Poulsen red ons daar. Ook Vermeer had vaak dat beetje geluk...overigens is niet 1 keeper foutloos....laat maar weten wie... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 10:39 schreef infamous psv het volgende:[..] Heb soms het gevoel dat jij de enigste bent die niet door een roze bril kijkt na een overwinning.. Roze bril???...Remco heeft altijd vertrouwen gehad in Vermeer en loert nu op foutjes van Cillessen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 10:42 schreef infamous psv het volgende:[..] Winst of verlies hoort niet in een keer iemands blik op de koers van een club te veranderen.. Daar zijn er toch meer van dan ik dacht. Er kan wel een ommekeer komen..toch?? de afgelopen 3 jaar hadden wij die na de winterstop...maar het is inderdaad nog te vroeg om nu al conclusies te trekken... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 10:37 schreef remco k het volgende:Speelde niet goed. Ging ook weer opzichtig onder een bal door waar we eigenlijk 1-0 achter moeten komen. Poulsen red ons daar. ging niet onder de bal heen maar stompte hem weg. maar niet ver genoeg. stonden daar wel twee spelers die vrij konden inkoppen. maar was klein foutje en later nog een. maar denk ook niet dat je kan verwachten dat hij gelijk foutloos keept. laat hem ook zijn ritme en vertrouwen opdoen. want ben er heilig van overtuigt dat hij in potentie een veel betere keeper is dan dat Vermeer ooit zal worden. plus dat hij achterin veel meer rust brengt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vond cilessen gister echt niet zo goed hoor. Bij de enige kans van Go Ahead zal ie er goed naast |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 11:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Roze bril???...Remco heeft altijd vertrouwen gehad in Vermeer en loert nu op foutjes van Cillessen... Kom op brabo. Als cilessen niet goed is mag je dat ook zeggen. Hosanna is het echt nog niet hoor |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 12:35 schreef Loetje het volgende:[..] Kom op brabo. Als cilessen niet goed is mag je dat ook zeggen. Hosanna is het echt nog niet hoor de 0...in zijn eerste beste wedstrijd in de eredivisie is een opstekertje...tegen wie maakt op dit moment niet uit...hij komt een keer goed weg...maar dat wil niet zeggen dat hij slecht heeft gekeept... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 11:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ook Vermeer had vaak dat beetje geluk...overigens is niet 1 keeper foutloos....laat maar weten wie... vd Sar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 11:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Roze bril???...Remco heeft altijd vertrouwen gehad in Vermeer en loert nu op foutjes van Cillessen... Nee hoor complete onzin, loer helemaal nergens op, dat zou namelijk betekenen dat ik hoop dat ie faalt.
Ik vind het enkel complete onzin om Vermeer structureel op dit soort slippertjes te beoordelen ( dat gebeurt namelijk al vanaf dag 1 dat ie keept) en dan zou je dat bij Cilissen niet mogen doen??
Beetje hypocriet vind je ook niet..
Ik heb vertrouwen in Cilissen, maar vind het nog niet de topper waarvan sommigen vinden dat ie het wel is.. Ook hij moet zih gaan bewijzen en punten gaan pakken voor de ploeg..
Hij heeft al aardig wat gespeeld bij Ajax, en ik kan me niet 1 wedstrijd herinneren dat hij de punten voor ons heeft gepakt..
Ik hooop dus dat hij dat wel gaat doen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 11:44 schreef bully het volgende:[..] ging niet onder de bal heen maar stompte hem weg. maar niet ver genoeg. stonden daar wel twee spelers die vrij konden inkoppen. maar was klein foutje en later nog een. maar denk ook niet dat je kan verwachten dat hij gelijk foutloos keept. laat hem ook zijn ritme en vertrouwen opdoen. want ben er heilig van overtuigt dat hij in potentie een veel betere keeper is dan dat Vermeer ooit zal worden. plus dat hij achterin veel meer rust brengt. Hij miste de bal volledig ten opzichte van wat ie wou doen, en door zijn GROTE fout ontstaat die grote kans..
Dat ie in potentie beter kan worden heb ik ook altijd gezegd, maar vind echt niet dat ie dat bij Ajax ook maar 1 keer heeft laten zien tot nu toe..
Desalniettemin heeft ie mijn volle vertrouwen en hoop en verwacht dat het wel goed gaat komen. Maar zeggen dat dit een klein foutje is vind ik niet kunnen, als het Vermeer was geweest dan was het een blunder van jewelste geweest,, |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 13:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] de 0...in zijn eerste beste wedstrijd in de eredivisie is een opstekertje...tegen wie maakt op dit moment niet uit...hij komt een keer goed weg...maar dat wil niet zeggen dat hij slecht heeft gekeept... Is ook het enige wat hij hoefde te doen. Slecht dus |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 14:26 schreef remco k het volgende:[..] Hij miste de bal volledig ten opzichte van wat ie wou doen, en door zijn GROTE fout ontstaat die grote kans.. Dat ie in potentie beter kan worden heb ik ook altijd gezegd, maar vind echt niet dat ie dat bij Ajax ook maar 1 keer heeft laten zien tot nu toe.. Desalniettemin heeft ie mijn volle vertrouwen en hoop en verwacht dat het wel goed gaat komen. Maar zeggen dat dit een klein foutje is vind ik niet kunnen, als het Vermeer was geweest dan was het een blunder van jewelste geweest,, hij stompte de bal wel degelijk weg hoor,alleen precies voor de voeten van de tegenstander weet niet of je de wedstrijd wel heb gezien? bij latere bal ging hij wel keertje er onderdoor. maar daar kwam geen grote kans uit. en of hij het nog niet heeft laten zien? heb van hem nog niet zulke blunders gezien als van Vermeer. en heeft daarbij meer uitstraling en rust. |
|
|
|