BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - ADO Den Haag (zondag 29 september 2013, 14:30) 4-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 september 2013 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 10:59 schreef tomson het volgende:
Naast me op het vak werd geconstateerd dat Koeman steeds meer op Jaap Kooyman begint te lijken. Says it all :p
qua vloeken en tieren?
tomson
 tomson - maandag 30 september 2013 - 11:02   quote  deeplink  
Het gehele plaatje vrees ik.
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 september 2013 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 11:02 schreef tomson het volgende:
Het gehele plaatje vrees ik.
t wordt een echte Rotterdammert?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 september 2013 door Stylzz --
craven
 craven - maandag 30 september 2013 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 10:51 schreef FR-Henk het volgende:
de Vrij vóór de verdediging, en Koeman bedanken voor bewezen diensten.
onzin
craven
 craven - maandag 30 september 2013 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 10:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

het kan verkeren. Maar eerlijk gezegd was t vorig seizoen ook vaak hangen en wurgen. Vooral tegen een 'mindere' tegenstander die goed was in omschakeling..
is het dan geen mentaliteits kwestie? Het spel maken blijft in principe lastig.
Hoe ze gisteren van start gingen leek veelbelovend , maar na de 1-0 was het weer niks
van geil
 van geil - maandag 30 september 2013 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 11:02 schreef tomson het volgende:
Het gehele plaatje vrees ik.
haha
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 30 september 2013 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 11:06 schreef craven het volgende:

[..]

onzin
Je hebt gelijk.
Ik heb het niet uitgelegd.

de Vrij als slot op de deur voor de verdediging.
Koeman zit met de Verbeek-problematiek: chemie tussen hem en spelers is uitgewerkt.
Geen slechte trainer maar te lang gebleven.
Kan niemand wat aan doen.
van geil
 van geil - maandag 30 september 2013 - 11:31   quote  deeplink  
de Vrij moet al doorsluiten op het middenveld,maar doet hij niet.
de trainer van Dordrecht zei t precies goed(vind ik)
Immers liep voor de organisatie van Feyenoord te storen waarbij de Vrij niet doorschoof.
Daar had Dordrecht veel meer mee kunnen doen omdat ze constant n man meer op t middenveld hadden.(en dat gebeurt week in week uit)
tomson
 tomson - maandag 30 september 2013 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 11:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

t wordt een echte Rotterdammert?
Tot op het station wel ja.
sevillana
 sevillana - maandag 30 september 2013 - 11:55   quote  deeplink  
onbegrijpelijk dat het na een redelijk goede fase weer zo kan inzakken
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 september 2013 - 12:58   quote  deeplink  
Van Haaren: 'Familie blij dat Feyenoord won'

600x400-395609.jpg

ADO-speler Ricky van Haaren speelde zondag tegen Feyenoord een verkapte thuiswedstrijd. De Rotterdammer is een exponent van Varkenoord, maar brak nooit definitief door in De Kuip.

Op visite in Rotterdam beleefde ADO een kansloze middag. De derby van de volksclubs werd overtuigend gewonnen door de Stadionclub (4-2). "Het is mooi om terug te keren bij Feyenoord", zei Van Haaren na afloop tegenover Goal. "Maar ik had me er natuurlijk wel wat anders bij voorgesteld. We kregen de ruimte, maar hebben nagelaten om te voetballen."

Onderste uit de kan
We wilden fel starten, maar liepen eigenlijk meteen tegen een achterstand aan. Daarna waren we de kluts kwijt", vervolgde de middenvelder. "In principe loop je dus al vroeg achter de feiten aan. Voor rust valt dan ook nog de 2-0 en vlak na de theepauze de 3-0. Dan weet je dat het over is. Dan is het meer tegenhouden om te voorkomen dat het uitloopt op een klapper."

De controleur vond dat ADO in Rotterdam niet het onderste uit de kan heeft gehaald. Zo benutte de ploeg de ruimtes niet goed en waren de twee tegendoelpunten in de eerste helft onnodig. "Je weet dat Feyenoord de lange bal speelt, maar toch kwamen daar twee goals uit voort. Daar hebben we het in de rust ook over gehad, want dat kan niet. Verder stond het verdedigend wel goed."

Eerste doelpunt
De 22-jarige voetballer beleefde op het oude nest een persoonlijk succesje. In de 84e minuut produceerde de rechtspoot een eretreffer voor de Hagenezen. Het was zijn eerste goal voor zijn huidige werkgever. Ik had me voorgenomen om gewoon te juichen, maar met een 4-1 achterstand doe je dat niet, dus dan maar even zwaaien", aldus Van Haaren, die wist dat er veel kennissen op de tribune zaten.

Het was een eigenaardige situatie voor Van Haaren, aangezien zijn aanwezige vrienden en familie de Rotterdamse grootmacht een warm hart toedragen. "Ze zijn blij dat ik gescoord heb, maar ook dat Feyenoord gewonnen heeft", aldus Van Haaren, die tevens betrokken was bij de 4-2. Een voorzet van de middenvelder verdween via het hoofd van Jordy Clasie in het doel van de thuisploeg.

Zoektocht naar speeltijd
Van Haaren is momenteel bezig aan zijn eerste jaar in de Hofstad. In de zoektocht naar speeltijd stapte hij in de zomer van 2011 over van Feyenoord naar VVV-Venlo, waarmee hij vorig seizoen degradeerde uit de Eredivisie. Gelukkig voor Van Haaren bood de club uit de Hofstad hem een tweede kans op het hoogste niveau. Tot nu toe speel ik hier alles en dat was de bedoeling. Ik hoop me hier goed door te ontwikkelen en dan een stapje vooruit te maken."

Als geluk bij een ongeluk kunnen Van Haaren en zijn teamgenoten de vieze smaak woensdagmiddag al wegspoelen. Dan komt Vitesse op bezoek in het Kyocera Stadion. Het duel met de Arnhemmers stond eigenlijk gepland voor 14 september, maar vond toen geen doorgang vanwege hevige regenval.
Bron:Goal.com
craven
 craven - maandag 30 september 2013 - 13:04   quote  deeplink  
hoop dat de andere "talenten" zich wel ontwikkelen...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 september 2013 - 20:59   quote  deeplink  
Pellè en Clasie nr 1 en 2 in weekklassement VI.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 september 2013 - 21:00   quote  deeplink  
En ook Indi in elftal v/d week.
tomson
 tomson - maandag 30 september 2013 - 21:28   quote  deeplink  
Geen Mokotjo ?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 30 september 2013 - 21:32   quote  deeplink  
Ik geloof het niet. Maar ik let alleen op Feyenoorders.. ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 30 september 2013 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 13:04 schreef craven het volgende:
hoop dat de andere "talenten" zich wel ontwikkelen...
Ja hoor,alleen niet bij ons!
craven
 craven - maandag 30 september 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 22:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja hoor,alleen niet bij ons!
pijnlijk
van geil
 van geil - dinsdag 01 oktober 2013 - 05:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 20:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Pellè en Clasie nr 1 en 2 in weekklassement VI.
juist.en indi kort erachter.
Milo
 Milo - dinsdag 01 oktober 2013 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 11:26 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
Ik heb het niet uitgelegd.

de Vrij als slot op de deur voor de verdediging.
Koeman zit met de Verbeek-problematiek: chemie tussen hem en spelers is uitgewerkt.
Geen slechte trainer maar te lang gebleven.
Kan niemand wat aan doen.
hoe kan je dit nou zeggen? Pelle rendeert alleen onder Koeman. En Pelle is veruit de beste spelert Janmaat idem dito en Clasie wordt met de week beter! en de Vrij 1 vd minste op dit moment.....
JanM
 JanM - dinsdag 01 oktober 2013 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2013 - 12:11 schreef Milo het volgende:

[..]

hoe kan je dit nou zeggen? Pelle rendeert alleen onder Koeman. En Pelle is veruit de beste spelert Janmaat idem dito en Clasie wordt met de week beter! en de Vrij 1 vd minste op dit moment.....
Denk ook dat Koeman het snel weer op de rit krijgt: je ziet al her en der verbeteringen en ook de zet om Pellè aanvoerder te maken is m.i. alleen maar goed. De Vrij kan zich nu helemaal op zijn taak als verdediger focussen en Koeman kan hem nu indien nodig ook makkelijker passeren en bijvoorbeeld Van Beek opstellen. Binnenkort ook nog een fitte Bakkal erbij en dan heb je alleen maar meer mogelijkheden als het weer eens niet loopt!

Ik denk dat het goed komt en als we er in slagen om de komende 2 uitwedstrijden met redelijk tot goed spel winnend af te sluiten roepen we allemaal weer KAMPIOENEN!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 oktober 2013 - 13:09   quote  deeplink  
Tot en met PSV geen punt verspelen, dan geloof ik erin.
Ok vooruit, uit bij Vitesse mag een gelijkspel, maar minder ook niet.
Milo
 Milo - dinsdag 01 oktober 2013 - 13:15   quote  deeplink  
ik durf de lat hoger te leggen, winst bij Vitesse en idd geen punt meer verliezen tot psv!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 oktober 2013 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2013 - 13:15 schreef Milo het volgende:
ik durf de lat hoger te leggen, winst bij Vitesse en idd geen punt meer verliezen tot psv!
Das lager, ik zeg tot en met :)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 01 oktober 2013 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2013 - 12:11 schreef Milo het volgende:

[..]

hoe kan je dit nou zeggen? Pelle rendeert alleen onder Koeman. En Pelle is veruit de beste spelert Janmaat idem dito en Clasie wordt met de week beter! en de Vrij 1 vd minste op dit moment.....
Pelle rendeert, maar de rest bungelt er bij. Kan nog niemand noemen die al meer dan 3 wedstrijden achtereen top heeft gespeeld.
En als Pelle zondag geblesseerd raakt? Wat dan?

Ik zie geen team dat met enorme bezieling voetbalt. Ik zie een trainer die zich wekelijks stoort. En dat duurt nu alweer zo'n 20 wedstrijden lang, vanaf april.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 01 oktober 2013 - 20:33   quote  deeplink  
Clasie gaf tekenen van herstel,mooie bewegingen bij Armenteros.Het glas moet half vol zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - ADO Den Haag (zondag 29 september 2013, 14:30) 4-2









0.0084199