|
|
Ronald 1960
|
|
|
En dan met name geschikt voor ajax, met een aflopend contract die dus eigenlijk verkocht moeten worden, omdat ze anders gratis de deur uit lopen. Maar zonder gekheid, Overmars zegt bereid te zijn de knip te willen trekken, indien nodig. Hij geeft niet 10 mjn uit aan een speller, dus ben ik benieuwd wie er dan gehaald KUNNEN worden...... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ola john...
Nu wachten op jack die weerom Finbogason gaat roepen ;-) Kom op jack, kom op jonge dit is jou moment! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 21:16 schreef Ronald 1960 het volgende:En dan met name geschikt voor ajax, met een aflopend contract die dus eigenlijk verkocht moeten worden, omdat ze anders gratis de deur uit lopen. Maar zonder gekheid, Overmars zegt bereid te zijn de knip te willen trekken, indien nodig. Hij geeft niet 10 mjn uit aan een speller, dus ben ik benieuwd wie er dan gehaald KUNNEN worden...... Niemand......tenzij je er wat munten tegen aan gooit....dus meer als 10 miljoen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Die spits van Heerenveen..hoe heet hij ook al weer???? die ruilen met Sigi met wat centjes er bij...en natuurlijk de onbetwiste Maduro....en Cunca huren...dan zijn we vrij goedkoop klaar...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 september 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 21:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:Die spits van Heerenveen..hoe heet hij ook al weer???? die ruilen met Sigi met wat centjes er bij...en natuurlijk de onbetwiste Maduro....en Cunca huren...dan zijn we vrij goedkoop klaar... Flikker toch op met die Maduro man...... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
En toch hebben wij die het hardst nodig pikkie!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 21:19 schreef NatjosFC het volgende:Ola john... Nu wachten op jack die weerom Finbogason gaat roepen ;-) Kom op jack, kom op jonge dit is jou moment! Klinkt als ijs...en die ijslander die we hebben bakt er ook niets van!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Valencia CF[bewerken]
In januari 2008 vertrok hij bij Ajax, naar eigen zeggen omdat de leiding van Ajax een aanbieding voor een nieuw contract eerder had ingetrokken. Op 18 januari vertelde hij in het nieuwsprogramma van Radio Flevoland per direct naar Valencia CF te gaan, waar Ronald Koeman op dat moment de manager was. Hij tekende een contract tot medio 2012.
Op 27 januari debuteerde Maduro voor Valencia in een thuiswedstrijd tegen UD Almería (0-1 verlies). Hij startte in alle 11 duels die hij in zijn eerste seizoen speelde. Koeman werd niet veel later ontslagen, waardoor Maduro op de bank belandde.
In zijn eerste volledige seizoen voor Valencia, speelde Maduro weinig wedstrijden. Dit kwam mede door zijn late terugkeer bij de club door de Olympische Zomerspelen 2008. In de loop van het seizoen kreeg hij steeds meer de kans, mede door blessuregevallen koos de nieuwe coach Unai Emery voor de Nederlander.
Op 25 april 2009 scoorde Hedwiges Maduro zijn eerste officiële goal voor valencia in een wedstrijd tegen FC Barcelona (2-2 gelijkspel).
Maduro heeft tijdens het seizoen 2011/12 niet veel gespeeld, door een serieuze blessure aan de enkel. Zijn contract werd niet verlengd, waardoor Maduro transfervrij werd.
Maduro Sevilla FC[bewerken]
Op 4 juni 2012 werd op de officiële website van Sevilla FC bekendgemaakt, dat Maduro transfervrij naar de club zal komen en een contract zal tekenen tot medio 2015. Op 29 juli 2012 werd bekend dat na onderzoek is gebleken dat Hedwiges Maduro een hartafwijking heeft. Deze hartafwijking is niet levensbedreigend [1]. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nee hoor. Ik ben het beslist WEL eens met Jack!! Maduro zou zo maar eens de oplossing van onze dolende club kunnen zijn. Zoals Gabri dat destijds min of meer ook was. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 22:04 schreef Pietje het volgende:[..] Nee hoor. Ik ben het beslist WEL eens met Jack!! Maduro zou zo maar eens de oplossing van onze dolende club kunnen zijn. Zoals Gabri dat destijds min of meer ook was. Sorry....ik zie dat niet,als het zo'n geweldenaar was/is.....dan kan je hem niet ff ophalen.....ach laat ook maar....van mij hoeft het niet |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 22:04 schreef Pietje het volgende:[..] Nee hoor. Ik ben het beslist WEL eens met Jack!! Maduro zou zo maar eens de oplossing van onze dolende club kunnen zijn. Zoals Gabri dat destijds min of meer ook was. Afgezien van alles. Is Maduro niet wat te traag? Ik vond hem in zijn jaren bij ajax ook niet echt snel....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 september 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
als eerst een nieuwe spits ik zit tedenken aan luuk de jong een nieuwe rechtsbuiten tadic en een linksbuiten ola john ik denk voor alle drie bij elkaar 15 miljoen dan fischer op de plek van eriksen en dan de cvm die hoeven we niet tekopen die hebben we al bazoer van jong ajax hij is 16 jaar groot en sterk en hij staat zijn mannetje wel gooi hem voor de leeuwen ik weet zeker dat hij het gaat redden |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik heb me lijstje klaar. Nu wachten tot Frank belt. Ga hem hier ook niet vertellen, anders wordt de prijs van de spelers weer opgedreven. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 22:07 schreef f-side het volgende:als eerst een nieuwe spits ik zit tedenken aan luuk de jong een nieuwe rechtsbuiten tadic en een linksbuiten ola john ik denk voor alle drie bij elkaar 15 miljoen dan fischer op de plek van eriksen en dan de cvm die hoeven we niet tekopen die hebben we al bazoer van jong ajax hij is 16 jaar groot en sterk en hij staat zijn mannetje wel gooi hem voor de leeuwen ik weet zeker dat hij het gaat redden Tadic en de Jong kost je al 20 mil.....gewoon doen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 22:09 schreef Ajax Warrior het volgende:Ik heb me lijstje klaar. Nu wachten tot Frank belt. Ga hem hier ook niet vertellen, anders wordt de prijs van de spelers weer opgedreven. We hebben het hier niet over de most wanted van de FBI ouwe.....daar sta jij boven aan |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 22:07 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Afgezien van alles. Is Maduro niet wat te traag? Ik vond hem in zijn jaren bij ajax ook niet echt snel.... Nou, Ronald, hij heeft een paar lange benen. NOOIT meer vergeet ik zijn doelpunt tegen Feyenoord, waarin hij met lange passen het complete veld overstak, ongrijpbaar iedereen passeerde en dus scoorde. Ik vind hem zeker niet traag. Hij doorziet het spelletje goed en kent onze club op zijn duimpje. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 22:09 schreef Ajax Warrior het volgende:Ik heb me lijstje klaar. Nu wachten tot Frank belt. Ga hem hier ook niet vertellen, anders wordt de prijs van de spelers weer opgedreven. Hahaha. Lol |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 22:10 schreef Pietje het volgende:[..] Nou, Ronald, hij heeft een paar lange benen. NOOIT meer vergeet ik zijn doelpunt tegen Feyenoord, waarin hij met lange passen het complete veld overstak, ongrijpbaar iedereen passeerde en dus scoorde. Ik vind hem zeker niet traag. Hij doorziet het spelletje goed en kent onze club op zijn duimpje. Toch zeg ik nee....zie mijn wiki hier boven |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Die heb ik gelezen. Maduro heeft heel veel pech gehad. Een mooi moment om ons te laten zien dat hij het (nog) kan. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dat voor de leeuwen gooien van die jonge jongens ben ik wel voor. De echt hele geode houden zich dan echt wel staande... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: sssssssssssst niet te hard vertellen man. Ze lezen ook mee. ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 22:10 schreef Pietje het volgende:[..] Nou, Ronald, hij heeft een paar lange benen. NOOIT meer vergeet ik zijn doelpunt tegen Feyenoord, waarin hij met lange passen het complete veld overstak, ongrijpbaar iedereen passeerde en dus scoorde. Ik vind hem zeker niet traag. Hij doorziet het spelletje goed en kent onze club op zijn duimpje. Dat deed Willems van psv gisteren ook ;-)) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Well, yes... here I am. Where the hell can I find you? My name is Billy W. Jones and I am going to take you away. ;-) |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Echt ervaren speler en het liefst een cvm (Maduro). De nieuwe filosofie gaat volgens mij nooit werken als er geen echte ervaring in minimaal de verdediging en middenveld staan. Jeugd wordt tijdens de training door de coaches begeleid, maar in het veld door ervaren spelers, anders worden ze nooit echt beter. Ook de zeer jonge spelers (Cruijff, Seedorf) in het verleden werden ondersteund door ervaring in het veld. Huidige jeugdspelers staan allemaal stil in hun ontwikkeling of ze moeten van een buitencategorie (Eriksen) zijn. Onze huidige ervaring bestaat uit spelers (Moisander, Schöne en Poulsen) die het Ajax-shirt niet waardig zijn. Frank die te eigenwijs is om aan slecht presteren(bijv. Vermeer) consequenties te stellen, zet spelers (Sigthórsson) in op verkeerde posities.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 september 2013 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Okay, maar we hadden het over Maduro... Ik vond het overigens een knap doelpunt van Willems, met een "beetje" dank aan Schøne... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 22:19 schreef Pietje het volgende:[..] Haha. Okay, maar we hadden het over Maduro... Ik vond het overigens een knap doelpunt van Willems, met een "beetje" dank aan Schøne... Het werd hem idd ook niet echt lasting gemaakt natuurlijk.... Ik ben zelf geen voorstander om heel veel geld uit te geven voor een ervaren speller, maar zou wel sneller jong jongens voor de leeuwen gooien. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 22:18 schreef Pietje het volgende:[..] Well, yes... here I am. Where the hell can I find you? My name is Billy W. Jones and I am going to take you away. ;-) You will vind me, wanneer you search. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 22:25 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Het werd hem idd ook niet echt lasting gemaakt natuurlijk.... Ik ben zelf geen voorstander om heel veel geld uit te geven voor een ervaren speller, maar zou wel sneller jong jongens voor de leeuwen gooien. Als je jonge spelers snel voor de leeuwen wilt gooien, moet je net wel ervaren spelers hebben. Of wil je die jonge spelers als het tegen gaat zitten in zijn spel, naar de kloten helpen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 22:25 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Het werd hem idd ook niet echt lasting gemaakt natuurlijk.... Ik ben zelf geen voorstander om heel veel geld uit te geven voor een ervaren speller, maar zou wel sneller jong jongens voor de leeuwen gooien. Maar er staan al zoveel jonge gassies in het veld. Ik blijf van mening, dat met te veel jonge spelers er nog meer wisselvalligheid binnen de lijnen komt: de ene week spelen ze de sterren van de hemel en de week erna komen ze een lantaarnpaal nog niet voorbij. Ik vind het vaak erg leuk om naar te kijken, maar soms zit ik ook met kromme tenen. Ik ben een groot voorstander van enkele spelers met ervaring, die de jonge spelers in het veld, maar ook in de kleedkamer, bij de hand kunnen nemen. Een goede mix van jonge spelers en spelers met ervaring is het beste concept voor een goed en evenwichtig elftal. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahahaha. I search al een poos. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Ik denk wel dat hij op lijstje van Mark staat ...... Niet duur nl haha |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 22:31 schreef Pietje het volgende:[..] Maar er staan al zoveel jonge gassies in het veld. Ik blijf van mening, dat met te veel jonge spelers er nog meer wisselvalligheid binnen de lijnen komt: de ene week spelen ze de sterren van de hemel en de week erna komen ze een lantaarnpaal nog niet voorbij. Ik vind het vaak erg leuk om naar te kijken, maar soms zit ik ook met kromme tenen. Ik ben een groot voorstander van enkele spelers met ervaring, die de jonge spelers in het veld, maar ook in de kleedkamer, bij de hand kunnen nemen. Een goede mix van jonge spelers en spelers met ervaring is het beste concept voor een goed en evenwichtig elftal. Helemaal mee eens. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Nog 1x.....opbokken met die Maduro.....ga naar Den Haag,ben je een dag zoet |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dan you have to zoek a little beter. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Yes, okay, maar I ben an old man, and I was my glasses kwijt... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kan veel makkelijker..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Mark Rutte? Doet hij ook al aan participatie voetbal? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij staat op mijn lijstje ouwe.....hihihihi en zo lang is die niet |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ok, I will wachten. I give you one kans. Don't fuck mij. Anders I will be boos. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Boos? Wow... now I am really bang... Do not shoot op mij als je please... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kom niet aan Pietje HOMO...... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 22:31 schreef Pietje het volgende:[..] Maar er staan al zoveel jonge gassies in het veld. Ik blijf van mening, dat met te veel jonge spelers er nog meer wisselvalligheid binnen de lijnen komt: de ene week spelen ze de sterren van de hemel en de week erna komen ze een lantaarnpaal nog niet voorbij. Ik vind het vaak erg leuk om naar te kijken, maar soms zit ik ook met kromme tenen. Ik ben een groot voorstander van enkele spelers met ervaring, die de jonge spelers in het veld, maar ook in de kleedkamer, bij de hand kunnen nemen. Een goede mix van jonge spelers en spelers met ervaring is het beste concept voor een goed en evenwichtig elftal. ben ik het wel mee eens. maar ben het ook eens met Nenam_tiL over Maduro. ken hem nog heel goed uit zijn Ajax tijd en was wel degelijk een trage speler. en zeker niet geschikt voor dit Ajax. maar zo zie ik nog wel meer namen van spelers hier voorbij komen waarvan ik denk die doen het ergens even goed en gelijk zijn ze geschikt voor ons Ajax. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Fuck you dombo. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zal je willen....jij bent mijn type niet.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 22:31 schreef Pietje het volgende:[..] Maar er staan al zoveel jonge gassies in het veld. Ik blijf van mening, dat met te veel jonge spelers er nog meer wisselvalligheid binnen de lijnen komt: de ene week spelen ze de sterren van de hemel en de week erna komen ze een lantaarnpaal nog niet voorbij. Ik vind het vaak erg leuk om naar te kijken, maar soms zit ik ook met kromme tenen. Ik ben een groot voorstander van enkele spelers met ervaring, die de jonge spelers in het veld, maar ook in de kleedkamer, bij de hand kunnen nemen. Een goede mix van jonge spelers en spelers met ervaring is het beste concept voor een goed en evenwichtig elftal. is dat wel zo??? alleen Fischer en Denswill normaal onder de 20.. Is dat wel zo jong?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Spelers van 21 of 22 vind ik ook nog jong! Wat hebben die voor ervaring? Daarnaast roepen velen om Andersen, Bazoer, Meleg, etc. Dat lijkt mij beslist geen goede zaak. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:14 schreef Pietje het volgende:[..] Spelers van 21 of 22 vind ik ook nog jong! Wat hebben die voor ervaring? Daarnaast roepen velen om Andersen, Bazoer, Meleg, etc. Dat lijkt mij beslist geen goede zaak. Een aantal kan best, maar een elftal kan inderdaad niet bestaan uit enkel jonge spelers. Daar heb je gelijk in.. Ik vind dat Cilissen moet komen, Ligeon van Rhijn moet vervangen die even oud zijn volgens mij, op de CVM plek moet er iets anders verzonnen worden, wat precies zou ik niet weten, misschien het nieuwe bijtertje Duarte?? En ik vind dat Siggie niet op rechtsbuiten kan.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:21 schreef remco k het volgende:[..] Een aantal kan best, maar een elftal kan inderdaad niet bestaan uit enkel jonge spelers. Daar heb je gelijk in.. Ik vind dat Cilissen moet komen, Ligeon van Rhijn moet vervangen die even oud zijn volgens mij, op de CVM plek moet er iets anders verzonnen worden, wat precies zou ik niet weten, misschien het nieuwe bijtertje Duarte?? En ik vind dat Siggie niet op rechtsbuiten kan.. Daar ben ik het volledig mee eens. Daarnaast zou ik erg graag Ola John toch zien komen. Die heeft mij bij FC Twente erg kunnen bekoren. Echte vleugelspitsen hebben we niet, Eerst Bojan, later Sighthorssón en Fischer zijn dat niet, die trekken allemaal naar binnen zonder een goede voorzet te geven. Tja en dan die CVM... Wie o wie. Ik droom nog steeds van die o zo ondergewaardeerde Anita... |
|
|
|