|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 15:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] je word ook zonder aankopen kampioen. dus waarom dan wel kopen? En welke spelers kunnen er nu voor zorgen dat ajax wel aan kan sluiten bij europa binnen dit seizoen? niemand. Dus we gaan gewoon weer verder en fisher en andersen staan op. zo meteen komen moisander en duarte weer terug. daarnaast hebben we bojan nog. toch al 3 vaste basis spelers. zo komen ook alle andere spelers die niet invorm zijn weer in vorm. wat moet je dan met die aankopen doen?? lekker op de tribune zette? Met deze selectie kampioen...echt niet kerel...met 1 of 2 aankopen wel denk ik...Zivcovic of Kostic zou niet verkeerd zijn...de komende wedstrijden zijn bepalend of we nog wat gaan halen in de winterstop...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 15:56 schreef Eide het volgende:[..] Als Maher iets bewijst is dat talent niets betekent als je dat niet koppelt met een club en tactiek die je ligt. Maher heeft bij AZ altijd vanuit druk op de eigen 16 gespeeld. Dat is bij PSV en Ajax toch heel anders. Zelfs als je die oppikt bij PSV is niet gezegd dat vooruit spelen ooit de kracht van Adam Maher wordt. Ik denk overigens niet dat het niveau van de huidige selectie zo enorm omhoog zal gaan met aankopen die Ajax kan betalen. Ajax moet vertrouwen en rust vinden. Ik denk eerder aan een Heitinga. Qua talent echt niet beter dan Veltman, maar wel een fysiek beest die van niemand onder de indruk is. Iemand waar de rest zich aan kan optrekken. Maar dan had je zo iemand moeten halen in plaats van van der Hoorn. Die aankoop wilde ik eigenlijk in de eerste plaats al niet. Nu zitten we met vier man voor de twee posities achterin, en het is niet goed genoeg. Tenminste, niet echt een leider die we daar hebben. Tenzij Moisander opstaat. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 15:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Met deze selectie kampioen...echt niet kerel...met 1 of 2 aankopen wel denk ik...Zivcovic of Kostic zou niet verkeerd zijn...de komende wedstrijden zijn bepalend of we nog wat gaan halen in de winterstop... Ach, natuurlijk kan Ajax met deze selectie wel kampioen worden. Zelfs volledig uit vorm met een gemiddelde leeftijd onder 22 doet Ajax nog mee. Als deze selectie beter gaat draaien is alles mogelijk.
Ajax zoekt echter vastigheid, zekerheidjes. Jongens die fysiek en mentaal altijd overeind blijven. Dat koop je met Zivcovic (goede voetballer trouwens) ook niet. Meer kracht, meer vertrouwen, meer ervaring. Talent zat, maar te veel jongetjes. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:00 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Maar dan had je zo iemand moeten halen in plaats van van der Hoorn. Die aankoop wilde ik eigenlijk in de eerste plaats al niet. Nu zitten we met vier man voor de twee posities achterin, en het is niet goed genoeg. Tenminste, niet echt een leider die we daar hebben. Tenzij Moisander opstaat. V.d. Hoorn heb ik me ook over verbaast hoor.
En Moisander kunnen we simpel over zijn. Op het hoogtepunt van zijn kunnen (nu) een leuke verdediger voor de eredivisie. Dus niet goed genoeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
voorlopig staan we samen met Twente aan kop toch? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 15:56 schreef Eide het volgende:[..] Als Maher iets bewijst is dat talent niets betekent als je dat niet koppelt met een club en tactiek die je ligt. Maher heeft bij AZ altijd vanuit druk op de eigen 16 gespeeld. Dat is bij PSV en Ajax toch heel anders. Zelfs als je die oppikt bij PSV is niet gezegd dat vooruit spelen ooit de kracht van Adam Maher wordt. Ik denk overigens niet dat het niveau van de huidige selectie zo enorm omhoog zal gaan met aankopen die Ajax kan betalen. Ajax moet vertrouwen en rust vinden. Ik denk eerder aan een Heitinga. Qua talent echt niet beter dan Veltman, maar wel een fysiek beest die van niemand onder de indruk is. Iemand waar de rest zich aan kan optrekken. Dat denk ik ook. Ajax moet en kan het met deze selectie. Het gaat niet de mooiste kampioensschap worden. maar door miljoen te investeren waarvan je niet zeker weet dat het ook zo gaat zoals je wilt, dan heb ik liever dat ajax het geld maar op de bank houd en de spelers beter maakt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:02 schreef Eide het volgende:[..] V.d. Hoorn heb ik me ook over verbaast hoor. En Moisander kunnen we simpel over zijn. Op het hoogtepunt van zijn kunnen een leuke verdediger voor de eredivisie. Dus niet goed genoeg. Aan de ene kant snap ik het wel, want je weet niet hoe Denswil en Veltman het gaan doen, terwijl eigenlijk alleen Veltman op die plek hoort. Maar nu zit je met te veel spelers. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 14:20 schreef Eide het volgende:En toch denk ik dat Overmars op dit moment een reden heeft om de hand op de knip te houden. Na de afgelopen 3 weken is de conclusie dat de huidige selectie op dit moment te licht is volkomen terecht. Wel is duidelijk dat er een aantal spelers bij zit met veel potentie. Ik denk daarbij aan Fischer, Andersen, Denswil en Veltman. Ze zijn er nog niet maar met een jaar of 2 a 3 zijn dit de sterkhouders van Ajax. De vraag is wat ze dan aan kwaliteit om zich heen hebben en of Ajax dan wel beter staat. Kijkend naar de jeugd voorziet Ajax daar namelijk wel een uitdaging. Niet voor niets zijn Lobotka en Meleg aangetrokken. De generatie 18/19 jarigen houdt niet over. Sterker nog, eerlijk gezegd moet je richting de 16/17 jarigen om weer gasten te vinden de echt goed zijn. Ezra Walian (16, A1), Riechely Bazoer (17, Jong Ajax), Abdelhak Nouri (16, B1), dat zijn de jongens van de toekomst... maar dat gaat minimaal nog 2 jaar duren voordat die lui gaan debuteren (Bazoer uitgezonderd waarschijnlijk). Als men bij Ajax enig perspectief in de diepte heeft ziet men dat ook wel en begrijpt men dat er over een jaar of 2 een gat gaat vallen. De eersten van de huidige selectie gaan dan transferen waarschijnlijk, maar er zit geen aanwas tussen. Ajax dreigt in een gat te gaan vallen, een gat waar maar 1 oplossing voor is, namelijk aankopen. Dat is geld dat Ajax nu opzij moet zetten, nu het winst maakt. Voetbal is nu. De huidige prestaties zijn belangrijk. Het huidige niveau is droevig, heel droevig. Maar als Ajax niet uitkijkt komen er nog slechtere tijden aan. Er is een "talentengat" van een jaar of 2 dat Ajax moet overbruggen en dan nog is het maar de vraag of Ajax dan al de 18 jarigen kan laten debuteren. We kunnen het ook zomaar over een gat van 4 jaar hebben. Droevig maar waar: de zwakke jeugdopleiding waar tijdens de "revolutie" voor werd gewaarschuwd wordt waarheid. De spoeling is dun, erg dun wat Ajax dwingt tot het maken van keuzes. Wanneer geef je je geld uit, wat accepteer je voorlopig als prestatieniveau... Het is kiezen tussen 2 slechten, welke is dan de minst slechte? Helemaal mee eens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Noem eens een aankoop en dan niet een positie maar een naam die Ajax direct naar een hoger niveau kan en zal tillen, en die niet de aankomende talenten in de weg zal lopen?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Geen enkele op of aanmerking?? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 15:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Met deze selectie kampioen...echt niet kerel...met 1 of 2 aankopen wel denk ik...Zivcovic of Kostic zou niet verkeerd zijn...de komende wedstrijden zijn bepalend of we nog wat gaan halen in de winterstop... hoe oud zijn deze 2 kerels? Hebben zij bakken ervaring of zijn het grote talenten waarvoor ajax flink in de buidel tast. Volgens mij speelt de ene al niet elke wedstrijd bij groningen. Dan moet hij ons kampioen maken?
Waarom zou ajax niet kampioen worden? Wie word er dan kampioen? Welke club steekt er dan boven uit? Al 4 a 5 jaar staan na oktober spelers op om de kar te gaan trekken en ajax met een hoger versnelling kampioen te maken. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Seedorf en Davids. Een leider en een pitbull op zijn retour hahaha |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:01 schreef Eide het volgende:[..] Ach, natuurlijk kan Ajax met deze selectie wel kampioen worden. Zelfs volledig uit vorm met een gemiddelde leeftijd onder 22 doet Ajax nog mee. Als deze selectie beter gaat draaien is alles mogelijk. Ajax zoekt echter vastigheid, zekerheidjes. Jongens die fysiek en mentaal altijd overeind blijven. Dat koop je met Zivcovic (goede voetballer trouwens) ook niet. Meer kracht, meer vertrouwen, meer ervaring. Talent zat, maar te veel jongetjes. Vd Hoorn vind ik fysiek wel iets hebben hoor.. Blind cvm vind ik niks Veltman mist ook body de rest is aardig uit vorm Cvm is wel belangrijk vind ik maar buiten Maduro en eventueel Heitinga zou ik zo snel ook geen betere weten. We zijn veel te lief niemand die het team op scherp zet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:01 schreef Eide het volgende:[..] Ach, natuurlijk kan Ajax met deze selectie wel kampioen worden. Zelfs volledig uit vorm met een gemiddelde leeftijd onder 22 doet Ajax nog mee. Als deze selectie beter gaat draaien is alles mogelijk. Ajax zoekt echter vastigheid, zekerheidjes. Jongens die fysiek en mentaal altijd overeind blijven. Dat koop je met Zivcovic (goede voetballer trouwens) ook niet. Meer kracht, meer vertrouwen, meer ervaring. Talent zat, maar te veel jongetjes. Maar dan moet het wel een stuk beter gaan lopen....dit seizoen nog niet gezien...we hebben problemen met scoren....Klopt dat Zivcovic nog een jongetje is maar de Boer heeft een voorkeur voor jongetjes dus wie weet....kijk maar naar onze huidige selectie...veel poppetjes.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:02 schreef Eide het volgende:[..] V.d. Hoorn heb ik me ook over verbaast hoor. En Moisander kunnen we simpel over zijn. Op het hoogtepunt van zijn kunnen (nu) een leuke verdediger voor de eredivisie. Dus niet goed genoeg. Helemaal mee eens!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:07 schreef remco k het volgende:Noem eens een aankoop en dan niet een positie maar een naam die Ajax direct naar een hoger niveau kan en zal tillen, en die niet de aankomende talenten in de weg zal lopen?? Eens, zelfs al zou je bijvoorbeeld een nieuwe "echte" buitenspeler halen, dan staat of Anders, of Fischer, of de Sa weer stil.
Tuurlijk is dit kut en iedereen is uit vorm. Maar als ik aan een aankoop zou moeten denken, zou ik echt niet weten waar, of wie. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Davids heeft het al geprobeerd he en toen ging het ook al mis onder leiding van ten cate. Met vertoghen en suarez en hunterlaar. werden geen kampioen
Seedorf naar nederland. al betalen we miljoenen hij komt niet terug |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Zijn wel mannen haha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Dat denk ik ook. Ajax moet en kan het met deze selectie. Het gaat niet de mooiste kampioensschap worden. maar door miljoen te investeren waarvan je niet zeker weet dat het ook zo gaat zoals je wilt, dan heb ik liever dat ajax het geld maar op de bank houd en de spelers beter maakt. Onzin altijd voor het hoogste gaan ook in de C.L.....die jaren voordat onze talenten echt er aan komen opvullen met ervaren spelers...anders ga je afglijden... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:11 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Eens, zelfs al zou je bijvoorbeeld een nieuwe "echte" buitenspeler halen, dan staat of Anders, of Fischer, of de Sa weer stil. Tuurlijk is dit kut en iedereen is uit vorm. Maar als ik aan een aankoop zou moeten denken, zou ik echt niet weten waar, of wie. Ik ook niet en de rest van ajax ook niet. Spelers zijn in potentie beter, alleen moet je het wel laten zien.
Het is heel simpel maar oh zo moeilijk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahahaha Wijn zij het vaak eens Ronald maar dat komt omdat wij van dezelfde generatie zijn...hebben alles al meegemaakt en weten wat het gemis is nu....Pietje ook... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] hoe oud zijn deze 2 kerels? Hebben zij bakken ervaring of zijn het grote talenten waarvoor ajax flink in de buidel tast. Volgens mij speelt de ene al niet elke wedstrijd bij groningen. Dan moet hij ons kampioen maken? Waarom zou ajax niet kampioen worden? Wie word er dan kampioen? Welke club steekt er dan boven uit? Al 4 a 5 jaar staan na oktober spelers op om de kar te gaan trekken en ajax met een hoger versnelling kampioen te maken. Denk dat Twente kampioen wordt gezien hun selectie...of er komen versterkingen dan maken wij nog een grote kans... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Onzin altijd voor het hoogste gaan ook in de C.L.....die jaren voordat onze talenten echt er aan komen opvullen met ervaren spelers...anders ga je afglijden... Natuurlijk ga ik voor het aller hoogste. Dat gaat ajax natuurlijk ook. Of dacht je dat ajax voor de minste spelers gaat, omdat je daarmee het grootste winst kan maken.
Wie wil in gods naam naar nederland komen met veel CL ervaring.
Nigel de jong komt niet. Sneijder of van der vaart komt niet. Hunterlaar komt niet. Stekelenburg komt niet. Andere grote spelers met veel ervaring komen niet. Die gaan liever naar de zandbak om veel geld te verdienen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kracht en body heb je met 20 nog niet. Dat komt pas een beetje vanaf die leeftijd. Denswil en Veltman komen er wel, maar pas over een jaar of 2 echt op niveau. De vergelijking met Jan Vertonghen en Toby Alderweireld i overduidelijk. Die werden ook pas echt goed toen ze 22 of zo waren.
Als Denswil en Veltman die kracht krijgen wordt er al aan ze getrokken. Dan moet je of met geld ze binnen houden of gaan kopen. Juist daarom zo nu op de centen zitten wel eens de achterliggende gedachte van Overmars kunnen zijn. Je kan het geld maar 1 keer uitgeven.
De huidige sterkhouders zouden Siem de Jong (24), Ricardo van Rhijn (22), Sigthorsson (23) en Daley Blind (23) moeten zijn. Kijk eens naar die leeftijden. Toen FdB zelf die leeftijd had, speelde ene Rijkaard bij Ajax om de kar te trekken. Rijkaard was altijd goed, altijd stabiel en straalde rust uit. Dat mist dit Ajax enorm.
Eeuwig zonde dat een Seedorf bijvoorbeeld niet heeft willen uitspelen bij Ajax. Of Chivu. Of Maxwell. En ik kan er zo nog wel een stapel noemen. Dat is trouwens ook een stuk netwerk management wat voorgaande directies hebben laten versloffen. Ajax als club moet daarin ook warmer worden. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Denk dat Twente kampioen wordt gezien hun selectie...of er komen versterkingen dan maken wij nog een grote kans... oh ja hun hebben net zo goed upps en downs.
Ajax komt er wel en ajax word kampioen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Denk dat Twente kampioen wordt gezien hun selectie...of er komen versterkingen dan maken wij nog een grote kans... Ik denk dat Twente niet beter kan dan nu. Achterin momenteel stabiel maar over de hele selectie echt niet bijzonder. En voordat iemand Tadic zegt: tegen Ajax ook slechts opgevallen omdat z'n naam op het formulier stond want de statistieken heeft hij niet gehaald. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:11 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Eens, zelfs al zou je bijvoorbeeld een nieuwe "echte" buitenspeler halen, dan staat of Anders, of Fischer, of de Sa weer stil. Tuurlijk is dit kut en iedereen is uit vorm. Maar als ik aan een aankoop zou moeten denken, zou ik echt niet weten waar, of wie. Enkel en alleen op CVM en dan Blind weer gewoon back.. Meer kan ik niet bedenken, het enige probleem bij Ajax is dat we middenvelders op de buitenposities hebben, en 1 kan wel en is geen probleem, alleen moet je er ook 1 hebben die het veld breed kan houden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Onzin altijd voor het hoogste gaan ook in de C.L.....die jaren voordat onze talenten echt er aan komen opvullen met ervaren spelers...anders ga je afglijden... Nee en die talenten lekker op de bank houden dan ofzo??
Die jongens die je eventueel haalt gaan er echt niet mee akkoord dat ze vaak gewisseld zullen worden, en wat doe je dan met die talenten?? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Dit is de meest bizarre wekkend ooit in de eredivisie. Met slecht voetbal stijgt Ajax naar de 2e plaats op gelijke hoogte met Twente. Dit is met geen pen te beschrijven....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2013 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hahahaha Wijn zij het vaak eens Ronald maar dat komt omdat wij van dezelfde generatie zijn...hebben alles al meegemaakt en weten wat het gemis is nu....Pietje ook... Dit is echt de grootste bullshit die er maar te verzinnen is.. Omdat je ouder bent weet je er meer van en heb je er meer verstand van?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 18:17 schreef Bobby1972 het volgende:Dit is de meest bizarre wekkend ooit in de eredivisie. Met slecht voetbal stijgt Ajax naar de 2e plaats op gelijke hoogte met Twente. Dit is met geen pen te beschrijven.... Bizar... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hahahaha Wijn zij het vaak eens Ronald maar dat komt omdat wij van dezelfde generatie zijn...hebben alles al meegemaakt en weten wat het gemis is nu....Pietje ook... Dat klopt natuurlijk ook wel. Ik zelf bekijk uiteraard ook de negatieve aspecten, maar zal 9 van de 10 x de positieve aspecten naar boven halen. zelfs gisteravond toen ik de ArenA uitliep: We zijn een punt ingelopen op Twente, ik zei gisteravond ook dat psv punten zou gaan verspelen en ook Feyenoord zou veel moeite hebben om te winnen, maar zij verloren dus en zie: Wij speelden belabberd, pakten maar 1 punt, maar alleen AZ wist te winnen van de concurenten (als je az een concurrent mag noemen in de titelstrijd. Tot nu toe dus wel....)
Dus conclusie: WZAWZDB |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 18:17 schreef remco k het volgende:[..] Dit is echt de grootste bullshit die er maar te verzinnen is.. Omdat je ouder bent weet je er meer van en heb je er meer verstand van?? Nee, dat is niet wat hij bedoeld natuurlijk. Wij hebben wel (Pietje en ik) de gouden 70's meegemaakt. Wij zien ook, net als de meesten hier, dat het gewoon niet echt goed gaat, maar ook dat er best wel aardig wat talent bij ons ajax speelt, wat er op dit moment lang niet uitkomt. Maar ondanks alles staan we 2e en in punten gelijk met nr.1 fc twente. En dat was de afgelopen jaren wel eens anders.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 21:23 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Nee, dat is niet wat hij bedoeld natuurlijk. Wij hebben wel (Pietje en ik) de gouden 70's meegemaakt. Wij zien ook, net als de meesten hier, dat het gewoon niet echt goed gaat, maar ook dat er best wel aardig wat talent bij ons ajax speelt, wat er op dit moment lang niet uitkomt. Maar ondanks alles staan we 2e en in punten gelijk met nr.1 fc twente. En dat was de afgelopen jaren wel eens anders..... Dan moet ie het anders posten want zo staat het er wel. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Goed geïnterpreteerd Ronald!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Doe niet zo geïrriteerd kerel.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 21:23 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Nee, dat is niet wat hij bedoeld natuurlijk. Wij hebben wel (Pietje en ik) de gouden 70's meegemaakt. Wij zien ook, net als de meesten hier, dat het gewoon niet echt goed gaat, maar ook dat er best wel aardig wat talent bij ons ajax speelt, wat er op dit moment lang niet uitkomt. Maar ondanks alles staan we 2e en in punten gelijk met nr.1 fc twente. En dat was de afgelopen jaren wel eens anders..... Helemaal mee eens op je laatste zin na....dat komt omdat de concurrentie ook verzuimd en niet om aan te zien is....dat was de laatste jaren al zo maar het lijkt nog minder...ik kijk alleen naar het Ajax van nu...de rest zal me een worst wezen... |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
ik weet wel wie we moeten halen we hebben een opvolger nodig voor eriksen duarte vindt ik te ligt ik denk aan toivonen van pisvee het is een grote sterke kerel ik heb hem vandaag weer zien voetballen hij speelde heel slecht die jongen wil weg bij pisvee dat konden we zuiver zien hoe hij vandaag liep te voetballen dus toivonen opvolger van eriksen dan de spits waarom gaan we niet voor luuk de jong en dan een rechtsbuiten ik zit tedenken aan tadic.ajax heb 70 miljoen om spelers tekopen waarom toivonen en luuk de jong en tadic niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Niet geïrriteerd. Vind het gewoon een domme post. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij bent gewoon irritant ouwe.....net als ik Een PENIS PAPIERUS PLACTICUS.....met andere woorden.....een lul de behanger |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 22:38 schreef f-side het volgende:ik weet wel wie we moeten halen we hebben een opvolger nodig voor eriksen duarte vindt ik te ligt ik denk aan toivonen van pisvee het is een grote sterke kerel ik heb hem vandaag weer zien voetballen hij speelde heel slecht die jongen wil weg bij pisvee dat konden we zuiver zien hoe hij vandaag liep te voetballen dus toivonen opvolger van eriksen dan de spits waarom gaan we niet voor luuk de jong en dan een rechtsbuiten ik zit tedenken aan tadic.ajax heb 70 miljoen om spelers tekopen waarom toivonen en luuk de jong en tadic niet Met die eikel van psv moet je met de punt naar voren spelen. Dat zie ik ajax niet doen dus dan is toivonen overbodig. Luuk de jong is mischien wel beter dan siggie maar zonder aanvoer is hij ook nergens dus dat schiet niet op. Tadic komt niet, bel die voorzitter maar op. Hij blijft nee zeggen ook al betalen we 1 geven we hem 75% aandelen in ajax erbij dan zegt hij nee.
Ik had graag tadic gezien. Toivonen is een goede voetballer maar past niet in het systeem dat ajax speelt. Luuk de jong is een goede voetballer maar zonder aanvoer is hij ook nergens. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 16:07 schreef remco k het volgende:Noem eens een aankoop en dan niet een positie maar een naam die Ajax direct naar een hoger niveau kan en zal tillen, en die niet de aankomende talenten in de weg zal lopen?? dat word inderdaad een probleem. want op de momenten dat Ajax de kans kreeg zulke spelers binnnen tehalen. vonden ze het teduur of waren weer telaat. dus nu loop je achter de feiten aan dat het halen van dat soort spelers nog moeilijker is geworden. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 23:42 schreef bully het volgende:[..] dat word inderdaad een probleem. want op de momenten dat Ajax de kans kreeg zulke spelers binnnen tehalen. vonden ze het teduur of waren weer telaat. dus nu loop je achter de feiten aan dat het halen van dat soort spelers nog moeilijker is geworden. Voor welke speler was ajax te laat? Misschien gewoon te licht bevonden voor dat geld?
Djuricic 2 a 3 miljoen euro betalen voor een speler met een half jaar contract?(als het al niet meer is.
Maher, speelt bij az groots maar op een positie die ajax niet meer heeft. Maher heeft tijdens grote wedstrijden het laten afweten bij az, wellicht waren ze daar ook bang voor.
Narisgh, Hoe goed is hij als de tegenstander rugdekking geeft en het veld heel klein houd. Tegen heereveen wil de tegenstander nog wel druk zetten waardoor narsigh meters ruimte had. Met ajax heb je dat niet. In grote wedstrijden bij heerenveen was hij ook afwezig, dan kwam het van asaidi.
Asaidi, wil liever op de bank zitten bij liverpool en lekker genieten van het geld dan zelf lekker voetballen. Met zo instelling wil ik hem al niet hebben ook al is hij net zo goed als messi |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op [url=/topic-27595/p11/#1099704]zondag 27 oktober 2013 - 23:58[/ schreef Positieve Arrogantie hetaltijd lgende:
[..]
Voor welke speler was ajax te laat? Misschien gewoon te licht bevonden voor dat geld?
Djuricic 2 a 3 miljoen euro betalen voor een speler met een half jaar contract?(als het al niet meer is.
Maher, speelt bij az groots maar op een positie die ajax niet meer heeft. Maher heeft tijdens grote wedstrijden het laten afweten bij az, wellicht waren ze daar ook bang voor.
Narisgh, Hoe goed is hij als de tegenstander rugdekking geeft en het veld heel klein houd. Tegen heereveen wil de tegenstander nog wel druk zetten waardoor narsigh meters ruimte had. Met ajax heb je dat niet. In grote wedstrijden bij heerenveen was hij ook afwezig, dan kwam het van asaidi.
Asaidi, wil liever op de bank zitten bij liverpool en lekker genieten van het geld dan zelf lekker voetballen. Met zo instelling wil ik hem al niet hebben ook al is hij net zo goed als messi
Je kan het aankoopbeleid wel blijven verdedigen maar er zijn echt veel spelers geweest die lekker gemaakt zijn door Ajax maar niet gekomeMn zijn. Bas Dost wilde komen Mertens wilde komen Armenteros wilde komen Maher wilde komen Narsingh wilde ook komen Aissaidi had kunnen lukken Djuricic was niet onhaalbaar Tadic had je bij Groningen kunnen halen Chadli speelde met agovv tegen Ajax wielaeet zoek Elia van twente ketste af enz. enz. Dus nee het komt niet altijd slagvaardig over |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
De Boer vervangen voor een meesteres. De zweep halen over al die kolerelijers die denken te kunnen voetballen, maar keer op keer niks presteren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 23:42 schreef bully het volgende:[..] dat word inderdaad een probleem. want op de momenten dat Ajax de kans kreeg zulke spelers binnnen tehalen. vonden ze het teduur of waren weer telaat. dus nu loop je achter de feiten aan dat het halen van dat soort spelers nog moeilijker is geworden. En welke spelers die Ajax afgelopen zomer had kunnen halen maken nu wekelijks het verschil bij hun club. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2013 - 23:39 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jij bent gewoon irritant ouwe.....net als ik Een PENIS PAPIERUS PLACTICUS.....met andere woorden.....een lul de behanger Lekker man. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 28 oktober 2013 - 07:16 schreef Hummel10 het volgende:[..] Je kan het aankoopbeleid wel blijven verdedigen maar er zijn echt veel spelers geweest die lekker gemaakt zijn door Ajax maar niet gekomeMn zijn. Bas Dost wilde komen Mertens wilde komen Armenteros wilde komen Maher wilde komen Narsingh wilde ook komen Aissaidi had kunnen lukken Djuricic was niet onhaalbaar Tadic had je bij Groningen kunnen halen Chadli speelde met agovv tegen Ajax wielaeet zoek Elia van twente ketste af enz. enz. Dus nee het komt niet altijd slagvaardig over Gedeelte van wat je noemt os van het vorige bestuur. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zit jij zelf niet in het bestuur van Ajax?? Of heb je Ajax aandelen ?? Jij gaat altijd in de verdediging!!! |
|
|
|