BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke spelers moet ajax halen in de winterstop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 oktober 2013 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 14:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wanneer je kampioen wordt, heb je het altijd goed gedaan. Je bent immers eerste geworden. Soms bij gebrek aan beter of omdat de concurrentie gewoon NOG slechter heeft gepresteerd. Natuurlijk hoop ik dat Ajax de tweede seizoenshelft beter gaat spelen, maar ik praat over het "nu". Je kunt toch niet anders dan het met mij eens zijn, dat Ajax de ene na de andere wanprestatie laat zien. Uiteraard zijn er wat excuses (vormverlies, sterkhouders verkocht, druk programma) maar het gaat mij om het grote geheel. Enkel balbezit door het afzichtelijke "tikkie-breed" en "tikkie-terug" werkt daar niet aan mee. Bovendien is het duidelijk dat de huidige selectie van Ajax een chronisch tekort heeft aan balans. Frank de Boer heeft tijdens de voorbije transferperiode aangegeven, een CVM nodig te hebben, maar bovenal minimaal één vleugelaanvaller. Oorspronkelijk gaf Overmars "niet thuis" en pas op het aller- allerlaatste moment gaf hij wel toe. Vriend en vijand wist echter dat dat veel te laat was en die zogenaamde poging(en) tot aankoop was gedoemd om te mislukken. Ik heb al vaker aangegeven, dat Ajax beslist niet meer "Sulejmani-bedragen" moet neertellen, maar vasthouden -te allen tijde- aan het principe NOOIT meer dan 5 miljoen te betalen voor één speler, is ook eigenwijs en oliedom. Soms, wanneer je gericht versterking wenst (niet alleen voor de breedte of voor de toekomst) moet je actief en snel handelen en je principe overboord werpen en incidenteel wèl een hoger bedrag durven (willen) betalen voor die ene speler. Dat was, dat is en dat blijft mijn mening!!
En dat is Pietje...het zouden mijn woorden kunnen zijn!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 oktober 2013 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 15:19 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Toch denk ik dat we niet van Milan hadden verloren als Moisander niet was uitgevallen met een blessure, (hiermee wil ik NIET zeggen dat v/d Hoorn schuldig is aan de penalty), waar hij nu dus nog last van heeft. Ook denk ik dat we Duarte en Moisander tegen Celtic hebben gemist. Sterker nog: Ik denk zelfs dat we dan ook van Celtic hadden gewonnen. Moisander heeft natuurlijk wel al internationale ervaring en Duarte is fysiek ook meer dan wat we nu hebben staan. Waar het dus op neer komt is dat we in de breedte niet voldoende ervaring hebben om Moisander en Duarte op te vangen. Ik hoop dat beiden er tegen Celtic thuis weer bij kunnen zijn en dan zie ik zelfs de 2e plaats in de poule nog best zitten.

Het is erg positief gedacht, maar ik heb een hekel aan negatievisme. (raar woord eigenlijk;-))
kan het hier ook wel mee eens zijn...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 oktober 2013 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 15:53 schreef Pietje het volgende:
De selectie van 1995:

Technische staf:
Louis van Gaal
Gerard van der Lem (assistent-trainer)
Bob Haarms (assistent-trainer)

Keepers
Fred Grim
Edwin van der Sar

Verdedigers
Danny Blind
Frank de Boer
Winston Bogarde
Michael Reiziger
Frank Rijkaard
Sonny Silooy
Mendel Witzenhausen

Middenvelders
Ronald de Boer
John van den Brom
Edgar Davids
Michel Kreek
Jari Litmanen
Kiki Musampa
Tarik Oulida
Martijn Reuser
Clarence Seedorf

Aanvallers
George Finidi
Nwankwo Kanu
Patrick Kluivert
Marc Overmars
Peter van Vossen
Clyde Wijnhard
Nordin Wooter

Vergelijk dat maar eens met de huidige selectie...
Effe naar boven kijken Overmars en de Boer!!!
remco k
 remco k - dinsdag 29 oktober 2013 - 20:44   quote  deeplink  
Lukoki terughalen van Cambuur, geen geweldenaar maar wel een jongen die op het krijt loopt en weleens voor een aangename verassing kan zorgen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 oktober 2013 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 16:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar Pietje, wat jij beschrijft is precies waar Ajax mee bezig is. Begrijp me niet verkeerd want ook ik vind het spel niet goed op een paar uitzonderingen na. Overmars geeft juist aan dat ze best meer willen betalen en hebben dat ook laten zien met een bod op van Ginkel.

Die CVM heb ik de Boer trouwens niet over gehoord, maar dat kan ik mis hebben. Dat is namelijk de enige positie waar ik graag iemand had zien komen..

Wel vind ik het raar dat de Boer vasthoud aan deze voorhoede. Als je met Siggie speelt heb je voorzetten nodig want combineren kan die niet.. Dus of de Boer met met een voetballer in de spits gaan spelen, of hij moet buitenspelers opstellen die het krijt van de lijn lopen. En al zouden die jongens niet in vorm zijn of niet eens een man voorbij komen, je houd in ieder geval het veld goed breed zodat er ruimte komt voor de middenvelders.
Of je gaat spelen met de mensen die er nu lopen maar dan moet je met een type Bojan in de punt gaan spelen. Eventueel kan je dan Fischer zelfs als 9 gebruiken, denk namelijk dat is dat best kan invullen.. Maar dan moet je dus niet meer met voorzetten gaan werken.

En ja, ook Overmars de Boer, Jonk, Bergkamp, Spijkerman, vd Sar en de rest van de mannen maken fouten en zitten feitelijk nog maar kort op hun posities, ik denk dat als we deze mensen het vertrouwen blijven geven ze hiervan kunnen en zullen leren zodat er over een aantal jaar een stabiele club staat die altijd voetbalt om de titel en een bepaalde ondergrens zal hebben..

Het ene jaar is het andere niet, ik ben wel blij dat bepaalde jongens zoals Andersen de kans krijgen. En dat gaat nu eenmaal met fouten gepaard..
In hoofdlijnen eens Remco..

alleen zet ik mijn vraagtkens aan het verhaal "van Ginkel halen" ze wisten bij voorbaat dat dit niet ging lukken...hij was net ingekocht door Chelsea...je wist gewoon dat dit niet ging lukken...vooral ook omdat het einde van de transfermarkt in zicht was...nep....poppenkast...de supporters laten weten dat ze toch nog ergens mee bezig waren....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 oktober 2013 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 20:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon een domme vraag en dat weet je zelf ook. Ga er ook niet verder op in.
ik snap hem...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 oktober 2013 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 20:44 schreef remco k het volgende:
Lukoki terughalen van Cambuur, geen geweldenaar maar wel een jongen die op het krijt loopt en weleens voor een aangename verassing kan zorgen..
Weet je niets beters te verzinnen...
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 29 oktober 2013 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 20:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Alstublieft geen Sigthorsson die is al 3 jaar bezig om zich te ontwikkelen...
Als hij voorzetten krijgt is ie best zat.. We moeten ons tijd voorlopig
maar uitzitten met het huidige saaie team..:(
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 oktober 2013 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 21:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als hij voorzetten krijgt is ie best zat.. We moeten ons tijd voorlopig
maar uitzitten met het huidige saaie team..:(
Daar is elke spits afhankelijk van...wat is er zo bizonder aan hem dan ??
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 29 oktober 2013 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 21:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Daar is elke spits afhankelijk van...wat is er zo bizonder aan hem dan ??
Bijzonder niks van mij mag hij als breekijzer gebruikt worden
maar Hoessen is ook niet veel beter..Ik durf het bijna niet te zeggen! Kopen?? ;)
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 29 oktober 2013 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 20:44 schreef remco k het volgende:
Pfff als we alweer naar Lukoki gaan verlangen zit er iets echt goed fout!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 29 oktober 2013 - 22:34   quote  deeplink  
Die lange kale verdediger....die fransman....ken ff niet vinden wie het is
die is mij dit weekend opgevallen....en Hupperts
Jari020
 Jari020 - dinsdag 29 oktober 2013 - 22:43   quote  deeplink  
Misschien moeten we Babel en Boerrigter halen. Ik denk dat zij de ideale kandidaten zijn voor de vleugelposities en Ajax weer aan het voetballen krijgen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 29 oktober 2013 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 22:43 schreef Jari020 het volgende:
Misschien moeten we Babel en Boerrigter halen. Ik denk dat zij de ideale kandidaten zijn voor de vleugelposities en Ajax weer aan het voetballen krijgen.
Verander je nick ff....wat een achterlijke post....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 oktober 2013 door Nenam_tiL --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 29 oktober 2013 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 22:34 schreef Nenam_tiL het volgende:
Die lange kale verdediger....die fransman....ken ff niet vinden wie het is
die is mij dit weekend opgevallen....en Hupperts
Waar speelt die kale? Hupperts was wel aardig maar topper in wording
weet ik niet, nog niet genoeg gezien!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 29 oktober 2013 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 14:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Het antwoord staat er..
Dus jij hebt nauwe banden met het bestuur ?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 29 oktober 2013 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 23:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Waar speelt die kale? Hupperts was wel aardig maar topper in wording
weet ik niet, nog niet genoeg gezien!
Volgens mij is het een huurling van Juventus....maar ben wel vaker in de war Hummel....zag mijn vrouw op de wallen lopen....terwijl ze naast me lag in Drunen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 29 oktober 2013 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 23:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Volgens mij is het een huurling van Juventus....maar ben wel vaker in de war Hummel....zag mijn vrouw op de wallen lopen....terwijl ze naast me lag in Drunen
speelt bij RKC idd.

Niet je vrouw hoor;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 29 oktober 2013 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 23:34 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

speelt bij RKC idd.

Niet je vrouw hoor;-)
Is hier om de hoek vriend.....maar bedankt....die gozer viel mij gewoon op....ga ff googlen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 29 oktober 2013 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 18:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Kan een club als Ajax die jongens dan op een andere manier bereiken?? Ik bedoel stel dat Ajax meer talenten jachten gaat houden?? Misschien zelfs de TV erbij betrekken door een soort van talentenjachten zoals de voice of Holland maar dan voor voetbal??? Straatvoetbaltoernooien organiseren waarbij het gehele team dat wint een jaar in de opleiding wordt opgenomen, uiteraard kun je daar dan weer talenten uit halen..

Zomaar een paar ideeen, maar er moet wel wat mogelijk zijn om het talent te vinden..
Dat is iets wat ajax volgens mij ook in China heeft gedaan
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 oktober 2013 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 21:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bijzonder niks van mij mag hij als breekijzer gebruikt worden
maar Hoessen is ook niet veel beter..Ik durf het bijna niet te zeggen! Kopen?? ;)
KOPEN!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 oktober 2013 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 22:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Pfff als we alweer naar Lukoki gaan verlangen zit er iets echt goed fout!!
Dat mag je gerust zeggen...hahahaha...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 30 oktober 2013 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 23:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

KOPEN!!!!
DOPEN !!!.....blauwe tongen en schuim op de bek
Geintje pik.....
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 oktober 2013 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 23:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is hier om de hoek vriend.....maar bedankt....die gozer viel mij gewoon op....ga ff googlen
Ik was te druk met me ergeren aan ons belabberde spel denk ik..
Zal volgende keer eens op letten :)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 oktober 2013 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 23:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

KOPEN!!!!
Je mag niet vloeken in de kerk!!

100% eens want als ik het huidige team en jong Ajax zie zijn er nog
wel plekken die niet 123 opgevuld gaan worden. Jong Ajax
op veel plekken gewoon slecht als de Boer gisteren een A junior mee
moet nemen en niet van jong Ajax zegt genoeg. Bazoer Lobotka zitten
er dicht tegenaan de rest moet nog ff rijpen. In de voorhoede weer allemaal pisventjes
Meleg lazic zie ik ook nog niet vlammen. El ghazi heeft beetje postuur
maar die zie ik ook nog niet. Er lopen toch nog wel ergens betere aanvallers
die al hogerop kunnen en niet te duur zijn??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 oktober 2013 - 08:52   quote  deeplink  
We hoeven niets meer, met Bailey erbij zijn we klaar. ;-)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 oktober 2013 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 08:52 schreef Ajax Warrior het volgende:
We hoeven niets meer, met Bailey erbij zijn we klaar. ;-)
Haha 16 en voorlopig niet inzetbaar illegaal in België.
Ja toppertje hoor! :)
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 30 oktober 2013 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 20:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Duarte altijd aanvallend zetten...links of rechts maakt niet uit...De Jong in de spits omdat we geen betere hebben...
Dat zeg ik -)
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 30 oktober 2013 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 20:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Luuk de Jong is voetballend niet beter als Sigthorsson...
Mee eens, Luuk is een zelfde soort spits als Siggie. Kun je beter aan een Finnbogason denken.
Peter1956
 Peter1956 - woensdag 30 oktober 2013 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 14:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wanneer je kampioen wordt, heb je het altijd goed gedaan. Je bent immers eerste geworden. Soms bij gebrek aan beter of omdat de concurrentie gewoon NOG slechter heeft gepresteerd. Natuurlijk hoop ik dat Ajax de tweede seizoenshelft beter gaat spelen, maar ik praat over het "nu". Je kunt toch niet anders dan het met mij eens zijn, dat Ajax de ene na de andere wanprestatie laat zien. Uiteraard zijn er wat excuses (vormverlies, sterkhouders verkocht, druk programma) maar het gaat mij om het grote geheel. Enkel balbezit door het afzichtelijke "tikkie-breed" en "tikkie-terug" werkt daar niet aan mee. Bovendien is het duidelijk dat de huidige selectie van Ajax een chronisch tekort heeft aan balans. Frank de Boer heeft tijdens de voorbije transferperiode aangegeven, een CVM nodig te hebben, maar bovenal minimaal één vleugelaanvaller. Oorspronkelijk gaf Overmars "niet thuis" en pas op het aller- allerlaatste moment gaf hij wel toe. Vriend en vijand wist echter dat dat veel te laat was en die zogenaamde poging(en) tot aankoop was gedoemd om te mislukken. Ik heb al vaker aangegeven, dat Ajax beslist niet meer "Sulejmani-bedragen" moet neertellen, maar vasthouden -te allen tijde- aan het principe NOOIT meer dan 5 miljoen te betalen voor één speler, is ook eigenwijs en oliedom. Soms, wanneer je gericht versterking wenst (niet alleen voor de breedte of voor de toekomst) moet je actief en snel handelen en je principe overboord werpen en incidenteel wèl een hoger bedrag durven (willen) betalen voor die ene speler. Dat was, dat is en dat blijft mijn mening!!

Helemaal eens!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 oktober 2013 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 09:06 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Mee eens, Luuk is een zelfde soort spits als Siggie. Kun je beter aan een Finnbogason denken.
10 miljoen minstens maar als je Sigtorsson aanbied bij Celtic die hadden interesse
meen ik.. Of ruildeal plus wat centjes? ? Weet zeker dat Sigtorsson er bij Heerenveen
ook genoeg maakt hoor daar krijgt hij wel voorzetten.
Voor 10 miljoen heb je Zivcovic en Kostic waarschijnlijk ook wel.
Peter1956
 Peter1956 - woensdag 30 oktober 2013 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 08:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je mag niet vloeken in de kerk!!

100% eens want als ik het huidige team en jong Ajax zie zijn er nog
wel plekken die niet 123 opgevuld gaan worden. Jong Ajax
op veel plekken gewoon slecht als de Boer gisteren een A junior mee
moet nemen en niet van jong Ajax zegt genoeg. Bazoer Lobotka zitten
er dicht tegenaan de rest moet nog ff rijpen. In de voorhoede weer allemaal pisventjes
Meleg lazic zie ik ook nog niet vlammen. El ghazi heeft beetje postuur
maar die zie ik ook nog niet. Er lopen toch nog wel ergens betere aanvallers
die al hogerop kunnen en niet te duur zijn??

Er zijn wel talenten maar Ajax mist het talent om die te onderkennen, met alsgevolg een hele rits aan net niet talenten.
Er zijn al 45 (!) talenten ingezet in Jong Ajax in de afgelopen paar wedstrijden en het leek voor het overgrote deel nergens op!
Peter1956
 Peter1956 - woensdag 30 oktober 2013 - 09:27   quote  deeplink  
Er zijn wel talenten maar Ajax mist het talent om die te onderkennen, met alsgevolg een hele rits aan net niet talenten.
Er zijn al 45 (!) talenten ingezet in Jong Ajax in de afgelopen paar wedstrijden en het leek voor het overgrote deel nergens op.

Ze hebben er weer een ontdekt! In de vorm van een tropische verrassing: Bailey heet ie. Kansloos.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 oktober 2013 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 09:27 schreef Peter1956 het volgende:
Er zijn al 45 (!) talenten ingezet in Jong Ajax in de afgelopen paar wedstrijden en het leek voor het overgrote deel nergens op.

Ze hebben er weer een ontdekt! In de vorm van een tropische verrassing: Bailey heet ie. Kansloos.
Ja vrij irritant als je ziet dat andere eredivisie clubs wel directe versterkingen
kunnen scouten. 16 jarige spelers zijn ook net niks want misschien maken ze de stap
nooit naar Ajax 1 om vervolgens bij een kleinere club door te breken.

Weet je wie ik interessant vind gekke naam en spotgoedkoop past
in mijn ogen in het systeem. Amsterdammer technisch oog voor medespelers
Ex Ajax Antonia van Go ahead! Puur naar type speler kijkend let er maar eens op
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 oktober 2013 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 09:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Haha 16 en voorlopig niet inzetbaar illegaal in België.
Ja toppertje hoor! :)
Gelukkig had je door dat het cynisme was van me. ;-)
Eide
 Eide - woensdag 30 oktober 2013 - 10:26   quote  deeplink  
Zoveel toptalenten scouten de andere clubs nu ook weer niet hoor. Noem mij dan al die spelers van het niveau Vertonghen/Eriksen die door andere clubs zijn gescout de afgelopen jaren. Natuurlijk zitten er een paar bij maar echt niet in overweldigende hoeveelheden.

Het voetbal is ook veranderd. Als je vroeger echt goed was maar bij Utrecht/Groningen/Twente etc speelde en Ajax of Feyenoord kwam was het meteen geregeld. Tegenwoordig werken de andere clubs daar niet meer aan mee. Terecht natuurlijk maar daarom niet minder waar. Daarnaast drijft de eredivisie op de jeugdopleidingen van aantal clubs waaronder Ajax. Wijs mij een club aan waar geen oud-jeugdspelers van Ajax onder contract staan.

Waar Ajax wel faalt in mijn ogen is het aantrekken van ervaring. Wat PSV wel deed met Schaars bijvoorbeeld lukt Ajax al enige tijd niet. Dat vind ik wel zorgelijk.
nora
 nora - woensdag 30 oktober 2013 - 10:56   quote  deeplink  
Ik denk zelf dat we ook een tech/power speler missen op het middenveld, ik heb het dan over Suarez van Anderlecht en/of Denny de Zeeuw in vorm, ook Ajax ziet dat en daarom waren ze bij Ajax ook zo gecharmeerd van v/Ginkel helaas ging dat niet door. Misschien dat Davy Klaasen dat gaat worden maar op dit moment is hij dat nog lang niet.
Eide
 Eide - woensdag 30 oktober 2013 - 11:15   quote  deeplink  
Ook dat zijn tslenten. Ajax mist voornamelijk een ervaren leider. Rijkaard kon dat enorm goed, recenter hadden Galasek en Stam dat ook maar sinds Jaap Stam blijft dat uit. Ook Moisander en Poulsen hebben dat niet. Ajax mist echt die steunpilaar op wie de ploeg altijd kan terugvallen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 oktober 2013 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 11:15 schreef Eide het volgende:
Ook dat zijn tslenten. Ajax mist voornamelijk een ervaren leider. Rijkaard kon dat enorm goed, recenter hadden Galasek en Stam dat ook maar sinds Jaap Stam blijft dat uit. Ook Moisander en Poulsen hebben dat niet. Ajax mist echt die steunpilaar op wie de ploeg altijd kan terugvallen.
Vertonghen en Suarez vergeten?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 oktober 2013 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 10:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gelukkig had je door dat het cynisme was van me. ;-)
Ik lees je posts dus weet wel een beetje hoe je er over denk :)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 oktober 2013 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 23:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Daar ben ik het volledig mee eens. Daarnaast zou ik erg graag Ola John toch zien komen. Die heeft mij bij FC Twente erg kunnen bekoren. Echte vleugelspitsen hebben we niet, Eerst Bojan, later Sighthorssón en Fischer zijn dat niet, die trekken allemaal naar binnen zonder een goede voorzet te geven. Tja en dan die CVM... Wie o wie. Ik droom nog steeds van die o zo ondergewaardeerde Anita...
Als ik over Anita droom heeft ze blond haar en dikke tieten! ;)
nora
 nora - woensdag 30 oktober 2013 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 11:15 schreef Eide het volgende:
Klopt alleen vind ik Suarez van Anderlecht geen talent meer maar toch echt een volwassen voetballer die Ajax zeker beter zou maken.Sterk/Techn en ook heel goed in de kleine ruimte en veel power met andere woorden een direkte versterking, maar helaas te duur denk ik wordt al begeerd door vele topclubs.
nora
 nora - woensdag 30 oktober 2013 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 12:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als ik over Anita droom heeft ze blond haar en dikke tieten! ;)
Misschien dat Blind het kan gaan worden alleen heeft hij geen dikke tieten sorry Hummel
Eide
 Eide - woensdag 30 oktober 2013 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 11:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vertonghen en Suarez vergeten?
Suarez was, is en zal nooit een leider kunnen zijn op het veld. Zijn fanatisme was aanstekelijk maar hij is veel te grillig en onbetrouwbaar om een steun en toeverlaat te kunnen zijn. Dus nee, niet vergeten nee. Jantje had wel alle kwaliteiten daarvoor trouwens maar miste de jaren en ervaring om naar de jongeren een voorbeeld te zijn.

Nee, beide niet vergeten.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 oktober 2013 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 12:16 schreef nora het volgende:

[..]

Misschien dat Blind het kan gaan worden alleen heeft hij geen dikke tieten sorry Hummel
Anabolen spuiten kan Blind wel gebruiken
nora
 nora - woensdag 30 oktober 2013 - 12:49   quote  deeplink  
Nou daar komen er meer voor in aanmerking de helft van de Ajax selectie kunnen een salto maken in een TL buis.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 oktober 2013 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 12:49 schreef nora het volgende:
Nou daar komen er meer voor in aanmerking de helft van de Ajax selectie kunnen een salto maken in een TL buis.
Haha ja inderdaad! Las net marwijk heeft interesse in moisander
Gelijk heitinga terug halen en Toivonen voor een prikkie en kostic klaar!
Eide
 Eide - woensdag 30 oktober 2013 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 14:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Toivonen
Meen je dit nou echt? Die blonde gek die in grote wedstrijden altijd verstek laat gaan? Die halve zool die klauwen vol onnodige kaarten pakt en bij elk incident wel betrokken is?
nora
 nora - woensdag 30 oktober 2013 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 14:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Haha ja inderdaad! Las net marwijk heeft interesse in moisander
Gelijk heitinga terug halen en Toivonen voor een prikkie en kostic klaar!
Daar ben ik het mee eens die Toivonen is de grootste kwal van de Eredivisie maar Ajax zou hem heel goed kunnen gebruiken dus ik zou voor hem juichen als hij bij Ajax speelde dat had ik nooit van mij zelf gedacht.
nora
 nora - woensdag 30 oktober 2013 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 14:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Meen je dit nou echt? Die blonde gek die in grote wedstrijden altijd verstek laat gaan? Die halve zool die klauwen vol onnodige kaarten pakt en bij elk incident wel betrokken is?
Dat is nou die grote kwal die voor PSV heel belangrijke punten heeft gepakt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke spelers moet ajax halen in de winterstop?

0.0133950