|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 november 2013 - 23:42 schreef cajax het volgende:Het bestuur moet echte hardere acties ondernemen, wil Ajax de Europese top weer doen halen. Nu staat ajax niet eens bij de beste 20, terwijl ze vroeger altijd bij de beste 8 van Europa stond. Ajax zal wel ongeveer rond de 30e plaats staan, denk ik. Vroeger hadden we kuilen.....over een jaar staan ze 50ste.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Vertel mij eens met welke spelers je in dit elftal en jong Ajax kan terugkeren richting de Europese top, want dat is wat Ajax wil. Ik denk namelijk dat dit niet mogelijk is, want wanneer de geldzaken gaan rinkelen zijn deze spelers weg voordat Ajax de top heeft bereikt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 02:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Vertel mij eens met welke spelers je in dit elftal en jong Ajax kan terugkeren richting de Europese top, want dat is wat Ajax wil. Ik denk namelijk dat dit niet mogelijk is, want wanneer de geldzaken gaan rinkelen zijn deze spelers weg voordat Ajax de top heeft bereikt. Dat was ik 94/95 ook al zo. Dit was toen de selectie met alleen de spelers die meer als 10 wedstrijden speelden
Edwin van der Sar Danny Blind Frank de Boer Winston Bogarde Michael Reiziger Frank Rijkaard Ronald de Boer John van den Brom Edgar Davids Jari Litmanen Clarence Seedorf George Finidi (Nigeria) Nwankwo Kanu (Nigeria) Patrick Kluivert Marc Overmars Peter van Vossen
Kanu was 19, net als Kluivert en Seedorf. Overmars was 22, Davids was 22, Reiziger was 22... Rijkaard en Blind waren de enige 30-er. Ok, de Boertjes waren 24 maar over het algemeen was die ploeg ook verschrikkelijk jong en binnen een paar seizoenen speelden ze allemaal voor het grote geld over de grens.
Met Rijkaard en Blind had Ajax internationals van formaat. Ervaren krachten die alles al hadden gezien maar de rest was puur talent. Talent dat samen een goed elftal vormde maar wat in de basis niet veel ouder was als de huidige lichting jong talent en die net zo rap naar het buitenland vertrok.
Natuurlijk zou meer geld betekenen dat Ajax spelers langer zou kunnen behouden maar onder de streep loopt er op dit moment te weinig van alles. Er lopen echt wel een paar jongens die top gaan worden meer er omheen loopt te veel middelmatige zooi. En het ontbreekt aan 1 of 2 toppers die het geheel op sleeptouw kunnen nemen. |
|
|
|
|
ajax till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 02:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Vertel mij eens met welke spelers je in dit elftal en jong Ajax kan terugkeren richting de Europese top, want dat is wat Ajax wil. Ik denk namelijk dat dit niet mogelijk is, want wanneer de geldzaken gaan rinkelen zijn deze spelers weg voordat Ajax de top heeft bereikt. Ajax moet spelers langer dan 3 jaar vastleggen....als dat te riskant is doe je 3 jaar met optie nog een jaar... Dat mis ik bij deze ajax... Ajax moet meer durfen... Off.. Ik snap niet waarom ze die Nigeriaanse Ronaldo niet hebben vastgelegd... Je kon hem altijd nog verhuren als hij nix is...ongelofelijk! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 03:26 schreef Eide het volgende:[..] Dat was ik 94/95 ook al zo. Dit was toen de selectie met alleen de spelers die meer als 10 wedstrijden speelden Edwin van der Sar Danny Blind Frank de Boer Winston Bogarde Michael Reiziger Frank Rijkaard Ronald de Boer John van den Brom Edgar Davids Jari Litmanen Clarence Seedorf George Finidi (Nigeria) Nwankwo Kanu (Nigeria) Patrick Kluivert Marc Overmars Peter van Vossen Kanu was 19, net als Kluivert en Seedorf. Overmars was 22, Davids was 22, Reiziger was 22... Rijkaard en Blind waren de enige 30-er. Ok, de Boertjes waren 24 maar over het algemeen was die ploeg ook verschrikkelijk jong en binnen een paar seizoenen speelden ze allemaal voor het grote geld over de grens. Met Rijkaard en Blind had Ajax internationals van formaat. Ervaren krachten die alles al hadden gezien maar de rest was puur talent. Talent dat samen een goed elftal vormde maar wat in de basis niet veel ouder was als de huidige lichting jong talent en die net zo rap naar het buitenland vertrok. Natuurlijk zou meer geld betekenen dat Ajax spelers langer zou kunnen behouden maar onder de streep loopt er op dit moment te weinig van alles. Er lopen echt wel een paar jongens die top gaan worden meer er omheen loopt te veel middelmatige zooi. En het ontbreekt aan 1 of 2 toppers die het geheel op sleeptouw kunnen nemen. Wederom eens Eide...2 toppers die de rest op sleeptouw nemen en je gaat zomaar naar de volgende ronde in de C.L.. zeker weten!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 08:47 schreef ajax till i die het volgende:[..] Ajax moet spelers langer dan 3 jaar vastleggen....als dat te riskant is doe je 3 jaar met optie nog een jaar... Dat mis ik bij deze ajax... Ajax moet meer durfen... Off.. Ik snap niet waarom ze die Nigeriaanse Ronaldo niet hebben vastgelegd... Je kon hem altijd nog verhuren als hij nix is...ongelofelijk! dat begrijp ik ook niet helemaal....er zou eens enige uitleg moeten komen over het beleid wat men wil nastreven... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 november 2013 - 22:04 schreef Nenam_tiL het volgende:Miep miep....die knakker beslist heus niet alles in zijn eentje.....dus moeten we er nog een paar korter maken.....ik stel me beschikbaar;-) Om korter gemaakt te worden? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 13:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wederom eens Eide...2 toppers die de rest op sleeptouw nemen en je gaat zomaar naar de volgende ronde in de C.L.. zeker weten!! Inderdaad, en kwam Rijkaard terug door goed beleid?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Deels wel, en een aanhoudende goede relatie met de club. Ik weet niet wie Rijkaard er toen toe bewoog terug te keren maar feit is dat dat Ajax momenteel nauwelijks lukt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Van mij mag Toornstra komen...hadden ze overigens direct moeten halen toen van Ginkel afketste...hij op de positie van de Jong...de Jong en Hoessen laten dueleren voor de spits psoitie en Maduro als onze motor op het middenveld...de CVM... |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ajax heeft type's nodig als Frank Rijkaard, en daar 3 van, waarvan er 2 linksbenig zijn. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
je moet natuurlijk wel een vriendje van de grote 5 zijn he?;-) |
|
|
|
|
cajax
|
|
|
Ook dat is waar. Als je niet bij de bobo's zit, dan hoor je er daar niet bij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Van der Heijden hadden we nooit moeten laten gaan, roep ik al vanaf dag 1 dat ie bij ons speelde.. en kopie van Vertonghen wat stijl en manier van voetballen betreft, en kan ook zo goed worden.. Helaas niet in ons shirt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weet nog wel een goede speler die bij Tottenham op de bank zit.. Heeft nog niet zo lang geleden bij ons gespeeld..
Ongelooflijk wat zonde is dat weer he, veel te jong weggegaan en dadelijk verpieteren op de bank.. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Van Der Heijden heeft bij ajax toch ook vaak op cvm getaan? Zelfde als jan vertonghen in het begin? Vond mitchel donald toch ook niet zo'n gekke voetballer op die positie... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Misschien toch Toornstra als we een motor zoeken voor weinig geld. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
We moeten een middenveldspeler hebben met gif in zijn spel, zoals bijv. Ayoeb en een creatieve middenveldspeler als Ziyech. Een scorende spits als Michy Batshuayi en dit zijn allemaal spelers van onder de 20. Maar eigenlijk moeten we ervaring in het elftal krijgen om jonge spelers beter te maken.
En het vergelijk met het "jonge elftal van 1994/1995" gaat gewoon niet op, ten eerste was de gemiddelde leeftijd met enkele 18-jarigen nog steeds 23,5 jaar gemiddeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2013 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Weinig geld? Minstens 6 miljoen volgens mij |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 18:03 schreef Ztjes het volgende:We moeten een middenveldspeler hebben met gif in zijn spel, zoals bijv. Ayoeb en een creatieve middenveldspeler als Ziyech. Een scorende spits als Michy Batshuayi en dit zijn allemaal spelers van onder de 20. Maar eigenlijk moeten we ervaring in het elftal krijgen om jonge spelers beter te maken. En het vergelijk met het "jonge elftal van 1994/1995" gaat gewoon niet op, ten eerste was de gemiddelde leeftijd met enkele 18-jarigen nog steeds 23,5 jaar gemiddeld. Duarte is die middenvelder met gif.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Mee eens. Maar we hebben geen backup als hij geblesseerd is. En dit geldt zeker voor nog wel een aantal posities. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 15:02 schreef remco k het volgende:Weet nog wel een goede speler die bij Tottenham op de bank zit.. Heeft nog niet zo lang geleden bij ons gespeeld.. Ongelooflijk wat zonde is dat weer he, veel te jong weggegaan en dadelijk verpieteren op de bank.. had al in COC gespeeld. kreeg even rust. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Toornstra of Ziyech op plek de Jong en dan de Jong spits! Kostic of Zivcovic voor de linkerkant Die cvm zal ook nuttig zijn om op te vullen maar zie geen 3 spelers komen van de winter. Ze zijn op koopjesjacht die Tom Ince Ofzoiets las ik ergens voor 2 ton we zullen zien.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2013 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 19:04 schreef Ztjes het volgende:[..] Mee eens. Maar we hebben geen backup als hij geblesseerd is. En dit geldt zeker voor nog wel een aantal posities. Jawel, Serrero. Alleen de aanvallende posities zijn onderbezet, al hebben we wel 3 spitsen..
GK Cilissen VErmeer. RB van Rhijn Ligeon. RCV Veltman, vd Hoorn LCV Moisander, Denswill LB Blind Boilesen CVM Poulsen, Blind, Schone. AVM de Jong, Klaassen, Duarte, Serrero LS Fischer, Sana, Bojan, Andersen SP Bojan, Sigthorson, Hoessen, de Jong RS Andersen, De Sa, Bojan, Fischer
Zo kan het enigzins op de posities ingevuld worden, we hebben heel veel spelers die po meer dan 1 poitie uit de voeten kunnen..
Het grote probleem is echter dat de bepalende spelers allemaal uit vorm zijn.. En ook een Bojan zou bepalend moeten kunnen zijn, samen met de Jong Moisander, Blind moeten ze de kar trekken.. Ik denk dat dit kan.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 21:10 schreef remco k het volgende:[..] Jawel, Serrero. Alleen de aanvallende posities zijn onderbezet, al hebben we wel 3 spitsen.. GK Cilissen VErmeer. RB van Rhijn Ligeon. RCV Veltman, vd Hoorn LCV Moisander, Denswill LB Blind Boilesen CVM Poulsen, Blind, Schone. AVM de Jong, Klaassen, Duarte, Serrero LS Fischer, Sana, Bojan, Andersen SP Bojan, Sigthorson, Hoessen, de Jong RS Andersen, De Sa, Bojan, Fischer Zo kan het enigzins op de posities ingevuld worden, we hebben heel veel spelers die po meer dan 1 poitie uit de voeten kunnen.. Het grote probleem is echter dat de bepalende spelers allemaal uit vorm zijn.. En ook een Bojan zou bepalend moeten kunnen zijn, samen met de Jong Moisander, Blind moeten ze de kar trekken.. Ik denk dat dit kan.. Als bij Ajax, Moisander, Blind, Bojan en de Jong onze spelbepalende spelers moeten zijn, dan horen we eigenlijk niet meer thuis bij de top 3. En dit is onafhankelijk van het spelniveau van de rest van Nederland. Ook staan er middenvelders als spitsen in jou overzicht. Welke middenvelder (ex-Eriksen) is onze creatieve middenvelder? Waar is de ervaring om dit "jeugd"-elftal op het goede spoor te zetten? Zoals zo vaak wordt het vergelijk met het 94/95-elftal gemaakt, ervaren spelers als Danny Blind, Frank Rijkaard, John van den Brom, Jari Litmanen en Peter van Vossen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2013 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2013 - 21:40 schreef Ztjes het volgende:[..] Als bij Ajax, Moisander, Blind, Bojan en de Jong onze spelbepalende spelers moeten zijn, dan horen we eigenlijk niet meer thuis bij de top 3. En dit is onafhankelijk van het spelniveau van de rest van Nederland. Ook staan er middenvelders als spitsen in jou overzicht. Welke middenvelder (ex-Eriksen) is onze creatieve middenvelder? Waar is de ervaring om dit "jeugd"-elftal op het goede spoor te zetten? Zoals zo vaak wordt het vergelijk met het 94/95-elftal gemaakt, ervaren spelers als Danny Blind, Frank Rijkaard, John van den Brom, Jari Litmanen en Peter van Vossen. Ik ga dit Ajax niet vergelijken met vroeger maar dat we middelmaat geworden zijn is een feit. Er steekt toch echt niemand meer bovenuit? Ik zie momenteel geen 1 speler waarvan ik denk die is lekker bezig. Geld op de bank koopjes op het veld! Om elkaar scherp te houden/krijgen hoop ik nog steeds op 1 of 2 versterkingen iedereen kan toch zien dat dit hem niet gaat worden! |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2013 - 08:06 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik ga dit Ajax niet vergelijken met vroeger maar dat we middelmaat geworden zijn is een feit. Er steekt toch echt niemand meer bovenuit? Ik zie momenteel geen 1 speler waarvan ik denk die is lekker bezig. Geld op de bank koopjes op het veld! Om elkaar scherp te houden/krijgen hoop ik nog steeds op 1 of 2 versterkingen iedereen kan toch zien dat dit hem niet gaat worden! Ik wil dit team helemaal niet vergelijken met vroeger. Wel maak ik een vergelijk met de huidige top 10 van de eredivisie. En dan staan er wel in elk team betere jeugdspelers opgesteld op het middenveld en aanval als bij ons. Dit is Ajax onwaardig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 november 2013 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2013 - 03:26 schreef Eide het volgende:[..] Dat was ik 94/95 ook al zo. Dit was toen de selectie met alleen de spelers die meer als 10 wedstrijden speelden Edwin van der Sar Danny Blind Frank de Boer Winston Bogarde Michael Reiziger Frank Rijkaard Ronald de Boer John van den Brom Edgar Davids Jari Litmanen Clarence Seedorf George Finidi (Nigeria) Nwankwo Kanu (Nigeria) Patrick Kluivert Marc Overmars Peter van Vossen Kanu was 19, net als Kluivert en Seedorf. Overmars was 22, Davids was 22, Reiziger was 22... Rijkaard en Blind waren de enige 30-er. Ok, de Boertjes waren 24 maar over het algemeen was die ploeg ook verschrikkelijk jong en binnen een paar seizoenen speelden ze allemaal voor het grote geld over de grens. Met Rijkaard en Blind had Ajax internationals van formaat. Ervaren krachten die alles al hadden gezien maar de rest was puur talent. Talent dat samen een goed elftal vormde maar wat in de basis niet veel ouder was als de huidige lichting jong talent en die net zo rap naar het buitenland vertrok. Natuurlijk zou meer geld betekenen dat Ajax spelers langer zou kunnen behouden maar onder de streep loopt er op dit moment te weinig van alles. Er lopen echt wel een paar jongens die top gaan worden meer er omheen loopt te veel middelmatige zooi. En het ontbreekt aan 1 of 2 toppers die het geheel op sleeptouw kunnen nemen. Leuk verhaal, maar volgens mij zeg ik precies hetzelfde in een veel kortere post. Er spelen op dit moment te weinig spelers in Ajax of Jong Ajax die ons naar de top kunnen terugbrengen. Daarbij is de situatie tegenwoordig wel wat anders dan in de jaren negentig. Toen werden er nog niet, inderdaad uitzonderingen daargelaten, bedragen betaald waar een hardwerkende Nederlander alleen maar van kan dromen. Toen was er ook helemaal geen aanleiding om snel naar het buitenland te vertrekken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2013 - 09:06 schreef Ztjes het volgende:[..] Ik wil dit team helemaal niet vergelijken met vroeger. Wel maak ik een vergelijk met de huidige top 10 van de eredivisie. En dan staan er wel in elk team betere jeugdspelers opgesteld op het middenveld en aanval als bij ons. Dit is Ajax onwaardig. 100% met je eens je moet alleen niet meer naar 95 kijken huidige voetbal is veel veranderd vooral door alle schulden en sjeiks. Dit team slaat natuurlijk ook nergens op we hadden op voorhand al moeten rekenen op vertrek van Erikssen. Ook hadden we al genoeg geld binnen om de selectie op voorhand te versterken. Paar dromers hier vonden dat niet nodig en hoopten dat Erikssen bleef. Jammer dat ik gelijk gekregen heb maar Djuricic, Maher, Chadli, Elia enz enz had je al veel eerder op moeten halen. Ja maar als Erikssen blijft moeten ze op de bank. Ja en?? Dit is echt een aanfluiting. Nu moet je kijken naar spelers als: Kostic Zivcovic Ziyech Klich Succes van de winter!! |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2013 - 10:04 schreef Hummel10 het volgende:[..] 100% met je eens je moet alleen niet meer naar 95 kijken huidige voetbal is veel veranderd vooral door alle schulden en sjeiks. Dit team slaat natuurlijk ook nergens op we hadden op voorhand al moeten rekenen op vertrek van Erikssen. Ook hadden we al genoeg geld binnen om de selectie op voorhand te versterken. Paar dromers hier vonden dat niet nodig en hoopten dat Erikssen bleef. Jammer dat ik gelijk gekregen heb maar Djuricic, Maher, Chadli, Elia enz enz had je al veel eerder op moeten halen. Ja maar als Erikssen blijft moeten ze op de bank. Ja en?? Dit is echt een aanfluiting. Nu moet je kijken naar spelers als: Kostic Zivcovic Ziyech Klich Succes van de winter!! Kostic en Klich. Goed gezien Kerel. Die Kostic wordt de nieuwe Tadic en kost nu minder en Klich speelt het hele seizoen als een spelbepaler die Zwolle heeft gebracht waar ze nu staan. Ajax heeft voor de zomer al getracht Zivkovic te halen, maar hij heeft bewust bij Groningen voor 3 jaar getekend, omdat hij daar meer kansen zou krijgen om in het eerste te spelen. Ziyech kan mij niet bekoren (kleurloos). |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2013 - 10:15 schreef hjf het volgende:[..] Kostic en Klich. Goed gezien Kerel. Die Kostic wordt de nieuwe Tadic en kost nu minder en Klich speelt het hele seizoen als een spelbepaler die Zwolle heeft gebracht waar ze nu staan. Ajax heeft voor de zomer al getracht Zivkovic te halen, maar hij heeft bewust bij Groningen voor 3 jaar getekend, omdat hij daar meer kansen zou krijgen om in het eerste te spelen. Ziyech kan mij niet bekoren (kleurloos). Klich heb ik ook nog niet vaak genoeg zien spelen en Kostic weet je natuurlijk ook nog niet of hij het red. Maar die twee zijn wel nuttig denk ik. Toornstra op de plek van de Jong en de Jong spits kan ook nog. Lobatka overhevelen is misschien nog beter idee. Dan Luuk de Jong huren en Kostic kopen. We zullen zien het hoeft niet veel te kosten maar is wel nodig |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
ik denk dat we niemand gaan halen, als we iemand halen moet dat een speler zijn die naast goed kan voetballen ook een goede trap heeft. we missen namelijk iemand die goed corners kan nemen.
ik denk dat onze opstelling er na de winterstop zo uit ziet:
Fischer Bojan Andersen Duarte ------ de Jong ------Blind--------- Boilesen Moisander Veltman Rhijn Cillessen
evt: CV's: kunnen ook Moisander en Denswil zijn maar Veltman bekoort mij meer dan Denswil. Spits: kan evt Sigthorsson worden.
ik zou het echt met die opstelling eens zijn, dan hebben we ook in de breedte veel kracht met op de bank jongens als: Hoesen Vermeer Meleg Serere Schone Hoorn Klaassen Bazoer Lobotka
Kostic kopen zou pure geldverneuking zijn, Fischer is in potentie vele malen beter, opvolger van Fischer is Andersen en achter Andersen zit weer Meleg. daar moeten we wel 3 jaar mee kunnen overbruggen tot de talenten er aan komen.
Bazoer langzaam brengen in de luwte van Poulsen en Blind. op het middenveld hebben we dan nog spelers als Klaassen en Lobotka die er aan komen. achterin zijn we zeker breed genoeg, genoeg CV's en op rechtsback hebben we van Rhijn en ligeon en Linksback hebben we dit jaar Boilesen en Blind en volgend jaar komt Dijks terug.
daarnaast zou ik Sana wel afschrijven, dus als we iemand halen moet dat een rechtsbuiten worden. Reele opties daarvoor zijn naar mijn idee: Cuenca, huur of koop Barcalona Gnabry, huur van Arsenal (contacten van Overmars en Bergkamp gebruiken. Ince, kopen van Blackpool Wilfriend Zaha, huren van Man United (contacten van der Sar) John huren van Benfica. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
daarnaast zou ik ook die Parzyszek van de Graafschap in de gaten houden. 20 jaar, scoort makkelijk. 13 goals uit 14 inmiddels. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2013 - 17:48 schreef NatjosFC het volgende:ik denk dat we niemand gaan halen, als we iemand halen moet dat een speler zijn die naast goed kan voetballen ook een goede trap heeft. we missen namelijk iemand die goed corners kan nemen. ik denk dat onze opstelling er na de winterstop zo uit ziet: Fischer Bojan Andersen Duarte ------ de Jong ------Blind--------- Boilesen Moisander Veltman Rhijn Cillessen evt: CV's: kunnen ook Moisander en Denswil zijn maar Veltman bekoort mij meer dan Denswil. Spits: kan evt Sigthorsson worden. ik zou het echt met die opstelling eens zijn, dan hebben we ook in de breedte veel kracht met op de bank jongens als: Hoesen Vermeer Meleg Serere Schone Hoorn Klaassen Bazoer Lobotka Kostic kopen zou pure geldverneuking zijn, Fischer is in potentie vele malen beter, opvolger van Fischer is Andersen en achter Andersen zit weer Meleg. daar moeten we wel 3 jaar mee kunnen overbruggen tot de talenten er aan komen. Bazoer langzaam brengen in de luwte van Poulsen en Blind. op het middenveld hebben we dan nog spelers als Klaassen en Lobotka die er aan komen. achterin zijn we zeker breed genoeg, genoeg CV's en op rechtsback hebben we van Rhijn en ligeon en Linksback hebben we dit jaar Boilesen en Blind en volgend jaar komt Dijks terug. daarnaast zou ik Sana wel afschrijven, dus als we iemand halen moet dat een rechtsbuiten worden. Reele opties daarvoor zijn naar mijn idee: Cuenca, huur of koop Barcalona Gnabry, huur van Arsenal (contacten van Overmars en Bergkamp gebruiken. Ince, kopen van Blackpool Wilfriend Zaha, huren van Man United (contacten van der Sar) John huren van Benfica. Laten we eens ophouden met jeugdspelers niet op hun eigen positie in te zetten. Fischer en Andersen zijn middenvelders. Het "grote" talent Boilesen komt verdedigend te kort. Dus Blind terug op linksback. Dan komen we nog steeds goede rechter en linker spits tekort en een creatieve middenvelder (ex-Eriksen}. En ik blijf er op hameren en dan missen we nog steeds ECHTE ERVARING. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2013 - 18:21 schreef Ztjes het volgende:[..] Laten we eens ophouden met jeugdspelers niet op hun eigen positie in te zetten. Fischer en Andersen zijn middenvelders. Het "grote" talent Boilesen komt verdedigend te kort. Dus Blind terug op linksback. Dan komen we nog steeds goede rechter en linker spits tekort en een creatieve middenvelder (ex-Eriksen}. En ik blijf er op hameren en dan missen we nog steeds ECHTE ERVARING. Kortom, 11 nieuwe spelers kopen.. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Remco, het is toch niet zo moeilijk bovenstaande te begrijpen. Hebben we direct inzetbare Ajax-waardige linker en rechterspits? Dit geld ook voor een creatieve middenvelder? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2013 - 19:00 schreef Ztjes het volgende:[..] Remco, het is toch niet zo moeilijk bovenstaande te begrijpen. Hebben we direct inzetbare Ajax-waardige linker en rechterspits? Dit geld ook voor een creatieve middenvelder? Volgens mij zeg ik ook niet dat ik het niet begrijp toch?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Juist Nora dat is na van Ginkel de beste keus voor ons middenveld...de Jong naar de spitspositie... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2013 - 10:04 schreef Hummel10 het volgende:[..] 100% met je eens je moet alleen niet meer naar 95 kijken huidige voetbal is veel veranderd vooral door alle schulden en sjeiks. Dit team slaat natuurlijk ook nergens op we hadden op voorhand al moeten rekenen op vertrek van Erikssen. Ook hadden we al genoeg geld binnen om de selectie op voorhand te versterken. Paar dromers hier vonden dat niet nodig en hoopten dat Erikssen bleef. Jammer dat ik gelijk gekregen heb maar Djuricic, Maher, Chadli, Elia enz enz had je al veel eerder op moeten halen. Ja maar als Erikssen blijft moeten ze op de bank. Ja en?? Dit is echt een aanfluiting. Nu moet je kijken naar spelers als: Kostic Zivcovic Ziyech Klich Succes van de winter!! Goede voetballers stuk voor stuk, 1 of twee mogen komen van mij...alleen heb ik liever Nederlanders... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Misschien marktplaats? Staan ook genoeg motoren. ;-) |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Ik zou in ieder geval onze aanval versterken met de vleugelaanvallers, Ola John en Filip KostiƦ.
Na de winterstop: GK Cilissen, Vermeer. RB Ligeon, van Rhijn. RCV Veltman, vd Hoorn LCV Moisander, Denswill LB Blind, Boilesen CVM Poulsen, Schone. AVM Fischer, Duarte, Andersen, Klaassen, de Jong LS "Kostic", Bojan SP Bojan, Sigthorson, Hoessen, de Jong RS "Ola John", de Sa |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ook voor 10 miljoen ??....wat dat kost die Toornstra |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2013 - 20:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Goede voetballers stuk voor stuk, 1 of twee mogen komen van mij...alleen heb ik liever Nederlanders... Zivcovic en Toornstra? |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
Is Bouy terughalen een optie? Destijds naar Juventus vertrokken, maar niet echt veel gespeeld. Toch een eigen product, jong, talentvol, linksbenig en speelt centraal op het middenveld. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2013 - 22:43 schreef Breijan het volgende:Is Bouy terughalen een optie? Destijds naar Juventus vertrokken, maar niet echt veel gespeeld. Toch een eigen product, jong, talentvol, linksbenig en speelt centraal op het middenveld. zou hem graag zien terug keren breipen.... |
|
|
|