|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: mij heb je...maar ze willen geen geld uitgeven... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: brei pen ????....knus gaan we breien.... ouwe homo ?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Whahahaha ja maar zo heet hij toch.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Weet ik veel....ben een domme brabo'er...althans ik pas me aan |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Is voor jouw niet zo moeilijk toch? ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: lijken mij momenteel de beste aankopen voor in de zomer.
Toornstra en Duarte brengen super veel loopvermogen en strijd op het middenveld en Zivkovic is een toptalentje. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Moeten we Luc de Jong alsnog proberen te huren, nu Sigthorson geblesseerd is?
Ik weet het niet, denk dat Hoesen dan geen eerlijke kans krijgt in het 1e..... Aan de andere kant was hij bij twente wel goed hoor! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Eerlijk gezegd heb ik niet zoveel vertrouwen in Hoesen, ik denk dat Frankie het gaat oplossen met de Jong en Bojan. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
We hebben de afgelopen jaren heeeeel veel jeugdige en talentvolle middenvelders aangekocht. Dus daar moet het toch goed zitten!
We hebben een vleugelflitser nodig en een scorende spits met Internationale potentie.
En als we dat nu eens voor elkaar weten te boksen, worden we weer kampioen. Spelen we weer CL en zullen we eindelijk eens echt gaan overwinteren in de CL ! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 10:37 schreef nora het volgende:Eerlijk gezegd heb ik niet zoveel vertrouwen in Hoesen, ik denk dat Frankie het gaat oplossen met de Jong en Bojan. Maar op het monent dat De Jong en/of Bojan weer geblesserd raken, heb je dus weining, of eigenlijk geen goede vervanger in huis zo als het er nu voor staat |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
In de breedte ben je en blijf je zo zwak. Ik kan me niet voorstellen dat je niks doet. Hoeveel risico wil je gaan nemen? Wanneer je geenaankopen doet, en je verliest door blessures een paar goede spelers, dan gaat het snel berg afwaarts. Zo ver ga je het toch niet laten komen? |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 10:38 schreef Stanley het volgende:We hebben de afgelopen jaren heeeeel veel jeugdige en talentvolle middenvelders aangekocht. Dus daar moet het toch goed zitten! We hebben een vleugelflitser nodig en een scorende spits met Internationale potentie. En als we dat nu eens voor elkaar weten te boksen, worden we weer kampioen. Spelen we weer CL en zullen we eindelijk eens echt gaan overwinteren in de CL ! Scorende spits: Luuk de Jong Vleugelflitser: Ola John En misschien nog een CVM? => Hedwiges Maduro of Ouasim Bouy |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 11:22 schreef Breijan het volgende:[..] Scorende spits: Luuk de Jong Vleugelflitser: Ola John En misschien nog een CVM? => Hedwiges Maduro of Ouasim Bouy Spits en vleugelfliter ga ik in mee. Bouy is toch van ajax naar juve gegaan? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Kijk naar de feiten; Ajax heeft op dit moment niet de spelers en de kwaliteit om z'n spel te kunnen spelen. Je kunt niet van jonge spelers verwachten dat ze vanuit het niets ineens er staan. Het is 5 voor 12, dan is er maar 1 optie. En dat is kwaliteit kopen. Wanneer Ajax dit jaar met hun begroting alles mislopen dan weet je zeker dat je gefaald hebt. Wie gaat die verantwoordelijkheid dragen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 11:15 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Maar op het monent dat De Jong en/of Bojan weer geblesserd raken, heb je dus weining, of eigenlijk geen goede vervanger in huis zo als het er nu voor staat Wat wil je dan? 5 spelers per positie?? Ajax heeft er nu namelijk al 4 voor op 9. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 11:43 schreef Bobby1972 het volgende:Kijk naar de feiten; Ajax heeft op dit moment niet de spelers en de kwaliteit om z'n spel te kunnen spelen. Je kunt niet van jonge spelers verwachten dat ze vanuit het niets ineens er staan. Het is 5 voor 12, dan is er maar 1 optie. En dat is kwaliteit kopen. Wanneer Ajax dit jaar met hun begroting alles mislopen dan weet je zeker dat je gefaald hebt. Wie gaat die verantwoordelijkheid dragen? Ik kijk naar de feiten en zo toch echt heel iets anders. |
|
|
|
|
Breijan
|
|
|
quote: Klopt, maar geen schijn van kans om door te breken. Vorig seizoen uitgeleend aan Brescia. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bouy leek me een groot talent destijds voor de cvm positie. Helaas heeft ie volgens mij zichzelf niet echt kunnen ontwikkelen verder. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: We hadden het over de spits positie. Waar velen graag Bojan in de spits zien, of Siem (doet het nu goed in de spits,) maar Siem is geen spits. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik heb het ook over die positie. En als Siem wekelijks bij de goals betrokken blijft en een hoed aanspeelpunt blijft zijn. Vind ik het een echte 9 hoor. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
AJAX HEEFT KWALITEIT NODIG REMCO!!! Moet ik het voor je spellen?
K W A L I T E I T |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ajax heeft kwaliteit. Kan je dezelfde spelling op los laten als in je eigen post. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En schreeuwen met je capslock aan maakt het niet meer waar hoor kerel. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik schreeuw niet en ik scheld niet. Ik hou alleen van duidelijkheid. Peppie en kokkie duidelijkheid zodat iedereen het begrijpt!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is jouw mening. Niet de waarheid kerel. Iedereen zijn eigen mening. En online staat het gebruik van capslock echt gelijk aan schreeuwen. Simpelweg omdat hij je mening er niet doorgedrukt krijgt bij mij. Heb ik een verrassing voor je. Dat lukt hier vrijwel niemand. Of je moet met wel heel goede argumenten komen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 13:28 schreef remco k het volgende:Het is jouw mening. Niet de waarheid kerel. Iedereen zijn eigen mening. En online staat het gebruik van capslock echt gelijk aan schreeuwen. Simpelweg omdat hij je mening er niet doorgedrukt krijgt bij mij. Heb ik een verrassing voor je. Dat lukt hier vrijwel niemand. Of je moet met wel heel goede argumenten komen. ...of jij staat niet echt open voor argumenten van anderen...?? ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jazeker wel. Pas mijn mening ook echt weleens aan. Maar loop niet mee in de polonaise ieder jaar na een mindere periode met de schreeuw om nieuwe spelers. Daar doe ik simpelweg niet aan mee. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 13:35 schreef remco k het volgende:[..] Jazeker wel. Pas mijn mening ook echt weleens aan. Maar loop niet mee in de polonaise ieder jaar na een mindere periode met de schreeuw om nieuwe spelers. Daar doe ik simpelweg niet aan mee. Nu moet je niet gaan overdrijven Remco met je mening wel eens aanpassen ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is toch echt zo. Sorry :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
9 van de 10 discussies hier gaan over het aantrekken van spelers. En daar doe ik op dit moment inderdaad niet aan mee. Dan lijkt het al gauw dat je niet bijdraait. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 13:43 schreef remco k het volgende:9 van de 10 discussies hier gaan over het aantrekken van spelers. En daar doe ik op dit moment inderdaad niet aan mee. Dan lijkt het al gauw dat je niet bijdraait. vind jij niet dat ajax iemand moet aantrekken voor de spits-positie nu Sigthorson geblesseerd is dan? Bojan is nog niet fit, dus je eigenlijk alleen maar Siem de Jong en Danny Hoesen.... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Hoessen heeft nog geen eerlijke kans gehad om heel de wedstrijd te spelen over een periode dus ik zeg nee met de Jong als stand in erachter. Daarachter een van de jeugdige spitsen die zo nu en dan alvast hun kunsten kunnen vertonen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 14:53 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] vind jij niet dat ajax iemand moet aantrekken voor de spits-positie nu Sigthorson geblesseerd is dan? Bojan is nog niet fit, dus je eigenlijk alleen maar Siem de Jong en Danny Hoesen.... Ik vind inderdaad van niet, Sigthorson komt ook weer terug en dan?? heb je dadelijk 6 of 7 spelers voor 1 positie...
Nee hoor. je hebt Hoessen die daar kan spelen, Bojan komt er weer aan en de Jong die dat goed invult.. Overigens speelde Klaassen in de jeugd ook veel in de spits en deed dat gisteren ook bij Jong Oranje naar mijn idee vrij goed tegen een op papier heel erg sterk jong Frankrijk.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Siem geblesseerd uitgevallen.Weet niet hoe ernstig. Maar als en Sigthorson en De Jong en Bojan niet fit zijn, wordt de spoeling voor de spits wel erg dun.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 21:26 schreef Ronald 1960 het volgende:Siem geblesseerd uitgevallen.Weet niet hoe ernstig. Maar als en Sigthorson en De Jong en Bojan niet fit zijn, wordt de spoeling voor de spits wel erg dun.... Das bij elke club als er 3 uitvallen, voor 1 positie. Zels Bij chelsea, madrid en united.
Maar wij hebben Hoesen nog! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je kan niet omdat er een aantal lichte blessures zijn maar gaan kopen.. Wat moet je er dan mee als iedereen weer fit is.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 21:51 schreef remco k het volgende:Je kan niet omdat er een aantal lichte blessures zijn maar gaan kopen.. Wat moet je er dan mee als iedereen weer fit is.. wel iemand voor een seizoenshelft huren... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Inderdaad, dat zou kunnen, alleen kan dat pas in de winterstop, en dan zijn er waarschijnlijk al weer spelers fit.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Guus Hupperts....toppie ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Toch ook niet echt de man van de ragfijne voorzet.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Stijf rechts en betaalbaar |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: je hebt dan toch iets meer aan een bewegelijke speler ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 november 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat klopt zeker, maar twijfel over zn voorzet... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: hehehehehe....droogkloot |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kan me ook van hem niet zo 123 een paar goede voorzetten voor de geest halen..
Wat dacht je van Saymak?? kan prima op de vluegels, is snel en heeft een goede trap?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 november 2013 - 22:18 schreef remco k het volgende:Kan me ook van hem niet zo 123 een paar goede voorzetten voor de geest halen.. Wat dacht je van Saymak?? kan prima op de vluegels, is snel en heeft een goede trap?? Ik heb ook een goede trap, maar die van mijn buurman slaat alles man.... Die heeft een wenteltrap hahaha |
|
|
|