BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke spelers moet ajax halen in de winterstop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 19 november 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 22:38 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik heb ook een goede trap, maar die van mijn buurman slaat alles man....
Die heeft een wenteltrap hahaha
Hahahahaha...jij wordt mijn nieuwe maatje ouwe....ik mag jou humor wel
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 19 november 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 22:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahahaha...jij wordt mijn nieuwe maatje ouwe....ik mag jou humor wel
hahahaha, kan soms ook heel cynisch zijn hooren dat wordt niet door iedereen gewaardeerd ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 19 november 2013 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 22:56 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

hahahaha, kan soms ook heel cynisch zijn hooren dat wordt niet door iedereen gewaardeerd ;-)
Bij mij wel gap...zwarte humor,moet je leren begrijpen....ik kan ook heel morbide zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 november 2013 door Nenam_tiL --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 19 november 2013 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 22:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Bij mij wel gap...zwarte humor,moet je leren begrijpen....ik kan ook heel morbide zijn
Ik hou wel van een beetje cynisme :-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 november 2013 - 23:47   quote  deeplink  
heb alleen maar een keukentrap....
nora
 nora - dinsdag 19 november 2013 - 23:52   quote  deeplink  
nou een nw spits dan maar onze tweede spits Siem ook uitgeschakeld
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 20 november 2013 - 00:06   quote  deeplink  
Weet je wat wij nodig hebben....Vinny Jones...na Litmanen mijn held.
Die geef die gasten wel een trap onder hun hol....speelde met het mes in de schoenen
Biertje en stappen prima, hoort erbij.....maar op het veld een klootzak

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 november 2013 door Nenam_tiL --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 20 november 2013 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 22:18 schreef remco k het volgende:
Kan me ook van hem niet zo 123 een paar goede voorzetten voor de geest halen..

Wat dacht je van Saymak?? kan prima op de vluegels, is snel en heeft een goede trap??
Saymak is groot talentje, nadeel is wel met ramadan etc

Maar of hij nou een evhte rechtsbuiten is...
remco k
 remco k - woensdag 20 november 2013 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 23:52 schreef nora het volgende:
nou een nw spits dan maar onze tweede spits Siem ook uitgeschakeld
Misschien een nieuwtje. Maar de winkel voor nieuwe spelers is dicht. En gaat pas in de winterstop weer open. Dan is zowel de Jong als Bojan weer terug. De spelers winkel is niet het hele jaar open he.
wvb
 wvb - woensdag 20 november 2013 - 10:36   quote  deeplink  
Ik zou voor Guidetti gaan, zeer gedreven voetballer met overzicht, een dribbel in de benen en bovenal zeer doelgericht.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 20 november 2013 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 10:36 schreef wvb het volgende:
Ik zou voor Guidetti gaan, zeer gedreven voetballer met overzicht, een dribbel in de benen en bovenal zeer doelgericht.
Ben je gek ofzo..
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 november 2013 - 12:09   quote  deeplink  
niet op reageren!
remco k
 remco k - woensdag 20 november 2013 - 18:45   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/309947_ajax-heeft-principe-akkoord-met-zestienjarige?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
remco k
 remco k - woensdag 20 november 2013 - 18:45   quote  deeplink  
Weer een nieuw talent dat gehaald wordt.. Goed bezig..
Peterhs
 Peterhs - woensdag 20 november 2013 - 21:51   quote  deeplink  
Nooit van gehoord, maar scouting doet niets waarschijnlijk ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 20 november 2013 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 08:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien een nieuwtje. Maar de winkel voor nieuwe spelers is dicht. En gaat pas in de winterstop weer open. Dan is zowel de Jong als Bojan weer terug. De spelers winkel is niet het hele jaar open he.
Huren of transfervrij...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 november 2013 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 20 november 2013 - 22:46   quote  deeplink  
Broer Siem leidend voor De Jong bij keuze tussen Ajax en PSV

Auteur: Ben Steenbergen 20 November 2013 om 22:12

Luuk de Jong wil tot de winterstop proberen een basisplaats af te dwingen bij Borussia Mönchengladbach. Pas als er dan geen uitzicht is op speelminuten, wil de aanvaller een vertrek, al dan niet tijdelijk, overwegen. Dat heeft De Jong woensdag bevestigd tegenover FOX Sports.

"Het liefst ben ik hier succesvol, bij Borussia Mönchengladbach. Ik werk daarom hard om mijn basisplaats terug te krijgen", zegt De Jong. "Maar mocht ik in de winterstop nog steeds op de bank zitten, dan sta ik open voor een transfer. Er komt immers een WK aan."

Hoewel Gladbach vorig seizoen nog vijftien miljoen voor hem betaalde, heeft De Jong het gevoel geen kans te hebben gekregen. "Nadat ik terugkwam van vakantie, na het EK met Jong Oranje in Israël, heb ik maar één oefenwedstrijd gespeeld. Daarna begon de competitie al en zat ik op de bank."

Ajax en PSV worden genoemd als mogelijke bestemmingen voor De Jong. "Ik heb het ook gelezen", aldus de aanvaller. "Maar ik heb zelf niets gehoord." Mocht hij de keuze moeten maken, kiest hij voor Ajax. "Dan kies ik voor mijn broer Siem bij Ajax. Het is altijd een droom geweest om samen te spelen met hem."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/218677/Broer_Siem_leidend_voor_De_Jong_bij_keuze_tussen_Ajax_en_PSV?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2lDzfDUFb
Peterhs
 Peterhs - donderdag 21 november 2013 - 00:35   quote  deeplink  
Duidelijk verhaal en het zou niet ondenkbaar zijn.
Het zal geen koop worden want broertje Siem zal echt niet lang meer blijven.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 21 november 2013 - 00:40   quote  deeplink  
Van mij mag hij komen. in 1e instantie als huur, met optie tot koop. (als dat tenminste haalbaar is)
Peterhs
 Peterhs - donderdag 21 november 2013 - 00:42   quote  deeplink  
Ik denk niet dat ze zomaar 15 mil over de balk gooien om hem voor een grijpstuiver weer te laten gaan.
Of ze moeten nu ineens denken, laten wij niet jaren salaris betalen ala Sulejmani.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 21 november 2013 - 00:44   quote  deeplink  
Dat zou dan idd kunnen op deze manier, mmisschien een gelimiteerde transfersom of mee delen als ajax hem koopt en eventueel weer doorverkoopt na pak 'm weg 2,5 jaar..
Peterhs
 Peterhs - donderdag 21 november 2013 - 00:51   quote  deeplink  
Weet niet of een koop moeten willen, maar als het voor een koopje kan zou ik niet snel nee zeggen.
Zo'n speler kan zich best weer in de kijker spelen. Ieder miljoen winst is er weer 1.
We blijven enkel op hetzelfde punt hangen en dat is wel gaat hij ze dan wel maken zonder die buitenspelers.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 21 november 2013 - 01:11   quote  deeplink  
Dat weet je natuurlijk toch nooit van te voren. We gaan het wel zien de komende weken.....
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 21 november 2013 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 22:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Antonia ??
Ik ga mee heb hem al vaker genoemd!
Amsterdammer, Goedkoop, 22 jaar, Goed in de kleine ruimte, snel, echte buitenspeler,
Technisch, goede voorzet. Lijkt me echt een prima aankoop voor weinig.
Beetje type Jozefzoon nuttig voor erbij te hebben.
nora
 nora - donderdag 21 november 2013 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 08:45 schreef remco k het volgende:

[..]

He bijdehand misschien is dit jou ontgaan dat dit dubbelzinnig is maar volgens ben jij daar niet zo goed in.
remco k
 remco k - donderdag 21 november 2013 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 22:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Huren of transfervrij...
Huren kan ook niet buiten de transferwindow. En iedere speler die nu geen club heeft is niet goed genoeg voor de gehele Eredivisie, anders zou die wel ergens spelen.
remco k
 remco k - donderdag 21 november 2013 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 00:35 schreef Peterhs het volgende:
Duidelijk verhaal en het zou niet ondenkbaar zijn.
Het zal geen koop worden want broertje Siem zal echt niet lang meer blijven.
Vooral het duidelijke verhaal is weleens lekker bij een voetballer, hij draait er tenminste niet omheen, dat is ook weleens lekker.
remco k
 remco k - donderdag 21 november 2013 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 00:51 schreef Peterhs het volgende:
Weet niet of een koop moeten willen, maar als het voor een koopje kan zou ik niet snel nee zeggen.
Zo'n speler kan zich best weer in de kijker spelen. Ieder miljoen winst is er weer 1.
We blijven enkel op hetzelfde punt hangen en dat is wel gaat hij ze dan wel maken zonder die buitenspelers.
Mocht John erbij komen in de winter of een andere buitenspeler, dan heb je aan Siggie echt een goede spits.. Denk dan ook niet dat Ajax een spits zal halen.. Of het moet willen spelen met een type Bojan.
remco k
 remco k - donderdag 21 november 2013 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 08:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik ga mee heb hem al vaker genoemd!
Amsterdammer, Goedkoop, 22 jaar, Goed in de kleine ruimte, snel, echte buitenspeler,
Technisch, goede voorzet. Lijkt me echt een prima aankoop voor weinig.
Beetje type Jozefzoon nuttig voor erbij te hebben.
Wel een echte buitenspeler, maar vind hem niet goed in de kleine ruimte, sorry.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 november 2013 - 11:51   quote  deeplink  
ik zou Piotr Parszyzek halen. 1.88, 12 wedstrijden 13 doelpunten voor de Graafschap dit seizoen. 20 jaar, scoort makkelijk klinkt als de nieuwe Lewandowski.

geen directe versterking misschien maar op termijn zeker het proberen waard, zal ook niet duur zijn.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 22 november 2013 - 15:04   quote  deeplink  
Ola John zal niet komen volgens de berichten.
remco k
 remco k - vrijdag 22 november 2013 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 - 15:04 schreef Peterhs het volgende:
Ola John zal niet komen volgens de berichten.
Ach ja, die berichten zeggen wel vaker wat... Ik las dat ze hem niet zouden willen laten gaan, maar zelfs met al de blessures daar komt ie bijna niet aan voetballen..
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 22 november 2013 - 15:29   quote  deeplink  
Ik denk ook dat Ajax afwacht hoe het met Sigthorsson gaat komen. Of het opnieuw een lange tijd weer gaat kosten voor hij weer kan spelen. En voor Hoesen is het ook het moment van de waarheid. Wanneer hij naar behoren speelt zal ajax niet snel een spits erbij komen. Maar wanneer het toch tegenvalt kun je altijd in de winter nog anticiperen. Ook ik denk dat ajax zich beter kan focussen op spelers die betaalbaar zijn en graag voor Ajax willen spelen. Spelers die direct veel wensen hebben en voor wie Ajax voor hun gevoel een achteruitgang is zijn misschien ook wel niet de juiste spelers. Hun houding zegt veel over hun als persoon. In feite is er toch een reden waarom ze zo weinig tot spelen komen bij hun huidige ploeg.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 22 november 2013 - 15:31   quote  deeplink  
De Boer kan ook bewust een spel spelen zodat ze de aandacht proberen te verplaatsen. Je weet het toch niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 november 2013 door Bobby1972 --
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 22 november 2013 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 - 15:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja, die berichten zeggen wel vaker wat... Ik las dat ze hem niet zouden willen laten gaan, maar zelfs met al de blessures daar komt ie bijna niet aan voetballen..
Staat ook dat hij zelf de Eredivisie zou zien als stap terug, dus niet alleen van de club uit. Tuurlijk is niet alles de waarheid, maar je weet het dus nooit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 november 2013 door Peterhs --
remco k
 remco k - vrijdag 22 november 2013 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 - 15:29 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik denk ook dat Ajax afwacht hoe het met Sigthorsson gaat komen. Of het opnieuw een lange tijd weer gaat kosten voor hij weer kan spelen. En voor Hoesen is het ook het moment van de waarheid. Wanneer hij naar behoren speelt zal ajax niet snel een spits erbij komen. Maar wanneer het toch tegenvalt kun je altijd in de winter nog anticiperen. Ook ik denk dat ajax zich beter kan focussen op spelers die betaalbaar zijn en graag voor Ajax willen spelen. Spelers die direct veel wensen hebben en voor wie Ajax voor hun gevoel een achteruitgang is zijn misschien ook wel niet de juiste spelers. Hun houding zegt veel over hun als persoon. In feite is er toch een reden waarom ze zo weinig tot spelen komen bij hun huidige ploeg.
Ik denk niet dat de prestaties van Hoessen en Siggie bepalend zijn of uberhaubt iets te maken hebben met het aantrekken van een vleugelspeler..
remco k
 remco k - vrijdag 22 november 2013 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 - 15:32 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Staat ook dat hij zelf de Eredivisie zou zien als stap terug, dus niet alleen van de club uit. Tuurlijk is niet alles de waarheid, maar je weet het dus nooit.
Dat is altijd wel jammer aan veel media. Ze berichten zomaar ergens iets over zonder daadwerkelijke quotes van de betrokkene, of uitspraken van een jaar geleden..

Ach ja, net als iedere transferwindow is het ook nu weer gewoon op ons beurt wachten totdat we iets officieels horen, 9 van de 10 geruchten kunnen linea direct de prullenbak in..
cajax
 cajax - vrijdag 22 november 2013 - 19:02   quote  deeplink  
Hé Bobby, Ik denk ook wel, dat De Boer een spelletje aan het spelen is. Dat zou zomaar kunnen.
f-side
 f-side - vrijdag 22 november 2013 - 19:08   quote  deeplink  
waarom hulk van zenit niet in de winterstop halen hii heb het daar niet naar zijn zin wil daar weg haal die gozer is een grote sterke kerel een echte ajax spits
remco k
 remco k - vrijdag 22 november 2013 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 - 19:08 schreef f-side het volgende:
waarom hulk van zenit niet in de winterstop halen hii heb het daar niet naar zijn zin wil daar weg haal die gozer is een grote sterke kerel een echte ajax spits
Omdat die onbetaalbaar is. Verdiend een veelvoud van wat ie bij Ajax kan verdienen en veel europese suptoppers willen hem hebben.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 22 november 2013 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 11:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Wel een echte buitenspeler, maar vind hem niet goed in de kleine ruimte, sorry.
Mag je vinden ik denk dat hij nuttig kan zijn voor Sigtorsson.
Houd het veld goed breed is snel en vind vaak de spits heeft ook een goede voorzet.
Spreek je nog wel als hij goed speelt bij een suptopper en iedereen hem
naar Ajax wil hebben! ;-)
joduh
 joduh - vrijdag 22 november 2013 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 10:36 schreef wvb het volgende:
Tssssss moet ook niet gekker worden hier man....... Dit geloof je toch niet?????
Tsjongejongejonge
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 22 november 2013 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 - 20:20 schreef joduh het volgende:

[..]

Tssssss moet ook niet gekker worden hier man....... Dit geloof je toch niet?????
Tsjongejongejonge
Jawel man....samen met Toivonen.....toppie ouwe
cajax
 cajax - vrijdag 22 november 2013 - 20:40   quote  deeplink  
Elk goede speler is welkom bij Ajax. Is logisch.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 22 november 2013 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 - 20:40 schreef cajax het volgende:
Elk goede speler is welkom bij Ajax. Is logisch.
Was cynisch slome...Guidetti en Toivonen is not done......
cajax
 cajax - vrijdag 22 november 2013 - 20:47   quote  deeplink  
Nee slome, ik heb het niet over deze spelers.
Dat jij nou deze slome spelers wil, moet jij weten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 22 november 2013 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 - 20:47 schreef cajax het volgende:
Jij snapt er werkelijk nix van....
cajax
 cajax - vrijdag 22 november 2013 - 20:51   quote  deeplink  
Jij ook niet, maar dat wist ik al.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 22 november 2013 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 november 2013 - 20:47 schreef cajax het volgende:
Jij denk de mensen hier te kennen na een paar dagen?
Als je niet weet hoe ze werkelijk zijn, dan kan je dus niet weten wanneer ze het menen of niet.
Kortom. Je bent een slome.
cajax
 cajax - vrijdag 22 november 2013 - 20:55   quote  deeplink  
Jij ook.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5186
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke spelers moet ajax halen in de winterstop?

0.0164420