|
|
daaniejel
|
|
|
CVM/CM Vadis Odjidja van Club Brugge CVM Gary Medel van Cardiff
AM Dennis Praet van Anderlecht
RW Jonathan Biabiany van Parma LW Maxime Lestienne van Club Brugge
5 spelers waarvan elke een versterking is voor Ajax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:28 schreef Pietje het volgende:[..] Daar ben ik het volledig mee eens. Daarnaast zou ik erg graag Ola John toch zien komen. Die heeft mij bij FC Twente erg kunnen bekoren. Echte vleugelspitsen hebben we niet, Eerst Bojan, later Sighthorssón en Fischer zijn dat niet, die trekken allemaal naar binnen zonder een goede voorzet te geven. Tja en dan die CVM... Wie o wie. Ik droom nog steeds van die o zo ondergewaardeerde Anita... Toch is ook John een speler die naar binnen komt voor de actie, weliswaar ook weleens buitenom, maar het is niet de man van de voorzet. Toch zie ik hem ook graag komen.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:33 schreef remco k het volgende:[..] Toch is ook John een speler die naar binnen komt voor de actie, weliswaar ook weleens buitenom, maar het is niet de man van de voorzet. Toch zie ik hem ook graag komen.. De reden dat een hoop spitsen kapot gaan , is door zulk soort buitenspelers... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:21 schreef remco k het volgende:[..] Een aantal kan best, maar een elftal kan inderdaad niet bestaan uit enkel jonge spelers. Daar heb je gelijk in.. Ik vind dat Cilissen moet komen, Ligeon van Rhijn moet vervangen die even oud zijn volgens mij, op de CVM plek moet er iets anders verzonnen worden, wat precies zou ik niet weten, misschien het nieuwe bijtertje Duarte?? En ik vind dat Siggie niet op rechtsbuiten kan.. Nou nou je komt tot inkeer....maar Duarte op de CVM nee, komt verdedigend te kort....niet weer te jong en onervaren denken....kijk naar PSV met Schaars....gewoon Maduro... jij bent daar ergens ook een voorstander van...zo veel verschillen wij niet van inzicht...alhoewel...Sigi heb ik nooit zien zitten....heb ik nooit als een echte Ajaxspits gezien...en jij en een hoop hier wel...zet Sigi maar uit je hoofd..snel inleveren voor een meer voetballende spits... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:33 schreef remco k het volgende:[..] Toch is ook John een speler die naar binnen komt voor de actie, weliswaar ook weleens buitenom, maar het is niet de man van de voorzet. Toch zie ik hem ook graag komen.. Ik kan me hem goed herinneren bij FC Twente. Inderdaad veel buitenom en wel degelijk veel assists. Ik kan me vergissen, maar ik denk zeker dat hij een typische Ajax-speler kan worden. Daarnaast denk ik serieus, dat daardoor het rendement van Kolbeinn Sighthorssón aanmerkelijk omhoog zal gaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Nou nou je komt tot inkeer....maar Duarte op de CVM nee, komt verdedigend te kort....niet weer te jong en onervaren denken....kijk naar PSV met Schaars....gewoon Maduro... jij bent daar ergens ook een voorstander van...zo veel verschillen wij niet van inzicht...alhoewel...Sigi heb ik nooit zien zitten....heb ik nooit als een echte Ajaxspits gezien...en jij en een hoop hier wel...zet Sigi maar uit je hoofd..snel inleveren voor een meer voetballende spits... In welke zin komt ik nu weer tot inkeer dan?? Praat ik over allemaal aankopen?? Nee toch, zijn Poulsen en Schone ineens wel heel goed?? Volgens mij zeg ik nergens van wel. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:28 schreef Pietje het volgende:[..] Daar ben ik het volledig mee eens. Daarnaast zou ik erg graag Ola John toch zien komen. Die heeft mij bij FC Twente erg kunnen bekoren. Echte vleugelspitsen hebben we niet, Eerst Bojan, later Sighthorssón en Fischer zijn dat niet, die trekken allemaal naar binnen zonder een goede voorzet te geven. Tja en dan die CVM... Wie o wie. Ik droom nog steeds van die o zo ondergewaardeerde Anita... vind Ola John wat ik van hem gezien zeker niet slecht. hoe hij het gaat doen dan bij ons is gewoon weer afwachten. maar wat ik begreep wou Ajax hem alleen huren. en daar ben ik zeker geen voorstander van. vind ook dat ze boerighter temakelijk hebben laten vertrekken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Huren met optie tot koop wat ik ervan begreep.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klopt..maar dat is bekend....of je moet een meer voetballende spits hebben...eens spits die een bal kan vasthouden voor de aanstormende middenvelders... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: ook daar ben ik geen voorstander van. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben fan van Bojan in de spits.. Doet het ondanks dat er om hem heen niet veel goeds gebeurt erg goed de afgelopen twee wedstrijden.. Beide potten onze gevaarlijkste man.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom niet dan?? Vaakis het eenzijdig en ligt de prijs al vast, als het dan goed is koop je hem en als het niks is laat je hem weer gaan... In mijn optiek een win win situatie.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:37 schreef bully het volgende:[..] vind Ola John wat ik van hem gezien zeker niet slecht. hoe hij het gaat doen dan bij ons is gewoon weer afwachten. maar wat ik begreep wou Ajax hem alleen huren. en daar ben ik zeker geen voorstander van. vind ook dat ze boerighter temakelijk hebben laten vertrekken. Inderdaad bully, ook ik ben een groot tegenstander van huren. Of het moet huren zijn met een optie tot kopen. Wat betreft Boerrigter heb je ook gelijk. Dat heb ik ook al meerdere keren geschreven. Na zijn lange blessure-periode heeft hij niet al te veel kansen gekregen. In de voorbereiding naar het huidige seizoen, vond ik hem opvallend fris en goed. Jammer dat hij weg is. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:43 schreef Pietje het volgende:[..] Inderdaad bully, ook ik ben een groot tegenstander van huren. Of het moet huren zijn met een optie tot kopen. Wat betreft Boerrigter heb je ook gelijk. Dat heb ik ook al meerdere keren geschreven. Na zijn lange blessure-periode heeft hij niet al te veel kansen gekregen. In de voorbereiding naar het huidige seizoen, vond ik hem opvallend fris en goed. Jammer dat hij weg is. Ik huur mijn huis....verkopen...ach laat maar |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:41 schreef remco k het volgende:Ik ben fan van Bojan in de spits.. Doet het ondanks dat er om hem heen niet veel goeds gebeurt erg goed de afgelopen twee wedstrijden.. Beide potten onze gevaarlijkste man.. Bojan heeft mij nog niet kunnen overtuigen. paar leuke dribbels maar weinig rendement en vind dat hij ook wel vaak kinderlijk van de bal word afgezet. maar heb zijn naam vroeger al vaak horen roepen hier maar kon hem zelf niet echt. dus misschien kan dat nog goedkomen en heb ik nog niet gezien wat hij echt kan. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Je hebt je kans laten liggen op Tadic en Chadli dat waren ze die we hadden moeten hebben. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Opbokken met Maduro....die ga je toch niet halen....snap jullie echt niet |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:41 schreef remco k het volgende:Ik ben fan van Bojan in de spits.. Doet het ondanks dat er om hem heen niet veel goeds gebeurt erg goed de afgelopen twee wedstrijden.. Beide potten onze gevaarlijkste man.. Ziet er wel gevaarlijk uit maar hij mist (nog) wel overtuiging/schotkracht... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:49 schreef bully het volgende:[..] Bojan heeft mij nog niet kunnen overtuigen. paar leuke dribbels maar weinig rendement en vind dat hij ook wel vaak kinderlijk van de bal word afgezet. maar heb zijn naam vroeger al vaak horen roepen hier maar kon hem zelf niet echt. dus misschien kan dat nog goedkomen en heb ik nog niet gezien wat hij echt kan. Er zijn nogal wat Barcelona-spelers of ex-Barcelona-spelers die zeggen allemaal dat het goed gaat komen met Bojan. Laten we hem een kans geven. Behalve de laatste twee wedstrijden, heeft de Boer hem op een verkeerde positie gezet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:43 schreef Pietje het volgende:[..] Inderdaad bully, ook ik ben een groot tegenstander van huren. Of het moet huren zijn met een optie tot kopen. Wat betreft Boerrigter heb je ook gelijk. Dat heb ik ook al meerdere keren geschreven. Na zijn lange blessure-periode heeft hij niet al te veel kansen gekregen. In de voorbereiding naar het huidige seizoen, vond ik hem opvallend fris en goed. Jammer dat hij weg is. +33 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:56 schreef Pietje het volgende:[..] Er zijn nogal wat Barcelona-spelers of ex-Barcelona-spelers die zeggen allemaal dat het goed gaat komen met Bojan. Laten we hem een kans geven. Behalve de laatste twee wedstrijden, heeft de Boer hem op een verkeerde positie gezet. Is bekent ouwe(mijn stop woordje)....vriend ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Fuck it...ill come from Aruba... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:56 schreef Pietje het volgende:[..] Er zijn nogal wat Barcelona-spelers of ex-Barcelona-spelers die zeggen allemaal dat het goed gaat komen met Bojan. Laten we hem een kans geven. Behalve de laatste twee wedstrijden, heeft de Boer hem op een verkeerde positie gezet. Ik denk dat hij meer een aanvallende middenvelder is...draait altijd naar binnen...al komt hij wel verdedigend te kort..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Weet ik ouwe ;-) Hahahaha
Ik ga naar bed. Slaap lekker. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: denk niet dat beide haalbaar waren voor Ajax. ten eerste onderhandelen met Munsterman. kom je denk weer op bedragen zoals voor Sulejmani. en van mij mogen ze best wat geld uitgeven maar dat is denk ik ook weer overdreven. en de zaakwaarnemer van Chadli heeft aleens gezegt dat Ajax niet kon concurreren met het salaris wat in het buitenland werd betaalt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En Messi hadden we moeten halen toen ie tien was. Kut bestuur wat er ton zat zeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 00:02 schreef bully het volgende:[..] denk niet dat beide haalbaar waren voor Ajax. ten eerste onderhandelen met Munsterman. kom je denk weer op bedragen zoals voor Sulejmani. en van mij mogen ze best wat geld uitgeven maar dat is denk ik ook weer overdreven. en de zaakwaarnemer van Chadli heeft aleens gezegt dat Ajax niet kon concurreren met het salaris wat in het buitenland werd betaalt. Inderdaad en dan ben je als ajax zijnde gewoon klaar. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Zivcovic, Kostic, Finbogasson |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt..maar dat is bekend....of je moet een meer voetballende spits hebben...eens spits die een bal kan vasthouden voor de aanstormende middenvelders... Hoesen vertrouwen geven??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 september 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:41 schreef remco k het volgende:Ik ben fan van Bojan in de spits.. Doet het ondanks dat er om hem heen niet veel goeds gebeurt erg goed de afgelopen twee wedstrijden.. Beide potten onze gevaarlijkste man.. Waarom dan? Omdat het lijkt op de Messi variant. ...
Voorlopig twee wedstrijden daar gespeeld en zero doelpunten! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 00:02 schreef bully het volgende:[..] denk niet dat beide haalbaar waren voor Ajax. ten eerste onderhandelen met Munsterman. kom je denk weer op bedragen zoals voor Sulejmani. en van mij mogen ze best wat geld uitgeven maar dat is denk ik ook weer overdreven. en de zaakwaarnemer van Chadli heeft aleens gezegt dat Ajax niet kon concurreren met het salaris wat in het buitenland werd betaalt. Ik praat ook niet over afgelopen seizoen maar over Tadic bij Groningen en Chadli bij Agovv toen v/d Brom Ajax nog adviseerde om Chadli te kopen. Maar nee de Ajax scouten vonden hem niet goed genoeg terwijl hij in zijn eentje inde beker wedstrijd AGOVV-Ajax bijna de hele verdediging van Ajax dol draaide. Ook Moktar van PEC Zwolle had in mijn ogen wel een kans verdiend afgelopen zomer maar nu hebben ze niks of ze moeten de Sa proberen. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Eens. Ik zie in hem ook niet de verlosser. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 09:09 schreef Stanley het volgende:[..] Waarom dan? Omdat het lijkt op de Messi variant. ... Voorlopig twee wedstrijden daar gespeeld en zero doelpunten! Ja maar wel tegen Barcelona en PSV om te beginnen in de spits lijkt mij vrij moeilijk en dan nog was hij in Barcelona de uitblinker.Alleen zou achter Bojan een kilometervreter moeten zitten die het vuile werk voor hem opknapt, een type Toornstra of Enoh maar dan voetballend beter. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Voor de CVM moet je een alrounder hebben ik vind Bazoer nog te jong ik zou toch Blind wel eens daar zien spelen. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:56 schreef Pietje het volgende:[..] Er zijn nogal wat Barcelona-spelers of ex-Barcelona-spelers die zeggen allemaal dat het goed gaat komen met Bojan. Laten we hem een kans geven. Behalve de laatste twee wedstrijden, heeft de Boer hem op een verkeerde positie gezet. Tuurlijk zijn die er. Hij heeft zijn jeugd daar door gebracht en is als jongste ooit doorgebroken. Wat zou de reden moeten zijn als ze dit niet over hem zeggen. Al denken ze het, zeggen ze het niet. Dat hij nooit meer terug is gekomen zegt denk ik genoeg. Wat hij tot nu toe brengt is bijzonder weinig, want hij word idd erg makkelijk van de bal gezet en werkt niet. Geduld is er nog, maar begin mij soms al wel te irriteren hoe hij rondloopt als een klein kind. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
ten eerste moeten we kappen met die verkapte buitenspelers die alleen naar binnen gaan! hoe gaat een spits ooit scoren bij ons! NOOIT dus geen aanvoer! luuk de jong oppakken, john huren, en een fysieke beest op cvm niet die oude bange lul poulsen die et niet kan belopen, en ook geen schone die is te zwak wint 0 duels, owja en die bojan in de winter trg sturen als je hem hele tijd opstelt in de hoop...., kan je liever meleg of de sa een kans geven want daarvan weet je dat ze wel eens tegen kunnen vallen iets wat bojan al elke x heeft gedaan! Andersen gwn op plek van eriksen! hij was eerst ook gwn 10!en in belgie loopt wel wat waar we nie eens naar kijken! zoals die odjidja,kara! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 11:38 schreef 3sterren het volgende:ten eerste moeten we kappen met die verkapte buitenspelers die alleen naar binnen gaan! hoe gaat een spits ooit scoren bij ons! NOOIT dus geen aanvoer! luuk de jong oppakken, john huren, en een fysieke beest op cvm niet die oude bange lul poulsen die et niet kan belopen, en ook geen schone die is te zwak wint 0 duels, owja en die bojan in de winter trg sturen als je hem hele tijd opstelt in de hoop...., kan je liever meleg of de sa een kans geven want daarvan weet je dat ze wel eens tegen kunnen vallen iets wat bojan al elke x heeft gedaan! Andersen gwn op plek van eriksen! hij was eerst ook gwn 10!en in belgie loopt wel wat waar we nie eens naar kijken! zoals die odjidja,kara! Hahahahaha, mooie duidelijke reactie waar ik het helemaal mee eens ben. Toevallig familie van Joduh? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 09:09 schreef Stanley het volgende:[..] Waarom dan? Omdat het lijkt op de Messi variant. ... Voorlopig twee wedstrijden daar gespeeld en zero doelpunten! Je moet me geen woorden in de mond leggen. Vind namelijk gewoon dat ie het echt goed heeft gedaan. Veel beter dan de 9 in de wedstrijden ervoor. En inderdaad nog geen goal. Maar dat gaat wel komen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik zie veel liever Stam en de Boer achter in...Jari als CVM en Kluivert in de spits.... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Mogelijke interesse vanuit Celtic voor Siggi. Strik eromheen en weg ermee.
Neil Lennon, de trainer van Celtic, was zondagmiddag een van de vele gasten in het Philips Stadion om de wedstrijd tussen PSV en Ajax (4-0) te bewonderen. De oefenmeester van de Schotse club zat daar volgens Voetbal International om de verrichtingen van Kolbeinn Sigthórsson te bekijken.
De IJslandse spits van Ajax is een van de drie spitsen uit de Eredivisie die Lennon op zijn verlanglijstje heeft staan. Naast de spits van Ajax, tegen wie Celtic het in de groepsfase van de Champions League op moet gaan nemen, staan ook Aron Jóhannsson en Alfred Finnbogason op het lijstje van de Schotten.
Jóhannsson staat momenteel onder contract bij AZ en scoorde dit seizoen vier keer in zeven competitiewedstrijden. Finnbogason, die minimaal tien miljoen euro moet opleveren, scoorde dit seizoen negen keer in zes competitieduels voor sc Heerenveen.
(soccernews) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als Ajax met spelers gaat voetballen die een voorzet vaan geven. En bedoel ik dus een stuk of 10 goede voorzetten per wedstrijd. Dan is Siggie de beste spits in Nederland. Gebeurt dat niet kan je hem beter verkopen. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op woensdag 25 september 2013 - 11:31 schreef remco k het volgende:Als Ajax met spelers gaat voetballen die een voorzet vaan geven. En bedoel ik dus een stuk of 10 goede voorzetten per wedstrijd. Dan is Siggie de beste spits in Nederland. Gebeurt dat niet kan je hem beter verkopen. Voordat dat gebeurd is, is Sigi al bejaard.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 25 september 2013 - 11:31 schreef remco k het volgende:Als Ajax met spelers gaat voetballen die een voorzet vaan geven. En bedoel ik dus een stuk of 10 goede voorzetten per wedstrijd. Dan is Siggie de beste spits in Nederland. Gebeurt dat niet kan je hem beter verkopen. Ik denk dat daar een probleem ligt. volgens mij speelt ajax al heel lang niet meer met vleugel spelers die aan de buitenkant blijven hangen, maar (bijna) altijd naar binnen trekken. Daar komt bij dat onze backs wel opkomen, maar veel te wiening de achterlijn halen en al helemaal te weining een goede voorzet geven. Ik vind het nog steeds erg jammer dat ajax Derk Boerigter zo makkelijk heeft laten gaan. In mijn optiek hebben we op dit moment ook geen echte buitenspelers in de selectie zitten of het moeten jongens uit jong ajax zijn die naar mijn idee dan weer veel te vaak ontbreken bij het 1e |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Er is een periode geweest dat Blind en van Rhijn constant opkwamen vooral eind vorig seizoen, alleen zijn ze nu door vormverlies in een onzekere fase waardoor ze meer ballen terug spelen (veiliger) dan dat ze langs de lijn durven op te komen.Als de vorm beter wordt gaan zij zich ook steeds meer voorin profileren en komen die voorzetten van zelf wel en gaat Siggi vanzelf weer scoren want ook hij zit in een vormcrisis.En ja het is gewoon langs de kant moeilijk te bgrijpen vorm, maar als je kijkt naar Feyenoord met een Clasie die toch geen schim meer is van vorig seizoen en de Vrij die fout op fout maakt dan weet je dat het niet alleen bij Ajax maar bij elke club gebeurd dat spelers uit vorm zijn, en als je uit vorm bent zoals bij Ajax met Vermeer /Siggi /Blind/van Rhijn en zonder Toby en Eriksen en een halve de Jong en je hebt ook nog zo,n zwaar progamma dan is het vrij normaal dat je wat klapjes krijgt zoals afgelopen wedstrijden. Maar wat ik wel jammer en niet slim vind van Ajax is dat ze teveel verkocht hebben zonder daarvoor de juiste spelers achter de hand te hebben, mannen zoals Eriksen en Derek en Lukoki en Babel daar hebben ze eigenlijk niks voor achter de hand in de selectie. Voor Eriksen hebben ze een noodaankoop gedaan met Duarte dat had toch een grotere speler moeten worden voor Babel en Derek aan de linkerkant helemaal niemand en voor Lukoki hebben we Sana en heel misschien de Sa en een NIET rechtsbuiten als Bojan, in mijn ogen kan je beter Bojan op de plek van Eriksen laten spelen of zwervend in de spits maar dan vermoord je Siggi en hoesen ook.Ik zou zeggen Frank doe je best het wordt niet makkelijk maar als de vorm terug komt gaan wij zeker weer mee tellen bovenin. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 22:13 schreef Pietje het volgende:[..] Die heb ik gelezen. Maduro heeft heel veel pech gehad. Een mooi moment om ons te laten zien dat hij het (nog) kan. Bij ons is hij ook nooit top geweest! Misschien wel eens een leuke wedstrijd maar nooit constant. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2013 - 23:21 schreef remco k het volgende:[..] Een aantal kan best, maar een elftal kan inderdaad niet bestaan uit enkel jonge spelers. Daar heb je gelijk in.. Ik vind dat Cilissen moet komen, Ligeon van Rhijn moet vervangen die even oud zijn volgens mij, op de CVM plek moet er iets anders verzonnen worden, wat precies zou ik niet weten, misschien het nieuwe bijtertje Duarte?? En ik vind dat Siggie niet op rechtsbuiten kan.. helemaal mee eens! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 25 september 2013 - 11:31 schreef remco k het volgende:Als Ajax met spelers gaat voetballen die een voorzet vaan geven. En bedoel ik dus een stuk of 10 goede voorzetten per wedstrijd. Dan is Siggie de beste spits in Nederland. Gebeurt dat niet kan je hem beter verkopen. Dat klopt op Pelle na dan!! Overigens is Mattias Johansson ook een goede spits.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 25 september 2013 - 13:08 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik denk dat daar een probleem ligt. volgens mij speelt ajax al heel lang niet meer met vleugel spelers die aan de buitenkant blijven hangen, maar (bijna) altijd naar binnen trekken. Daar komt bij dat onze backs wel opkomen, maar veel te wiening de achterlijn halen en al helemaal te weining een goede voorzet geven. Ik vind het nog steeds erg jammer dat ajax Derk Boerigter zo makkelijk heeft laten gaan. In mijn optiek hebben we op dit moment ook geen echte buitenspelers in de selectie zitten of het moeten jongens uit jong ajax zijn die naar mijn idee dan weer veel te vaak ontbreken bij het 1e Wie is daar schuldig aan?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|