BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke spelers moet ajax halen in de winterstop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 24 november 2013 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 20:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heb ik hem rechtstreeks afgevallen hier dan Remco ?? Lees eens terug.....overigens...nobody is perfect!!
Ik heb dat terug gelezen, ik vind het raar dat je mij op iets aanspreekt terwijl je zelf geen haar beter bent. En of je hem nu direct afvalt of niet doet er voor mij niet toe, je doet er in ieder geval aan mee..

Overigens vraag ik hem enkel om uitleg bij bepaalde uitspraken en snap ik weinig van zijn manier van posten..

Of ie hier blijft en wat ie doet moet ie helemaal zelf weten..

Maar goed, zoals je al zegt niemand is perfect, had het enkel niet van je verwacht nadat je mij erop aansprak.. That's all
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 november 2013 - 21:19   quote  deeplink  
Zie het niet als een persoonlijke aanval op jou Remco...jij was niet de enige hier die hem openlijk aan viel....had het ergens niet verwacht van jou...zelf heb ik hem niet op zijn eventuele tekortkomingen gewezen....
Het is maar hoe je het leest...heb wel met hem humor gehad over en weer....maar niet openlijk afgevallen of aangevallen!! de kletter C is daarbij wel vaak gevallen maar goed ik zie dit als humor......zand er over wat mij betreft...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2013 door Jack Huntelaar --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 november 2013 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 21:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Zie het niet als een persoonlijke aanval op jou Remco...jij was niet de enige hier die hem openlijk aan viel....had het ergens niet verwacht van jou...zelf heb ik hem niet op zijn eventuele tekortkomingen gewezen....
Het is maar hoe je het leest...heb wel met hem humor gehad over en weer....maar niet openlijk afgevallen of aangevallen!! de kletter C is daarbij wel vaak gevallen maar goed ik zie dit als humor......zand er over wat mij betreft...
Aanvallen wat een gelul sjakie....jullie pakken mij zo vaak....moet tie maar tegen kunnen.
Mij hoor je toch ook niet jammeren.....trouwens ik lok het zelf ook uit
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 november 2013 - 21:28   quote  deeplink  
ik snap hem wel....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 november 2013 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 21:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:
ik snap hem wel....
Wie ??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 november 2013 - 21:34   quote  deeplink  
Remco...
Gisteren of eergisteren...weet het eigenlijh al niet meer...vond ik dat hij CAJAX openlijk afviel...had het tegen hem over "respect" tegen over elkaar behouden....nu vond hij dat ik ook geen respect toonde richting CAjax....maar dat was meer humor over en weer waarbij de letter C meerder malen werd genoemd...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 november 2013 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 21:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Remco...
Gisteren of eergisteren...weet het eigenlijh al niet meer...vond ik dat hij CAJAX openlijk afviel...had het tegen hem over "respect" tegen over elkaar behouden....nu vond hij dat ik ook geen respect toonde richting CAjax....maar dat was meer humor over en weer waarbij de letter C meerder malen werd genoemd...
Als je op een forum gaat.....moet je kunnen incasseren gap....uitdelen hoeft niet eens.
Ik kan beide
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 november 2013 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 21:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Als je op een forum gaat.....moet je kunnen incasseren gap....uitdelen hoeft niet eens.
Ik kan beide
Wie Remco of CAjax??

Het is waar dat jij kan incasseren ....jij zit hier al heel wat jaren op dit forum....en hebt al heel wat felle discussies gevoerd...ook Remco en Joduh overigens
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 november 2013 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 21:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wie Remco of CAjax??

Het is waar dat jij kan incasseren ....jij zit hier al heel wat jaren op dit forum....en hebt al heel wat felle discussies gevoerd...ook Remco en Joduh overigens
Iedereen Sjakie....ook jij, maar jij kan het ook ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 24 november 2013 - 22:10   quote  deeplink  
maar ja, daarom houden we ook van elkaar, toch?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 november 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 22:10 schreef Ronald 1960 het volgende:
maar ja, daarom houden we ook van elkaar, toch?
Groeps Huge !!!!!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 24 november 2013 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 22:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Groeps Huge !!!!!!!
We lijken wel bijna een eenheid, een team met maar 1 doel:

de CL winnen ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 november 2013 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 22:24 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

We lijken wel bijna een eenheid, een team met maar 1 doel:

de CL winnen ;-)
EL ben ik ook al blij vriend
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 24 november 2013 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 22:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

eens, maar alleen het hoogste moet je wel altijd nastreven ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 november 2013 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 21:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Iedereen Sjakie....ook jij, maar jij kan het ook ;-)
Wij zijn wel van een andere generatie pik....wij kunnen wat meer hebben...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 november 2013 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 november 2013 - 22:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

eredivisie ook al blij whehehehe....
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 26 november 2013 - 11:07   quote  deeplink  
Hedwiges Maduro staat in de winterstop open voor een terugkeer naar de Eredivisie. De middenvelder en achtvoudig Oranje-international zit op een zijspoor bij zijn club Sevilla en speelde in augustus van dit jaar zijn enige officiële wedstrijd van dit seizoen. Tijdens de transferperiode in januari hoopt Maduro de deur in Spanje achter zich dicht te trekken.

"Het liefst wil ik naar een land waar de competitie op een hoog niveau staat", vertelt Maduro in gesprek met Sport 1. "Duitsland, Engeland, maar ook Nederland. Het belangrijkste is dat ik aan spelen toekom bij een club die goed voetbal speelt", aldus Maduro, die bij Sevilla geen rugnummer kreeg toegewezen en zodoende niet speelgerechtigd is.

Mocht het van een transfer naar de Eredivisie komen, zou Maduro salaris in moeten leveren. "Daar valt over te praten. Ik sta overal voor open. Ik zeg niet direct nee tegen clubs uit Nederland. Het salaris hoeft geen probleem te zijn. Er gaat deze winter in ieder geval iets veranderen in mijn situatie, dat is honderd procent zeker. Want dit is frustrerend. Ik heb een half jaar vergooid."
nora
 nora - dinsdag 26 november 2013 - 11:35   quote  deeplink  
Speciaal voot Jack
==================
Hedwiges Maduro staat in de winterstop open voor een terugkeer naar de Eredivisie. De middenvelder en achtvoudig Oranje-international zit op een zijspoor bij zijn club Sevilla en speelde in augustus van dit jaar zijn enige officiële wedstrijd van dit seizoen. Tijdens de transferperiode in januari hoopt Maduro de deur in Spanje achter zich dicht te trekken.
riveco
 riveco - dinsdag 26 november 2013 - 12:16   quote  deeplink  
Nee heh, daar gaan we weer over Maduro. Was het maar vast februari, dan moet hij in ieder geval weer wachten tot de zomerstop.
Eide
 Eide - dinsdag 26 november 2013 - 12:40   quote  deeplink  
En toch is Maduro wel een van die gasten die voor Ajax interessant zou kunnen zijn. Ajax heeft met Blind al wel een hele goede oplossing voor CVM maar Maduro biedt FdB in de verdedigende as wel mogelijkheden.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 26 november 2013 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 12:40 schreef Eide het volgende:
En toch is Maduro wel een van die gasten die voor Ajax interessant zou kunnen zijn. Ajax heeft met Blind al wel een hele goede oplossing voor CVM maar Maduro biedt FdB in de verdedigende as wel mogelijkheden.
Ja, want dan kan de keuze weer gemaakt worden om Blind op te stellen als LB indien nodig.
Eide
 Eide - dinsdag 26 november 2013 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 13:49 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ja, want dan kan de keuze weer gemaakt worden om Blind op te stellen als LB indien nodig.
Grootste "probleem" is dat hedwiges een rechtspoot is. Centraal achterin heeft Ajax met Veltman, van der Hoorn en Moisander al voldoende opties en op CVM doet Blind het prima en heeft FdB Poulsen ook nog achter de hand.

Het aantrekken van Maduro zou daarmee toch ietwat van een breedte versterking zijn, zeker omdat ik voorlopig Veltman en Blind niet op de bank zie plaatsnemen.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 26 november 2013 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 13:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Grootste "probleem" is dat hedwiges een rechtspoot is. Centraal achterin heeft Ajax met Veltman, van der Hoorn en Moisander al voldoende opties en op CVM doet Blind het prima en heeft FdB Poulsen ook nog achter de hand.

Het aantrekken van Maduro zou daarmee toch ietwat van een breedte versterking zijn, zeker omdat ik voorlopig Veltman en Blind niet op de bank zie plaatsnemen.
Volgens mij speelde Maduro de meeste wedstrijden op de CVM positie bij Ajax, dus als het niet voor die positie zou zijn dan zou ik zeggen niet doen.
Poulsen kan je afschrijven met Maduro erbij (kon je al maar dan helemaal) Dan heb je een goede CVM erbij en Blind kan altijd terug naar LB als Maduro het goed doet. Dan is de zwakke LB ook weer opgelost. Blind doet het zeker goed als CVM, dat klopt.
Eide
 Eide - dinsdag 26 november 2013 - 14:01   quote  deeplink  
Het is publiek geheim dat FdB fan van Boilesen is. Ook die zal Frank niet snel uit de ploeg halen. Maar nogaals, van mij mag Hedwuges komen hoor, denk alleen dat hij er rekening mee moet houden dat hij ook bij Ajax initieel geen basis speler zal zijn.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 26 november 2013 - 14:08   quote  deeplink  
Basisspeler zou je hem ook niet moeten beloven. Al ben ik er nog altijd van overtuigd dat hij nog altijd de kwaliteit heeft om een aantal huidige spelers uit de basis te spelen.
Als een Boilesen in vorm is en Blind ook dan zit hij op de bank. Is 1 van de 2 niet in vorm dan kan je goed switchen en hoef je tevens Poulsen niet meer op te stellen.
riveco
 riveco - dinsdag 26 november 2013 - 14:26   quote  deeplink  
Hoe komt het dat je zo overtuigt bent dan? Het kan niet zo zijn dat het komt door zijn optrede de laatste jaren. Want naar mijn weten heeft is hij nooit om ontstreden geweest voor het team. Ik denk persoonlijk dat je hem niet terug moet willen halen omdat hij niet aanwijsbaar beter is als Blind en misschien zelfs niet veel beter is als Poulsen.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 26 november 2013 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 14:26 schreef riveco het volgende:
Hoe komt het dat je zo overtuigt bent dan? Het kan niet zo zijn dat het komt door zijn optrede de laatste jaren. Want naar mijn weten heeft is hij nooit om ontstreden geweest voor het team. Ik denk persoonlijk dat je hem niet terug moet willen halen omdat hij niet aanwijsbaar beter is als Blind en misschien zelfs niet veel beter is als Poulsen.
Zijn mijn neefje van 1 is beter dan Poulsen, dus das niet zo moeilijk.
Ik heb toch ook niet gezegd dat hij nu beter is dan Blind?
Dat ik overtuiging heb is meer gevoel. Daarnaast heeft hij wat Ajax mist. Groot overzicht, zuivere pass en krachtig. Dit was al toen hij nog bij Ajax speelde.
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 13:56 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Volgens mij speelde Maduro de meeste wedstrijden op de CVM positie bij Ajax, dus als het niet voor die positie zou zijn dan zou ik zeggen niet doen.
Poulsen kan je afschrijven met Maduro erbij (kon je al maar dan helemaal) Dan heb je een goede CVM erbij en Blind kan altijd terug naar LB als Maduro het goed doet. Dan is de zwakke LB ook weer opgelost. Blind doet het zeker goed als CVM, dat klopt.
Vond trouwens dat Boilesen afgelopen weekend al een stuk beter speelde, al is het niet het niveau wat ie moet gaan halen..
Dus ik denk dat je Maduro als tweede man kan halen zodat Poulsen de Ooijer rol op zich kan nemen, en dat je Maduro naar voren kan schuiven als eerste man als blijkt dat Boilesen zich niet goed ontwikkeld. Overigens kan je Blind ook prima naast de Jong laten spelen als blijkt dat Duarte of Serrero niet goed genoeg worden...

Overigens twijfel ik wel of Maduro zijn normale niveau nog kan halen, ondertussen heeft hij dadelijk bijna 11/2 jaar niet gevoetbald op niveau, althans vrijwel niet..
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 14:26 schreef riveco het volgende:
Ik heb hem nog wel de wedstrijden zien spelen die hij bij elkaar opgeteld gespeeld heeft, zo herinner ik mij de wedstrijd tegen Barcelona vorig jaar, hij zorgde er daar in zijn eentje voor dat zowel Messi als Iniesta en Xavi niet aan kort combo spel toe konden komen, met name doordt ie positioneel en felheid heel erg goed speelde, die wedstrijd was van absolute wereldtop, dat meen ik zonder dollen, en zo heb ik hem meer wedstrijden zien spelen, echter is hij bij twee clubs het slachtoffer geworden van politieke spelletjes omtrent transfers..

Dat heeft ervoor gezorgd dat ie bijna anderhalf jaar niet gespeeld heeft. En daardoor heb ik twijfels of ie dat niveau weer kan halen. weet hij dat niveau wel te halen speelt ie op zeker Daley weer op linksback of zelfs uit de basis..
Pietje
 Pietje - dinsdag 26 november 2013 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 16:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb hem nog wel de wedstrijden zien spelen die hij bij elkaar opgeteld gespeeld heeft, zo herinner ik mij de wedstrijd tegen Barcelona vorig jaar, hij zorgde er daar in zijn eentje voor dat zowel Messi als Iniesta en Xavi niet aan kort combo spel toe konden komen, met name doordt ie positioneel en felheid heel erg goed speelde, die wedstrijd was van absolute wereldtop, dat meen ik zonder dollen, en zo heb ik hem meer wedstrijden zien spelen, echter is hij bij twee clubs het slachtoffer geworden van politieke spelletjes omtrent transfers..

Dat heeft ervoor gezorgd dat ie bijna anderhalf jaar niet gespeeld heeft. En daardoor heb ik twijfels of ie dat niveau weer kan halen. weet hij dat niveau wel te halen speelt ie op zeker Daley weer op linksback of zelfs uit de basis..
Dat ben ik voor de volle 100% met je eens. Ook ik heb hem zien spelen: met passie, met inzicht en met zijn enorme loopvermogen. Inderdaad, die politieke "spelletjes" hebben hem de das omgedaan. Ik hoop dan ook, dat hij door Ajax zal worden aangetrokken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 november 2013 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 11:35 schreef nora het volgende:
Speciaal voot Jack
==================
Yes!!....maar gaat Ajax hem halen?? Ik hoop het van harte...hoop dat meerdere forum tijgers dit ook zo zien....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 november 2013 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 12:40 schreef Eide het volgende:
Zonder meer...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 november 2013 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 13:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Op de CVM...Blind terug naar linksback....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 november 2013 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 13:56 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Poulsen zal volgend seizoen niet meer bij ons spelen...speelt nu ook nauwelijks....is een veteraan!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 november 2013 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 14:01 schreef Eide het volgende:
Het is publiek geheim dat FdB fan van Boilesen is. Ook die zal Frank niet snel uit de ploeg halen. Maar nogaals, van mij mag Hedwuges komen hoor, denk alleen dat hij er rekening mee moet houden dat hij ook bij Ajax initieel geen basis speler zal zijn.
Zeer zeker wel!!
nora
 nora - dinsdag 26 november 2013 - 18:22   quote  deeplink  
De bank bepaald of je kampioen wordt, dus indien geen achterlijke bedragen worden gevraagd zou het geen verkeerde huur/aankoop zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 november 2013 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 16:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Laat Hedwiges binnenkort mee gaan op trainingskamp...komt goed...maar nogmaals heb mijn twijfels of hij wel komt...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 november 2013 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 16:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat ben ik voor de volle 100% met je eens. Ook ik heb hem zien spelen: met passie, met inzicht en met zijn enorme loopvermogen. Inderdaad, die politieke "spelletjes" hebben hem de das omgedaan. Ik hoop dan ook, dat hij door Ajax zal worden aangetrokken.
Gelukkig zijn er naast mij nog vele voorstanders voor een terugkeer van Hedwiges Maduro...moet zeggen dat zij het juist zien....hoop wel dat hij zijn niveau weer kan halen....
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 18:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Op de CVM...Blind terug naar linksback....
Ik twijfel daar wel over, Maduro is aan de bal echt niet geweldig. En juist dat blijkt nu een goede vondst met Blind..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 november 2013 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 18:22 schreef nora het volgende:
De bank bepaald of je kampioen wordt, dus indien geen achterlijke bedragen worden gevraagd zou het geen verkeerde huur/aankoop zijn.
Helemaal mee eens Nora...en onze selectie is op dit moment dun...sommige spelers missen kwaliteit....
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 18:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Laat Hedwiges binnenkort mee gaan op trainingskamp...komt goed...maar nogmaals heb mijn twijfels of hij wel komt...
MOet ie wel gehaald worden, anders mag ie niet mee..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 november 2013 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 18:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik twijfel daar wel over, Maduro is aan de bal echt niet geweldig. En juist dat blijkt nu een goede vondst met Blind..
Ik vind van wel....in zijn laatste interland een paar jaar geleden tegen Oekraine...vond ik hem spelen als een veldheer...Blind komt er ook wel maar heeft nog niet de ervaring op die positie...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 november 2013 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 18:29 schreef remco k het volgende:

[..]

MOet ie wel gehaald worden, anders mag ie niet mee..
Dat is duidelijk...
biba1970
 biba1970 - dinsdag 26 november 2013 - 18:32   quote  deeplink  
Ik hoop dat die niet komt,zou bazoer er volgend jaar niet bijkomen?.
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 18:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Helemaal mee eens Nora...en onze selectie is op dit moment dun...sommige spelers missen kwaliteit....
Welke spelers missen in potentie de kwaliteit om bij Ajax te spelen?? Ik denk niet zo veel. Het geen Ajax ontbreekt is 1 absolute topper die ook nog eens in wereldvorm is..
Fischer zou dat kunnen zijn, Bojan zou dat kunnen zijn.. Alleen zijn die of geblesseerd of niet in vorm.. Als dat veranderd, zal het gehele spel van Ajax veranderen, waarom??

Omdat een tegenstander nu niet bang hoeft te zijn voor 1 specifieke speler, en hoeft dus nergens dubbele dekking te hanteren, hierdoor blijft overal de ruimte beperkt..
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 18:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik vind van wel....in zijn laatste interland een paar jaar geleden tegen Oekraine...vond ik hem spelen als een veldheer...Blind komt er ook wel maar heeft nog niet de ervaring op die positie...
Als een veldheer inderdaad, maar echt zeker niet in de passing, daar heeft ie ook nooit om bekend gestaan, dar is Blind nu echt al vele malen verder in.. verdedigend op die positie is Maduro erg goed. In de passing niet slecht, maar blinkt niet uit.
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 18:32 schreef biba1970 het volgende:
Ik hoop dat die niet komt,zou bazoer er volgend jaar niet bijkomen?.
Bazoer komt erbij als ie er goed genoeg voor is.. Als de Boer denkt dat ie er komend seizoen bij zal komen is huren met optie tot koop wel een goed idee.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 november 2013 - 18:38   quote  deeplink  
Blind levert ook vaak genoeg een foute pass af...wel veel minder als Poulsen...wat ik me herinner waren de passes van Maduro juist heel precies......
Verdedigend vind ik hem ook goed....en dat moet juist de doorslag geven(verdedigende middenvelder)...met name in C.L. wedstrijden...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 november 2013 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 18:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Bazoer komt erbij als ie er goed genoeg voor is.. Als de Boer denkt dat ie er komend seizoen bij zal komen is huren met optie tot koop wel een goed idee.
is zeer zeker een mogelijkheid...
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 18:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Blind levert ook vaak genoeg een foute pass af...wel veel minder als Poulsen...wat ik me herinner waren de passes van Maduro juist heel precies......
Verdedigend vind ik hem ook goed....en dat moet juist de doorslag geven(verdedigende middenvelder)...met name in C.L. wedstrijden...
Blind is de afgelopen wedstrijden wekelijks de Ajacied met het laagste percentage balverlies, en dat voor een middenvelder. En dit weekend zaten daar ook nog een paar ballen tussen op Hoessen die daar constant een mannetje tussen liet komen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke spelers moet ajax halen in de winterstop?

0.0242841