BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke spelers moet ajax halen in de winterstop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 november 2013 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2013 - 19:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Blind is de afgelopen wedstrijden wekelijks de Ajacied met het laagste percentage balverlies, en dat voor een middenvelder. En dit weekend zaten daar ook nog een paar ballen tussen op Hoessen die daar constant een mannetje tussen liet komen..
Hoop dat hij dit door trekt dan vanavond....
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 20:34   quote  deeplink  
Ik denk dat hij voor vanavond te kort zal komen, ben ik heel eerlijk in, maar vind dat ook niet zo erg, ik bedoel het is wel Barca, en dat draait momenteel echt als een tiet, die winnen alles, krijgen bijna niks tegen en scoren gewoon veel.. En dat nog zonder Messi..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 november 2013 - 23:27   quote  deeplink  
Remco hij was de beste man van het veld...beresterk gespeeld op de CVM positie!!
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 23:32   quote  deeplink  
Ja dat klopt. Ik heb altijd gezegd dat ie daar moest gaan spelen. Maar dat zijn niveau op die plek nu al genoeg was om een van de beste mensen op het veld te zijn tegen barca had ik simpelweg niet verwacht.
remco k
 remco k - dinsdag 26 november 2013 - 23:32   quote  deeplink  
Vond trouwens Serrero en Klaassen de twee beste mannen.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 26 november 2013 - 23:38   quote  deeplink  
Klaassen was echt geweldig,
Heb niks met Serero, vindt Duarte meer wat voor Ajax maar prima gespeeld!
maaktnieuit
 maaktnieuit - woensdag 27 november 2013 - 00:03   quote  deeplink  
Wat mij aangaat nog altijd geen enkele speler!
Eide
 Eide - woensdag 27 november 2013 - 00:08   quote  deeplink  
Na ja, met Siggie minimaal weken en misschien zelfs maanden is een spits geen overbodige luxe natuurlijk. Hoessen deed het trouwens niet slecht maar na Hoessen is Ajax aangewezen op middenvelders.

Bij jong Ajax zijn de link- en rechtsback posities echt wel een probleem. Martina is lachwekkend en Kuipers is toch ook geen eredivisie klant. Op links heeft Ajax Blind en Boilesen maar liever ziet FdB Blind als CVM. Nu Boilesen afhaakt houdt er daar toch op. Op rechts is er met de blessure van Ligeon ook nul ruimte...

Het aanvallende middenveld is prima met De Jong, Klaassen, Serero, Duarte en Schone. Niets aan doen lijkt me. Linksbuiten is ook een lastige plek waar best een versterking wenselijk zou zijn. Achter Fischer is er niet veel op het moment. Op rechtsbuiten heeft Ajax juist weer een overschot aan spelers.

Punt is dat het wel allemaal gaat over jongens ACHTER de 1e 11, 12 of 13 spelers. Want de kwaliteit die Ajax heeft staan koop je als Nederlandse club niet zomaar. Uitzondering voor Van Rhijn hoewel ik de hoop in Ricardo nog niet heb opgegeven.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 november 2013 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 00:08 schreef Eide het volgende:
Na ja, met Siggie minimaal weken en misschien zelfs maanden is een spits geen overbodige luxe natuurlijk. Hoessen deed het trouwens niet slecht maar na Hoessen is Ajax aangewezen op middenvelders.

Bij jong Ajax zijn de link- en rechtsback posities echt wel een probleem. Martina is lachwekkend en Kuipers is toch ook geen eredivisie klant. Op links heeft Ajax Blind en Boilesen maar liever ziet FdB Blind als CVM. Nu Boilesen afhaakt houdt er daar toch op. Op rechts is er met de blessure van Ligeon ook nul ruimte...

Het aanvallende middenveld is prima met De Jong, Klaassen, Serero, Duarte en Schone. Niets aan doen lijkt me. Linksbuiten is ook een lastige plek waar best een versterking wenselijk zou zijn. Achter Fischer is er niet veel op het moment. Op rechtsbuiten heeft Ajax juist weer een overschot aan spelers.

Punt is dat het wel allemaal gaat over jongens ACHTER de 1e 11, 12 of 13 spelers. Want de kwaliteit die Ajax heeft staan koop je als Nederlandse club niet zomaar. Uitzondering voor Van Rhijn hoewel ik de hoop in Ricardo nog niet heb opgegeven.
van Rhijn is zwaar bagger....Ajax onwaardig.....zwaberpotigenietsnutklaptoverzijneigenpotennietsnutlamlul
Eide
 Eide - woensdag 27 november 2013 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 00:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

van Rhijn is zwaar bagger....Ajax onwaardig.....zwaberpotigenietsnutklaptoverzijneigenpotennietsnutlamlul
Hij speelde vanavond, behoudens die flutbal op Veltman, een zeer verdienstelijke pot. Had Neymar behoorlijk in de pocket. Probleem is dat hij te weinig goed voetbal laat zien.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 november 2013 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 00:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij speelde vanavond, behoudens die flutbal op Veltman, een zeer verdienstelijke pot. Had Neymar behoorlijk in de pocket. Probleem is dat hij te weinig goed voetbal laat zien.
Wat minder hardlopen gap....tast je zichtvermogen aan....van Rhijn is de slechtste speler van Ajax
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 27 november 2013 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 00:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wat minder hardlopen gap....tast je zichtvermogen aan....van Rhijn is de slechtste speler van Ajax
Van Rhijn moet leren een bal strakker en harder in te spelen, dat is op dit moment zijn grote probleem!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 november 2013 door Ronald 1960 --
Eide
 Eide - woensdag 27 november 2013 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 00:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zeker, en dat al dit seizoen en het gehele vorige seizoen, maar vanavond speelde hij zeer behoorlijk en we weten wat hij wel kan. geen idee wat er aan schort bij Ricardo.
Eide
 Eide - woensdag 27 november 2013 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 00:36 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Van Rhijn moet leren een bal strakker en harder in te spelen, dat is op dit moment zijn grote problem!
Inspeelpass van Veltman op Klaassen bij de 1-0. ZO geef je dus een pass. Hard en zuiver.
remco k
 remco k - woensdag 27 november 2013 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 00:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Inspeelpass van Veltman op Klaassen bij de 1-0. ZO geef je dus een pass. Hard en zuiver.
Het mooie aan die pass is dat je bij Klaassen ook gewoon weet dat ie een bal goed aanneemt, en niet zoals een aantal andere spelers 4 keer nodig heeft om aan te nemen.
Eide
 Eide - woensdag 27 november 2013 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 07:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Het mooie aan die pass is dat je bij Klaassen ook gewoon weet dat ie een bal goed aanneemt, en niet zoals een aantal andere spelers 4 keer nodig heeft om aan te nemen.
Maar dat ligt ook aan de manier waarop die pass wordt ingespeeld. meteen op het goede been, hard genoeg zodat je met de aanname de bal ook meteen verder kan spelen en natuurlijk wist Klaassen al lang waar die bal heen moest.
remco k
 remco k - woensdag 27 november 2013 - 13:16   quote  deeplink  
Inderdaad. Ook zeker geen toeval dat dit de oude jongens van de boer uit de A1 zijn.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 02 december 2013 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2013 - 13:16 schreef remco k het volgende:
Inderdaad. Ook zeker geen toeval dat dit de oude jongens van de boer uit de A1 zijn.
Als je Brian Roy mag geloven, komen er straks ook een paar hele goede vleugelspelers uit eigen jeugd op de deur kloppen :-)
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 december 2013 - 15:06   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=202071

Heitinga mag dus in principe vertrekken bij Everton, Martinez zegt ook dat het een echte prof is en zo ken ik Johnny ook. altijd een enorme inzet, daarnaast heeft hij grote passie voor Ajax en met oog op het WK sluit ik zeker niet uit dat hij terug wil keren.

aangezien ik van Rhijn al anderhalf jaar een drama vindt, zowel verdedigend als aanvallend denk ik dat Johnny de ideale versterking is, veel Routine en ervaring kan prima als rechtsback spelen. brengt veel inzet, precies wat Ajax nodig heeft. kan ook nog als CV spelen bij nood en op CVM. hij kan ook gelijk de rol van Poulsen overnemen en als de Jong aan het eind van het seizoen vertrekt de aanvoerdersband overnemen!

hij is pas 30, nog lang niet op zijn eind. daarnaast dus ervaren en betaalbaar en een directe versterking voor het team.
Eide
 Eide - maandag 02 december 2013 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 15:06 schreef NatjosFC het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=202071

Heitinga mag dus in principe vertrekken bij Everton, Martinez zegt ook dat het een echte prof is en zo ken ik Johnny ook. altijd een enorme inzet, daarnaast heeft hij grote passie voor Ajax en met oog op het WK sluit ik zeker niet uit dat hij terug wil keren.

aangezien ik van Rhijn al anderhalf jaar een drama vindt, zowel verdedigend als aanvallend denk ik dat Johnny de ideale versterking is, veel Routine en ervaring kan prima als rechtsback spelen. brengt veel inzet, precies wat Ajax nodig heeft. kan ook nog als CV spelen bij nood en op CVM. hij kan ook gelijk de rol van Poulsen overnemen en als de Jong aan het eind van het seizoen vertrekt de aanvoerdersband overnemen!

hij is pas 30, nog lang niet op zijn eind. daarnaast dus ervaren en betaalbaar en een directe versterking voor het team.
Behalve dat Ajax met opkomende backs wil spelen. Ik zie Johnny niet de hele rechtkant belopen. Ik zou hem trouwens best graag terug willen zien hoor... maar niet ten koste van Veltman.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 december 2013 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 15:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Behalve dat Ajax met opkomende backs wil spelen. Ik zie Johnny niet de hele rechtkant belopen. Ik zou hem trouwens best graag terug willen zien hoor... maar niet ten koste van Veltman.
klopt, maar Johnny heeft wel de ervaring en ik denk dat hij van meer waarde is dan van Rhijn daarnaast staat hij op de korte termijn geen aankomend toptalent in de weg. Heitinga is niet de man van de perfecte voorzet, maar brengt wel strijd en is verdedigend sterk. van Rhijn bestrijkt de rechterkant wel, maar is echt een drama van een speler. verdedigt vaak slecht, hield gister echt mij hart vast als Cabral aan de bal was, liep van Rhijn aan alle kanten voorbij, had het geluk dat Cabral daarna weinig goeds deed met de bal daarnaast komen Ricardo´s voorzetten niet hoger dan kniehoogte...
Eide
 Eide - maandag 02 december 2013 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 15:39 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

klopt, maar Johnny heeft wel de ervaring en ik denk dat hij van meer waarde is dan van Rhijn daarnaast staat hij op de korte termijn geen aankomend toptalent in de weg.
Geen toptalent maar met Ligeon heeft Ajax natuurlijk nog wel een echte rechtsback onder contract. Hij is geblesseerd maar een prima alternatief.

Het zou mij eigenlijk verbazen als Ajax tussentijds aanklopt bij John Heitinga, idem met Maduro eigenlijk. Allebei goede voetballers met een Ajax verleden maar ook voetballers voor posities waar Ajax niet echt versterking nodig heeft. Ik denk gewoon niet dat Frank de Boer vrijwillig Veltman en/of Blind op de bank zet en die mannen zijn geen gasten die je aantrekt voor de bank of Jong Ajax...
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 december 2013 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 15:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Geen toptalent maar met Ligeon heeft Ajax natuurlijk nog wel een echte rechtsback onder contract. Hij is geblesseerd maar een prima alternatief.

Het zou mij eigenlijk verbazen als Ajax tussentijds aanklopt bij John Heitinga, idem met Maduro eigenlijk. Allebei goede voetballers met een Ajax verleden maar ook voetballers voor posities waar Ajax niet echt versterking nodig heeft. Ik denk gewoon niet dat Frank de Boer vrijwillig Veltman en/of Blind op de bank zet en die mannen zijn geen gasten die je aantrekt voor de bank of Jong Ajax...
klopt, denk ik ook, maar Heitinga leek me gewoon een erg goede optie omdat ik van Rhijn echt niks vind. ik vind dat Ajax de prioriteit moet leggen bij een rechtsbuiten omdat de CVM inmiddels is opgelost en we in de spits verschillende opties hebben.
Eide
 Eide - maandag 02 december 2013 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 16:01 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

klopt, denk ik ook, maar Heitinga leek me gewoon een erg goede optie omdat ik van Rhijn echt niks vind. ik vind dat Ajax de prioriteit moet leggen bij een rechtsbuiten omdat de CVM inmiddels is opgelost en we in de spits verschillende opties hebben.
Linksback wordt nu ook wel weer een dingetje nu Blind permanent op CVM lijkt te spelen en Boilesen nog altijd makkelijk tegen blessures aanloopt.

Beide backs en rechtsbuiten zijn een beetje de zorgenkindjes.

Maak me overigens ook licht zorgen over Andersen. Is wel een jongen waar Ajax zuinig op moet zijn maar die nu een flinke teleurstelling zal moeten verwerken aangezien de kans op speeltijd bij 1 lastig lijkt te gaan worden.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 02 december 2013 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 16:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Linksback wordt nu ook wel weer een dingetje nu Blind permanent op CVM lijkt te spelen en Boilesen nog altijd makkelijk tegen blessures aanloopt.

Beide backs en rechtsbuiten zijn een beetje de zorgenkindjes.

Maak me overigens ook licht zorgen over Andersen. Is wel een jongen waar Ajax zuinig op moet zijn maar die nu een flinke teleurstelling zal moeten verwerken aangezien de kans op speeltijd bij 1 lastig lijkt te gaan worden.
nou noem je der ééntje, ik dacht in principe dat hij linksbuiten zou worden en Fischer op de plek van Eriksen, of andersom. maar dat wordt hem blijkbaar niet.

over LB maak ik me geen zorgen, dat is tijdelijk, want Dijks komt volgend seizoen terug en Boilesen is niet zo super lang. Blind kan daar altijd nog spelen natuurlijk.

voor rechtsbuiten is de oplossing nog lang niet gevonden, John was namelijk ook linksbuiten, ben zeer benieuwd hoe we dat oplossen.
Eide
 Eide - maandag 02 december 2013 - 16:40   quote  deeplink  
Schone doet het daar niet slecht, Bojan gaat wel weer kansen krijgen... maar een structurele oplossing lijkt Ajax nog niet te hebben voor rechtsbuiten.
remco k
 remco k - maandag 02 december 2013 - 18:22   quote  deeplink  
Ik heb het vermoeden dat de Boer nu de Jong op 9 en Bojan o rechtsbuiten in zijn hoofd heeft..

Met Tete hebben we trouwens nog wel een aardig talent voor de rechtsback plek toch??
Eide
 Eide - maandag 02 december 2013 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 18:22 schreef remco k het volgende:
Ik heb het vermoeden dat de Boer nu de Jong op 9 en Bojan o rechtsbuiten in zijn hoofd heeft..

Met Tete hebben we trouwens nog wel een aardig talent voor de rechtsback plek toch??
Toch mag Martina nog altijd schutteren bij Jong Ajax terwijl Ajax normaliter heel scherp doorselecteerd. Nu is hij pas net een maandje 18 dus misschien kiest men wel bewust voor iets rustiger brengen... maar toch.
Eide
 Eide - maandag 02 december 2013 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 18:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Toch mag Martina nog altijd schutteren bij Jong Ajax terwijl Ajax normaliter heel scherp doorselecteerd. Nu is hij pas net een maandje 18 dus misschien kiest men wel bewust voor iets rustiger brengen... maar toch.
Zo... in de catagorie "jezelf voor lul zetten"
Ajax met Tete in de basis :D

Ligeon ook weer aan de start trouwens.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 december 2013 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 december 2013 - 15:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Onze verdediging staat goed....dus geen Johnny voor mij....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 02 december 2013 - 20:48   quote  deeplink  
quote:

Ik denk ook dat de Boer voor Bojan kiest als rechtsbuiten...voor de rest zal de Boer niet veel veranderen....zelfs de Jong kan wel eens op de reservebank terecht komen....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 december 2013 - 08:28   quote  deeplink  
quote:

Tete? In de wedstrijden die ik hem heb mogen aanschouwen, vond ik hem dramatisch spelen. Hij maakt overigens dezelfde indruk als Van Rhijn. Vooruit is het een goede voetballer, maar in de omschakeling is hij traag.

Maar dat is wat ik van hem gezien heb hoor. Kan best zijn dat hij de laatste wedstrijden ineens beter is geworden.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 03 december 2013 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 08:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tete? In de wedstrijden die ik hem heb mogen aanschouwen, vond ik hem dramatisch spelen. Hij maakt overigens dezelfde indruk als Van Rhijn. Vooruit is het een goede voetballer, maar in de omschakeling is hij traag.

Maar dat is wat ik van hem gezien heb hoor. Kan best zijn dat hij de laatste wedstrijden ineens beter is geworden.
van Rhijn vooruit goed?
denk dat zijn percentage aangekomen voorzetten vrijwel nul is.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 03 december 2013 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 14:54 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

van Rhijn vooruit goed?
Zijn voorzetten zijn juist als enige van zijn spel boven gemiddeld.
remco k
 remco k - dinsdag 03 december 2013 - 18:29   quote  deeplink  
quote:

[..]

van Rhijn vooruit goed?
Wordt momenteel wel een stuk beter..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 december 2013 - 18:55   quote  deeplink  
Dat wel!
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 03 december 2013 - 19:17   quote  deeplink  
niet mee eens, vind van Rhijn goed in het positiespel, maar werkelijk een drama van een voorzet...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 december 2013 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 19:17 schreef NatjosFC het volgende:
niet mee eens, vind van Rhijn goed in het positiespel, maar werkelijk een drama van een voorzet...
zijn voorzetten zijn een drama maar worden al wel iets beter....
remco k
 remco k - dinsdag 03 december 2013 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 19:17 schreef NatjosFC het volgende:
Ik vond hem erg matig verdedigen en aan de bal waardeloos. Toch zie ik veel verbetering bij hem, tegen Barca was ie gewoon erg goed op 1 moment na, die voorzet was natuurlijk geweldig, en wat ie tegen Ado deed heb ik ook al heel lang niet meer gezien van hem.. Zijn dip was vrij diep, en duurde erg lang, maar ik heb stilletjes aan het vermoeden dat hij aan het terug krabbelen is..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 03 december 2013 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 21:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond hem erg matig verdedigen en aan de bal waardeloos. Toch zie ik veel verbetering bij hem, tegen Barca was ie gewoon erg goed op 1 moment na, die voorzet was natuurlijk geweldig, en wat ie tegen Ado deed heb ik ook al heel lang niet meer gezien van hem.. Zijn dip was vrij diep, en duurde erg lang, maar ik heb stilletjes aan het vermoeden dat hij aan het terug krabbelen is..
Dat denk ik exact zo...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 december 2013 - 22:28   quote  deeplink  
quote:

[..]

van Rhijn vooruit goed?
Ik heb het niet over zijn voorzetten, ik heb het over het naar voren bewegen. Naar achteren en de omschakeling is het namelijk een drama.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 03 december 2013 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 21:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Die voorzet tegen Barca was idd goed,
Maar ik kan het gewoon niet geloven dat ik zo vaak bij hem zag dat ie zeg maar 5 meter van dre punt van de 16 die bal niet voor de goal kreeg, niet voor niets was Schone rechtsback...

Daarnaast vind ik gewoon dat Ligeon een kans moet krijgen, dan voelt hij eens wat concurentie...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 03 december 2013 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 22:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb het niet over zijn voorzetten, ik heb het over het naar voren bewegen. Naar achteren en de omschakeling is het namelijk een drama.
Van Rhijn > Almere city.....opbokken met die gozer
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 03 december 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 22:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 december 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 22:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja man en laat hem een aantal van die dramaspelers uit Jong Ajax meenemen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 05 december 2013 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 december 2013 - 22:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja man en laat hem een aantal van die dramaspelers uit Jong Ajax meenemen.
Dat zeiden we ook niet toen hij v/d Wiel kwam vervangen in het begin ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 december 2013 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 december 2013 - 14:20 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dat zeiden we ook niet toen hij v/d Wiel kwam vervangen in het begin ;-)
Klopt, daar heb je gelijk in. Maar nu pas wordt duidelijk dat zijn talent stilvalt en geen vooruitgang boekt. En dan trek je je conclusies.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 05 december 2013 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 december 2013 - 14:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt, daar heb je gelijk in. Maar nu pas wordt duidelijk dat zijn talent stilvalt en geen vooruitgang boekt. En dan trek je je conclusies.
toch vind ik dat hij beetje bij beetje weer iets beter wordt, ik geef hem nog een kans...
Eide
 Eide - donderdag 05 december 2013 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 december 2013 - 15:23 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

toch vind ik dat hij beetje bij beetje weer iets beter wordt, ik geef hem nog een kans...
Met Van Rhijn weet je wat hij kan. Hij heeft dat al laten zien. Hij moet zich alleen herpakken. V.d. Wiel heeft ook een hele slechte periode gehad, na het WK tot zijn transfer naar PSG heeft Greg nooit zijn oude niveau gehaald, sterker nog, pas sinds de start van dit seizoen zit Greg echt weer op niveau.

Ik geloof dat Ricardo veel beter kan en dat hij dat niveau wel weer gaat bereiken, maar ik denk ook dat je je als club niet kan veroorloven daar eindeloos op te wachten. Ajax heeft alleen vrijwel geen adequate vervangers hoewel Ligeon weer fit aan het raken is. Dus moet je toch met een schuin oog kijken naar wat er verder eventueel verkrijgbaar is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 december 2013 door Eide --
remco k
 remco k - donderdag 05 december 2013 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 december 2013 - 14:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zei iedereen ook over vd Wiel. Heb mensen hier zien posten dat het een waardeloze voetballer was en nooit meer op niveau zou komen..En kijk die beste jongen nu eens voetballen bij PSG, speelt de aanvoerder uit de basis en wekelijks de sterren van de hemel, men vind hem daar zelfs bij de 3 beste RB's van Europa horen..

We moeten jonge spelers niet te snel af schrijven..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke spelers moet ajax halen in de winterstop?

0.0188658