BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke spelers moet ajax halen in de winterstop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 december 2013 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 december 2013 - 18:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Zei iedereen ook over vd Wiel. Heb mensen hier zien posten dat het een waardeloze voetballer was en nooit meer op niveau zou komen..En kijk die beste jongen nu eens voetballen bij PSG, speelt de aanvoerder uit de basis en wekelijks de sterren van de hemel, men vind hem daar zelfs bij de 3 beste RB's van Europa horen..

We moeten jonge spelers niet te snel af schrijven..
Wat te denken van Urby Emanuelson Remco....
Eide
 Eide - donderdag 05 december 2013 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 december 2013 - 20:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Urby is een beetje een apart verhaal he. Wil graag vooruit spelen maar speelt nu bij Milan (net als bij Ajax en Oranje) het beste als linksback. Wil Urby het niet zien of is hij echt te veelzijdig voor z'n eigen bestwil?
remco k
 remco k - donderdag 05 december 2013 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 december 2013 - 20:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En dat is achteraf niet terecht gebleken ofzo??

Even kijken op welke leeftijd en na hoeveel jaar in het eerste ik hem afbrandde, en waarom ik dat deed. Niet om zijn voetbalkwaliteiten, maar over het feit dat ie zichzelf overschatte, als linksback had ie na van Bronkckhorst de linksback van het NL elftal geworden, en was ie basisspeler geweest bij een grote club in het buitenland..

Nu is het een wisselspeler bij Milan die af en toe in de basis begint, en dat eigenlijk alleen door blessures van andere spelers. Als iedereen fit is zit ie niet eens op de bank. Niet voor niets dat ie weg mag en vorig seizoen verhuurd is..

Als alles behalve linksback is het een modale voetballer.. Dat heeft ie na Ajax nog steeds bewezen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 december 2013 - 21:21   quote  deeplink  
daar heb je wel een punt...
Emanuelson, Blind en van Aanholt zijn op dit moment de beste rechtsbacks voor het Nederlands Elftal...Urby heeft dan wel bij mij de voorkeur...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 05 december 2013 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 december 2013 - 21:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Emanuelson, Blind en van Aanholt zijn op dit moment de beste rechtsbacks voor het Nederlands Elftal...Urby heeft dan wel bij mij de voorkeur...
Volgens mij is Blind toch onze linksback en inmiddels ook al een middenvelder....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 december 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 december 2013 - 21:57 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Volgens mij is Blind toch onze linksback en inmiddels ook al een middenvelder....
Hahahaha bedoel natuurlijk onze beste linksbacks.....inmiddels CVM dus Blind gaat wel mee naar Rio...is net als de Jong multifunctioneel....
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 06 december 2013 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 december 2013 - 22:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahahaha bedoel natuurlijk onze beste linksbacks.....inmiddels CVM dus Blind gaat wel mee naar Rio...is net als de Jong multifunctioneel....
Kun je nagaan hoe slecht het gesteld is met de linksback positie in Nederland.
Blind de beste die je hebt haha Cvm is hij goed maar back nee niet meer dan degelijk.
remco k
 remco k - vrijdag 06 december 2013 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 december 2013 - 21:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Urby speelt nooit linksback, dus moet daar nu ook niet spelen. Daarnaast is Blind ook echt gewoon beter.
remco k
 remco k - vrijdag 06 december 2013 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2013 - 08:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Blind de beste die je hebt haha Cvm is hij goed maar back nee niet meer dan degelijk.
Hoe je het ook went of keert, hij speelt in de topwedstrijden vrijwel altijd zijn directe tegenstander uit de wedstrijd, in de CL werden ze zelfs vrijwel allemaal gewisseld...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 06 december 2013 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2013 - 08:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

denk dat Martins Indy ook een kans maakt voor de linksbackpositie, is verdedigend sterk en zeer zeker sneller als Blind...maar ook van Aanholt en Emanuelson zijn sneller....Blind is weer beter in de voortzetting....vind meestal de goede oplossing...niemand is zeker van zijn plaats ook Blind niet...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 december 2013 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2013 - 18:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe je het ook went of keert, hij speelt in de topwedstrijden vrijwel altijd zijn directe tegenstander uit de wedstrijd, in de CL werden ze zelfs vrijwel allemaal gewisseld...
In topwedstrijden speelt elke speler beter, want iedereen wil zich dat tonen aan het grote publiek. Laten die spelers het ook tegen "kleinere" tegenstanders zien, dan verdienen ze respect. En hiermee doel ik niet specifiek op Blind, maar in het algemeen op je reactie.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 december 2013 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2013 - 20:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

denk dat Martins Indy ook een kans maakt voor de linksbackpositie, is verdedigend sterk en zeer zeker sneller als Blind...maar ook van Aanholt en Emanuelson zijn sneller....Blind is weer beter in de voortzetting....vind meestal de goede oplossing...niemand is zeker van zijn plaats ook Blind niet...
Tikkie terug? Dat was namelijk het probleem van Blind als back. Totaal geen vooruitgang, maar continu de bal naar achteren inleveren.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 06 december 2013 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2013 - 18:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is misschien zo maar verdedigend/omschakeling blijft hij zeer matig.
Aan de bal en zijn dreiging vooruit zijn dan weer zijn positive punten.
Maar laat maar lekker Cvm staan bevalt me 10x beter dan back
remco k
 remco k - vrijdag 06 december 2013 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2013 - 22:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

In topwedstrijden speelt elke speler beter, want iedereen wil zich dat tonen aan het grote publiek. Laten die spelers het ook tegen "kleinere" tegenstanders zien, dan verdienen ze respect. En hiermee doel ik niet specifiek op Blind, maar in het algemeen op je reactie.
Daar heb je gelijk in, maar op een WK speel je alleen maar topwedstrijden. En Blind is een linksback die dadelijk best veel topwedstrijden heeft gespeeld, en dat zeer goed heeft ingevuld, ik denk dat van Gaal daar veel waarde aan hecht..

Maar dat men beter presteert in Europa dan in Nederland is altijd al zo geweest, dat was ook in de jaren 90 onder van Gaal.. De kwaliteit die je zag tegen Bayern destijds en tegen een Real destijds heb ik in die tijd ook niet op de Nederlandse velden van Ajax gezien..
Tegenwoordig graaft men zich ook dieper in dan destijds, zeker in Nederland lijkt dat een tendens te worden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 06 december 2013 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2013 - 22:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tikkie terug? Dat was namelijk het probleem van Blind als back. Totaal geen vooruitgang, maar continu de bal naar achteren inleveren.
Dat komt omdat links van hem de krijtlijn ligt en ze rechts niet vrij lopen....dan heb je vaak geen keus om een tikkie terug te geven...centraal heb je meer opties...meer aanspeelpunten...dus kan Blind zelfs voorwaarts makkelijker de bal kwijt....
remco k
 remco k - vrijdag 06 december 2013 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2013 - 23:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat is misschien zo maar verdedigend/omschakeling blijft hij zeer matig.
Aan de bal en zijn dreiging vooruit zijn dan weer zijn positive punten.
Maar laat maar lekker Cvm staan bevalt me 10x beter dan back
Als je naar de wedstrijden kijkt en de tegengoal bekijkt van de afgelopen 2 seizoenen, dan klopt dat feitelijk niet wat je zegt. Het merendeel van de tegengoal kwamen van de kant van van Rhijn of door het centrum. Juist verdedigend is ie erg goed, in de omschakeling vanuit een eigen aanval vind ik dat ie inderdaad niet geweldig is. Maar van Gaal vraagt dat aanvallen ook niet zo veel van hem als dat dit bij Ajax gevraagd word.. Persoonlijk vind ik hem al tijden de meest stabiele en beste verdediger van ons elftal..
remco k
 remco k - vrijdag 06 december 2013 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2013 - 23:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat komt omdat links van hem de krijtlijn ligt en ze rechts niet vrij lopen....dan heb je vaak geen keus om een tikkie terug te geven...centraal heb je meer opties...meer aanspeelpunten...dus kan Blind zelfs voorwaarts makkelijker de bal kwijt....
Inderdaad, hij neemt in ieder geval geen onnodige risico's in de eerste fase van de opbouw, en dat is ook een kwaliteit.. Een speler die een bal teruggeeft is niet altijd de persoon die fout zit of geen oplossing weet, vaak ligt dat echt aan het niet goed vrij komen van andere spelers..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 06 december 2013 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2013 - 23:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je naar de wedstrijden kijkt en de tegengoal bekijkt van de afgelopen 2 seizoenen, dan klopt dat feitelijk niet wat je zegt. Het merendeel van de tegengoal kwamen van de kant van van Rhijn of door het centrum. Juist verdedigend is ie erg goed, in de omschakeling vanuit een eigen aanval vind ik dat ie inderdaad niet geweldig is. Maar van Gaal vraagt dat aanvallen ook niet zo veel van hem als dat dit bij Ajax gevraagd word.. Persoonlijk vind ik hem al tijden de meest stabiele en beste verdediger van ons elftal..
Verdedigend wordt hij er uit gelopen...vind van Rhijn beter verdedigend...van Rhijn is slordig in zijn passing...Blind juist niet...vandaar dat hij nu centraal staat....denk zelf niet dat Blind op het WK linksback staat....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 06 december 2013 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2013 - 23:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad, hij neemt in ieder geval geen onnodige risico's in de eerste fase van de opbouw, en dat is ook een kwaliteit.. Een speler die een bal teruggeeft is niet altijd de persoon die fout zit of geen oplossing weet, vaak ligt dat echt aan het niet goed vrij komen van andere spelers..
En daar is hij heel sterk in...
remco k
 remco k - vrijdag 06 december 2013 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2013 - 23:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Verdedigend wordt hij er uit gelopen...vind van Rhijn beter verdedigend...van Rhijn is slordig in zijn passing...Blind juist niet...vandaar dat hij nu centraal staat....denk zelf niet dat Blind op het WK linksback staat....
Hmm, grappig, waarom werden al zijn directe tegenstanders vorig jaar in de CL dan gewisseld? en dat was echt niet omdat die jongens zo geweldig hadden gespeeld..

En daarbij, de meeste tegengoals in de afgelopen twee seizoenen komen structureel vanaf onze rechterkant of door het midden en niet vanaf onze linker kant..

En ik denk dat Blind echt veruit de eerste keuze is op de linksback plek..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 december 2013 - 00:06   quote  deeplink  
Het mee verdedigen voorin....Eriksen liep de meeste meters...was altijd een sta in de weg.....de Jong is minder in meeverdedigen...Blind sta wel beter in de positie staat...is slimmer dan van Rhijn....dat dan weer wel...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 december 2013 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - zaterdag 07 december 2013 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 00:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Het mee verdedigen voorin....Eriksen liep de meeste meters...was altijd een sta in de weg.....de Jong is minder in meeverdedigen...Blind sta wel beter in de positie staat...is slimmer dan van Rhijn....dat dan weer wel...
De Jong minder in meeverdedigen?? Is daar juist een kei in, dat is 1 van zijn sterkste punten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 december 2013 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 00:09 schreef remco k het volgende:

[..]

De Jong minder in meeverdedigen?? Is daar juist een kei in, dat is 1 van zijn sterkste punten.
maakte een stuk minder meters als Eriksen....
remco k
 remco k - zaterdag 07 december 2013 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 00:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Meters wil niks zeggen over de kwaliteit van mee verdedigen, het bewijs daarvan loopt rond in Barcelona in de vorm van de drie middenvelders daar.. Die liepen in de goede periode allemaal een stuk minder dan welke speler dan ook op het veld, maar wisten altijd nog voor de middellijn de bal weer te veroveren..
Eide
 Eide - zaterdag 07 december 2013 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 00:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niemand maakte meer meters dan Eriksen... was zelfs in de CL een tijd de speler met de meest gelopen meters.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 07 december 2013 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 december 2013 - 01:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Niemand maakte meer meters dan Eriksen... was zelfs in de CL een tijd de speler met de meest gelopen meters.
Ik maak dagelijks meer meters dan Eriksen ;-)
jiskefet
 jiskefet - maandag 09 december 2013 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2013 - 22:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Maduro en Finnbogason...
Maduro veelste traag Finnbogason veelste duur
jiskefet
 jiskefet - maandag 09 december 2013 - 22:35   quote  deeplink  
Bony en De Bruyne spelen niet als je hun kunt huren;-) maat dat is een utopie

Daarom zo belangrijk dat als je wint van Milan, dan bouw je weer een naam op
En gaan spelers niet meer zo snel naar een middenmoter in de Bundes Liga of de PL

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 december 2013 door jiskefet --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 december 2013 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 december 2013 - 22:35 schreef jiskefet het volgende:
Bony en De Bruyne spelen niet als je hun kunt huren;-) maat dat is een utopie

Daarom zo belangrijk dat als je wint van Milan, dan bouw je weer een naam op
En gaan spelers niet meer zo snel naar een middenmoter in de Bundes Liga of de PL
Om 22.24 uur zeg je in het ene topic (Nieuwe spelers in de winter kopen of gewoon doorgaan met de huidige spelers?) dat er niemand nodig is en ook niemand voor de spitspositie en 11 minuten later kom je met 2 namen, waarvan 1 een spits is in een ander topic? Erg logisch ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 december 2013 door Ajax Warrior --
jiskefet
 jiskefet - dinsdag 10 december 2013 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 09:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Om 22.24 uur zeg je in het ene topic (Nieuwe spelers in de winter kopen of gewoon doorgaan met de huidige spelers?) dat er niemand nodig is en ook niemand voor de spitspositie en 11 minuten later kom je met 2 namen, waarvan 1 een spits is in een ander topic? Erg logisch ook.
Ik zei het ook met een knipoog want Bony en De Bruyne is een utopie (een drroombeeld)
John,Luuk,Maduro is niet nodig deze selectie is goed genoeg

Alleen er zijn altijd namen die uitzonderlijk zijn en dat zijn Bony en De Bruyne vooral in de NL competitie

Ja ik zeg er is niks nodig

Maar er zijn altijd uitzonderingen maar nogmaals dat is een utopie

Grappig dat je me tijd erbij zetten wanneer ik wat zei ??haha??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 december 2013 door jiskefet --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 december 2013 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 09:24 schreef jiskefet het volgende:

[..]

Ik zei het ook met een knipoog want Bony en De Bruyne is een utopie (een drroombeeld)
John,Luuk,Maduro is niet nodig deze selectie is goed genoeg

Alleen er zijn altijd namen die uitzonderlijk zijn en dat zijn Bony en De Bruyne vooral in de NL competitie

Ja ik zeg er is niks nodig

Maar er zijn altijd uitzonderingen maar nogmaals dat is een utopie

Grappig dat je me tijd erbij zetten wanneer ik wat zei ??haha??
Tis handiger ergens naar te verwijzen als je met feiten aankomt. Is mij op school geleerd. ;-)

Maar waarom zou De Bruyne een uitzondering zijn om hem wel te halen? Staat dan toch eventuele talenten in de weg die op dit moment aan het doorbreken zijn? En je gaat zo'n speler echt niet huren om hem vervolgens op de bank te plaatsen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 december 2013 door Ajax Warrior --
jiskefet
 jiskefet - dinsdag 10 december 2013 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 09:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tis handiger ergens naar te verwijzen als je met feiten aankomt. Is mij op school geleerd. ;-)

Maar waarom zou De Bruyne een uitzondering zijn om hem wel te halen? Staat dan toch eventuele talenten in de weg die op dit moment aan het doorbreken zijn? En je gaat zo'n speler echt niet huren om hem vervolgens op de bank te plaatsen.
Als je een goede school hebt gehad dan had je me al begrepen en had ik het niet hoeven uitleggen;-)

De Bruyne kan op meerdere posities vind hem wel een uitzondering
Fischer heeft niet veel concurrentie dit zou hem ook wel beter maken en die 2 kunnen ook samenspelen
Als we doorgaan in ChamL en de concurrentie met Vitesse die zich nog gaan versterken zou ik het niet erg
Vinden als een speler van het kaliber De Bruyne zou komen..

Ik vind John,Luuk,Maduro geen uitzonderingen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 december 2013 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 09:39 schreef jiskefet het volgende:

[..]

Als je een goede school hebt gehad dan had je me al begrepen en had ik het niet hoeven uitleggen;-)

De Bruyne kan op meerdere posities vind hem wel een uitzondering
Fischer heeft niet veel concurrentie dit zou hem ook wel beter maken en die 2 kunnen ook samenspelen
Als we doorgaan in ChamL en de concurrentie met Vitesse die zich nog gaan versterken zou ik het niet erg
Vinden als een speler van het kaliber De Bruyne zou komen..

Ik vind John,Luuk,Maduro geen uitzonderingen..
Maar dan is mijn vraag, waarom zou je hem huren voor een half jaar? De Bruyne gaat namelijk echt niet voor 1,5 jaar naar Ajax op verhuurbasis. En dan sta je toch gewoon een talent flink in de weg?
jiskefet
 jiskefet - dinsdag 10 december 2013 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 09:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar dan is mijn vraag, waarom zou je hem huren voor een half jaar? De Bruyne gaat namelijk echt niet voor 1,5 jaar naar Ajax op verhuurbasis. En dan sta je toch gewoon een talent flink in de weg?
Kaliber De Bruyne staat je niet in de weg die laat je beter voetballen
Fischer samen met Eriksen was een tendum.. Nu moest Fischer het alleen doen
In het begin van het seizoen.. en van concurrentie word je beter seizoen word nog
Zwaar europees en del titelstrijd ook.. dus er zijn uitzonderingen

Maar nogmaals De Bruyne komt niet dat is een utopie
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 december 2013 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 09:46 schreef jiskefet het volgende:

[..]

Kaliber De Bruyne staat je niet in de weg die laat je beter voetballen
Fischer samen met Eriksen was een tendum.. Nu moest Fischer het alleen doen
In het begin van het seizoen.. en van concurrentie word je beter seizoen word nog
Zwaar europees en del titelstrijd ook.. dus er zijn uitzonderingen

Maar nogmaals De Bruyne komt niet dat is een utopie
Knap dat jij op voorhand al weet dat De Bruyne je beter laat voetballen. Dachten we van Cuenca en Bojan ook. En tot nog toe is het beide nog niet heel voortvarend gegaan. Mede door blessures, dat dan weer wel.
jiskefet
 jiskefet - dinsdag 10 december 2013 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 09:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Knap dat jij op voorhand al weet dat De Bruyne je beter laat voetballen. Dachten we van Cuenca en Bojan ook. En tot nog toe is het beide nog niet heel voortvarend gegaan. Mede door blessures, dat dan weer wel.
Ik ben ook heel knap

Cuenca en Bojan daarvan zei ik al op voorhand die moeten het eerst laten zien
Bojan had ik niet meteen alles van verwacht.. Ik heb De Bruyne iets hoger zitten
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 december 2013 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 10:04 schreef jiskefet het volgende:

[..]

Ik ben ook heel knap

Cuenca en Bojan daarvan zei ik al op voorhand die moeten het eerst laten zien
Bojan had ik niet meteen alles van verwacht.. Ik heb De Bruyne iets hoger zitten
En waar is dat op gebasseerd? Want daar ben ik wel benieuwd naar.

Overigens heb ik het even opgezocht, maar hij is een aanvallende middenvelder. Daar hebben we Klaassen en De Jong toch al voor?
jiskefet
 jiskefet - dinsdag 10 december 2013 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 10:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Overigens heb ik het even opgezocht, maar hij is een aanvallende middenvelder. Daar hebben we Klaassen en De Jong toch al voor?
Op gebasseerd dat De Bruyne het goed zou doen, omdat ik hem een geweldige voetballer vind

En ik zei al hij kan op meerdere posities spelen op de flank op het middenveld..

Maar nogmaals hij komt niet een utopie
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 december 2013 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 10:24 schreef jiskefet het volgende:

[..]

Op gebasseerd dat De Bruyne het goed zou doen, omdat ik hem een geweldige voetballer vind

En ik zei al hij kan op meerdere posities spelen op de flank op het middenveld..

Maar nogmaals hij komt niet een utopie
Maar erover discussiƫren is wel leuk. ;-)

Ik ken namelijk die hele speler niet. Ben nu een beetje op de hoogte doordat ik via Wikipedia het 1 en ander over hem heb opgezocht.
jiskefet
 jiskefet - dinsdag 10 december 2013 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 10:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar erover discussiƫren is wel leuk. ;-)

Ik ken namelijk die hele speler niet. Ben nu een beetje op de hoogte doordat ik via Wikipedia het 1 en ander over hem heb opgezocht.
Op de belgische tv vaak zien spelen en later op de duitse tv in de bundes liga

Bij sommige spelers die je ziet ontwikkel je een voorkeur voor, wat niet hoeft te betekenen
Dat dat de waarheid is, maar gewoon een gevoel, zoals ik die ook heb voor Lukaku wat een beest
Dat zou echt de perfecte Ajax spits zijn geweest...maar die was natuurlijk nooit haalbaar

En die voetbalgevoel ontwikkel ik nu ook voor Klaassen wat een geweldige speler
En ik zeg heel eerlijk ik had altijd me twijfels, maar hij heeft me verrast overdondert door zijn klasse

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 december 2013 door jiskefet --
remco k
 remco k - dinsdag 10 december 2013 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 10:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad. En Andersen Serero en Duarte.
jiskefet
 jiskefet - dinsdag 10 december 2013 - 11:46   quote  deeplink  
Jullie hebben ook gelijk, ik heb alleen zwak voor De Bruyne geweldige speler..

Maar idd er is niks nodig op dit moment, alleen buiten catogorie vind ik wel de moeite waard voor discussie;-)

En wat heeft Ajax het goed gezien om niet al die vele miljoenen voor Maher uit te geven
Volgens mij komt hij gewoon te kort voor het top niveau
Eide
 Eide - dinsdag 10 december 2013 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 11:46 schreef jiskefet het volgende:
Jullie hebben ook gelijk, ik heb alleen zwak voor De Bruyne geweldige speler..

Maar idd er is niks nodig op dit moment, alleen buiten catogorie vind ik wel de moeite waard voor discussie;-)

En wat heeft Ajax het goed gezien om niet al die vele miljoenen voor Maher uit te geven
Volgens mij komt hij gewoon te kort voor het top niveau
Achteraf kunnen we inderdaad concluderen dat we Maher niet nodig hadden. Ik denk dat niemand, ook FdB niet, had verwacht dat Klaassen en Serero zo goed zouden gaan worden. Maar gedurende de zomer heb ik tochw el gebaald dat Maher naar PSV is gegaan.
remco k
 remco k - dinsdag 10 december 2013 - 12:15   quote  deeplink  
Ik denk dat de Boet dit met name van Klaassen wel verwacht had. Heb hem ook echt vaak lovend over hem gehoord. Zelfs tijdens zijn blessure. Niet voor niets dat ie in Barcelona revalideerde, doen ze echt niet bij iedereen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 december 2013 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 12:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Achteraf kunnen we inderdaad concluderen dat we Maher niet nodig hadden. Ik denk dat niemand, ook FdB niet, had verwacht dat Klaassen en Serero zo goed zouden gaan worden. Maar gedurende de zomer heb ik tochw el gebaald dat Maher naar PSV is gegaan.
Ik heb Maher nooit bij Ajax willen zien. En waar hij vervolgens ging spelen boeide me niet. Maar achteraf is iets concluderen altijd makkelijk. ;-)
jiskefet
 jiskefet - dinsdag 10 december 2013 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 12:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Ter verdediging van Frank.. Hij heeft altijd gezegd wat hij zag in Klaassen en Serero
Daarom is Frank ook zo goed want ik denk dat hij dat wel had verwacht.
Om eerlijk te zijn ik had het niet verwacht
Eide
 Eide - dinsdag 10 december 2013 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 12:15 schreef remco k het volgende:
Ik denk dat de Boet dit met name van Klaassen wel verwacht had. Heb hem ook echt vaak lovend over hem gehoord. Zelfs tijdens zijn blessure. Niet voor niets dat ie in Barcelona revalideerde, doen ze echt niet bij iedereen.
Jawel, er was veel geloof maar ik denk niet dat verwacht werd dat hij in een paar wedstrijden tijd de grote man van Ajax zou worden, dat hij zo snel en zo makkelijk bepalend zou worden.
jiskefet
 jiskefet - dinsdag 10 december 2013 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 12:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb Maher nooit bij Ajax willen zien. En waar hij vervolgens ging spelen boeide me niet. Maar achteraf is iets concluderen altijd makkelijk. ;-)
Vooraf concluderen moeilijker en toen zei ik ook net als jou dat ik hem niet bij Ajax wil zien
Bij V Ginkel zei ik wat anders hem had ik wel graag bij Ajax gezien ..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 december 2013 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 12:19 schreef jiskefet het volgende:

[..]

Vooraf concluderen moeilijker en toen zei ik ook net als jou dat ik hem niet bij Ajax wil zien
Bij V Ginkel zei ik wat anders hem had ik wel graag bij Ajax gezien ..
Overigens waren er nog een aantal hier die Maher niet graag bij Ajax zagen komen. En 1 van diegene heeft dat op zijn eigen manier verwoord. Toch Nenam? ;-)
jiskefet
 jiskefet - dinsdag 10 december 2013 - 12:36   quote  deeplink  
En ik vind het nog steeds een lachertje dat veel mensen in de voetballerij zeggen dat psv de beste selectie van NL heeft
Alleen de verdediging van Ajax al van links naar rechts plus invallers plus keepers is al beter dan die van psv
Als er bij psv spelers wegvallen kunnen ze het niet opvangen Ajax steeds wel..
En qua mentale weerstand en het balans van hun selectie vind ik het nog geen eens top 5 beste selectie van NL

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5925
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke spelers moet ajax halen in de winterstop?

0.0187442