BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke spelers moet ajax halen in de winterstop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 december 2013 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 12:36 schreef jiskefet het volgende:
En ik vind het nog steeds een lachertje dat veel mensen in de voetballerij zeggen dat psv de beste selectie van NL heeft
Alleen de verdediging van Ajax al van links naar rechts plus invallers plus keepers is al beter dan die van psv
Als er bij psv spelers wegvallen kunnen ze het niet opvangen Ajax steeds wel..
En qua mentale weerstand en het balans van hun selectie vind ik het nog geen eens top 5 beste selectie van NL
Ow, maar dat zal ik nooit zeggen gelukkig. Kijk eigenlijk alleen naar Ajax. Helaas door omstandigheden de afgelopen weken wat meer wedstrijden dan alleen Ajax bekeken, maar normaal is alleen Ajax bij mij op de tv te bewonderen. ;-)
Eide
 Eide - dinsdag 10 december 2013 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 12:36 schreef jiskefet het volgende:
En ik vind het nog steeds een lachertje dat veel mensen in de voetballerij zeggen dat psv de beste selectie van NL heeft
Alleen de verdediging van Ajax al van links naar rechts plus invallers plus keepers is al beter dan die van psv
Als er bij psv spelers wegvallen kunnen ze het niet opvangen Ajax steeds wel..
En qua mentale weerstand en het balans van hun selectie vind ik het nog geen eens top 5 beste selectie van NL
De backs van PSV zijn lachwekkend. Schaars is een gevalletje "net niet". Toivonen is een intrigant die bij FdB al lang was verbannen... Ze hebben met Depay, Bakkali en Narsingh veel kwaliteit op de buitenposities maar dat zijn dan ook de enige plaatsen waar ze aanspraak kunnen maken op de beste selectie.

Verdedigend doen ze duidelijk onder voor Ajax, op het middenveld doen ze onder voor zowel Ajax als Vitesse. En aangezien buitenspelers een elftal niet kunnen dragen kan je niet anders dan concluderen dat PSV eigenlijk gewoon kwaliteit tekort komt.

Overigens wil ik daarbij opmerken dat ze in Wijnaldum misschien wel hun beste speler missen.
jiskefet
 jiskefet - dinsdag 10 december 2013 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 12:42 schreef Eide het volgende:

[..]

De backs van PSV zijn lachwekkend. Schaars is een gevalletje "net niet". Toivonen is een intrigant die bij FdB al lang was verbannen... Ze hebben met Depay, Bakkali en Narsingh veel kwaliteit op de buitenposities maar dat zijn dan ook de enige plaatsen waar ze aanspraak kunnen maken op de beste selectie.

Verdedigend doen ze duidelijk onder voor Ajax, op het middenveld doen ze onder voor zowel Ajax als Vitesse. En aangezien buitenspelers een elftal niet kunnen dragen kan je niet anders dan concluderen dat PSV eigenlijk gewoon kwaliteit tekort komt.

Overigens wil ik daarbij opmerken dat ze in Wijnaldum misschien wel hun beste speler missen.
Idd daarom snap ik ook niet dat zoveel mensen in de voetballerij zeggen dat ze de beste selectie hebben
Zei kunnen Wijnaldum niet opvangen hij is nog steeds topscorer.. Ajax miste ook steeds spelers zoals De Jong
Maar werden we er slechter op? Nope;-)
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 10 december 2013 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 10:04 schreef jiskefet het volgende:

[..]

Ik ben ook heel knap

Cuenca en Bojan daarvan zei ik al op voorhand die moeten het eerst laten zien
Bojan had ik niet meteen alles van verwacht.. Ik heb De Bruyne iets hoger zitten
Op voorhand zei je dat al?
Echt waar joh? Volgens mij zie ik jou naam hier pas sinds een paar dagen...
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 10 december 2013 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 12:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Achteraf kunnen we inderdaad concluderen dat we Maher niet nodig hadden. Ik denk dat niemand, ook FdB niet, had verwacht dat Klaassen en Serero zo goed zouden gaan worden. Maar gedurende de zomer heb ik tochw el gebaald dat Maher naar PSV is gegaan.
Absoluut. En omdat hun beiden al zo snel zo presteren is alleen maar super.
jiskefet
 jiskefet - dinsdag 10 december 2013 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 19:23 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Op voorhand zei je dat al?
Echt waar joh? Volgens mij zie ik jou naam hier pas sinds een paar dagen...
Op voorhand idd.. en alles wat ik op voorhand zeg hoef ik niet ook te plaatsen op forums;-)
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 10 december 2013 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 19:26 schreef jiskefet het volgende:

[..]

Op voorhand idd.. en alles wat ik op voorhand zeg hoef ik niet ook te plaatsen op forums;-)
Dan is het dus een nutteloze niet te bewijzen reactie. O ja en bijdehand.
jiskefet
 jiskefet - dinsdag 10 december 2013 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 19:28 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Dan is het dus een nutteloze niet te bewijzen reactie. O ja en bijdehand.
Dus alles wat ik zeg wat niet op deze forum te lezen is mag ik niet zeggen
Zoals me mening zoals voorspellingen enz enz dat vind ik dan weer bijdehand
Maar je hoeft me niet te geloven al vind ik dat merkwaardig dat je nu zo reageerd je kent me niet..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 december 2013 door jiskefet --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 december 2013 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 12:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Helemaal mee eens Eide...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 december 2013 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 10:04 schreef jiskefet het volgende:

[..]

Ik ben ook heel knap

Cuenca en Bojan daarvan zei ik al op voorhand die moeten het eerst laten zien
Bojan had ik niet meteen alles van verwacht.. Ik heb De Bruyne iets hoger zitten
De Bruyne was bij mij ook favoriet van de zomer nadat de tranfer van van Ginkel mislukte...nu hoor je mij daar niet meer over want ons middenveld speelt nu stukken beter....ook Maduro zag ik wel zitten...nu twee maanden verder speelt blind op de CVM en doet dat met verve...wie had dat 2 maanden geleden gedacht....we konden nog geen uitwedstrijd in de eredivisie winnen....

Maar mijn vraag is nu: zijn onze zorgen voor bij ?
remco k
 remco k - dinsdag 10 december 2013 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 20:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De Bruyne was bij mij ook favoriet van de zomer nadat de tranfer van van Ginkel mislukte...nu hoor je mij daar niet meer over want ons middenveld speelt nu stukken beter....ook Maduro zag ik wel zitten...nu twee maanden verder speelt blind op de CVM en doet dat met verve...wie had dat 2 maanden geleden gedacht....we konden nog geen uitwedstrijd in de eredivisie winnen....

Maar mijn vraag is nu: zijn onze zorgen voor bij ?
Ik had dat gedacht.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 december 2013 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 20:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik had dat gedacht.
Glazen bol...of pure arrogantie...
remco k
 remco k - dinsdag 10 december 2013 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 20:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Glazen bol...of pure arrogantie...
Geen van beiden, ik heb en had vertrouwen in waar Ajax mee bezig is, en vind en vond dat er genoeg potentie ploeg zit.. Dat het er op een gegeven moment uit moest komen was volgens mij een kwestie van tijd..

Daarmee is overigens niet gezegd dat dit zo door blijft gaan, het is en blijft een jonge ploeg, het kan ook maar zo weer wat slechter gaan..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 december 2013 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 20:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen van beiden, ik heb en had vertrouwen in waar Ajax mee bezig is, en vind en vond dat er genoeg potentie ploeg zit.. Dat het er op een gegeven moment uit moest komen was volgens mij een kwestie van tijd..

Daarmee is overigens niet gezegd dat dit zo door blijft gaan, het is en blijft een jonge ploeg, het kan ook maar zo weer wat slechter gaan..
Dat had ik ook voor ogen...alleen had ik gedacht dat het langer zou duren...dacht zelfs dat ze minimaal 1 aankoop nodig hadden tijdens de winterstop...overigens vind ik dat nog...maar met jouw laatste zin val jij je geen bult...dat is makkelijk te verdedigen...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 10 december 2013 - 20:59   quote  deeplink  
Ajax koopt nix in de winterstop....heb ik al eerder gezegd....misschien wat jeugd
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 december 2013 - 22:39   quote  deeplink  
of Anna Kournikova....is jeugd....
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 10 december 2013 - 23:07   quote  deeplink  
overigens weer een open sollicitatie van Elia, zou toch wel een aanwinst zijn kan links en rechtsbuiten. zag dit filmpje van hem: http://video.sport1.nl/main/clips/35893/elia-probeert-het-tenminste

hij is fysiek wel sterker geworden, heeft nog snelheid en een actie en ik vind dat hij hier wel laat zien op rechts uit de voeten te kunnen. beetje van positie wisselen met Fischer lijkt me een prima aanvulling.

Fischer -- Bojan -- Elia
de Jong -- Blind -- Klaassen (Serero of de Jong, wat jij wil... dit zou ik proberen)
Boilesen -- Moisander Veltman -- Rhijn
Cillessen

2e elftal
Andersen Sigthorsson de Sa (meleg)
Serero Poulsen Duarte (lobotka, Bazoer)
Duarte Denswil Hoorn Ligeon
Vermeer
*ik weet dat Duarte er 2x instaat, dat is omdat hij als LB en CM kan invallen.

zou zelfs durven zeggen dat we met het 2e elftal nog aardig kunnen mee draaien in de ED.
iedere positie dubbelbezet geen utopie meer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 december 2013 door NatjosFC --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 11 december 2013 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 23:07 schreef NatjosFC het volgende:
overigens weer een open sollicitatie van Elia, zou toch wel een aanwinst zijn kan links en rechtsbuiten. zag dit filmpje van hem: http://video.sport1.nl/main/clips/35893/elia-probeert-het-tenminste

hij is fysiek wel sterker geworden, heeft nog snelheid en een actie en ik vind dat hij hier wel laat zien op rechts uit de voeten te kunnen. beetje van positie wisselen met Fischer lijkt me een prima aanvulling.

Fischer -- Bojan -- Elia
de Jong -- Blind -- Klaassen (Serero of de Jong, wat jij wil... dit zou ik proberen)
Boilesen -- Moisander Veltman -- Rhijn
Cillessen

2e elftal
Andersen Sigthorsson de Sa (meleg)
Serero Poulsen Duarte (lobotka, Bazoer)
Duarte Denswil Hoorn Ligeon
Vermeer
*ik weet dat Duarte er 2x instaat, dat is omdat hij als LB en CM kan invallen.

zou zelfs durven zeggen dat we met het 2e elftal nog aardig kunnen mee draaien in de ED.
iedere positie dubbelbezet geen utopie meer.
En waar blijft Schone in jou verhaal?
Elia is inmiddels basisspeler die gaat echt niet komen tegen een schappelijk prijsje.
Jaar geleden had hij daar totaal geen uitzicht op speeltijd toen had je moeten toeslaan.
Gaat hem echt niet worden hoor!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 december 2013 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 11 december 2013 - 11:14   quote  deeplink  
Enige speler die ik nu graag zie komen is Zivcovic met oog op de toekomst.
Hoesen zou ik proberen om te turnen tot rechtsbuiten heeft body/snelheid en actie.
Cvm ga ik niet meer om roepen vult Blind prima in.
De rest staat redelijk tot goed
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 11 december 2013 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 december 2013 - 22:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:
of Anna Kournikova....is jeugd....
....en kan ook nog eens aardig met een balletje omgaan...
nora
 nora - woensdag 11 december 2013 - 11:48   quote  deeplink  
En ziet er ook nog beter uit als de rest van Ajax
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 11 december 2013 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 11:14 schreef Hummel10 het volgende:
Enige speler die ik nu graag zie komen is Zivcovic met oog op de toekomst.
Hoesen zou ik proberen om te turnen tot rechtsbuiten heeft body/snelheid en actie.
Cvm ga ik niet meer om roepen vult Blind prima in.
De rest staat redelijk tot goed
Zivkovic zou ik ook graag zien komen, maar die komt alleen met uitzicht op speeltijd denk ik. of je moet heb 8 ton per jaar bieden ofzo.
jiskefet
 jiskefet - woensdag 11 december 2013 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 15:33 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Zivkovic zou ik ook graag zien komen, maar die komt alleen met uitzicht op speeltijd denk ik. of je moet heb 8 ton per jaar bieden ofzo.
Zulke spelers moet je opleiden of eerder halen want die kost nu 7 of meer Miljoen dadelijk
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 december 2013 - 16:26   quote  deeplink  
Jullie zijn net een stel kinderen tijdens de decembermaand. Hele verlanglijsten vol met wel tientallen verschillende spelers, maar uiteindelijk bepaald ons TH (net Sinterklaas of Kerstman) welke speler er komt en wat wij er dus bij krijgen bij ons elftal.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 11 december 2013 - 17:09   quote  deeplink  
Als we dan toch verlanglijstjes maken, doe mij maar Messi dan :-)
jiskefet
 jiskefet - woensdag 11 december 2013 - 17:12   quote  deeplink  
Messi past makkelijk in een sok of schoen dus ik zet me schoen bij de kerstboom;-)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 11 december 2013 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 16:26 schreef Ajax Warrior het volgende:
Jullie zijn net een stel kinderen tijdens de decembermaand. Hele verlanglijsten vol met wel tientallen verschillende spelers, maar uiteindelijk bepaald ons TH (net Sinterklaas of Kerstman) welke speler er komt en wat wij er dus bij krijgen bij ons elftal.
Beste Kerstman,

Alleen Zivcovic voor de toekomst is toch niet teveel gevraagd?
Ik beloof de rest van het jaar braaf te zijn!!
Peterhs
 Peterhs - woensdag 11 december 2013 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 19:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Beste Kerstman,

De kerstman is niet gek genoeg om jou te geloven :-p
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 11 december 2013 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 20:01 schreef Peterhs het volgende:

[..]

De kerstman is niet gek genoeg om jou te geloven :-p
Het jaar duurt niet zo lang meer! ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 11 december 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 16:26 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat is dit voor kut reactie, wepraten toch ook over wedstrijden maar daar hebben we ook geen invloed...

En niet doen alsof jezelf geen spelers hebt genoemd pffff.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 11 december 2013 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 23:04 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Wat is dit voor kut reactie, wepraten toch ook over wedstrijden maar daar hebben we ook geen invloed...

Hij heeft een punt....dat gezeik over wie er gehaald moet worden
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 december 2013 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 23:04 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Vraag maar eens aan Nenam of ik namen heb genoemd. Ik ben namelijk niet zo van het namen noemen en daarbij kijk ik buiten Ajax geen wedstrijden en zou ik dus ook geen goede scout wezen. Misschien heb ik 1 keer wat gesproken over Finnbogason, maar zelfs die hoeft van mij niet te komen.

Het is overigens hetzelfde als tijdens de winter- en zomerstop in de media. Daar hoor je de gekste namen voorbij komen. En iedereen die maar denkt dat zo'n speler gelijk komt. Vaak worden dit soort geruchten gebruikt om hits te trekken voor een bepaalde website en vaak wordt dit weer overgenomen door andere websites.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 11 december 2013 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 23:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vraag maar eens aan Nenam of ik namen heb genoemd. Ik ben namelijk niet zo van het namen noemen en daarbij kijk ik buiten Ajax geen wedstrijden en zou ik dus ook geen goede scout wezen. Misschien heb ik 1 keer wat gesproken over Finnbogason, maar zelfs die hoeft van mij niet te komen.

Het is overigens hetzelfde als tijdens de winter- en zomerstop in de media. Daar hoor je de gekste namen voorbij komen. En iedereen die maar denkt dat zo'n speler gelijk komt. Vaak worden dit soort geruchten gebruikt om hits te trekken voor een bepaalde website en vaak wordt dit weer overgenomen door andere websites.
Klopt wat Warrior zegt.....die heeft het vrijwel nooit over aankopen....die heeft altijd de jeugd op de korrel...en daar haalt hij zijn voorkeuren uit
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 december 2013 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 23:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Klopt wat Warrior zegt.....die heeft het vrijwel nooit over aankopen....die heeft altijd de jeugd op de korrel...en daar haalt hij zijn voorkeuren uit
Inderdaad man. Lobotka is de man. Helaas moeten we die dan nog wel kopen, omdat hij nu gehuurd is. ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 december 2013 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 19:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Beste Kerstman,

we zien het wel of er nog iets komt....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 december 2013 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 23:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad man. Lobotka is de man. Helaas moeten we die dan nog wel kopen, omdat hij nu gehuurd is. ;-)
kopen dan maar!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 december 2013 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 23:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

kopen dan maar!!
Hehehe zal geen miljoen kosten waarschijnlijk. Maar helaas heb ik door omstandigheden de laatste wedstrijden van Jong Ajax niet kunnen bekijken, dus ik weet niet of hij zich een beetje staande heeft gehouden of ook is ingestort. Net als de rest van Jong Ajax. ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 11 december 2013 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 23:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehe zal geen miljoen kosten waarschijnlijk. Maar helaas heb ik door omstandigheden de laatste wedstrijden van Jong Ajax niet kunnen bekijken, dus ik weet niet of hij zich een beetje staande heeft gehouden of ook is ingestort. Net als de rest van Jong Ajax. ;-)
Net als jij.....:-(....hou vol gap

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 december 2013 door Nenam_tiL --
remco k
 remco k - donderdag 12 december 2013 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 23:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Speelde gewoon prima, hij heeft je nog niet gemist, wekelijks bij de beste Ajacieden.. Samen met Bazoer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 december 2013 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 23:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Net als jij.....:-(....hou vol gap
Thanks ouwe, komt goed. Beetje bij beetje. :-)

En onze club heeft me gisterenavond ook het goede gevoel gegeven. Eindelijk wilden ze er met zijn alleen voor strijden. Vaak genoeg dat Ajax dat niet deed.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 december 2013 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2013 - 07:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Speelde gewoon prima, hij heeft je nog niet gemist, wekelijks bij de beste Ajacieden.. Samen met Bazoer.
Das goed om te horen, hopelijk binnenkort weer even tijd naar een aantal wedstrijden te kijken.
remco k
 remco k - donderdag 12 december 2013 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2013 - 08:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Das goed om te horen, hopelijk binnenkort weer even tijd naar een aantal wedstrijden te kijken.
Heb ook niet altijd de tijd om te kijken, maar dan neem ik het wel op met een HD.. Kijk ze dan later wel ff..

Overigens heeft Ajax steeds een beter beeld van de wedstrijden van de jeugd in de wekelijkse samenvattingen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 december 2013 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2013 - 09:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb ook niet altijd de tijd om te kijken, maar dan neem ik het wel op met een HD.. Kijk ze dan later wel ff..

Overigens heeft Ajax steeds een beter beeld van de wedstrijden van de jeugd in de wekelijkse samenvattingen..
Terugkijken vind ik geen reet aan man. Ik moet een wedstrijd direct kunnen kijken.

Die wekelijkse samenvattingen kijk ik vaak op Ajax TV, maar een hele wedstrijd bekijken vind ik dan weer interessanter omdat ik in samenvatting nou niet echt een goed beeld krijg van bepaalde talenten.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 12 december 2013 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 december 2013 - 23:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hij heeft een punt....dat gezeik over wie er gehaald moet worden
kan best wezen, maar als je het niet wil lezen moet je dit topic niet aanklikken want dit topic is voor mensen bedoeld die er wel over discuseren.
remco k
 remco k - donderdag 12 december 2013 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2013 - 13:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Terugkijken vind ik geen reet aan man. Ik moet een wedstrijd direct kunnen kijken.

Die wekelijkse samenvattingen kijk ik vaak op Ajax TV, maar een hele wedstrijd bekijken vind ik dan weer interessanter omdat ik in samenvatting nou niet echt een goed beeld krijg van bepaalde talenten.
Ik bekijk die herhalingen enkel om te zien wat die talenten doen en hoe die zich ontwikkelen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 12 december 2013 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2013 - 18:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik bekijk die herhalingen enkel om te zien wat die talenten doen en hoe die zich ontwikkelen.
Ik probeer ook zoveel mogelijk te kijken.
Alleen is jong niet zo heel spannend alleen Bazoer en Lobotka inderdaad
de rest is toch matig/slecht. Vooral die springveer van een Martina kan rennen maar verder weinig.
Het blijft jong Ajax een aantal gaan heus nog wel stappen maken
maar denk dat er toch aardig wat het eerste nooit halen.
remco k
 remco k - donderdag 12 december 2013 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2013 - 19:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik probeer ook zoveel mogelijk te kijken.
Alleen is jong niet zo heel spannend alleen Bazoer en Lobotka inderdaad
de rest is toch matig/slecht. Vooral die springveer van een Martina kan rennen maar verder weinig.
Het blijft jong Ajax een aantal gaan heus nog wel stappen maken
maar denk dat er toch aardig wat het eerste nooit halen.
Dat hoeft natuurlijk ook niet perse en is eigenlijk altijd zo geweest.. Als er van deze ligting komend seizoen twee of drie aanhaken bij het eerste, dan heb je plus Andersen erbij gewoon 4 vrij nieuwe spelers die je gerust als groot talent kan bestempelen erbij..

En vlak daarachter zitten dan weer jongens uit de A1.. En o maar weer door..

Als er ieder jaar 3 jongens doorkomen, dan heeft de trainer van het eerste vrij snel een groot probleem..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 december 2013 - 21:27   quote  deeplink  
Remco, aangezien jij het een beetje gevolgd heb de afgelopen tijd. Kan je mij vertellen hoe Andersen en Meleg hebben gepresteerd. Want ik zag dat voornamelijk de naam van Lobotka en Bazoer valt, maar over deze 2 spelers ben ik ook lovend. En eigenlijk ben ik ook wel benieuwd of je me een beetje kan bijpraten over El Hasnaoui. Alvast bedankt.
jiskefet
 jiskefet - donderdag 12 december 2013 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2013 - 21:27 schreef Ajax Warrior het volgende:
Remco, aangezien jij het een beetje gevolgd heb de afgelopen tijd. Kan je mij vertellen hoe Andersen en Meleg hebben gepresteerd. Want ik zag dat voornamelijk de naam van Lobotka en Bazoer valt, maar over deze 2 spelers ben ik ook lovend. En eigenlijk ben ik ook wel benieuwd of je me een beetje kan bijpraten over El Hasnaoui. Alvast bedankt.
El Hasanoui echt een talent, maar die alfons zette gewoon Sana in de basis inplaats van hem
De talenten zijn er maar ik zie ze nog geen grote stappen maken onder alfons.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 13 december 2013 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 december 2013 - 21:27 schreef Ajax Warrior het volgende:
Andersen heb ik nog niet echt gezien el Hasnaoui paar keer vond hem niet supet
Meleg en Lazic momenteel ook nog niet heel bijzonder
De enige die ik echt goed vind is Lobotka en net daar achter Bazoer.
Tete heeft ook wel potentie.
De rest moet nog flinke stappen maken anders hoor je er nooit meer iets van

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke spelers moet ajax halen in de winterstop?

0.0202860