|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 december 2013 - 08:26 schreef Hummel10 het volgende:[..] Andersen heb ik nog niet echt gezien el Hasnaoui paar keer vond hem niet supet Meleg en Lazic momenteel ook nog niet heel bijzonder De enige die ik echt goed vind is Lobotka en net daar achter Bazoer. Tete heeft ook wel potentie. De rest moet nog flinke stappen maken anders hoor je er nooit meer iets van Bedankt voor je update Hummel. Ik ben erg blij met de vooruitgang die Lobotka maakt. Ik heb vanaf het begin geroepen dat dit een topper in spé is en hopelijk denkt Ajax daar hetzelfde over en nemen ze hem over. Bazoer maakt gelukkig ook stappen. Was bang dat hij door de gemiste speelritme misschien een achterstand zou hebben, maar blijkbaar is dit niet het geval gebleken. En ook dat maakt mij trots. Meleg had ik een beter oordeel van verwacht, maar misschien heeft hij even zijn periode niet.
Dat de resultaten tegenvallen voor Jong Ajax is spijtig, maar toch haal je nu wel de parels ertussen uit. En door het leveren van strijd winnen de talenten terrein op talenten van clubs die niet meedoen in de JL. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Tot op heden vind ik Labotka de beste in jong Ajax met Bazoer daar achter, Andersen is een tweede Laudrup maar zal toch meer power moeten krijgen en zich meer moeten laten zien anders blijft hij een eeuwig talent, Lazic en Meleg techn/goed maar ook die zie ik te weinig duels winnen afwachten met die twee. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ach weet je, de echt goede spelers van Jong Ajax zijn ondertussen basisspeler bij 1. De rest heeft een hele goede voor zich (Bazoer - Blind en Lobotka - aanvallend middenveld) of is wrs niet goed genoeg. Ik ben zelf meer naar de A1 aan het kijken dan dat ik nog naar Jong Ajax kijk voor de talenten. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 december 2013 - 09:29 schreef nora het volgende:Tot op heden vind ik Labotka de beste in jong Ajax met Bazoer daar achter, Andersen is een tweede Laudrup maar zal toch meer power moeten krijgen en zich meer moeten laten zien anders blijft hij een eeuwig talent, Lazic en Meleg techn/goed maar ook die zie ik te weinig duels winnen afwachten met die twee. Inderdaad zo zie ik het ook vind ze nog niet overtuigend genoeg maar heel veel hebben ze volgens mij niet gespeeld. Zap ook nog wel eens weg omdat het vaak niet heel boeiend is |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 december 2013 - 10:32 schreef Eide het volgende:Ach weet je, de echt goede spelers van Jong Ajax zijn ondertussen basisspeler bij 1. De rest heeft een hele goede voor zich (Bazoer - Blind en Lobotka - aanvallend middenveld) of is wrs niet goed genoeg. Ik ben zelf meer naar de A1 aan het kijken dan dat ik nog naar Jong Ajax kijk voor de talenten. Lobotka komt er denk ik nog wel aan hoor alleen nu heb je De Jong, Duarte, Klaassen, Schone, Sorero die daar allemaal spelen. Volgend jaar zal hij wel instromen denk ik |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: als hij betaalbaar is zie ik hem graag komen, is in de eredivisie een heel bruikbare rechtsbuiten en dat is toch een beetje het zorgenkindje geworden. als we Ruiz halen hebben we op elke positie een volwaardig Eredivisiespeler voor zijn positie, vind Schone namelijk geen rechtsbuiten. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Spelers halen in de winterstop??
Ik zou niet weten op welke positie we versterking nodig hebben?
Opstelling : Cillissen Ligeon Veltman Moisander Boilissen blind klaassen duarte bojan de jong fisher
welke speler die haalbaar is voor ajax zijn beter dan deze spelers?
De vraag is of de bank sterk genoeg is? achter Ligeon ,boillissen, blind, bojan en fisher is de bank niet sterk bezet. Maar we gaan niet kopen voor de bank. laat de spelers die achter deze opstelling zitten gewoon de jeugd zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 december 2013 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 december 2013 - 16:29 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Spelers halen in de winterstop?? Ik zou niet weten op welke positie we versterking nodig hebben? Opstelling : Cillissen Ligeon Veltman Moisander Boilissen blind klaassen duarte bojan de jong fisher welke speler die haalbaar is voor ajax zijn beter dan deze spelers? De vraag is of de bank sterk genoeg is? achter Ligeon ,boillissen, blind, bojan en fisher is de bank niet sterk bezet. Maar we gaan niet kopen voor de bank. laat de spelers die achter deze opstelling zitten gewoon de jeugd zijn. We gaan idd niemand meer halen. Alleen een eventuele rechtsbuiten, want Bojan in de spits gaat beter. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 december 2013 - 16:34 schreef Hasjkoph het volgende:[..] We gaan idd niemand meer halen. Alleen een eventuele rechtsbuiten, want Bojan in de spits gaat beter. Siem staat in de spits. Bojan gaat samen met siem spelen. Denk dat het een leuke aanvulling is met die 2.
Siem word nu rust gegund, dat zal betekenen dat bojan nu als spits mag proberen en schone naast hem.
Na de winterstop zal siem in de spits staan en bojan op rechts. Maar zullen daar niet te vinden zijn. Ze zullen zwerven.
Siem keert niet terug op het middenveld. Klaassen ga je enkel rust geven maar ze gaan hem niet meer passeren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2013 - 21:27 schreef Ajax Warrior het volgende:Remco, aangezien jij het een beetje gevolgd heb de afgelopen tijd. Kan je mij vertellen hoe Andersen en Meleg hebben gepresteerd. Want ik zag dat voornamelijk de naam van Lobotka en Bazoer valt, maar over deze 2 spelers ben ik ook lovend. En eigenlijk ben ik ook wel benieuwd of je me een beetje kan bijpraten over El Hasnaoui. Alvast bedankt. Andersen maakte vorige week een wonderschone goal, Meleg en El Hasnaoui spelen op de een of andere manier lang niet alles..
Afgelopen week ging het door laatstgenoemde een stuk beter lopen.. Houd ook wel van dat type voetballer al weet ik niet of hij het niveau aan zou kunnen op ten duur.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lobotka speelt overigens heel vaak ook als CVM, de ene wedstrijd Bazoer op die plek, de andere wedstrijd Lobotka, ze wisselen vaak van CVM naar een van de AM posities per wedstrijd. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 december 2013 - 16:45 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Siem staat in de spits. Bojan gaat samen met siem spelen. Denk dat het een leuke aanvulling is met die 2. Siem word nu rust gegund, dat zal betekenen dat bojan nu als spits mag proberen en schone naast hem. Na de winterstop zal siem in de spits staan en bojan op rechts. Maar zullen daar niet te vinden zijn. Ze zullen zwerven. Siem keert niet terug op het middenveld. Klaassen ga je enkel rust geven maar ze gaan hem niet meer passeren. Ben ik het wel mee eens ja. Hoop dat Bojan goede combinatie is daar met de Jong. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Er zijn 2 spelers in de selectie die op het punt staan om te vertrekken bij ajax na dit seizoen. Dat zijn Siem de jong en Bojan Kricic. De 1 vanwege dat zijn contract na dit seizoen nog maar 1 jaar geldig is. de ander is vanwege dat hij gehuurd is en ajax heeft wel een optie om nog een jaar te huren.
De grote vraag is of er in de aanval genoeg alternatieve lopen in de jeugd om die te kunnen opvangen. Zo ja, dan heb je geen nieuwe spelers nodig. Zo nee, dan is er een nieuwe spits en een rechtsbuiten nodig. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Positie: 1ste 2de Keuze 3de Keuze GK: Cillissen Vermeer Van der Hart RB: Ligeon Van Rhijn Veltman RCV: Veltman Van der Hoorn Moisander LCV: Moisander Denswil Blind LB: Boilissen Blind Denswil CVM: Blind Poulsen Duarte LCM: Duarte Serrero Lobotka RCM: Klaassen De Jong Schone LA: Fisher Andersen Bojan CA: De Jong Bojan Siggie RA: Bojan Schone Meleg
Zijn jullie hier mee eens? Zo niet wat zou je veranderen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 december 2013 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik vond Hoessen in de spits in die paar minuten die hij speelde beter en nuttiger als Bojan....Bojan mag van mij weer vertrekken...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 december 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2013 - 00:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik vond Hoessen in de spits in die paar minuten die hij speelde beter en nuttiger als Bojan....Bojan mag van mij weer vertrekken... +1 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
komt er nog iemand?? voor welke positie?? Wie dan?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 december 2013 - 22:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Positie: 1ste 2de Keuze 3de Keuze GK: Cillissen Vermeer Van der Hart RB: Ligeon Van Rhijn Veltman RCV: Veltman Van der Hoorn Moisander LCV: Moisander Denswil Blind LB: Boilissen Blind Denswil CVM: Blind Poulsen Duarte LCM: Duarte Serrero Lobotka RCM: Klaassen De Jong Schone LA: Fisher Andersen Bojan CA: De Jong Bojan Siggie RA: Bojan Schone Meleg Zijn jullie hier mee eens? Zo niet wat zou je veranderen? we zijn niemand nodig, maar als we wat gaan doen, zou een rechtsbuiten het team geen kwaad doen. Ruiz bijvoorbeeld als die haalbaar is, kan echt een goudhaantje worden voor Ajax. maar John, Elia of Ince is ook prima. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2013 - 19:34 schreef NatjosFC het volgende:[..] we zijn niemand nodig, maar als we wat gaan doen, zou een rechtsbuiten het team geen kwaad doen. Ruiz bijvoorbeeld als die haalbaar is, kan echt een goudhaantje worden voor Ajax. maar John, Elia of Ince is ook prima. Hupperts doet het ook prima.... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Komt ie weer met zijn Hupperts :-) Die hupt wat af zeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maakte volgens een vriend van mie gister een hele mooie goal.. heb het nog niet gezien.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 december 2013 - 16:34 schreef Hasjkoph het volgende:[..] We gaan idd niemand meer halen. Alleen een eventuele rechtsbuiten, want Bojan in de spits gaat beter. Vind Bojan tot nu toe niet beter dan de Jong of Hoessen....Bojan beter op rechts of net achter de spits.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hupperts doet het dit seizoen erg goed bij Roda....kan een optie zijn... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 11:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Vind Bojan tot nu toe niet beter dan de Jong of Hoessen....Bojan beter op rechts of net achter de spits.... Bojan en de Jong zijn 4 blokken verder dan Hoessen. Hoe graag je het ook wilt vriend, die jongen gaat er niet komen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zou kunnen, al twijfel ik over zijn zwakke been, hij is wel heel extreem rechts:-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dan gaat hij zeker buitenom....en die moeten we hebben....onze buitenspeler trekken nu te veel naar binnen.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 11:14 schreef remco k het volgende:[..] Bojan en de Jong zijn 4 blokken verder dan Hoessen. Hoe graag je het ook wilt vriend, die jongen gaat er niet komen.. Ik denk dat hij het in zich heeft een 2e Kluivert te worden...maar dan moet hij nog wel stappen maken.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 11:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik denk dat hij het in zich heeft een 2e Kluivert te worden...maar dan moet hij nog wel stappen maken.... Kijk waar Kluivert was op 22 jarige leeftijd.. Hoessen is bijna 22, en ik denkdat ie echt te weinig stappen heeft gemaakt vanaf het begin dat ie bij ons was.
Met name zijn afwerking is van kinderlijk niveau, geen power in zijn schot..
Waar hij wel goed in is bij vlagen is het vasthouden van een bal met zijn rug naar de goal, of dat een echte kwaliteiten van hem is weet ik nog niet, het is hem namelijk nog niet gelukt dat te laten zien tegen betere verdedigers. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 11:23 schreef remco k het volgende:[..] Kijk waar Kluivert was op 22 jarige leeftijd.. Hoessen is bijna 22, en ik denkdat ie echt te weinig stappen heeft gemaakt vanaf het begin dat ie bij ons was. Met name zijn afwerking is van kinderlijk niveau, geen power in zijn schot.. Waar hij wel goed in is bij vlagen is het vasthouden van een bal met zijn rug naar de goal, of dat een echte kwaliteiten van hem is weet ik nog niet, het is hem namelijk nog niet gelukt dat te laten zien tegen betere verdedigers. Daar heb je wel een punt...zijn afwerking is nog niet van hoog niveau maar daar is op te trainen door Bergkamp...het vast houden van de bal wat hij goed beheerst is zeer van belang......met name als je op de helft van de tegenstander speelt zoals Ajax....er zijn maar weinig spitsen meer die een bal goed vast kunnen houden zodat er uit de 2e lijn gescoord kan worden....daarnaast heeft Hoessen juist wel meer power in zijn schot...meer als Bojan...tenminste dat vind ik..... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 11:23 schreef remco k het volgende:[..] Kijk waar Kluivert was op 22 jarige leeftijd.. Hoessen is bijna 22, en ik denkdat ie echt te weinig stappen heeft gemaakt vanaf het begin dat ie bij ons was. Met name zijn afwerking is van kinderlijk niveau, geen power in zijn schot.. Waar hij wel goed in is bij vlagen is het vasthouden van een bal met zijn rug naar de goal, of dat een echte kwaliteiten van hem is weet ik nog niet, het is hem namelijk nog niet gelukt dat te laten zien tegen betere verdedigers. En toch zie ik op dit moment 10x liever Hoesen spelen dan Sigtorsson |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 11:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Daar heb je wel een punt...zijn afwerking is nog niet van hoog niveau maar daar is op te trainen door Bergkamp...het vast houden van de bal wat hij goed beheerst is zeer van belang......met name als je op de helft van de tegenstander speelt zoals Ajax....er zijn maar weinig spitsen meer die een bal goed vast kunnen houden zodat er uit de 2e lijn gescoord kan worden....daarnaast heeft Hoessen juist wel meer power in zijn schot...meer als Bojan...tenminste dat vind ik..... Kan je van dat laatste dan een voorbeeld noemen?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vind Siggie in de huidige setting niet de juiste spits voor Ajax, de Boer gaf net duidelijk aan dat Siggie zijn eerste spits is als ie fit is, en daar maak ik me eerlijk gezegd wel zorgen om.
Ik zie het liefst de Jong of Bojan op 9. Hoessen of Siggie maakt me niet zo veel uit eerlijk gezegd. Zijn beiden geen spelers die een stempel op een wedstrijd kunnen drukken.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 11:14 schreef remco k het volgende:[..] Bojan en de Jong zijn 4 blokken verder dan Hoessen. Hoe graag je het ook wilt vriend, die jongen gaat er niet komen.. Vond jij Bojan dan goed spelen tegen Milan? Ik had gehoopt dat hij zich duidelijk in de kijker zou spelen, maar ik vond Hoesen in zijn inval beurt beter dan Bojan vanaf de basis. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 12:02 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Vond jij Bojan dan goed spelen tegen Milan? Ik had gehoopt dat hij zich duidelijk in de kijker zou spelen, maar ik vond Hoesen in zijn inval beurt beter dan Bojan vanaf de basis. Hij kijkt door een andere bril als wij Ronald....Hoessen kan niet veel goed bij hem doen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 11:49 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind Siggie in de huidige setting niet de juiste spits voor Ajax, de Boer gaf net duidelijk aan dat Siggie zijn eerste spits is als ie fit is, en daar maak ik me eerlijk gezegd wel zorgen om. Ik zie het liefst de Jong of Bojan op 9. Hoessen of Siggie maakt me niet zo veel uit eerlijk gezegd. Zijn beiden geen spelers die een stempel op een wedstrijd kunnen drukken.. Ik ook niet...maak me daar ook zorgen om....de Jong in principe de eerste spits alhoewel hij dit seizoen nog niet veel heeft kunnen laten zien in de spits....maar kijkend naar voorgaande seizoenen wel dus... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: WHaha, dat was echt te voorspelbaar, is namelijk het enige schot waar daadwerkelijk kracht achter zit..
Sorry, maar dat in 11/2 jaar? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 12:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij kijkt door een andere bril als wij Ronald....Hoessen kan niet veel goed bij hem doen... Dat is echt onzin Jack, kap daar nou eens mee, ik beoordeel objectief. En zou erg graag willen dat ik er volkomen naast zit.. Maar zie niet de potentie bij hem om echt heel goed te worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 12:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik ook niet...maak me daar ook zorgen om....de Jong in principe de eerste spits alhoewel hij dit seizoen nog niet veel heeft kunnen laten zien in de spits....maar kijkend naar voorgaande seizoenen wel dus... Vind dat de Jong de paar wedstrijden in de spits juist erg goed speelde, het elftal ging er pas toen ook beter door spelen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 12:17 schreef remco k het volgende:[..] Dat is echt onzin Jack, kap daar nou eens mee, ik beoordeel objectief. En zou erg graag willen dat ik er volkomen naast zit.. Maar zie niet de potentie bij hem om echt heel goed te worden. Je vergeet dat Sigthorson heel veel vertrouwen heeft gekregen van Frank, maar nog niet veel heeft gescoord (wel belangrijke goals gemaakt), maar het gaat om het feit dat jij Bojan zo erg goed vindt en Hoesen duidelijk minder, maar Bojan heeft als spits tot nu toe, en dan zeker in de westrijd tegen Milan, ook echt niet veel laten zien en daar komt bij dat Hoesen ook pas 2 of 3 wedstrijden achter elkaar in de basis kon beginnen en dus bij zijn inval beurt tegen Milan, sterker was dan Bojan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij heeft ie de bal niet gehad in die wedstrijd.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Jij kijkt dus echt wel met een andere bril en daarom ontwijk je mijn vraag! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ontwijk je vraag helemaal niet, doe ik nooit. Heb je vraag alleen niet gezien omdat ik direct op Jack reageerde.
Ik vond hem hem tegen Milan niet goed spelen in de punt, toen hij op rechtsbuiten ging spelen kwamen er een paar goede voorzetten, dat deed ie dus wel goed.. Was in de eerste 22 minuten met goede loopacties betrokken bij twee mogelijkheden..
Maar voor Bojan is dat veel te weinig, desalniettemin denk ik dat ie echt vele malen beter is en kan dan Hoessen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wie is overigens die Ince waar Ajax interesse in heeft. Die naam is al vaker langsgekomen in het geruchtencircuit (afgelopen zomer nog) en nu is zijn naam weer hot item. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Buitenspeler met veel potentie, de zoon van Paul Ince.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 12:17 schreef remco k het volgende:[..] Dat is echt onzin Jack, kap daar nou eens mee, ik beoordeel objectief. En zou erg graag willen dat ik er volkomen naast zit.. Maar zie niet de potentie bij hem om echt heel goed te worden. ik hou er mee op....we wachten het gewoon af... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 12:26 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Je vergeet dat Sigthorson heel veel vertrouwen heeft gekregen van Frank, maar nog niet veel heeft gescoord (wel belangrijke goals gemaakt), maar het gaat om het feit dat jij Bojan zo erg goed vindt en Hoesen duidelijk minder, maar Bojan heeft als spits tot nu toe, en dan zeker in de westrijd tegen Milan, ook echt niet veel laten zien en daar komt bij dat Hoesen ook pas 2 of 3 wedstrijden achter elkaar in de basis kon beginnen en dus bij zijn inval beurt tegen Milan, sterker was dan Bojan Klopt... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 13:20 schreef remco k het volgende:[..] Ik ontwijk je vraag helemaal niet, doe ik nooit. Heb je vraag alleen niet gezien omdat ik direct op Jack reageerde. Ik vond hem hem tegen Milan niet goed spelen in de punt, toen hij op rechtsbuiten ging spelen kwamen er een paar goede voorzetten, dat deed ie dus wel goed.. Was in de eerste 22 minuten met goede loopacties betrokken bij twee mogelijkheden.. Maar voor Bojan is dat veel te weinig, desalniettemin denk ik dat ie echt vele malen beter is en kan dan Hoessen. vele malen??? o ja kappen Jack... ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|