|
|
NatjosFC
|
|
|
blijf toch hopen dat er een rechtsbuiten komt. las vandaag weer wat over Ince, laat maar komen... hele goede speler is dat! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 18:50 schreef NatjosFC het volgende:blijf toch hopen dat er een rechtsbuiten komt. las vandaag weer wat over Ince, laat maar komen... hele goede speler is dat! En hoe weet je dat? Door de nieuwsberichten, of heb je hem wel eens zien spelen? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hupperts doet het goed de laatste tijd ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wrom ??....is een toppie ouwe |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
weet ik....een beetje net als Jesper olsen... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ik heb hem een aantal keer zien spelen in de league cup en voor Blackpool, op BBC is Blackpool te zien in de Football League show na Match of the day en Blackpool was laatst op FOX sport's 4e kanaal.
't is absoluut niet zo dat ik hem elke week zie, en dat zeg ik ook niet. maar wat ik van hem heb gezien is het een aanwinst voor dit Ajax, een rechtsbuiten met snelheid en een goede actie en die mis ik toch al een aardige tijd bij Ajax. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ajax heeft interesse in Hupperts: "Wij denken serieus over hem na"
Auteur: Tom Brouwer 20 December 2013 om 14:00 Guus Hupperts zou binnenkort wel eens het shirt van Ajax kunnen gaan dragen. De aanvaller van Roda JC Kerkrade kan namelijk op belangstelling van de Amsterdammers rekenen, zo liet hoofdtrainer Frank de Boer weten op de persconferentie voorafgaand aan de confrontatie tussen beide teams.
"Het is gewoon een interessante speler, wij volgen zijn ontwikkeling. Als je kijkt wie op dit moment de beste rechtsbuitens van de Eredivisie zijn, dan kom je al snel bij hem uit. Wij denken serieus over hem na, ja. Hij scoort ook vaak", aldus de oefenmeester van de Nederlandse topclub. Hupperts heeft bij Roda JC een contract tot de zomer van 2014. De Limburgers hebben wel een optie om die verbintenis met één seizoen te verlengen.
De Boer gaf eerder aan graag een nieuwe rechtsbuiten aan te willen trekken. Dit seizoen hebben onder andere Bojan Krkic, Lesley de Sa, Lucas Andersen en Lasse Schöne al op die positie gespeeld. Naast Hupperts zou ook Benfica-aanvaller Ola John nog steeds in beeld zijn, al zal het bij hem om een huurperiode gaan.
Bronneke |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Zijn gedroomde aanwinst haha! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nou nee Frankie denkt alleen aan hem !!!!!!!! maar Frankie is een allemans vriend hij denkt aan vele, hij denkt ook aan Cuenca. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Frankie leest geen Headliner.....iedereen hier weet dat je mij niet serieus moet nemen......hahahaha ik vind het wel grappig |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Hupperts,laat e niet lachen. Komt in het rijtje Sikora,Soetears, Kennedy. Als je dat soort spelers niet eens meer zelf hebt/ kan opleiden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 15:49 schreef Nenam_tiL het volgende:Frankie leest geen Headliner.....iedereen hier weet dat je mij niet serieus moet nemen......hahahaha ik vind het wel grappig Hoe weet jij dat nou? Ik heb Frank wel eens horen zeggen dat hij graag luistert naar tips van anderen. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 17:45 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hoe weet jij dat nou? Ik heb Frank wel eens horen zeggen dat hij graag luistert naar tips van anderen. ;-) .....maar niet naar een verdwaalde mafkees uit brabant |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Tuurlijk wel. Sinds jij zinvol over voetbal gaat lullen heb ik al je berichten doorgespeeld naar De Boer. Hahahaha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Komt tie he Peet
Ajax heeft interesse in Hupperts: "Wij denken serieus over hem na"
Guus Hupperts zou binnenkort wel eens het shirt van Ajax kunnen gaan dragen. De aanvaller van Roda JC Kerkrade kan namelijk op belangstelling van de Amsterdammers rekenen, zo liet hoofdtrainer Frank de Boer weten op de persconferentie voorafgaand aan de confrontatie tussen beide teams.
"Het is gewoon een interessante speler, wij volgen zijn ontwikkeling. Als je kijkt wie op dit moment de beste rechtsbuitens van de Eredivisie zijn, dan kom je al snel bij hem uit. Wij denken serieus over hem na, ja. Hij scoort ook vaak", aldus de oefenmeester van de Nederlandse topclub. Hupperts heeft bij Roda JC een contract tot de zomer van 2014. De Limburgers hebben wel een optie om die verbintenis met één seizoen te verlengen.
De Boer gaf eerder aan graag een nieuwe rechtsbuiten aan te willen trekken. Dit seizoen hebben onder andere Bojan Krkic, Lesley de Sa, Lucas Andersen en Lasse Schöne al op die positie gespeeld. Naast Hupperts zou ook Benfica-aanvaller Ola John nog steeds in beeld zijn, al zal het bij hem om een huurperiode gaan. Bron |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 17:56 schreef Eide het volgende:Komt tie he Peet Ajax heeft interesse in Hupperts: "Wij denken serieus over hem na"Guus Hupperts zou binnenkort wel eens het shirt van Ajax kunnen gaan dragen. De aanvaller van Roda JC Kerkrade kan namelijk op belangstelling van de Amsterdammers rekenen, zo liet hoofdtrainer Frank de Boer weten op de persconferentie voorafgaand aan de confrontatie tussen beide teams. "Het is gewoon een interessante speler, wij volgen zijn ontwikkeling. Als je kijkt wie op dit moment de beste rechtsbuitens van de Eredivisie zijn, dan kom je al snel bij hem uit. Wij denken serieus over hem na, ja. Hij scoort ook vaak", aldus de oefenmeester van de Nederlandse topclub. Hupperts heeft bij Roda JC een contract tot de zomer van 2014. De Limburgers hebben wel een optie om die verbintenis met één seizoen te verlengen. De Boer gaf eerder aan graag een nieuwe rechtsbuiten aan te willen trekken. Dit seizoen hebben onder andere Bojan Krkic, Lesley de Sa, Lucas Andersen en Lasse Schöne al op die positie gespeeld. Naast Hupperts zou ook Benfica-aanvaller Ola John nog steeds in beeld zijn, al zal het bij hem om een huurperiode gaan. Bron Beetje laat Eide, was een paar reacties eerder al aangegeven door Hasjkoph. ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahahaha waarheid is hard he. ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Amrabat Hupperts is echter niet de enige gegadigde voor de onderbezette rechterflank van de hoofdstedelingen. Volgens De Telegraaf hinkt Ajax op twee gedachten; een meerjarig contract voor een minder prijzige speler uit de Eredivisie, of een huurconstructie met een speler die zich reeds bewezen heeft.
In dat kader komen volgens het dagblad Ola John en Nordin Amrabat in aanmerking. Laatstgenoemde speelde nog korte tijd in de jeugdopleiding van Ajax, en belandde via FC Omniworld, VVV-Venlo, PSV en Kayserispor bij Galatasaray. In Turkije is de 26-jarige aanvaller geen onbetwiste basisklant. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Alsjeblieft niet nee. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Ik blijf toch ook aan Huppers denken. Maar ja, Hupperts alleen halen is niet voldoende. Nog 2 andere erbij halen is wel noodzakelijk. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: zelfportret eide...?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Helaas, ben niet brildragend. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: hahaha, ik ook (nog) niet, hoewel ik nu toch wel een leesbril heb.... anders zou ik echt alleen maar onzin posten ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 21:37 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] hahaha, ik ook (nog) niet, hoewel ik nu toch wel een leesbril heb.... anders zou ik echt alleen maar onzin posten ;-) Dan heb je die bril zeker alleen maar in de slaapkamer op....ieder geval niet achter je computer ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 21:42 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dan heb je die bril zeker alleen maar in de slaapkamer op....ieder geval niet achter je computer ;-) In de slaapkamer?, man ik gebruik geen hulpmiddelen, ik doe alles op de tast ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahahahaha....kwam laatst je buurvrouw tegen (die van 83)......vandaar die grijns op der bek |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 15:49 schreef Nenam_tiL het volgende:Frankie leest geen Headliner.....iedereen hier weet dat je mij niet serieus moet nemen......hahahaha ik vind het wel grappig Geweldig nieuws...hahaha Narreke....die zegt dat hij geen verstand van het spelletje heeft....daarnaast niet vergeten....ik steunde jou in die keuze.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 22:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Geweldig nieuws...hahaha Narreke....die zegt dat hij geen verstand van het spelletje heeft....daarnaast niet vergeten....ik steunde jou in die keuze.... Nee man ....heb meer verstand van wielrennen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: wielrennen....??? Dat is toch zo hard mogelijk achter een los wiel rennen....??? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Whahahaha vooral volhouden dat je er geen verstand van heeft.....dameswielrennen zeker.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 22:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:Whahahaha vooral volhouden dat je er geen verstand van heeft.....dameswielrennen zeker.... Ken er hier nog 1 die zich van de domme houd....jammer dat hij er niet zo veel meer is. Ken ook mensen die blij zijn dat hij er niet zoveel meer is |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 22:11 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ken er hier nog 1 die zich van de domme houd....jammer dat hij er niet zo veel meer is. Ken ook mensen die blij zijn dat hij er niet zoveel meer is vertel..... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Joduhhhhhhh hey Narreke, jammer ja!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Had het kunnen weten, z'n maatje!!
Hij is hier inderdaad veel te weinig!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|