|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ook...morgen naar mijn dochter |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Hupperts is een prima speler, maar niet de gedroomde rechtsbuiten denk ik. als je dan Kostic haalt zou je weer een linksbuiten op rechts zetten en dat is ook voor hem zeer lastig om zich in een nieuw team aan te passen op een nieuwe positie... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
nenam!!!!!1 de enige die het goed ziet hiero hahahah.HUPPERTS |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe.....BOKS gappie....en nu ga ik naar Amsterdam, naar mijn dochter....QT
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 december 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Fijne dag man, geniet ervan! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Veel plezier samen gap!! |
|
|
|
|
wvb
|
|
|
Naast een balvaardige rechtsbuiten, met een voorzet in de benen, met scorend vermogen, zou Ajax eigenlijk ook een centrum spits in de punt moeten hebben met meer scorend vermogen, met meer techniek en balvernuft, een klassebak. Ik weet ook wel die zijn duur en/of schaars en vanaf de zijlijn is het gemakkelijk praten. Kolbeinn Sigþórsson is een aardige voetballer, echter niet meer, allerminst een kanjer, zou bij wijze van spreken, niet ten nadele van hoor....,ze doen het heel aardig naar hun mogelijkheden, ook bij RKC rond kunnen lopen. Danny Hoesen en Bojan Krkić, daar zit misschien nog progressie in, echter voor het moment zeker nog geen topspelers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2013 door wvb -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Na de stop zal Siem de Jong vast en zeker op 9 gaan spelen. Dan kan FdB zijn aanvoerder weer opstellen en kan hij Klaassen behouden op het middenveld. Siem past ook goed in het spelletje van Ajax, zowel op 9 als op 10. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 21:54 schreef wvb het volgende:Naast een balvaardige rechtsbuiten, met een voorzet in de benen, met scorend vermogen, zou Ajax eigenlijk ook een centrum spits in de punt moeten hebben met meer scorend vermogen, met meer techniek en balvernuft, een klassebak. Ik weet ook wel die zijn duur en/of schaars en vanaf de zijlijn is het gemakkelijk praten. Kolbeinn Sigþórsson is een aardige voetballer, echter niet meer, allerminst een kanjer, zou bij wijze van spreken, niet ten nadele van hoor....,ze doen het heel aardig naar hun mogelijkheden, ook bij RKC rond kunnen lopen. Danny Hoesen en Bojan Krkić, daar zit misschien nog progressie in, echter voor het moment zeker nog geen topspelers. Hoesen is ook ruk......gaat het niet worden, Bojan geef ik nog de voordeel van de twijfel |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik vond Hoesen redelijk invallen en bij het 2e doelpunt schermde hij de bal goed af en gaf hem knap voor. Hij is wel te wisselvallig over het geheel. Daarentegen heeft hij niet zoveel kansen gehad als Sigthorson die total uit vorm is.
Als de jong volledig fit wordt, zal die de spits positive in gaan vullen en dan is het te hopen dat de Jong wel weer gaat scoren.
Ondanks alles heeft ajax op 1 team na de meeste goals gescoord en de minste tegen en dat is de kracht van dit ajax!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 23:00 schreef Ronald 1960 het volgende:Ik vond Hoesen redelijk invallen en bij het 2e doelpunt schermde hij de bal goed af en gaf hem knap voor. Hij is wel te wisselvallig over het geheel. Daarentegen heeft hij niet zoveel kansen gehad als Sigthorson die total uit vorm is. Als de jong volledig fit wordt, zal die de spits positive in gaan vullen en dan is het te hopen dat de Jong wel weer gaat scoren. Ondanks alles heeft ajax op 1 team na de meeste goals gescoord en de minste tegen en dat is de kracht van dit ajax!!! Hij gaf die bal niet voor hij schoot op doel maar de bal veranderde gelukkig van richting.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 december 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Overigens was dat het 1ste doelpunt van Ajax. ;-) Het tweede doelpunt kwam namelijk voort uit een corner waarbij de bal werd doorgekopt door Veltman.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 december 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hahaha, ja klopt inderdaad..
Nee onze 2 spitsen hebben dit seizoen nog helemaal niks laten zien om het vertrouwen van de Boer terug te betalen.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Weet je wat ik zo kut van die Recht Backs vind, ik vind v/d Wiel en van Rhijn niet slecht, maar ze zouden echt werelds kunnen worden als ze 1 dag in de week puur op hun linkerbeen zouden gan oefenen. Ze kunnen zo vaak een mooie steekpass geven, maar doen dat niet, omdat de bal op dat moment voor hun zwakke been ligt. Die Passing met recht is prima, maar soms wordt die kan afgedekt en dan kom je naar binnen en steeek je die bal door met links ipv terug. Verder Hupperts halen is geen slecht idee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 december 2013 - 12:23 schreef Ajax we love you het volgende:Weet je wat ik zo kut van die Recht Backs vind, ik vind v/d Wiel en van Rhijn niet slecht, maar ze zouden echt werelds kunnen worden als ze 1 dag in de week puur op hun linkerbeen zouden gan oefenen. Ze kunnen zo vaak een mooie steekpass geven, maar doen dat niet, omdat de bal op dat moment voor hun zwakke been ligt. Die Passing met recht is prima, maar soms wordt die kan afgedekt en dan kom je naar binnen en steeek je die bal door met links ipv terug. Verder Hupperts halen is geen slecht idee. Precies dat is de reden dat Cruijff absoluut geen fan is van opbouwen via de backs, juist de backs moet je normaal in ene later stadium aanspelen, maar zeker niet voor de middellijn..
Het positiespel van Barca is in principe nog steeds het beste van allemaal, daar zie je zelden dat de backs op eigen helft worden aangespeeld, hetzelfde zie je bij Bayern..
Een back die op eigen helft de bal krijgt kan vaak niet veel meer dan de bal weer terug spelen op een CV, en bij hoge uitzondering een keer de CVM inspelen of de buitenspeler, maar als de back de bal heeft is het altijd te druk om een goede voortzetting te hebben..
Vd Wiel behoort zoals ik nu speelt bij PSG in mijn optiek bij de 3 of 4 beste rechtsbacks van de wereld.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Gijp: 'Bij Ajax hoort een topspits' Lorenzo van Gortel, 23-12-2013 21:39, 1535 views, VI |Wed €120 gratis + 1e mobiele weddenschap geld terug! De kritiek aan het adres van Kolbeinn Sigthorsson wordt groter en groter. De IJslander maakte in het duel met Roda JC opnieuw een hopeloze indruk en is mogelijk niet de juiste spits voor Ajax, zo vindt ook René van der Gijp.
'Die spits bij Ajax is niet echt goed hé? Die speelt ook volledig zonder zelfvertrouwen. Hij weet zelf al dat hij een kans gaat missen op het moment dat hij alleen op het doel af gaat', zo spreekt Gijp in Voetbal International.
'Bij Ajax hoort een topspits. Een speler die er gewoon minimaal dertig maakt per seizoen. Zet Wilfried Bony op de positie van die IJslander neer en hij maakt dat aantal doelpunten gemakkelijk', is de voormalig speler van o.a. PSV en sc Heerenveen kritisch. ---------------------------------------------------------------------------- Ben het niet vaak eens met Gijp...maar nu zit hij toch in de richting.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 23 december 2013 - 23:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:Gijp: 'Bij Ajax hoort een topspits' Lorenzo van Gortel, 23-12-2013 21:39, 1535 views, VI |Wed €120 gratis + 1e mobiele weddenschap geld terug! De kritiek aan het adres van Kolbeinn Sigthorsson wordt groter en groter. De IJslander maakte in het duel met Roda JC opnieuw een hopeloze indruk en is mogelijk niet de juiste spits voor Ajax, zo vindt ook René van der Gijp. 'Die spits bij Ajax is niet echt goed hé? Die speelt ook volledig zonder zelfvertrouwen. Hij weet zelf al dat hij een kans gaat missen op het moment dat hij alleen op het doel af gaat', zo spreekt Gijp in Voetbal International. 'Bij Ajax hoort een topspits. Een speler die er gewoon minimaal dertig maakt per seizoen. Zet Wilfried Bony op de positie van die IJslander neer en hij maakt dat aantal doelpunten gemakkelijk', is de voormalig speler van o.a. PSV en sc Heerenveen kritisch. ---------------------------------------------------------------------------- Ben het niet vaak eens met Gijp...maar nu zit hij toch in de richting.... ik ook, sinds gister:) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 23 december 2013 - 13:54 schreef remco k het volgende:[..] Precies dat is de reden dat Cruijff absoluut geen fan is van opbouwen via de backs, juist de backs moet je normaal in ene later stadium aanspelen, maar zeker niet voor de middellijn.. Het positiespel van Barca is in principe nog steeds het beste van allemaal, daar zie je zelden dat de backs op eigen helft worden aangespeeld, hetzelfde zie je bij Bayern.. Een back die op eigen helft de bal krijgt kan vaak niet veel meer dan de bal weer terug spelen op een CV, en bij hoge uitzondering een keer de CVM inspelen of de buitenspeler, maar als de back de bal heeft is het altijd te druk om een goede voortzetting te hebben.. Vd Wiel behoort zoals ik nu speelt bij PSG in mijn optiek bij de 3 of 4 beste rechtsbacks van de wereld.. Helemaal eens met jou over hoe en wanneer je de backs in het spel moet betrekken... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: ik al veel eerder...niet omdat ik het zo goed weet....maar ben altijd geïnteresseerd geweest in spitsen.... Frappant vind ik wel dat Verbeek Ajax waarschuwde voordat ze Sigthorsson binnen haalde...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 december 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 december 2013 - 00:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] --- Frappant vind ik wel dat Verbeek Ajax waarschuwde voordat ze Sigthorsson binnen haalde... Volgens mij had dat meer te maken met zijn gevoeligheid voor blessures en trainings intensiteit.... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik roep het ook al heel lang dat Ajax een echte spits nodig heeft. Omdat je daarmee wedstrijden zult winnen die je anders gelijk speelt of zelfs verliest. Je ziet dat Vitesse bezig is met de Luuk de jong. Ik zie Vitesse als grootste concurrent van Ajax. Sigthorsson voegt niks toe. Hij heeft genoeg kansen van de Boer gekregen. En benut er nagenoeg geen 1 wat van hem verwacht wordt. Ajax moet geen risico nemen in de 2e helft van het seizoen. 2 kwalitatief goede spelers erbij ( spits en vleugelspits) en Ajax gaat af op het 4e kampioensschap op rij. Hoe simpel kun je het jezelf maken!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 december 2013 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
ik ben het met gijp ook eens hoor sigthorsson is niet echt goed laten we dan met siem de jong in de spits spelen of zit naar de winterstop siem weer op het middenveld en zet klaassen op de plaats van serrero op die plek kan hij ook spellen of zet bojan in de spits of waarom huren we niet luuk de jong voor de spits of waarom proberen we niet hulk te halen de heb het niet meer zo naar zijn zin bij zenit de boer wil toch een rechtsbuiten laat ik maar is een paar namen noemen ola john of hupperts of ziyech of piazon waar ik wel fan van ben of tadic of noemen jullie maar een naam |
|
|
|
|
Twanus
|
|
|
Ik zie het liefste Ola John als buitenspeler komen, huren met een optie tot koop, maar vrees dat hij niet te betalen is. Als alternatief zie ik de koop van Kostic. Als we alle spitsen behouden in de winterstop verwacht ik Siem na de winterstop in de spits. Mochten we Sightorson kunnen verkopen dan hoop ik dat Luuk de Jong gehuurd wordt met een optie tot koop! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax heeft al vele jaren geen volwaardige spits meer. Ik zie Siem liever op het middenveld blijven. Ook vind ik dat Ajax 2 versterkingen nodig heeft omdat het risico bij blessures te groot is. Je kunt gemakkelijk inboeten in kwaliteit wanneer belangrijke spelers wegvallen. Zeker tijdens belangrijke wedstrijden als tegen betere tegenstanders is het een pre. Mocht Luuk kiezen voor Vitesse dan zijn ze slim bezig. Hoop dat Ajax zich ook versterkt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 december 2013 - 18:40 schreef Bobby1972 het volgende:Ajax heeft al vele jaren geen volwaardige spits meer. Ik zie Siem liever op het middenveld blijven. Ook vind ik dat Ajax 2 versterkingen nodig heeft omdat het risico bij blessures te groot is. Je kunt gemakkelijk inboeten in kwaliteit wanneer belangrijke spelers wegvallen. Zeker tijdens belangrijke wedstrijden als tegen betere tegenstanders is het een pre. Mocht Luuk kiezen voor Vitesse dan zijn ze slim bezig. Hoop dat Ajax zich ook versterkt. eh,,, 2 jaar nu... El Hamdoui was de laatste... maar volgens zijn we de laatste 3 jaar kampioen geworden... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 december 2013 - 17:44 schreef f-side het volgende:ik ben het met gijp ook eens hoor sigthorsson is niet echt goed laten we dan met siem de jong in de spits spelen of zit naar de winterstop siem weer op het middenveld en zet klaassen op de plaats van serrero op die plek kan hij ook spellen of zet bojan in de spits of waarom huren we niet luuk de jong voor de spits of waarom proberen we niet hulk te halen de heb het niet meer zo naar zijn zin bij zenit de boer wil toch een rechtsbuiten laat ik maar is een paar namen noemen ola john of hupperts of ziyech of piazon waar ik wel fan van ben of tadic of noemen jullie maar een naam Hulk piazon Tadic gaan hem echt niet worden hoor. Hulk wat denk je dat die man verdient? De rest is allemaal wel haalbaar ja zelf denk ik meer in de richting van Kostic, Zivcovic , Finbogasson max. 8 tot 10 miljoen betalen, Cuenca (optie tot koop) of misschien Tadic voor max. 10 miljoen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 december 2013 - 18:52 schreef Hummel10 het volgende:[..] Hulk piazon Tadic gaan hem echt niet worden hoor. Hulk wat denk je dat die man verdient? De rest is allemaal wel haalbaar ja zelf denk ik meer in de richting van Kostic, Zivcovic , Finbogasson max. 8 tot 10 miljoen betalen, Cuenca (optie tot koop) of misschien Tadic voor max. 10 miljoen 't enige probleem is, Zivkovic is in principe voor de lange termijn. Kostic zou kunnen.
maar voor Tadic en Finbogason gaat Ajax geen bedragen van 7 miljoen( of meer) neer tellen, dat deden ze voor Maher ook niet en bij Finbogason en Tadic is de kans er echt niet groter op dat ze er winst op maken dan bij Maher. ik zou één van die 2 best wel graag zien komen, maar het lijkt me gewoon onrealistisch.
H'veen wil Finbogason denk ik pas deze zomer kwijt en het liefst aan het buitenland, die gaan in Januari gewoon 10 miljoen vragen, en die gaat niet betaald worden door Ajax.
Cuenca zou inderdaad leuk zijn als die kan komen, maar denk wel dat we die achter de hand moeten houden voor het geval spelers als: John Kostic Amrabat Elia onhaalbaar blijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 december 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 december 2013 - 18:56 schreef NatjosFC het volgende:[..] 't enige probleem is, Zivkovic is in principe voor de lange termijn. Kostic zou kunnen. maar voor Tadic en Finbogason gaat Ajax geen bedragen van 7 miljoen( of meer) neer tellen, dat deden ze voor Maher ook niet en bij Finbogason en Tadic is de kans er echt niet groter op dat ze er winst op maken dan bij Maher. ik zou één van die 2 best wel graag zien komen, maar het lijkt me gewoon onrealistisch. H'veen wil Finbogason denk ik pas deze zomer kwijt en het liefst aan het buitenland, die gaan in Januari gewoon 10 miljoen vragen, en die gaat niet betaald worden door Ajax. Cuenca zou inderdaad leuk zijn als die kan komen, maar denk wel dat we die achter de hand moeten houden voor het geval spelers als: John Kostic Amrabat Elia onhaalbaar blijken. Kostic links Cuenca rechts ( optie tot koop) zal denk ik het meest realistisch zijn voor dit moment. Tadic te duur Finbogasson te duur (of je moet Sigtorsson kunnen verkopen) Elia lijkt zijn draai te vinden dus te duur John weet niet of ze die kwijt willen anders huur met optie koop Amrabat hmm we zullen zien |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Tadic ?? Was ik van gecharmeerd maar heeft bij Twente totaal niet laten zien dat zijn niveau nog hoger kan. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Een echt spits heeft een beter rendement, en dat is altijd in je voordeel. Dat Ajax al 3 keer kampioen is geworden is puur te wijten aan het spel en de Boer. En door het niveau van de andere ploegen. Een ploeg als Vitesse is een belangrijke concurrent. Je ziet nu ook dat zij bewust zich focussen op een échte spits. Kampioen word je door een lange reeks al je wedstrijden te winnen. Dan kan een rendements spits net het verschil maken wat je kampioen maakt of niet. |
|
|
|
|
Jeronimus82
|
|
|
Kostic, Tadic, Elia, John, Amrabat... Allemaal jongens die je aan de linkerkant op moet stellen en niet op de rechtsbuitenpositie. Volgens mij gaat er weer heel iemand anders uit die spreekwoordelijke hoge hoed getoverd worden. Ik denk dan dat ze eerder Cuenca weer gaan halen, ook al is dat ook een risico met zijn tekort aan wedstrijdritme... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Er komt helemaal niks niemand bij......punt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Verwacht wel dat Vermeer vertrekt |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 23 december 2013 - 12:23 schreef Ajax we love you het volgende:Weet je wat ik zo kut van die Recht Backs vind, ik vind v/d Wiel en van Rhijn niet slecht, maar ze zouden echt werelds kunnen worden als ze 1 dag in de week puur op hun linkerbeen zouden gan oefenen. Ze kunnen zo vaak een mooie steekpass geven, maar doen dat niet, omdat de bal op dat moment voor hun zwakke been ligt. Die Passing met recht is prima, maar soms wordt die kan afgedekt en dan kom je naar binnen en steeek je die bal door met links ipv terug. Verder Hupperts halen is geen slecht idee. Wat ook wel heerlijk zou zijn als van Rhijn die fucking angst om naar voren te spelen zou verdwijnen en hij zou voetballen zoals de laatste 10 minuten tegen Roda. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ik denk dat we er toch een rechtsbuiten gaat komen hoor;) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 december 2013 - 18:40 schreef Bobby1972 het volgende:Ajax heeft al vele jaren geen volwaardige spits meer. Ik zie Siem liever op het middenveld blijven. Ook vind ik dat Ajax 2 versterkingen nodig heeft omdat het risico bij blessures te groot is. Je kunt gemakkelijk inboeten in kwaliteit wanneer belangrijke spelers wegvallen. Zeker tijdens belangrijke wedstrijden als tegen betere tegenstanders is het een pre. Mocht Luuk kiezen voor Vitesse dan zijn ze slim bezig. Hoop dat Ajax zich ook versterkt. Voor wie moet Siem op het middenveld spelen in mijn optiek is Klaasen op zijn plek een klasse beter als Siem.Dus Siem moet dan maar in de spits |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 25 december 2013 - 00:38 schreef nora het volgende:[..] Voor wie moet Siem op het middenveld spelen in mijn optiek is Klaasen op zijn plek een klasse beter als Siem.Dus Siem moet dan maar in de spits Siem moet spits als er niks bijkomt stiekem hoop ik dat er een mooie club komt voor hem. A omdat ik het hem gun B omdat je hem niet op moet gaan stellen omdat hij belangrijk geweest is.. Beste speelt dat is profvoetbal Dus ja op dit moment is spits enige optie je gaat geen plekje inruimen ten koste van spelers die in vorm zijn of misschien beter zijn/worden. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Is er dan niemand benieuwd naar een tandem met Siem en Dave? Als die zich op elkaar weten af te stellen heb je naar mijn idee zoveel dynamiek, De ene keer Siem in de bal Klaassen diep, andere keer andersom, lijkt me zo lastig te verdedigen. Daarnaast is Siem een kei in het druk zetten, ik zou hem graag naast Klaassen zien.
Maar op dit moment moet hij in de spits, dat begrijp ik. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 25 december 2013 - 09:47 schreef NatjosFC het volgende:Is er dan niemand benieuwd naar een tandem met Siem en Dave? Als die zich op elkaar weten af te stellen heb je naar mijn idee zoveel dynamiek, De ene keer Siem in de bal Klaassen diep, andere keer andersom, lijkt me zo lastig te verdedigen. Daarnaast is Siem een kei in het druk zetten, ik zou hem graag naast Klaassen zien. Maar op dit moment moet hij in de spits, dat begrijp ik. Ik denk eerlijk gezegd dat je dan een speler mist die de openingen ziet en de steekballen kan geven.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Juist een man als Eriksen, technisch is Serero goed maar ik heb nou een aantal steekballen van hem gezien die het gevoel missen waardoor de bal niet op de juiste plek komen waardoor iemand alleen voor de keeper staat of de bal alleen maar hoeft in te tikken.Een man als Schone heeft die steekbal wel maar bij ontvangst van zijn bal heeft hij te veel tijd nodig om de bal onder controle te krijgen en een bal in 1 keer door spelen is ook een probleem voor hem, heel af en toe doet hij dat maar veel te weinig. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 25 december 2013 - 10:18 schreef nora het volgende:Juist een man als Eriksen, technisch is Serero goed maar ik heb nou een aantal steekballen van hem gezien die het gevoel missen waardoor de bal niet op de juiste plek komen waardoor iemand alleen voor de keeper staat of de bal alleen maar hoeft in te tikken.Een man als Schone heeft die steekbal wel maar bij ontvangst van zijn bal heeft hij te veel tijd nodig om de bal onder controle te krijgen en een bal in 1 keer door spelen is ook een probleem voor hem, heel af en toe doet hij dat maar veel te weinig. Opties genoeg Duarte, Fischer en Bojan kunnen ook op de Plek van Sorrero. Voorhoede lijkt mij lastiger Fischer, Sigtorsson zijn uit vorm Bojan---Siem---Schone lijkt mij beste keuze als er niemand bijkomt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 25 december 2013 - 09:56 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk eerlijk gezegd dat je dan een speler mist die de openingen ziet en de steekballen kan geven.. Vind ik niet, Serero is ook niet die man. Andersen vind ik wel zn type en heeft ook meer potentie, |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het grootste probleem bij Fischer is zijn overzicht die laat nog wel eens te wensen over, dus nou niet bepaald de man van de steekpaasjes.Dan zie ik meer in Bojan en Duarte. |
|
|
|
|
Czaar Peter
|
|
|
Kostic, zou een aanwinst zijn, kan op beide vleugels goed uit de voeten, zijn huidige werkgever is wel over te halen, als Ajax afziet van de terugkoop-clausule van Marco Bizot, die ze in Groningen graag willen houden |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik blijf van mening dat Ajax een spits moet nemen die zeker 20-30 goals maakt per jaar. Dat is en blijft een specialisme. Ik heb het niet over een oplossing bij gebrek aan beter. Een volwaardige spits en niet de best mogelijke oplossing onder de spelers die er zijn. Omdat je dan op jaarbasis altijd een minder hoog rendement zult hebben. Vitesse is een geduchte concurrent. Wanneer zij zich versterken met iemand als de jong gaat hun rendement waarschijnlijk ook omhoog. En dat is wat Ajax ook juist nodig heeft. Je moet voor zeker gaan. Want wanneer je het kampioenschap mist kun je niet meer aan het einde zeggen; ja we hadden beter nog een paar spelers kunnen kopen. Dan is het te laat. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Mijn geduld met Sigtorsson begint zo langzamerhand op te raken. Siem gaat de 2e seizoenshelft in de spits spelen en voor Fisher moet er op links een directe concurrent komen: ik blijf het herhalen: Kostic. Is jong (21 jaar)en heeft bewezen over een geweldige voorzet en actieradius te bezitten. Op rechts zou Fisher kunnen, maar we hebben volgens mij genoeg mogelijkheden binnen de huidige groep. Een aankoop als Hupperts vergelijk met de aankoop Van der Hoorn. Nog lang niet goed genoeg voor de kwaliteiten die wij voor ogen moeten hebben. En dat is top in de ED en potentie om voor te groeien naar top in Europa. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik kwam er gister trouwens achter dat ik Piotr Parzyszek al een jaar of 2 ken. Kwam hem gisteren tegen. Is een vriend van mijn schoonfamilie. Zo zie je maar... |
|
|
|