BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke spelers moet ajax halen in de winterstop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 30 december 2013 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 december 2013 - 16:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Ajax liever huurt als koopt, daar heeft het niet zo veel mee te maken. Ik denk dat Ajax kijkt naar wat er rond loopt met de potentie het eerste te halen, loopt dat nergens rond zal men kopen, loopt dat wel rond in de jeugd en klopt dat over een jaar op de deur, dan zal men kijken om te huren..

Overigens roep ik al jaren dat men daar naar zou moeten kijken, uiteraard niet op te veel posities.
vanaf vorig seizoen...Huren-kopen= 2-1.....Gehuurd waren Cuenca en Bojan - gekocht Duarte....maar het kan zoals jij het zegt....denk dat ze toch op dit moment de voorkeur voor huren hebben...ze willen daar mee de jeugd niet in de weg staan....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 30 december 2013 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 december 2013 - 16:37 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

of huren met optie tot koop
btw: Cuenca mag van mij weer worden gehuurd met optie tot koop, laat maar concureren met onze jongens! Doet ie het goed, kunnen we alsnog kopen, red ie het niet, dan kost het je verder ook niets....
Twijfelachtig...want ik vind dat de gehuurde spelers tot nu toe zijn tegen gevallen....ze strijken hun salaris op en weg zijn ze...
remco k
 remco k - maandag 30 december 2013 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 december 2013 - 20:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

vanaf vorig seizoen...Huren-kopen= 2-1.....Gehuurd waren Cuenca en Bojan - gekocht Duarte....maar het kan zoals jij het zegt....denk dat ze toch op dit moment de voorkeur voor huren hebben...ze willen daar mee de jeugd niet in de weg staan....
Je vergeet vd Hoorn voor het gemak, Schone,Moisander, Poulsen.. En alle jonge spelers voor Jong Ajax en de A1.. jij praat nu namelijk over twee seizoenen.

Dit seizoen is er 1 speler voor het eerste gehuurd, en twee gekocht..
remco k
 remco k - maandag 30 december 2013 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 december 2013 - 20:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Twijfelachtig...want ik vind dat de gehuurde spelers tot nu toe zijn tegen gevallen....ze strijken hun salaris op en weg zijn ze...
En als ze gekocht waren hadden ze beter gespeeld??
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 30 december 2013 - 22:17   quote  deeplink  
als we nu Kostic halen voor rechtsbuiten loopt die komend seizoen El Ghazi in de weg. dus lijkt me John of Cuanca wel een goede optie.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 31 december 2013 - 06:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 december 2013 - 22:17 schreef NatjosFC het volgende:
als we nu Kostic halen voor rechtsbuiten loopt die komend seizoen El Ghazi in de weg. dus lijkt me John of Cuanca wel een goede optie.
Kostic is toch een linksbuiten? Concurrent voor Fischer
nora
 nora - dinsdag 31 december 2013 - 09:19   quote  deeplink  
John duurt te lang het wordt Cuenca en terecht meer Ajax speler .
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 31 december 2013 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 09:19 schreef nora het volgende:
Die duurt ook lang lees ik net
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 31 december 2013 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 december 2013 - 21:21 schreef remco k het volgende:

[..]

En als ze gekocht waren hadden ze beter gespeeld??
Denk het zeer zeker....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 31 december 2013 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 09:19 schreef nora het volgende:
duurt even zo lang, net gelezen....beter niet huren...een rechtsbuiten moeten ze kopen omdat die positie ook in de jeugd een probleem is...
nora
 nora - dinsdag 31 december 2013 - 15:13   quote  deeplink  
Als hij bevalt wat ik wel denk moet je een optie tot koop afdwingen, dit soort voetballers hebben geweldige akties in huis en die mis ik zo bij Ajax.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 31 december 2013 - 16:48   quote  deeplink  
Ajax was en is nog steeds niet trefzeker met huren of aankopen....Anderlecht heeft nu ook al serieze interesse in Hupperts...willen we John of Cuenca huren moeten we wachten tot het eind van deze transferperiode...met de kans om ook deze twee spelers mis te lopen....Overmars en de zijnen moeten spijkers met koppen slaan....maar goed dat was afgelopen zomer ook al het geval...
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 31 december 2013 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 16:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ajax was en is nog steeds niet trefzeker met huren of aankopen....Anderlecht heeft nu ook al serieze interesse in Hupperts...willen we John of Cuenca huren moeten we wachten tot het eind van deze transferperiode...met de kans om ook deze twee spelers mis te lopen....Overmars en de zijnen moeten spijkers met koppen slaan....maar goed dat was afgelopen zomer ook al het geval...
Transfermarkt is officieel nog niet begonnen he?
nora
 nora - dinsdag 31 december 2013 - 16:58   quote  deeplink  
1 dag
remco k
 remco k - dinsdag 31 december 2013 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 06:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kostic is toch een linksbuiten? Concurrent voor Fischer
Kishna wordt de concurrent voor Fischer. Als je gaat kopen loopt hij direct een jeugdspeler of 2 3 in de weg.
remco k
 remco k - dinsdag 31 december 2013 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 13:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

duurt even zo lang, net gelezen....beter niet huren...een rechtsbuiten moeten ze kopen omdat die positie ook in de jeugd een probleem is...
Juist niet een probleem in de jeugd, El Ghazi is een groot talent en al 18, speelt bij de A1 maar zal er zeker komend seizoen al bij zijn..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 december 2013 door remco k --
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 31 december 2013 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 17:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Juist niet een probleem in de jeugd, El Ghazi is een groot talent en al 18, speelt bij de A1 maar zal er zeker komend seizoen al bij zijn..
gaat die mee op trainigskamp?
kijken of die de stap al kan maken, zou zeker mooi zijn want huren kan altijd nog.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 31 december 2013 - 18:54   quote  deeplink  
quote:

[..]

gaat die mee op trainigskamp?
kijken of die de stap al kan maken, zou zeker mooi zijn want huren kan altijd nog.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 31 december 2013 - 20:23   quote  deeplink  
quote:

[..]

Klopt en dat is 1...want Bojan gaat het niet worden...gaat na dit seizoen weer terug naar zijn Spanje...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 31 december 2013 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 17:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Kishna wordt de concurrent voor Fischer. Als je gaat kopen loopt hij direct een jeugdspeler of 2 3 in de weg.
Ook heb je Andersen en Meleg nog....maar de rechterkant ziet ik nog mogelijkheden voor aankoop....
hjf
 hjf - dinsdag 31 december 2013 - 23:09   quote  deeplink  
Even nu aan het genieten van de top 2000 nummer 8: Comfortably Numb van Pink Floyd.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 31 december 2013 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 23:09 schreef hjf het volgende:
Even nu aan het genieten van de top 2000 nummer 8: Comfortably Numb van Pink Floyd.
Het ultieme nummer van Pink Floyd...shine on you crasy diamond......(like black holes in the sky).....Syd,RIP
remco k
 remco k - woensdag 01 januari 2014 - 02:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 20:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt en dat is 1...want Bojan gaat het niet worden...gaat na dit seizoen weer terug naar zijn Spanje...
Acolatse.

Waarom zou Bojan terug gaan, blijft in principe twee jaar.
Eide
 Eide - woensdag 01 januari 2014 - 11:18   quote  deeplink  
'Principeakkoord Ajax en Amrabat'

GERUCHT
- Diverse Turkse media weten te melden dat Ajax en Nordin Amrabat een principeakkoord hebben bereikt. Naar verluidt kunnen de Amsterdammers de Marokkaans international voor vier miljoen euro overnemen van Galatasaray.

Door de buitenlandsregeling in Turkije, die voorschrijft dat er slechts zes niet-Turkse spelers in de selectie mogen zitten, komt Amrabat weinig aan spelen toe. In het verleden speelde de vleugelaanvaller voor VVV-Venlo en PSV.

Bron

Tja...het is maar een gerucht maar ik weet niet wat ik er van moet vinden. Wel een rechtsbuiten en iemand die vrij veel assists afgeeft.
Nordin Amrabat
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 01 januari 2014 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 11:18 schreef Eide het volgende:
'Principeakkoord Ajax en Amrabat'

GERUCHT
- Diverse Turkse media weten te melden dat Ajax en Nordin Amrabat een principeakkoord hebben bereikt. Naar verluidt kunnen de Amsterdammers de Marokkaans international voor vier miljoen euro overnemen van Galatasaray.

Door de buitenlandsregeling in Turkije, die voorschrijft dat er slechts zes niet-Turkse spelers in de selectie mogen zitten, komt Amrabat weinig aan spelen toe. In het verleden speelde de vleugelaanvaller voor VVV-Venlo en PSV.

Bron

Tja...het is maar een gerucht maar ik weet niet wat ik er van moet vinden. Wel een rechtsbuiten en iemand die vrij veel assists afgeeft.
Nordin Amrabat
Heb ff gegoogled....laat maar is geen aanwinst gemiddeld 4 assists per wedstrijd en is bovendien een marokaan
nora
 nora - woensdag 01 januari 2014 - 12:10   quote  deeplink  
4 miljoen plus een dik Turks salaris lijkt mij niet verstandig van Ajax en ik geloof het niet dat dit door gaat.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 januari 2014 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 12:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Heb ff gegoogled....laat maar is geen aanwinst gemiddeld 4 assists per wedstrijd en is bovendien een marokaan
Scoorde ook bijna nooit in de eredivisie en ook weinig assist en Marokkaans.
Nee ik zou mijn vingers er niet aan branden zie El hamlap en Aissati
toch niet echt wat we gehoopt hadden.
Eide
 Eide - woensdag 01 januari 2014 - 12:16   quote  deeplink  
Waarbij Aissati verder een prima joch was die wel gewoon z'n best deed. Alleen niet goed genoeg.
remco k
 remco k - woensdag 01 januari 2014 - 12:20   quote  deeplink  
Vind ik erg raar van Ajax as men deze jongen zou willen halen.. Vind zowel het aantal goals als assists erg tegen vallen voor iemand die zo langzaam aan een van zijn beste seizoenen zou moeten gaan spelen..

Dat ie niet zou moeten komen omdat ie Marokkaans is vind ik echt een drogreden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 01 januari 2014 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 12:16 schreef Eide het volgende:
Waarbij Aissati verder een prima joch was die wel gewoon z'n best deed. Alleen niet goed genoeg.
Geloof ik direct.....maar zijn allemaal spelers van "horen zeggen" ik ken ze niet, nu zegt dat niets maar ik kijk toch aardig wat jaren voetbal.....Velten kan ik me nog wel herinneren ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 januari 2014 door Nenam_tiL --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 01 januari 2014 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 12:20 schreef remco k het volgende:
Vind ik erg raar van Ajax as men deze jongen zou willen halen.. Vind zowel het aantal goals als assists erg tegen vallen voor iemand die zo langzaam aan een van zijn beste seizoenen zou moeten gaan spelen..

Dat ie niet zou moeten komen omdat ie Marokkaans is vind ik echt een drogreden.
Is juist één van de redenen om ze niet te halen
remco k
 remco k - woensdag 01 januari 2014 - 12:25   quote  deeplink  
Vind ik echt de grootste bullshit die er is..

Er zijn er genoeg die hard genoeg ervoor willen vechten om ver te komen en een mooie carriere te hebben.

Zo zijn er ook meer dan zat Nederlanders die door gebrek aan de juiste mentaliteit niet zullen slagen bij Ajax of in het betaalde voetbal, dat geld voor ieder land en alle culturen.
VVout
 VVout - woensdag 01 januari 2014 - 12:27   quote  deeplink  
Voor iemand buiten Europa moet je een hoger salaris betalen om voor een werkvergunning in aanmerking te komen, anders zou die persoon geen meerwaarde hebben en kan je ook iemand uit Europa nemen en terecht.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 01 januari 2014 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 12:25 schreef remco k het volgende:
Vind ik echt de grootste bullshit die er is..

Er zijn er genoeg die hard genoeg ervoor willen vechten om ver te komen en een mooie carriere te hebben.

Zo zijn er ook meer dan zat Nederlanders die door gebrek aan de juiste mentaliteit niet zullen slagen bij Ajax of in het betaalde voetbal, dat geld voor ieder land en alle culturen.
Hebben we het al eerder over gehad Remco.....ik blijf bij mijn standpunt
remco k
 remco k - woensdag 01 januari 2014 - 12:28   quote  deeplink  
Talent en de juiste mentaliteit bepaald hoe ver een speler komt in grote lijnen, en of dat nu een Hindoestaan, een Chinees, Amerikaan, Marokkaan of een Hollander is doet er totaal niet toe..

En geloof mij, ik ben de eerste die toegeeft dat ik vaak niet goed door 1 deur kan met sommige Marokanen en Turken, maar oordeel dan wel altijd over de persoon, en niet over de gehele bevolkingsgroep.
remco k
 remco k - woensdag 01 januari 2014 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 12:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hebben we het al eerder over gehad Remco.....ik blijf bij mijn standpunt
Ja dat weet ik, prima, maar ik vind dat grootste kolder.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 01 januari 2014 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 12:28 schreef remco k het volgende:
Talent en de juiste mentaliteit bepaald hoe ver een speler komt in grote lijnen, en of dat nu een Hindoestaan, een Chinees, Amerikaan, Marokkaan of een Hollander is doet er totaal niet toe..

En geloof mij, ik ben de eerste die toegeeft dat ik vaak niet goed door 1 deur kan met sommige Marokanen en Turken, maar oordeel dan wel altijd over de persoon, en niet over de gehele bevolkingsgroep.
Er zijn best wel goeie marokanen (denk ik)....ik ben er nog nooit een tegen gekomen
Eide
 Eide - woensdag 01 januari 2014 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 12:20 schreef remco k het volgende:
Vind zowel het aantal goals als assists erg tegen vallen voor iemand die zo langzaam aan een van zijn beste seizoenen zou moeten gaan spelen..
Goals valt wel tegen, assists vind ik eigenlijk best redelijk. 17 wedstrijden met 7 asssists. Dat is 14 assists op een vol seizoen. Eriksen vorig jaar 13 assists uit 33 wedstrijden, Tadic 15 uit 33. Dan zit je met 7 uit 17 op een redelijk aantal hoor.

Ik heb alleen geen idee hoe zijn spel daarbij is. Ik heb absoluut geen zicht op de Turkse competitie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 januari 2014 door Eide --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 01 januari 2014 - 12:52   quote  deeplink  
Amrabat heeft ook nog een actie dat is ook wel fijn!
Zie hem graag komen!
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 01 januari 2014 - 13:14   quote  deeplink  
Meh.. Waarom??
remco k
 remco k - woensdag 01 januari 2014 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 12:31 schreef Eide het volgende:

[..]

Goals valt wel tegen, assists vind ik eigenlijk best redelijk. 17 wedstrijden met 7 asssists. Dat is 14 assists op een vol seizoen. Eriksen vorig jaar 13 assists uit 33 wedstrijden, Tadic 15 uit 33. Dan zit je met 7 uit 17 op een redelijk aantal hoor.

Ik heb alleen geen idee hoe zijn spel daarbij is. Ik heb absoluut geen zicht op de Turkse competitie.
Dat klopt bij Gala inderdaad, alleen is dat wel een ploeg die meer op de counter speelt..

Overigens is die 7 van hem daar inderdaad wel knap, zeker gezien het feit dat ie daar vrijwel nooit in de basis start..
Eide
 Eide - woensdag 01 januari 2014 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 13:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt bij Gala inderdaad, alleen is dat wel een ploeg die meer op de counter speelt..

Overigens is die 7 van hem daar inderdaad wel knap, zeker gezien het feit dat ie daar vrijwel nooit in de basis start..
Daarom, statistieken zijn leuk maar het gaat om het spel.

Overigens, het jaar ervoor 5 goals en 10 assists op 24 wedstrijden. Dat is 7 goals en 12 of 13 assists of zo op een vol seizoen. Ook dat is dus nog vrij redelijk.

Maar goed, bij PSV natuurlijk met veel heibel vertrokken waar zijn zaakwaarnemer (papa Amrabat meen ik) ook betrokken was. Is niet bepaald een goed voorteken bij Ajax waar de band met de zaakwaarnemers toch al moeilzaam te noemen is.
Edit: foutje, dat wat Labyad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 januari 2014 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 01 januari 2014 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 13:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Daarom, statistieken zijn leuk maar het gaat om het spel.

Overigens, het jaar ervoor 5 goals en 10 assists op 24 wedstrijden. Dat is 7 goals en 12 of 13 assists of zo op een vol seizoen. Ook dat is dus nog vrij redelijk.

Maar goed, bij PSV natuurlijk met veel heibel vertrokken waar zijn zaakwaarnemer (papa Amrabat meen ik) ook betrokken was. Is niet bepaald een goed voorteken bij Ajax waar de band met de zaakwaarnemers toch al moeilzaam te noemen is.
Dat was Labyat dacht ik....ach what's in a name blijft raar volk
Eide
 Eide - woensdag 01 januari 2014 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 13:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat was Labyat dacht ik....ach what's in a name blijft raar volk
Eh, je hebt gelijk
Peter1956
 Peter1956 - woensdag 01 januari 2014 - 13:49   quote  deeplink  
Bericht rond Amrabat is onzin volgens Simon Zwartkruis. Gelukkig maar.
hjf
 hjf - woensdag 01 januari 2014 - 14:22   quote  deeplink  
Laten we nu niet te snel en impulsief op geruchten reageren, maar wachten op een speler, die zijn handtekening heeft gezet. En het woord gerucht zegt het al: het is (bijna) altijd niet waar.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 01 januari 2014 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 13:49 schreef Peter1956 het volgende:
Bericht rond Amrabat is onzin volgens Simon Zwartkruis. Gelukkig maar.
Hoeft ook nog niks te zeggen haha
remco k
 remco k - woensdag 01 januari 2014 - 14:46   quote  deeplink  
Tsjaa, heb die zwartkruis eigenlijk zelden met een bericht zien komen dan nog niet bekend was..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 01 januari 2014 - 15:34   quote  deeplink  
Denk dat Ajax Lobotka koopt...is nu gehuurt en zijn contract loopt tot 2014
Pietje
 Pietje - woensdag 01 januari 2014 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 12:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Er zijn best wel goeie marokanen (denk ik)....ik ben er nog nooit een tegen gekomen
Dat vind ik schofterig rascisme! Ik heb in mijn bedrijf een behoorlijk aantal Marokkaanse (jonge) vrouwen en (jonge) mannen meegemaakt. Stuk voor stuk aardige, intelligente en hardwerkende mensen. De meeste problemen had ik met sommige blanke collega's: luilakken, die dachten alleen maar rechten te hebben en geen plichten, dat alles vanzelf ging. Ik heb van die blanke mensen er een stuk of 7 van ontslagen (ja, ja, die aardige Pietje kan spijkerhard zijn als het moet...). Die waren arrogant, wilden niet verder leren (investeren in zichzelf en in het bedrijf), waren lui en brutaal, ook tegen onze relaties. Kortom, er was met mijn voormalige Marokkaanse collega's niks mis, maar wel met een aantal blanken! Mochten die (nu nog) in de bijstand zitten, dan krijgen zij het knap moeilijk: verplichte arbeid om hun uitkering te kunnen behouden: nietjes uit dossiers halen, pagina's (van die dossiers) tellen, schoenen poetsen, planten water geven, et cetera. Dat alles hebben zij aan zichzelf te danken!

Ik ben het dus volslagen eens met Remco: ook ik beoordeel mensen op hun kunnen, op hun prestaties en niet op basis van hun afkomst. Zo ook Amrabat. Ik vond hem bij VVV en bij PSV een meer dan modale voetballer, met zo nu en dan een goede actie, behoorlijk wat voorzetten en hij pakte zo nu en dan zijn doelpuntje mee. Van mij mag hij komen en ik zal hem toejuichen! Als het gerucht waar is...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke spelers moet ajax halen in de winterstop?

0.0245180