|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja bij Ajax....niet echt indrukwekkend geweest......dus opbokken met die gozer |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Elke speler die Ajax op dit moment beter kan maken, want wat er nu rondloopt is 3 keer niets. En verkoop alsjeblieft zo snel mogelijk die dropper uit Utrecht. Zal nooit een topverdediger worden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En verder boeit het me niet, want alles wat wij roepen komt toch niet. ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 september 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Geen.
Spelers die er nu zijn moeten ook van psv kunnen winnen.
van de basisspelers zijn alleen toby en cris weg. dat waren vorig jaar niet de steunpilaren. Hoe goed hun ook zijn, ze sprongen er vorig jaar er niet boven uit.
Vorig seizoen werd ajax geprezen om hun collectief.
Psv had betere spelers maar geen team. Ze waren gedoodverfde favoriet voor de titel. Ze hadden groot ingekocht, haalde 2 mensen terug. Resultaat, 2de worde en hopeloos gefaald met veel afkeer. Een wijze les is dat kopen geen zin heeft.
2 spelers weg betekend niet dat het collectief er niet meer is. Er zijn een paar spelers niet invorm. Maar om hun te vervangen voor spelers die niet spelen bij hun club en daarom ook niet meteen er staan. dat is zinloos. Spelers op de bank zetten terwijl ze in potensie beter zijn dan worden ze ook niet beter.
Zo krijgen we NEC NAC Cambuur Go Ahead Eagles Heracles Ado en Utrecht. Winnen we dat, dan ziet de wereld er heel anders uit. Zo werkt voetbal.
Dus ga niet smeken om versterkingen. Anders hadden jullie martin jol moeten behouden want hij wou een zak met geld. Ben je geen 3x kampioen geworden dan hadden we nog met atouba en al die andere kneuze gezeten.
Als jullie daarmee instemmmen dan zijn jullie geen ajacied. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2013 - 10:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Geen. Spelers die er nu zijn moeten ook van psv kunnen winnen. van de basisspelers zijn alleen toby en cris weg. dat waren vorig jaar niet de steunpilaren. Hoe goed hun ook zijn, ze sprongen er vorig jaar er niet boven uit. Vorig seizoen werd ajax geprezen om hun collectief. Psv had betere spelers maar geen team. Ze waren gedoodverfde favoriet voor de titel. Ze hadden groot ingekocht, haalde 2 mensen terug. Resultaat, 2de worde en hopeloos gefaald met veel afkeer. Een wijze les is dat kopen geen zin heeft. 2 spelers weg betekend niet dat het collectief er niet meer is. Er zijn een paar spelers niet invorm. Maar om hun te vervangen voor spelers die niet spelen bij hun club en daarom ook niet meteen er staan. dat is zinloos. Spelers op de bank zetten terwijl ze in potentie beter zijn dan worden ze ook niet beter. Zo krijgen we NEC NAC Cambuur Go Ahead Eagles Heracles Ado en Utrecht. Winnen we dat, dan ziet de wereld er heel anders uit. Zo werkt voetbal. Dus ga niet smeken om versterkingen. Anders hadden jullie martin jol moeten behouden want hij wou een zak met geld. Ben je geen 3x kampioen geworden dan hadden we nog met atouba en al die andere kneuze gezeten. Als jullie daarmee instemmmen dan zijn jullie geen ajacied. Dat is dus de reden waarom ik dit topic heb aangemaakt. Er wordt wel gevraagd om versterkingen, maar eigenlijk komt er niemand met een naam waarvan je zegt, die neemt dit ajax wel even bij de hand en maakt ons wel weer ff kampioen. Als we uit de vormcrisis komen, ben ik van mening dat wij gewoon het sterkste team in de NL-competitie hebben en ook internationaal redelijk mee kunnen en blijf erbij dat we dan ook 2e kunnen worden in de huidige CL-poulefase. Wel zie ik het zitten om Richedly Bazoer en Andersen bij de selectie te houden en speeltijd te geven. Wel mis op dit moment echte buitenspelers die een man passeren en de achterlijn halen..., maar toch....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 september 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax creëert weinig kansen in de wedstrijden tegenwoordig. Dan heb je een spits nodig die vanuit moeilijke situaties kan scoren. En ja dan is en blijft Finnbogason daar een goede mogelijkheid voor. Zou je misschien ook niet beter 4-4-2 kunnen gaan spelen met de vele tegengoals die je nu krijgt? Gisteren werd ook wel duidelijk dat Cilissen nooit het probleem kan oplossen bij Ajax. De verdediging bij Ajax is zo zwak. Krijg je met welke keeper dan ook meer tegengoals. Ook hier heb je duidelijk meer kwaliteit nodig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 september 2013 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Het probleem is momenteel het volgende: Toby is vertrokken en Frank is in de verdediging gaan schuiven met Niklas om Stefano een plek in het elftal te geven. Dientengevolge is het centrum van de verdediging zijn automatismen van vorig seizoen kwijt en dat heeft dus tijd nodig, die je niet hebt. Daardoor is ook Kenneth onrustiger gaan worden, omdat hij niet op zijn verdedigers kan vertrokken. Overigens heb ik vorig jaar al mijn voorkeur van Jasper uitgesproken, omdat ik hem veel meer rust vind uitstralen. Daley heeft ook nog niet de vorm van vorig seizoen. Hij heeft een teleurstellend EK met Jong Oranje gehad en dat speelt bij hem nog steeds tussen zijn oren. Hij zal zich weer moeten gaan focussen op Ajax. Op het middenveld mis je Christian en daar kan niemand omheen. Het is pijnlijk duidelijk geworden, dat hij samen met Siem de motor op het middenveld was. Denk maar eens terug hoeveel kilometers hij elke wedstrijd weer af heeft gelegd. Daar bovenop komt dat Siem in de beginfase van het seizoen met een klaplong werd geconfronteerd. Die heeft nog wel een aantal weken nodig om weer op zijn oude niveau terug te komen. Ten slotte in de voorhoede mis je buitenspelers, die de achterlijn halen en een perfecte voorzet kunnen geven. Siggi als rechtsbuiten is een totaal mislukte probeersel en Bojan wordt als spits niet goed bediend en ondersteund. Dat gezegd hebbende denk ik in de winterstop maar aan 1 aankoop: TADICCCCCCCCCCCCCCC. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2013 - 13:04 schreef hjf het volgende:Het probleem is momenteel het volgende: Toby is vertrokken en Frank is in de verdediging gaan schuiven met Niklas om Stefano een plek in het elftal te geven. Dientengevolge is het centrum van de verdediging zijn automatismen van vorig seizoen kwijt en dat heeft dus tijd nodig, die je niet hebt. Daardoor is ook Kenneth onrustiger gaan worden, omdat hij niet op zijn verdedigers kan vertrokken. Overigens heb ik vorig jaar al mijn voorkeur van Jasper uitgesproken, omdat ik hem veel meer rust vind uitstralen. Daley heeft ook nog niet de vorm van vorig seizoen. Hij heeft een teleurstellend EK met Jong Oranje gehad en dat speelt bij hem nog steeds tussen zijn oren. Hij zal zich weer moeten gaan focussen op Ajax. Op het middenveld mis je Christian en daar kan niemand omheen. Het is pijnlijk duidelijk geworden, dat hij samen met Siem de motor op het middenveld was. Denk maar eens terug hoeveel kilometers hij elke wedstrijd weer af heeft gelegd. Daar bovenop komt dat Siem in de beginfase van het seizoen met een klaplong werd geconfronteerd. Die heeft nog wel een aantal weken nodig om weer op zijn oude niveau terug te komen. Ten slotte in de voorhoede mis je buitenspelers, die de achterlijn halen en een perfecte voorzet kunnen geven. Siggi als rechtsbuiten is een totaal mislukte probeersel en Bojan wordt als spits niet goed bediend en ondersteund. Dat gezegd hebbende denk ik in de winterstop maar aan 1 aankoop: TADICCCCCCCCCCCCCCC. Ben het wel met je eens iedereen kan zien dat het zo niet werkt. Tadic is helaas erg duur en garantie dat het de volgende Sulejmani is heb je helaas niet.. Tadic---Sigtorsson--De Sa zal wel moeten werken. Ik denk dat een aanval met Andersen---Finbogasson---Bojan ook goed is!
-----------Cilissen----------- Ligeon--mois--Denswil--Boilissen -----------Duarte-------- De jong------Fischer(bojan) De sa----Sigtorsson---Tadic
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 september 2013 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
het gemak waar hij mee scoort, vanuit vaak lastige situaties. Ga maar kijken naar de samenvatting van Heerenveen. Dan kun je zien wat Ajax niet in huis heeft. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2013 - 20:36 schreef Bobby1972 het volgende:het gemak waar hij mee scoort, vanuit vaak lastige situaties. Ga maar kijken naar de samenvatting van Heerenveen. Dan kun je zien wat Ajax niet in huis heeft. Kap toch eens man, welke moeilijke situaties? De achterhoede van twente stak geen poot uit en sprong niet mee, niks. Je vergeet dat iedere tegenstander van Ajax altijd extra gemotiveerd is en dat hij bij Heerenveen zonder druk kan spelen. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2013 - 12:33 schreef Bobby1972 het volgende:Ajax creëert weinig kansen in de wedstrijden tegenwoordig. Dan heb je een spits nodig die vanuit moeilijke situaties kan scoren. En ja dan is en blijft Finnbogason daar een goede mogelijkheid voor. Zou je misschien ook niet beter 4-4-2 kunnen gaan spelen met de vele tegengoals die je nu krijgt? Gisteren werd ook wel duidelijk dat Cilissen nooit het probleem kan oplossen bij Ajax. De verdediging bij Ajax is zo zwak. Krijg je met welke keeper dan ook meer tegengoals. Ook hier heb je duidelijk meer kwaliteit nodig. Met 4-4-2 minder tegengoals??? hoe had je het dan neer gezet willen hebben? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Pas op hoor. 4-4-2, dan worden ze wild hier. Stel je voor dat je aan het heilige 4-3-3 komt... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Godenzonen en alles wat daar mee te maken heeft kan je gerust heilig noemen Peet ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
In de opstelling vier, vier, twee, Daar win je ook geen wedstrijd mee. Maar met vier, drie, drie, zoals gewend, worden we straks gewoon weer verwent.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 september 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik ben blij dat Ronald zo positief blijft. Ik wil weer eens ontspannen naar een wedstrijd kunnen kijken. En ook vaker kunnen genieten van het spel. Hiermmee eis ik toch niet teveel? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2013 - 22:58 schreef Bobby1972 het volgende:Ik ben blij dat Ronald zo positief blijft. Ik wil weer eens ontspannen naar een wedstrijd kunnen kijken. En ook vaker kunnen genieten van het spel. Hiermmee eis ik toch niet teveel? Afgelopen jaren 3 keer kampioen geworden maar vrij weinig potjes echt genoten hoor! Dus ja je eist teveel zelfs Go ahead kan het ons lastig maken! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Go Ahead doet het erg goed in de eredivisie ja, en is zeker niet een gemakkelijke wedstrijd. In feite geldt dat voor iedere tegenstander. Er is 1 geruststelling; er steekt geen enkele club met kop en schouders uit boven de rest. Iedereen verliest punten en dat kan van iedere tegenstander zijn. Daarmee heeft Ajax gelukkig tijd om het niveau weer naar een acceptabel niveau toe te trekken. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Twanus
|
|
|
AJAX moet de rust bewaren. De keuze voor Cilissen is een logisch gevolg van het presteren van Vermeer. Ik zou proberen om Blind of Bazoer op CVM te zetten en tot de winterstop Andersen een kans geven. In de winterstop zou ik 1 of 2 goede buitenspelers halen als dat nog nodig blijkt te zijn (bv Ola John en/of Cuenca). Ik hoop dat onze spitsen (Bojan, Sigthorson en Hoesen) de komende maanden gaan presteren anders moet daar ook iets gebeuren.
Opstelling tot de winterstop
-----------------Cilissen--------------------
---Rhijn----Moisander-----Denswil-----Boilesen
----------------Blind of Bazoer-------------- ---------Jong-------------------Fischer
---Duarte----------Bojan----------Andersen--- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bony was toch ook zon geweldenaar.. tot nu toe onzichtbaar en 1 goal uit 4 wedstrijden.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2013 - 21:21 schreef riveco het volgende:[..] Kap toch eens man, welke moeilijke situaties? De achterhoede van twente stak geen poot uit en sprong niet mee, niks. Je vergeet dat iedere tegenstander van Ajax altijd extra gemotiveerd is en dat hij bij Heerenveen zonder druk kan spelen. Hij scoort ook tegen Ajax en ook tegen Twente hij is gewoon een bere goede spits hij scoort niet alleen maar geeft ook geweldige assits dus heeft ook gevoel in zijn voet, en kan hij meer als alleen scooren en dat zijn er maar weinig. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Misschien dat Bony moet wennen ? zou zomaar kunnen he hij is gewoon een geweldige spits. Maar buiten dat ik blijf er bij dat Siggi ook een kanjer is maar ook nog geen vorm heeft zoals Fisher en de Jong en Blind en Bojan die gaat steeds beter worden. En van mij mag hij Andersen meer laten spelen die jongen is een echte Ajax speler geniet ik van, ik hoop dat ze snel weer op niveau komen dan is iedereen weer rustig en dan in de winterstop een goede CVM kopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 september 2013 door nora -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Fred Benson! walking along, singing the song, walking in the perfect sun! oohh fredje Benson!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 20:07 schreef NatjosFC het volgende:[..] Fred Benson! walking along, singing the song, walking in the perfect sun! oohh fredje Benson!!! He he, jij snapt het ;-)) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 19:53 schreef nora het volgende:Misschien dat Bony moet wennen ? zou zomaar kunnen he hij is gewoon een geweldige spits. Maar buiten dat ik blijf er bij dat Siggi ook een kanjer is maar ook nog geen vorm heeft zoals Fisher en de Jong en Blind en Bojan die gaat steeds beter worden. En van mij mag hij Andersen meer laten spelen die jongen is een echte Ajax speler geniet ik van, ik hoop dat ze snel weer op niveau komen dan is iedereen weer rustig en dan in de winterstop een goede CVM kopen. Nee hoor, gezien het gebrek aan fysiek in deze competitie kan iedere redelijke spits hier een aantal goals maken bij een ploeg die veel ruimte krijgt.
Het geen bijzonder spits en gaat denk ik ook niet slagen daar.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 21:02 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor, gezien het gebrek aan fysiek in deze competitie kan iedere redelijke spits hier een aantal goals maken bij een ploeg die veel ruimte krijgt. Het geen bijzonder spits en gaat denk ik ook niet slagen daar.. Nou dan moet het niet heel moeilijk voor Ajax zijn een goede spits te scouten/opleiden haha! Sigtorsson maakt er een paar maar ben bang geen 20+ |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Persoonlijk denk ik dat je door tijdens de winter een paar goede ervaren spelers te kopen juist de jonge spelers die nu nog ervaring missen op sleeptouw kunt nemen. Dat ontbreekt nu juist. En daarin hebben ze zich duidelijk in vergist!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 21:11 schreef Hummel10 het volgende:[..] Nou dan moet het niet heel moeilijk voor Ajax zijn een goede spits te scouten/opleiden haha! Sigtorsson maakt er een paar maar ben bang geen 20+ Punt alleen is dat je bij Ajax dus die ruimte niet krijgt. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 19:46 schreef nora het volgende:[..] Hij scoort ook tegen Ajax en ook tegen Twente hij is gewoon een bere goede spits hij scoort niet alleen maar geeft ook geweldige assits dus heeft ook gevoel in zijn voet, en kan hij meer als alleen scooren en dat zijn er maar weinig. Voorzet kunnen geven omdat onze vriend koppers z'n poot niet uit stak, kunnen scoren omdat de verdediger niet mee sprong. Hmmmmmmmm allemaal zo overdreven, tegen Ajax is de tegenstander gewoon veel scherper. En ja het is wel een leuke voetballer, maar is geen 10 miljoen waard. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Finbogason, das in mijn ogen 1 van de oplossingen... Als je spits gewoon scherp is en scoort, dan geeft dat een boost aan het hele elftal en worden andere spelers weer gemotiveerder/beter...
Je kan met 1 goede speler je hele team beter laten spelen....is een stukje vertrouwen, zeker voor de jonkies in ons team.
Met Siem en Moisander en Fisher, heb je jongens die de boel dan goed gaan neerzetten en als je dan Finbogason erbij hebt, dan gaat het lopen.
Dit denk ik al een tijdje hoor, voor het vertrek al van Crhis en Toby...
Een killer zoals Huntelaar geeft vertrouwen. |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Een echte buitenspeler: Ola John zou goed zijn en een grote, kopsterke spits / aanvallende middenvelder zoals Toivonen.
Finnbogasson is te duur en daarbij een tik op de vingers van onze scouting.. Ipv sigthorson hadden wij deze moeten scouten. Finnbogasson is gewoon dodelijker en kan ook beter voetballen. Helaas is sigthorson, denk ik, miskoop. Misschien met echte buitenspelers en een goede tien erbij kan hij wat bij ons. Anders denk ik dat hij weg mag straks.
Hoeckan Ajax in hemelsnaam die Mexicaan van Twente over het hoofd hebben gezien? Die is echt goed hoor. Ik dacht dat hi al in Spanje speelde..
Eerst morgen maar winnen, wie weet beter spel tegen Milan dan kan het ook zo maar weer omdraaien. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 21:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Finbogason, das in mijn ogen 1 van de oplossingen... Als je spits gewoon scherp is en scoort, dan geeft dat een boost aan het hele elftal en worden andere spelers weer gemotiveerder/beter... Je kan met 1 goede speler je hele team beter laten spelen....is een stukje vertrouwen, zeker voor de jonkies in ons team. Met Siem en Moisander en Fisher, heb je jongens die de boel dan goed gaan neerzetten en als je dan Finbogason erbij hebt, dan gaat het lopen. Dit denk ik al een tijdje hoor, voor het vertrek al van Crhis en Toby... Een killer zoals Huntelaar geeft vertrouwen. Maar die haal je niet voor 10 miljoen APIK |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ajaxmuseum Ajax-museum Op zijspoor belande Maduro schakelt spelersvakbond in
Hedwiges Maduro heeft de Spaanse spelersvakbond (AFE) ingeschakeld om een oplossing te vinden voor zijn uitzichtloze situatie bij Sevilla. Voor dit seizoen heeft de voormalige Ajacied geen rugnummer gekregen, waardoor hij niet mag uitkomen in de Primera División.
Maduro's zaakwaarnemer Rodger Linse heeft de kwestie aangekaart bij de AFE. Want Sevilla is verplicht iedere speler van het eerste elftal een ficha, een status, te geven. Op basis van zijn inbreng van het vorige seizoen hij speelde dertig officiële duels en zijn contract mag Maduro niet zomaar bij het tweede elftal worden geplaatst.
Luis Rubiales, voorzitter van de AFE, sprak in Spaanse media al van een 'illegale situatie'. Volgens de regels druist Maduro's huidige situatie in tegen het recht om als professioneel sporter zijn beroep uit te oefenen. Het is Sevilla's eigen fout geweest om nu te veel spelers op de loonlijst te hebben. Maduro traint overigens wel volwaardig mee met de A-selectie.
Afgelopen zomer nam de Andalusische club het rugnummer van de achttienvoudige Oranje-international af in de veronderstelling dat deze zou vertrekken. Vanwege financiële problemen heeft Sevilla zo ongeveer alle sterspelers verkocht. Ook Maduro wordt gezien als dure kracht; hij slaagde er evenwel niet in van club te wisselen.
Momenteel zijn er verschillende opties voor Maduro, uiteenlopend van onder meer een transfervrije status tot zijn contract afkopen. Een eventuele transfer zou pas in januari zijn gestalten kunnen krijgen
#### Ophalen de Boer, nee niet je broek maar Maduro ### |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hahaha is je bier op narreke ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad en dat geld voor heel veel spelers die genoemd worden. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 22:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ajaxmuseum Ajax-museum Op zijspoor belande Maduro schakelt spelersvakbond in Hedwiges Maduro heeft de Spaanse spelersvakbond (AFE) ingeschakeld om een oplossing te vinden voor zijn uitzichtloze situatie bij Sevilla. Voor dit seizoen heeft de voormalige Ajacied geen rugnummer gekregen, waardoor hij niet mag uitkomen in de Primera División. Maduro's zaakwaarnemer Rodger Linse heeft de kwestie aangekaart bij de AFE. Want Sevilla is verplicht iedere speler van het eerste elftal een ficha, een status, te geven. Op basis van zijn inbreng van het vorige seizoen hij speelde dertig officiële duels en zijn contract mag Maduro niet zomaar bij het tweede elftal worden geplaatst. Luis Rubiales, voorzitter van de AFE, sprak in Spaanse media al van een 'illegale situatie'. Volgens de regels druist Maduro's huidige situatie in tegen het recht om als professioneel sporter zijn beroep uit te oefenen. Het is Sevilla's eigen fout geweest om nu te veel spelers op de loonlijst te hebben. Maduro traint overigens wel volwaardig mee met de A-selectie. Afgelopen zomer nam de Andalusische club het rugnummer van de achttienvoudige Oranje-international af in de veronderstelling dat deze zou vertrekken. Vanwege financiële problemen heeft Sevilla zo ongeveer alle sterspelers verkocht. Ook Maduro wordt gezien als dure kracht; hij slaagde er evenwel niet in van club te wisselen. Momenteel zijn er verschillende opties voor Maduro, uiteenlopend van onder meer een transfervrije status tot zijn contract afkopen. Een eventuele transfer zou pas in januari zijn gestalten kunnen krijgen #### Ophalen de Boer, nee niet je broek maar Maduro ### Maduro gaat echt niet voor 1 miljoen bij Ajax voetballen hoor. En nogmaals, die maakt Ajax ook niet beter. Er is al zo vaak aangegeven dat hij veel te traag is en kijk even naar de wedstrijden waar hij heeft gespeeld bij Sevilla. (hij vertraagt alleen het spel) Het zou wel leuk zijn als er eens een nieuwe naam werd genoemd, ene met verdedigende kwaliteiten/minimaal 1 meter 85/snel/positioneel goed en als het kan ook nog kop sterk. Laat maar horen, maar wel onder de 5 miljoen en salaris wat betaalbaar is. Ik denk dat we gewoon moeten wachten dat er iemand klaar gestoomd is van eigen gelederen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
1 speler moet Ajax halen....hij heet Luisje....dacht dat hij Suarez heet met zijn achternaam....speelt volgens mij voor Liverpool... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 00:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:1 speler moet Ajax halen....hij heet Luisje....dacht dat hij Suarez heet met zijn achternaam....speelt volgens mij voor Liverpool... Die hebben we ook gehad, maar warden met hem geen kampioen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 21:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Finbogason, das in mijn ogen 1 van de oplossingen... Als je spits gewoon scherp is en scoort, dan geeft dat een boost aan het hele elftal en worden andere spelers weer gemotiveerder/beter... Je kan met 1 goede speler je hele team beter laten spelen....is een stukje vertrouwen, zeker voor de jonkies in ons team. Met Siem en Moisander en Fisher, heb je jongens die de boel dan goed gaan neerzetten en als je dan Finbogason erbij hebt, dan gaat het lopen. Dit denk ik al een tijdje hoor, voor het vertrek al van Crhis en Toby... Een killer zoals Huntelaar geeft vertrouwen. Mooi dat je er weer bent kerel...ik ga voor 100% mee met jouw post hier!!! Ik dacht even dat het mijn woorden waren!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 september 2013 - 22:05 schreef Enigma het volgende:Een echte buitenspeler: Ola John zou goed zijn en een grote, kopsterke spits / aanvallende middenvelder zoals Toivonen. Finnbogasson is te duur en daarbij een tik op de vingers van onze scouting.. Ipv sigthorson hadden wij deze moeten scouten. Finnbogasson is gewoon dodelijker en kan ook beter voetballen. Helaas is sigthorson, denk ik, miskoop. Misschien met echte buitenspelers en een goede tien erbij kan hij wat bij ons. Anders denk ik dat hij weg mag straks. Hoeckan Ajax in hemelsnaam die Mexicaan van Twente over het hoofd hebben gezien? Die is echt goed hoor. Ik dacht dat hi al in Spanje speelde.. Eerst morgen maar winnen, wie weet beter spel tegen Milan dan kan het ook zo maar weer omdraaien. En hier ben ik het dus ook eens...al kunnen wij Finnbogason heus wel betalen...denk zelfs dat ze hem halen in de winterstop!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat lag heel eenvoudig aan Jol(lange bal) die het ook weer niet bij Fulham gaat redden... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 22:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat lag heel eenvoudig aan Jol(lange bal) die het ook weer niet bij Fulham gaat redden... Je hebt idd een punt |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 22:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat lag heel eenvoudig aan Jol(lange bal) die het ook weer niet bij Fulham gaat redden... Onzin, onder Jol zijn er in een seizoen meer punten behaald dan onder welk seizoen ook van de Boer.. Weet de exacte aantallen even niet.. Maar die reden is in ieder geval onzin.. |
|
|
|