|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zeg ik toch.....zullen vast wel goeie tussen zitten |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 01 januari 2014 - 15:43 schreef Pietje het volgende:[..] Dat vind ik schofterig rascisme! Ik heb in mijn bedrijf een behoorlijk aantal Marokkaanse (jonge) vrouwen en (jonge) mannen meegemaakt. Stuk voor stuk aardige, intelligente en hardwerkende mensen. De meeste problemen had ik met sommige blanke collega's: luilakken, die dachten alleen maar rechten te hebben en geen plichten, dat alles vanzelf ging. Ik heb van die blanke mensen er een stuk of 7 van ontslagen (ja, ja, die aardige Pietje kan spijkerhard zijn als het moet...). Die waren arrogant, wilden niet verder leren (investeren in zichzelf en in het bedrijf), waren lui en brutaal, ook tegen onze relaties. Kortom, er was met mijn voormalige Marokkaanse collega's niks mis, maar wel met een aantal blanken! Mochten die (nu nog) in de bijstand zitten, dan krijgen zij het knap moeilijk: verplichte arbeid om hun uitkering te kunnen behouden: nietjes uit dossiers halen, pagina's (van die dossiers) tellen, schoenen poetsen, planten water geven, et cetera. Dat alles hebben zij aan zichzelf te danken! Ik ben het dus volslagen eens met Remco: ook ik beoordeel mensen op hun kunnen, op hun prestaties en niet op basis van hun afkomst. Zo ook Amrabat. Ik vond hem bij VVV en bij PSV een meer dan modale voetballer, met zo nu en dan een goede actie, behoorlijk wat voorzetten en hij pakte zo nu en dan zijn doelpuntje mee. Van mij mag hij komen en ik zal hem toejuichen! Als het gerucht waar is... Pietje, je zal vast gelijk hebben. Maar is het niet zo dat een kleine groep het altijd verneukt voor de grotere groep? Dat is in alle gemeenschappen zo. En juist in de Marrokaanse bevolkingsgroep wordt te weinig ingegrepen door de nette mensen om juist dat groepje op hun gedrag aan te spreken. En weet je waarom? Inderdaad, vanwege de angst. Zelfs de normale Marokkanen zijn bang voor ze, net als overigens de politie en justitie. Dat heeft niets met racisme te maken, maar is gewoon een feit. Natuurlijk zijn er zat goeden, maar dat is overal hetzelfde. Het wordt tijd om die groep aan te pakken die het verneukt! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lijkt me gezien zijn prestaties en dat wat een aantal belangrijke mensen binnen Ajax van hem zeggen niet meer dan normaal toch.. Volgens mij zat er ook een optie tot koopt in het huur contract.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 01 januari 2014 - 17:08 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Pietje, je zal vast gelijk hebben. Maar is het niet zo dat een kleine groep het altijd verneukt voor de grotere groep? Dat is in alle gemeenschappen zo. En juist in de Marrokaanse bevolkingsgroep wordt te weinig ingegrepen door de nette mensen om juist dat groepje op hun gedrag aan te spreken. En weet je waarom? Inderdaad, vanwege de angst. Zelfs de normale Marokkanen zijn bang voor ze, net als overigens de politie en justitie. Dat heeft niets met racisme te maken, maar is gewoon een feit. Natuurlijk zijn er zat goeden, maar dat is overal hetzelfde. Het wordt tijd om die groep aan te pakken die het verneukt! Maar moet die groep mensen dan door de nette Marokkanen worden aangepakt?? Foute Nederlanders worden toch ook niet tot de orde geroepen door andere Nederlanders..
Daar hebben we justitie voor.. Mensen moeten individueel gestraft worden voor de dingen die ze doen die niet door de beugel kunnen, of dat nu Nederlanders of buitenlanders zijn.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 01 januari 2014 - 18:07 schreef remco k het volgende:[..] Maar moet die groep mensen dan door de nette Marokkanen worden aangepakt?? Foute Nederlanders worden toch ook niet tot de orde geroepen door andere Nederlanders.. Daar hebben we justitie voor.. Mensen moeten individueel gestraft worden voor de dingen die ze doen die niet door de beugel kunnen, of dat nu Nederlanders of buitenlanders zijn.. Ik heb een mening net als jij, dat ik als racist bestempeld wordt.....soit...ik lig er niet wakker van....ik kom uit Amsterdam en Weesp daar stikt het van die gasten. Ik heb mijn dochter bewust op een christelijke school gedaan, terwijl ze dat helemaal niet is....mag jij raden waarom,ze komt thuis en ze zingt: ik heb een lichtje in mijn hart dat is voor Jezus.....liever dat dan ze allah oe akbar loopt te brullen.
En justitie sucks gap....stelt geen reet voor.... Oja nog een bommetje.....in bepaalde gevallen ben ik VOOR de doodstraf |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op woensdag 01 januari 2014 - 18:22 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik heb een mening net als jij, dat ik als racist bestempeld wordt.....soit...ik lig er niet wakker van....ik kom uit Amsterdam en Weesp daar stikt het van die gasten. Ik heb mijn dochter bewust op een christelijke school gedaan, terwijl ze dat helemaal niet is....mag jij raden waarom,ze komt thuis en ze zingt: ik heb een lichtje in mijn hart dat is voor Jezus.....liever dat dan ze allah oe akbar loopt te brullen. En justitie sucks gap....stelt geen reet voor.... Oja nog een bommetje.....in bepaalde gevallen ben ik VOOR de doodstraf Een ieder mag zijn mening hebben en geven. We leven nog altijd in een democratisch land. En respect is tegenwoordig ver te zoeken in dit land. Laten we dat als goede voornemen hebben voor 2014 dat weer op te gaan pakken. En wie dat niet wil, moet maar hard aangepakt worden, maar wel door onze (r)overheidsdienaren. Bij ons in IJsselstein (oostelijk gedeelte) en waar ik geboren en getogen ben (Hilversum) is het niet anders als bij jullie. Als er problemen op straat zijn, dan is daar van de 10 keer 9 keer een getint persoon van noord Afrikaanse afkomst bij betrokken. Ga maar eens een gevangenis bezoeken. Daar zitten meer getinte personen van noord Afrikaanse afkomst dan van Nederlandse afkomst. En dat is ook een feit en niet discriminerend bedoeld. Dat komt door de cultuurverschillen en de wijze van opvoeden. Kun je bepaalde gevallen toelichten? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 01 januari 2014 - 18:22 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik heb een mening net als jij, dat ik als racist bestempeld wordt.....soit...ik lig er niet wakker van....ik kom uit Amsterdam en Weesp daar stikt het van die gasten. Ik heb mijn dochter bewust op een christelijke school gedaan, terwijl ze dat helemaal niet is....mag jij raden waarom,ze komt thuis en ze zingt: ik heb een lichtje in mijn hart dat is voor Jezus.....liever dat dan ze allah oe akbar loopt te brullen. En justitie sucks gap....stelt geen reet voor.... Oja nog een bommetje.....in bepaalde gevallen ben ik VOOR de doodstraf Heb ik het woord racist genoemd?? Volgens mij niet, ik kan me ook in veel van je opvattingen prima vinden, echter kan en wil ik niet hele bevolkingsgroepen afschrijven omdat er een paar zwarte schapen tussen zitten..
Maar vraag eens bij onze buurlanden wat ze van ons justitiƫle systeem vinden.. Sta je raar te kijken van de antwoorden die je krijgt. Had ooit daarin dezelfde mening als jij, maar zo slecht is dat nog niet in Nederland. Wat wel zo is, is dat ik het idee heb dat men veel makkelijker echte boeven zou kunnen vangen dan dat men nu doet..Neem nu de drugshandel, twee telefoontjes en morgen zit ik bij een grote jongen aan tafel, als de gewone man dat soort dingen weet, dat moet de politie dit ook weten, dat kan niet anders..
Voor wat betreft je laatste "bommetje", daar ben ik het helemaal mee eens.. seksueel misbruik van zowel kinderen als vrouwen mag je van mij met de dood bestraffen. Ook bepaalde moordzaken mag je van mij ook met de dood bestraffen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Allen de beste wensen voor 2014...met name jullie gezondheid...maak er iets moois van....denk dat we de E.L. winnen ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 01 januari 2014 - 19:27 schreef remco k het volgende:[..] Heb ik het woord racist genoemd?? Volgens mij niet, ik kan me ook in veel van je opvattingen prima vinden, echter kan en wil ik niet hele bevolkingsgroepen afschrijven omdat er een paar zwarte schapen tussen zitten.. Maar vraag eens bij onze buurlanden wat ze van ons justitiƫle systeem vinden.. Sta je raar te kijken van de antwoorden die je krijgt. Had ooit daarin dezelfde mening als jij, maar zo slecht is dat nog niet in Nederland. Wat wel zo is, is dat ik het idee heb dat men veel makkelijker echte boeven zou kunnen vangen dan dat men nu doet..Neem nu de drugshandel, twee telefoontjes en morgen zit ik bij een grote jongen aan tafel, als de gewone man dat soort dingen weet, dat moet de politie dit ook weten, dat kan niet anders.. Voor wat betreft je laatste "bommetje", daar ben ik het helemaal mee eens.. seksueel misbruik van zowel kinderen als vrouwen mag je van mij met de dood bestraffen. Ook bepaalde moordzaken mag je van mij ook met de dood bestraffen.. Oke dan laten we hier bij en kunnen jullie weer ontopic ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Whahahaha doe even aan al die vooroordelen over meneer Amrabat niet mee...pas als hij daadwerkelijk is aangesteld laat ik me wel uit....vandaar dat ik even offtopic ging.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 01 januari 2014 - 20:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:Whahahaha doe even aan al die vooroordelen over meneer Amrabat niet mee...pas als hij daadwerkelijk is aangesteld laat ik me wel uit....vandaar dat ik even offtopic ging.... Joh...is toch goed man...beste wensen nog ouwe |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Beste wensen "Narreke"...dat we nog veel gaan lachen...nee nu geen plaatjes ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 01 januari 2014 - 18:07 schreef remco k het volgende:[..] Maar moet die groep mensen dan door de nette Marokkanen worden aangepakt?? Foute Nederlanders worden toch ook niet tot de orde geroepen door andere Nederlanders.. Daar hebben we justitie voor.. Mensen moeten individueel gestraft worden voor de dingen die ze doen die niet door de beugel kunnen, of dat nu Nederlanders of buitenlanders zijn.. Hahahaha justitie? Zelfs politie en justitie zijn te bang om deze groep aan te pakken. Ze rijden liever een blokkie om dan deze "jongens" aan te spreken. Maar de meeste problemen worden veroorzaakt door de jeugdige Marokkanen en juist daar moet door hun eigen gemeenschap tegen opgetreden worden. Maar zowel ouders als anderen in deze bevolkingsgroep durven dat niet omdat ze net zo bang zijn voor hen als de politie en justitie. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Sorry.......
Ik vind jou gewoon een grappig ventje ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 01 januari 2014 - 21:52 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahahaha justitie? Zelfs politie en justitie zijn te bang om deze groep aan te pakken. Ze rijden liever een blokkie om dan deze "jongens" aan te spreken. Maar de meeste problemen worden veroorzaakt door de jeugdige Marokkanen en juist daar moet door hun eigen gemeenschap tegen opgetreden worden. Maar zowel ouders als anderen in deze bevolkingsgroep durven dat niet omdat ze net zo bang zijn voor hen als de politie en justitie. Jij moet de politiek in ouwe....mijn stem heb je |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Wordt jij mijn rechterhand? ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Iek nee....je spindokter mag dat ook ? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Overigens mag al dat tuig wat zich afgelopen nacht ook weer kansloos in den lande heeft misdragen eens harder gestraft worden. Het wordt tijd dat dit soort watjes eens gaat inzien dat de overgrote meerderheid dit kansloze gedrag spuug- en spuugzat is. Tijd ook dat onze rechters een passende straffen gaan uitspreken, maar ja dan moet de politiek daar ook aan meewerken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehe ook goed ouwe. ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahaha ik vroeg het nog zo...ken jou al heel goed gappie!! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
nog niet genoeg Sjakie ?
Kolere Sjakie...nog 1 dan
|
|
|
|
|
reje
|
|
|
Ajax moet Elia halen. Iemand met veel ervaring, aardig jong, Nederlander dus ook goed voor het WK, is in vorm, speelt bij Werder dat niet goed draait, je kan hem kopen ipv doelloos huren, zal tussen de 2 en 4 miljoen kosten en hij wil graag voor Ajax spelen. Kortom ik wist het wel als ik Ajax was. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Eljero Elia Sinds 2009 3 clubs. 64 wedstrijden. 8 goals, 4 asists.
Als ik Ajax was wist ik het ook wel inderdaad. Ik zou hem rustig in Duitsland laten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoop toch zeer zeker niet op Amrabat.
Ola John ben ik wel voorstander van. Indien Frank niet met Bojan in de spits gaat spelen vind het wel de moeite waard om Luuk de Jong te overwegen. Verder helemaal niets |
|
|
|
|
Daisy DeVil
|
|
|
Die belgische spits van genk jelle vossen misschien een goede optie? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: hey gap, aan jullie discussie over wie wel en wie niet en waarpom of wat wel of niet e.d heb ik niet meegedaan. Was ff afwezig!
maar om de plaatjes die je nu hebt gepost:
Ik mag jou wel ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
..en allemaal de allerbeste wensen voor 2014!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
John is ook een bank zitter bij Benfica en dat is toch ook geen wonderploeg dus waarom moeten wij dit soort spelers kopen, ik zeg ga voor een meer techn/speler Cuenca in huur daarna zie je wel wat er boven komt drijven uit de jeugd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Goed dat hij voor Ajax koos... wie was zijn zaakwaarnemer? |
|
|
|
|
Poeldijk
|
|
|
R. Kishna voor de leeuwen gooien. word een hele grote voor Ajax!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
R.Kishna nog steeds niet rond en Manchester klopt op de deur dus ziet die dikke zaakwaarnemer alweer € in zijn ogen en wordt Ajax misschien weer opzij geschoven. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 02 januari 2014 - 10:29 schreef nora het volgende:John is ook een bank zitter bij Benfica en dat is toch ook geen wonderploeg dus waarom moeten wij dit soort spelers kopen, ik zeg ga voor een meer techn/speler Cuenca in huur daarna zie je wel wat er boven komt drijven uit de jeugd. Hupperts kopen ...geen moer huren.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Super groot talent, heel blij mee!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Maakte veel indruk destijds. Ben benieuwd of hij bij de B1 of ergens in de A jeugd begint. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zeer zeker Eide...en vast houden die knaap... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Ziet eruit alsof hij een grote crimineel is, misschien kan hij die klantjes van Raiola afpakken met zijn bende, zou goed zijn voor die jongens. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Als ik zie waar hij vandaan komt, dan denk niet dat het nog een knaapje is..... en anders zit hij in Amsterdam prima op zijn plek om een man te worden, die blijft wel... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Wie weet ik had Andersen ook al in Ajax een verwacht maar die staat stil op dit moment dus gewoon eerst maar afwachten hoe hij zich ontwikkeld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 januari 2014 - 11:47 schreef nora het volgende:Wie weet ik had Andersen ook al in Ajax een verwacht maar die staat stil op dit moment dus gewoon eerst maar afwachten hoe hij zich ontwikkeld. Ik denk dat jij je daarin vergist.. Misschien nog niet geweldig veel van gezien bij Ajax 1.. Maar de Boer riep niet voor niets een maand geleden dat hij de leider van Ajax 1 moet worden over een jaar of twee..
Dat zeg je niet zonder vertrouwen, of bij stilstaande spelers. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik hoop het ik had hem al verwacht maar de laatste wedstrijden was hij nou niet bepaald indrukwekkend, techn/geweldig een tweede Laudrup maar laat zich heel erg aftroeven in de duels dat zal moeten verbeteren. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
He Jack jou Maduro is op vakantie naar Griekenland dus geen Amsterdam voor die Almeerder. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: volgens Zwartkruis sluit hij zich in eerste instantie aan bij de B1... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik weet het.....Ten cate ziet het ook in hem zitten...hij ziet het goed...vond ten Cate zeer zeker een goede trainer....wij liggen dus op 1 lijn... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 januari 2014 - 12:54 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat jij je daarin vergist.. Misschien nog niet geweldig veel van gezien bij Ajax 1.. Maar de Boer riep niet voor niets een maand geleden dat hij de leider van Ajax 1 moet worden over een jaar of twee.. Dat zeg je niet zonder vertrouwen, of bij stilstaande spelers. laten we niet te ver op de zaken voor uit lopen...moet zich eerst nog bewijzen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 januari 2014 - 18:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] laten we niet te ver op de zaken voor uit lopen...moet zich eerst nog bewijzen... Volgens mij is het iets dat de Boer zei, en Bergkamp, niet zozeer ik.. Maar het is niet voor niets dat de halve Europese top deze jongen bestempelden als een van de grootste talenten die er rondliep op dat moment..
Ik ben ervan overtuigd dat ie het gaat redden. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote: Hupperts is nog lang niet goed genoeg voor Ajax volgens mijn. |
|
|