|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 januari 2014 - 20:28 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij is het iets dat de Boer zei, en Bergkamp, niet zozeer ik.. Maar het is niet voor niets dat de halve Europese top deze jongen bestempelden als een van de grootste talenten die er rondliep op dat moment.. Ik ben ervan overtuigd dat ie het gaat redden. Ik hoop het met je mee!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Daar sluit ik me bij aan, doet het leuk bij Roda, maar of ie echt goed genoeg is voor Ajax nu?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 januari 2014 - 11:02 schreef remco k het volgende:[..] Daar sluit ik me bij aan, doet het leuk bij Roda, maar of ie echt goed genoeg is voor Ajax nu?? Is op dit moment de beste rechtsbuiten van Nederland....heeft de Boer zelfs aangegeven....bij Ajax zelf lopen ook genoeg voetballers rond waar je vraagtekens bij kan zetten of ze goed genoeg zijn of worden.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 januari 2014 - 13:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Is op dit moment de beste rechtsbuiten van Nederland....heeft de Boer zelfs aangegeven....bij Ajax zelf lopen ook genoeg voetballers rond waar je vraagtekens bij kan zetten of ze goed genoeg zijn of worden.... Dus omdat het de beste is in het land is ie goed genoeg voor Ajax?? Wat is dat voor een rare beredenering.. Dat wil toch helemaal niet zeggen dat hij goed genoeg is voor Ajax.
Overigens heeft de Boer niet gezegd dat hij de beste is, hij zei dat hij bij de besten hoort van NEderland.
Ik zeg ook niet dat hij het niet gaat redden, vraag me alleen wel af of hij dat niveau aan kan, en eerlijk gezegd denk ik nu nog van niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
tussen spelers van een hoger niveau...denk het wel... Maar goed ik zie wel meer heil in Ola John....hoop dat ze die kunnen huren.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 januari 2014 - 14:17 schreef remco k het volgende:[..] Dus omdat het de beste is in het land is ie goed genoeg voor Ajax?? Wat is dat voor een rare beredenering.. Dat wil toch helemaal niet zeggen dat hij goed genoeg is voor Ajax. Overigens heeft de Boer niet gezegd dat hij de beste is, hij zei dat hij bij de besten hoort van NEderland. Ik zeg ook niet dat hij het niet gaat redden, vraag me alleen wel af of hij dat niveau aan kan, en eerlijk gezegd denk ik nu nog van niet. Kun je nagaan hoe slecht het gesteld is met de rechtsbuitens in Nederland. . Zie dan net zo lief schone, Bojan rechtsbuiten. Huppel doet het leuk bij Roda maar nog niet van het niveau waar we heen willen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik zou daar gewoon Bojan neer zetten, denk dat ie na een wedstrijd of wat ons heel veel gaat brengen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Piotr Parzyszek vervolgt zijn carrière toch niet bij Benfica. De spits van De Graafschap heeft zelf een streep gezet door de opvallende verhuizing.
Benfica bereikte enkele weken geleden overeenstemming met De Graafschap over een transfersom van ongeveer 650 duizend euro. De twintigjarige Poolse spits kon voor vierenhalf jaar tekenen in Lissabon, waarbij hij het seizoen op huurbasis af zou maken in Doetinchem.
'De clubs waren eruit, maar wij werden maar aan het lijntje gehouden', zegt Cees van Vossen, zaakwaarnemer van Parzyszek. 'Over het salaris en de contractduur was duidelijkheid, maar verder waren er nog te veel vraagtekens. En die bleven in de voorbije weken maar bestaan. Daarop hebben we besloten om een einde te maken aan de onzekerheid en de overgang af te blazen.'
Een transfer van de Pool, die momenteel met zestien doelpunten topscorer is van de Jupiler League, is zeker nog niet uitgesloten. In eerder stadium toonde ook het Engelse Aston Villa belangstelling. Parzyszek heeft in Doetinchem nog een verbintenis tot medio 2016.
Bron: http://www.vi.nl/nieuws/parzyszek-wacht-niet-langer-en-ziet-af-van-benfica.htm |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
transfersom 650.000, daarvoor kan er toch niet veel misgaan. je kan hem overigens ook ruilen voor van Kessel.
vindt eigenlijk dat Ajax deze speler nu moet pakken, ik zie in Hoesen namelijk niet de toekomstige Ajax spits en in JoAjax zie ik ook niet echt een topper lopen. Walian is pas 16 dus deze jongen halen zou ik wel echt fantastisch vinden met het oog op de lange termijn. de Jong kan nu in de spits maar gaat na dit seizoen zeer waarschijnlijk weg en Sigthorsson is geen Ajax spits... daarnaast gaat ook Bojan weg, je kan hem zelfs kopen en het jaar laten afmaken bij de Graafschap. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 januari 2014 - 20:28 schreef NatjosFC het volgende:transfersom 650.000, daarvoor kan er toch niet veel misgaan. je kan hem overigens ook ruilen voor van Kessel. vindt eigenlijk dat Ajax deze speler nu moet pakken, ik zie in Hoesen namelijk niet de toekomstige Ajax spits en in JoAjax zie ik ook niet echt een topper lopen. Walian is pas 16 dus deze jongen halen zou ik wel echt fantastisch vinden met het oog op de lange termijn. de Jong kan nu in de spits maar gaat na dit seizoen zeer waarschijnlijk weg en Sigthorsson is geen Ajax spits... daarnaast gaat ook Bojan weg, je kan hem zelfs kopen en het jaar laten afmaken bij de Graafschap. Ja voor dat geld kun je het wel gokken |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 januari 2014 - 20:24 schreef NatjosFC het volgende:Piotr Parzyszek vervolgt zijn carrière toch niet bij Benfica. De spits van De Graafschap heeft zelf een streep gezet door de opvallende verhuizing. Benfica bereikte enkele weken geleden overeenstemming met De Graafschap over een transfersom van ongeveer 650 duizend euro. De twintigjarige Poolse spits kon voor vierenhalf jaar tekenen in Lissabon, waarbij hij het seizoen op huurbasis af zou maken in Doetinchem. 'De clubs waren eruit, maar wij werden maar aan het lijntje gehouden', zegt Cees van Vossen, zaakwaarnemer van Parzyszek. 'Over het salaris en de contractduur was duidelijkheid, maar verder waren er nog te veel vraagtekens. En die bleven in de voorbije weken maar bestaan. Daarop hebben we besloten om een einde te maken aan de onzekerheid en de overgang af te blazen.' Een transfer van de Pool, die momenteel met zestien doelpunten topscorer is van de Jupiler League, is zeker nog niet uitgesloten. In eerder stadium toonde ook het Engelse Aston Villa belangstelling. Parzyszek heeft in Doetinchem nog een verbintenis tot medio 2016. Bron: http://www.vi.nl/nieuws/parzyszek-wacht-niet-langer-en-ziet-af-van-benfica.htm Een goede tip Natjos....ik ga met je mee... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pandje op de rozengracht.....kost en inwoning......creditcard.....ridderen in de orde van oranje Nassau.....auto met chauffeur......mag ook los gaan in zijn Aston Martin.....1 in de maand bij Sjakie en mij langs gaan....en we hebben Jari binnen. Ik zeg DOEN ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Kolere ik word melig....moet naar bed |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hahaha melig zijn is geen slecht iets hoor ;) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 00:48 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Pandje op de rozengracht.....kost en inwoning......creditcard.....ridderen in de orde van oranje Nassau.....auto met chauffeur......mag ook los gaan in zijn Aston Martin.....1 in de maand bij Sjakie en mij langs gaan....en we hebben Jari binnen. Ik zeg DOEN ;-) Whahahaha hij is nog wakker!!!! DOEN!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik zie meleg wel zitten....snurk ze... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Slaap ze ook Hassie!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr......gotver ik mot pissen.....drup..drup..drup....bam....grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Weet ik....maar heb altijd de neiging om een bommetje te plaatsen. De volgende dag allemaal verontwaardigge forummers....terwijl ik zoiets heb van...ehm wat had ik ook alweer geschreven ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr......gotver ik mot pissen.....drup..drup..drup....bam....grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 01:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:Grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr......gotver ik mot pissen.....drup..drup..drup....bam....grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr.... Prostaat probleem.......go see the docter |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 01:09 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Weet ik....maar heb altijd de neiging om een bommetje te plaatsen. De volgende dag allemaal verontwaardigge forummers....terwijl ik zoiets heb van...ehm wat had ik ook alweer geschreven ;-) Hahah ach ik vind je bommetjes niet erg hoor ;) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Praat eens met Pietje gap.....die vindt mij niet lief |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 01:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:Grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr......gotver ik mot pissen.....drup..drup..drup....bam....grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr.... hahahaha.....hé Joduh die kon ook alles herhalen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hoezo niet? Van toen Marokkanengedoe? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Tis een mening die je hebt, betekent niet datie het persoonlijk opvat toch? ;) Ik was het ook niet eens met je toen, maar ik ben toch ook niet boos haha. En Pietje is als een God, die vergeeft het wel hahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
hahahaha.....hé Joduh die kon ook alles herhalen....
Grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr......gotver ik mot pissen.....drup..drup..drup....bam....grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 01:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:hahahaha.....hé Joduh die kon ook alles herhalen.... Grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr......gotver ik mot pissen.....drup..drup..drup....bam....grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr... Jezus man. Wat hebt gij nou weer op? Paddo's gegeten ofzo hahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 01:21 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Tis een mening die je hebt, betekent niet datie het persoonlijk opvat toch? ;) Ik was het ook niet eens met je toen, maar ik ben toch ook niet boos haha. En Pietje is als een God, die vergeeft het wel hahaha Pietje en ik botsen wel vaker.....upperclass vs tsja wie..moi....en god is fictie |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
heb slaap.....Grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr......gotver ik mot pissen.....drup..drup..drup....bam....grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr...
Welterusten.....Grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr......gotver ik mot pissen.....drup..drup..drup....bam....grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 01:26 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Pietje en ik botsen wel vaker.....upperclass vs tsja wie..moi....en god is fictie Kun je het alsnog gebruiken als beeldspraak ;) Maar tis het internet he, hier moet je dingen niet persoonlijk opvatten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 01:29 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Kun je het alsnog gebruiken als beeldspraak ;) Maar tis het internet he, hier moet je dingen niet persoonlijk opvatten. dat is mijn probleem....dat doe ik dus wel.....is niet erg, ik reageer wel |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Eide kende hem toch? Nou even een lijntje uitgooien dan |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Haha, hij is een kennis van mijn schoonmoeder (die Pools is). Die kent hem weer van de kerk. Ik zie hem wel 1 keer per jaar en dat was afgelopen kerst. Het zal wel even duren dus maar ik zal m'n schoonmoeder instrueren ;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overigens lijkt de Graafschap niet anders te kunnen dan Parzyszek verkopen. Ze zitten in catagorie III dus ik neem aan dat ze bij een goed bod zeker willen praten. Ik heb gister wat beelden van die jongen zitten kijken en even de statistieken erbij gezocht. 16 goals in 19 wedstrijden en niet slecht. Dat wil niet zeggen dat hij voldoet voor Ajax maar toch. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 10:13 schreef Eide het volgende:Overigens lijkt de Graafschap niet anders te kunnen dan Parzyszek verkopen. Ze zitten in catagorie III dus ik neem aan dat ze bij een goed bod zeker willen praten. Ik heb gister wat beelden van die jongen zitten kijken en even de statistieken erbij gezocht. 16 goals in 19 wedstrijden en niet slecht. Dat wil niet zeggen dat hij voldoet voor Ajax maar toch. Inderdaad je weet het niet maar een goedkope scorende spits die ook nog eens jong is tja... Die Thomas van Zwolle is ook wel een leuk talentje om in de gaten te houden... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 12:42 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad je weet het niet maar een goedkope scorende spits die ook nog eens jong is tja... Die Thomas van Zwolle is ook wel een leuk talentje om in de gaten te houden... maar laatstgenoemde is geen spits volgens mij.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 10:13 schreef Eide het volgende:Overigens lijkt de Graafschap niet anders te kunnen dan Parzyszek verkopen. Ze zitten in catagorie III dus ik neem aan dat ze bij een goed bod zeker willen praten. Ik heb gister wat beelden van die jongen zitten kijken en even de statistieken erbij gezocht. 16 goals in 19 wedstrijden en niet slecht. Dat wil niet zeggen dat hij voldoet voor Ajax maar toch. Als ik heel eerlijk ben, dan denk ik niet dat dit een speler is voor Ajax. Is namelijk ook een speler die aanvoer nodig heeft van de zijkanten, en ik vind niet dat hij een echt goede actie in huis heeft.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Dat zeg ik ook nergens.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Misschien had je beter kunnen blijven pissen Jack. Ik zou niet inzien waarom deze spits beter zal zijn dan de spitsen die wij al in Amsterdam hebben rondlopen. En tis niet vreemd dat deze speler veel scoort in de JL, want die hele competitie stelt geen ene drol voor. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En? Is er al een speler gekocht van ons lijstje?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 januari 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 17:10 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Misschien had je beter kunnen blijven pissen Jack. Ik zou niet inzien waarom deze spits beter zal zijn dan de spitsen die wij al in Amsterdam hebben rondlopen. En tis niet vreemd dat deze speler veel scoort in de JL, want die hele competitie stelt geen ene drol voor. omdat deze jongen pas 20 jaar is en hij kost maar €650.000, dan kun je het best met deze jongen proberen aangezien Sigthorsson geen Ajax-spits is gebleken en Hoesen ook niet onze 1e spits op de lange termijn. de Jong is een noodoplossing en vertrekt waarschijnlijk na dit seizoen. in de jeugd loopt alleen Walian en die is pas 16. in het verleden heb je gezien met spelers als Chadli, Mertens en Strootman dat jongens uit de Jupiler league kunnen uitgroeien tot de betere spelers in de Eredivisie (en ze hebben ook grote transfersommen opgeleverd).
zie eigenlijk geen reden waarom je het voor z'n laag bedrag niet met die jongen zou proberen, we hadden toch 85 miljoen op de bank ofzo?
veel minder risico dan spelers als Finbogason en een andere spits huren is helemaal weggegooit geld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 05 januari 2014 - 18:32 schreef NatjosFC het volgende:[..] omdat deze jongen pas 20 jaar is en hij kost maar €650.000, dan kun je het best met deze jongen proberen aangezien Sigthorsson geen Ajax-spits is gebleken en Hoesen ook niet onze 1e spits op de lange termijn. de Jong is een noodoplossing en vertrekt waarschijnlijk na dit seizoen. in de jeugd loopt alleen Walian en die is pas 16. in het verleden heb je gezien met spelers als Chadli, Mertens en Strootman dat jongens uit de Jupiler league kunnen uitgroeien tot de betere spelers in de Eredivisie (en ze hebben ook grote transfersommen opgeleverd). zie eigenlijk geen reden waarom je het voor z'n laag bedrag niet met die jongen zou proberen, we hadden toch 85 miljoen op de bank ofzo? veel minder risico dan spelers als Finbogason en een andere spits huren is helemaal weggegooit geld. Deze jongen is ook geen gast met een actie, en dus zal je exact hetzelfde krijgen als met Siggie. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik zie al langer ergens een rol als spits weg gelegd voor Fisher.....die kan zeer zeker een actie maken en heeft in het verleden ook op die positie gespeeld...liever Fisher als bojan....try it out in Turkey... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
neem van mij aan Ajax haalt in de winterstop niks...nobody.... |
|
|
|