|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 11:48 schreef nora het volgende:[..] Met alle respect Blind vergeet je in de opstelling middenveld.!!de beste man op dit moment Psst. zijn geen opstellingen, zijn opties voor de aanvallende linie ;) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 11:12 schreef Eide het volgende:Ach kom op zeg, Daley is ook gewoon een prima back. hij werd vorig jaar niet voor niets Ajacied van het jaar en vaste prik bij Oranje als back. Maar hij is als CVM inderdaad nog een stuk beter en dus moet hij daar ook gewoon spelen. Overigens vind ik de keuze voor Riedewald toch opvallend. Daarmee is Kuipers, de linksback en aanvoerder van Jong Ajax, toch definitief gepasseerd. Dat is op zich prima maar opvallend vind ik het wel. Daar verschillen wij over en zullen wij altijd over verschillen. Als back vind ik hem gewoon matig, als CVM voldoet hij veel beter. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Is ook niet erg, verschil moet er wezen, anders wordt de wereld wel erg saai. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 11:33 schreef Eide het volgende:[..] Nou, Boilesen is in potentie wel een hele goede back hoor en als back wel wat completer dan Blind als back. Puur voetballend wat minder en misschien een wat minder goed als balafpakker maar wel een stuk sneller en daardoor minder kwetsbaar in diepte. Je kan het ook omkeren trouwens, je gaat er met Boilesen als back ook niet op achteruit ten opzichte van Blind terwijl je er met Blind als CVM wel op vooruit gaat. Ik denk gewoon dat Ajax als team beter in balans is en beter gebruikt maakt van de aanwezige kwaliteiten met Blind als CVM. Op de lange termijn ga je er met boilessen er misschien wel op vooruit, alleen op dit moment ga je al team vooruit omdat blind beter is als dan poulsen(voetballend) en als linksback is het ook prima. Op de positie linksback ga je er wel degelijk op achteruit. Je gaat nu lange halen krijgen op de linksback die bij de tegenstander belanden, blind vind altijd een medespeler als hij onderdruk gezet wordt. Blind was dan misschien niet de snelste van die 2 maar blind is voetballend 3/4 keer beter! Maar op het middenveld is dat nu een stuk belangrijker. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 11:33 schreef Eide het volgende:[..] Nou, Boilesen is in potentie wel een hele goede back hoor en als back wel wat completer dan Blind als back. Puur voetballend wat minder en misschien een wat minder goed als balafpakker maar wel een stuk sneller en daardoor minder kwetsbaar in diepte. Je kan het ook omkeren trouwens, je gaat er met Boilesen als back ook niet op achteruit ten opzichte van Blind terwijl je er met Blind als CVM wel op vooruit gaat. Ik denk gewoon dat Ajax als team beter in balans is en beter gebruikt maakt van de aanwezige kwaliteiten met Blind als CVM. Het is trouwens wel mooi dat je zegt dat hij completer is maar op 2 heel belangrijke punten minder is. En niet een beetje minder maar daar ligt blind een Straatlengte voor;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 12:19 schreef freakie het volgende:[..] Op de lange termijn ga je er met boilessen er misschien wel op vooruit, alleen op dit moment ga je al team vooruit omdat blind beter is als dan poulsen(voetballend) en als linksback is het ook prima. Op de positie linksback ga je er wel degelijk op achteruit. Je gaat nu lange halen krijgen op de linksback die bij de tegenstander belanden, blind vind altijd een medespeler als hij onderdruk gezet wordt. Blind was dan misschien niet de snelste van die 2 maar blind is voetballend 3/4 keer beter! Maar op het middenveld is dat nu een stuk belangrijker. Het verschil is alleen dat waar voorheen bij druk op de backs de bal achteruit moest, de backs nu ook Blind kunnen inspelen en Blind heeft vrijwel altijd een voorwaartse oplossing in huis. Het driehoekje is met Blind veel makkelijker te maken dan met Poulsen waardoor het gewoon veel simpeler wordt om met druk op de opbouw om te gaan. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 12:22 schreef Eide het volgende:[..] Het verschil is alleen dat waar voorheen bij druk op de backs de bal achteruit moest, de backs nu ook Blind kunnen inspelen en Blind heeft vrijwel altijd een voorwaartse oplossing in huis. Het driehoekje is met Blind veel makkelijker te maken dan met Poulsen waardoor het gewoon veel simpeler wordt om met druk op de opbouw om te gaan. Klopt! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Welke speler moet er dan worden gehaald??? Als het geen verdediger is en geen middenvelder? dan kan het alleen een aanvaller zijn!
Fisher en De jong hebben hun plaats al gevonden in de aanval lijkt mij!
Alleen de rechterkant die door bojan en Schone word bezet is er een plaats voor een nieuwe speler! Ik wens de buitenspeler alle geluk van de wereld toe want moeilijk gaat hij het krijgen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Waauw positieve arrogantie, dan heb je echt onder een steen geleefd, Frank de Boer heeft aangegeven dat het om John gaat en als dat niet gaat er niet een 2e keus buitenspeler gehaald wordt. Zoals het er nu uit ziet, komt er dus niks. Als je ziet wat Frank met bojan wou doen voor de blessure lijkt het mij logisch dat hij gaat voor bojan spits en de Jong samen met klaassen op het middenveld, Fischer en duarte aan de zijkant(afwisselen met schone) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 14:23 schreef freakie het volgende:Waauw positieve arrogantie, dan heb je echt onder een steen geleefd, Frank de Boer heeft aangegeven dat het om John gaat en als dat niet gaat er niet een 2e keus buitenspeler gehaald wordt. Zoals het er nu uit ziet, komt er dus niks. Als je ziet wat Frank met bojan wou doen voor de blessure lijkt het mij logisch dat hij gaat voor bojan spits en de Jong samen met klaassen op het middenveld, Fischer en duarte aan de zijkant(afwisselen met schone) Ik heb niet onder een steen geleefd. Ik weet dat frank ola graag ziet komen maar befinca wil meer geld en dat wil ajax niet betalen. Daarnaast heeft frank gezegd optie b ook nog zou kunnen maar zeker niet lager dan dat, dan wil hij zonder versterkingen het herstart van de competitie doen.
Dus is het niet logisch om te vragen wie optie b is? Misschien Cuenca?
Daarnaast schets je iets wat niet klopt. Ja bojan raakte geblesseerd toen hij in de spits stond. Maar toen was Siem ook geblesseerd. De jong heeft zelf aangegeven voor zijn hamstring blessure weer spits wil zijn omdat dat beter is voor het team. Met Klaassen en siem de jong op het middenveld heb je 2 spelers die te veel op elkaar lijken. Dus siem keert niet terug op het middenveld of anders is klaassen die het slachtoffer word en niet serrero. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ze zouden een andere optie kunnen hebben, maar een cuenca gaat niks extra's toevoegen, niks meer dan schone en duarte zouden kunnen geven. de Jong heeft altijd gezegd op het middenveld wil spelen, als het moet op de spits maar dat zegt hij altijd.. Maar de Boer heeft ook gezegd een voorkeur te hebben voor een spits als bojan.. Ik vind dat als je bojan hebt in de spits en klaassen en de Jong op het middenveld hebt je juist een goede mix hebt. Daarnaast heb je met Blind een speler die wat makkelijker vooruit kan denken. Ik ben fan van serero, dat heb ik altijd gezegd, maar ik denk dat als je een topvormspeler klaassen en een topspeler de Jong hebt je daar niet omheen kan;)
Het zou natuurlijk ook kunnen dat bojan rechts gaat spelen maar dat zou ik zonde vinden van duarte;) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 januari 2014 - 16:52 schreef freakie het volgende:Ze zouden een andere optie kunnen hebben, maar een cuenca gaat niks extra's toevoegen, niks meer dan schone en duarte zouden kunnen geven. de Jong heeft altijd gezegd op het middenveld wil spelen, als het moet op de spits maar dat zegt hij altijd.. Maar de Boer heeft ook gezegd een voorkeur te hebben voor een spits als bojan.. Ik vind dat als je bojan hebt in de spits en klaassen en de Jong op het middenveld hebt je juist een goede mix hebt. Daarnaast heb je met Blind een speler die wat makkelijker vooruit kan denken. Ik ben fan van serero, dat heb ik altijd gezegd, maar ik denk dat als je een topvormspeler klaassen en een topspeler de Jong hebt je daar niet omheen kan;) Het zou natuurlijk ook kunnen dat bojan rechts gaat spelen maar dat zou ik zonde vinden van duarte;) Heb je Cuenca zien voetballen? afgezonderd van de in totaal 200 min die hij in het ajax shirt heeft gespeeld? of wou je hem afschrijven vanwege die 200 min?
Ja, de jong zei aan het begin van dit seizoen dat hij zich meer middenvelder voelt dam spits. Siem vroeg of het niet beter was voor het team als hij zich weer in de spits zou melden vanwege dat de spits op dat moment geen deukje in een pakje boter schoot. Bojan was toen idd als spits al geblesseerd uitgevallen.
Nu is iedereen fit. Nu moet de boer keuzes maken. Bijna elke aanvaller is niet invorm. Verdediging staat vast. De boer zegt dat Boillissen nummer 1 linksback is en anders riedewald linksback speelt. Hij vind blind de ideale nummer 6 binnen zijn selectie.
Dan word het lastig, Jij vind Klaassen met de jong op het middenveld goed, ik niet. Andere willen de Jong wel terug op het middenveld en daarnaast duarte of Serrero. Andere zien Klaassen wel op het middenveld en Siem in de spits, klaassen speelt dan met Serrreo of duarte naast zich. Andere vinden dat Bojan spits nummer 1 is of Hoessen of toch Siggie nog een kans moet krijgen. Dat fisher eens op de bank moet plaats nemen en een ander de moet krijgen.
In de aanval heb je zoveel keuzes en niemand is eigenlijk zeker van zijn plek.
Fisher, een van de grootste talenten die we hebben, maar raakte geen pepernoot, Pijnlijk om te zien hoe een jongen zo met zich zelf zit te stoeien.
Bojan, niet echt zijn draai kunnen vinden, in het aanvallend zwakke ajax.
De sa, snel met leuke acties, vermaakt het publiek maar rendement om daarvan je tv uit te zetten als hij aan de bal is, je mist niks.
Andersen, een aantal wedstrijdjes gespeeld, maar zodra hij speelde was het team niet op oorlogs sterkte en niet tegen een grote tegenstander, waardoor het veld niet al te groot werd en het voor hem lastig werd om uit te blinken.
Siggie, hopeloos uitvorm, meer hoef ik niet te zeggen denk ik!
Hoessen, ik begreep ook nooit waarom hij ajacied is geworden. Wel iets balvaster dan siggie maar meer kan je eigenlijk ook niet van hem verwachten. Pijnlijk om zo jongen als ajax spits te hebben.
Schone, Het verbaast mij dat hij als middenvelder te kort komt maar als aanvaller leuke dingen laat zien, heeft een aantal belangrijke doelpunten gemaakt. Anders lagen we wel uit Europa en uit de beker. Verdiend hij het om op de bank plaats te nemen, als er mede aanvallers slechter spelen?
De Jong, Ajax draait stukken beter als hij in spits speelt dan als hij op het middenveld te zien is. Ik wil het duo Klaassen en De jong wel zien maar dan wel De jong als spits en niet als middenvelder.
Ben ik nog iemand vergeten? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Als je het over 3 aanvallende posities hebt ben je juist heel dun bezet.. Ik zie de Sa en andersen wel, het zijn uiteraard jeugdspelers die soms een kans moeten krijgen maar concurrentie is er zo weinig. Dat is ook waarom Fischer kan blijven aanrommelen en we schone rechts hebben staan.
En ja ik beoordeel iemand op die 200 minuten en op de 36 maanden lange blessures die hij heeft gehad;) dan de invulling middenveld en spits, klaassen gaat spelen dat is duidelijk. de Jong gaat spelen dat is duidelijk, bojan gaat spelen dat is duidelijk. Gezien de uitspraken van De Boer denk ik dat er toch echt dat Bojan aanval gaat spelen. Ik zie ook niet waarom dat niet kan, weetje wat we doen Bojan naast Klaassen en de Jong in de spits.. Dat levert hetzelfde voetbal op omdat De Jong ook op de spits positie komt etc. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
De jong die aanvoerder is zal ook spelen. Jij vind Klaasssen ook moet spelen en je wilt bojan in de spits zien?
Wie is er dan de linker centrale middenvelder? Wie is er zonder aankopen de rechtsbuiten en linksbuiten? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Er komt waarschijnlijk geen aankoop, of John komt. Rechts kan je Duarte en Schone laten spelen. Links Fischer, aanvallend midden De jong en Klaassen, links op het centrale middenveld is onzin, Serero is ook niet links dus dat is een gekke vraag;) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
FdB gaf in een interview aan dat Siem en Nicolai in principe max 45 aaneengesloten zullen spelen deze week. Dan heb je dus zeker met Siem de kans dat hij op het middenveld speelt ipv in de spits. Denk niet dat we er nu al veel aan kunnen afzien. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Frank de Boer heeft in Belek aangegeven de onderhandelingen met Ola Jon te hebben afgebroken omdat het allemaal te lang duurde. Volgens FdB komen er geen spelers meer bij en gaat Ajax dit seizoen afmaken met de huidige selectie. Bron
En Castillion gaat aan de slag bij het Bulgaarse Botev Plovdiv. Bron |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dat laatste is mooi Eide. Die hele Castillion heeft me niet weten te overtuigen en zelfs in Jong Ajax vond ik hem niet erg sterk. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En natuurlijk hebben Veltman en Klaassen beide aangegeven hun contracten te willen verlengen. Dan zouden ze beide tot 2019 of zo vast komen te liggen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 10:50 schreef Eide het volgende:En natuurlijk hebben Veltman en Klaassen beide aangegeven hun contracten te willen verlengen. Dan zouden ze beide tot 2019 of zo vast komen te liggen. En dat is helemaal goed nieuws. Zeker van Veltman, want ik ben behoorlijk gecharmeerd van deze jongen! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Het is zeker goed nieuws. Dan liggen ze voorlopig lang genoeg vast en worden ze niet zomaar even weg gekaapt. Wat ik wel een beetje jammer vind is dat Veltman zegt dat hij sowieso nog wel 3 jaar bij Ajax wilt blijven. Het is toch niet te geloven. Net door gebroken en nu alweer denken, wanneer ga ik weg... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 10:55 schreef Peterhs het volgende:Het is zeker goed nieuws. Dan liggen ze voorlopig lang genoeg vast en worden ze niet zomaar even weg gekaapt. Wat ik wel een beetje jammer vind is dat Veltman zegt dat hij sowieso nog wel 3 jaar bij Ajax wilt blijven. Het is toch niet te geloven. Net door gebroken en nu alweer denken, wanneer ga ik weg... Het nadeel is dat al die spelers dat hebben. Volgend jaar praten ze in de Ajaxlife krant over topclubs in het buitenland en weer een jaar later roepen ze dat het misschien tijd is om weg te gaan! :-( |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 10:57 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Het nadeel is dat al die spelers dat hebben. Volgend jaar praten ze in de Ajaxlife krant over topclubs in het buitenland en weer een jaar later roepen ze dat het misschien tijd is om weg te gaan! :-( Ja precies, dat bedoel ik dus. We zijn een nieuwe weg ingeslagen, maar zo lang de spelers daar niet in mee willen komt er niets van terecht. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 10:57 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Het nadeel is dat al die spelers dat hebben. Volgend jaar praten ze in de Ajaxlife krant over topclubs in het buitenland en weer een jaar later roepen ze dat het misschien tijd is om weg te gaan! :-( Misschien, misschien ook niet. Ik heb bijvoorbeeld Blind nog nooit zoiets zien roepen terwijl hij toch wel heel nadrukkelijk in de schijnwerpers staan. We zullen wel zien. Als die verlengingen er komen zijn Klaassen en Veltman aan het einde van die contracten respectievelijk 26 en 27 jaar.
Als je ze kan houden tot ze 24/25 zijn heb je dus 3.5 seizoenen om met dit soort mannen iets neer te zetten. Klote dat ze dan echt wel vertrekken maar het biedt in ieder geval een aardig perspectief. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 - 13:54 schreef Eide het volgende:[..] Misschien, misschien ook niet. Ik heb bijvoorbeeld Blind nog nooit zoiets zien roepen terwijl hij toch wel heel nadrukkelijk in de schijnwerpers staan. We zullen wel zien. Als die verlengingen er komen zijn Klaassen en Veltman aan het einde van die contracten respectievelijk 26 en 27 jaar. Als je ze kan houden tot ze 24/25 zijn heb je dus 3.5 seizoenen om met dit soort mannen iets neer te zetten. Klote dat ze dan echt wel vertrekken maar het biedt in ieder geval een aardig perspectief. ...en een goed voorbeeld voor de nieuwe talenten die er zeker aankomen. Trouwens, wat ik tot nu toe heb gezien van Kishna, kan mij wel bekoren (behalve zijn penalty van zaterdag dan ;-)) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 - 13:51 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] ...en een goed voorbeeld voor de nieuwe talenten die er zeker aankomen. Trouwens, wat ik tot nu toe heb gezien van Kishna, kan mij wel bekoren (behalve zijn penalty van zaterdag dan ;-)) Die zal vast ook nog wel z'n kans gaan krijgen. Ajax zit natuurlijk met Schone, Bojan, De Sa, Andersen en Kishna vrij ruim in de mogelijkheden maar hij gaat z'n debuut nog wel maken denk ik. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 - 13:51 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] ...en een goed voorbeeld voor de nieuwe talenten die er zeker aankomen. Trouwens, wat ik tot nu toe heb gezien van Kishna, kan mij wel bekoren (behalve zijn penalty van zaterdag dan ;-)) Op dat laatste stukje van je tekst weet IK wel iets! ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehe, gewoon heel simpel! Geen penalty's meer laten nemen! ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: hahaha, ik dacht ff dat je met een heel verhaal zou komen ;-)
ach, dat hij die pingel miste, maakt niet zo veel uit. Het is maar een (oefen)spelletje... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 15 januari 2014 - 22:00 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] hahaha, ik dacht ff dat je met een heel verhaal zou komen ;-) ach, dat hij die pingel miste, maakt niet zo veel uit. Het is maar een (oefen)spelletje... Hehehehe had ik ook kunnen doen. Eerst een heel verhaal typen en dan afsluiten met de conclusie. ;-)
Maar daarvoor heb ik de puf op dit moment even niet! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 15 januari 2014 - 22:02 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hehehehe had ik ook kunnen doen. Eerst een heel verhaal typen en dan afsluiten met de conclusie. ;-) Maar daarvoor heb ik de puf op dit moment even niet! ok, ik help je een eindje op weg:
Je kon aan zijn aanloop al zien...... ach, laat ook maar ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 15 januari 2014 - 22:10 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] ok, ik help je een eindje op weg: Je kon aan zijn aanloop al zien...... ach, laat ook maar ;-) Hehehe ik heb de wedstrijd niet gezien, dus ook de strafschop niet. Het werk wachtte weer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 januari 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hupperts halen...niks huren...deze jongen laat het elke week weer zien...vandaag wederom de gevierde man....Neman I follow you!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 - 23:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:Hupperts halen...niks huren...deze jongen laat het elke week weer zien...vandaag wederom de gevierde man....Neman I follow you!! Nog een week de tijd...... Maar ik denk dat er helemaal niemand komt...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 januari 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat is wel wat Frank heeft gezegd. En als dat waarheid wordt is dat toch wel grote klasse hoor. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 - 23:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:Hupperts halen...niks huren...deze jongen laat het elke week weer zien...vandaag wederom de gevierde man....Neman I follow you!! Laten we het niet doen! :D |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 - 23:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:Hupperts halen...niks huren...deze jongen laat het elke week weer zien...vandaag wederom de gevierde man....Neman I follow you!! precies, gokje wagen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax gaat Hupperts niet halen, de Boer en het TH hebben Kishna aan het werk gezien en dat is de man voor de komende jaren, daarnaast komen jongens als Acolatse en met name Al Ghazi..
Daarna komen er jongens aan als Walian.. En ook Meleg wil ik nog niet afschrijven.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Domenico Berardi maar halen dan ;-).....die schopt ze er wel in |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Wie is dat dan weer.....?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ah, had nog nooit van hem gehoord. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bij deze gap....;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Moet zeggen dat ik voor dit seizoen ook nog nooit van Sassuolo had gehoord hoor :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ook niet....kreeg het toevallig mee en die gozer viel me op, was wel verrast,denk die moet ik ff onthouden |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overigens denk ik niet dat er zomaar een spits voor Ajax rondloopt, althans, een betaalbare. Ajax kan nog even testen met Bojan en dam zien we tijdens de zomer wel weer. Walian is echt nog te jong, misschien Menig een kans geven ergens tijdens hte seizoen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oke dan bied ik hem wel aan bij Feijenoord.....op huurbasis ;-) |
|
|
|