|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Gaat hem niet worden ouwe, is namelijk al eigendom van Juventus en gaat daar in de zomer naartoe! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 20:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Gaat hem niet worden ouwe, is namelijk al eigendom van Juventus en gaat daar in de zomer naartoe! Of hij blijft voor een fors salaris waar hij is. Hoewel de serie A behoorlijk moet bezuinigen liggen de salarissen daar toch flink hoger als hier. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 20:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Gaat hem niet worden ouwe, is namelijk al eigendom van Juventus en gaat daar in de zomer naartoe! Weet ik....maar stond wel stoer.....net of ik verstand van voetballen heb ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 20:32 schreef Eide het volgende:[..] Of hij blijft voor een fors salaris waar hij is. Hoewel de serie A behoorlijk moet bezuinigen liggen de salarissen daar toch flink hoger als hier. Nee man, hij is allang eigendom van Juventus maar uitgeleend aan Sassanogwates. In Turijn hebben ze heel erg veel vertrouwen in hem, en wilden ze hem zelfs het liefst nu al weer terughalen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahahaha jij? ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wha....wacht maar.....als Hupperts strak bij Feijenoord balt....is het weer janken poeh !! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 20:57 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Wha....wacht maar.....als Hupperts strak bij Feijenoord balt....is het weer janken poeh !! Slechter dan Schaken kan niet dus alles is een verbetering. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 19:50 schreef Eide het volgende:Overigens denk ik niet dat er zomaar een spits voor Ajax rondloopt, althans, een betaalbare. Ajax kan nog even testen met Bojan en dam zien we tijdens de zomer wel weer. Walian is echt nog te jong, misschien Menig een kans geven ergens tijdens hte seizoen. Betaalbaar? Ajax heeft heel veel geld maar koopt alleen als het zeker is dat de speler een toegevoegde waarde is. Geen enkele spits in de eredivisie heeft die en moet ook net als elke Ajax speler stappen maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als ik een ton op mijn rekening heb staan. Dan is voor mij een auto van 30 niet betaalbaar. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 22:03 schreef freakie het volgende:[..] Betaalbaar? Ajax heeft heel veel geld maar koopt alleen als het zeker is dat de speler een toegevoegde waarde is. Geen enkele spits in de eredivisie heeft die en moet ook net als elke Ajax speler stappen maken. Dus wordt er geen spits gehaald..... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Klopt, hoeft ook niet. Bojan vind ik de beste maar de Jong komt ook weer dus zou de Jong daar spelen. Ik denk zelfs dat de Jong er tegen Utrecht al weer kan staan.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 22:08 schreef remco k het volgende:Als ik een ton op mijn rekening heb staan. Dan is voor mij een auto van 30 niet betaalbaar. Oo ja, dat ja, mooi inzicht |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
...of misschien toch een poging wagen bij Huntelaar.... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja dat zou kunnen, die is net als de Jong, as de Jong speelt alleen Huntelaar is veel beter.. Alleen Huntelaar is niet gek denk ik:'( |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ach, waar hebben we het over. We hebben in elke linie opties. In elke linie ten minste 1 speler die eigenlijk gewoon goed genoeg is voor de basis. We hebben veel jeugdige spelers die er dicht tegenaan zitten... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De Boer: 'Kolbeinn is heel belangrijk voor de ploeg'
Als het aan trainer Frank de Boer van Ajax ligt, maakt centrumspits Kolbeinn Sigthórsson sowieso het seizoen af bij de Amsterdamse club. 'Hij is heel belangrijk voor de ploeg. Ik wil dat hij blijft', liet De Boer zondag na de krappe zege bij Go Ahead Eagles (0-1) duidelijk weten.
De oud-international benadrukte in Deventer nog maar eens dat hij een goede en brede spelersgroep nodig heeft om dit seizoen opnieuw succesvol te kunnen zijn. 'We zijn nog op drie fronten actief. En ik wil dan niet altijd met hetzelfde elftal spelen, met vaste wissels. We doen het met een selectie van 20 tot 23 man. Zij moeten allemaal het gevoel en het idee hebben dat ze een belangrijke rol hebben bij Ajax, dat ze erbij horen. Dat valt niet altijd mee. Maar voor het groepsproces en voor het wedstrijdritme van de reserves is het goed om af en toe te rouleren.' Bron |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 06:09 schreef Eide het volgende:De Boer: 'Kolbeinn is heel belangrijk voor de ploeg'Als het aan trainer Frank de Boer van Ajax ligt, maakt centrumspits Kolbeinn Sigthórsson sowieso het seizoen af bij de Amsterdamse club. 'Hij is heel belangrijk voor de ploeg. Ik wil dat hij blijft', liet De Boer zondag na de krappe zege bij Go Ahead Eagles (0-1) duidelijk weten. De oud-international benadrukte in Deventer nog maar eens dat hij een goede en brede spelersgroep nodig heeft om dit seizoen opnieuw succesvol te kunnen zijn. 'We zijn nog op drie fronten actief. En ik wil dan niet altijd met hetzelfde elftal spelen, met vaste wissels. We doen het met een selectie van 20 tot 23 man. Zij moeten allemaal het gevoel en het idee hebben dat ze een belangrijke rol hebben bij Ajax, dat ze erbij horen. Dat valt niet altijd mee. Maar voor het groepsproces en voor het wedstrijdritme van de reserves is het goed om af en toe te rouleren.' Bron Dus Siggie zondag tegen utrecht in de basis..... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat is niet gezegd, hij zegt feitelijk dat hij ervoor kiest om zijn ploeg te laten wijzigen op basis van de specifieke kwaliteiten die hij zoekt tegen een bepaalde tegenstander. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Leuk hoor! Maar dat staat er niet, Frank kraakt geen spelers af in het openbaar.. Siggie is ook een goede spits maar zorgt er niet voor dat ajax beter speelt en speelt zelf ook als een zoutzak |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoessen in de aanbieding. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Verhuur zonder optie tot koop. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Omdat ze toch wel potentie in hem zien en daar komt bij dat als hij wel regelmatig gaat spelen bij ons, wordt zijn prijs alleen maar hoger natuurlijk... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Het schijnt dat Everton verregaande interesse heeft in Moisander. Nou geloof ik meestal de roddels niet, maar ben wel benieuwd naar jullie mening.
Moeten we Moisander op de laatste dag van de transfermarkt nog verkopen? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Toch optie tot koop bedongen door PAOK |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat las ik ook. Ach, met een optie hoef je normaal gesproken niets te doen, neem aan dat het geen eenzijdige optie is. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Moisander niet verkopen zit helemaal in het systeem en is een belangrijke speler geworden bij Ajax . |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Moisander op dit moment zeker niet verkopen. Is belangrijk voor dit team. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Moisander ruilen voor Johnny is zo gek nog niet denk ik... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik weet dat Johnny populair is maar slaagt nergens op dit moment en in het Nederlandsteam vond ik hem ook niet sterk het is de Johnny niet meer van een aantal jaren geleden en Moisander doet het goed dus NIET ruilen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Beter een spits als Bony halen.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Misschien Altidore dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 - 16:39 schreef nora het volgende:Ik weet dat Johnny populair is maar slaagt nergens op dit moment en in het Nederlandsteam vond ik hem ook niet sterk het is de Johnny niet meer van een aantal jaren geleden en Moisander doet het goed dus NIET ruilen. Slaagt nergens op dit moment?? Speelt al jaren bij 1 club die het niet in hem ziet zitten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach AUB toch niet die waardeloze spits uit de PL??? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Contract met Lazic en Vermeij ontbonden. Vermeij vertrekt naar De Graafschap.
Kessel weer verhuurd aan Trencin.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 januari 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 - 20:46 schreef Ajax Warrior het volgende:Contract met Lazic en Vermeij ontbonden. Vermeij vertrekt naar De Graafschap. Kessel weer verhuurd aan Trencin. Is onze club geld aan het vrijmaken om volgend jaar een echte goede spits te halen...??? (Huntelaar???, zjin contract loopt na dit seizoen nog 1 jaar door......) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat van Lazic vind ik dus uitstekend. Kansloos voor Ajax 1 op een positie waar er zat zijn. En Vermeij hadden ze niet moeten contracteren. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Waardeloos? Die scoort daar ook af en toe en is 10x beter dan Sigthorsson Schat hem ook hoger in dan Siem en Bojan dus wat is waardeloos? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 - 21:25 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Is onze club geld aan het vrijmaken om volgend jaar een echte goede spits te halen...??? (Huntelaar???, zjin contract loopt na dit seizoen nog 1 jaar door......) Ze zijn vast wat ruimte aan het maken van de zomer een aantal spelers verkopen/ laten vertrekken. Paar gerichte talentvolle aankopen en we zijn waar we willen zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 - 21:25 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Is onze club geld aan het vrijmaken om volgend jaar een echte goede spits te halen...??? (Huntelaar???, zjin contract loopt na dit seizoen nog 1 jaar door......) Ik denk dat het daar geen fluit mee te maken heeft, gewoon door selecteren.. Dit zijn ook geen jongens die op het salarishuis drukken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2014 - 08:49 schreef Hummel10 het volgende:[..] Waardeloos? Die scoort daar ook af en toe en is 10x beter dan Sigthorsson Schat hem ook hoger in dan Siem en Bojan dus wat is waardeloos? Die jongen die geen druk kan zetten, en daar ook gewoon niet aan meedoet, fysiek heeft ie nu zijn gelijken gevonden en daarom valt ie echt totaal niet op in de PL...
Gewoon een doorsnee spits die in Nederland door zijn fysiek en de ruimte die hij kreeg opviel..
Zou totaal geen meerwaarde zijn voor dit Ajax, al helemaal omdat ie absoluut niet in het spelletje past..
KOrtom, voor Ajax dus een waardeloze spits.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: beter dan iedereen die bij ons in de spits kan staan... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2014 - 10:04 schreef remco k het volgende:[..] Die jongen die geen druk kan zetten, en daar ook gewoon niet aan meedoet, fysiek heeft ie nu zijn gelijken gevonden en daarom valt ie echt totaal niet op in de PL... Gewoon een doorsnee spits die in Nederland door zijn fysiek en de ruimte die hij kreeg opviel.. Zou totaal geen meerwaarde zijn voor dit Ajax, al helemaal omdat ie absoluut niet in het spelletje past.. KOrtom, voor Ajax dus een waardeloze spits.. Mag jij vinden hoor maar zolang Sigthorsson opgesteld wordt is Bony zeker niet waardeloos want hij kan alles beter.. Sneller, sterker en effectiever |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2014 - 16:11 schreef Hummel10 het volgende:[..] Mag jij vinden hoor maar zolang Sigthorsson opgesteld wordt is Bony zeker niet waardeloos want hij kan alles beter.. Sneller, sterker en effectiever Bony zou bij Ajax niet slagen, zelfde type spits als Siggie.. Ook statisch.. En past totaal niet in ons spel.. Ben ook erg blij dat ie nooit echt in beeld is geweest. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2014 - 17:38 schreef remco k het volgende:[..] Bony zou bij Ajax niet slagen, zelfde type spits als Siggie.. Ook statisch.. En past totaal niet in ons spel.. Ben ook erg blij dat ie nooit echt in beeld is geweest. Grappig ben je door zo stellig te beweren dat hij niet zou slagen bij Ajax. Kun je gewoon niet weten. Ok hij is vrij statisch maar vergelijk hem aub niet met Sigthorsson. Hij is sterker, sneller en heeft een betere individuele actie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2014 - 19:25 schreef Hummel10 het volgende:[..] Grappig ben je door zo stellig te beweren dat hij niet zou slagen bij Ajax. Kun je gewoon niet weten. Ok hij is vrij statisch maar vergelijk hem aub niet met Sigthorsson. Hij is sterker, sneller en heeft een betere individuele actie. Het type speler kan gewoon niet slagen bij dit Ajax.. Dus ja daar kun je heel erg stellig in zijn..
Een spits die namelijk 0 doet in het druk zetten heeft niks te zoeken bij ons.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Onder Jol had ie er 30 in geschoten trouwens.. |
|
|
|