|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2014 - 21:43 schreef remco k het volgende:[..] Sommige spelers passen nu eenmaal niet in ieder systeem.. En een statische spits past absoluut niet bij Ajax.. En Bony is echt een heel erg statische spits.. Prima voor sommige clubs, maar niet voor het spel dat Ajax wil spelen.. Momenteel bewijst hij wekelijks mijn gelijk.. Doet namelijk niet of nauwelijks mee met het druk zetten vooruit, en heeft slechts een paar goede wedstrijden gespeeld tot nu toe dit seizoen. Niet helemaal waar want hij liet zich vaak inzakken tot op het middenveld.... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 februari 2014 - 17:21 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik weet het Peter, ik kan je nog veel meer voorbeelden geven maar lijkt mij verstandig die hier niet te uiten. ;-) Ben je soms een collega? ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Moet echt een keer gebeuren maar ga er geen tijd aan hangen. Maar het gaat gebeuren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 februari 2014 - 16:15 schreef Peterhs het volgende:[..] Nou dan doet ze waarschijnlijk een prima positie, want bij ons betalen ze echt niet zo goed... Ligt uiteraard aan de functie zoals bij ieder bedrijf. En ja ze heeft een prima functie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 februari 2014 - 16:35 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik ben dan werkelijk heel benieuwd wat jouw vriendin precies als ambtenaar voor werk doet. Ik denk namelijk dat jij het beroep "ambtenaar" iets teveel verromantiseerd. Ik ken namelijk genoeg ambtenaren die het met weinig salaris moeten doen. En die werken er dan ook nog kneiterhard voor ook. Dus, of je vriendin heeft een bepaalde opleiding en positie, of je lult uit je nek. Al kan ik mij dat 2e niet voorstellen, want daar heb je geen belang bij. Ik heb het hier over dat wat mijn vriendin doet. Werken voor de vuilstort is/was ook ambtenaars werk en wordt slecht betaald. Ik had het puur over m'n vriendin. Die overigens heel hard werkt voor de centen. Maar mag simpelweg niet meer dan 36 uur maken. En ja ze heeft een hele dikke opleiding. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee, maar ik heb er wel dagelijks mee te maken! ;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: O je bent een van die fraudeurs :-p |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, en bleef daar dan vaak zelfs gewoon staan..
Bony is een statische spits, dat is niet erg, en op zijn manier kan ie voor bepaalde ploegen best van waarde zijn.. Maar voor Ajax zou hij net zo waardeloos zijn als Siggie nu is.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 februari 2014 - 18:41 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad, en bleef daar dan vaak zelfs gewoon staan.. Bony is een statische spits, dat is niet erg, en op zijn manier kan ie voor bepaalde ploegen best van waarde zijn.. Maar voor Ajax zou hij net zo waardeloos zijn als Siggie nu is.. Denk dat je daar weleens gelijk in kan hebben, hij is geen man voor in de kleine ruimte om zijn tegenstander uit spelen....hij is sterk maar dat is Sigi ook....denk wel dat hij slimmer is omdat hij vaak goed aanspeelbaar is...Sigi krijgt weinig ballen maar dat komt misschien wel door hem zelf...heb al eens geopperd om Fisher in de spits te zetten....die is wel goed in de kleine ruimte en kan een bal redelijk vast houden.... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ja we hebben gezien de laatste tijd dat hij de bal goed kan vasthouden... |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Pelle van Anholt (heerenveen). Van Aanholt van Vitesse vind ik ook een goeie (alhoewel hij net een eigen goal maakte) , maar is denkk te duur |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 februari 2014 - 21:09 schreef sebas1 het volgende:Pelle van Anholt (heerenveen). Van Aanholt van Vitesse vind ik ook een goeie (alhoewel hij net een eigen goal maakte) , maar is denkk te duur Pelle van Anholt....hadden zijn ouders een vooruitziende blik met zo'n voornaam ?? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 februari 2014 - 18:41 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad, en bleef daar dan vaak zelfs gewoon staan.. Bony is een statische spits, dat is niet erg, en op zijn manier kan ie voor bepaalde ploegen best van waarde zijn.. Maar voor Ajax zou hij net zo waardeloos zijn als Siggie nu is.. Sigthorsson scoorde er al 7 heeft lang niet alle wedstrijden gespeeld dan is een speler die in alles beter en sterker is niet waardeloos!! Waarschijnlijk niet de beste keuze qua systeem maar zeker niet waardeloos hou daar nou eens mee op! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Kijk maar eens goed vanaf waar hij heel vaak scoort meestal gewoon vanuit de 16 maar ook uit eigen actie. Als van Rhijn en Boilesen die ballen hoog voor leren geven kopt hij alles erin.. Nogmaals Sigtorsson en Bony zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. Bony houd wel een bal vast, gaat wel dreiging vanuit, en kan wel een actie maken..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 februari 2014 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2014 - 10:30 schreef Hummel10 het volgende:[..] Sigthorsson scoorde er al 7 heeft lang niet alle wedstrijden gespeeld dan is een speler die in alles beter en sterker is niet waardeloos!! Waarschijnlijk niet de beste keuze qua systeem maar zeker niet waardeloos hou daar nou eens mee op! Ehhh. Nee.. Ik vind hem waardeloos in het systeem dat we spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2014 - 11:07 schreef Hummel10 het volgende:[ filmpje ] Kijk maar eens goed vanaf waar hij heel vaak scoort meestal gewoon vanuit de 16 maar ook uit eigen actie. Als van Rhijn en Boilesen die ballen hoog voor leren geven kopt hij alles erin.. Nogmaals Sigtorsson en Bony zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. Bony houd wel een bal vast, gaat wel dreiging vanuit, en kan wel een actie maken.. Leren voorgeven...
Bij goede voorzetten maakt Siggie er ook 25 bij ons.. Daarom zijn beide spelers dus waardeloos voor ons..
Daarnaast maak jij de vergelijking tussen een speler die nu hopeloos uit vorm is met een speler die vorig seizoen op zijn hoogtepunt in zijn carriere was, en gezien het spel dat ie vertoont in Engeland gaat ie ook nooit meer op die manier van zich laten horen..
Bony zie ik hier ook niets bijzonders doen in de kleine ruimte..
Gewoon waardeloos in ons systeem.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat ding in je broek |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mwah.......zijn vrouw noemt het s'avonds in bed......my little bony ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Flikker zo wat van mn bank af van het lachen gek.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Heb je toch niet helemaal goed geluisterd toen je in je parallelle wereld op bezoek kwam. Ze zei namelijk toch echt "My Little Pony". Maar ja, is niet vreemd dat je het verkeerd hebt gehoord want van rukken wordt je nou eenmaal doof! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2014 - 23:12 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Heb je toch niet helemaal goed geluisterd toen je in je parallelle wereld op bezoek kwam. Ze zei namelijk toch echt "My Little Pony". Maar ja, is niet vreemd dat je het verkeerd hebt gehoord want van rukken wordt je nou eenmaal doof! ;-) Bek houwe....Wannabee roughneck....ze zei echt Bony....ik wou gelijk naar die supermarkt gaan om een danoontje voor je te halen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2014 - 23:23 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Bek houwe....Wannabee roughneck....ze zei echt Bony....ik wou gelijk naar die supermarkt gaan om een danoontje voor je te halen Wacht even, ze heeft het in bed over die Oemfufu van Swansea? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Goede spits en ik refereer met deze link aan een eerdere discussie dat hij voor ons niet te halen was.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 03 maart 2014 - 11:07 schreef Hummel10 het volgende:[..] Goede spits en ik refereer met deze link aan een eerdere discussie dat hij voor ons niet te halen was.. Is er ooit hier over hem gesproken dan? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 03 maart 2014 - 11:07 schreef Hummel10 het volgende:[..] Goede spits en ik refereer met deze link aan een eerdere discussie dat hij voor ons niet te halen was.. Ok, heb die discussie niet gevolgd? Maar 8 miljoen, waar halen ze het vandaan in lampengat?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2014 - 17:38 schreef remco k het volgende:[..] Bony zou bij Ajax niet slagen, zelfde type spits als Siggie.. Ook statisch.. En past totaal niet in ons spel.. Ben ook erg blij dat ie nooit echt in beeld is geweest. Inderdaad Remco, dat heb ik in het verleden (toen Bony nog bij Vitesse speelde) ook gezegd. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Dit topic pagina 27 als je het heel graag wilt weten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
O zie het nu. Tsjaa. Vind het wel veel geld. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Is het niet inmiddels al bijna zomer? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Officieel nog winter toch? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: 8 miljoen clausule 21 jaar topscoorder van Belgie misschien wel ja maar bij vertrek van Siem en of Sigthorsson wel mogelijk. We moeten toch een team bij elkaar gaan krijgen waardoor we verder gaan komen dan nu.. Die Sane van Red Bull heeft ze ook maar 4 miljoen gekost daar kopen wij vd Hoorn voor.. :( Een goede spits en een extra buitenspeler zijn vd zomer toch wel wenselijk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 03 maart 2014 - 19:04 schreef Hummel10 het volgende:[..] 8 miljoen clausule 21 jaar topscoorder van Belgie misschien wel ja maar bij vertrek van Siem en of Sigthorsson wel mogelijk. We moeten toch een team bij elkaar gaan krijgen waardoor we verder gaan komen dan nu.. Die Sane van Red Bull heeft ze ook maar 4 miljoen gekost daar kopen wij vd Hoorn voor.. :( Een goede spits en een extra buitenspeler zijn vd zomer toch wel wenselijk.. Een spits erbij is uiteraard niet overbodig als Siggie en de Jong vertrekken, ook Hoessen zal wel vertrekken..
Maar daar dan een 21 jarige speler tegenover zetten vind ik wel wat mager.. Als je een jongen koopt die er direct MOET staan ( want dat zal echt moeten) denk ik dat je beter kan investeren in een jongen die 23 of iets ouder is..
Ik had mij trouwens flink vergist in Huntelaar, dacht dat die niet meer op niveau terug zou komen, toch doet hij het nu erg goed..
Misschien dat je hem zou kunnen halen?? Heb je direct een oud Ajacied met veel ervaring.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Hoop het van harte, maar ik denk als hij al zou willen, dat hij nooit gegaan zal laten worden voor de bedragen die Ajax in hun gedachten heeft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 03 maart 2014 - 19:40 schreef Peterhs het volgende:Hoop het van harte, maar ik denk als hij al zou willen, dat hij nooit gegaan zal laten worden voor de bedragen die Ajax in hun gedachten heeft. Volgens mij niet zo'n lang contract meer toch.. Daarbij denk ik dat als spelers op die leeftijd terug willen na hun grote liefde, sommige clubs daar wel begrip voor tonen.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Huntelaar komt niet terug jo.. maar als we net zoon soort spits willen die maybe wel haalbaar is js dost dan geen optie ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alsjeblieft niet zeg. Hele matige speler gebleken. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Huntelaar ook maar een beperkte voetballer maar schiet ze er wel in.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Wie kan ff de topic-titel aanpassen ;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Jij vind iedereen matig, dus jou nemen we al lang niet meer serieus. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Topschutter belgie hoor ik net op vi.. 8 mil |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vind iedereen matig. Volgens mij juist niet, ben blij met vrijwel alle spelers die Ajax heeft..
Maar jij wou zeggen dat Dost wel een goede meevoetballende spits zou zijn voor Ajax?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En je hoorde daar ook bij dat ie ondanks zijn gelimiteerde transfersom voor PSv eigenlijk onhaalbaar is... Voor Ajax dus ook.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 03 maart 2014 - 21:47 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind iedereen matig. Volgens mij juist niet, ben blij met vrijwel alle spelers die Ajax heeft.. Maar jij wou zeggen dat Dost wel een goede meevoetballende spits zou zijn voor Ajax?? Dost ok, maar ik dacht dat je KJH bedoelde. Soms misschien iets duidelijker zijn als je reageerd op een post waar 2 namen benoemd worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door Peterhs -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 03 maart 2014 - 21:55 schreef Peterhs het volgende:[..] Dost ok, maar ik dacht dat je KJH bedoelde. Soms misschien iets duidelijker zijn als je reageerd op een post waar 2 namen benoemd worden. Misschien soms dan wat verder lezen dan je neus lang is, ik haal namelijk zelf Huntelaar aan in dit gesprek..
En als er dan al twee namen zijn, misschien dan even om duidelijkheid vragen als je het niet snapt voordat je weer eens oordeelt.. |
|
|
|