|
|
nummer10
|
|
|
Dost knikkert ze er ook wel in... Maar goed. De afkoopsom is 8 mil.. Dus onhaalbaar ? Als je zoveel geld uit kan geven aan een verdediger die bij jong ajax voetbalt kan je die ook wel halen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 03 maart 2014 - 22:07 schreef nummer10 het volgende:Dost knikkert ze er ook wel in... Maar goed. De afkoopsom is 8 mil.. Dus onhaalbaar ? Als je zoveel geld uit kan geven aan een verdediger die bij jong ajax voetbalt kan je die ook wel halen... vd Hoorn was 4 miljoen..
En je kan hem wel halen voor dat geld. Maar blijkbaar zitten er al diverse topclubs achteraan..
Ik vind het overigens ook veel geld.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Huntelaar heb ik al eerder aangegeven om een poging te wagen, misschhien wil hij zelf wel.... eind januari dus al aangegeven ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 maart 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 03 maart 2014 - 22:09 schreef remco k het volgende:[..] vd Hoorn was 4 miljoen.. En je kan hem wel halen voor dat geld. Maar blijkbaar zitten er al diverse topclubs achteraan.. Ik vind het overigens ook veel geld.. Vind 4 voor een verdediger ook teveel die nog niks bewezen heeft.. En spitsen zijn over het algemeen duurder dan verdedigers... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Dus ? Dan is een topscorer voor 8 niet veel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een topscoorder?? En zoals ik al zei, niet te halen aangezien er al Engelse clubs achteraan zitten.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 03 maart 2014 - 22:33 schreef nummer10 het volgende:[..] Vind 4 voor een verdediger ook teveel die nog niks bewezen heeft.. En spitsen zijn over het algemeen duurder dan verdedigers... Eens, vond 4 miljoen voor v.d. Hoorn toen nu nu erg veel, zeker als je weet dat bijvoorbeeld Moisander goedkoper was... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zie je hem spelen?? Dan zou je wel anders oordelen.. Vind het helemaal niets, en zal het ook nooit wat vinden.. En ja hij scoort nu wat meer, en doet het beter dan ik had verwacht in de PL, maar blijf het een matige speler vinden..
Zou ook totaal niet bij Ajax passen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2014 - 09:52 schreef remco k het volgende:[..] Zie je hem spelen?? Dan zou je wel anders oordelen.. Vind het helemaal niets, en zal het ook nooit wat vinden.. En ja hij scoort nu wat meer, en doet het beter dan ik had verwacht in de PL, maar blijf het een matige speler vinden.. Zou ook totaal niet bij Ajax passen. Vind hem het anders erg sterk doen bij Swansea, hkudt de bal voorin vast zodat Swansea aan het voetballen komt en laat zien ook een echte afmaker te zijn! Voor een eerste seizoen PL bij een middenmoter meer dan prima, al hoe wel ik ook me bedenkingen heb of het een Ajax spits zou zijn. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2014 - 09:52 schreef remco k het volgende:[..] Zie je hem spelen?? Dan zou je wel anders oordelen.. Vind het helemaal niets, en zal het ook nooit wat vinden.. En ja hij scoort nu wat meer, en doet het beter dan ik had verwacht in de PL, maar blijf het een matige speler vinden.. Zou ook totaal niet bij Ajax passen. Dit seizoen 20 doelpunten gemaakt in zijn eerste seizoen in Engeland bij een mindere club.. Nogmaals of hij wel of niet bij Ajax past Siem en Sigthorsson doen het hem niet na. Zelfs niet in Nederland |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hahahaha Remco zal nooit zijn ongelijk toegeven jongens! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Met Bony in Ajax had je nu al kampioen geweest. |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
quote: Ja, idd slaat echt nergens op. Na een moeilijk begin doet hij het echt top bij een club als Swansea. Maar siem de jong bij de beste club van Nederland die er 10 maakt is de balanagrijkste speler. Maar ja Shone was namelijk ook niks ,hij heeft er wel echt kijk op
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 april 2014 door sebas1 -- |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Een goeie linksback halen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2014 - 10:18 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dit seizoen 20 doelpunten gemaakt in zijn eerste seizoen in Engeland bij een mindere club.. Nogmaals of hij wel of niet bij Ajax past Siem en Sigthorsson doen het hem niet na. Zelfs niet in Nederland Mag ik hem misschien niet goed vinden?? Ik houd niet van dat soort statische type spelers die liever lui dan moe zijn en waar het elftal aan opgehangen moet worden omdat ze anders totaal niet renderen..
Dus nee, ik vind hem totaal niet goed.. En nogmaals, hij scoort meer dan dat ik had verwacht, dat is knap, maar Swansea is sinds zijn komst niet beter gaan spelen, integendeel zelfs.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hadden we 3e gestaan.. Past totaal niet in het systeem.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2014 - 11:58 schreef sebas1 het volgende:[..] Ja, idd slaat echt nergens op. Na een moeilijk begin doet hij het echt top bij een club als Swansea. Maar siem de jong bij de beste club van Nederland die er 10 maakt is de balanagrijkste speler. Maar ja Shone was namelijk ook niks ,hij heeft er wel echt kijk op Je moet eens leren lezen blinde.. Schone is en was ook niks OP HET MIDDENVELD.. op rechtsbuiten doet hij het goed... Dat heb ik ook vanaf het begin gezegd. |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2014 - 17:24 schreef remco k het volgende:[..] Je moet eens leren lezen blinde.. Schone is en was ook niks OP HET MIDDENVELD.. op rechtsbuiten doet hij het goed... Dat heb ik ook vanaf het begin gezegd. Ja en Blind op de linksback ook niet, en Siem in de spits niet, blijf je ook volhouden. Oooh ja en natuurlijk Vermeer niet vergeten hahaha. Shone is op het middenveld ook goed |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2014 - 18:54 schreef sebas1 het volgende:[..] Ja en Blind op de linksback ook niet, en Siem in de spits niet, blijf je ook volhouden. Oooh ja en natuurlijk Vermeer niet vergeten hahaha. Shone is op het middenveld ook goed Wat lul jij nou, heb Blind altijd al goed gevonden, ook als linksback, en de Jong vind ik inderdaad een goede en belangrijke Ajax speler.. Dit seizoen doet hij het heel erg slecht, maar dat niets af aan zijn prestaties in het verleden..
Schone als CVM heeft ons aan het begin van dit seizoen heel veel punten gekost, kijk de tegengoals maar terug..
En wat is er nu weer mis met Vermeer?? |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Ik vind Blind niet goed op linksback en Siem niet in de spits. Die vond je zo goed toch Vermeer. Zijn nog meer posities behalve CVM. En niet zo boos worden gozer, met je "blinde" en "wat lul je" . Als je altijd wat op iedereen wat te zeiken hebt ,moet je ook soms ergens tegen kunnen, of heb jij het allemaal uitgevonden |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Het ging erom dat jij je ongelijk nooit kan toegeven, toen noemde ik een paar van je spelers die je blijft verdedigen, maar wat werkelijk zelfs een "blinde"nog kn zien dat je geen gelijk hebt |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Het ging erom dat jij je ongelijk nooit kan toegeven, toen noemde ik een paar van je spelers die je blijft verdedigen, maar wat werkelijk zelfs een "blinde"nog kn zien dat je geen gelijk hebt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2014 - 21:16 schreef sebas1 het volgende:Het ging erom dat jij je ongelijk nooit kan toegeven, toen noemde ik een paar van je spelers die je blijft verdedigen, maar wat werkelijk zelfs een "blinde"nog kn zien dat je geen gelijk hebt Remco/////Held.......go Remco ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2014 - 21:13 schreef sebas1 het volgende:Ik vind Blind niet goed op linksback en Siem niet in de spits. Die vond je zo goed toch Vermeer. Zijn nog meer posities behalve CVM. En niet zo boos worden gozer, met je "blinde" en "wat lul je" . Als je altijd wat op iedereen wat te zeiken hebt ,moet je ook soms ergens tegen kunnen, of heb jij het allemaal uitgevonden Volgens mij kan ik prima incasseren, en ben ook helemaal niet boos, hoe kom je erbij..
En ik vind ze wel goed, mooi he een mening. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2014 - 21:16 schreef sebas1 het volgende:Het ging erom dat jij je ongelijk nooit kan toegeven, toen noemde ik een paar van je spelers die je blijft verdedigen, maar wat werkelijk zelfs een "blinde"nog kn zien dat je geen gelijk hebt Ik kan mijn ongelijk zelfs heel goed toegeven. Ik ben alleen niet zo'n trendhopper en vorm mijn eigen mening op dat wat ik zie, en niet zoals heel veel mensen op wat anderen ervan vinden..
Bony is geen speler voor Ajax, en ik vind het geen goede voetballer. nooit gevonden en dat is iets dat ook niet zal veranderen. Ik houd namelijk niet van zo'n houten klaas die alleen in een elftal kan renderen dat om hem draait..
Maar jij wou dus zeggen dat Siem niet waardevol is geweest voor Ajax, dat de Boer volledig fout zit door hem aanvoerder te maken, dat de Boer er volledig naast zit met Blind als linksback, en dat van Gaal achtelijk is door Blind als LB op te stellen, en zelfs de Jong te laten spelen.. En ja dat laatste was in een betere periode van Siem.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2014 - 22:14 schreef remco k het volgende:[..] Ik kan mijn ongelijk zelfs heel goed toegeven. Ik ben alleen niet zo'n trendhopper en vorm mijn eigen mening op dat wat ik zie, en niet zoals heel veel mensen op wat anderen ervan vinden.. Bony is geen speler voor Ajax, en ik vind het geen goede voetballer. nooit gevonden en dat is iets dat ook niet zal veranderen. Ik houd namelijk niet van zo'n houten klaas die alleen in een elftal kan renderen dat om hem draait.. Maar jij wou dus zeggen dat Siem niet waardevol is geweest voor Ajax, dat de Boer volledig fout zit door hem aanvoerder te maken, dat de Boer er volledig naast zit met Blind als linksback, en dat van Gaal achtelijk is door Blind als LB op te stellen, en zelfs de Jong te laten spelen.. En ja dat laatste was in een betere periode van Siem.. Beetje tegenstrijdig dit verhaal Remco! Eerst zeg je dat je niet zo'n trendhopper bent en je eigen mening vormt door wat je ziet en niet wat anderen ervan vinden. En vervolgens lees ik het laatste stuk van je bericht en lijk je je mening te moeten staven aan wat De Boer en Van Gaal van Blind en De Jong vinden?? ;-) ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 april 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2014 - 22:19 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Beetje tegenstrijdig dit verhaal Remco! Eerst zeg je dat je niet zo'n trendhopper bent en je eigen mening vormt door wat je ziet en niet wat anderen ervan vinden. En vervolgens lees ik het laatste stuk van je bericht en lijk je je mening te moeten staven aan wat De Boer en Van Gaal van Blind en De Jong vinden?? ;-) ;-) Of het is een paradox.
o.0 |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Los van het feit dat Bony wel of geen Ajax spits zou zijn, doet mij het er eigenlijk niet toe. Of Ajax nu een typische spits heeft die bij ze past boeit me ook niet. Wat mij wel boeit is dat we een spits moeten hebben zoals een old fashion killer. Het doel zien of ruiken, uithalen en de bal erin schieten. Boeit mij geen reet of het een technische, meeverdedigende spits is of eentje die zelfs over zijn eigen poten struikelt. Zolang hij de bal er maar inschiet zoals een killer betaamd. Kijk naar een Inzaghi. Ik vind het een draak van een voetballer. Een hufter en voor een spits echt niet super. Hij is alleen wel een echte killer op de momenten dat hij het moet zijn. Bij hem denk je bv vaak: je ziet hem heel de wedstrijd niet en paf hij ligt weer in het netje bij de minst geringste kans.
Ik reken een spits af of goals, want daar staat ie voor. Als hij moet meevoetballen moet je zonder spits spelen, dan stel je maar een middenvelder op. Kansen afronden is zijn taak. Mis je alles kan je opzouten, hoe goed je ook 'meevoetbalt'
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 april 2014 door Peterhs -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 01:05 schreef Peterhs het volgende:Los van het feit dat Bony wel of geen Ajax spits zou zijn, doet mij het er eigenlijk niet toe. Of Ajax nu een typische spits heeft die bij ze past boeit me ook niet. Wat mij wel boeit is dat we een spits moeten hebben zoals een old fashion killer. Het doel zien of ruiken, uithalen en de bal erin schieten. Boeit mij geen reet of het een technische, meeverdedigende spits is of eentje die zelfs over zijn eigen poten struikelt. Zolang hij de bal er maar inschiet zoals een killer betaamd. Kijk naar een Inzaghi. Ik vind het een draak van een voetballer. Een hufter en voor een spits echt niet super. Hij is alleen wel een echte killer op de momenten dat hij het moet zijn. Bij hem denk je bv vaak: je ziet hem heel de wedstrijd niet en paf hij ligt weer in het netje bij de minst geringste kans. Ik reken een spits af of goals, want daar staat ie voor. Als hij moet meevoetballen moet je zonder spits spelen, dan stel je maar een middenvelder op. Kansen afronden is zijn taak. Mis je alles kan je opzouten, hoe goed je ook 'meevoetbalt' Daarom en los gezien van Bony zijn houding enz. Schiet en kopt hij ze er van alle standen in. Mijn punt was daarom ook dat ook al past hij misschien niet bij Ajax ivm met mee voetballen hij ze er toch wel inschiet. Als je Bony al matig vind wat moet je dan met de Jong en Sigthorsson? Die zijn echt in niks beter dan Bony. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Die zijn allebei een stuk minder als Bony omdat Bony ze er wel inschiet en de Jong en Siggi niet, en daar is een spits voor !!!!!!!!!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2014 - 17:22 schreef remco k het volgende:[..] Mag ik hem misschien niet goed vinden?? Ik houd niet van dat soort statische type spelers die liever lui dan moe zijn en waar het elftal aan opgehangen moet worden omdat ze anders totaal niet renderen.. Dus nee, ik vind hem totaal niet goed.. En nogmaals, hij scoort meer dan dat ik had verwacht, dat is knap, maar Swansea is sinds zijn komst niet beter gaan spelen, integendeel zelfs.. Waarom ben je dan zoon fan van siem de sjokker ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2014 - 22:14 schreef remco k het volgende:[..] Ik kan mijn ongelijk zelfs heel goed toegeven. Ik ben alleen niet zo'n trendhopper en vorm mijn eigen mening op dat wat ik zie, en niet zoals heel veel mensen op wat anderen ervan vinden.. Bony is geen speler voor Ajax, en ik vind het geen goede voetballer. nooit gevonden en dat is iets dat ook niet zal veranderen. Ik houd namelijk niet van zo'n houten klaas die alleen in een elftal kan renderen dat om hem draait.. Maar jij wou dus zeggen dat Siem niet waardevol is geweest voor Ajax, dat de Boer volledig fout zit door hem aanvoerder te maken, dat de Boer er volledig naast zit met Blind als linksback, en dat van Gaal achtelijk is door Blind als LB op te stellen, en zelfs de Jong te laten spelen.. En ja dat laatste was in een betere periode van Siem.. Siem is waardevol geweest door eriksen en zelfs met pantelic voorzich.. als die er de afgelopen seizoenen niet waren geweest was die al eerder door de mand gevallen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2014 - 22:19 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Beetje tegenstrijdig dit verhaal Remco! Eerst zeg je dat je niet zo'n trendhopper bent en je eigen mening vormt door wat je ziet en niet wat anderen ervan vinden. En vervolgens lees ik het laatste stuk van je bericht en lijk je je mening te moeten staven aan wat De Boer en Van Gaal van Blind en De Jong vinden?? ;-) ;-) En wat is daar tegenstrijdig aan?? Dat zijn mensen die er verstand van hebben, en als er betere opties voor handen zou zijn, zouden ze die wel opstellen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 01:05 schreef Peterhs het volgende:Los van het feit dat Bony wel of geen Ajax spits zou zijn, doet mij het er eigenlijk niet toe. Of Ajax nu een typische spits heeft die bij ze past boeit me ook niet. Wat mij wel boeit is dat we een spits moeten hebben zoals een old fashion killer. Het doel zien of ruiken, uithalen en de bal erin schieten. Boeit mij geen reet of het een technische, meeverdedigende spits is of eentje die zelfs over zijn eigen poten struikelt. Zolang hij de bal er maar inschiet zoals een killer betaamd. Kijk naar een Inzaghi. Ik vind het een draak van een voetballer. Een hufter en voor een spits echt niet super. Hij is alleen wel een echte killer op de momenten dat hij het moet zijn. Bij hem denk je bv vaak: je ziet hem heel de wedstrijd niet en paf hij ligt weer in het netje bij de minst geringste kans. Ik reken een spits af of goals, want daar staat ie voor. Als hij moet meevoetballen moet je zonder spits spelen, dan stel je maar een middenvelder op. Kansen afronden is zijn taak. Mis je alles kan je opzouten, hoe goed je ook 'meevoetbalt' Absoluut niet met je eens.. Ligt er echt maar net aan in welk systeem iemand speelt.. Onze spitsen voldoen niet dit seizoen, dat lijkt me overduidelijk..
Maar een spits moet echt wel bij een club passen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 08:11 schreef Hummel10 het volgende:[..] Daarom en los gezien van Bony zijn houding enz. Schiet en kopt hij ze er van alle standen in. Mijn punt was daarom ook dat ook al past hij misschien niet bij Ajax ivm met mee voetballen hij ze er toch wel inschiet. Als je Bony al matig vind wat moet je dan met de Jong en Sigthorsson? Die zijn echt in niks beter dan Bony. Voetballend is de Jong is alles beter dan Bony, en afjagend doet ie al helemaal niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Siem is dit seizoen niet goed, dat staat voorop en ik ben de eerste die dat toegeeft..
Maar de afgelopen seizoenen is hij het toonbeeld geweest in het druk zetten, goed en sterk aan de bal en zonder bal misschien wel de beste uit de eredivisie de laatste jaren.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 12:54 schreef nummer10 het volgende:[..] Siem is waardevol geweest door eriksen en zelfs met pantelic voorzich.. als die er de afgelopen seizoenen niet waren geweest was die al eerder door de mand gevallen Gelul.. |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2014 - 22:10 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij kan ik prima incasseren, en ben ook helemaal niet boos, hoe kom je erbij.. En ik vind ze wel goed, mooi he een mening. Mening is zeker mooi, alleen jammer dat sommige hun eigen mening wel heel belangrijk vinden en als waarheid gaan zien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 13:30 schreef sebas1 het volgende:[..] Mening is zeker mooi, alleen jammer dat sommige hun eigen mening wel heel belangrijk vinden en als waarheid gaan zien. Mijn mening is mijn eigen waarheid, het zou wel heel raar zijn om een mening te hebben die je voor jezelf niet als waarheid kan zien..
Als ik bijvoorbeeld de mening heb dat het beste voor Ajax is dat van der Vaart terug zou komen en dat hij haalbaar zou zijn.. Dan zou het toch wel heel raar zijn als ik niet zou denken dat dit het beste is?? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 13:22 schreef remco k het volgende:[..] Voetballend is de Jong is alles beter dan Bony, en afjagend doet ie al helemaal niet. Belachelijk alleen afjagend de rest is Bony aan de bal sterker techn/beter en scoort veel meer lijken mij voldoende feiten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 13:35 schreef nora het volgende:[..] Belachelijk alleen afjagend de rest is Bony aan de bal sterker techn/beter en scoort veel meer lijken mij voldoende feiten. Alleen het afjagen is al voldoende om te stellen dat is dan dus niet bij Ajax zou passen..
Technisch is Bony beter, ik vind de Jong beter in positie kiezen als voetballer, als pure afmaker is Bony beter.. de Jong laat de ploeg beter spelen..
En nogmaals, dat is niet op basis van dit seizoen, nu speelt hij ronduit slecht.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wesley Sonk overhalen om nog een jaartje te spelen voor ons...jeeeeeeej |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 13:38 schreef remco k het volgende:[..] Alleen het afjagen is al voldoende om te stellen dat is dan dus niet bij Ajax zou passen.. Technisch is Bony beter, ik vind de Jong beter in positie kiezen als voetballer, als pure afmaker is Bony beter.. de Jong laat de ploeg beter spelen.. En nogmaals, dat is niet op basis van dit seizoen, nu speelt hij ronduit slecht.. Feit blijft gewoon dat Bony zichzelf met 20 goals al wel aan het bewijzen is. Een slechte spits doet dat niet zo heel snel en betwijfel of Siem en Sigthorsson dat in de toekomst ook kunnen gaan doen. Bony had er dit seizoen waarschijnlijk bij Ajax ook wel 20 ingeknald of hij nou wel of niet in het systeem past. Als je dat niet wilt/of kunt zien twijfel ik toch ernstig aan je voetbal inzicht |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 14:38 schreef Hummel10 het volgende:[..] Feit blijft gewoon dat Bony zichzelf met 20 goals al wel aan het bewijzen is. Een slechte spits doet dat niet zo heel snel en betwijfel of Siem en Sigthorsson dat in de toekomst ook kunnen gaan doen. Bony had er dit seizoen waarschijnlijk bij Ajax ook wel 20 ingeknald of hij nou wel of niet in het systeem past. Als je dat niet wilt/of kunt zien twijfel ik toch ernstig aan je voetbal inzicht 12 goals in de premiere league.. ik vind dat niet veel..
En ik vind hem gewoon niet goed, simpel toch.. |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Propper heeft volgens mij nog maar een jaar contract, goeie speler. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 15:22 schreef remco k het volgende:[..] 12 goals in de premiere league.. ik vind dat niet veel.. En ik vind hem gewoon niet goed, simpel toch.. Sorry, maar dit keer is het een loze kreet van je. Swansea staat op de 15de plaats. Dan is de spits Bony van die club met 12 goals zeker niet slecht bezig. Hij heeft in zijn eentje dus bijna 1/3 van alle doelpunten op zijn naam. Daarnaast zijn er maar 3 clubs met meer dan 60 doelpunten voor. Dus...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 april 2014 door Peterhs -- |
|
|
|