|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2014 - 19:49 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij las ik ergens dat ie al een voorcontract zou hebben getekend bij Roma.. Niet helemaal correct. Het laatste nieuws is dat Hellas Verona dicht bij een overeenkomst is, maar dat ook AS Roma en Atletico Madrid hem graag willen hebben! |
|
|
|
|
Boca
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2014 - 19:53 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Niet helemaal correct. Het laatste nieuws is dat Hellas Verona dicht bij een overeenkomst is, maar dat ook AS Roma en Atletico Madrid hem graag willen hebben! Jammer man. Ik had hem graag gezien bij Ajax. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Tyton als Vermeer naar Manunited gaat met Gaal |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: weinig tot niets te bespreken op hun eigen forum ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Weet ik niet, kom er niet meer....ben vleugellam gemaakt daaro |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
en lang niet zo gezellig als bij ons. Maar dat begrijp ik ook wel als je zooooo lang moet wachten op een kampioenschap ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 april 2014 - 22:16 schreef Ronald 1960 het volgende:en lang niet zo gezellig als bij ons. Maar dat begrijp ik ook wel als je zooooo lang moet wachten op een kampioenschap ;-) Hehehehehehe......stiff upper lip.....ik zou er kramp van krijgen ;-) |
|
|
|
|
Mikepek
|
|
|
Haal alstublieft ince van blackpool hij is een groot talent die nog heel veel gaat groeien je kan hem al ophalen voor 4.8 mil. is beter inplaats van ola John te huren of amrabat te huren je moet spelers kopen als je met alles zo lang wacht gaat elke speler omhoog omdat ze dan al gegroeid zijn dan zien we hem over 3 jaar bij Chelsea of arsenal |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2014 - 09:19 schreef Mikepek het volgende:Haal alstublieft ince van blackpool hij is een groot talent die nog heel veel gaat groeien je kan hem al ophalen voor 4.8 mil. is beter inplaats van ola John te huren of amrabat te huren je moet spelers kopen als je met alles zo lang wacht gaat elke speler omhoog omdat ze dan al gegroeid zijn dan zien we hem over 3 jaar bij Chelsea of arsenal Hij was toch goedkoper? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 01 mei 2014 - 09:19 schreef Mikepek het volgende:Haal alstublieft ince van blackpool hij is een groot talent die nog heel veel gaat groeien je kan hem al ophalen voor 4.8 mil. is beter inplaats van ola John te huren of amrabat te huren je moet spelers kopen als je met alles zo lang wacht gaat elke speler omhoog omdat ze dan al gegroeid zijn dan zien we hem over 3 jaar bij Chelsea of arsenal Hij gaat naar Crystal palace. |
|
|
|