|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 23:04 schreef remco k het volgende:[..] Onzin, onder Jol zijn er in een seizoen meer punten behaald dan onder welk seizoen ook van de Boer.. Weet de exacte aantallen even niet.. Maar die reden is in ieder geval onzin.. Klopt, het voetbal was alleen kut. Suarez was een held, maar je weet zelf ook dat het alle ballen op hem was en kijken wat hij ermee doet ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 23:09 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Klopt, het voetbal was alleen kut. Suarez was een held, maar je weet zelf ook dat het alle ballen op hem was en kijken wat hij ermee doet ;) Dat ontken ik ook niet, maar dat is niet de reden geweest dat we geen kampioen werden.. Vond het destijds niet om aan te gluren. Kon alleen genieten van Suarez.. Maakt er vandaag na 9 wedstrijden afwezigheid in de competitie ook gewoon weer 2.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 23:10 schreef remco k het volgende:[..] Dat ontken ik ook niet, maar dat is niet de reden geweest dat we geen kampioen werden.. Vond het destijds niet om aan te gluren. Kon alleen genieten van Suarez.. Maakt er vandaag na 9 wedstrijden afwezigheid in de competitie ook gewoon weer 2.. Haha heb het niet gezien ;) Maar toen was het 107 doelpunten in 34 wedstrijden met 85 punten. Suarez maakte daarvan 35 in 33 wedstrijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 september 2013 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je zou denken dat dit toebehoort aan de hoogtijdagen van Ajax, niets is minder waar.. Het behoorde tot de 7 magere jaren en dus tot het zwarte boek.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Suarez was een winnaar die winnaar zie ik niet in deze selectie helaas. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Fischer heeft dat ook, die wil winnen ten koste van alles, en ik denk ook dat ie echt net zo goed gaat worden als Luis, misschien wel beter.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 23:21 schreef remco k het volgende:Fischer heeft dat ook, die wil winnen ten koste van alles, en ik denk ook dat ie echt net zo goed gaat worden als Luis, misschien wel beter.. i.i.g. meer zelfbeheersing of moet je zeggen minder temperament vol?
Ik denk alleen dat iedereen wel wil winnen, maar je ziet het er vaak genoeg helaas niet aan af.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 23:04 schreef remco k het volgende:[..] Onzin, onder Jol zijn er in een seizoen meer punten behaald dan onder welk seizoen ook van de Boer.. Weet de exacte aantallen even niet.. Maar die reden is in ieder geval onzin.. Dat kwam doodeenvoudig door Suarez...wat een spits was dat...jammer dat de concurrentie sterker was destijds....de afgelopen jaren dat we wel kampioen werden liet de concurrentie het liggen.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 23:09 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Klopt, het voetbal was alleen kut. Suarez was een held, maar je weet zelf ook dat het alle ballen op hem was en kijken wat hij ermee doet ;) Eens!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 23:10 schreef remco k het volgende:[..] Dat ontken ik ook niet, maar dat is niet de reden geweest dat we geen kampioen werden.. Vond het destijds niet om aan te gluren. Kon alleen genieten van Suarez.. Maakt er vandaag na 9 wedstrijden afwezigheid in de competitie ook gewoon weer 2.. Dus toch Jol....onder hem was het idd niet om aan te gluren....maar de punten dankzij Suarez ...ook jij was een fan van hem... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 23:18 schreef remco k het volgende:Je zou denken dat dit toebehoort aan de hoogtijdagen van Ajax, niets is minder waar.. Het behoorde tot de 7 magere jaren en dus tot het zwarte boek.. Hallo concurrentie en het achterlijke spel onder Jol.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 23:21 schreef remco k het volgende:Fischer heeft dat ook, die wil winnen ten koste van alles, en ik denk ook dat ie echt net zo goed gaat worden als Luis, misschien wel beter.. Die twee kan je niet vergelijken met elkaar!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Luis is veel meer een goaltjesdief en een winner...zie in Fisher meer een voorbereider...denk dat hij over een poosje verhuist naar linkermiddenvelder |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 23:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:Luis is veel meer een goaltjesdief en een winner...zie in Fisher meer een voorbereider...denk dat hij over een poosje verhuist naar linkermiddenvelder Hmm.. Weet niet. Fischer was spits he in Ajax A1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2013 - 23:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dus toch Jol....onder hem was het idd niet om aan te gluren....maar de punten dankzij Suarez ...ook jij was een fan van hem... Wie zegt van niet dan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zivkovic? Die heeft 2 goals gemaakt en daarna niks laten zien. Kijk over 2 jaar nog een keer.
Geniet trouwens enorm van due Eghan van Twente. Wat kapt en draait die gast behendig weg zeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 14:32 schreef remco k het volgende:[..] Je moet me geen woorden in de mond leggen. Vind namelijk gewoon dat ie het echt goed heeft gedaan. Veel beter dan de 9 in de wedstrijden ervoor. En inderdaad nog geen goal. Maar dat gaat wel komen. Klopt. Tegen PSV was de aanvoer hopeloos en tegen Barca deed hij het in zijn eentje gewoon erg goed voorin |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2013 - 00:17 schreef Loetje het volgende:[..] Klopt. Tegen PSV was de aanvoer hopeloos en tegen Barca deed hij het in zijn eentje gewoon erg goed voorin Waarom tegen Barca erg goed ?? enfin jij weet zelf het antwoord wel Brabootje.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die andere pot deed ie het ook naar behoren op die plek.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als men iets haalt, dan misschien wel Heitinga voor de CVM plek.. Zou daar prima uit de voeten kunnen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2013 - 22:35 schreef remco k het volgende:Als men iets haalt, dan misschien wel Heitinga voor de CVM plek.. Zou daar prima uit de voeten kunnen.. Dat zou inderdaad een zeer goede optie zijn.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
'Ajax wil De Bruyne van Chelsea huren'
Door Sam van Raalte, 30 september 2013 22:26, Bron: Sports Direct News |
Volgens het Britse medium Sports Direct News heeft Ajax interesse in Kevin de Bruyne. De middenvelder komt bij Chelsea weinig aan spelen toe.
Ajax zou de Belg in de winterstop willen huren voor een half jaar. Eerder probeerde de Amsterdamse club al om Marco van Ginkel tijdelijk over te nemen van de Londense club.
*** zou ik enorm toejuichen...is een geweldenaar....ben fan van hem....laat het gebeuren!! ***
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 september 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Is een middenvelder en staat dan toch wel het een en ander in de weg. Daarnaast zal Vitesse de eerste optie hebben |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2013 - 22:50 schreef remco k het volgende:Is een middenvelder en staat dan toch wel het een en ander in de weg. Daarnaast zal Vitesse de eerste optie hebben Klopt een aanvallende middenvelder(rechtspoot)....maar goed dat is van Ginkel ook....en die hadden ze ook graag gehaald....Vitesse gaat zijn salaris niet betalen hoop ik.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Frankie Rijkaard.....en de Boer voor 40 miljoen naar Arsenal....bedankt Frank. Voor de bijgoochems ik heb het over trainers Een Frank voor een Frank.....tering wat ben ik grappig......hihihihi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 september 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2013 - 22:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:'Ajax wil De Bruyne van Chelsea huren' Door Sam van Raalte, 30 september 2013 22:26, Bron: Sports Direct News | Volgens het Britse medium Sports Direct News heeft Ajax interesse in Kevin de Bruyne. De middenvelder komt bij Chelsea weinig aan spelen toe. Ajax zou de Belg in de winterstop willen huren voor een half jaar. Eerder probeerde de Amsterdamse club al om Marco van Ginkel tijdelijk over te nemen van de Londense club. *** zou ik enorm toejuichen...is een geweldenaar....ben fan van hem....laat het gebeuren!! *** Klopt jack kwamen wij in de zomer al mee! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2013 - 00:16 schreef Loetje het volgende:[..] Zivkovic? Die heeft 2 goals gemaakt en daarna niks laten zien. Kijk over 2 jaar nog een keer. Geniet trouwens enorm van due Eghan van Twente. Wat kapt en draait die gast behendig weg zeg. Egan doet het zeker goed maar ook pas 2 wedstrijden. . :) Fysiek ook wel goed! Twente heeft wel een aardig team ook Ebecillio doet het aardig. Die Corona moet ook een sensatie worden |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nemen we Toornstra als CVM in de winter !!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2013 - 22:50 schreef remco k het volgende:Is een middenvelder en staat dan toch wel het een en ander in de weg. Daarnaast zal Vitesse de eerste optie hebben Welnee want Ajax zou ook met Chelsea gaan praten wanneer V Ginkel weinig zou spelen. Bij Vitesse spelen alleen de spelers de zelfs bij het 2e van Chelsea afvallen. Zelfs broertje van Hazard zit bij Zulte |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: die is verdedigend net zo slecht als Schone en voetballend weinig beter... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Nou schat hem wel sterker in dan schone en heeft ook meer potentie! Die Kali van Roda was gratis... Van der heijden doet het ook goed en zelfs Donald had gekund! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 17:50 schreef Hummel10 het volgende:[..] Nou schat hem wel sterker in dan schone en heeft ook meer potentie! Die Kali van Roda was gratis... Van der heijden doet het ook goed en zelfs Donald had gekund! zijn allemaal aanvallende middenvelders... wij zijn een goede verdedigende middenvelder nodig!!!
van Heijden is idd een cvm, maar hem halen zou totaal mismanagement zijn.. hij komt uit onze jeugd en was afgelopen jaar transfervrij. zou wel een prima versterking zijn. ik denk zelfs beter dan Schaars... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2013 - 23:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt een aanvallende middenvelder(rechtspoot)....maar goed dat is van Ginkel ook....en die hadden ze ook graag gehaald....Vitesse gaat zijn salaris niet betalen hoop ik.... Als van Ginkel was gehaald was Duarte denk ik niet gehaald.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Voorlopig doet hij het goed bij Utrecht en ook bij ADO was hij de man.In iedergeval meer power als Schone en scoort ook regelmatig, maar of die goed genoeg voor Ajax weet ik niet maar de hele grote zijn toch onbereikbaar voor Ajax, en Bazoer is nog effe te jong. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 18:37 schreef NatjosFC het volgende:[..] zijn allemaal aanvallende middenvelders... wij zijn een goede verdedigende middenvelder nodig!!! van Heijden is idd een cvm, maar hem halen zou totaal mismanagement zijn.. hij komt uit onze jeugd en was afgelopen jaar transfervrij. zou wel een prima versterking zijn. ik denk zelfs beter dan Schaars... Dat is Donald ook. Maar v/d Heijden is puur links net als Moisander en Denswil dat zou 4 linkspoten zijn iets teveel van het goede. |
|
|
|
|
Panzer
|
|
|
Ik zie op veel posities niet veel mensen die ik graag zie komen. Daar zie ik liever dat eigen jeugd de kansen krijgen. Dat zal wel niet 1,2,3 een oplossing zijn maar wel waar Ajax groot mee is geworden. De enige positie die ik wel graag verbeterd zie worden is de spits-positie. Daar mag wel een goaltjesdief komen die ook zelf eens een kans kan creƫren. En dus absoluut geen Finboggason! Die was tegen Cambuur compleet onzichtbaar en de goal viel alleen omdat z'n tegenstander weggleed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 oktober 2013 door Panzer -- |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Nigel de Jong :) wat een beest!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 20:07 schreef nora het volgende:[..] Voorlopig doet hij het goed bij Utrecht en ook bij ADO was hij de man.In iedergeval meer power als Schone en scoort ook regelmatig, maar of die goed genoeg voor Ajax weet ik niet maar de hele grote zijn toch onbereikbaar voor Ajax, en Bazoer is nog effe te jong. Toornstra is een aanvallende middenvelder.... Donald ook...
Bazoer is in de winterstop allang 17, en volgens mij is de sterspeler van PSV ook 17? gewoon Bazoer voor de leeuwen gooien. Van der Heijden's linkerpoot maakt niks uit. voor de rest hebben we allemaal rechtspoten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dat denk ik ook Remco... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 22:42 schreef NatjosFC het volgende:[..] Toornstra is een aanvallende middenvelder.... Donald ook... Bazoer is in de winterstop allang 17, en volgens mij is de sterspeler van PSV ook 17? gewoon Bazoer voor de leeuwen gooien. Van der Heijden's linkerpoot maakt niks uit. voor de rest hebben we allemaal rechtspoten. Finnbogason voor de spitspositie en Maduro voor de CVM....Bazoer rustig brengen eerst maar eens Ajax2 later misschien in bekerwedstrijden....Meleg door schuiven naar Ajax1.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Schei toch eens uit met die Maduro.....pjuuk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 30 september 2013 - 23:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt een aanvallende middenvelder(rechtspoot)....maar goed dat is van Ginkel ook....en die hadden ze ook graag gehaald....Vitesse gaat zijn salaris niet betalen hoop ik.... Heel ander type dan Van Ginkel.
Overigens zou ik zijn komst toejuichen. Wat een speler! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Riep ik al toen ie 2 wedstrijdjes bij Genk speelde. Zelfde als hun spits, Jelle Vossen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2013 - 17:50 schreef Hummel10 het volgende:[..] Nou schat hem wel sterker in dan schone en heeft ook meer potentie! Die Kali van Roda was gratis... Van der heijden doet het ook goed en zelfs Donald had gekund! Van der Heijden had Ajax nooit mogen laten gaan. Je zag hem bij Jong Ajax al geweldig spelen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik ook Loetje maar heb er weining hoop op dat Ajax hem kan huren....nu van Ginkel de rest van het seizoen niet meer kan spelen laten ze Kevin de Bruyne echt niet meer gaan....van Ginkel konden ze niet huren van Chelsea...ze hadden toen direct voor de Bruyne moeten gaan...nu te laat vrees ik...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 oktober 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2013 - 01:15 schreef Loetje het volgende:[..] Van der Heijden had Ajax nooit mogen laten gaan. Je zag hem bij Jong Ajax al geweldig spelen. Klopt.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik hoop toch echt dat Ajax niet overgaat op allerlei lui huren. Dan ga je het koopgedrag van de grote clubs alleen maar aanmoedigen.
Ik vind het te vroeg om al te gaan roepen over transfers. Eerst de maand oktober eens bekijken en zien hoe met name Duarte zich ontplooid. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 02 oktober 2013 - 23:01 schreef Eide het volgende:Ik hoop toch echt dat Ajax niet overgaat op allerlei lui huren. Dan ga je het koopgedrag van de grote clubs alleen maar aanmoedigen. Ik vind het te vroeg om al te gaan roepen over transfers. Eerst de maand oktober eens bekijken en zien hoe met name Duarte zich ontplooid. Huren vind ik meestap niets Eide. Je haalt een speler, doet ie het goed, ben je hem weer kwijt. Als hij niet goed is, is het een voordeel uiteraard haha.
Maar kijk Vitesse, elk jaar een handvol huurlingen van Chelsea, je kunt nooit bouwen aan een team, einde van het jaar is iedereen pleite, is mijn mening |
|
|
|