BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke spelers moet ajax halen in de winterstop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 03 oktober 2013 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2013 - 22:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ook Loetje maar heb er weining hoop op dat Ajax hem kan huren....nu van Ginkel de rest van het seizoen niet meer kan spelen laten ze Kevin de Bruyne echt niet meer gaan....van Ginkel konden ze niet huren van Chelsea...ze hadden toen direct voor de Bruyne moeten gaan...nu te laat vrees ik...
Kevin De Bruyne was in de eerste wedstrijden basisspeler bij Chelsea dit seizoen. Die had Mourinho nooit laten gaan. Of doel je op zijn periode bij Racing Genk?

Snap ook niet waarom die nu niet speelt
mees944
 mees944 - donderdag 03 oktober 2013 - 17:27   quote  deeplink  
wat dachten jullie van Luuk de Jong??
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 03 oktober 2013 - 17:33   quote  deeplink  
Wanneer Luuk tot de winter niet aan spelen toe komt kunnen ze hem vast voor een mooi 'Ajax' prijsje halen. Emanuelson zijn contract loopt aan t eind van het seizoen ook af. Wanneer het niet wordt verlengd is Ajax misschien wel weer een optie voor hem en voor Ajax. kwaliteit is een schaars goed!
de juiste ajaxfan
 de juiste ajaxfan - donderdag 03 oktober 2013 - 18:08   quote  deeplink  
Elia zouden we moeten halen
emanuelson terug halen is ook niet verkeerd
remco k
 remco k - donderdag 03 oktober 2013 - 18:17   quote  deeplink  
Huren met optie tot koop is meestal prima
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 oktober 2013 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2013 - 18:17 schreef remco k het volgende:
Huren met optie tot koop is meestal prima
Gewoon kopen...het liefst spelers buiten de Nederlandse competitie....wel voor een prikkie...eigenlijk zoals FC Twente met: Corona, Douglas en Bryan Ruiz....of Groningen met: Suarez....maar ook als SC Heerenveen met: Finnbogason, Sulejmani en Afonso Alves....

Ik weet nog dat jij destijds ook sceptisch was over het huren van spelers....gaan we huren dan kunnen we net zo goed heel de scouting wel opdoeken en spelers oppikken bij Barcelona...
remco k
 remco k - zondag 06 oktober 2013 - 08:30   quote  deeplink  
Is gewoon onzin. Alleen huren ben ik geen voorstander van. Maar huren met optie tot koop is voor Ajax het beste dat ze kunnen doen met een speler. Is het niks gaat je gewoon weer terug. Met al die spelers die jij noemt vergeet je 2 belangrijke dingen. Ze spelen daar allemaal bij een club die veel meer ruimte heeft. En ze krijgen daar allemaal de tijd om fouten te maken. Ook Suarez was niet direct vanaf dag 1 fenomenaal goed bij Groningen.
Eide
 Eide - zondag 06 oktober 2013 - 10:05   quote  deeplink  
Probleem met huren is dat je er uiteindelijk vaak niets mee op schiet. Leverd niets op bij vertrek terwijl daar een eigen speler zich had kunnen ontwikkelen. Tenzij die huurling dus uitzonderlijk rendement brengt heb je er niet veel aan.

Het probleem waar Ajax echter mee worstelt is de zelf opgelegde druk van de visie Cruyff. Er MOET gepresteerd worden en bij elke falende speler wordt meteen gewezen naar de onwil om de portefeuille te trekken voor spelers als Maher.

Ik denk dat voordat er wordt gesproken over transfers dat eerst de lat omhoog moet. 6-0 tegen GAE moet de norm worden, 1-1 tegen Milan een teleurstelling en een 1e divisionist moet een oprol potje zijn. En dan eens zien welke spelers niet mee kunnen in die lijn.
van geil
 van geil - zondag 06 oktober 2013 - 22:53   quote  deeplink  
cisse!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 oktober 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 22:53 schreef van geil het volgende:
cisse!
Nee man...lange tenen...kleine neus....X ongeschikt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 oktober 2013 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2013 - 10:05 schreef Eide het volgende:
Probleem met huren is dat je er uiteindelijk vaak niets mee op schiet. Leverd niets op bij vertrek terwijl daar een eigen speler zich had kunnen ontwikkelen. Tenzij die huurling dus uitzonderlijk rendement brengt heb je er niet veel aan.

Het probleem waar Ajax echter mee worstelt is de zelf opgelegde druk van de visie Cruyff. Er MOET gepresteerd worden en bij elke falende speler wordt meteen gewezen naar de onwil om de portefeuille te trekken voor spelers als Maher.

Ik denk dat voordat er wordt gesproken over transfers dat eerst de lat omhoog moet. 6-0 tegen GAE moet de norm worden, 1-1 tegen Milan een teleurstelling en een 1e divisionist moet een oprol potje zijn. En dan eens zien welke spelers niet mee kunnen in die lijn.
Mooi gesproken!!
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 07 oktober 2013 - 02:18   quote  deeplink  
Zeker mooi gesproken. Alleen is het nu een utopie. De laatste zin is het niveau dat we zouden willen zien, maar dat nu ver van ons verwijderd is. Huren is zeker meer voordeel voor de persoon die gehuurd wordt dan voor de club zelf. Jeugdspelers en aankopen moeten op korte termijn presteren. Das niet realistisch. Maar dat is nu juist niet het enige probleem ze moeten zich bewijzen. En wanneer blijkt dat dat in dit jaar niet gebeurd, dan is er niet de juiste keuze gemaakt. Het enige positieve in de competitie is dat er geen enkele ploeg bovenuit steekt en overtuigend speelt. En dat geeft Ajax zeker wat meer tijd. Ondanks de 3-0, vond ik het positiespel in de 1ste helft erg slecht. Zelfs bij balbezit bleef men statisch staan zonder zich vrij te maken. Wanneer spelers dan niet eens instaat zijn om normale taken uit te voeren. Dan denk ik eerder dat dat met gebrek aan kwaliteit te maken heeft dan met vorm gebrek. Er is niemand op dit moment bij Ajax met een uitzonderlijke kwaliteit. Een speler die iets extra kan brengen. Juist dit soort spelers hebben een belangrijke invloed op de anderen. Ik zag in de eerste helft ook niemand die de ploeg bijstuurt. Dat neem ik dan de leiding nog meer kwalijk dan de huidige spelers. Zij hadden moeten inschatten wat belangrijk is voor Ajax als team. En hoe dit niveau te kunnen blijven vasthouden. De 3-0 verbloemd de werkelijke matige wedstrijd die Ajax echt speelde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 oktober 2013 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - maandag 07 oktober 2013 - 09:18   quote  deeplink  
Huren met optie tot koop is altijd het best. Als het niks is gaat ie weer weg. Is het wat krijgt ie een contract. Met andere woorden. Even uitproberen.
Robinho
 Robinho - maandag 07 oktober 2013 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 09:18 schreef remco k het volgende:
Huren met optie tot koop is altijd het best. Als het niks is gaat ie weer weg. Is het wat krijgt ie een contract. Met andere woorden. Even uitproberen.
Ben ik het mee eens. Nul risico en is het niks (gebeurt vaker dat spelers in Amsterdam niet kunnen wennen) of scheuren ze wat af dan hoef je ze niet te nemen.
nora
 nora - maandag 07 oktober 2013 - 18:06   quote  deeplink  
Nu kan iedereen zien hoe belangrijk Eriksen was !!! we zijn gewoon een stuk zwakker geworden en dat mag je Ajax wel kwalijk nemen iedereen wist een halfjaar geleden al dat Eriksen weg ging en toch heeft Ajax geen aktie ondernomen en een goede vervanger in huis gehaald.
Pietje
 Pietje - maandag 07 oktober 2013 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 09:18 schreef remco k het volgende:
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik denk daar precies zo over en dat heb ik ook al diverse keren hier geschreven.
Pietje
 Pietje - maandag 07 oktober 2013 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 18:06 schreef nora het volgende:
Nu kan iedereen zien hoe belangrijk Eriksen was !!! we zijn gewoon een stuk zwakker geworden en dat mag je Ajax wel kwalijk nemen iedereen wist een halfjaar geleden al dat Eriksen weg ging en toch heeft Ajax geen aktie ondernomen en een goede vervanger in huis gehaald.
En toch denk ik dat Duarte een grote meneer bij Ajax gaat worden. Ik heb hem een aantal keren bij ons aan het werk gezien en ik moet je zeggen, zijn manier van spelen, inzet, inzicht, gogme etc. bevalt me zeer.
nora
 nora - maandag 07 oktober 2013 - 18:43   quote  deeplink  
Ja Pietje hij doet het beter als ik had verwacht maar het is nog lang geen Eriksen.Ik vind dat wij in iedergeval vzwakker zijn als afgelopen seizoen hoofdzakelijk door het vertrek van Eriksen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 oktober 2013 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 18:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

En toch denk ik dat Duarte een grote meneer bij Ajax gaat worden. Ik heb hem een aantal keren bij ons aan het werk gezien en ik moet je zeggen, zijn manier van spelen, inzet, inzicht, gogme etc. bevalt me zeer.
Helemaal mee eens Pietje bevalt mij ook....en hij is nog maar pas in dienst...
Brandje
 Brandje - maandag 07 oktober 2013 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 21:16 schreef Ronald 1960 het volgende:
En dan met name geschikt voor ajax, met een aflopend contract die dus eigenlijk verkocht moeten worden, omdat ze anders gratis de deur uit lopen.
Maar zonder gekheid, Overmars zegt bereid te zijn de knip te willen trekken, indien nodig. Hij geeft niet 10 mjn uit aan een speller, dus ben ik benieuwd wie er dan gehaald KUNNEN worden......
Ik zou Havenaar van Vitesse proberen te halen. Heeft volgens mij een contract tot 2014
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 oktober 2013 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 18:43 schreef nora het volgende:
Ja Pietje hij doet het beter als ik had verwacht maar het is nog lang geen Eriksen.Ik vind dat wij in iedergeval vzwakker zijn als afgelopen seizoen hoofdzakelijk door het vertrek van Eriksen.
Dat klopt maar dat wist Ajax bij voorbaat...nog voordat ze Eriksen verkocht hadden en Duarte aangekocht hadden...ze wisten precies wat ze in huis haalden....er zijn maar weinig voetballers die net in dienst zijn die direct hun stempel drukken...vind dan ook dat je Duarte nog niet mag vergelijken met Eriksen....overigens vind ik Duarte naar behoren presteren....en hij kan alleen maar beter worden...hoop dat hij Eriksen doet vergeten over 1 a 2 jaar....misschien gaat Duarte meer scoren als Eriksen want de moyenne van Eriksen was niet super hoog voor een speler van zijn klasse...
hjf
 hjf - maandag 07 oktober 2013 - 19:07   quote  deeplink  
Laten we Kostic van Groningen maar eens blijven volgen. Een aangename verrassing deze jongen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 oktober 2013 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 19:06 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik zou Havenaar van Vitesse proberen te halen. Heeft volgens mij een contract tot 2014
Havenaar is een leuke spits maar niet beter als Hoessen of Sigthorsson.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 oktober 2013 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 19:07 schreef hjf het volgende:
Laten we Kostic van Groningen maar eens blijven volgen. Een aangename verrassing deze jongen.
Een geweldige voetballer....wordt een grote meneer!!!
Brandje
 Brandje - maandag 07 oktober 2013 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 19:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Havenaar is een leuke spits maar niet beter als Hoessen of Sigthorsson.....
Dat ben ik niet met je eens. Vind hem een goede spits
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 oktober 2013 - 19:10   quote  deeplink  
Niks huren ....we hebben niet voor niets een scouting anders kun je die wel opdoeken...
remco k
 remco k - maandag 07 oktober 2013 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 18:06 schreef nora het volgende:
Een directe goede vervanger voor Eriksen is echt niet goedkoper dan Eriksen. Ik denk dat je blij mag zijn als je voor 15/20 miljoen een direct goede vervanger had kunnen halen.. Compleet onhaalbaar om dit soort spelers direct op gelijkwaardige kwaliteit te vervangen.
remco k
 remco k - maandag 07 oktober 2013 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 18:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ook helemaal mee eens, maar dat heeft gewoon wel wat tijd nodig.
remco k
 remco k - maandag 07 oktober 2013 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 19:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Niks huren ....we hebben niet voor niets een scouting anders kun je die wel opdoeken...
Onzin, juist dat laatste zetje in die scouting kan gegeven worden bij een speler. Een twijfelgeval kan je op die manier erbij halen.

Je weet nooit 100% zeker of een speler het gaat redden, ook niet met een geweldig scoutingsapparaat..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 07 oktober 2013 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 20:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Een directe goede vervanger voor Eriksen is echt niet goedkoper dan Eriksen. Ik denk dat je blij mag zijn als je voor 15/20 miljoen een direct goede vervanger had kunnen halen.. Compleet onhaalbaar om dit soort spelers direct op gelijkwaardige kwaliteit te vervangen.
Daar komt bij, dat Duarte een heel andere voetballer is dan Eriksen en in mijn ogen is het dus appels met peren vergelijken als iemand dat doet. Eriksen was in zijn 1e seizoen ook niet zo goed als bij zijn vertrek. Ik denk dat Duarte ons echt zeer positief gaat verrassen. Duarte heeft trouwens ook wat meer 'body' dan Eriksen. Neemt niet weg dat ik het wel jammer vind dat Eriksen weg is, maar ik heb het volste vertrouwen in Duarte.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 oktober 2013 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 20:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Onzin, juist dat laatste zetje in die scouting kan gegeven worden bij een speler. Een twijfelgeval kan je op die manier erbij halen.

Je weet nooit 100% zeker of een speler het gaat redden, ook niet met een geweldig scoutingsapparaat..
Ajax huurt nu bij uitzondering een speler omdat sommige jeugdspelers er nog niet klaar voor zijn...niet om ze later te kopen....ik zie nog geen enkele speler die na een huurperiode gekocht is.....het is louter ter overbrugging...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 oktober 2013 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 20:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt!!! Ajax weet dit ook natuurlijk....met het prijskaartje van Duarte moet je geen speler verwachten die direct het niveau haalt van een speler van 12 miljoen die hier zijn opbouw heeft gekend en zijn sporen heeft verdiend....voor een nieuweling duurt het weer jaren voordat hij het niveau haalt van waar de technische staf naar leeft....overigens is Duarte een ander type speler als Eriksen....ik moet wel zeggen dat hij nu al van alle markten thuis is...jammer dat hij aan de kleine kant is...maar denk wel dat hij er komt!!
remco k
 remco k - maandag 07 oktober 2013 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 21:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ajax huurt nu bij uitzondering een speler omdat sommige jeugdspelers er nog niet klaar voor zijn...niet om ze later te kopen....ik zie nog geen enkele speler die na een huurperiode gekocht is.....het is louter ter overbrugging...
Bojan is pas de tweede gehuurde speler voor het eerste elftal..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 oktober 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 22:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Bojan is pas de tweede gehuurde speler voor het eerste elftal..
En dus...
remco k
 remco k - maandag 07 oktober 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 22:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En dus...
Jij doet net alsof er al zo veel geweest zijn.. Bij Bojan is er een optie tot koop, stel dat hij na zijn blessure een goed jaar draait wat niet ondenkbaar is, dan zou Ajax kunnen besluiten hem te kopen..
nora
 nora - maandag 07 oktober 2013 - 23:12   quote  deeplink  
Ik hoop dat ze Bojan gaan kopen indien betaalbaar, in hem zie ik de man die de gaatjes kan maken in de stugge verdediging die bijna alle clubs innemen als ze tegen Ajax spelen.
JOOD
 JOOD - maandag 07 oktober 2013 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 22:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij doet net alsof er al zo veel geweest zijn.. Bij Bojan is er een optie tot koop, stel dat hij na zijn blessure een goed jaar draait wat niet ondenkbaar is, dan zou Ajax kunnen besluiten hem te kopen..
Is gehuurd voor 1 jaar, met een optie op nog 1 jaar he. Daarna loopt zijn contract af..
Stanley
 Stanley - dinsdag 08 oktober 2013 - 08:54   quote  deeplink  
Wat ik jammer vind is dat Eriksen op zijn top, nog maar een 1jarig contract had!

Een seizoen ervoor is hem wel contractverlenging aangeboden, echter kon Eriksen en zijn zaakwaarnemer op de vingers natellen dat het beter was dit niet te doen!

Het seizoen ervoor, desnoods einde van dat seizoen belonen met een nieuw 4jarig contract had mogelijk wel gelukt en had hij nu een koopje van 20 mln geweest ipv 12 mln.

Makkelijk geredeneerd vanuit mijn luie stoel, maar hey, ik krijg geen tonnen betaald om dit soort scenario's te begeleiden en of voor te zijn. Dat is visie en daar zijn mensen voor aangesteld.

Ik weet niet hoe dat nu zit met Fischer, maar ook hij is een briljantje die in potentie de hoofdprijs zou kunnen opleveren, want gaan doet hij op den duur toch wel.

Maar ajax moet bij zo'n jongen toch kunnen doordringen hoe belangrijk het voor de club is dat hij verlengd en dus op zijn top ( einde volgend seizoen voor ajax ) nog een meerjarig contract heeft en niet voor een schijntje de deur uit loopt. ?..
Eide
 Eide - dinsdag 08 oktober 2013 - 09:26   quote  deeplink  
Eriksen had in 2010 natuurlijk al verlengd tot 1014 en was daarbij flink in salaris omhoog gegaan. In 2012 heeft Ajax hem een contract verlenging aangeboden.

Uiteindelijk moet een speler ook willen. Voor topspelers is de voetbalmarkt een wereldje waar ze zelf enorme eisen kunnen stellen. Helemaal met je eens dus dat Ajax een manier moet zien te vinden waarbij spelers tot hun 24/25e bij de club blijven. De vraag is natuurlijk hoe dat te doen, niet alleen gezien het salarisplafond van Ajax maar ook de belastingen in Nederland vergeleken met het buitenland.
Robinho
 Robinho - dinsdag 08 oktober 2013 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2013 - 08:54 schreef Stanley het volgende:
Wat ik jammer vind is dat Eriksen op zijn top, nog maar een 1jarig contract had!

Een seizoen ervoor is hem wel contractverlenging aangeboden, echter kon Eriksen en zijn zaakwaarnemer op de vingers natellen dat het beter was dit niet te doen!

Het seizoen ervoor, desnoods einde van dat seizoen belonen met een nieuw 4jarig contract had mogelijk wel gelukt en had hij nu een koopje van 20 mln geweest ipv 12 mln.

Makkelijk geredeneerd vanuit mijn luie stoel, maar hey, ik krijg geen tonnen betaald om dit soort scenario's te begeleiden en of voor te zijn. Dat is visie en daar zijn mensen voor aangesteld.

Ik weet niet hoe dat nu zit met Fischer, maar ook hij is een briljantje die in potentie de hoofdprijs zou kunnen opleveren, want gaan doet hij op den duur toch wel.

Maar ajax moet bij zo'n jongen toch kunnen doordringen hoe belangrijk het voor de club is dat hij verlengd en dus op zijn top ( einde volgend seizoen voor ajax ) nog een meerjarig contract heeft en niet voor een schijntje de deur uit loopt. ?..
Eens! Ook al heeft ie in 2010 verlengd, dat kun je opnieuw een half of 1 jaar later doen. Niet wachten tot de topvorm, maar eerder verlengen, voordat de internationale interesse een toppunt bereikt. Zie ook Fischer. Dit seizoen verlengd tot 2017, snel weer openbreken en 1 of 2 jaar aanplakken.
Eide
 Eide - dinsdag 08 oktober 2013 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2013 - 09:35 schreef Robinho het volgende:

[..]

Eens! Ook al heeft ie in 2010 verlengd, dat kun je opnieuw een half of 1 jaar later doen. Niet wachten tot de topvorm, maar eerder verlengen, voordat de internationale interesse een toppunt bereikt. Zie ook Fischer. Dit seizoen verlengd tot 2017, snel weer openbreken en 1 of 2 jaar aanplakken.
Dan blijft de vraag overeind waarom een speler dat zou willen doen. Fischer zou wel gek zijn als hij verlengd zonder dat daar een flinke opwaardering van zijn contract tegenover staat. Een contract dat toch al royaal is voor een 19 jarige. Dus welke reden heeft zo'n jongen om vroegtijdig bij te tekenen op dit moment, wetende dat hij in het buitenland vrijwel altijd meer zal gaan verdienen van in Nederland?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 oktober 2013 door Eide --
riveco
 riveco - dinsdag 08 oktober 2013 - 12:46   quote  deeplink  
Je schrijft het zelf al "had Mogelijk gelukt"
Weet jij of ze het niet geprobeerd hebben?
En had mogelijk gelukt is het zelfde als ik weet het zeker, denk ik, misschien.
Ze zijn echt niet achterlijk, en hebben alles gedaan wat in hun macht lag hoor.
remco k
 remco k - dinsdag 08 oktober 2013 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 23:39 schreef JOOD het volgende:

[..]

Is gehuurd voor 1 jaar, met een optie op nog 1 jaar he. Daarna loopt zijn contract af..
Ik dacht toch echt ergens gelezen te hebben dat er een opte tot koop was, maar goed..
remco k
 remco k - dinsdag 08 oktober 2013 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2013 - 09:35 schreef Robinho het volgende:

[..]

En jij denkt dat de spelers hier wel even in zullen trappen??
nora
 nora - dinsdag 08 oktober 2013 - 19:02   quote  deeplink  
Dit seizoen is Fischer nog lang niet de Fischer die wij allemaal hopen, dus blijft dat ook een risico of hij ooit de speler gaat worden die iedereen in gedachten heeft.Persoonlijk vind ik Anderson het grootste talent die we in huis hebben, ik hoop dat hij meer speeltijd krijgt en zich kan ontwikkelen zodat hij een nw Eriksen gaat worden, en als Bojan dan ook in vorm gaat komen dan hebben we eindelijk de creatieve spelers waar we met smart op wachten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 oktober 2013 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2013 - 19:02 schreef nora het volgende:
Dit seizoen is Fischer nog lang niet de Fischer die wij allemaal hopen, dus blijft dat ook een risico of hij ooit de speler gaat worden die iedereen in gedachten heeft.Persoonlijk vind ik Anderson het grootste talent die we in huis hebben, ik hoop dat hij meer speeltijd krijgt en zich kan ontwikkelen zodat hij een nw Eriksen gaat worden, en als Bojan dan ook in vorm gaat komen dan hebben we eindelijk de creatieve spelers waar we met smart op wachten.
Ik hoor niets over Duarte Nora....
remco k
 remco k - dinsdag 08 oktober 2013 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2013 - 21:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kun jij hier dingen horen dan?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 oktober 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2013 - 21:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Kun jij hier dingen horen dan?
+33...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 09 oktober 2013 - 15:55   quote  deeplink  
Weer te laat. KUTZOOI!
nora
 nora - woensdag 09 oktober 2013 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2013 - 21:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt omdat ik nog niet overtuigd ben van Duarte ik vind wel dat hij basis bij Ajax is qua niveau maar nog geen vedette (zoals Eriksen) maar hij is mij wel meegevallen qua niveau ik had hem minder verwacht, ik hoop dat hij zich nog verbeterd en dat hij met Bojan samen de belangrijkste spelers gaan worden, en ik hoop op een snelle ontwikkeling van Andersen in mijn ogen het grootste talent in de A selectie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 oktober 2013 door nora --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Welke spelers moet ajax halen in de winterstop?

0.0088970